Pytania do firmy Świat Przesyłek
Na 5 lat zamawiania , dotarła JEDNA przesyłka nierejestrowana. Wszelki ślad ginie w Świecie Przesyłek. Ta jedna, która dotarła to chyba ktoś przegapił. Nawet u Ruskich dochodzą nierejstrowane poza pojedynczymi wpadkami (mam autentyczne statystyki). W Świecie Przesyłek odwrotne statystyki. Dociera jedna na milion. WTF? :) Ta, która dotarła leciała z Chin do Świata Przesyłek 20 dni , a ze Świata Przesyłek do mnie 40 dni. To są zwykle tanie, dla mnie ważne, niesprzedawalne rzeczy.Pewnie otworzą i wyrzucą. Zróbcie coś z tym.
Jakie są warunki zatrudnienia w Świat Przesyłek?
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Przez tą firmę giną przesyłki jeszcze ani jednej nie otrzymałem a było ich w tym roku sporo
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Bełkot, w 2022 r. dociera w ciągu 90 dni jakieś max 40%. Na 60 przesyłek nie dotarło 35. Niektóre od lutego i wciąż czekam, a kończy się rok.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Kiedy przestaniecie klepać te same odpowiedzi, które wklejacie nawet dwa razy? Nie macie nic bardziej kreatywnego do napisania? Może pora odnieść się merytorycznie do tego, co piszą niezadowoleni klienci? Taka skala komentarzy nie bierze się znikąd. Zatem pytanie: skoro posługujecie się wyliczeniami, to proszę o informację co jest ich podstawą? Jakich przesyłek to dotyczy? Rejestrowanych? Nierejestrowanych? Słucham odpowiedzi. i to z nieukrywaną niecierpliwością - czy tym razem uda się zainspirować Was do konkretnych, a nie przeklejonych odpowiedzi.
Co oznacza status przesyłki STATUS_PGP_REGISTERED_HANDED_OVER_FOR_DELIVERY? Nie odpowiadają państwo na maile a telefon odbiera automat. Komunikacja z Państwem nie istnieje
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Firma Świat przesyłek nie dostarcza przesyłek. W ciągu 3 miesięcy zgubili mi 9 paczek z alliexpresu. Na reklamacje nie odpowiadają. Po kilkunastu próbach kontaktu otrzymałem lakoniczną odpowiedź że przesyłki były ekonomiczne i oni nie odpowiadają za ich zgubienie. Ogromny negatyw!!!!
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Tysiące zaginionych paczek to fakt niezaprzeczalny. Paczki w dwa tygodnie docierają do Polski a później miesiącami zalegają nie wiadomo gdzie. Status odebrano w Nysie świat Przesyłek i dalej cisza.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Bełkot, w 2022 r. dociera w ciągu 90 dni jakieś max 40%. Na 60 przesyłek nie dotarło 35. Niektóre od lutego i wciąż czekam, a kończy się rok.
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Rekrutacja po znajomości ;)
Brak pytań, wystarczy kumplować się z odpowiednią osobą w tej firmie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
masz dwie moje przesyłki, jedna leży od czerwca, druga od września, termin dostawy już minął, jak rozumiem, nie ma co czekać?
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Paczka wysłana z chin 08.08. Do polski dotarła 15.08 czyli po 7 dniach. Od tamtego momentu leży sobie w świecie przesyłek. "Dostarcza ją lokalna firma przewozowa" czyli gołąb? Żul idący pieszo? Nawet poczta polska nie ociąga się tak z dostarczeniem ekonomicznych paczek. Kpina i tyle.
Gołębie i Żule nie dostarczają przesyłek w naszej firmie. Proszę o kontakt cs@swiatprzesylek.pl. Proszę opisać ten przypadek oraz podać numeru przesyłki. Nie skanujemy pojedynczych przesyłek w naszym magazynie, skanowane są jedynie zbiorcze opakowania. Podobnie nieskanowane są przesyłki przy dostawie, wiec nie mamy nigdy pewności czy przesyłka dotarła, czy też nie, taki charakter ma przesyłka nierejestrowana. Reklamacje dotyczą zaledwie ułamka procenta wszystkich przesyłek, rozumiem, że w tym przypadku to żadne usprawiedliwienie. Najczęściej problem stanowi sam adres na etykiecie, uszkodzenie etykiety lub podobne ubytki, które uniemożliwiają dostawę pod wskazany adres. Dokładamy wszelkich starań, aby poprawić jakość naszych usług.
Proszę nie robić sobie kpin. Mam podobną sytuację - paczka w ciągu około tygodnia dotarła z Chin do Polski, a od prawie dwóch leży u was ze statusem "przyjęta w oddziale". Na maila z zapytaniem co się dzieje otrzymałam odpowiedź wyglądającą bardzo podobnie do powyższego komentarza (czyżbyście mieli gotową formułkę, którą wciskacie każdemu klientowi?) i informację w stylu "będzie jak będzie".
Kontaktowałam się z Waszym działem obsługi. W odpowiedzi otrzymałam przemieloną regułkę o wydłużonym czasie ekonomicznej dostawy i żeby zażalenia kierować do Aliexpress. I tutaj uwaga jest taka, że Ali wywiązało się z umowy i paczkę dostaczyło w ekspresowym czasie do polski. Od tamtego momentu jest w waszych rękach i tutaj wy odwalacie kaszane. W regulaminie macie zapis odnośnie czasu terminu dostarczenia przesyłek przez operatorów. Operatorzy wywiązaliby się z umowy jeżeli paczka trafiłaby do nich, a leży u Was na magazynie więc wina leży tylko i wyłącznie po waszej stronie.
Kontaktowałam się z Waszym działem obsługi. W odpowiedzi otrzymałam przemieloną regułkę o wydłużonym czasie ekonomicznej dostawy i żeby zażalenia kierować do Aliexpress. I tutaj uwaga jest taka, że Ali wywiązało się z umowy i paczkę dostarczyło w ekspresowym czasie do polski. Od tamtego momentu jest w waszych rękach i tutaj wy odwalacie kaszane. W regulaminie macie zapis odnośnie czasu terminu dostarczenia przesyłek przez operatorów. Operatorzy wywiązaliby się z umowy jeżeli paczka trafiłaby do nich, a leży u Was na magazynie więc wina leży tylko i wyłącznie po waszej stronie.
Ten status nie zmieni się nawet po dostawie przesyłki, gdyż nikt poza nami tej przesyłki nie skanuje.
Oczywiście, że podobnie jak nasza firma, operatorzy zewnętrzni, dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę w wyznaczonym terminie. Mniej niż 1% przesyłek nie dociera w gwarantowanym czasie dostawy. Gwarantowany czas realizacji zlecenia na platformie to 90 dni. Jeśli nie otrzymała Pani przesyłki w wyznaczonym terminie, proszę rozpocząć procedurę reklamacji. Tu jedynie możemy przeprosić, jeśli nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Sama usługa dostawy w przypadku przesyłek nierejestrowanych nie może być objęta gwarancją terminu dostawy.
Radzę wrócić do szkoły, 1% to nie jest zdecydowana większość. Skupcie się na wysyłaniu paczek które w nieskończoność przetrzymujecie zamiast siedzieć i mydlić ludziom oczy na goworku.
Moja niewielka przesyłka PL000039668119 wysłane z Chin 30.08.2022 leży sobie od 6.09.2022 w Nysie. W pełni POPIERAM te opinię o firmie ŚWIAT PRZESYŁEK która NISZCZY dobry wizerunek kupowania w Chinach oraz ALLIEXPRES i tylko ośmiesza obecne polskie państwo.
Moje przesyłki z Chin dotarły do Świata Przesyłek około 20.09.2022 i od tamtego czasu jakoś nie mogą dojść. Tłumaczenie, że to przesyłki ekonomiczne to po prostu kpina. Tym bardziej, że taki długi okres oczekiwania jest za każdym razem, gdy przesyłka z Chin trafia do Świata Przesyłek. W przypadku innych przewoźników przesyłki są dostarczane dużo szybciej. Ani razu nie zauważyłam, by pod nowo naklejoną etykietą była uszkodzona etykieta...
Czyli można wcale nie dostarczyć i będzie wszystko w porządku, bo nie ma skanera kodów kreskowych przy wyjściu z magazynu? Nikt nic nie wie?
Potwierdzam. Poczta w miarę się uwija względem tej firmy kurierskiej. Jeżeli zauważymy, że nr śledzenia zaczyna się PL0000 NA WEJŚĆu ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE!
Moja od lutego w drodze, a od marca w doręczeniu swiatprzesylek.pl czeka sobie w kolejce: https://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=3015874072535354 8 m-c powoli się zbliża i cierpliwie czekam co polecam również innym. Poprzednikom dochodziło po 6 m-cach, więc chyba jestem nowym rekordzistą. 90 dni to raczej żart. Na wykopku jak piszą - niektórzy czekają już ponad rok i ciągle w magazynie. Rekordzista czeka kilka lat. Podobnie jak innym kuującym, przesyłki z kodem PX dochodzą sprawnie to chyba od poczty polaskiej, a te od świata przesyłek czekają. W sumie u mnie tylko cztery, ostatnia z kwietnia. Sprawność wynosi póki co nie 99%, a 0% bo jeszcze żadnej nie otrzymałem. W grudniu jak znam życie zrobią remanent magazynu i w styczniu przyślą :)
Podobno 99% przesylek dociera w w terminie? Co oznacza w terminie? w ciagu 3 miesiecy? Moje dwie przeslki wlasnie od 2 tygodni leza u was w oddziale. To sa dwie jedyne moje przeslyki ktore obslugujecie. Tragiczny serwis. Dno dna.
Czy mógłbym prosić o link do Państwa regulaminu, gdzie mają Państwo wpisane, że termin dostarczenia przesyłek z Chin to 90 dni. Termin ten często pojawia się w Państwa odpowiedziach ze wskazaniem na Aliexpress, jednak 90 dni jakie ma sprzedawca na zrealizowanie zamówienia nie jest tożsame z 90 dniami na realizację przesyłki przez Państwa. Czy mają Państwo również inne zapisy, np. że termin dostarczenia przesyłek z USA to 60 dni? Czy może jest to raczej indywidualna umowa z firmą Cainiao, objęta tajemnicą handlową?
Realizujemy usługę na rzecz Aliexpress. Nie zawieramy umów z odbiorcą końcowym przesyłki. Oczywiście w przesyłkach nierejestrowanych nie ma pojęcia gwarancji terminu dostawy. Nie możemy nawet go zweryfikować przez fakt, że jedyny skan odbywa się u nas na magazynie. Jedyny termin, jaki istnieje w odniesieniu do tych przesyłek to "90 dni jakie ma sprzedawca na zrealizowanie zamówienia". Dlatego też do niego się odnosimy.
Podsumowując "w przesyłkach nierejestrowanych nie ma pojęcia gwarancji terminu dostawy", co jednak nie przeszkadza Państwu w zapewnianiu, że "ponad 99% przesyłek dociera do adresatów w gwarantowanym terminie". Hmm, to chyba taka odwrócona logika: skoro gwarantowany termin nie istnieje to znaczy, że niedostarczenie przesyłki w gwarantowanym terminie nadal jest dostarczeniem w terminie :/ - ale gdzie w takim razie zgubiliście ten 1%? Może ten 1% to są przesyłki jeszcze nie nadane przez sprzedawcę? Ale niech zgadnę: gwarantują Państwo że trafią one do tych 99% dostarczonych w gwarantowanym terminie :D
Wcześniej poruszaliśmy temat gwarancji, jakie udziela platforma, co do terminu realizacji zlecenia. I tak jak wcześniej pisaliśmy, przesyłki nierejestrowane nie mogą być objęte gwarancją dostawy. Prowadzimy statystyki na własne potrzeby oraz stosujemy mechanizm przesyłek testowych i na tej podstawie jesteśmy w stanie oszacować skuteczność naszych usług. Należy też zauważyć, że większość negatywnych komentarzy dotyczy opóźnień w dostawie, a nie braku dostawy. Aby zapewnić sobie pewność co do terminu dostawy, należy wybierać przesyłki rejestrowane.
Brawo. 100.procent zadowolonych...! 90 dni od skanowania w swiat.. Widac tu zadowolonych..
Nie zgodzę się. Opóźnienie trwające 5 mc+ utożsamiam z utratą, chociaż wciąż czekam na drugą pulę 90 dniową. Cały czas mam status, że przesyłka od kwietnia jest u Państwa. Skąd wiadomo, że po remanencie się odnajdują i dopiero odzyskam ją w stydzniu lub lutym?
Jak czytam ze 99% dociera w terminie to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. 10 paczek z alliexpres, żadna nie dotarła. Oczywiście tracking urywa się na tej wspaniałej firmie. Ja rozumiem ja czy dwie paczki zgubiore/skradzione, ale 10 pod rząd? Nie.polecam, za to polecam unikać.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Panie Pawle, możemy Pana zapewnić o tym, że żadne z paczek nie są przywłaszczane przez naszych pracowników. Nie są również otwierane.
Naprawdę??? Uważacie,ze Wasi pracownicy dostarczają paczki do adresata?? Raczycie sobie Państwo żartować. Część paczek dostarczanych przez Państwa firmę znalazła się u kogoś na drugim końcu osiedla. Na szczęście ktoś, kto je otrzymał oddał na lokalną pocztę i również uprzejma moja Pani listonoszka mi je przyniosła. Reszta paczek rozpłynęła się w krainie wielkiej szczęśliwości paczek. Teraz 2 moje paczki czekają na dostawę w Waszym hub`ie ponad 2 tygodnie. Może są tak zmęczone wcześniejszą podróżą, że odpoczywają. Ciekawe kiedy i czy w ogóle one dotrą.
W dziwnych okolicznościach nigdy nie docierają do mnie przesyłki które przechodzą przez tą firmę. Nie mówię o jednej , dwóch czy trzech przesyłkach. Firma koszmar
Czekam na przesyłkę od 17.08.2022 kiedy otrzymam swoją? Twoja służba to...
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, w przypadku przesyłek nierejestrowanych nie mamy możliwości weryfikacji pełnej drogi przesyłki. Dotyczy to każdego operatora pocztowego. Najłatwiejszą drogą kontaktu jest infolinia lub wypełnienie formularza na stronie.
Ja też się pytam czy kiedykolwiek moje przesyłki dotrą bo siedzą u was już od ponad miesiąca
Panie Jarku, przesyłki nierejestrowane nie posiadają statusów poza ostatnim, którym jest dostarczenie do Polski. Przesyłki są przekierowywane do magazynów i operatorów, którzy są odpowiedzialni za dostarczenie paczki.
czas na wyjaśnienie (usunięte przez administratora) praktyk !!! zwykły list nie jest rejestrowany a dochodzi do adresata w przeciwieństwie do Św. Przes.
A mam pytanie co z płatnościami za dzierżawę urządzeń? AliExpress Faktura już po terminie kontakt, na maile nikt nie odpowiada.
Kupuję od 15 lat, a ostatnio co 3 dni kupuję drobne narzynki calowe po 15 sztuk. Kupione w październiku dotarły w marcu po pół roku, zbiorczo chyba z 15 zamówień, ale potem głucho i cicho. Dostaję oczywiście zwrot w USD i powiedzmy nie jestem stratny na kursie walut. Z Chin przychodzą w kilka dni i tam sobie czekają lub giną. W myśl koncepcji Karola Poppera, założyłem, że ze 30% dojdzie w ciągu roku i poczekam na do marca 2023. Pamiętajmy by jak dojdzie pisać do sprzedawców i zwrócić im pieniążki (po drugiej stronie też są ludzie dodatkowo niewinni). Zbiorcze są przepakowywane i nikną napisy ID przesyłek więc ciężko potem rozgryźć co reklamować. 6 tyg poczty polskiej to był luxus. Teraz mam statystykę 6 miesięczną, ale czuję w kościach, że idze nowy rekord ATH (Alle The High) na 1 rok :) P.S Czekam na 345 narzynek od listopada i czekam... Obstawiamy dojdą w tym roku?
Opinia jako klient: Mam ten sam problem co kolega wyżej. Różnica jest taka, że kupuję dużo tanich rzeczy do 2 2,5 USD z super ekonomiczną przesyłką i zawsze zwraca ALI, a potem dodaje kupon za ponad dolara. Nie dociera nic bo przecież byłoby bez sensu dokładać do paliwa i fatygi, ale zebrałem około 70 kuponów przez 4 miesiące i tym sposobem kupiłem sobie coś dobrego z inną dostawą przez ALI i doszło!. Słuchajcie na oscyloskop nie dałem ani grosza! Opinia dla firmy negatywna, jednak są plusy w tym wszystkim i banalny sposób na dorabianie, który nawet zautomatyzowałem. Open Dispute idzie w 89 dniu i za 2 dni przelew, a potem kupon :) Póki działa polecam wszystkim. Nie ma znaczenia co z paczkami możecie kupować dowolne śmieciowe rzeczy o najniższej wartości i bezpłatnej wysyłce, a po 92 dniach kaska wraca i dodatkowe benefity!!!
(usunięte przez administratora)
Popieram. Ja także czekam tak długo. Nie chcę pieniędzy, bo bardzo zależało mi na towarze. Jestem po prostu wściekła! Skoro nie potrafią dotrzymywać umów, niech nie pracują z Ali. Myślałam o napisaniu skargi gdzieś wyżej. może powinni odebrać tej firmie koncesję!
Cóż by tu napisać o tej "wspaniałej" firmie. No właśnie, zacznę od tego że może nie pracowałam tam długo. Żaden normalny człowiek nie wytrzyma tam psychicznie dłużej. Oczekujesz rozmowy, po prostu ludzkiej rozmowy w miejscu pracy ? To tutaj tego NIE ma ! Jesteś nowy i próbujesz coś powiedzieć, olewają cię! W zasadzie jak jesteś nowym pracownikiem i jeszcze spoza rodziny i znajomych to zapomnij, że zostaniesz wysłuchany. I właśnie nowych współpracowników traktują bez szacunku, robią z nowej osoby taką czarną owcę. Siadają na psychikę a potem opowiadają, że ma swój świat. Mówią o opinii, która była że "lalunie siedzą i kawkę piją a na przerwę nie potrafią zawołać". To jest prawda!! Oczekujesz odgadywania innych jak i ciebie po wypowiedzeniu już umowy? Śmiało, składaj CV! Będą o tobie mówić źle i na Ciebie zrzucać winę, że coś jest źle zrobione. Ba, może dostaniesz miano " k . u . r . w . y " od "koleżanek"! Btw, skoro byłam takim złym pracownikiem to dlaczego przedłużyli mi umowę ? Nie rozumiem tego! Tak samo nie rozumiem tego, że pracodawca nie widzi ile osób się tam przewinęło i nikt nie został na dłużej. To świadczy o tym, że coś jest nie tak z tą firmą bądź właśnie ze starymi pracownikami. Błagam unikajcie tej firmy jak ognia ! Szkoda ludzkich nerwów! PS. Kto widział zatrudniać nową osobę gdy stanowiska dla tej osoby "jeszcze" nie ma ? Aaa i tak na marginesie : jedna z tych starych pracownic chce pluć w twarz chyba każdej osobie, która złoży wypowiedzenie ! Cyrk na kółkach !
(usunięte przez administratora)
To ile już do Ciebie idzie ta paczka ?
Dzień dobry, Panie Darku, w momencie składania zamówienia na platformie Aliexpress jest podany przybliżony czas dostawy zamówienia - wynosi on od 60 do 90 dni. Terminy te odnoszą się do przesyłek nierejestrowanych, ekonomicznych. Jeżeli zależy Panu na czasie, sugerujemy wybór droższej przesyłki, rejestrowanej.
Witam. Przesyłka PL000036156965przejeta przez świat przesyłek w dniu 02.03.2022. do dnia 09.052022 nie dotarła. Próba dostarczenia przesyłki w dn. 26.04 o godz. 11.31 nie powiodła się? Co to znaczy nie powiodła się? Pod podanym adresem w tym dniu byłam cały dzień i wielu innych ludzi. Brak kontaktu. Brak informacji. Kontakt telefoniczny nierealny (pół godziny oczekiwania na połączenie z konsultantem). Proszę o wyjaśnienie sytuacji.
Widziałem ogłoszenie na portalu o poszukiwaniach kandydata na stanowisko handlowca. Czy ktoś z pracujących albo byłych może powiedzieć, coś o atmosferze pracy i zarobkach? Mam doświadczenie w kurierce,, ciekawy jestem jak to wyglada tutaj. Ktoś coś?
A możesz powiedzieć, jakie warunki pracy były podane w tym ogłoszeniu, o którym piszesz? I czy były tam informacje o warunkach 'koniecznych' oraz 'mile widzianych'?
Chcà doświadczenia w pracy w sprzedaży w kurierce, prowizja od sprzedaży, wiec klasyka jeżeli chodzi o sprzedaż. Praca zdalna. Ogłoszenie widziałem na pracuj, właściwie to mi to nawet odpowiada z ta podstawa i prowizja z autem służbowym. Ciekawe czy można go prywatnie korzystać ^_^
Dzień dobry, Panie Rafale, jeżeli jest Pan zainteresowany naszą ofertą, zachęcamy do wysłania swojej aplikacji. Doświadczenie w pracy jako handlowiec w branży kurierskiej jest dla nas bardzo cenne. Zapewniamy również wsparcie ze strony naszego działu sprzedaży, szkolenia wprowadzające i pomoc zwierzchnika :-) O atmosferę pracy staramy się dbać najlepiej jak potrafimy :-)
Pani Zofio, szukamy osoby posiadającej doświadczenie w sprzedaży w branży kurierskiej lub pocztowej - znajomość specyfiki tej pracy jest niezwykle pomocna w osiąganiu dalszych sukcesów :-) Pomocna jest również znajomość języka angielskiego ze względu na współpracę z klientami zagranicznymi. Zachęcamy do aplikowania ;-)
Widziałem kiedyś ogłoszenie na handlowca. Czy to jeszcze aktualne jest?
Dzień dobry :-) Cały czas poszerzamy nasz zespół - poszukujemy osób, dla których sprzedaż to jednocześnie przyjemność i wyzwanie :-) Prosimy o kontakt z nami: info@swiatprzesylek.pl