Aktualności
Uruchamiamy platformę onboardingową!
Skuteczny onboarding obejmuje działania, które wprowadzają nowego pracownika w kluczowe aspekty organizacji, takie jak jej kultura, polityka i procedury. To także przekazywanie wiedzy w sposób, który pomoże nowemu pracownikowi zintegrować się ze środowiskiem, poczuć się mile widzianym i wspieranym.
Chcemy, aby dołączający pracownicy czuli się u nas jak najbardziej komfortowo, dlatego do naszego standardowego procesu onboardingowego włączamy dedykowaną temu platformę. Platforma onbaordingowa została przygotowana w taki sposób, aby była dla nowych pracowników niczym drugi buddy - ułatwiająca aklimatyzację w pracy, dostarczająca przydatnych informacji, a przede wszystkim wspierająca w poznawaniu organizacji i ludzi.
Dołączając do Foodcom, już od pierwszego dnia możecie uzyskać informacje dotyczące:
- zadań przygotowujących do rozpoczęcia pracy (przegląd tego, jak wygląda typowy dzień w biurze, w tym harmonogramy, oczekiwania i wszelkie inne istotne informacje)
- etykiety pracy (odpowiedni dress code, godziny pracy, komunikacja ze współpracownikami),
- osób kontaktowych (do kogo się zwrócić o pomoc lub wskazówki, zarówno w swoim dziale, jak i w całej organizacji)
- szkoleń (w tym dat spotkań)
- materiałów personalnych (dokumenty kadrowe i inne)
Naszym nadrzędnym celem jest, aby proces wprowadzania nowych osób do naszego zespołu był jak najbardziej płynny i bezstresowy, tak aby nowi pracownicy mogli rozpocząć pracę z poczuciem posiadania kompletnej wiedzy i pewności siebie.
Opinię może mieć każdy. Czas, by wyrobić swoją własną!
Obejrzyjcie wywiad z Prezesem Foodcom S.A. i przekonajcie się, jak wygląda życie firmy:
Chcesz sprawdzić się w pracy w handlu? Lubisz wyzwania i uczyć się nowych informacji? A może chcesz poćwiczyć swoje umiejętności językowe w międzynarodowym środowisku?
Szukamy ludzi chętnych do rozwoju swojego potencjału. Najważniejsza jest dla nas Twoja ambicja!
Wykonaj pierwszy krok! Wyślij nam swoje CV i kilka słów o sobie na adres: rekrutacja@foodcom.pl.
Niezliczone możliwości wyjazdów służbowych
Pracuj z ludźmi z całego świata!
Zatrudniamy osoby ponad 25 narodowości, co pozwala nam na sprawną współpracę z partnerami w ponad 126 krajach na świecie! Indywidualne podejście do klienta to domena naszych handlowców, którzy dbają o relacje biznesowe i stały kontakt, a znajomość wielu języków sprawia, że komunikacja przebiega sprawnie i bez komplikacji.
W firmie posługujemy się głównie językiem angielskim, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby przy lunchu poćwiczyć rozmowy w języku francuskim, hiszpańskim czy chińskim. Przechadzając się firmowymi korytarzami usłyszymy również hindi czy marathi, gdyż w zeszłym tygodniu przywitaliśmy w firmie grupę traderów z Indii!
Doceniamy nasz zespół i cieszymy się, że powiększa się on z miesiąca na miesiąc. Nie możemy doczekać się następnej okazji do bliższego poznania naszych nowych pracowników i wymiany doświadczeń z wizyt w najdalszych zakątkach świata.
Chcesz pracować w firmie, w której nie istnieją bariery językowe? Sprawdź nasze aktualne ogłoszenia i aplikuj na wybrane stanowisko.
W zeszłym tygodniu nasi handlowcy mieli okazję odbyć podróż służbową do Maroka. Był to pierwszy wyjazd do tego kraju, ale na pewno nie ostatni!
Maroko to szybko rozwijający się kraj, który oferuje wspaniałe możliwości biznesowe. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tym krajem, jego ludźmi i ich gościnnością.
Podróże służbowe to, to co lubimy — business i pleasure!
Zespół Foodcom S.A. dokłada wszelkich starań by zapewniać jak najlepsza jakość oferowanych produktów.
W bieżącym tygodniu otrzymaliśmy renomowany Certyfikat BRC. Jego standardy są ustalane przez specjalistów z różnych dziedzin przemysłu związanego z produkcja żywności. By otrzymać ten Certyfikat należy spełnić szczegółowe i rygorystyczne normy dotyczące jakości. Certyfikat jest cenioną marką na świecie.
Jakość produktów oferowanych przez Foodcom potwierdzona jest również certyfikatem Bio wydawanym przed organy Unii Europejskiej, który zapewnia, że produkty powstają w ponad 95% ze składników pochodzących z organicznych produkcji. Oznacza to też, że nie są nawożone syntetycznym nawozami oraz pestycydami.
Certyfikat GMP+ definiuje warunki związane z produkcja, przechowywaniem, transportem oraz sprzedażą produktów przeznaczonych do produkcji żywności dla zwierząt. Gwarantują one najwyższą jakość sprzedawanych wyrobów.
Przedstawiamy pierwszy odcinek podróży z Foodcom!
Będziemy prezentować ciekawostki o krajach, do których wybierają się nasi Traderzy.
W lutym pojadą oni między innymi do Portugalii, więc to właśnie o tym kraju opowiemy na początek:
•Portugalia ma te same zdefiniowane granice od 1139 roku, co czyni je najstarszym państwem w Europie.
•Większość serów produkowana jest z owczego lub koziego mleka i charakteryzuje się ostrym, intensywnym smakiem.
•Tradycyjne potrawy nie zawierają w przepisach sera, dlatego spożywany on jest osobno, przed lub po posiłku i stanowi formę deseru albo przystawki.
•Wśród tradycyjnych serów wyróżnić można queijo de Castelo Branco z górskiego regionu Beira Baixa oraz queijo da Serra da Estrela, wytwarzany na podpuszczce z karczochów.
•W lipcu 2017 r. Obowiązkowe stało się oznaczenie pochodzenia mleka na opakowaniach produktów mlecznych w Portugalii. Celem tego jest promocja portugalskiego mleka.
•W Portugalii dużą popularnością cieszy się tradycyjny islandzki jogurt – Skyr. Ze względu na niską zawartość tłuszczu i wysoki poziom protein przeszedł z małej niszy intensywnych użytkowników siłowni do coraz większej bazy konsumentów, którzy zdali sobie sprawę z jego zalet poprzez media społecznościowe.
•Wraz z rosnącym zainteresowaniem żywnością i doświadczeniami kulinarnymi wzmocnionymi przez pokazy gotowania w telewizji śmietana odnotowała znaczny wzrost popularności w 2018 roku.
•Azory reprezentują tylko 2,5% terytorium Portugalii, jednak odpowiadają za 30% ogólnej produkcji mleka.
•Wiele tradycyjnych wypieków powstało w klasztorach średniowiecza. Przygotowywane były przez zakonnice i mnichów i sprzedane jako sposób na dodatkowy dochód.