Opinie o Świat Przesyłek
Jakie są warunki zatrudnienia w Świat Przesyłek?
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Przez tą firmę giną przesyłki jeszcze ani jednej nie otrzymałem a było ich w tym roku sporo
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Bełkot, w 2022 r. dociera w ciągu 90 dni jakieś max 40%. Na 60 przesyłek nie dotarło 35. Niektóre od lutego i wciąż czekam, a kończy się rok.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Kiedy przestaniecie klepać te same odpowiedzi, które wklejacie nawet dwa razy? Nie macie nic bardziej kreatywnego do napisania? Może pora odnieść się merytorycznie do tego, co piszą niezadowoleni klienci? Taka skala komentarzy nie bierze się znikąd. Zatem pytanie: skoro posługujecie się wyliczeniami, to proszę o informację co jest ich podstawą? Jakich przesyłek to dotyczy? Rejestrowanych? Nierejestrowanych? Słucham odpowiedzi. i to z nieukrywaną niecierpliwością - czy tym razem uda się zainspirować Was do konkretnych, a nie przeklejonych odpowiedzi.
Jak za dostawę bierze się ta cudowna firma to szanse na dostarczenie są poniżej 0%
Od kilku miesięcy przetrzymują moje paczki, telefon odbiera automat, a na maile nikt nie odpisuje. Porażka. Radzę omijać szerokim łukiem. Na 17 zamówionych paczek w przedziale marzec - czerwiec, ani jedna nie dotarła.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Szanowni Państwo,
Serdecznie dziękujemy za dotychczasowe zainteresowanie naszą firmą i za dzielenie się z nami swoimi opiniami. Każdą z nich wnikliwie analizujemy i weryfikujemy procesy, w których Państwo, z perspektywy klientów, uczestniczycie.
Portal Go Work to jednak miejsce, w którym pragniemy, aby komunikacja opierała się na merytorycznych i rzetelnych komentarzach dotyczących organizacji, jej potencjału jako pracodawcy na polskim rynku.
W celu wyjaśnienia kwestii związanych z trackingiem przesyłek, reklamacji czy też pytań dotyczących monitoringu procesów, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z działem Customer Service: +48 22 122 12 18 lub za pomocą formularza dostępnego na stronie. Wyłącznie w ten sposób, po podaniu niezbędnych danych dotyczących przesyłki, jesteśmy w stanie Państwu udzielić rzetelnych informacji dotyczących bezpośrednio Państwa sprawy.
Pozdrawiamy serdecznie,
zespół Świata Przesyłek
Przesyłki przyleciały z Chin w 6 dni, u was mija 5 tydzień i nic się nie dzieje
Nie ma z wami żadnego kontaktu , od miesiąca moja przesyłka leży u was.
Dzień dobry, w momencie kiedy nasze linie są przeciążone, prosimy o kontakt z działem CS przez e-mail: cs@swiatprzesylek.pl
Dzień dobry, jesteśmy operatorem doręczającym do urządzeń Aliexpress, nie odpowiadamy za poprawność działania maszyn.
Dzień dobry, ostatni skan, jaki widnieje systemu dotyczy przetransportowania przesyłek w opakowaniu zbiorczym do głównego magazynu. Są one przekazywane do lokalnych sortowni i operatorów dostarczających. Przesyłka nierejestrowaną, zgodnie z prawem pocztowym, nie posiada ewidencji poszczególnych skanów.
Same kłamstwa
Zebrałam ponad setkę klientów "Świata Przesyłek" i tym razem nie zamierzamy bawić się w opinie , lecz przygotowujemy pozew zbiorowy do sądu.
Żadna z przesyłek obsługiwanych przez państwa firmę nie dotarła do mnie
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl lub telefon pod numer +48 22 122 12 18
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl lub telefon pod numer +48 22 122 12 18
2022-10-24 00:00:00 Inbound scan (Nysa) a paczki nadal nie mam
Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem przesyłki, która nie dotarła w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl .
Szkoda gadać i tak odpowiadacie metodą kopiuj- wklej i nic nie robicie aby polepszyć obsługę klienta.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Zgadzam się, nie ma możliwości kontaktu z odpowiedzią osobą, która powiedziała by mi, gdzie znajduje się moja paczka o nr 653399980059300046737260. Telefonując na infolinię, pisząc e-maile, wielokrotnie otrzymuję tę samą odpowiedź :,, Nie wiem gdzie jest paczka, u nadawcy czy w Polsce, taki mamy system i nie możemy nic na to poradzić... bo system InPost-u na to nie pozwala Ukryte są informacje na ten temat". Paczka była wysłana do mnie przez Aliekspress 28.09. br. W Polsce była po 2-tygodniach i jeszcze jej nie otrzymałam. Przesyłka się rozpłynęła!
