MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

anonim
Inne

Zastępca kierownika zarabia (usunięte przez administratora)? tak niedawno ktoś napisał w jednym poście. Zastanawiam się przy tym ile faktycznie ten kierownik dla porównania ma i jak bardzo zakres ich obowiązków się rożni? Możecie je porównać?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy na Pracuj.pl lub OLX, w ogłoszeniach zawarte są zakresy obowiązków na obu tych funkcjach (Kierownik Sklepu, Zastępca Kierownika Sklepu). Szczegóły dotyczące pracy, w tym potencjalne wynagrodzenie, omawiane są podczas spotkań rekrutacyjnych z Kandydatami. Zapraszamy też do kontaktu bezpośrednio z Działem People pod adresem: people.team@maxizoo.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Monika
Były pracownik

Chce się podzielić z Wami moja historią pracy w Maxizoo. Pracowałam tam 2 lata, i przyznam że uwielbiałam tą robotę. Wpadałam tam nawet po godzinach pracy i z przyjemnością podejmowałam klientów którzy, mimo braku zielonej koszulki, zaczepiali mnie i prosili o pomoc. Bardzo lubię tematy związane z behawiorystyka i żywieniem zwierząt, więc zdobywalam dodatkowa wiedzę na te tematy poza pracą z własnych środków. Sama świadomość że po rozmowach a nawet spotkaniach z klientami sklepu udało mi się pomóc wielu zwierzakom jest fantastyczna. A to właśnie dzięki pracy w sklepie Maxizoo. Niestety, są też złe doświadczenia... Sklep prowadzony przez osobę , ktora nie powinna zarządzać ludźmi. Mijanie na zmianie płaczącej koleżanki, której puściły emocje po rozmowie z kierowniczką. Obserwowanie i nie reagowanie gdy klient przegina i dosłownie gnoi pracownika. Siedzenie godzinami w biurze bo kierowniczke wkurzają klienci, a na sklepie jest tylko 1 pracownik albo jest dużo pracy. Obgadywanie i wyzywanie pracowników od głupich i(usunięte przez administratora) myśląc że nikt nie słyszy. Załatwianie prywatnych spraw na mieście w godzinach pracy wykorzystując pracownika jako szofera. Strach przed wzięciem L4 bo kierowniczka jest umówiona do fryzjera albo na paznokcie i będzie miała problem z grafikiem. Zwalanie winy na pracowników za swoje porażki. Wizyty u psychoterapeuty żeby przetrwać kolejne zmiany z tą osobą. Głupie uwagi dotyczące prywatnych spraw i za każdym razem ta sama wymówka "no przecież żartowałam". Po zgłoszeniu wielu sytuacji kierownikowi regionalnemu, brak reakcji. Potem trzeba było mówić że wszystko jest dobrze ze strachu przed utratą pracy. Co zresztą się stało, dzień przed koncem umowy dostalam SMS że nie zostanie ona przedłużona . SMS. Mimo że uzgadniano że mną kilka dni wcześniej urlop i grafik. To nie jest godne traktowanie pracownika. Zwłaszcza takiego dla którego sklep był jak drugi dom i dawał z siebie więcej niż musiał. Wszystkim, którzy starają się o pracę w Maxizoo życzę powodzenia i współpracy z naprawdę fajną ekipa z którą można stworzyć świetne relacje. Mam nadzieję że wasi kierownicy będą super ludźmi. Tym co obecnie są pracownikami życzę wszystkiego dobrego i pamiętajcie, szanujcie się wzajemnie i dobrze traktujcie.

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Jest nam niezmiernie przykro czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianych w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Monika
Były pracownik
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Oczywiście. Zero odzewu mailowego. To było do przewidzenia. Ewidentnie firma chce tylko stwarzać pozory przyzwoitej. Wątpię żebyście coś zrobili w kierunku poprawienia jakości traktowania pracowników. Dziewczyny z (usunięte przez administratora) trzymajcie się. Oby gaslightingowa kierowniczka została zastąpiona kimś wartościowym. Powodzenia

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z brakiem odpowiedzi na Pani wiadomość poprzez adres e-mail. Z uważnością i szacunkiem podchodzimy do wszelkich sygnałów od naszych pracowników oraz byłych pracowników. Chcielibyśmy lepiej zrozumieć sytuację. Prosimy, więc o przekazanie nam szczegółów na poniższy adres mailowy: Kontakt.team@maxizoo.pl Dziękujemy za Pani wyrozumiałość i cierpliwość w tej sprawie. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Ccc
Były pracownik
@Monika

Niestety ale to prawda. Dopóki pracujesz za kilka osób jesteś dobrym pracownikiem. Zostawanie samemu na dużym sklepie przy duzym obciazeniu klientow to nirmalne. Kierownik czy zastepca moze wszystko. Sama praca gdyby byla podzielona faktycznie na osoby ktore sa na zmianie bylaby przyjemna. Kierownictwo jednak skutecznie zniecheca wykorzystywaniem i rowniez podziekowalam.

anonim
Kandydat
@Ccc

I to o czym piszesz także zostało zgłoszone osobie pełniącej funkcję regionalnego? Ciekawi mnie tamta wzmianka odnośnie braku reakcji. Gdyby faktycznie ktoś był w takiej sytuacji to gdzie jeszcze może pójść z taka informacja?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Nigdzie. Nie można pójść nigdzie. U nas od początku był, i dalej jest, ogromny problem z "kierownikiem". W życiu nie miałam styczności z takim k(usunięte przez administratora) Regionalny wie o wszystkim od samego początku. Obiecywał, że wszystko załatwi, że będzie zmieniał, bo "miarka się przebrała", że zrobi wszystko, żeby koleżanka, która złożyła wypowiedzenie została... I co? I nic. Kompletnie nic. Długo czekałyśmy, byłyśmy zwodzone, a teraz się okazuje, że nie zrobią z tym nic. Dramat

anonim
Inne

Mam pytanie o różnice między pensjami koerownika i zastępcy kierownika sklepu w tej sieci. Widzę w nowych ogłoszeniach, że zastępca musi mieć doświadczenie w zarządzaniu zespołem, czyli de facto jest to kierownik, tyle, że na co dzień o krok za kierownikiem "nr 1". Duża jest różnica w stawkach? Np. w Gdyni, ale nie tylko.

Stone
Pracownik
@anonim

Zastępca nie musi mieć doświadczenia. Po znajomości osoba robiąca tylko kanapki i serwującą kawę w poprzedniej pracy może zostać zastępcą wystarczy mieć znajomości a doświadczenia totalnie brak.

Ewelina
Inne

Jak duże są teraz różnice między pensją kierownika, a zastępcy? Naprawdę, jak piszą niektórzy, nie ma specjalinej różnicy między obowiązkami? Może klucz jest większej odpowiedzialności jednak? I takie pytanie, czy faktycznie od startu ma się umowę na dwa lata?

Kicia
Pracownik
@Ewelina

Nie wiem ile zarabia kierownik zastępca koło(usunięte przez administratora). Nowy zastępca dopiero co przyjęty bo osoba która już pracuje na tym stanowisku ma inną stawkę… mniejsza… generalnie zależy od sklepu u mnie kierowniczka wysluguje się zastępca cały czas jedna rzecz jakieś zastępca nie tyka to skrzynka kierownicza. I zastępca nie jeździ na imprezy firmowe.

1
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim
Pracownik

Pracuję z centrali, więc mogę wypowiedzieć się z tej perspektywy. Maxi Zoo to firma, która stale się rozwija. Jesteśmy na rynku już 9 lat, ale nie zatrzymujemy się w miejscu. Usprawniamy, przyspieszamy, inwestujemy w nowe programy automatyzujące pracę. Pracownicy mają dostęp do platformy szkoleniowej, na której mogą zdobywać wiedzę produktową i z obsługi klienta. Ponadto, nasza Trenerka realizuje cykliczne szkolenia wzmacniające kompetencje osób pracujących w sklepach, ale też co jakiś czas są organizowane szkolenia dla centrali. Te osoby, które chcą - mają możliwość rozwoju. Mamy mnóstwo awansów wewnętrznych, wewnętrzny proces ocen okresowych i Development center. Jan na ten moment procesy rozwojowe i regulamin premiowy obejmuje tylko sklepy, ale są plany przygotowania tego także dla centrali. Współpraca biuro-sklep przebiega bardzo dobrze, jedynie sporadycznie trzeba wysyłać "przypominajki" - ale to nie jest uciążliwe, bo przecież zadania operacyjne (sprzedaż, czy obsługa klienta) są ważniejsze niż wypełnienie takiej czy innej tabelki. Mam wrażenie, że mimo braku częstego fizycznego kontaktu z oddziałami, komunikacja jest łatwiejsza niż współpraca między działami w biurze. Tutaj zamiast załatwienia sprawy często słychać "nie mam czasu, mam inne zadania, to nie mój temat". Cierpią na tym różne projekty wewnętrzne i międzynarodowe. Benefity są ok, może do dodania jest tylko ubezpieczenie grupowe. Cała reszta jest: opieka medyczna (finansuje firma), pakiet sportowy, platforma benefitowa online (firma pokrywa 50% kosztu), dodatkowe dni wolne za wolontariat i za staż pracy, możliwość pracy z Pupilem (biuro i sklepy!), platforma szkoleniowa. Problemy nie są zamiatane pod dywan, ale w miarę możliwości rozwiązywane. Kierownicy w biurze i sklepach też mają specjalne szkolenia rozwojowe, więc widać inwestycję w dobrą kadrę managerską. Minusy jakie zauważam to spora ilość zadań, niezależnie od stanowiska. Chyba tak to już jest, że w pracy nie powinniśmy się nudzić, ale czasem terminy gonią aż za bardzo :)

16
Patrycja
Pracownik
@anonim

Częściowo prawda. Ja jestem zastępcą kierownika i ostatnie szkolenie miałam z 2 lata temu. Skupiacie się na nowo otwartych sklepach i ich załogach, logiczne. Ale zapominamy jest pracownik ‚stary’ bez nowych szkoleń. Premie są super, ale dlaczego jest przepaść kilku tysięcy miedzy kierownikiem a zastępcą gdzie robię to samo z taka różnica ze nie jeżdżę na Spotkania do biura.. dobrze, ze od 2022 są zwolnienia lekarskie na wypalenie zawodowe. Na pewno wielu z nas ‚sklepowiczow’ skorzysta

Xyz
Pracownik
@Patrycja

Dokladnie. Program development na stanowisko zastępcy lub kierownika to tylko ułuda że kiedyś dostaniesz awans. W rzeczywistości firma zamiast stawiać na rozwój swoich pracowników woli zatrudnić kogoś z zewnątrz. A jak już ten awans łaskawie dostaniesz to masz najmniejsze pieniądze ze wszystkich. Przepaść między wypłatami dla kierownika i zastępcy jest ogromna. W szczególności jeśli mowa o premii. Kierownik może zgarnąć druga wypłatę, a zastępca musi się zadowolić ze dostał cokolwiek. Dodatkowo cięcia etatów, a pracy nie ubywa. No chyba, że wg tabelek w Excelu u osób które nie wiedzą jak wygląda praca na sklepie.

Asia
Pracownik
@Xyz

Dokładnie tak jest. To jest śmieszne, że ci co robią najwięcej mają najmniejszą pensję. Bo taki kierownik, koordynator czy zastępca to może pół dnia siedzieć w biurze i nawet się nie wychylić,a doradcy ciągle na sklepie. Ten cały development to jest kpina że starych pracowników, między innymi przez to odeszłam.

Hahaha
Pracownik
@anonim

To chyba jakis zart. Komunikacja sklepy biuro to jakas pomyłka. Tabelki - priorytet. 100 zadan na minutę dla jednej osoby. Kasa - zenujaca, premia zadna chyba ze dla kierownika, który na sklepie robi najmniej. Nie daj boze weźmiesz urlop albo co gorsza pójdziesz na L4. Nazwałabym to firemka ktora chcialaby być wielkim korpo...ale daleko Wam do tego ...oj daleko...

Były pracownik
Były pracownik
@Hahaha

Komunikacja biuro - sklepy była zawsze żałosna. Tabelki zawsze były na pierwszym miejscu, trzeba było biegać miedzy obsługa klienta, kasa a biurem, a druga ręka wykładać towar, bo przez cięcia etatów, trzeba się było rozdwoic. Są kierownicy, którzy naprawdę robią absolutnie wszystko na sklepie i poświęcają swoje życie prywatne na ta firmę. Ale są tacy, którzy wysługują się zastępcami i koordynatorami. Byłem zastępca i robiłem wszystko to co, to robił kierownik. Na koniec współpracy nikt nie umiał powiedzieć zwykłego „dziękuje”

anonim
Inne

Oceniasz to z bieżącego okresu może? jakby nie patrzeć opinia pochodzi sprzed dwóch lat a interesuje mnie jednak jakieś bieżące odniesienie się do niej. Podkreślają te jakieś tabelki, jakie rubryki się w nich teraz znajda? Ocena pracowników jest niezmienna?

Rafał wilk
Były pracownik
@anonim

Haha o jakim rozwoju mowa no tak wy tam w centrali się może i rozwijacie tylko kosztem pracowników Nawet na święta nie daliście pracownika nic gdzie moja żona w leviatanie dostała 400 w bonach na święta a wy nic

Aaa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda układanie grafiku na umowę o prace na cały etat? Podaje się też dyspozycje ? Czy wszystkie weekendy trzeba pracować?

Pracownik
Pracownik
@Aaa

Tak, podaje się dyspozycyjność a soboty to wiadomo 2 pracujące 2 nie, ale wszystko zależy jak się ułoży, ja np teraz mam 3soboty wolne. Najważniejsze to wyrobić godziny w miesiącu

Aaa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A czy pracuje się systemem 12 godzinnym czy 8 godzinnym ? Na ile jest grafik układany w przód ? 2 tygodnie czy miesiąc?

Aaaa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A na ile w przód jest grafik układany? 2 tygodnie / miesiąc? Zmiany są różne czy tylko 8 lub 12 godzinne ?

anonim
Inne
@Pracownik

A z tym etatem jak jest? bo nie wiem czy odpowiedź jednoznaczna padła? Mogę na pól sobie na spokojnie ogarnąć czy ciężko raczej z tym jest? dają w ogóle taka możliwość czy nie bardzo? ktoś wie?

Pracodawca

@Aaaa

Dzień dobry, W nawiązaniu do licznych zapytań, poniżej przedstawiamy proces planowania grafiku: Proces Tworzenia Grafiku: Grafik jest ustalany przez Kierownika lub Zastępcę Kierownika Sklepu. W procesie tym uwzględniane są zarówno indywidualne dyspozycje pracowników, jak i czynniki operacyjne takie jak okresy wzmożonego ruchu i dostawy. Dni Pracy: Sklepy są otwarte 6 dni w tygodniu oraz w niedziele handlowe. Praca w weekendy jest częścią harmonogramu, ale nie jest wymagana każdego weekendu. Planowanie Grafiku: Grafik jest przygotowywany z wyprzedzeniem od 2 tygodni do miesiąca, co umożliwia pracownikom planowanie osobistych obowiązków. Długość Zmian: Oferujemy różnorodne zmiany pracy, zarówno 8-godzinne, jak i 12-godzinne, w zależności od potrzeb operacyjnych sklepu. Elastyczność i Współpraca: Zachęcamy do koleżeńskich ustaleń w sytuacjach, gdy kilka osób chce mieć wolne w ten sam dzień. Staramy się również zapewnić zrównoważony grafik, uwzględniając specjalne okoliczności, jak praca w wigilię i odpoczynek w Sylwestra. Mamy nadzieję, że te informacje są pomocne i odpowiadają na Państwa pytania. W razie dodatkowych zapytań, prosimy o kontakt: kontakt.team@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na GoWork.pl pojawiło się 3 sierpnia kilka ogłoszeń.

Bober
Pracownik

Nie polecam pracy w firmie. Płaca 100zl więcej jak minimalna krajowa, chwala się pakietem medycznym a jak już człowiek chce się zapisać do lekarza to okazuje się Że wszyscy specjaliści są ekstra płatni wiec ich pakiet medyczny jest tylko na papierze aby firma miała oczko wyżej w rankingach. Praca bardzo ciężka fizycznie jak wjadą 3 pełne palety zwirkow to chce się płakać po 2 osoby na zmianie ciężko zjeść coś a co dopiero rozłożyć niemiecka dostawę często jest to 15/20palet a trzeba obsłużyć klientów na sali i na kasie. Pani kierownik nic nie ogarnia nawet Marek własnych poleca RC siedzi 3/4 dnia w biurze nic nie robi przychodzi i wychodzi jak chce pracy na sklepie sie „brzydzi” district tez nie pomaga pomimo próśb ze strony personelu tekst „nie dramatyzuj”

Człowiek
Inne
@Bober

Ta opieka medyczna mnie zastanowiła, dosłownie z każdym specjalistą tak jest, że będzie płatny czy to może zależy także od lokalizacji przy której masz zamiar się przyjąć? doświadczenia przy paletach jeszcze nie mam i nie wiem czy takiego nabędę ale są co do tego jakieś określone normy? Nie macie niczego w tym zakresie w regulaminie? Jakieś BHP?

Pracodawca

@Bober

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat pracy. Rozumiemy Twoje rozczarowanie. Twoje uwagi są dla nas ważne. Chociaż nie każda praca jest odpowiednia dla każdego, doceniamy Twoją szczerość i będziemy dążyć do doskonalenia naszych standardów. Dziękujemy za wyrażenie swoich doświadczeń. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Wodorost
Pracownik
@Bober

Zgadzam się całym sercem. Praca jest żałosna. Firma obiecuje różne dodatki a trzeba ich szukać jak igle w stogu siania. Targety są nie do wyrobienia mimo, że pracuje w jednym z największych sklepów w Polsce. Na stanowisko kierownicze są brane osoby z zerowym pojęciem o branży zoologicznej, którzy często nie rozumieją potrzeb klienta i polecają coś z czapy. Wysługują się pracownikami niższego szczebla mimo, że sami nic nie robią a siedzą w biurze prowadząc prywatne rozmowy przez telefon. Ciężko jest w ciągu dnia usiąść bo na sklepie oczywiście nie można. Na kasie nie ma krzeseł a przy pracy 12h jest to udręka. Żeby wyjść do toalety trzeba się pytać kierownika czy zastępcy czy będą w stanie obsłużyć klienta w tym czasie bo inaczej do żadnej toalety nie wyjdziecie. Rozwój w tej firmie jest niemożliwy chyba że masz znajomości. Praca za psie pieniądze a obowiązków zbyt dużo szczególnie jak się trafi na kijowego kierownika i mamy go we wszystkim zastępować. (usunięte przez administratora)to nie nowość, dzwonienie w godzinach gdy jesteśmy poza pracą, a wręcz dobijanie się do pracowników to codzienność. Dziwne komentarze, mało profesjonalne. Jeżeli zdrowie psychiczne i fizyczne wam miłe to omijajcie tą firmę szerokim łukiem bo ma ona was totalnie gdzieś, mimo że się zarzekają że jest inaczej :) Praca w tym miejscu to zweryfikowała.

p.dz
Inne

. Drogi Maxi zoo , proszę o zaprzestanie trollowania i nieuczciwej konkurencji , wystawiania fikcyjnych negatywnych opinii w Google Midi Zoo , zaraz po tym od razu wstawienie pozytywnych opinii przez te same osoby w tej samej kolejności kilka minut od siebie - na stronie Maxi zoo Przypadek nie sądzę . My mamy szacunek do Was(usunięte przez administratora). Nie trollujemy Was , niech każdy robi swoje . Zdecydowaliście się otworzyć obok Nas w Babicach Nowych drzwi w drzwi - nie mamy z tym problemu , ale stawianie fikcyjnych opinii z tych samych kont w tym samym czasie jest bardzo naciągane , zastawiania wejścia do naszego sklepu , swoją przewoźną reklamą tez po niżej krytyki .Obrażacie tym klientów - bo maja oczy i widzą jak nieczysto postępujecie . A rozdawane na sali sprzedażny przez Waszego koordynatora wizytówek na sali sprzedaży Naszym pracownikom to już szczyt bezczelności - jak miało to miejsce w Sochaczewie .- oczywiście wszystko uwieczniły kamery i powiedzieli pracownicy .

Pracodawca

@p.dz

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że nieuczciwa konkurencja nie jest w naszym interesie. Pragniemy również zagwarantować, że nie jesteśmy zaangażowani w żadne działania związane z tzw. „trollowaniem” czy fałszowaniem opinii. Jesteśmy przekonani, że uczciwe praktyki biznesowe i rzetelne recenzje naszych klientów są kluczowe dla rozwoju każdej firmy. Jeśli chciałby/chciałaby Pan/Pani skontaktować się z nami w tej sprawie, jesteśmy otwarci na rozmowę. W takim przypadku prosimy o wiadomość pod adresem mailowym kontakt.team@maxizoo.pl. Dziękujemy za wyrażenie swoich obserwacji. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Kandydat
Kandydat

Niestety nie wspominam procesu rekrutacji zbyt dobrze. Proponują kandydatom na doradcę minimalna krajowa i przez tydzień człowiek czeka aż dział HR łaskawie wystawi skierowanie do lekarza medycyny pracy, żeby można w końcu się umówić i zarezerwować termin. Niestety w tym czasie bez problemu udało się znaleźć prace u konkurencji gdzie szanują kandydatów. Nie wspomnę, że dział HR nie odbiera telefonu ani nawet nie odzwania później w celu omówienia wątpliwości.

anonim
Inne
@Kandydat

A początku z góry oferowana jest minimalna? A co potem? Nie było dyskusji na temat późniejszych warunków? ciekawi mnie w tym wszystkim podejście samego HR, wiecie jakie maja warunki zatrudnienia? kandydat jest jakkolwiek liczony do jakiejś premii czy oni tez na samej podstawie są?

Pracodawca

@Kandydat

Szanowny Kandydacie, Rozumiemy Twoje rozczarowanie procesem rekrutacji i doceniamy Twoje spostrzeżenia. Szkoda, że Twoje doświadczenia w tym zakresie nie były pozytywne. To ważna informacja, którą uwzględnimy w kontekście doskonalenia naszych procesów rekrutacyjnych. Dziękujemy za wyrażenie swoich uwag. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Aaa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda podanie dyspozycyjności ? Grafik układany na jaki czas w przód? Umowa o prace

Chomikowa
Inne

Jeśli miałabym powiedzieć za co lubię prace w MaxiZoo to za klientów i swobodę w obsłudze. Dla kogoś takiego jak ja, gdzie zoologia to moja życiowa pasja, mega plusem jest to że mogę zdobywać klientów dla firmy jednocześnie budując swoją markę jako osoby zaufanej i znającej się na zoologi. Są dobre produkty z którymi można pracować, cudowna baza klientów i możliwość bycia takim sprzedawcą jakim chcemy. Ale tu plusy się kończą. Zakres obowiązków jakie się otrzymuje przy aplikacji, a to co trzeba robić na sklepie to niebo, a ziemia. Wykorzystywanie pracowników najniższych szczebli to odwalania brudnej roboty. Obwinianie ich o każdy negatywny wynik i doszukiwanie się dziur w całym. Spychalstwo centrali, DM i kierowników to jakiś nie śmieszny żart. Podciąganie pod twoje obowiązki zadań za które mają płaceni inni. Rozdmuchiwanie i karanie najmniejszych ludzkich błędów, jakbyśmy co najmniej produkowali broń, a nie sprzedwali karmę dla psów. Tworzenie atmosfery tak nie przyjemnej i nie komfortowej żeby ludzie sami się zwalniali, zwłaszcza ci, którzy mają odwagę odezwać się że coś jest nie tak. Setki pseudo zadań, matryc i wskaźników byle by dołożyć jak najwięcej pracy, zamiast skupić się i pracować nad tym nad czym się powinno. Permanentne problemy z kadrą. Strach iść na l4 czy poprosić o wolne bo nie wiesz czy kierownik ci powie że gucio go to obchodzi i on ci nie da wolnego, albo czy jak wrócisz po wolnym to nie będzie czekało na ciebie wypowiedzenia albo jakaś kara ukryta pod "nowymi metodami pracy". Wybiórcze egzekwowanie regulaminu i przepisów tak by kierownikom było dobrze, a żeby dopiec pracownikom. Opryskliwi i dwulicowi ludzie w centrali. Zamiast brać odpowiedzialność za rzeczy im podlegające - konsekwencje spychają na sklepy. Na sali sprzedaży nie wolno przystanąć, przykucnąć na stołeczku, wymienić ze sobą zdania czy się napić bo sukcesywnie są sprawdzane kamery i lecą konsekwencje. Na social nie można zejść bo albo są tylko 2 osoby na sklepie, albo słyszysz że nic nie robisz. 11,5h pracy często w praktyce to nawet 13 czy 14. Oczywiście nadal do dyspozycji 2 przerwy po 15min. Przychodzenie do pracy w dzień wolny, na telefon, bo ktoś inny się wyłamał. A centrala nie zadba o pokrycie grafiku kiedy na przykład posypią się zwolnienia lekarskie bo cały sklep jest chory. Nie bronienie pracownika kiedy klient jawnie kłamie, obraża i wykorzystuje fakt że pracownik nie może mu się odpowiedzieć. Od strony logistycznej prowadzonych sklepów panuje totalna dezinformacja i chaos. Centrala sama ze sobą nie potrafi dojść do porozumienia. 6 krotnie zmieniane akcje promocyjne bo ktoś nie sprawdził czy poprawnie wydrukował komunikacje, a ta już od paru dni jest wdrażana na prawie setce sklepów. Dokładanie pracy pseudo rozwiązaniami, a kiedy ekipa się nie wyrabia - awantura i zdziwienie czemu nic nie gotowe. Nie przyjeżdżające dostawy. Centrala zostawia sklep sam z dostawcami i problemami logistycznymi. Nie działający notorycznie sprzęt, system i aplikacja. Bardzo niski poziom szkolenia pracowników, nie adekwatny do asortymentu który musimy sprzedawać. Platforma e-learningowa to kpina. Żadnej weryfikacji wiedzy między zespołami różnych sklepów. Brak jednolitego i czytelnego klucza pracy - każdy sklep funkcjonuje po swojemu. A kiedy chcesz się czegoś dowiedzieć to jak szukanie wiatru w polu. Nikt nic nie wie. Nawet sami pomysłodawcy z centrali. Teksty "ty jesteś dla pracy i to ty masz do niej dostosować swoje życie, a nie praca do ciebie" są na porządku dziennym. Wydzwanianie w czasie prywatnym czy wiadomości w środku nocy też. Nerwica lękowa to teraz moje drugie imię. Praca w Maxi na pewno nie jest dla każdego. Jeśli lubisz rzucanie kłód pod nogi i horendalne wyzwania - śmiało. Jeśli chcesz w spokoju przyjść do pracy, zrobić co swoje, pokazać co umiesz i wyjść z czystym sumieniem bez uszczerbku na psychice - nie polecam.

