Foodcom S.A.

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Aktualność

Wraz z Nowym Rokiem otrzymaliśmy wspaniałe wiadomości! Foodcom S.A. został laureatem prestiżowego rankingu "Gazele Biznesu" organizowanego przez Puls Biznesu.
W zestawieniu najdynamiczniej rozwijających się firm zdobyliśmy rewelacyjne 4 miejsce w województwie mazowieckim oraz 17 w Polsce! Jest to niesamowicie wysoki wynik biorąc pod uwagę, że w notowaniu wyróżniono ponad 4,5 tysiąca firm.
Jesteśmy bardzo dumni oraz wdzięczni wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu.❤️

Aktualność

Jesteśmy niesamowicie dumni mogąc pochwalić się artykułem, który ukazał się w najnowszej edycji Forbes Polska. Została w nim opisana nie tylko historia firmy, ale także innowacyjne modele biznesowe wprowadzone przez Foodcom S.A. – udostępnianie notowań produktów dostępnych w portfolio, ale także możliwość objęcia części udziałów przez Traderów. W artykule wytłumaczone są również mechanizmy kierujące rynkiem handlu nabiałem oraz idea promowania polskich produktów na Świecie.

Serdecznie zachęcamy do lektury artykułu!

Aktualność

W ubiegłym tygodniu odbyła się druga edycja Work Campu na Fuerteventurze. Podczas tego tygodnia znaleźliśmy czas na wszystko! W ciągu dnia pracowaliśmy, natomiast później korzystaliśmy z tego co oferuje wyspa. Odpoczywaliśmy nad basenem w przydomowym ogrodzie, odbywaliśmy wycieczki po Wyspie i smakowaliśmy lokalnych potraw. Znaleźliśmy też czas na lekcje surfingu, a także na koncert muzyki reggae na żywo. Zaskoczeniem był wieczór w którym nasi Traderzy popisali się umiejętnościami kulinarnymi przygotowując pyszne, świeże owoce morza. Po tym tygodniu wszyscy wrócili do pracy opaleni, wypoczęci i z nowymi siłami do pracy. Następny Work Camp planowany jest w kolejnym półroczu. Czas zabrać się do pracy, by zagwarantować sobie na nim miejsce!

Kontynuując naszą kulinarną podróż po świecie udaliśmy się do Korei. W restauracji KoreaTown mieliśmy przyjemność spróbować dań charakterystycznych dla tej części świata. Wsród nich były bulgogi czyli marynowana wołowina w łagodnym sosie, która znajduje się na 23 miejscu na liście najsmaczniejszych dań świata utworzonej przez CNN w 2011 roku według czytelników „World’s delicious foods”. Spróbowaliśmy także Yukgeajang – ostrej zupy z makaronem z batatów i paprocią gosari. Każde z dań podawane było z 5 przystawkami. Najciekawsza i najbardziej charakterystyczna przystawka dla tej kuchni to Kimchi. Jest to tradycyjne danie przyrządzane ze sfermentowanych warzyw – najczęściej kapusty pekińskiej i koreańskiej rzodkwi. Była to podróż niezwykle ciekawa, ponieważ kuchnia koreańska dopiero zyskuje na popularności w Polsce. Następny kierunek podróży jest już wybrany. Jedyne co możemy zdradzić to to, że dania tej kuchni znają wszyscy :)

Aktualność

Wychodząc naprzeciw sugestiom otrzymanym przez Współpracowników firmy przygotowaliśmy Welcome Book Foodcom S.A.! Jest on kompendium wiedzy stworzonym z myślą o nowych Pracownikach firmy. Znajdują się tam wszystkie informacje, które są niezbędne, by odnaleźć się w tradingu. Historia i opis firmy jest wprowadzeniem do świata branży mleczarskiej. Specyfikacje produktów pozwalają dogłębnie poznać przedmiot przyszłych negocjacji. Firmowe know-how umożliwia ugruntowanie swojej pozycji jako Trader. Natomiast krótkie zadania pozwolą sprawdzić swoją wiedzę i zweryfikować wszystko czego się dowiedzieliśmy.

Z całym Welcome Bookiem mogą zapoznać się tylko pracownicy firmy, ale możemy pochwalić się ciekawostkami o mleczarstwie, które  są w nim zawarte!

Aktualność

Jesteśmy dumni z tego, że Foodcom S.A. działa na rynkach globalnych. W związku z tym postanowiliśmy lepiej zaznajomić się z kuchniami całego świata, bo przecież naszą domeną jest branża spożywcza! Pierwszą kulinarną podróż odbyliśmy do Tajlandii dzięki warszawskiej restauracji Suparom Thai Food by Krittika Manoch. Mieliśmy przyjemność spróbować takich dań jak: pieczona kaczka w czerwonym curry, smażona wieprzowina z tajską bazylią i chili czy Tom Kha Kai Hot czyli ostro-kwaśnej zupy z kurczaka z mlekiem kokosowym. Kuchnia tajska jest jedną z najbardziej aromatycznych i pikantnych kuchni azjatyckich. Opiera się na łączeniu wszystkich smaków: ostrego, kwaśnego, słonego, gorzkiego i słodkiego. Stosuje się też szósty smak – tak zwany umami. To dzięki niemu potrawy nabierają niepowtarzalnego smaku.

Nasze piątkowe wyjście było świetną okazją, by nie tylko spróbować pysznych potraw, ale także by odpocząć po całym tygodniu pracy. Następnym razem będziemy dalej eksplorować azjatycką kuchnie. Którego kraju? Dowiecie się za miesiąc!

Aktualność

Fuerteventura to wyspa położona w archipelagu Wysp Kanaryjskich na Oceanie Atlantyckim. To właśnie wyjazdem do tego niezwykłego miejsca firma Foodcom S.A. już po raz drugi nagradza swoich najlepszych pracowników. Jest to wspaniała okazja by wypocząć, zwiedzić ciekawe miejsca oraz wzmocnić więzi z kolegami i koleżankami.

Skąd się wziął pomysł?

Firma Foodcom S.A docenia wysiłki osób szczególnie zaangażowanych w pracę. Ponadto, ceni sobie filozofię Business and Pleasure według której praca nie musi być tylko siedzeniem za biurkiem, a zadania można wykonywać z każdego miejsca na świecie połączonego Internetem.

Jak wyglądała pierwsza edycja?

Podczas pierwszej edycji nasi Traderzy pracowali nad basenem, natomiast w drugiej części dnia korzystali z wielu atrakcji jakie oferuje wyspa. Fuerteventura jest jednym z najbardziej znanych miejsc na świecie do uprawiania sportów wodnych takich jak kitesurfing czy surfing nie mogło więc obejść się bez lekcji tych właśnie dyscyplin! Wielką atrakcją był również rejs połączony z łowieniem ryb. Popołudnia uczestnicy Work Campu spędzali również na pustynnych przejazdach off-road, kolarstwie górskim czy smakowaniu miejscowych potraw i win.

Kolejne edycje!

Podczas kolejnej edycji do wcześniej wymienionych atrakcji dodamy safari, hiszpańską muzykę na żywo czy wizytę w aquaparku. Natomiast kierunek trzeciej edycji niech pozostanie jeszcze chwilę tajemnicą! Zdradzimy tylko, że będzie on równie ciekawy jak poprzednie – jak nikt umiemy łączyć przyjemne z pożytecznym!