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Rekrutacja po znajomości ;)
Brak pytań, wystarczy kumplować się z odpowiednią osobą w tej firmie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Co oznacza status przesyłki STATUS_PGP_REGISTERED_HANDED_OVER_FOR_DELIVERY? Nie odpowiadają państwo na maile a telefon odbiera automat. Komunikacja z Państwem nie istnieje
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Firma Świat przesyłek nie dostarcza przesyłek. W ciągu 3 miesięcy zgubili mi 9 paczek z alliexpresu. Na reklamacje nie odpowiadają. Po kilkunastu próbach kontaktu otrzymałem lakoniczną odpowiedź że przesyłki były ekonomiczne i oni nie odpowiadają za ich zgubienie. Ogromny negatyw!!!!
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Tysiące zaginionych paczek to fakt niezaprzeczalny. Paczki w dwa tygodnie docierają do Polski a później miesiącami zalegają nie wiadomo gdzie. Status odebrano w Nysie świat Przesyłek i dalej cisza.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Bełkot, w 2022 r. dociera w ciągu 90 dni jakieś max 40%. Na 60 przesyłek nie dotarło 35. Niektóre od lutego i wciąż czekam, a kończy się rok.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Jedna przesyłka leży już prawie 3miesiące, druga dwa i pół miesiąca. I ani widu ani słychu. Szybciej przesyłki docierają z Chin do Polski, niż z polski do adresata. Nie macie startu do Shoope tam przesyłki docierają do adresata w ciągu 3 tygodni bez problemu.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Z Chin do Świata Przesyłek 8 dni , z Świata Przesyłek do mnie ok 100 km 18 dni i nic. Brak słów
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl lub telefon pod numer +48 22 122 12 18
Moja przesylka do pl trafila 9 wrzesnia. Mija 3 miesiac i przesylki dalej nie mam. Traking podaje ze jest w Nysie. Tragedia
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Od ponad miesiąca przetrzymywana przesyłka, mimo że z Chin dotarła w tydzień. Radzę omijać szerokim łukiem ????
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Witam serdecznie.Przeczytalem opinie o firmie Masakra co się dzieje. Ja od was czekam kilka przesyłek oni do was dotarli jeszcze w wrześniu teraz 15listopada Ja jeszcze żadnej do tej pory nie otrzymałem od was przesyłki, do mnie 81km. od magazynu. Panowie co wy tam robicie. Nie chcę pisać nie przyjemnych slów. Ale to nie robota.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem przesyłki, która nie dotarła w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl .
wiele moich przesylek z numeracja PL nie dotarla natomiast w ostatnim czasie przez miesiac moja przesylka jezdzila sobie z kurierem (podobno wpadla za fotel, taka otrzymalem informacje). dzis 18.11 gdy otrzymalem informacje ze nie otrzymam zwrotu za przesylke od aliexpress po raz enty dzwonilem do obslugi klienta i nie dosc ze kobieta smiala sie ze mnie to w koncu zrobila to co mowilem jej 2 tygodnie temu i zadzwonila do operatora przesylek na Warszawe i nagle cud przesylka sie znalazla. amalo tego przesylka byla rejestrowana z opcja sledzenia o nr CNLP 0000117302 oj dlugo ten numer zapamietam.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
masz dwie moje przesyłki, jedna leży od czerwca, druga od września, termin dostawy już minął, jak rozumiem, nie ma co czekać?
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
nie dostarczają przesyłek na czas
Proszę o zgłoszenie sprawy do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem przesyłki, która nie dotarła w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl.
(usunięte przez administratora)
Rozumiem Twoje niezadowolenie, bo jak człowiek czeka na paczkę to mówiąc szczerze krew go zalewa jak się zgubiła. Ale z czego to wynika jak myślisz? za mało pracowników, auta kiepskie czy co?
Też czekam już 3 miesiąc.. i nie wiem kiedy dostanę zaległą paczkę. A wynika to z braku profesjonalizmu i poważnego podejścia do wykonywanej pracy w tej firmie.
Proszę o zgłoszenie sprawy do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem przesyłki, która nie dotarła w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl.
Moja paczka z Alliexpress o numerze PL000039397634 trafiła do tej pożalsięboże firmy 17.08. i do tej pory nie dotarła do mnie. Zero kontaktu z kimkolwiek z firmy. Nawet na automatycznej infolinii bzdury mówią niezgodne z regulaminem Alliexpress.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Proszę zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem przesyłki, która nie dotarła w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl.
To się nie powinno w Polsce dziać, jak czytam te komentarze to aź się krew gotuje źe takie coś nazywa się firmą kurierską,. Moja paczka PL000040556906 od11do21października dotarła zChin do Polski i oczywiście zdechła w Nysie zobaczymy na jak długo, jest to moje drugie negatywne doświadczenie z tą firmą teraz jak będę kupował coś na Aliexpress odrazu zaznaczę u chińczyka TYLKO NIE ŚWIAT PRZESYŁEK
Moja paczka leży u nich już 2 miesiące, oni tam mają wywalone na klienta. Teraz przy wyborze firmy kurierskiej omijam ich szerokim łukiem.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Proszę zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta wraz z numerem przesyłki, która nie dotarła w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl.
Na stronie ani w Internecie jakoś nie potrafię znaleźć ich ofert pracy. Ktoś wie czy często szukają nowych ludzi w swoje szeregi? Mam doświadczenie w innej firmie kurierskiej przy obsłudze klienta. Czy u nich na tym stanowisku możliwa jest praca zdalna? Albo chociaż hybrydowa?
(usunięte przez administratora)
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl lub telefon pod numer +48 22 122 12 18
Absolutely implausible shipper. He needed almost four months to transport my shipment about 250 km. From the perspective of 2022, Świata Przesyłek is just a parody of a logistics company. Proclamations from her website will probably be some sort of recession.
We make every effort to provide the best possible service to our customers. At the same time, we ensure that more than 99% of shipments reach their recipients within the guaranteed timeframe. Please contact our customer service department - our consultants will be happy to answer any questions: cs@swiatprzesylek.pl
Your customer service department, your consultants at cs@swiatprzesylek.pl, reject me by telling me that the shipment was sent as economy, so we are not entitled to anything. They say it can come in the next five years or not at all, it doesn't matter, it's just an economic shipment. How you arrived at 99% is not clear to me when you have no deadlines. I believe that with any logistics company, any package must travel 250 km earlier than in 4 months. Świat Przesył mocks his customers.
We make every effort to provide the best possible service to our customers. At the same time, we ensure that more than 99% of shipments reach their recipients within the guaranteed timeframe. Please contact our customer service department - our consultants will be happy to answer any questions: cs@swiatprzesylek.pl
Waste of time, just another auto-replies. Just like in this discussion, where Swiatprzesylek.pl uses only two types of normalized answers.
Proszę Państwa. Do obsługi paczek z Aliekspres proszę zatrudnić więcej osób, paczki się spóźniają, z Chin do Polski 2 tygodnie a u was już jest miesiąc przechowywana, nie wspomnę, że 4 paczki mi zaginęły (u was jest ostatni status że była) złodziejska firma !!! co z tego że dostałem zwrot z Ali, zależało mi na paczce Ale w końcu za (usunięte przez administratora) i opóźnienia ktoś się za was weźmie.
Aliexpress już ich wywaliło z obsługi przesyłek Super Economy i docierają przesyłki w dwa tygodnie.
mam wrażenie, że nadawca przesyłki płaci wam za każdy dzień przetrzymania paczki, moja właśnie leży u was od miesiąca, chyba nikt nie chciał podpisać kontraktu z aliexpress w Polsce skoro zdecydowali na was, jestem pewny, że za Mieszka I szybciej doręczano paczki z Chin
Zapewniam, że nie otrzymujemy z tego tytułu żadnej prowizji, co więcej w naszym interesie jest, aby przesyłki, jaki najszybciej opuszczały nasz magazyn. Powierzchnia magazynowa kosztuje. Na platformie jest wiele opcji dostawy, ich cena zazwyczaj jest uzależniona od gwarantowanego czasu dostawy. A czy za Mieszaka byłoby szybciej, ciężko powiedzieć, raczej nie, ale na pewno byłyby stosowane różne rozwiązania w zakresie dostawy przesyłek. Czas dostawy byłby uzależniony od ceny, jaką płacimy za transport, podobnie jak dziś.
Prawdopodobnie dlatego że na PP najtańsza paczka rejestrowana kosztuje minimum 10zł a tutaj 2zł. Oszczędzasz to nie marudź, tylko grzecznie czekaj.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Świat Przesyłek?
Zobacz opinie na temat firmy Świat Przesyłek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Świat Przesyłek?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Świat Przesyłek?
Kandydaci do pracy w Świat Przesyłek napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.