Pytania do firmy SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o.
Co jaki czas w SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Nigdy i proszę się cieszyć że w ogóle Pana zatrudnia, biurka działu kadr uginają się pod ciężarem podań załóg pływających i pracowników lądowych. Podobno zdarzały się bojki pod bramą o miejsce w kolejce na rozmowę kwalifikacyjną.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o.?
Poszukaj na Portalu Morskim . Jeżeli jesteś delegatem to próbuj u nich szczęścia , ale mając inne możliwości wybierz te inne właśnie . SMT ma wyjątkowo złą sławę . Mobing, nepotyzm , arogancja , statki stare i w kiepskim stanie .
Re statki stare i w kiepskim stanie: dla przykładu WARSAW (rok budowy 2012) nowy ze stoczni dla SMT, NORWAY PEARL (2015) nowy ze stoczni dla SMT, POLAND PEARL (2015) nowy ze stoczni dla SMT, HOLLAND PEARL (2016) nowy ze stoczni dla SMT. Kolejne budowane specjalnie dla SMT: FURUVIK (2017), CYMBIDIUM (2018), CAPE VERGA PEARL 1 (2018), CAPE VERGA PEARL 2 (2018), AALBORG WHITE (2019), KONGSDAL (2019), NORDEN (2019). Rzeczywiście istny złom rozpadający się ze starości.
Racja Aruba pearl to kolejne ich (usunięte przez administratora) Superintendenci barany Praca 24 h i powyzej
Budowa 2015 , ale najtanszym kosztem i wieczne priblemy , grab stuknie i w ladowni dziury Zenada Panie.
jestes kiepski atmosfery na statkach smt nigdy nie bylo i nie bedzie kablowanie na calego do biura jest na porzadku dziennym dziwie sie jak 10 lat tam wytrzymalem pozdrawiam
Aruba Pearl, Amsterdam Pearl,Yeoman Bank, Bontrup Pearl, Winterset, już takie młode nie są.
Ale budowane tanim kosztem i może mieć nawet 2 lata , jak po tym czasie są problemy , budowa chińska do tego
Oczywiście to tragedia, że statki budowane w Chinach. Jak powszechnie wiadomo, wszyscy na świecie budują albo w Norwegii, albo w Niemczech, a chińskie stocznie egzystują jedynie dzięki SMT. Jest jednak światełko w tunelu Oprócz AALBORG WHITE, KONGSDAL i NORDEN (rocznik 2019) budowanych w Holandii, kolejne statki: ULVIK (rocznik 2022), SOLVIK (rocznik 2022) oraz FLORVIK (rocznik 2023) też zbudowano w Holandii.
Może jakieś szczegóły?
Przepracowałem w tej firmie 18 lat odchodząc na emeryturę nie usłyszałem zwykłego słowa było nam miło lub dziękujemy za współpracę,to odnośnie stosunku pracodawcy do pracowników.
Wszystko się zgadza, nepotyzm, prostactwo, arogancja, chamstwo, polityka napięcia i zastraszania zespołów składających się na firmę. U kadry kierowniczej oraz niższego szczebla często wiodą zachowania i metody zarządzania sprzed 30-40 laty oparte na wymienionych cechach. Kompletny brak szacunku dla kadry lądowej jak i załóg pływających na wszystkich szczeblach. Wynagrodzenie dla załóg na przeciętnym poziomie jak na te typy statków, załogi zredukowane do minimum, socjal mocno średni. Reasumując w obecnych czasach szkoda życia, firma niżej niż przeciętna i do tego z paskudną atmosfera pracy.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Witam serdecznie ja natomiast z innej beczki byłem kiedyś w SMT będzie ze 20 pare lat temu wspominam wspaniale Marka Swiniarskiego Kpt. Hermana jak coś serdeczne pozdrowienia
Czy poziom wynagrodzeń w SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o. uległ zmianie od czasu dodania ostatnich opinii? Pojawiły się nowe ogłoszenia na GoWork.pl 13 listopada.
Tzn. na ile teraz można liczyć? Duże te podwyżki były? Z tego co piszesz to chyba nie dla wszystkich. Macie może też dodatki stażowe w firmie?
Czy firma zatrudnia fitterow i deck fitterow jakie stawki warunki , wymagania ?
Dzień dobry, Tak, zatrudniamy fitterów. Kontrakt 5-miesięcy, Wynagrodzenie 2300 EUR. W tej liczbie gwarantowane 103 nadgodziny. powyzej 103 nadgodzin (zazwyczaj jest około 150-160 w miesiącu) każda nadgodzina jest platna 6,51 EUR. W przypadku posiadania certyfikatów LR, DNV-GL, BV, NKK do pensji doliczany jest bonus w wysokości 100 USD miesięcznie.
2300 za pełen etat +103h za darmo to jest ze 270 godzin pracy za 2300 na własnej działalności gdzie trzeba sobie opłacić składki ZUS, przy dochodzie tylko na burcie i składki się płaci przez 12 miesięcy. I to jeszcze trzeba sobie porobić kursy i certyfikaty za własną kasę. I wpadnie ci 150h overtimeów co daje ze 400h w pracy i ze 3000k -3200kEuro. To jest (usunięte przez administratora) nie praca, lepiej jechać sobie do niemiec do jakieś prostej pracy, dadzą ze 12Euro na godzinę, ubezpieczą, nikt ciebie po nocach nie będzie budził na manewry czy do awarii, po całym dniu pracy wypijesz sobie piwko jak człowiek, a jeszcze jak ktoś jest fitterem spawaczem i ma fach w ręku to to wszystko to jest śmiech na sali. I przy 400h dostaniesz lekką pracę na lądzie zarobisz lepiej niż taki galernik marynarz . Pływanie dzisiaj to jest straszna bzdura, pływają ci co nie potrafią liczyć, wiadomo że oficerowie lepiej zarabiają ale nie każdy pcha się na oficera, to lepsze zarobki ale też większy stres i odpowiedzialność. To też niekoniecznie gra warta świeczki, cały czas jesteś w pracy nikt ci overtimów nie naliczy. i się znowu okazuje że ktoś pracuje na lądzie w czymś się specjalizuje i też zarabia więcej niż oficer na statku.
Faktycznie pensja nie powala na łopatki. Przyjmują tylko na B2B z własną działalnością? Bo nie ukrywam że wolałbym pracować na normalnej umowie. Mniejsze koszty i mniej zawracania głowy. Dadzą tu taką czy bez szans?
Może się zmieniło ale wątpię, kiedyś trzeba było samemu odprowadzać składki, interes żaden. Zrobiłem u nich ze 3 kontrakty, kasa była - wydatków nie było, ale jak się policzy czas pracy, że nie wyśpisz się jak człowiek bo awaria goni awarie, to lepiej siedzieć w domu.
Mniej więcej 10k dolarów 8000 euro, a ile zarobiłem to bym musiał dopiero policzyć po odprowadzeniu składek, zaczynałem od najniższego stanowiska, od tego czasu nigdy tak ciężko nie pracowałem. Jak czytam tutaj ile ludziom się płaci za pracę na morzu to wiem że dobrze zrobiłem że to zostawiłem. Trzeba mieć problem z głową, w kraju można lepiej zarobić robiąc tyle godzin.
Za uprawnienia spawalnicze dajecie co miesiąc 100 USD bonusa ,Oj dziwne jakoś nigdy nie widziałem tego bonusa na swoim rachunku
Może tylko wybrane osoby go dostają? A te gwarantowane godziny to rzeczywiście zawsze są realizowane, czy zdarzają się miesiące, gdzie jednak wygląda to w praktyce inaczej? Ja właśnie rozmyślam nad tym, czy aplikować.
Od jeseini ubiegłego roku wynagrodzenie wynosi 2500 EUR +100 USD dla posiadaczy certyfikatów. Wynagrodzenie za extra OT także wzrosło do 7,25 EUR za godzinę. Oczywiście ludzie, którzy pracują z nami wiele lat i mają dobre opinie zarabiają więcej. Nie twierdzimy, że to jest najwyższe wynagrodzenie na świecie, ale ponad 100 fitterów, których zatrudniamy we flocie akceptuje je i po urlopie wraca na następny kontrakt. Nikogo łańcuchami do statku nie przykuwamy.
Ogłoszenie na Recepcjonistka do SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o. pojawiało się w GoWork.pl, polecacie aplikować?
Jaki jest okres rozliczeniowy w SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Okres rozliczeniowy trwa 23 do 22 dnia miesiąca. N.p. rozliczeniowy kwiecień rozpoczął się 23 marca i zakończy się 22 kwietnia. Pieniądze na koncie powinny znaleźć się pomiędzy 26 a 30 kwietnia.
Uwaga na statek Aruba pearl ZLOM , PROBLEM SYSTEM BALASTOWY , PRZESTARZALY SYSTEM , KLAPY PROBLEMY OTWIERANE NA GENTRY , OSTATNIO NA JEDNYM ZE STATKOW BRAK PODSTAWOWYCH RZECZY , SLABY PRIWIANY FIRMA NIE DOSYLA CZESCI , W BIURZE TYLKO DOBRĄ MINE DO zlej gry robia ! Unikac tą firme krzak , a te ich nowe statki pseudo nowe to (usunięte przez administratora)tanio zbudowane ! Oszczednosci !!!
Dzień dobry na jakie zarobki może liczyć 3/e i po ile godzin pracuję załoga maszynowa
Uwaga na Barkę cementową Fjordkalk gdzie zatrudnienie znajdują tylko znajomi Pana (usunięte przez administratora) Nieregularne podmiany, robota jeszcze raz robota.Oprócz wacht przy operacjach ładunkowych zero czasu wolnego.A?z jedzeniem jak sobie ugotujesz to zjesz, a jeszcze musisz najpierw pojechac do sklepu i przytargać na barkę. Stanowczo odradzam
Dzień dobry Państwu mam zapytanie 2014 składałem dokumenty w sprawie zamustrowania na statek na stanowisku St.Marynarza nie wykorzystałem danej pomocy z Państwa firmy powiem prawdę przeraziły mnie opinie popełniłem błąd,za który bardzo przepraszam chciałbym dowiedzieć się od Państwa czy była by szansa powrotu do firmy SMT.Z poważaniem Tytus Ciszewski.
Dzień dobry,czy firma przyjmuję certyfikowanych spawaczy z wieloletnim doświadczeniem spawalniczym zaczynającym karierę na morzu ?
Tak, przyjmujemy do pracy. Zachęcam do złożenia aplikacji. Link do niej: http://www.smtshipping.com/wp-content/uploads/Application-Form-A4_2020.pdf
Dzień dobry. Dla nowo przyjętych ludzi stawka wynosi 1905 EUR. Extra nadgodziny (powyżej 103 overtimes miesięcznie) 6,51 EUR / godz.
Wychodzi na to ( wliczając 103 godziny do "odróbki " ) że czas pracy takiego spawacza to około 270 do 290 godzin miesięcznie ... I to wszystko za 1905 EUR. Tych ponad 103 pewnie jak na lekarstwo .... A tak naprawdę .... Ponad 300 godzin ( bardzo ) ciężkiej pracy , przez kilka miesięcy , w tropiku ( zbiorniki , ładowanie, pokład w pełnym słońcu ) prowadzi prosto do ciężkich chorób , inwalidztwa lub do śmierci . Tych śmiertelnych wypadków na statkach SMT było w historii wiele. Na redzie Cardenas zginęło dwóch fiterów i mój przyjaciel , bosman Władek . Statek zatonął . Wstydu nie macie oferując takie stawki ludziom ryzykującym zdrowie i życie .
Re: "wstydu nie macie oferując takie stawki...". Polecam lekturę Portalu Morskiego. SMT: 2000 EUR. Inne firmy: 3 marca: 2000 EUR, chemikaliowiec 17 marca 2300 EUR, bulk carrier 19 lutego 2385 USD (czyli 1971 EUR). Jakoś nie widzę by SMT odstawało od innych. Nie wspomnę jeszcze o firmach, które w ogłoszeniu w rubryce wynagrodzenie podają "do uzgodnienia w biurze", "do negocjacji" albo kuriozalnie "w zależności od stanowiska". Gdyby płacili kokosy, to zapewne nie wstydziliby się tego poznać do publicznej wiadomości. Przyzwoitość nakzaywałaby też podać, w którym roku zatonął ów statek, o którym Pan pisze. Ludziom to życia nie wróci i bólu bliskich nie ukoi, ale postronni, czytający Pana opinię powinni to wiedzieć. W SMT wiele się bowiem przez lata zmieniło, a Pan pisze o tym tak jakby to się zdarzyło wczoraj.
Tak a a aruba pearl ostatnie wasze (usunięte przez administratora) Praca caly czas, nic nie dzialalo Inne firmy moze placa mniej ale spokojna praca. Zreszta czy w pzm A.b ma mniej od tego z SMT ? RACZEJ NIE
Czy można się dowiedzieć jaka jest stawka dla elektryka? Słyszałem również, że w SMT pracuje się po 12 godzin dziennie... jest to ustalone odgórnie czy może zależne od statku i chiefa? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Jakie są warunki zatrudnienia w SMT SHIPPING POLAND Sp. z o.o.?
Witam, mam pytanie. Czy przyjmujecie osoby do pracy bez doświadczenia w pracy na morzu? Jestem osobą młoda, bardzo pracowita i szybko się uczę. Mam doświadczenie w spawaniu lecz nie podiadam na to żadnych papierów.
Dzień dobry, Przyjmujemy do pracy spawaczy bez doświadczenia w pracy na morzu. Warunkiem jest oczywiście posiadanie kompletu podstawowych morskich dokumentów wymaganych od każdego marynarza.
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie godzin pracy w maszynie w załodze szeregowej jak to wygląda I jak wygląda sytuacja w związku z covidem z wyjściem ze statku w portach
Dzień dobry, mam pytanie czy firma zatrudnia do maszyny chętnych i jak to wygląda, czy przyjmujecie za motorzystę, czy na niższe stanowisko z awansem. Jak wygląda finansowo w załodze szeregowej maszyny, pozdrawiam
Dzień dobry, Tak, zatrudniamy chętnych do pracy w dziale maszynowym. Oczywiście w zależności od aktualnych wakatów. Stanowisko zależy od Pana dyplomu oraz historii pływania. Na pewno nie awansujemy w ciemno, t.zn. pomimo posiadania wyższego dyplomu zatrudniamy daną osobę na psobnym stanowisku, na jakim pływął do tej pory. Ewentualny awans następuje po otrzymaniu wniosku ze statku. Najczęściej na następnym kontrakcie, aczkowiek zdarza się, że ktoś zrobi wyjątkowo dobre wrażenie na przełożonych i wtedy awansuje nawet w trakcie pierwszego kontraktu. Wynagrodzenia miesięczne: kadet: 745 EUR, wiper: 1309 EUR, motorman: 1720 EUR, engine fitter: 2050 EUR. Po przekroczeniu poziomu 103 godzin "gwarantowanych nadgodzin" (wypłacanych niezależnie od faktycznie wypracowanej ilości), dodatkowo wypłacane są t.zw. extra overtimes w wysokości: kadet: 2,41 EUR, wiper: 4,34 EUR, motorman: 5,84 EUR, engine fitter: 6,51 EUR za każdą nadgodzinę.
Czy firma przyjmuje na stanowisko motorzysty bez doświadczenia za motorzystę, tylko 8 miesięcy za kadeta, jeżeli tak to jaka stawka miesięczna, a jak nie to na jakie stanowisko i też jaka pensja, pozdrawiam
Dzień dobry, czy firma zatrudnia chętnych na stanowisko asystenta elektryka? Jeśli tak, czy można poznać wymiar godzin pracujących oraz stawkę za ów stanowisko? Pozdrawiam
Dzień dobry. Tak, zatrudniamy chętnych na stanowisko asystenta elektryka. Wyngrodzenie zaczyna się od 1841 EUR. Extra overtime 6,60 Eur/godz. (powyżej 103 godzin w miesiącu). Pracuje się 10,5 godz. dziennie (czyli każdego dnia 2,5 nadgodziny, a w weekendy każda praca jest pracą w nadgodzinach), Kontrakty 5-miesięczne (na niektórych statkach krótsze).
Dzien dobry czy osoba bez doświadczenia posiadająca swiadectwo mlodszego marynarza ksiazeczka zeglarska paszport może ubiegać się u państwa pierwsza prace ?Dziękuję serdecznie za odpowiedź
Dzień dobry. Tak, oczywiście. Proszę przesłanie do nas swojej aplikacji dostępnej pod linkiem: http://www.smtshipping.com/wp-content/uploads/ApplicationForm-v6.pdf