Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

Były puf
Były pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, Pracowałem w NN pół roku. Uważam że straciłem pół roku bezpowrotnie. Na początku była rozmowa kwalifikacyjna, Pani zapewniała, że są zarobki na poziomie 8-10 tys. na miesiąc. Sprawiała wrażenie że zapewnienie takiej wypłaty to podpisanie jednej polisy życiowej ze składką ok. 200 zł oraz jakiejś grupówki. Odniosłem wrażnie że jest to po prostu proste, bo ta Pani tak o tym mówiła że co to jest. Przedstawiła mi "stałkę" oraz skomplikowany system wynagrodzeń. Nic nie wspomniała o lapsach. Na początek za udział w szkoleniu, po zdaniu egzaminu dostajesz 1000 zł, po założeniu działalności oczywiście. Zapewniali że sposobów na dotarcie do klienta jest mnóstwo: leady, polecenia od znajomych, booting, zimne i ciepłe telefony a na pierwszym miejscu RODZINA i ZNAJOMI. Pierwsze dwa miesiące były bardzo fajne, były tematy, była sprzedaż była fajna wypłata. Wszystko grało, manager zadowolony bo plany spełniałem. 3 miesiac to pierwszy miesiąc bez sprzedaży. Dlaczego? Bo znajomi się skończyli, którym mógłbym sprzedawać produkty. Zaczęła się praca na leadach, czyli kontakty do osób, które są zainteresowane ubez. Odbywałem 4 spotkania na tydzień żadnej sprzedaży, bo konkurencja ma więcej chorób w katalogu, bo jest tańsza, bo mają bardziej przejrzyste warunki. To główne przyczyny rezygnacji ludzi. Zaczęły się docinki ze strony managera że nie znam produktu, że nie mam siły perswazji czy nie rozmawiam językiem korzyści. Klika spotkań dobyłem po tym z managerem, ale jaka niespodzianka mnie spotkała po nich- nadal zerowa sprzedaż. Jak nie ma wypłaty bo nie było sprzedaży, to zacząłem się łamać psychicznie. Ciągłe telefony od managera czy mam jakieś tematy, nękanie SMS czy nawet na Messnegerze!! to typowe dla NN. Codziennie telefony i pytanie Cześć masz jakieś tematy? Starsi przedstawiciele mają grube wypłaty to prawda- ale są one wypracowane na portfelach, które stworzyli przez 20 lat pracy w NN. Spotkałem się z totalnym brakiem pomysłu na nowego pracownika. Ciągłe siedzenie na słuchawce, jeżdżenie po firmach to norma, strata czasu i kasy na paliwo. Wprowadź rodzinę i znajomych i spadaj. W trakcie wypowiedzenia dostawałem jeszcze telefony od managera i dyrektora że jak sprzedam jeden majątek to nie będą mi robić problemów przy odejściu. Podczas tego okresu dostałem informacje o upadku mojej pierwszej polisy, znajomy stracił pracę i chce uciąć zbędne koszta. Do zwrotu 5k, bo miał ubezp. całą rodzinę. Czekam na list od firmy windykacyjnej. Jeśli ktoś mi powie, że w tej firmie można zarobić fajne siano będąc świeżakiem to zaśmieje mu się w twarz. Ja skończyłem współpracę z długiem, szarganymi nerwami przez osoby, które tam pracują. Straciłem pół roku życia tam- odradzam każdemu przygodę tam. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEJ FIRMY

Były pracownik
Były pracownik
@Były puf

Zgadzam się z tobą niestety firma NN jest jedną wielką rodziną :D bez znajomości ani rusz, żeby liczyć na jakiś awans itd. ciśnienie mega na sprzedaż ;)

Hajakbs
Były pracownik
@Były puf

Potwierdzam. To niestety prawda. Żałuję, że wdepnęłam w to (usunięte przez administratora) Zwerbował mnie tam znajomy, którego szczerze teraz nienawidzę,bo zrobił mi ogromną krzywdę tą pracą! Był moim menagerem. Zero wsparcia i ciągle parcie. Telefony od p dyrektor nawet o 22. Przecież to skandal! Trzy dni temu dostałam wezwanie do zapłaty. Sprawę oddałam adwokatowi. Ta firma (usunięte przez administratora) pracowników i klientów. Mało kto ma wypłaty i to po grubych wojnach. Odradzam każdemu.

Pufka
Pracownik
@Hajakbs

Firma jak firma, ma plusy i minusy jak KAZDA na świecie. A co jest bardzo charakterystyczne to fakt że na takich forach piszea w 90% lenie którzy zostali zwolnieni bo myśleli że będzie im ktoś płacił za nic nie robienie. Dzwonić im się nie chce, lady złe, klient przestaje płacić po miesiącu to zdziwieni że prowizje trzeba oddać. Też już nie pracuje bo wróciłam do zawodu po urodzeniu dziecka. Ale uwam ze trzeba być szczerym i obiektywnym a czytanie tych bzdur wywraca flaki, wielu moich znajomych pracuje uczciwie i ciężko, zawsze woleli by dostać jeszcze lepsze warunki ale te które mają są właściwe i nikt ich nie (usunięte przez administratora)

1
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Gdzie można zgłosić molestowanie tak aby ominąć managerów i dyrektora ?

Nationale-Nederlanden
Pracownik
@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za pytanie, a jednocześnie podkreślamy, że jest dla nas bardzo niepokojący sygnał. Prosimy o zgłoszenie na nasz anonimowy adres whistleblower@nn.pl, tak abyśmy w trybie pilnym zajęli się jego wyjaśnieniem. Sprawa zostanie automatycznie przypisana do osoby z zespołu compliance. Pozdrawiamy, Zespół Compliance, Nationale-Nederlanden

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

a
Pracownik

tak

Aleksandra
Były pracownik

zdecydowanie blad. Firma, w ktorej obiecane wsparcie jest slabe a obecnie jest straszona firma windywacyjna bez wytlumaczenia za co mam zwracac prowizje .. Zawalam tylko jedna polise otrzymujac 500zl prowizji a obecnie mam oddac prawie 1300zl

Dona
Były pracownik
 Pytanie

Czy podczas podpisywania umowy o współpracę dostaliście informacje że gdy polisa upada, trzeba oddać również pieniądze za stałkę, a nie tylko za prowizje?

xYz
Były pracownik
@Dona

Oddajesz wszystkie pieniądze jakie zarobisz jeśli polisa upadnie w ciągu 24 mies NIE POLECAM

noe
Pracownik
@Dona

nie informują o tym, jak i o innych sprawach

Aaa
Pracownik
@xYz

Nie prawda zwracasz 100% w pierwszym roku (kasę dostajesz z góry za cały rok )i 50% w drugim tak ma większość towarzystw wszystko zapisane w umowie Firma jest super polecam współpracę można fajnie zarobić

3
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.

Pytania

Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego po ponad dwóch latach firma nagle żąda zwrotu pieniędzy za przeprowadzone szkolenie? Zwolniłem się po dwóch miesiącach bo nie podobało mi się tam. Poświęciłem ponad miesiąc czasu uczęszczając na szkolenia, rozwiązując zadania na platformie w domu co wiązało się z praktycznie ośmiogodzinnym trybem pracy. Zapewniano mnie, że po ukończeniu szkolenia kwota którą otrzymam jest w pełni bezzwrotna. Mój manager narzekał nawet, że wiele osób kończy szkolenia i się zwalnia przez co firma na tym traci? W momencie zwolenia nikt nie powiedział ani słowa o zwrocie otrzymanej kwoty a nawet zostałem uspokojony, że ta kwota jest dla mnie za poświęcony czas. Teraz po dwóch latach otrzymuje groźby z wezwaniem do zapłaty albo w innym przypadku zostanę wpisany do krajowego rejestru dłużników.

A.
Były pracownik
@Były pracownik

Podpinam się.

Info
Pracownik
@A.

Bonus szkoleniowy jest wyplacany warunkowo, akonto przyszlej sprzedazy jednej polisy. Jesli nie sprzedales zadnej polisy po podpisaniu umowy o wspolprace z firma - wyplacony bonus podlega zwrotowi. Jest taki zapis w umowie, wystarczylo przeczytac.

Kord
Pracownik
 Pytanie

Jakie sa realne zarobki w NN?

Nick
Pracownik
 Pytanie

Ile realnie można zarabić po 3-6 miesiacach? Na rękę, po odliczeniu ZUS, paliwa, itp?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pracodawca

@Pytanie

Witamy, dziękujemy za pytanie. Każda rekrutacja jest traktowana w sposób indywidualny, stąd czas na ostateczną decyzję również jest zależny od charakteru i specyfiki danej rekrutacji, w danym oddziale Sieci Sprzedaży. Jednak proces jest transparentny i zawsze informujemy o kolejnych krokach i potrzebnym czasie :) Dokładne informację na temat procesu rekrutacji, etapach i o specyfice pracy w naszej Sieci Sprzedaży znajdziecie na naszej dedykowanej stronie: https://www.nn.pl/kariera/siec-sprzedazy.html Pozdrawiamy!

Pytający
 Pytanie

Czy teraz, w okresie epidemii, ludzie chętnie podpisują nowe polisy na życie?

Pracodawca

@Pytający

Obawy związane z koronawirusem sprawiają, że częściej otrzymujemy pytania dotyczące zakresu ochrony oraz sposobu działania naszych produktów. Dlatego staramy się na bieżąco informować o naszej ofercie poprzez nasze kanały internetowe, bezpośrednie newslettery, a także bezpośredni kontakt z klientami. Szybko przeszliśmy w zdalny tryb pracy, co umożliwiło zachowanie procesu obsługi. Do dyspozycji zainteresowanych naszymi usługami oprócz naszego call centrer jest również specjalna zakładka na stronie internetowej, poświęcona ochronie ubezpieczeniowej w czasie pandemii. Bardzo szybko udostępniliśmy również szereg narzędzi do zdalnego zarządzania polisą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można zgłosić zaistniałe zdarzenie, a także dokonać zmian w swojej umowie ubezpieczenia. Poprzez n-Serwis możliwe jest m.in. częściowe zlecenie wypłaty, modyfikacja funduszy oraz wysokości składki inwestycyjnej. Cały czas obserwujemy rozwój sytuacji i dopasowujemy naszą ofertę, aby jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby klientów. Wielu z nich pytało o możliwość zawarcia umowy ubezpieczeniowej bez wychodzenia z domu. Dlatego podjęliśmy prace nad możliwością w pełni zdalnej sprzedaży naszego produktu. Zakres umów jest taki sam, jak w przypadku zawarcia polisy bezpośrednio u przedstawiciela. Co ważne, ochroną objęte są również zdarzenia będące skutkiem choroby Covid-19.

Pytający
@Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

Chodziło mi o to, czy faktycznie ludzie w obecnej sytuacji podpisują chętniej nowe umowy, a nie o to, jakie nowe/zmodyfikowane produkty czy nowe narzędzia/kanały dotarcia wykorzystuje towarzystwo.

Spokojny
@Pytający

Pytający@ coś taki nerwowy, daj się NN trochę pochwalić jacy są wspaniali. Polecam przeczytać OWU o pandemii i wiesz wszystko o ubezpieczeniu. Czyli nie ma ;)

Pracodawca

@Spokojny

Witamy, w nawiązaniu do OWU, to tak jak napisaliśmy powyżej: Zakres umów jest taki sam, jak w przypadku zawarcia polisy bezpośrednio u przedstawiciela. Co ważne, ochroną objęte są również zdarzenia będące skutkiem choroby Covid-19 ;)

Qwerry
 Pytanie

Czy polisy NN po zrabatowaniu sa konkurencyune do innych na rynku ?

Pracodawca

@Qwerry

Witamy, zachęcamy do pełnego zapoznania się z naszą ofertą na stronie www.nn.pl lub poprzez umówienie się z naszymi ekspertami ubezpieczeniowo-finansowymi. Lista placówek wraz z konkretnymi przedstawicielami i kontaktem do nich dostępna jest tutaj: https://www.nn.pl/dla-ciebie/kontakt/placowki-i-przedstawiciele.html Nasi Przedstawiciele służą swoją ekspertyzą i chętnie się z Państwem spotkają w celu zebrania potrzeb oraz oczekiwań, na podstawie których zaproponują najlepsze rozwiązanie ubezpieczeniowe.

Nana
 Pytanie

Czy ktoś z byłych pracowników kto otrzymał wezwanie do zapłaty z reprezentującej NN firmy windykacyjnej zapłacił to? Czy doszło do skierowania przeciw Wam sprawy do sądu?

A.l.a
@Nana

Tak, dostaliśmy. Ja, a także moi koledzy, którzy odeszli wraz ze mną z NN, otrzymaliśmy pismo z firmy windykacyjnej o spłacie zadłużenia. Kolega musi oddać ponad 7 tysięcy złotych. Zadłużenie przyjęła firma JDS Collection, o której niewiele można przeczytać w Internecie... M(usunięte przez administratora) Można zadzwonić do JDS Collection i poprosić o rozłożenie zadłużenia na raty.

Zarddin
@A.l.a

Zaraz zaraz pracowaliście a teraz was ścigają i macie im oddać pieniądze? Chyba najlepiej z takim czymś iść do sadu, bo to wygląda jak fikcyjne sprzedane zadłużenie chyba że pracując braliście w firmie przy okazji kredyty dla siebie?

A.l.a
@Zarddin

Upadły polisy, gdy przestaliśmy juz pracować. Trzeba było oddać całą prowizję, którą wcześniej otrzymaliśmy... Sąd nic nie da, w umowie masz zapis o tym, że dopiero po dwóch latach trwania polisy nie oddajesz prowizji.

ala
@A.l.a

Co to oznacza ? że musze pracowac tam dwa lata, a jak odejdę wcześniej muszę oddać pieniądze ? nie rozumiem wątku

A.l.a
@ala

Polisa musi trwać conajmniej 2 lata. Jeśli klient zrezygnuje wcześniej z opłacania składek, to oddajesz całość prowizji, którą otrzymałaś. Jeśli klient opłaca polisę przez rok i wtedy rezygnuje z niej, to oddajesz 50% prowizji. Czyli tak naprawdę przez 2 lata od podpisania polisy martwisz się czy klient będzie ją opłacał. A są różne sytuacje losowe i ludzie przestają płacić składki... a Ty na tym tylko tracisz.

Michał
@A.l.a

Przede wszystkim jeśli pracujesz na stałce to pamiętaj, że oddajesz prowizję stałki już nie. Jak wy to sobie wyobrażacie? Sprzedacie polisę za 3000 rocznej składki, dostajecie z tego od razu roczną prowizję, klient rezygnuje i firma zostaje bez klienta i z waszym wypłaconym wynagrodzeniem. P

1
zainteresowana
 Pytanie

Proszę o informację : czy jest tu ktoś, kto pracował w NN STALOWA WOLA? Chcę uzyskać nieco więcej obiektywnych informacji o tym oddziale.

Byly
@zainteresowana

Odradzam. 1-2 m-ce wystarczy aby się zorientowac, że zostajesz bez pomocy. W pierwszym miejscu każą Ci robić polisę dla siebie lub sowojej rodziny. Odradzam takich praktych, ponieważ docelowo będziesz miała dług u komornika . Znajomi oddają od 2 do 20 tys.Firma od razu sprzedaje dług, nie ma masz się dogadać.

anonim
 Pytanie

Czy w NN funkcjonuje procedura anonimowego zgłaszania molestowania seksualnego?

Zostaw merytoryczną opinię o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
Przejdź do nowych opinii