1
Xyz
Pracownik
@Chomikowa

Jest mi bardzo przykro, że pracujesz w takim dramatycznym środowisku. To prawda- każdy sklep jest inny. Szkoda, że we wszystkich nie traktuje się swoich współpracowników z szacunkiem. Wtedy nie byłoby takich komentarzy. Wstyd dla Twojego kierownika, nie nadaje się na to stanowisko

Pracodawca

@Chomikowa

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami na temat pracy w naszej firmie. Cieszymy się, że ceni sobie Pani kontakt z klientami i możliwość rozwijania swojej pasji zoologicznej. Jednocześnie jest nam niezmiernie przykro czytając taką opinię. Chcielibyśmy zapewnić, że naszym celem jest ciągłe doskonalenie jakości pracy i atmosfery w firmie. Pani spostrzeżenia pomagają nam lepiej zrozumieć obszary, które wymagają poprawy. Dziękujemy za Pani oddanie i pracę. Jeśli ma Pani jakiekolwiek dalsze uwagi lub pytania, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem people.team@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

anonim
Inne

Trochę opinii na temat rekrutacji już się zebrało, mnie tez ta kwestia interesuje ale względem samego specjalisty od niej. Wypatrzyłam właśnie ofertę na Żoliborz. Mam rzecz jasna doświadczenie, bez tego bym się nie interesowała. Opiszecie zatem przebieg całego procesu? Trudno jest się dostać? i czy zarobki są rynkowe jak na rejon czy może wyższe?

Kandydat
Kandydat

Dzień dobry Wysyłałam do Państwa CV na kierownika sklepu, czy jest możliwość informacji jaki jest przebieg rekrutacji, kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi lub jak skontaktować się z Państwem i zapytać o wynik

Pracodawca

@Kandydat

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za zaangażowanie w proces rekrutacji. Zwykle Zespół Rekrutacji kontaktuje się z osobami, które spełniają wymagania na dane stanowisko. Jeśli chciałaby Pani skontaktować się bezpośrednio, to zapraszamy na adres mailowy rekrutacja@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Wypowiedzonko
Były pracownik

Pracodawca który kreuje się na przyjaznego a wcale nim nie jest , obgadywanie pracowników , teksty kadry kierowniczej do innych czy cieszą się z czyjegoś wypowiedzenia i wiele innych. Poziom profesjonalizmu równy zeru . Czasu oddanego za elerning nigdy nie zobaczysz, premia - coraz niższa i rzadsza . Za te pieniądze można znaleźć dużo spokojniejsza pracę .

5
Palmiarz
Kandydat
 Pytanie

Witam, na jakieś zarobki może liczyć kierownik sklepu?

Rekrutacja
Kandydat
 Pytanie

Czy w pracy na kierownika sklepu lub zastępcę wymagany jest koniecznie język angielski ?

Pracodawca

@Rekrutacja

Dzień dobry, Język angielski na podanych stanowiskach nie jest wymagany, aczkolwiek znajomość języka jest zawsze pozytywnie odbierana. Ze względu na to, że jesteśmy firmą międzynarodową, a na sklepie zawsze znajdzie się paru klientów, którzy są anglojęzyczni. Z wyrazami szacunku, Zespół Rekrutacji Maxi Zoo Polska

Rysiu
Kandydat
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Witam odnośnie nawiązania co do języka oraz klientów, którzy mogą się trafić to czy możliwe, że kiedyś wystąpi wariant ze znajomością języka ukraińskiego? Ciekawi mnie czy byłoby to wtedy lepiej bonusowane. Do tego ciekawią mnie te oferty na kierowników i ich zastępców, które są teraz na takim portalu. Czemu pracownicy nie awansują? Chyba ze to także się zdarza? Jak często?

Pracodawca

@Rysiu

Szanowny Panie, Na ten moment nie planujemy zmieniać wymagań na w/w stanowiskach, ale tak jak wspominaliśmy znajomość języków jest to atut. Jeśli chodzi o awanse to zawsze w pierwszej kolejności bierzemy pod uwagę osoby z wewnątrz firmy. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Szymon
Inne

Witam dnia 22 sierpnia zwróciłem państwu paczkę dostałem emaila że pieniądze będą na moim koncie w ciągu 7-9 dni roboczych dzwoniłem do państwa 30 razy za każdym razem mówiono mi to samo że jest jakis błąd mina ponad miesiąc od kad nie dostałem zadnych pieniedzy jest to wstyd z państwa strony nigdy więcej nic nie zamowie u państwa (usunięte przez administratora) !!!!!!

1

Pracodawca

@Szymon

Szanowny Panie, Dziękujemy za opinie. Aczkolwiek zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem internetowym pod adresem: online-shopping@maxizoo.pl lub numerem telefonu: 22 263 98 66. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Ola
Kandydat

Aplikowalam na stanowisko doradcy klienta w sklepie. Skuszona dobrymi opiniami przedstawiciela handlowego, jednej z firm z zoobranzy, która dostarcza produkty również do tego, konkretnego sklepu. Dodam, że pracuje już ponad rok w innym sklepie zoologicznym, który mimo iż nie jest sieciówka, obrót ma nie mniejszy lub porównywalny z pojedynczym punktem w sieciowkach, włącznie z ilością klientów czy pracownikow. Jestem technikiem weterynarii, mam kursy z dietetyki zwierząt, jestem petsitterem COAPE, udzielam się charytatywnie na rzecz zwierząt, w moim domu znajduje się aktualnie całą gama różnych gatunków, od psów, po gryzonie, pajęczaki, owady, rybki czy plazy i gady. Jestem mocno zaznajomiona z tematyką produktów dla psów, kotów, gryzoni, zajęczaków, gadów, płazów, czy ogólnie zwierząt terrarystycznych, jak i akwarystyka. Na aktualnym stanowisku moje wdrażanie polegało tylko na zorientowaniu się, jaki produkt gdzie leży na półce oraz obsługi softu do kasy fiskalnej. W MaxiZoo bez przesadnej skromności stwierdzam, że było by tak samo. Mimo drobnej postury nie jest mi straszne przerzucanie kilkunastu worków karmy czy zwirkow. Niestety, mimo takiego doświadczenia i wiedzy, rekruterce nie pasowała moja aplikacja. Uśmiech zniknął z jej twarzy i widać, że zaczęła już tylko sztucznie przedłużać rozmowę, kiedy usłyszała ile chce zarabiać. Kilka stów powyżej minimalnej krajowej widocznie nie jest na możliwości finansowe tej firmy. Cała droga rekrutacyjna dość szybko się zakończyła informacja o znalezieniu osoby lepiej spełniającej wymagane kryteria. Ok, rozumiem. Tylko mega dziwnym trafem, trzy tygodnie później w tym samym sklepie znalazła się młodziutka pracownica, z mocnym akcentem, wiadomo jakim. Bardzo chciałabym wierzyć, że faktycznie jej kwalifikacje były większe niż moje, czy może tylko przeważyło na tym, że kwota którą chciała zarabiać była najniższa krajowa.

Pracodawca

@Ola

Pani Aleksandro, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat procesu rekrutacyjnego. Chcielibyśmy wyrazić uznanie dla Pani doświadczenia oraz zaangażowania w dziedzinie zoologii i opieki nad zwierzętami. Po stronie Maxi Zoo proces rekrutacyjny jest kilkuetapowy, a nasza finalna decyzja zawsze zależy od kilku czynników, w tym od spełniania wytyczonych przez firmę kryteriów poszukiwania odpowiedniego kandydata, ale też naszych możliwości spełnienia oczekiwań osoby aplikującej. Chcielibyśmy poznać lepiej szczegóły sytuacji przedstawianej przez Panią w komentarzu (miasto, stanowisko, osoba kontaktowa z Maxi Zoo), nie znając ich nie możemy udzielić Pani szerszej odpowiedzi odnośnie finalnego wyniku rekrutacji. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacje@maxizoo.pl. Wierzymy, że Pani pasja do zwierząt, doświadczenie oraz wiedza znajdą właściwe miejsce, gdzie będą docenione. Być może my również będziemy w stanie zaoferować Pani udział w innej rekrutacji w przyszłości. Dziękujemy raz jeszcze za wyrażenie swoich myśli i życzymy powodzenia w dalszych działaniach zawodowych. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Nick
Pracownik
@Ola

Nie przejmuj się tą rozmową i tą z którą rozmawiałaś,a szczególnie tą która została przyjęta.bo nowa jak się pojawiła tak szybko zniknie.I życzę kierowniczce\kierownikowi aby za nową jeszcze pracowali.Bo nowy narybek jest wyjątkowo odporny na wiedzę,a szczególnie pracę.Powodzenia i głowa do góry,powinnaś być z siebie dumna.

Były pracownik :)
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam, kierowniczka sklepu nawet nie kryła się z niechęcią do mnie. Pracowałam w jednym z najmniejszych MaxiZoo a mieliśmy takie same progi jak duże o wiele bardziej oblegane sklepy. Kierowniczka wymagała od nas cudów na kiju a sama spędzała po kilka godzin w biurze jedząc i oglądając serial. Oczywiście dostaliśmy zakaz siadania w trakcie zmiany, tylko jeśli jesteśmy na przerwie lub usiądziesz na toalecie :) jest mi mega przykro, bo chciałam się rozwijać w Maxi Zoo a Zostałam zwolniona pierwszego dnia po powrocie z l4, bez podania powodu nawet :) @Pracodawca czy to oznacza zamknięcie drogi także w innych sklepach Maxi zoo jako pracownik?

2

Pracodawca

@Były pracownik :)

Szanowna Pani, Bardzo nam przykro, że poczuła Pani rozczarowanie w związku ze współpracą na Sklepie. Przez wzgląd na dobro naszych pracowników, zachęcamy do odezwania się na nasz adres mailowy: people@maxizoo.pl w celu opisania szerzej sytuacji. Jeśli chodzi o pracę na innych sklepach Maxi Zoo, jest to jak najbardziej w dalszym ciągu możliwe – prosimy o śledzenie naszych ogłoszeń. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 8 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii