Jak się pracuje w Guess Poland Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Guess Poland Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Guess Poland Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Guess Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Guess Poland Sp. z o.o. w przypadku pracy jako zastępca kierownika sklepu?

Byly kierownik/zastępca Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Jeżeli chcesz pracować na stanowisku kierowniczym w @Pracodawca to zapomnij o czymś takim jak praca zdalna, no chyba że w dzień wolny haha. Praca na sklepie, robisz na zmianie jednoczesnie za kierownika, kasjera, magazyniera, obsługa klienta, ochroniarza (tak musisz również pilnować czy Ci czegoś nie kradna)i vizuala. Więc nie da się pracować zdalnie , czasami nawet nie ma czasu iść coś zjeść przez 12 h zmianę.

anonim Nowy wpis
Inne
@Byly kierownik/zastępca

I co teraz oferują za taki przytoczony nakład pracy? jakby nie patrzeć jest kierownik i zastępca wiem mogą wymieniać się tymi obowiązkami? Czy to wszystko zależy od tego na kogo po prostu natrafisz? Jak różnią się zarobki zastępcy a samego kierownika?

Helena Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie jest mozliwa praca zdalna.., robisz wszystko za kierownika ratujesz firmę ( bo zwalniają kierownika z dnia na dzień) a później jak Ty składasz wypowiedzenie jesteś obrażana i traktowana jak najgorszy nie warty pracownik - co najlepsze regionalny nie powie Ci tego prosto w twarz tylko obgada do innego pracownika ( z którym myśli że masz słaby kontakt) nie polecam nikomu firmy GUESS, poniżanie pracowników/ obrażanie na każdym kroku jeśli się sprzeciwiasz albo masz lepszy pomysł na sklep.. ogólnie musisz przytakiwać i ładnie wyglądać to będziesz najlepsza. Nie musisz wykazywac dużej chęci do pracy ważne, żeby ładnie wyglądać i podobać się „szefostwu” z góry

potencjalny pracownik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 46 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś z Was ma jakiekolwiek doświadczenia z Guess Rzeszów? Jak z pracą, czy szukają kogoś czy w ogóle warto starać się tam o stanowisko? Będę wdzięczny za odpowiedzi :)

Mia
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tej firmie żadnego socjalnego żadnych kart multisport ,medicover itd ,nawet wczasów pod gruszą a tyle pracowników zatrudniają . Na święta tylko śmieszna kolacja z fałszywymi krokami. Taka firma cenią się sprzedając ten szajs za tyle kasy a nawet nie dbają o pracowników inne firmy potrafià dobrze płacić że chce się iść do pracy i ma się motywację a tu ? Regionalni to porażka jedna ale nie ma się co dziwić szybkie awanse z zlecenia nagle zastępca lub kiero o w d...ach się przewraca jednej i drugiej takiej .Cieszę się bardzo ,że zakończyłam tam pracę w tym (usunięte przez administratora) Na Guess świat się nie kończy. Wstyd Guess że tak płacicie pracownikom nawet wstyd komuś polecić i zaproponować pracę tam . Zwalniają kogo chcą jednego zostawią w pracy drugiego zwolnią i jeszcze złodzieja z ciebie zrobią . Wsadzcie sobie gdzieś te wasze ciuszki nie są warte nawet 20 zł. Przestrzegam przed tą firmą!

Były pracownik
Były pracownik
@Mia

Potwierdzam. Ta firma to jakaś porażka. Zdrowie psychiczne pracowników jest na ostatnim miejscu. (usunięte przez administratora), wyzwiska i poniżanie to codzienność. Klienci często naruszają przestrzeń osobista pracownika, tym bardziej kobiet a kierownictwo robi sobie z tego jaja, albo mówi żeby nie przesadzać.

Pani
Inne
@Były pracownik

Masakra, człowiek chce normalnie pracować, a tu takie rzeczy :/ Ale jednak zarabiać pieniądze gdzieś trzeba.. nie da rady zacisnąć zębów i robić swojej pracy? Aż tak ciężko jest pod względem atmosfery? Socjalu i dodatków nie ma, ale może dobrze płacą?

Panna
Były pracownik
@Pani

Niestety nie. Stres wywoływany pojawieniem się księżnej w pracy jest silniejszy. Wygodny SM to spokój DM. Powinni być weryfikowani, jakieś oceny od ludzi współpracujących. Byłby koniec z panoszeniem się i ustawianiem pracowników pod siebie.

Anetka
Inne
@Mia

Brak tych benefitów np. wczasów pod gruszą czy multisport, to dotyczy pracowników na sklepach czy też w centrali? Jak się pracuje w biurze to są inne warunki pod tym kątem i są dodatki, czy też nie? Firma inaczej traktuje pracowników ze sklepów i z centrali np. pod kątem formalności zatrudnienia?

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Guess Poland Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Najpierw wysłanie CV, rozmowa telefoniczna, zaproszenie na rozmowę w salonie, następnie kontakt z kadrami.

Pytania

Opowiedzenie czegoś o sobie, zainteresowania, studia. Czy mam jakieś doświadczenie, jak tak to jakie. Czego się nauczyłx podczas pracy, jakie sytuację mnie spotykały w pracy. Czy wiem coś na temat firmy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Oli
Kandydat
 Pytanie

Miałem nieprzyjemność być na rozmowie o prace w tej firmie w mieście Opole już prawie rok temu. Czemu nikt tutaj nie mówi o opolskim guesie?! Często robiłem zakupy w wroclawi, znałem markę, obsługa super za to Opole to jakaś porażka. Pseudo kierownik, nie zadowoleni pracownicy którzy pewnie nawet nir potrafią języka angielskiego. Poszedłem na rozmowę o prace i całe szczęście ze mnie nie przyjęli. Czytając tutaj o zarobkach to jakaś kpina. Firma przekonuje do zatrudnienia osoby poprzez dostanie ubrań. Coś z tym sklepem jest nie tak, ogłoszenie o prace pojawia się cyklicznie co kilka tyg.

1
xxx
Inne
@Oli

A tak z ciekawości to co konkretnie cię tak oburzyło podczas tej rozmowy? I o co chodzi z tą zachętą przez dostanie ubrań, chodzi ci o strój pracowniczy?

Ola
Inne
 Pytanie
@Oli

To skoro miałeś nieprzyjemność ROK temu to czemu akurat teraz nabrałeś chęci by napisać opinię ? Druga sprawa, czy poznałeś tam pracowników? Skąd wiesz,że PEWNIE nie znają języka angielskiego? Pracuję w galerii w Opolu i czasami tam wpadam jak są promocje i jakoś nie spotkałam się tam z jakimś rozczarowaniem..

Maggie
Były pracownik
 Pytanie
@Oli

Moja znajoma miała tam przyjemność pracować. Doskonale wiem ,ze każdy z nich doskonale władał językiem angielskim ,ponieważ mieli obsługę z Włoc,z która rozmawiali po angielsku w czasie jakichkolwiek usterek. W Opolu jest również masa obcokrajowcow ,która codziennie robi zakupy w centrum handlowym ,w którym usytuowany jest ten sklep (jest blisko uniewersytetu opolskiego). Zarobki są podobne jak w każdej sieciówce ,wiec wysyłając Cv do pracy jako sprzedawca liczysz na to ,ze zarobisz 5-cio cyfrowa sumę? Każdy od czegoś musi zawsze zacząć ,nikt nigdy od razu nie dostał pensji prezesa, zważ na to również ,ze oferta jest skierowana do osób ,które studiują ,a takie osoby często zmieniają plan na siebie praz lokalizacje ,bo często są z pobliskich wiosek.

Sport
Kandydat
 Pytanie

Zmieniło się już coś w kontekście karty multisport? Czy firma oferuje dodatkowe profity ?

Guess Katowice
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Czy ktoś pracował w Guess w Libero albo Silesi i jest w stanie napisać coś o pracy tam?

Pepe
Były pracownik
@Guess Katowice

Odradzam Ci pracy w tej firmie czy to Libero czy ,Silesia ,Sosnowiec nigdzie poprostu nigdzie w tej firmie nie liczy się pracownik są niesprawiedliwi tych co wchodzą w (usunięte przez administratora) zostawią nawet za przewinienia ,(usunięte przez administratora) nawet ukryją dno(usunięte przez administratora)totalne ,(usunięte przez administratora)

1
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo nie polecam pracy w tym miejscu. Przepracowałam kilka lat, byłam bardzo związana z marką. Z początku praca wyglądała naprawdę fajnie, ale z czasem zaczęły wychodzi smaczki. (usunięte przez administratora)Wymuszanie przychodzenia do pracy w dzień wolny, wymuszenia przychodzenia do pracy w czasie poważnej choroby, granie na emocjach. Jednym słowem- marka, firma jest najważniejsza. Pracownicy to tania siła robocza, która nie może liczyć na jakikolwiek szacunek. Ogromna rotacja pracowników, mało kto zostaje na dłuższa chwile bo obciążenie psychiczne jest ogromne. A klienci? Większość z klientów to (usunięte przez administratora)mające kilka groszy, którzy pozwalają sobie na naruszanie strefy osobistej pracownika lub poniżenia. W wypadku niemiłej konfrontacji z klientem nie liczcie na wsparcie psychiczne ze strony przełożonych. Masz pracować choćbys miał płakać na sklepie, ale koniecznie nie zapomnij się uśmiechać przy tym!! Nikogo tam nie obchodzi twoje dobro czy chociażby komfort pracy. Jest dużo roboty? Trudno nie pójdziesz na przerwę, bo na to nie ma czasu! Więcej pracowników na zmianie? Absolutnie. Będziecie się przecież nudzić ;) osoby na wyższych stanowiskach nie potrafią podstaw. Pseudo szkolenia to jakaś pomyłka. Jeżeli nie chcesz nabawić się nerwicy i depresji lepiej unikaj to miejsce jak ognia :)

1
X
Inne
 Pytanie

Po jakim czasie Kadry odpisują na maila od rozmowy rekrutacyjnej?

X
Kandydat
 Pytanie

Po jakim czasie Kadry odpisują maila od czasu rozmowy?

Wero
Były pracownik
 Pytanie

Zachęcona rozmową kwalifikacyjną podjęłam prace. Uniform, dostałam po 3 miesiącach pracy, który był jakości dramatycznej (bluzka porozciągała się, spodnie rozciągnęły się o dosłownie kilka cm). Jak można dobrze reprezentować sklep w ubraniach, które wyglądają jak… System premiowy nie istnieje. Specjalnie zawyżane targety. Wypłata? Dostajecie (usunięte przez administratora) i jeszcze za nią dziękujcie. Pracownik stara się, pomaga, robi „nadgodziny” za które nikt mu nie płaci. Miała być podwyżka, okazało się, że nie będzie. Zapieprzaj baranie, a o braku podwyżki dowiesz się kiedy już nie będzie potrzebna twoja pomoc. Wieczne zmiany cen, o których nikt nie informuje, a później pretensje „z góry”, że cena nie była zmieniona. Tłumaczenia przez klientem czemu te ubrania są takie drogie jak to poliester. Ciekawe jaką regułkę ma na to regionalny? Dział LP chce żeby pracownik chodził za klientem krok w krok, żeby nikt nic nie ukradł, a jeśli klient się zorientuje, że jest traktowany jak (usunięte przez administratora) tłumaczyć się musi pracownik. W sklepie zimno zimą - ok 15*, później każdy zdziwiony że pracownicy chorzy. Latem natomiast klimatyzacja nie działa i jest jak w saunie. Nie ma toalety! Trzeba korzystać z publicznych, a co za tym idzie czasem nie ma gdzie załatwić swoich potrzeb. „Zaplecze” gdzie spędza się przerwy jest na magazynie, wiec jedząc często nie ma się spokoju, bo ktoś musi znaleźć sweterek albo legginsy. Nie jest nawet zaopatrzone w lodówkę(!!!!), nawet nie zliczę ile jedzenia wyrzuciłam. Nie można wstawić mikrofalówki, „bo niesie się zapach”. 12 godzin „stania” i latania za klientem, a nawet nie ma porządnego miejsca, żeby odpocząć na przerwie, jest tylko krzesło ogrodowe (!!!!!). Na przerwę nie można wychodzić ze sklepu. Posiłek je się przed kamerami, bo oczywiście na zapleczo-magazynie pięć kamer na metr kwadratowy. Każdy regionalny i kierownik sklepu widzi ile zjadłeś kanapek w ciągu dnia i czy zderzyłeś zjeść coś słodkiego czy trzeba było iść już do (usunięte przez administratora) System na którym się pracuje jest nieintuicyjny, często się zacina, a później trzeba się tłumaczyć. Każdy najmniejszy błąd i jest się „straszony” zwolnieniem, ale oczywiście nie prosto w twarz. Kierownicy zazwyczaj nie mają pojęcia o zarządzaniu zespołem, który zmienia się jak w kajeldoskopie, nie dziwne że później nikt nic nie umie, skoro jest pierwszy tydzień w pracy jak połowa zespołu. Przekładanie ciuchów dwa razu w tygodniu, mejl z góry „ułożycie sklep pod promocje” okazuje się że na promocji nie ma. Za dwa dni mejl z góry ułóżcie sklep, po wysłaniu zdjęć okazuje się, że jednak góra ustaliła że sklep ma był ułożony monoproduktem, ale jakoś tak wyszło, że pracownik nie został o tym poinformowany. Deadline zdjęcia do 12. Przy czym należy pamiętać, że front ma być obstawiony! Może góra zna jakiś sposób żeby się rozdwoić? Bo po co ustawić więcej osób na zmianie, skoro należy ucinać godziny zleceniu. Na moje szczęście i zdrowie psychiczne już tam nie pracuje. Nigdy nie spotkałam się z takim toksycznym środowiskiem. Jeśli chcecie żyć normalnie omijajcie szerokim łukiem tę „firmę premium”

1
Tomek
Kandydat
@Wero

Nie chce mi się wierzyć, że taki sklep nie zapewnia pracownikom lodówki czy mikrofalówki. Rzekomy zapach który by się z mikrofalówki mógł wydostać wydostaje się na nie jednym zapleczu w firmach gdzie magazyn nie jest oddzielony od przestrzeni dla pracowników. Sam w 2 takich firmach pracowałem… a jeżeli firma próbuje oszczędzać na tak podstawowych rzeczach to chyba nie ma co tam cv składać.

Wero
Były pracownik
@Tomek

Niestety nie ma ani lodówki, a o mikrofalówce czy ekspresie do kawy można pomarzyć. Zreszta i tak nie byłoby gdzie tego postawić. Jeśli by było większe zaplecze, albo chociażby oddzielny pokój za magazynem to by się zapach nie unosił na sklep. Czasami bywa tak że w pracy jest 8 osób, a są 4 szafki. Buty stawia się gdzie popadnie, a kurki wciska w szafki z kimś. Też uważam że nie warto składać CV

dggfgs
Były pracownik
@Tomek

Niestety jest to szczera prawda, we Wrocławiu również mieliśmy ZAKAZ posiadania mikrofalówki- nawet jakbyśmy chcieli ją sobie wziąć z domu..... A lodówkę zlikwidowali bo zajmowała za dużo miejsca na magazynie, lepiej było wstawić kolejne regały i półki ;)

Dominika
Inne
@dggfgs

zakaz mikrofalówki? to ostatecznie jak sobie radziliście? były jakieś alternatywy na to? pzt., ludzie jakkolwiek podejmowali ten temat czy wszyscy raczej biernie przy takich sytuacjach reagują?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@dggfgs

Mikrofalówka nie jest w standardzie. Poza tym jak sobie wyobrażasz grzanie bigosu między ubraniami?

Koko
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś w końcu weźmie się za tych pseudo kierowników w salonach? Szybkie awanse w tej firmie to tradycja ale to jak ci kierownicy zachowują się nikt nie sprawdza jak układane są grafiki kto to na litość boską akceptuje czy są one weryfikowane przez manager ? Chyba nie ! Czy choć raz któryś manager zapytał któregoś pracownika o pracę i opinie na temat któregoś kierownika nie ! Robią co chcą tak jakby to był ich salon ! Więc kochani managerowie regionu zainteresujcie się chociaż tym jak układane są grafiki pracy zanim je zaakceptujecie!

2
Guess Kielce Korona zapytanie
Kandydat
 Pytanie

Cześć, chciałabym się zapytać jakie macie opinie na temat pracy w Guess w CH Korona Kielce ?

Kuba
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że do sklepu w Focusie w Bydgoszczy szukają na OLX sprzedawcy, starszego sprzedawcy, key holdera i zastępcy kierownika. Co tam się stało, że cały zespół poszedł do wymiany? Jak się tam pracuje? Pytam ze względu na to, że w okresie grudnia również szukali tam pracowników na te stanowiska. Chciałbym złożyć tam CV, ale boję się tego, że jest tam duża rotacja i nie popracuję tam zbyt długo, a szukam czegoś na dłużej

Dominika
Inne
@Kuba

Faktycznie cały zespół? Ktoś to zweryfikował i potwierdzi? Stanowiska nie mogą się przypadkiem dublować? Jest tylko po jednej osobie na każdym?

Kuba
Kandydat
@Dominika

Dostałem info od znajomej, że Sprzedawcy mogą się dublować, a stanowiska funkcyjne (Starszy Sprzedawca, Key Holder i Zastępca kierownika) już nie. Stąd moje pytanie ;)

Xxx
Pracownik
@Kuba

Oprocz zastepcy kierownika na reszcie stanowisk jak najbardziej moze pracowac kilka osób, zalezy jakiej wielkości jest to salon

Lena
Były pracownik
@Xxx

Salon w Focusie nie jest tak wielkim salonem by dublować stanowiska funkcyjne XD

Ktos
Były pracownik
 Pytanie

Cześć. Czy ktoś się orientuje gdzie i jak mogę zgłosić kierownika o znęcanie w guess? Jest jakaś infolinia podobno ale nie mam numeru. Pozdrawiam

1
do ktosia
Były pracownik
 Pytanie
@Ktos

jakie miasto?

Lena
Były pracownik
 Pytanie
@Ktos

Po co kierownika? Lepiej całą firmę do PIP

Ktos
Były pracownik
@Lena

Bo zależy mi na tym aby kierowniczka została zwolniona dyscyplinarnie i nigdy nie miała możliwości pracowania na stanowisku kierownika.

ktoś
Kandydat
 Pytanie
@Ktos

jakie miasto?

GUESS POSNANIA
Były pracownik
 Pytanie

Nie bedę pisała rzeczy niezgodnych z prawdą. Moim priorytetem jest tylko i wyłącznie dobro innych ludzi, w związku z czym proszę o nie zamiatanie sprawy pod dywan oraz wyrażam głęboką nadzieję, że po tym co napiszę, inni pracownicy nie bedą musieli ponosić konsekwencji oraz, że nie bedą męczeni. Zacznijmy od początku. Przepracowałam w firmie prawie 4 lata. Byłam zarówno osobą funkcyjną, jak i jednym z najstarszych stażem pracownikiem tego sklepu. Firma, jako placówka handlowa w moich oczach jest dobrym miejscem pracy. Organizacje eventow, świąt i wydarzeń były miłym doświadczeniem i dziękuję za możliwość uczestniczenia w nich. Firma idzie z duchem czasu, kolekcje są coraz ciekawsze, szczególnie z Marciano. Również materiały, które inwestowane są w sklep i organizacja promocji. Miło wspominam również wigilie pracownicze i możliwość otrzymania uniformu. Kierownik regionalny to osoba profesjonalna i z klasą. Był w stanie zawsze pomóc i wesprzeć. Przy dużej ilości pracy był przy nas i pracował jak równy z równym. Również osoba VMa była dużym wsparciem i odciążeniem przy wspólnej pracy. Wizytacje prezesa, K. z LP i osób z Włoch także wspominam pozytywnie. Uważam, że wieloletni pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, powinni przez pryzmat dużo większej ilości obowiązków otrzymywać wyższe wynagrodzenie. Za zasługą zespołu zaplecze jest czyste i poukładane, choć nie ma pomieszczenia socjalnego dla pracownikow. Pracownikiem byłam oddanym. Lubiłam swoją pracę i wykonywane obowiązki, każdego dnia dawałam z siebie 100%. Ukłon w stronę zespołu, z którym miałam przyjemność pracować. Ludzie niezwykle pracowici, odpowiedzialni i pomocni. Pojęcie tworzenia zespołu nie jest im obce. Jest to ważny aspekt w codziennej pracy. Dlaczego się więc zwolniłam i poszłam w ślady innych osób z tego samego powodu, mimo wszystkich plusów jakie widziałam i wymieniłam wyżej? Ta decyzja rosła we mnie z każdym dniem, potwornie ciężko było rozstać się z pracą, którą się lubi i z ludźmi, z którymi się przyjaźni. Ale czy ktoś z Was chciałby przychodzić do pracy w ciągłym stresie, odczuwając paniczny strach, że kierowniczka jest w pracy? Czy ktoś z Was chciałby wiecznie płakać i doznawać załamań nerwowych? Gorsza od przeżywania tego była świadomość, że inni mają tak samo. Moment, kiedy zdajesz sobie sprawę, że to nienormalne, że Twój organizm się zaczyna trząść ze stresu i strachu, w momencie kiedy słyszysz odgłos drzwi od zaplecza, który oznacza przyjście do pracy kierowniczki bywał często. Czemu wysyłając prośby grafikowe jest się w stresie? Czemu popełniając błąd jest się w stresie? Czemu jeśli nie może się przyjść do pracy jest się w stresie przed przekazaniem tej informacji? Czemu unika się jak ognia każdej rozmowy? Może najwyższy czas zainteresować się, dlaczego tak jest. Nie mam żalu, nikt z góry nie miał pojęcia. A nikt z pracownikow nie odważyłby się wychylić. Nie zachęca również fakt usłyszenia, że za długo pracuje, żeby ktoś się przejął jakąś opinią. To nie jest śmieszne, kiedy zdajesz sobie sprawę, że jedyną opcją, żeby tego nie czuć codziennie, jest zmiana pracy. Co zrobić? Bo to nadal się dzieje. Sęk w tym taki, że jeśli jest podejście w stylu: to Ty to źle widzisz, zmień nastawienie, przesadzasz, to otwartość na rozmowę kierowniczki nie ma znaczenia, a sama rozmowa sensu. Nie opiszę tu, co się tam działo. To nie miejsce na takie rzeczy. Jednak zapraszam do kontaktu osoby z góry, jeśli to miałoby pomóc i położyć temu kres. Reasumując, mimo kilku minusów, uważam, że warto podjąć współpracę z firmą. Dużo rzeczy na przestrzeni lat zostało wdrożone i usprawnione, dlatego wierzę, że kwestia polepszenia warunków pracownikom również nastąpi. Sama miło będę wspominać współpracę. Z kolei odradzam styczność z człowiekiem, przez którego osobiście przeżyłam coś, czego absolutnie nikt nie powinien doświadczyć w swoim życiu. P. S. Deklaruję się usunąć ostatnią część postu, jeśli w tym aspekcie nastąpi zmiana.

4
Michał
Inne
 Pytanie

Panie w Focusie w Bydgoszczy zajęte bardziej rozmowa ze sobą niż obsługą klienta. Poza tym zauważyłem kilka nie zabezpieczonych rzeczy - łatwa gratka dla złodziei, czy Panie nie powinny skrupulatnie sprawdzać czy wszystkie rzeczy są zabezpieczone?

Dominika
Inne
@Michał

O jakim konkretnie zabezpieczeniu jest tu mowa? I z drugiej strony jeśli faktycznie tak długo by się działo tzn., że nie ma jak na razie przed czym zabezpieczać? swoją drogą jest tu obecnie manko jakieś? jak konsekwencje wyciągają?

Ktosik
Były pracownik
@Dominika

Trzeba towar zabezpieczyc klipsem, każda rzecz osobno, buty tak samo wlepkami - jest to wymagane przez Loss Prevention. W większości sklepów klipsy są sprawdzane codziennie rano, więc jeżeli pan michał zauważył ewidentny brak zabezpieczenia na rzeczach to jak widać sprawdzanie klipsów nie jest rzetelnie pilnowane przez co wychodzi brak wykonywania obowiązków pracownika a co z brakiem klipsów idzie - częste kradzieże i potem braki w systemie.

Mróweczka
Pracownik
 Pytanie

Cześć! Czy ktoś już wie jaka stawkę dostaną zlecenia w 2023? Aktualnie 22, ale jak to będzie wyglądało od stycznia? U mnie narazie cisza a chciałabym wiedzieć

Niedowieszsie
Pracownik
@Mróweczka

Najniższa krajowa, Ci co wypracowali sobie podwyżki na zleceniu np 22 zamiast 20 to będą mieli znowu najniższa, dlatego żegnam się z ta firma od stycznia.

Dominika
Inne
@Niedowieszsie

A dlaczego tak, bo chyba nie rozumiem? Piszesz, że to wypracowane jest, więc to jakby forma podwyżki, to na jakiej zasadzie mogą komuś to cofnąć skoro stwierdzają, że ktoś sobie zasłużył?

Człowiek
Były pracownik
@Dominika

W tej firmie nie istnieje coś takiego jak wyrównanie. Pieniądze, które Ci się należą z racji zmiany płac bądź zmiany salonu, dostajesz jako "podwyżka" i przez następny rok masz siedzieć cicho. O ile w ogóle coś dostaniesz, najbardziej skneroata firma jaką znam.

Dominika
Inne
@Człowiek

Czy to naprawdę się sprawdziło ostatecznie i wszyscy faktycznie mają po równo? Nikt nie rozmawiał z zainteresowanych z górą na ten temat? ciekawa bym była argumentacji albo czy jakoś zareagują

Zlecka
Pracownik
@Niedowieszsie

Nie jest to prawda. U mnie juz dostalismy aneksy i ile wiecej od najnizszej wypracowalismy tyle wiecej dostalismy od najnizszej teraz od stycznia, wiec nie mozna generalizowac, ze w kazdym sklepie tak jest

Niki
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Guess w biurze kilka miesięcy. Były to najgorsze miesiące mojego życia. Od pierwszego dnia czułam się jak intruz w tej firmie. Nikt mnie porządnie nie przeszkolił z systemów, nie wytłumaczył jak działają pewne procedury w firmie. Byłam pozostawiona sama sobie. Toksyczne jadowite środowisko, które obgaduje za plecami, albo specjalnie omija cię w rozmowie. Gdy wchodziłam na posiłek do kuchni, wszyscy nagle milkli i wychodzili z kuchni. Od pierwszego dnia zero wsparcia tylko podśmiewanie się obok w biurku. Pełne pogardy miny „to ta nowa” . Komentarze uczących na moje pierwsze błędy we wstępnych szkoleniach typu „Co tu zrobiłaś!!? jakiś groch z kapustą!!”. Managerowie bezczelni, główny dyrektor nawet pod koniec mojego zatrudnienia nie odpowiadał mi Dzień Dobry. Najgorsza firma, w której niestety się pojawiłam. Pensja śmieszna, nie wiem czemu się na nią zgodziłam. Ale jeszcze niższe pensje mieli kierownicy i pracownicy sklepów Guess… sprzedawcy najniższa krajowa , kierownicy sklepów 5-7 brutto. Całe szczęście po tym koszmarnym czasie znalazłam się firmie z pełną kulturą osobistą, dbaniem o komfort psychiczny pracownika i 3 razy wyższą pensją i jestem panią mojego działu. Mam nadzieje, że karma wróci i dopadnie tych, przez których nabawiłam się nerwicy w tej firmie.

1
OlaK
Kandydat
 Pytanie
@Niki

Niki, pracowałaś w biurze w Warszawie, czy w Katowicach? Aplikuje do Katowic i zmartwił mnie ten wpis. Z góry dzięki za odp

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@OlaK

@olaK udało Ci się aplikować? Pracujesz w Katowicach?

Nie polecam!
Były pracownik
@Kandydatka

Zdecydowanie nie polecam rekrutować do Guess Shared Service Katowice. Atmosfera jest bardzo kiepska, nikt nic nie wie. Firma co innego mówi na rozmowach rekrutacyjnych a co innego oferuje w rzeczywistości: - hybrydowy model pracy - w rzeczywistości 6 dni pracy zdalnej w miesiącu (więcej nie będzie bo nie) - elastyczny czas pracy - można zaczynać między 8 a 9 30 (zmienić tego nie można bo nie) - benefity typu multisport czy ubezpieczenie na życie - oferowane na rozmowie, w praktyce nie wiadomo kiedy będą - żadnej informacji o podwyżkach inflacyjnych, bonusach rocznych itp. - presja żeby nie robić nadgodzin nawet jak pracy jest za dużo względem zatrudnionych osób Firma ma ogromne problemy z rekrutacją nowych osób, ludzie po okresie próbnym nie przedłużają umów i uciekają. Zdecydowanie odradzam

marta
Pracownik
@Niki

Uwaga na sklep Guess nie chcą oddać pieniędzy za zwrot z lutego 2022, na odpowiedzi z punktu obsługi czeka się po kilka tygodni. Sprawa zostanie zgłoszona na policję.

Były pracownik
Były pracownik
@Niki

Przykład idzie z góry Kierownicy w tej firmie to porażka .. z jakiego klucza ich zatrudniają , skoro nie maja bladego Pojęcia o zarządzaniu nie wiadomo .. w sklepach przełożeni to jedno wielkie nieporozumienie niestety Warto by było się przyjrzeć kto jest awansowany skoro nie maja żadnych kompetencji ..

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w Guess Poland Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Ubiegać się o podwyżkę możesz oczywiście zawsze ???? nie zawsze jednak ją dostaniesz. Jak w każdej firmie musisz mieć solidne podstawy i argumenty. Mam na myśli wykazywanie się zaangażowaniem w codzienne funkcjonowanie salonu, wykonywać należycie swoje obowiązki, wykazywać dobre wyniki sprzedażowe i wtedy podwyżka oraz awanse są naprawdę realne ???? Na podwyżki ma wpływ bardzo dużo czynników, nie można tego generalizować.

Anonim
Były pracownik
@Odpowiedź

Nie zgadzam się, miałam UZ , robiłam wszystko to co key holder, sprzedawca i trochę rzeczy kierowniczych bo mój kierownik był straszny leń. Poprosiłam kierownika o złotówkę podwyżki stawki godzinowej i zostałam wyśmiana. Ponowiłam prośbę jakiś czas później, powiedział że nie dostanę podwyżki. Po prostu. Naprawdę ciężko i uczciwie pracowałam, starałam się i byłam super zaangażowana. Do czasu.

Odpowiedz2
Kandydat
@Anonim

Nie kupuje argumentów 'robiłam rzeczy sprzedawcy, keyholdera i trochę kierowniczych' czyli co masz na myśli, bo bardzo mnie to ciekawi.

Maja
Inne
@Anonim

A jaki czas pracowałaś nim zaczełaś starać się o podwyżkę? W ogóle są jakieś możliwości żeby ją dostać? Wiesz coś może od innych pracowników?

Zostaw merytoryczną opinię o Guess Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Guess Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii