Świat Przesyłek

1 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Ekologiczne doręczanie przesyłek


Handel elektroniczny z roku na rok rozwija się, co powoduje, że firmy z branży logistycznej stają codziennie przed nowymi wyzwaniami. Procesy logistyczne i terminowość to chleb powszedni dla logistyka. A gdzie w tym wszystkim jest równie istotny temat jakim jest ekologia?



Problematyczne doręczanie przesyłek


Ostatnia mila -  sformułowanie używane w branży logistycznej i spedycyjnej. Jest to o tyle istotna kwestia, że to tak naprawdę końcowy etap w procesie doręczania przesyłek. To jest ta faza, w której oczekiwana przez odbiorcę paczka wyjeżdża z magazynu by trafić pod wskazany adres. Wedle średniej, uzyskanej z przeprowadzenia 7 badań przez B. De Maere, od 20% do 25% dostaw do tzw. domu kończy się niestety niepowodzeniem. Przesyłki, których odbiorca nie uzyskał trafiają do punktu odbioru lub wystosowywana jest kolejna próba doręczenia. Generuje to oczywiście potrzebę przebycia ponownie tej samej trasy, a często nawet dłuższej. Istnieje możliwość określenia ram czasowych, w których kurier dostarczy przesyłkę, ale to też nie jest idealne rozwiązanie, gdyż doręczyciel zmuszony jest przebyć drogę dłuższą, niż ta która została w optymalny sposób zaplanowana, a to na koniec skutkuje zwiększeniem emisji zanieczyszczeń. Kolejnym problemem jest fakt, że spora część kurierów pokonuje drogę nie mając w pełni załadowanego pojazdu. To również generuje emisję CO2, tlenków azotu, a także hałas. Szacuje się, że ślad węglowy spadłby o 75% gdyby zastąpić klasyczny sposób doręczania na rzecz dostaw do przesyłomatów. Zmiana emisji CO2 spadłaby wtedy o przynajmniej 0,35 kg.


Zapraszamy do zapoznania się się z pełnym artykułem na naszym blogu: https://blog.swiatprzesylek.pl/ekologiczne-doreczanie-przesylek

Pracodawca

 Aktualność

Szanowni Państwo, poszukujemy do naszego zespołu osoby zainteresowanej pracą na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży :-) 
Doceniamy doświadczenie w pracy w branży kurierskiej na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w pełnej obsłudze procesu sprzedaży. 
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres info@swiatprzesylek.pl

Pracodawca

 Aktualność

 
Szanowni Państwo,
 
Serdecznie dziękujemy za dotychczasowe zainteresowanie naszą firmą i za dzielenie się z nami swoimi opiniami. Każdą z nich wnikliwie analizujemy i weryfikujemy procesy, w których  Państwo, z perspektywy klientów, uczestniczycie.
Portal Go Work to jednak miejsce, w którym pragniemy, aby komunikacja opierała się na merytorycznych i rzetelnych komentarzach dotyczących organizacji, jej potencjału jako pracodawcy na polskim rynku. 
 
W celu wyjaśnienia kwestii związanych z trackingiem przesyłek, reklamacji czy też pytań dotyczących monitoringu procesów, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z działem Customer Service: +48 22 122 12 18 lub za pomocą formularza dostępnego na stronie. Wyłącznie w ten sposób, po podaniu niezbędnych danych dotyczących przesyłki, jesteśmy w stanie Państwu udzielić rzetelnych informacji dotyczących bezpośrednio Państwa sprawy. 

Pozdrawiamy serdecznie,

zespół Świata Przesyłek

Świat Przesyłek