MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Gruby
Były pracownik

Po kilku latach współpracy jako koordynator postanowiłem zmienić pracodawcę. Coś tu jest grubo nie tak, że osoba funkcyjna, mająca wiedzę na temat różnych gatunków zwierząt, behawioryzmu, groomingu, dietetyki i weterynarii zarabia mniej niż kasjer w Lidlu. I to z premią, która jest ledwo odczuwalna na koncie. Uwielbiałem pracować z ludźmi, doradzać im, odczuwałem satysfakcję z wykonywanej pracy, ale uważam, że zasługuję na więcej. Ciągły brak wystarczającej ilości pracowników, bo w biurze zdecydowali, że się wyrobimy. Ciągle problemy z wchodzącymi (a raczej nie wchodzącymi) promocjami, ważniejsze jest obwieszenie sklepu jak choinkę, niż kompetentna obsługa klienta. Prawda jest taka, że za kasę, jaką dostajemy, powinniśmy tylko podawać karmę, która jest pod ręką. Redukcja zniżek pracowniczych też nie pomaga. I proszę mi nie wyskakiwać, że zarobki były wcześniej ustalane. Przez kilka lat pensja wzrosła nieznacznie, za to inflacja odczuwalnie. Młodzi pracownicy, niezaznajomieni z rynkiem pracy, nie wiedzą, ile mogą oczekiwać na podobnym stanowisku, a późniejsze podwyżki o 200-300zl brutto to śmiech na sali. Życzę powodzenia jeszcze tam pracującym, mam nadzieję, że coś się dla was zmieni. Ja nie wytrzymałem.

Witek 1974
Inne

Jestem zadowolony z obsługi karma dotarła na czas mimo wystawianych negatywnych opinii polecam można sporo zaoszczędzić

3
Zastępca kierownika
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Maxi przez 7 miesięcy. Stanowisko Zastępcy Kierownika. Co mogę powiedzieć o pracy dla tej firmy? ABSOLUTNIE NIE POLECAM. Jeszcze zanim pozna się zakres obowiązków już trzeba się określić z wynagrodzeniem. Mrzonką jest, że później można renegocjować wynagrodzenie. Ja miałam obiecane że póki sklep nie prosperuje (nowa filia, dopiero ją otwierano) godzę się na stawkę którą po 3-4 miesiącach pracy podniesiemy do adekwatnego wynagrodzenia jak na to stanowisko i zakres obowiązków przystało. Nigdy do tego nie doszło. Jeśli ktoś myśli że na stołkach kierowniczych płacą należycie - to jesteście w błędzie ;) Wyzysk to domena tej firmy. Multum odpowiedzialności i ciężkiej pracy za minimalne pieniądze. Jak przyszła premia stanowiskowa to nawet nie dało jej się odczuć na koncie. Cele są zawyzone i nikt nie bierze pod uwagę czynników takich jak urlopy, święta czy (usunięte przez administratora) św. Jeśli w tym okresie sklep spada z obrotami to uwierzcie - opierdziel zawsze otrzymacie ;) Ale nigdy nie spodziewajcie się pochwały. Nigdy nie oczekujcie też na wsparcie i zrozumienie. Kierownik regionalny doskonałe wrzuca kłody pod nogi aby pokazać że czegoś nie potraficie, przekłamuje rzeczywistość. W firmie jest dużo ludzi, mówi się że są ważni, że jest możliwość awansów itd. Po odejściu kierownika nie zaproponowano mi tej funkcji - woleli zatrudnić zupełnie zieloną osobę beż wiedzy zoologicznej i doświadczenia w tej branży. Także możliwości awansów to również ślepe obietnice. Jeśli musicie pracować: bez ogrzewania (zimą) lub bez klimatyzacji (latem, gdzie temp na sklepie wynosiła nawet 37stC!) Lub bez prądu (świecicie latarkami aby zatowarować sklep) a firma nie widzi w tym nic złego to zdecydowanie nie jest to dobre miejsce do pracy. Są również dostawy na 11-13 pełnych palet, dostawy żwirów często po kilkaset kilogramów które trzeba poukładać w półki. Na koniec- Jeśli macie charakter i nie chcecie potulnie znosić krzyków, obrażania i buntujecie się co do warunków pracy dostaje się wypowiedzenie (mimo że pełnicie 100% swoich obowiązków najlepiej jak potraficie) I mimo że umowę podpisuje się na 2 lata. Oni po prostu z dnia na dzień mogą wręczyć wypowiedzenie bo po prostu kogoś nie lubią. Jako Magister Inżynier Bioinżynierii Zwierząt z ukończoną magisterką z żywienia zwierząt i ogromnym doświadczeniem w branzy zoologicznej czułam się dotknięta gdy mnie i mój zespół woleli zastapiac niekompetentnym zespołem z kierowniczką bez wiedzy zoologicznej na czele. Bardzo cieszę się i z ogromną ulgą zrezygnowałam z dalszej pracy. Maxi zoo względem pracowników jest bardzo toksycznym miejscem. Moja opinia nie odnosi się jedynie do mojego sklepu, jest również problem z rozwiązywaniem wszelkich zgłoszeń do kadr. Tuszowanie problemów i zgłoszeń jest również mocno odczuwalne w tym miejscu pracy.

:)
Były pracownik
 Pytanie
@Zastępca kierownika

A moze tak warto zastanowic się nad swoją postawą i praca? :) wiedza zzologiczna to nie wszystko do zarzadzania sklepem. Zapewne dlatego nie zostalas kierownikiem ;) a moze dlatego ze nie znasz procedur? Nie brnij dalej dziewczyno, chyba ze chcesz udostepnic wiecej szczegolow :)

1
Zastępca Kierownika
Były pracownik
 Pytanie
@:)

Jakości swojej pracy nie mam nic do zarzucenia ;) Gdy kierownik zrezygnował i zostałam na 2 miesiące bez wsparcia i w niepełnym składzie, sklep dalej prosperowal, miał bardzo wysokie obroty a klienci zawsze wychodzili zadowoleni. Co do zdania o wiedzy zoologicznej? Jesli uważasz, że brak takiej wiedzy w branży zoologicznej nie jest istotny to jesteś w ogromnym błędzie. Świadomość klientów na temat opieki nad swoimi pupilami rośnie i jeśli nie odczują że sprzedawca posiada szeroką i rzetelną wiedzę w danej dziedzinie to szybko znajdzie sobie inne miejsce do zakupów. Wszelkie procedury nie były mi obce i nigdy nie składano mi żadnych zażaleń w tej kwestii, także komentarz zupełnie bezpodstawny.  A skoro sklep bez kierownika świetnie prosperował gdy był pod moją opieką to o czymś to świadczy  ;) Co do szczegółów? Dla dobra Maxi Zoo lepiej ich więcej nie udostępniać a prawda zawsze i tak sama się  obroni. Mam jednak wrażenie że moją opinię czytałaś/eś co trzecie słowo stąd taki oderwany komentarz :)

:)
Inne
 Pytanie
@Zastępca Kierownika

Czy mam rozumieć, że byłaś świetnym pracownikiem, jeszcze lepszym zastepca, sklep super prosperował a Ty dostałaś wypowiedzenie tylko dlatego, że regionalny Ciebie nie lubił? Tak bylo Co czytania ze zrozumieniem. Wszystko zrozumiałem ale mam wrażenie, że w kazdym zdaniu sa jakies wymowki ;)

3
Jeszcze pracownik
Pracownik
@:)

Chciał*m tylko sprostować, że opinia Zastępcy Kierownika, nie jest moją opinią, w której napisał*m, że regionalny mnie nie lubił i dał wypowiedzenie. Z opiniami Zastępcy zapoznał*m się wnikliwie i nie widzę tam wzmianki, że została zwolniona, więc jednak to czytanie ze zrozumieniem chyba jednak u Ciebie kuleje. Szanowne Maxi, dążycie do upadku Waszych sklepów zapominając, że to właśnie najniższe szczeble - ludzie pracujący na co dzień z klientami, budują Wasz kapitał. Wasz całkowity brak szacunku do ludzi, który widać również na tym forum w odpowiedziach pracowników do osób, które z różnych względów się z Wami rozstały, szybko odbije się Wam czkawką. Kiedy podejmował*m pracę w Maxi, większość opinii tutaj była pozytywna. To, co dzieje się od roku na tym forum, powinno Wam otworzyć oczy, że coś nie zagrało.

Pracodawca

@Zastępca kierownika

Dzień dobry, O oczekiwania finansowe zawsze pytamy jeszcze w trakcie procesu rekrutacyjnego – jest to prawda. Chcemy bowiem już na starcie określić, czy nasza oferta finansowa może być ciekawa dla Kandydata/ tki, z szacunku dla czasu obojga stron. Zakres obowiązków jest natomiast szczegółowo przedstawiany w trakcie rozmów rekrutacyjnych. Jest on widoczny nawet w samym ogłoszeniu rekrutacyjnym. Jeśli pojawiły się po Pani stronie jakieś wątpliwości i zastrzeżenia do zakresu obowiązków, warto było wyjść z takim zapytaniem do Działu People lub District Managera i to wyjaśnić. Aspekt pracy z towarem przy dostawach jest również zawsze przedstawiany podczas rozmów rekrutacyjnych. Otwarta i szczera komunikacja jest dla nas bardzo ważna - już od momentu rekrutacji. W kontekście rozwoju i awansów wewnętrznych – są one jak najbardziej realne. Podsumowując krótko tylko zeszły rok 2021: • Otworzyliśmy 16 nowych lokali. • Stworzyliśmy 98 nowych miejsc pracy, z czego awansowaliśmy wewnętrznie aż 65 osób. Jak wynika z naszych badań wewnętrznych, Pracownicy Maxi Zoo wysoko oceniają możliwość rozwoju wewnątrz naszej Organizacji: 8 na 10. Jeśli chciałaby Pani porozmawiać o opisanej w komentarzu sytuacji szerzej, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowy: @_MZ-PL-People-Department.

Lajka
Inne

Tragedia Bardzo długi czas oczekiwania. Do tego brak informacji kiedy mogę się spodziewać przesyłki .

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Ines
Kandydat
 Pytanie

Witam, Na jaką stawkę brutto (lub widełki) może liczyć koordynator zmiany w rejonie Wielkopolski? Tak mniej więcej?

Pracodawca

@Ines

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Kwestia wynagrodzenia jest omawiana bezpośrednio z Kandydatami podczas udziału w danym procesie rekrutacyjnym. Dodatkowo, oferujemy naszym Pracownikom umowę o pracę bez okresu próbnego, odrazu na 2 lata oraz otwartość na długotrwałą współpracę. Zapewniamy też: System premiowy Prywatną opiekę medyczną Możliwość skorzystania z pakietu sportowego Cykl szkoleń obejmujących takie obszary jak: techniki sprzedaży i produkty dla zwierząt Szansę na dalszy rozwój zawodowy i realizację ciekawych projektów Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem Świeże owoce na początku każdego miesiąca Dodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierząt Dodatkowe dni urlopu za staż pracy Pozdrawiamy, People Department Maxi Zoo Polska Sp. z o.o.

Pracownik
Pracownik
@Ines

Doradca ma aktualnie około 3100 brutto. Nie liczę konkursów bo targety są tak zawyżane że rzadko idzie wypracować

Asia
Kandydat
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Bardzo dobrze, że na 2 lata od razy i że są benefity oraz możliwość szkoleń.

Elka.Nika
Inne

Nie polecam zakupów internetowych. Paczki przychodzą rozdzielone i trzeba czekać pół miesiąca na drugą paczkę. Anulować zamówienia się nie da, nawet telefonicznie. Trzeba czekać, aż kurier przyjedzie i dopiero odmówić przyjęcia paczki. Co skutkuję zwtorem na magazyn i kolejnym czekaniem na zwrot pieniędzy. Któryś raz zamówiłam paczkę i zawsze opóźnienie. Paczka nigdy nie dojdzie na czas. Szacowany czas dostawy 3-5 dni jak mają na stronie to po prostu śmiech. Nie polecam robienia zakupów. Ostatni raz zamówiłam w tym sklepie cokolwiek...

3
Elka.Nika
Inne
@Elka.Nika

Po pół miesiąca oczekiwania na paczkę dostaje się wiadomość, że paczka nie dojdzie gdyż "produkt" został wyczerpany... Mimo, że parę dni wcześniej zostałam poinformowana, że paczka zostanie wysłana z INNEGO MAGAZYNU. Po prostu brak słów...

Shelma
Inne
 Pytanie
@Elka.Nika

A jak to się ma do warunków pracy w firmie? Ludzie to jest forum o pracodawcy,a nie o sklepie internetowym. Po co ten spam ..... Są inne miejsca do wyrażania opinii na temat zakupów w sklepie internetowym, GoWork to nie takie miejsce.

Klaudia
Inne

Zwrot towaru jest nie możliwy (mówię tu o sklepie internetowym) i tym samym nie mogę skorzystać z praw konsumenta. Nie dodzwonisz się na info linie. Nie polecam bardzo mocno tego sklepu!

Klient
Inne

Witam Do chwili obecnej t.j. sobota 07.05.2022r nie otrzymałem jeszcze zamówionej karmy Zamówienie było złożone 21.04.2022r wieczorem licząc od 22.04.2022 do dziś minęło 15 dni. W związku z powyższym PO REZYGNACJI z zamówienia DOMAGAŁEM się NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU wpłaconej kwoty Po dwóch ponagleniach nadal nie dostałem zwrotu pieniędzy Jestem rozczarowany współpracą z taką firmą jak Maxi Zoo Nie wiem czy to wina Maxi Zoo czy DHL ale do tej pory nie zdarzyło mi się żeby zamawiając karmę w poważnej firmie był bym zmuszony kupować w Biedronce bo 10 dni to za mało na dostarczenie karmy. PORAŻKA - MASAKRA NIGDY WIĘCEJ ZAMÓWIENIA U TYCH Z_ŁODZIE.......I OSTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W MAXI ZOO!!!!!!!!!! w ceneo moje opinie nie są publikowane nie wyświetlają się

2
kinga
Inne
 Pytanie
@Klient

popieram !! Ja natomiast otrzymałam niekompletne zamówienie ! i co ?! karma kosztowała 29zł a wystawili mi NOTĘ UZNANIOWĄ NA 26ZŁ ! Trzeba tą sprawę nagłośnić jak (usunięte przez administratora) ludzi i naciągają

1
Agata
Pracownik
 Pytanie
@Klient

co to ma wspólnego z pracą w maxi? skorzystaj z formularza kontaktowego, żal

Anonim
Pracownik
@Klient

Czy wy wiecie dla kogo jest forum na gowork.pl admin powinien kasować takie wpisy nie na temat

Anna
Inne

Nie polecam firmy jeśli ma zamówienie być zrealizowane przez DHL. Ten przewoźnik to kompletna porażka, zupełny brak szacunku dla odbiorcy , nie panuje nad wyznaczonymi terminami godzin o których informuje odbiorcę. Przewidywane godziny sobie a kurier sobie, kończy się tym, że towar ląduje ponownie w magazynie z informacja , że nie ma odbiorcy. Wygląda na to że trzeba siedzieć cały dzień w domu i czekać na kuriera, który samowolnie jeździ jak chce nie raczy nawet zadzwonić do odbiorcy przed próbą dostarczenia zamówienia w innej godzinie niż przewidywana. Straciłam 3 dni by w końcu siedzieć w domu od rana by przyjąć kuriera. Z dala od DHL jako dostawcy. Nigdy więcej . Zatem DHL skutecznie likwiduje klientów firmie Maxi zoo.

1
Anonim
Pracownik
@Anna

Hahaha frustracja rozum ludziom odbiera...to jest forum dla PRACOWNIKOW i kandydatów zeby poznać firme do której rekrutują a nie frustrowanych Klientów....

JonnyS
Inne

Tragedia zero obsługi , zero informacji , zero pomocy ze strony infolini miesiac czekania na zamowienie NIE POLECAM

1

Pracodawca

@JonnyS

Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Prosimy o podanie szczegółów zaistniałej sytuacji na adres mailowy: kontakt.team@maxizoo.pl Pozdrawiamy, Zespół Maxi Zoo Polska

Lala
Pracownik
@JonnyS

Zapłaciłam za karmę dla kota 29.12.2021. Przesyłka miała dojść w ciągu 2 - 4 dni. Dzisiaj 13 dzień od zapłaty a przesyłki brak.

1
Natalia
Inne
@JonnyS

Mam taka sama sytuacje, czekam na zamówienie już prawie 3 tygodnie…

1
Malina
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku kierownika sklepu?

Agata
Pracownik
@Malina

zależy jakie miasto..

Stoo
Pracownik

Osoby które przygotowują gazetki, a zwłaszcza ceny promocyjne do rozłożenia po sklepie powinny zostać wywalone od razu (nie napisze na co) bo mam wrażenie że robią je (usunięte przez administratora) a jednak nadal od kilku miesięcy regularnie knocą wszystko czego się dotkną i chyba ktoś kogoś zatrudnił po znajomości :) 1 osoba na cały sklep przez 12h to standard, kierownik i zastępca cały dzień w biurze udają ze coś robią żeby tylko nie wyjść na sklep i nie daj Boże wejść na kasę i kogoś skasować. Rozładunek 18 palet i złamanie wszystkich zasad BHP oraz skasowanie kilku set osób w jeden dzień dla jednej osoby to standard w tej firmie. Reklamowanie specjalistów od swoich pupili którzy muszą mieć wiedzę na każdy temat jak weterynarz i behawiorysta za najniższa krajową to największy żart tej firmy, jak można zatrudnić 5 osób na 600m2 sklepu i oczekiwać że będziesz podchodzić do każdej osoby która przyjdzie do sklepu i czasami rozamwiac z nią 20-40min tłumacząc dosłownie od początku do końca jak ma się zajmować psem czy kotem równocześnie mając na głowie 10 osób stojących w kolejce do kasy, 18 palet na sklepie i 3 inne osoby potrzebujące pomocy, a to wszystko we dwie osoby bo tylko tylko będzie was na zmianie, więc czym predzej polecam wyzysk i łamanie BHP za najniższą krajową bo narobicie się jak psy a najważniejszy jest target, jak target gra to wszystko inne nie ma znaczenia :)

4
Stor
Kandydat
 Pytanie
@Stoo

Czy orientujesz się może jak wyglada praca kierownika?Na jakie wynagrodzenie może liczyć?czy jest to praca bardziej przy kompie czy rozkładanie towaru?czy są jakieś szkolenia?

Ktos
Były pracownik
@Stor

Praca kierownika to praca na sklepie, przyjmowanie dostaw, papierologia, grafik...wynagrodzenie w zależności od stażu pracy...

Ktos
Były pracownik
@Stoo

Dokładnie

Nicky
Kandydat
@Ktos

A jakie jest na poczatek

Pracodawca

 Pytanie
@Stoo

Dzień dobry, Pracownicy naszej Firmy zatrudniani są na podstawie ich kompetencji i doświadczenia zawodowego, spełniającego oczekiwania przy danym profilu stanowiskowym. We wszystkich naszych sklepach przestrzegamy zasad BHP- jest to dla nas kluczowe. Wszyscy Kandydaci są informowani podczas rozmów rekrutacyjnych o obowiązkach, jakie będą potencjalnie wykonywać podejmują zatrudnienie w naszej Firmie. Jednym z punktów jest właśnie praca z towarem. Już w samych ogłoszeniach rekrutacyjnych można znaleźć zakres obowiązków na stanowisku na przykład Doradcy Klienta: „ Czym będziesz u nas się zajmować? · Doradzaniem Klientom w zakresie oferowanych produktów i dbaniem o prawidłową komunikację cenową · Obsługiwaniem kasy fiskalnej i profesjonalną obsługą Klienta przy kasie · Przyjmowaniem dostaw i wykładaniem towaru na salę sprzedaży · Utrzymywaniem porządku na sklepie i magazynie ” Zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: people@maxizoo.pl - chętnie porozmawiamy o szczegółach sytuacji, która została opisana w komentarzu. Z wyrazami szacunku, Maxi Zoo Polska

Stoo
Były pracownik
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Drogie Maxi Zoo, Proszę czytać uważnie czego dotyczy komentarz. Właśnie widać jak centrala czyta, tak słucha swojej najcenniejszej wartości czyli pracowników. Już tłumaczę - otóż jakiego stanowiska dotyczy powyższy komentarz? Doradcy klienta, Kierownika? Proszę dobrze się zastanowić. A teraz clou programu. Doradca klienta: Czym będziesz u nas się zajmować? 1. Doradzaniem Klientom w zakresie oferowanych produktów i dbanie o prawidłową komunikację   cenową 2. Obsługiwaniem kasy fiskalnej i profesjonalną obsługą Klienta przy kasie 3. Przyjmowaniem dostaw i wykładaniem towaru na salę sprzedaży 4. Utrzymaniem porządku na sklepie i magazynie Kierownik 1. Kompleksowe zarządzanie sklepem i Zespołem 2. Budowanie zaangażowania i motywowanie Pracowników 3. Dbanie o odpowiednią ekspozycję oraz stany magazynowe sklepu 4. Analiza wskaźników sprzedażowych KPI oraz ich raportowanie 5. Utrzymywanie najwyższego poziomu obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy 6. Organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży Zgadzam się z większością złych opinii o stanowisku kierownika. Już na samym początku kłamią w swoich ofertach pracy. Prosty przykład - mamy 6 obowiązków kierowniczych + 4 doradcy klienta z którymi kierownik walczy przez większość swojej kariery w maxi zoo. Te 6 obowiązków kierowniczych jest zmuszony robić po godzinach (najlepiej za darmo), bo inaczej zastraszanie. Maxi Zoo, zapraszacie do kontaktu na portalu gowork, zamiast rozwiązywać problemy wewnątrz firmy, o czym świadczy ta fala komentarzy. Coś chyba nie pykło w waszej strukturze. Może czas coś z tym zrobić? Może ten człowiek, który odpowiada na komentarze powinien dostać bardziej intratne zajęcie i odpowiadać na skargi bieżącej siły roboczej wewnątrz firmy? No żenada totalna. Bez pozdrowień

Pracodawca

@Stoo

Dzień dobry, dziękujemy za doprecyzowanie, nadal jednak nie wiemy, o który sklep konkretnie chodzi. Nie znając szczegółów sytuacji, nie możemy się do niej odnieść. Kandydaci (z każdego poziomu stanowiska) otrzymują na rozmowach rekrutacyjnych szczegółowe informacje, jak wygląda praca w Maxi Zoo. Tak jak pisaliśmy wcześniej, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z Działem People pod adresem mailowym: people@maxizoo.pl - chętnie porozmawiamy o szczegółach sytuacji. Z wyrazami szacunku, Maxi Zoo Polska

Stoo
Pracownik
@Stor

Realnie wygląda to tak że 90% swojego czasu w pracy siedzi przy komputerze, doradzanie klientom czy kasowanie ich to tylko gdy doradca klienta jest na przerwie albo sam kogoś obsługuje i nie może się rozdwoić, ale pod warunkiem że zawoła kierownika bo przecież sam nie przyjdzie!

Gdańszczanka
Były pracownik

Nie polecam :( pracowałam w tej firmie parę lat i tak jak na początku była to fajna opcja dla studentów - elastyczny grafik, dobre benefity, wiele nagród i możliwości zdobycia premii, tak aktualnie to jedna z najgorszych opcji :( maxi zoo zrobiło się typową sieciówką, ze śmieszną pensją i premiami, których nikt nie widzi na oczy. Praca jest bardzo ciężka w porównaniu do wynagrodzenia jakie się otrzymuje. „Doradca klienta” to przede wszystkim kasjer, ale tez sprzątacz, magazynier i osoba na której mogą się wyżyć niezadowoleni klienci (a jest ich sporo, uwierzcie mi). Pracuje się czasem 12h, cały czas na nogach (z 15min przerwą). Oprócz tego cały czas musisz udawać że coś robisz, nie mozesz nawet usiąść, czy spojrzeć w telefon. Praca jedynie dla wielkich miłośników pracy z klientem.

Wieloletni pracownik
Pracownik
 Pytanie

Cześć Wam. Chciałobym wyrazić swoją opinię wyrobioną na przestrzeni lat. Mam nadzieję, że merytoryczną i że biuro wczyta się dokładnie w to co piszę i wyciągnie wnioski i coś zrobi z pewnymi kwestiami. Praca jest faktycznie przyjemna o ile lubi się pracę z ludźmi i kocha się zwierzęta i faktycznie troszczy się o ich stan zdrowia. Praca ewidentnie dla ludzi empatycznych i energicznych. Ciepłe kluchy nie mają czego tu szukać. Ogólnie atmosfera w większości zespołów jest bardzo fajna, ale znam jednego kierownika, który nie wiadomo dlaczego trzyma się jeszcze na swoim stołku. Jego lenistwo razi po oczach, mimo swojego ponad 2 letniego stażu ewidentnie nie wie co robi, nie potrafi doradzać klientom i znam wielu pracowników, który mieli z nim problem co prowadziło do zwolnień. Jeżeli chcecie dbać o jakość swoich usług to zadbajcie o odpowiednią kadrę. Sprawa zarobków - nie zapominajcie, że to ludzie tworzą firmę i to jest Wasz najważniejszy zasób. Ludzie odpowiednio wynagradzani i doceniani przekładają się na wyniki. Jeżeli teraz idzie dobrze to pomyślcie o ile lepiej by było gdyby wynagrodzenia były na odpowiednim poziomie, przełożyłoby się to na motywację. Najniższa krajowa dla doradcy, który musi być ekspertem w swojej dziedzinie to śmiech na sali. Kadra kierownicza, która otrzymuje wynagrodzenia niemalże takie same jak kasjer w innych dużych korporacjach? ((((: Doceńcie i wynagradzajcie odpowiednio swoich pracowników, bo zaczniecie tracić też tych wartościowych ludzi. Niestety, ale z pasji do pracy nie ugotujemy obiadu i nie opłacimy rachunków. Ilość etatów na sklep jest za mała. Grafik da się zlepić na styk, ale przy takiej ilości pracowników, czasu i rąk wystarcza na podstawowe rzeczy. A gdzie wdrażanie promocji? Przyjmowanie i rozkładanie dostaw, zmiany planogramów, fejsowanie, sprzątanie sklepu, dbanie o oznaczenia, obsługa klienta od A do Z? Zawsze coś zostanie zaniedbane i niestety najczęściej odbija się to albo na kliencie albo na zaniedbanym sklepie. Pot cieknie po d00pi3. Dramat zaczyna się kiedy jedna osoba zachoruje i ma ZL... Wtedy przy ratowaniu grafiku wyprawiają się cuda i kiju. W takim przypadku żadne szkolenie z zarządzania czasem nie pomogą. Wywołają tylko pobłażliwy uśmieszek. Nie mniej praca jest stabilna, jeżeli się starasz i pokażesz, że stać Cię na więcej możesz liczyć na awans. Atmosfera? Super - w zespole można poczuć się docenionym. Grafik elastyczny co jest plusem w sytuacjach losowych. Ogólnie pracę polecam, bo może być miło i przyjemnie, szczególnie kiedy trafi się na fajny zespół. A jeżeli biuro weźmie sobie do serca te uwagi i faktycznie zrobi coś w tych dwóch ważnych kwestiach (etaty i wynagrodzenia) to spokojnie będzie można stwierdzić, że praca w Maxi to jedna z lepszych prac :)

Byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Witam kto i kiedy dostaje po zakończeniu pracy z Firmą Ankietę? Czy jeśli za porozumieniem stron to nie ma ankiet?

Qq
Pracownik
@Byly pracownik

Każda osoba, która złożyła wypowiedzenie. I nie dostaje ankiety papierowej, tylko dzial People dzwoni z pytaniami.

Maria
Inne

Ostrzegam przed zamówieniami w sklepie internetowym Maxi Zoo. Towar zamówiony i opłacony 12.04.22. Brak informacji o wysyłce. Pani na infolinii nie wie kiedy zamówienie będzie zrealizowane. Zbywanie i kpina z klienta. Pies prowadzony na karmie specjalistycznej w którą musiałam się zaopatrzyć w innym sklepie. Nie polecam. Wzrost liczby opinii negatywnych w ostatnim czasie świadczy, że sytuacja nie jest jednostkowa. Ludzie czekają tygodniami na towar lub zwrot pieniędzy.

2

Pracodawca

@Maria

Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Prosimy o podanie szczegółów sytuacji na adres mailowy: kontakt.team@maxizoo.pl Pozdrawiamy, Zespół Maxi Zoo Polska

Maria
Inne
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

O szczegółach rozmawiam już od jakiegoś czasu z infolinią. Brak informacji o zamówieniu. W pierwszej wersji zostało zagubione, potem okazało się, że części towaru nie ma na stanie. Co z drugą paczką karmy nie wiadomo, jej los jest nieznany. Pani z obsługi od dwóch tygodni kontaktuje się z działem logistycznym... To jest kpina. Na pieniądze za towar który jest niedostępny a za który zapłaciłam muszę czekać mimo, że zostałam wprowadzona w błąd przy zakupie. Nie mogę zrezygnować z pozostałej części zamówienia tylko muszę czekać aż paczka dojdzie i ewentualnie jej nie odebrać i wtedy dalej czekać na zwrot. Brak słów. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie. Obsługa na infolinii koszmarna. Pokrzywdzonych jest dużo więcej.

Ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że w ogłoszeniach rekrutacyjnych nigdzie nie jest zaznaczone do kiedy jest rekrutacja na dane stanowisko. Jaki jest czas trwania ogłoszenia od momentu jego wyświetlenia?

Administrator

Zaciekawiła mnie oferta pracy w firmie MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. jako Kierownik. Wiecie coś więcej o tym pracodawcy? Jak go oceniacie?

Ktos
Były pracownik
@Administrator

Pracodawca ok.

Ona
Pracownik

Witam, pracowałam w Maxsi zoo. Praca fajna, zespół hmm kadra kierownicza pozostawia wiele do życzenia. Kierowniczka bardzo dziwna i widać brak wiedzy. (usunięte przez administratora) Wytykała mi tylko błędy nigdy nie pochwaliła i nie widziała moich sukcesów. Nie dała szansy na dalszy rozwój bo poprostu nie lubiła mnie... Praca fajna, ale nie w tym sklepie. Choć reszta zespołu bardzo pozytywna. (usunięte przez administratora)... Praca po 12h, i przedszkolne zachowanie...

2

Pracodawca

@Ona

Dzień dobry, Zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: people@maxizoo.pl - chętnie porozmawiamy o szczegółach sytuacji, która została opisana w komentarzu. Z wyrazami szacunku, Maxi Zoo Polska

Ex pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w tej firmie 3lata na stanowisku zastępcy. Umowa nie została mi przedłużona ze względu na inny sposób zarządzania niż ma kierownik. Zarobki są śmieszne, bez problemu znalazłam pracę w innym miejscu gdzie na podobnym stanowisku zaoferowano mi znacznie lepsze pieniądze. Obecny pracodawca płaci więcej kasjerom niż ma koordynator w maxi Zoo. Premie dla zastępcy śmieszne, narobisz się, pracujesz za kierownika tak samo jak koordynator a nigdy nie dostaniesz pochwały, jedynie opierdziel że coś jest nie tak. Praca sama w sobie nie jest najcięższa, sklep na którym pracowałam składał się ze świetnych ludzi dlatego tyle w nim wytrwałam. Maxizoo, już nie praktykujecie ankiet na zakończenie pracy czy mi po prostu kierownik jej nie dał w obawie o to co mogę napisać? Podsumowując, praca fajna dla osób młodych, nie jest szczególnie rozwojowa, trzeba kochać zwierzaki żeby za te pieniądze tyrać i trafić do tego na fajny zespół. Plusem są na pewno zniżki pracownicze na marki własne.

Pracuś
Pracownik
@Ex pracownik

Szczera prawda. To co mnie trzyma to jeszcze dobry zespół, elastyczność grafiku oraz zniżki na marki własne.

Pracodawca

@Ex pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Cieszymy się, że docenia Pani atmosferę pracy w Maxi Zoo oraz zniżki pracownicze na nasze produkty. Ankiety Exit Interview są przekazywane przy rezygnacji przez Pracownika z zatrudnienia w naszej Firmie. Opinie odchodzących Pracowników są dla nas bardzo ważne w kontekście uczynienia Maxi Zoo jeszcze lepszym miejscem pracy. Jeśli chciałaby Pani również podzielić się swoją opinią na temat pracy w Maxi Zoo, zapraszamy do jej przesłania pod adres mailowy: people@maxizoo.pl Dziękujemy. People Department Maxi Zoo Polska

Myszka
Inne
 Pytanie
@Ex pracownik

Ex pracownik Ile trzeba przepracować,by otrzymać kartę zniszkową? Jaka umowę oferuje firma na start. Pozdrawiam serdecznie

Pracodawca

@Myszka

Dzień dobry, Oferujemy naszym Pracownikom umowę o pracę bez okresu próbnego, odrazu na 2 lata oraz otwartość na długotrwałą współpracę. Ponadto zapewniamy: System premiowy Prywatną opiekę medyczną Możliwość skorzystania z pakietu sportowego Cykl szkoleń obejmujących takie obszary jak: techniki sprzedaży i produkty dla zwierząt Szansę na dalszy rozwój zawodowy i realizację ciekawych projektów Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem Świeże owoce na początku każdego miesiąca Dodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierząt Dodatkowe dni urlopu za staż pracy Pozdrawiamy, People Department Maxi Zoo Polska Sp. z o.o.

Szeregowy pracownik
Były pracownik
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Odeszłam ponad miesiąc temu i nie dostałam żadnej ankiety przy rezygnacji. A mogłabym w niej sporo napisac. Mało tego - kierownik przyjęła moja rezygnację telefonicznie, nie przeprowadziła żadnej rozmowy chociaż przy przyjęciu byłam Jej niezbędna na takie JUŻ, że wręcz wymogła na mnie rozpoczęcie pracy na umowę - zlecenie by nie czekać na termin badań wstępnych.

Kundelek
Kandydat
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Jakie benefity są oferowane za wolontariat? Jakie wolontariaty biorą Państwo pod uwagę, tylko typowo zwierzęce czy także na rzecz potrzebujących ludzi?

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 8 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii