Opinie o guess.eu - Guess Europe SAGL

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Guess Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Guess Poland Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Guess Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Abc
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja w Guess po otwarciach galerii? Czy firma płaciła podczas zamknięcia galerii? Czy godziny z okresów zamykania galerii wobec rozporządzeń rządu trzeba odrabiać czy raczej nie?

Abcd
Pracownik
@Abc

Rozumiem, że nie jesteś pracownikiem firmy, więc nie musisz tego wiedzieć, skoro Cię to nie dotyczy. Pozdrawiam

A.
Były pracownik
@Abcd

No proszę jakie piękne podejście, co z tego że nie jest pracownikiem, może chcę być i szuka informacji..... Firma płaci podczas zamknięcia 80% godziny trzeba odrobić, padło również że strony regionalnego aby osoby które odrobiły robiły kolejne nadgodziny na zapas.

Joanna
Inne
@A.

Podzielam Twoje zdanie, to forum istnieje po to, aby potencjalni pracownicy Guess mogli poznać warunki pracy i świadomie decydować, czy będą aplikowali. Przy okazji pytanie - czy po kolejnym zamknięciu galerii zasady, które podajesz wciąż obowiązują?

@Aaa
Pracownik
@A.

To bardzo ciekawe ,że firma płaci tylko 80% bo z tego co ja się orientuje to jest płatność 100% + odrobienie godzin.

Xxx
Pracownik
@Abc

Płaciła, ale trzeba odrobić i nie wiem jak w innych salonach, ale w moim sytuacja jest taka, że pracujemy ponad 200 h w miesiącu

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Guess Poland Sp. z o.o.?

Były
Były pracownik
 Problem
@Pytanie

Absolutnie nie jedyna na co można liczyć to pieniądze na wigilię (sukcesywnie zmniejszane) i paczkę słodyczy dla sklepu w grudniu

Linee
Były pracownik
@Były

Doprecyzuj, że pieniądze na organizację wigilii pracowniczej, a nie na wigilię.

Umowa o prace
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda kwestia otrzymania umowy na czas nieokreślony? Czy jest ona przyznawana za osiągnięcia czy musi zostać spełniony określony staż pracy?

Kk
Były pracownik
 Rekomendacja
@Umowa o prace

Staż pracy

Ciagle zmiany kadrowe
Pracownik

Myślę, że dla Guessa skończył się okres kwitnienia na rynku. Pracownicy są postawieni w sytuacji, gdzie osoby pracujące kilka lat (co w przypadku tego poziomu stresującej pracy to bardzo dużo) są zwalniane, bądź umowy z nimi nie są przedłużane. Nagle w kilka dni „udaje się” znaleźć nowego kierownika... Oczywiście, gratulacje dla każdego z okazji awansu, ale wiemy jak wyglada sprawa: awansują Ci których firma lubi. Zmienianie kierownika, co 3 miesiące to żenada. Ale z drugiej strony nikt kompetentny nie będzie chciał pracować w takiej kulturze organizacyjnej.

Ania
Pracownik
@Ciagle zmiany kadrowe

Raczej nie przedłużane są umowy dla pracowników, którzy po prostu się nie nadają do pełnienia funkcji na którą zostali zatrudnieni. A jeśli chodzi o awanse to nie wynikają one z czasu przepracowanego w firmie tylko zasług, które dają możliwość promocji.

Ciagle zmiany
Pracownik
@Ania

Niestety chciałabym, żeby było to prawdą. Salony są różne i różni są pracownicy. Informacje rozchodzą się szybko, ale wiele rzeczy zostaje tylko na poziomie danego/danych salonu/salonów. Wypowiedzenia z dnia na dzień, umowy, które nagle nie są przedłużane, są tłumaczone słabymi wynikami. Są jednak salony, które miesiącami/latami mają słabe wyniki i nikt się tym nie interesuje. Rozumiem Twoje podejście (według mnie dość biurowe), bo cokolwiek by się nie działo, założy błąd pracownika a nie systemu. No cóż, szanuję każdą opinię. Tak, jak ktoś wcześniej napisał: Ryba psuje się od głowy

Michalina
Pracownik
@Ciagle zmiany

Widać, że byłaś mocno zaangażowana w pracę :( szkoda, że ta wredna firma podejmuje takie decyzje.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Najpierw wysłanie CV, rozmowa telefoniczna, zaproszenie na rozmowę w salonie, następnie kontakt z kadrami.

Pytania

Opowiedzenie czegoś o sobie, zainteresowania, studia. Czy mam jakieś doświadczenie, jak tak to jakie. Czego się nauczyłx podczas pracy, jakie sytuację mnie spotykały w pracy. Czy wiem coś na temat firmy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Była już pracownica
Były pracownik

Ostatnio moja przygoda z Guess się zakończyła. Nikomu raczej nie polecam. To, co zrobicie dobrze nie zostanie zauważone, ale jak raz zwrócicie uwagę, że coś nie działa to feedback zasugeruje wasz błąd. Chyba nie warto po prostu.

Roksana
Kandydat
 Pytanie
@Była już pracownica

A ile pracowałaś w Guess? Chciałam nawiązać współpracę, ale z tego co piszesz to muszę się zastanowić.

Były pracownik
Były pracownik
@Roksana

Zupełnie obiektywnie pomijając jakieś personalne konekcje ta firma nie jest dobrym miejscem dla pracownika. Ciągła kontrola na kamerach, stanie na froncie po kilka godzin zwykłego pracownika za to kierownik może wszystko , przesiadywać na magazynie po kilka godzin czy stać i przeglądać telefon na salonie gdzie Ty możesz o tym zapomnieć choćby przez chwile. Socjalu brak żadnych dodatkowych benefitów w postaci opieki zdrowotnej czy pakietu sportowego. Kiedyś jeszcze taką kroplą która mogła zachęcić to uniform gdzie za określoną kwotę wybierało się ze sklepu to co się chciało. Teraz z góry narzucony towar który się nie sprzedaje bo jest zwyczajnie brzydki więc żeby nie tracić kasy i zdzierać z pracownika to z tego jest teraz uniform. Radzę zastanowić się dwa razy nad podjęciem pracy w tej firmie.

Roksana
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

A jak wyglada wynagrodzenie? Są jakieś premie?

Natalia

Również uważam, że ta firma to (usunięte przez administratora) Marna pensja, wyzysk, brak socjalu, kontrolowanie na kamerach i ciągle pretensje. Ogólnie nie polecam.

1
Kasia
Były pracownik
@Natalia

Masakraaasal!!!! Pracujesz starasz się i umowy ci nie przedłużają!!!!!!! Koszmar!!!! Nie polecam, tak długo pracowałam i nagle ci umowy nie przedłużają!!!!!!@ co za ludzie!!!!

Pracownik

Cześć, czytając to co tutaj się zadziało to nawet nie podchodzi pod logiczny komentarz. Ewidentne w tej wymianie zdań ma udział kilka osób z aktualnie zatrudnionych. Szczerze współczuje sklepom gdzie te osoby pracują... powodzenia życzę!

Były kierownik
@Pracownik

A np. z góry narzuconego obowiązku wypracowania godzin z kwietnia w czerwcu też współczujesz czy cieszysz się, że można tak godnie robić dwa etaty za ucięte do grudnia pieniądze?

Aktualny kierownik
@Były kierownik

Twoj wpis może nieco wyjaśniać, dlaczego jesteś byłym kierownikiem - masz poważne braki w wiedzy z podstaw prawa pracy, z matematyka nie jest wcale lepiej, a z ogólnym rozumieniem biznesu w ogóle kiepsko...

Były kierownik
@Aktualny kierownik

Jestem byłym kierownikiem w tej firmie, bo mam szacunek do samego siebie. Nie rozumiem niestety Twojej paplaniny o niczym, ale nadal życzę dużo radości przy odrabianiu godzin z kwietnia.

Postronna
@Pracownik

Hej, ewidentne jest to ze głównie piszą osoby które rozstały się z firma bądź są w trakcie. Najpewniej to One zostały zwolnione i teraz wylewają swoje gorzkie żale ... zero wewnętrznego kodeksu honorowego, współczuje przyszłym pracodawca, które zdecydują się na zatrudnienie takich toksycznych zer.

2
pracownica
@Postronna

Jako obecny pracownik chciałabym odciąć się od tego typu komentarzy, które byłego pracownika traktują jak (usunięte przez administratora) Od siebie dodam, że ten portal służy do wymiany opinii na temat byłych i obecnych pracodawców. Założenie sobie, że mi jest dobrze, bo (cokolwiek, co trzyma Cię w tej firmie) jest pierwszym błędem. Nikogo nie interesuje Twoja opinia na temat byłych pracowników (przytoczę tylko fakt, że postój w pracy jest w obecnych czasach uważany za błędny, należy się rozwijać i nie stać w miejscu). Sugerowanie, że każda osoba, która wyraziła negatywną opinię "wylewa" swoje żale jest niepoważne. O kodeksie honorowym w Twoim przypadku można mówić jedynie o użyciu przez Ciebie tego wyrażenia. Nie wiem, jak można pisać o "zatrudnianiu toksycznych zer". W takim momencie wstydzę się, że jestem członkiem Guess community. Nikogo to nie interesuje, ponieważ ludzie chcą tutaj uzyskać odzew od kadr, a nie poszczególnych pracowników. Odzew się udał, dla ciekawych ciągu dalszego tego cyrku: odbyła się jakaś pseudo wideokonferencja i tyle. "Góra" ma gdzieś pracownika, w przypadku odzewu a propos uzyskania ubioru dostosowanego do wykonywania pracy (przez pracownika) w komfortowych warunkach. Nie rozumiem problemu z tym, dlaczego niektórzy z Was tak bardzo (często za wszelką cenę) bronią firmy, która jest zarządzana w bardzo średni sposób. Wszyscy o tym wiemy, a niektórzy by chyba nie oddali żadnej nadgodziny z kwietnia, żeby tylko tę tezę obronić. Wyprzedam hejty: a) tak, mam zamiar nadal pracować w firmie b) jestem normalna c) mam znajomych i wiem, że inne firmy działają lepiej i lepiej traktują pracownika d) pracy w Guess nie polecam, gdyby nie zespół i koronawirus już dawno by mnie tutaj nie było

Anna
@Postronna

Pracowałam w tej firmie kilka dobrych lat. Na początku byly zapewnienia jaka to super firma, super rodzinna atmosfera, jak przestrzega sie praw pracowników, jak kazdy problem lub dziwna sytuacje trzeba zglaszac albo regionalnemu albo na specjalna linie telefoniczna wtedy otrzyma sie pomoc. Powiem tak to tylko zaklamane słowa, nie wierzcie osoba was zatrudniajacym ze w razie jakiegokolwiek problemu otrzymacie pomoc, tak nie bedzie firma sie na was wypnie, a regionalny bedzie ukrywal machloje które zglosicie, niestety to jest firma układów i układzików. A zdrowie ma sie jedno

Robert

Zgadzam się w 100% Firma nie docenia starych zaangażowanych pracowników do których przychodzą klienci którzy bardzo często robią dzięki tym pracownikom dzienne plany (specjalnie oczywiście zawyzone żeby nie dostać premii) a trzeba być naprawdę doskonałym sprzedawcom żeby umieć wtulic wieśniackie jeansy za około 500zl (usunięte przez administratora) Kierowniczka w (usunięte przez administratora) z umową na czas nieokr. która deleguje WSZYSTKIE swoje obowiązki z zakresu zarządzania swoim pracownikom, dostawy, reklamacje i trudne sprawy z klientami są zrzucane na pracowników, nagminne wymigawianie się z odpowiedzialności niechlujstwo i robienie grafików w których ma tylko poranne zmiany, System który się zawiesza i jest nie intuicyjny jak na tak olbrzymią międzynarodową markę Zarząd który zastrasza mailowo pracowników bo uważają że presją zmotywują do działań

1
Amel
@Robert

To było 2016 - 2017 wyrzuceni wszyscy takze jest o niebo lepiej

Aleksandra
@Robert

Jabym czytała o swoim kierowniku w tej firmie. Taki sam buc razem z ta zaklamana firma i ciepłym regionem

Nikt

Firma robi pracowników jak chce. Sprytnie sobie wymyślili ze pozwalniają zlecenia a osoba na umowę o prace karzą odrabiać godziny za kwiecień tak ze teraz pracownik pracuje na sklepie za dwie osoby -w ten sposób maja obstawiony sklep i tak na prawdę darmowa sile robocza.

Pioterka
 Rekomendacja

Tych kiero już nie ma od 3 lat więc tematy nieaktualne piszesz chyba też o siedzibie a to jie ma nic do sprzedaży, firma ma swoje minusy ale dużo zależy od zespoły w ktorym się pracuje i lokalizacji my mamy super premie

Exemployer
@Pioterka

Nieprawda ja odeszłam w tym roku wlasnie z tych powodów opisanych wyżej. Było to zgłoszone - nic z tym nie zrobione. Także jak widać te praktyki są aktualnie dalej prowadzone. Nie czuje ze rymuje ;)

Pracownik

Nigdy nie pracowalem w tak zaklamanej firmie, ktora dodatkowo przyzwala na MOBBING i nie reaguje na niego. Zero pomocy ze strony kadr, regionalnego, dyrektorów i prezesów. Reka reke myje. Kierownik to totalna pomyłka, kombinator, machlojarz, słaby człowieczek bez charakteru, ktory poprawia sobie swoja samoocene i nieudane zycie gnebieniem innych. Totalny leń i nierób, przekonany ze jest nietykalny bo ma znajomosci z regionalnym. Odradzam kazdemu prace w tej firmie. Niestety jeden nierob potrafi zniszczyc wizerunek calej firmy, a firma pokazuje "klase"zamiatajac jego machloje pod dywan.

Angelika
 Pytanie

Cześć, jak bardzo się różnią zarobki w sklepach Guess What i Guess Los Angeles? Badzo zależy mi na pracy w Guess What ? bo jest na maxa na topie a Guess Los Angeles to taki kaszual???

Zxn
@Angelika

A nie guess jeans i guess marciano?

Angelika
@Zxn

Chyba nie, nie wiem teraz kończę liceum i chciałabym się do Warszawy przeprowadzić aby pracować w Guess what ????

1
Gabi

Firma spoko, jako sprzedawca jestem, a w zasadzie bylam w stanie zarabiac wiecej niz w Zarze. Teraz pewnie bedzie trudniej o premie. Klienci boja sie przychodzic, jest mniejszy ruch. Firma nie wreczyla nikomu wypowiedzenia w czasie zamkniecia galerii, podczas gdy wielu moich znajomych stracilo prace.

Pozdro
@Gabi

Marka „premium” tylko na papierze. Szkoda, że w stronę swoich pracowników taka nie jest. Marne wynagrodzenie w postaci 80% gdzie inne marki wypłacają 100%. Umowy nie zostały przedłużone niektórym pracownikom, pracuje minimum zespołu. Dodatkowo pracownicy zostali zmuszeni do noszenia okropnego, pozbawionego estetyki uniformu, który składa się z rzeczy, które nie sprzedają się.

1
ADA
@Pozdro

Zapraszam zatem do tych "innych" marek, po co sie tak męczyć skoro jest tak źle?

1
Były kierownik
@ADA

Gratuluję, właśnie takie podejście skutkuje tak dużą rotacją w Guessie.

Zk0

Szczerze?... Firma ma jakiegoś super doradcę w sprawie "odrabiania" godzin z kwietnia, pensje ucięte dzięki temu, nie na czas tarczy antykryzysowej, ale do grudnia.... Szkoda, że wszelakie oszczędzanie zaczęli kosztem pracowników sklepów, czyli tak naprawdę filarów źródła ich dochodu. Jak długo biuro będzie traktować pracowników sklepów jak ludzi gorszych? W końcu nie od dziś wiadomo, że gdy góra ma nos w liczbach i papierkach, tak naprawdę sprzedawcy dbają o to, by zysk i liczby w Excelu się zgadzały.... To nie pracownicy biura odpowiadają za obsługę klienta, za to aby doradzać, a finalnie sprzedać asortyment. Jak narazie wszyscy pracownicy sklepów są zdemotywowani, a uniformy to przysłowiową kropka nad "i" poziomu zażenowania, i poczucia gorszymi od pracownikow biura. Jak można było wyżej przeczytać, uniformy są pozbawione wszelakiej estetyki i spójności. Ludzie zostali zmuszeni do noszenia jasnych spodni, t-shortow mimo, że nie każdy w nich się dobrze czuje, nie mówiąc o schludnym wyglądzie. Może jednolite uniformy są w innych firmach, ale mają takowy system od kilku lat, więc jak się zatrudniasz w Zarze, Stradivariusie itp... Wiesz, że będziesz nosił jednolity strój z innymi. Natomiast Guess, przez dłuuugi czas był firma, która dawała swobodę wyboru odpowiednich ciuchów, oczywiście w granicach rozsądku. Ale każdy pracownik miał komfort noszenia, swobodę ruchów, a ciuchy, które prezentował na sobie potrafiły się sprzedawać w mgnieniu oka. Stwierdzam, że firma ugodziła swoim ostrzem obojętności pracownikow, pokazując, że tak naprawdę nie są nic warci, że można im kazać odrabiać godziny (co nie jest podobno odrabianiem, bo sprytnie udało im się to rozwiązać) oraz, że mogą reprezentować markę ubrani w kilku rzeczach z asortymentu, które się nie sprzedają. Mam głęboką nadzieję, że góra kiedyś jeszcze spojrzy takim okiem na pracowników galerii, jak patrzy na wzrastającą sprzedaż (czyli z entuzjazmem a nie obojętnośią) , i w końcu zrozumie, że to pracownicy ich sklepów są filarem przychodów. Bo gdyby nie ich obsługa i pewność siebie na sali sprzedaży, nic samo by się nie sprzedawało.

2
Zk0
@Zk0

A i najważniejsze. Grafik, który ma być max na 7 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca (tak było podane odgórnie), jest oddawany np. 3 dni przed. Gdzie masz już plany, a niestety okazuje się, że Twoje prośby, które miały być uwzględnione (za porozumieniem) jednak nie są... Kierownik przychodzi sobie czasami wcześniej, czasami zostaje dłużej, de facto bez potrzeby, ale godziny w ten sposób odrabia, a Tobie je zmniejsza, więc jak można szybko odrobić tyle godzin z kwietnia? Grafik zmieniający się średnio 5 razy w miesiącu, to jest kolejna rzecz, nad którą nikt nie ma kontroli...

KZ
@Zk0

Osobom pracujacym w biurze w ogole nie przysluguja uniformy...

Zk0
@KZ

Wiem, dlatego nie wiedzą, że w tych które wybrali dla pracowników salonów, pracownicy się czują źle i niekomfortowo...

hyz
@Zk0

Zlecenie również ma skracane godziny do abstrakcyjnych liczb. Na salonie jest wiec jedna osoba, która i tak nic nie robi, bo ma pierdyliard innych głupot do roboty. Nie zejdzie na magazyn po buty czy inny rozmiar, bo jak ktoś coś ukradnie to będzie na nią. Zmiany gdzie na rano jest jedna osoba to żart. Bo nic się wtedy nie sprzeda i tak. Klienci się czują olani XD. Nawet trudno jest przyjąć reklamacje. Na prawdę 10 h pracy dodatkowego pracownika to nie jest dużo wydatku XD OCZYWIŚCIE godzinY dadzą etatowi, który średnio chce odpracowywać tak dużą ilość z kwietnia. Pracownikom się nie chce. Zlecenie niedługo da sobie spokój, nikt nowy pracować nie przyjdzie. Fantastycznie XD Regionalny robi audyty, gdzie nie ma to zupełnie sensu w tym momencie, również pan T., którego tak wiele osób tutaj wychwala XD

dokładnie tak
@hyz

Jeżeli chcecie cokolwiek sprzedać, to dajcie ludzi na salon. Nie ma czasu na nic podczas takich zmian. No, ale z drugiej strony są w firmie ludzie od tego typu zadań. Ciekawe, czy w każdym salonie są tak głupio planowane godziny? Dajcie znać Guessowcy, jak u Was wygląda grafik...

Kierownik z długim stażem
@dokładnie tak

Jeśli sklep zarabia porządne pieniądze, ma traffic oraz właściwa obsługę klienta to dostaje w budżecie odpowiednia liczbę godzin. Faktycznie zlecenie ma mocno okrojone godziny, ale sytuacja powoli się poprawia, u siebie mam już więcej godzin to rozdzielenia. Najpierw trzeba spojrzeć na swoją prace, swój zespół i dopiero później komentować. Wiadomo, ze jak w każdej firmie są lepsze i gorsze momenty, jak komuś nie pasuje, to można zmienić prace. Wielu pracowników Guessa to wieloletni pracownicy którzy zaczynali nieraz od najniższego szczebla.

Były kierownik
@KZ

A z jakiego powodu osobom pracującym w jakimkolwiek biurze miałyby przysługiwać uniformy?

Były kierownik

Idąc Twoim tokiem myślenia to Ciebie musiała zatrudniać Marta. Po Twojej wypowiedzi odnoszę wrażenie, że pasujecie do siebie.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Guess Poland Sp. z o.o.? Obowiązuje typowy dress code?

Dixi
@Pytanie

Dostajesz od firmy do wyboru ubrania Guessa. Dużo fajnych ubrań do wyboru.

2
Xd
@Dixi

Już nie. Firma chce ograniczyć uniform pracowniczy do minimum, Odgórnie zostało wybranych kilka modeli, które w ogóle się nie sprzedają- kpina!!!

1
Były już pracownik
@Xd

Mnie już te uniformy dotyczyć (na szczęście) nie będą. Uniformy niestety krzywdzące dla pracownika. Nikt nie pomyślał o wygodzie dla osób z salonów. 12h w niewygodnych spodniach i t-shirtcie na krótki rękaw? Ludzie, do biura też chodzicie w byle czym?

Pop
@Były już pracownik

Osoby o większych gabarytach tez zostały potraktowane, jak ... . Niby jak mam wejść w te spodnie? Przecież to się w głowie nie mieści...

Były kierownik
@Pop

Guess od zawsze dyskryminuje osoby o większych gabarytach, a grubsze dziewczyny nie pasują do wizji Guess Girl. Za to jak przyjadą na wizytę jaśnie państwo z centrali w Włoszech to mile widziane są głębokie dekolty, szpilki i czerwona szminka, aby mogli nacieszyć swoje oczy polskimi pracownicami na najniższej krajowej.

glass
 Pytanie

Przeglądając opinie o pracy w Guess w serwisie Glassdoor, zauważyłem informacje o różnego rodzaju dodatkach wakacyjnych, pakiecie zdrowia. Czy w polskich oddziałach również takie "bonusy" występują?

XXX
@glass

W polskich oddziałach nie ma nic poza marną pensją w dodatku teraz o 20% zmniejszoną. (usunięte przez administratora)

Nnn

Z tym że jedyne co mają z-ca i kierownik to pakiet medyczny medicover xD

Były kierownik
@glass

Nie, nie i nie. Nie ma żadnych dodatków, żadnych profitów, socjal nie istnieje. Za zamówienie paczki ciastek do salonu w dodatku do zamówień biurowych (w które wchodzi też np. mleko czy kawa) jest za to mail z biura z awanturą :-) Żaden z pracowników poza kierownikiem i zastępcą nie ma też pakietu w Medicoverze (bardzo podstawowego oczywiście).

1
zadowolona

Czytam opinie na dole i jestem w szoku, z kompletnie niczym nie mogę się zgodzić. Pracuje w firmie od ok 3 lat, mamy świetny zespół na który ZAWSZE można liczyć. Regionalnego który jest czasem troszkę zakręcony, ale jednak kilkanaście sklepów pod sobą ma, więc trudno wymagać od niego żeby o wszystkim zawsze pamiętał. Wynagrodzenie jak i premię są naprawdę przyzwoite (z tego co się orientuje Guess ma jeden z lepszych systemów premiowych). Dodatkowo firma organizuje co jakiś czas konkursy międzysklepowe w których nagrody są rewelacyjne!!!! Na dole trwa wielkie oburzenie o obcięte pensje, no cóż trzeba się umieć postawić też na miejscu pracodawcy. Jednak przez prawie 2 miesiące sklepy nie zarabiały, a my jako pracownicy dostawaliśmy wypłaty, firma ponosiła koszty utrzymania lokali itp. Trzeba zaznaczyć, że mimo obciętych pensji dalej można walczyć o premie które są normalnie wypłacane. Osobiście polecam każdemu pracę w GUESS.

2
DDDD
@zadowolona

Biuro widzę próbuje ratować swoje (usunięte przez administratora). System premiowy i przyzwoite pensje to wolne żarty. Firma wypłacała pieniądze ale teraz trzeba odrobić swoje godziny za ten czas więc za co tu dziękować? Wstyd to jest pisać takie opinie które nijak pokrywają się z prawdą.

xyz
@zadowolona

W życiu nie dotarła do mnie informacja o jakichś konkursach międzysklepowych. System premiowy? Wolne żarty. Może kierownicy, którzy pracują w firmie od 5 lat i wzwyż... o jednym takim słyszałam, ale wyrzucili go za jakieś dziwne akcje.

Hahahaha
@xyz

Jak się nie wyrabia targetów to się pewnie nie słyszało o premiach???? oczywiście, że są konkursy chociażby na black friday

xyz
@Hahahaha

Och wybacz, mówisz o TYCH premiach, które są wyrabiane głównie przez pojedyncze outlety, bo tam z oczywistych powodów sprzedaje się wszystko? Dziwne, że takie salony w dużych galeriach, jak Arkadia, Mokotów, Mlociny jakoś od miesięcy maja problemy z ich wyrobieniem.

Były kierownik
@zadowolona

Dobry system premiowy? Przechodzą Wam takie ściemy przez klawiaturę? Premia jest jedna - od wyrobionego targetu. Nie ma 100% targetu - nie ma premii. Premia dla zwykłego pracownika wynosi jakieś 200 złotych. Chyba, że piszesz o premii dla kiero i zastępcy za bardzo dobry wynik inwentaryzacji raz w roku to faktycznie można się rozpędzić i kupić sobie coś ładnego w Rossmanie. Konkursy międzysklepowe?! Wolne żarty. Co przepraszam jest do wygrania, wycieczka z przesunięciem z salonu A do salonu B? Czy mail gratulacyjny od biura? Możliwość stania na froncie 13h czy przeskładania magazynu siedemnasty raz?

Karola

Widze straszny żal i gorycz. Premia zależy od pracy całego zespołu i kierownika. Od ekspozycji towaru i pracy na sklepie. Nic samo nie przychodzi :) P.s pracuje w małym sklepie wiec da się:)

Były kierownik
@Karola

Dodaj jeszcze, żeby była jasność dla potencjalnych pracowników, że premia jest tylko od wyrobionego targetu i żadnej innej uznaniowej nie ma, a wynosi jakieś szalone 200 złotych dla zwykłego pracownika.

Michał

(usunięte przez administratora) już w innych firmach mówi się co tu robicie. W żadnej innej tylu kierowników czy regionalnych tak nie ponirza firmy w której pracuje. Hiiit jeszcze regionalni odpisuja i napedzaja spiralę. Dobra telenowela, czyta się to ze śmiechem :)

Miszka
@Michał

Zgadzam się! A pisanie przez regionalnego, że jest „ponad to”, tylko pokazuje to sławne „zamiatanie” pod dywan. Coś pięknego. No i oczywiście, że wcześniej by nie napisał, bo go to nie ruszyło, ale teraz jak zrobiło się grubo to nagle trzeba się wybielić i odpisać z imienia. Ale wcześniej zdecydowanie nie byłoby warto XD W końcu to tylko ci udający uciemiężonych pracowników, którzy mają gdzieś swoją pracę XD

A

Pracuje w firmie od 6 lat,nie zgodzę się z żadnym oskarżeniem poniżej . Oraz według mnie opinie o firmie nie są one konstruktywne, ponieważ są pisane przez osoby ,nie mające odwagi się podpisać. Firma dba o swoich pracowników ,w trakcie ciężkiej sytuacji panującej na całym świecie starała się utrzymać miejsca pracy i swoich pracowników . Premia i bonusy sa wynikiem ciężkiej pracy zespołu! Nie znam firmy ,która po powrocie po dwumiesięcznej przerwie płaciłaby 100%. Zawsze otrzymałam i otrzymuje pomoc od Marty i każdego z firmy . Nie zapominajmy ,ze każdy jest tylko człowiekiem a medal ma dwie strony .

3
Yyy
@A

Zachowanie miejsc pracy, to jeden z warunków tarczy antykryzysowej, jeśli się chciało skorzystać z dofinansowania... I większość firm (wiem, bo mam mnóstwo znajomych z różnych branż na rynku), obniżyło pensje tylko na czas jej trwania, czyli do czerwca, maksymalnie sierpnia, nie do grudnia...

1
Michał
@A

Aneta po pierwsze sama się nie podpisałaś, po drugie dużo firm płaci 100%. Zgadzam się z tym, że szacunek należy się każdemu, więc lepiej się zwolnić nie narzekać i znaleźć coś innego.

Aneta

@Michał i @M uwierzcie, że są osoby, które do swojej pracy podchodzą bardzo profesjonalnie i za to są doceniani w firmie .... a nie za to, że swoje żale wylewają wirtualnie i zamiast zachowywać się jak dorośli to bawią się w przedszkole !!!

P.
@A

Czy feedback przestaje być konstruktywny dlatego, że jest anonimowy? Jeśli masz wizje na biznes i liczysz się ze zdaniem ludzi to bierzesz każde zdanie pod uwagę. Ludzie zatrudniają się do firmy, a odchodzą od menadżerów. Ten kto nie zaznał poziomu oraz standardów w cywilizowanej i poprawnie prowadzonej firmie, na tego wizerunek Marty zrobi wrażenie. Obcięcie 20% wynagrodzenia sprzedawcy nie tylko na czas 3 miesięcy lecz do końca roku, którego i tak zatrudnia się na minimalna krajowa jest dla Ciebie normą w dbającej o dobro pracownika firmie. Ja swoją przygodę w tej firmie mam już za sobą, natomiast głęboko wierze w to, że wolny rynek w końcu zmusi Guess do zmierzenia się z brakiem wizji i zatrudni ludzi, z kompetencjami i lidershipem. Wtedy to Ty będziesz mogła poznać miejsce pracy zbudowane na fundamentach profesjonalizmu, z transparentnymi menadżerami w Head Office, od których jeśli tylko chcesz uczysz się i czerpiesz inspiracje. Marta - ryba psuje się od głowy.

Marek
@Michał

Ludzie !!! Czemu ta dyskusja służy ? Jeżeli macie jakieś problemy, praca nie sprawia Wam przyjemności - a o to chyba w życiu chodzi - aby robić to co sprawia Nam przyjemność? To po co jesteście w firmie ? Przecież nikt na sile nie będzie Was trzymał. Na rynku pracy jest tyle miejsc z lepszymi dodatkami itp., a takich specjalistów przyjmą z otwartymi rękoma. Nauczcie się stawiać w sytuacji drugiej osoby, wszystkim na gorze nie jest łatwo podejmować takie decyzje, ale przede wszystkim maja na celu dobro swojego biznesu ! Najważniejszy cel to przetrwać po tej całej, chorej sytuacji. Każdy z Was jeżeli jest ambitny to traktuje Swój salon - (nie ważne na jakim stanowisku pracuje) jak swój własny biznes i zależy mu a tym aby osiągał jak najlepsze wyniki. Wam także pewnie zdarzało się podejmować ciężkie decyzje które komuś się nie spodobały, ale niestety w życiu tak jest i będzie. Nie narodził się ktoś taki jak Salomon, który naleje każdemu po równo i każdy będzie happy, a jeżeli się narodzi to napewno zostanie miliarderem. Zawsze komus cos nie będzie pasować. Przykro mi. Proszę Was skończcie ta dziecinadę. Uniformy rozumiem Wasze rozgoryczenie, ale to jest tylko dobra wola firmy. W wielu firmach samemu trzeba sobie kupować uniform, a uwierzcie mi pracowałem w kilku. Proszę Was o poświęcenie chwili na przemyślenie czy zawsze podejmowaliście decyzje, które wszystkim pasowały. Zastanówcie się nad tym. To co dzieje się na forum jest toksyczne... skończcie to i zabierzmy się za to co jest najważniejsze ! Wszyscy mamy DNA Guess!

3
M
@Aneta

Zupełnie nie odniosłaś się do tego co napisałam. Dlaczego? Dlatego że jesteś nauczona zamiatać sprawy pod dywan. Ty jesteś jak pączek w maśle w sytuacji w której się znajdujesz. Ja niestety z własnego doświadczenia prosiłam o pomoc w pewnej sprawie i jej nie dostałam więc koloryzowanie sytuacji w firmie na siłę jest bardzo nie fair. Nie zarzucaj komuś że jest nieprofesjonalny tylko dlatego że pisze jak jest.

1
Aneta
@M

@M widzę, że jesteś Sherlockiem i wiesz o mnie więcej niż ja sama wiec zapewne wiesz pod jakim nr tel mnie znaleść. Do usłyszenia jeśli masz ochotę porozmawiać, bo w przepychanki słowne mnie tu nie wyciągniesz - nie ten poziom ! Powodzenia !!!

3
Były kierownik
@Aneta

Aneta, jako dziewczyna regionalnego nie powinnaś się wypowiadać i kompromitować - gdyby nie Twoje konotacje już dawno byś odeszła lub by Cię wyrzucili i doskonale o tym wiesz. Gdyby nie Twój partner to Marta by się Ciebie pozbyła w tydzień, wiec zastanów się trzy razy kogo bronisz i czy warto.

Były kierownik
@Marek

O boże, DNA Guessa, daruj sobie. Marek, dopisz jeszcze jak chcesz być wiarygodny, że wypowiadasz sobie jako protegowany pracownik showroomu, a nie salonu w galerii - punkt widzenia zależy mocno od punktu siedzenia.

2
Only
 Pytanie

Pytanie anonimowe do kierowników, jak wygląda sytuacja z uniformami dla osób o większej wadze, które w spodnie/t-shirty nie wejdą? Czy innych przypadłościach zdrowotnych pracowników, którzy z jakiegoś powodu nie chcą tych krzywdzących uniformów? Jak poradzicie sobie z tym faktem, skoro na "biuro" już nie można liczyć? Wybaczcie, ale żenada mnie łapie, jak o tym nawet myślę, a sprawa jest poważna...

Były kierownik
@Only

Największy rozmiar w Guess to L. Sporadycznie w outletach bywa XL. W tym momencie przy okrojonych uniformach szans na ubranie takie, jakie będzie pasować większości raczej bez szans.

Zostaw merytoryczną opinię o Guess Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Guess Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Guess Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Guess Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 1 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Guess Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Guess Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Guess Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii