Nie polecam pracy w profi-lingua. Z poczatku było fajnie, szkolenia itd. Ale jak np. przyszlo do oceny zajec to pani oceniająca (tzw metodyk) sama nie wiedziała dlaczego wystawiła niską ocenę i twierdziła, ze to chyba pomyłka. Jeśli chcesz się skontakować z metodykiem/dyrektorem/kimkolwiek w sprawie podwyżki, bo jest inflacja 20 % to nie ma na to szans - zero odpowiedzi. Umowa po wejsciu do spolki tutore mega ograniczająca dzialalnosc wlasną, wiec szybko sie wypisałem z tego ich interesu, bo inaczej cięzko to nazwać. Wielkie korpo bez szacunku do wykształconych, zdolnych i chętnych do pracy nauczycieli. Jestem po magisterskich na UW, a traktowali mnie jak pierwszego lepszego absolwenta wyższej szkoły humanistycznej.
Miałem dokładnie takie samo doświadczenie. Pożal się Panie Boże Pani Metodyk po anglistyce, która ocenia zajęcia z innych języków nawet jeśli nie ma o nich pojęcia. Wysyła masowo wiadomości, a nie czyta tych które ma na poczcie, które powinnny być brane pod uwagę. Zero dbania o pracowników, zero benefitów z pracy w tej firmie- nawet w call center można wziąć kartę multisport, ale dla tej firmy wszystko jest zbyt trudne. Wchodzenie na zajęcia, newslettery żywcem z google. Kontakt z administracją- tragedia, odpisywanie na wiadomości również. Brak szkolenia, brak materiałów, brak organizacji i dobrego doboru kursantow do grup. Jedna wielka porażka. Pani metodyk chyba dostała pracę za piękne oczy, a nie za kompetencje. Współczuję każdemu pracownikowi tej firmy.
Mam takie same odczucia. Do tego zmuszanie lektorów do pracy na tragicznym podręczniku, którego właściwie nie da się zrealizować w całości w ciągu jednego kursu - z jedną z grup zrealizowałam 80% i bardzo narzekali na zabojcze tempo, które ich demotywowalo. No, ale najważniejsze że kasa ze współpracy z wydawnictwem się zgadza. Panie "metodyczki" to nazwa odrobinę na wyrost - wiele z tych pań ma publiczne profile na (usunięte przez administratora), gdzie chwalą się swoim doświadczeniem dydaktycznym i nierzadko okazuje się, że z metodyką przed Profi nie miały nic wspólnego...
Co do zapytań o podwyżkę potwierdzam. Czuję się zlekceważona ciszą na każde zapytanie. Nie ma klarownej ścieżki awansu dla lektora, mimo obietnic od 2021 tylko raz z lekka podniesiono mi stawkę.
Nie da się zrealizować materiału bo kursy tną na potęgę. Kiedyś to było 120h a teraz 80h. Współczuję tylko niczego nieświadomym kursantom.
Serdecznie NIE polecam! Po kilku letniej współpracy, która z roku na rok stawała się coraz gorsza (ilość nie jakość) poważnie myślę o odejściu. Wyścig szczurów to mało powiedziane. Nabrali sobie 150 lektorów, którzy rywalizują o 9!!! oferowanych przez Profi Lingua kursów w tabelce. Śmiechu warte. Wpisujesz się w miejscu lektora numer 1-9 i czekasz czy Cię wybiorą, a wiadomo jak w każdym korpo tak i w tym "rączka, rączkę" myje. Zero gwarancji, że będziesz cokolwiek prowadził. Stawki niskie jak na czasy po covidowo inflacyjne, bardzo duża rotacja lektorów. Wybierasz na własną odpowiedzialność.
Potwierdzam. To jakiś koszmar to coś. Stawki nie niskie tylko po prostu żenujące!!!
Nie polecam pracy w profi-lingua. Z poczatku było fajnie, szkolenia itd. Ale jak np. przyszlo do oceny zajec to pani oceniająca (tzw metodyk) sama nie wiedziała dlaczego wystawiła niską ocenę i twierdziła, ze to chyba pomyłka. Jeśli chcesz się skontakować z metodykiem/dyrektorem/kimkolwiek w sprawie podwyżki, bo jest inflacja 20 % to nie ma na to szans - zero odpowiedzi. Umowa po wejsciu do spolki tutore mega ograniczająca dzialalnosc wlasną, wiec szybko sie wypisałem z tego ich interesu, bo inaczej cięzko to nazwać. Wielkie korpo bez szacunku do wykształconych, zdolnych i chętnych do pracy nauczycieli. Jestem po magisterskich na UW, a traktowali mnie jak pierwszego lepszego absolwenta wyższej szkoły humanistycznej.
Miałem dokładnie takie samo doświadczenie. Pożal się Panie Boże Pani Metodyk po anglistyce, która ocenia zajęcia z innych języków nawet jeśli nie ma o nich pojęcia. Wysyła masowo wiadomości, a nie czyta tych które ma na poczcie, które powinnny być brane pod uwagę. Zero dbania o pracowników, zero benefitów z pracy w tej firmie- nawet w call center można wziąć kartę multisport, ale dla tej firmy wszystko jest zbyt trudne. Wchodzenie na zajęcia, newslettery żywcem z google. Kontakt z administracją- tragedia, odpisywanie na wiadomości również. Brak szkolenia, brak materiałów, brak organizacji i dobrego doboru kursantow do grup. Jedna wielka porażka. Pani metodyk chyba dostała pracę za piękne oczy, a nie za kompetencje. Współczuję każdemu pracownikowi tej firmy.
Mam takie same odczucia. Do tego zmuszanie lektorów do pracy na tragicznym podręczniku, którego właściwie nie da się zrealizować w całości w ciągu jednego kursu - z jedną z grup zrealizowałam 80% i bardzo narzekali na zabojcze tempo, które ich demotywowalo. No, ale najważniejsze że kasa ze współpracy z wydawnictwem się zgadza. Panie "metodyczki" to nazwa odrobinę na wyrost - wiele z tych pań ma publiczne profile na (usunięte przez administratora), gdzie chwalą się swoim doświadczeniem dydaktycznym i nierzadko okazuje się, że z metodyką przed Profi nie miały nic wspólnego...
Co do zapytań o podwyżkę potwierdzam. Czuję się zlekceważona ciszą na każde zapytanie. Nie ma klarownej ścieżki awansu dla lektora, mimo obietnic od 2021 tylko raz z lekka podniesiono mi stawkę.
Nie da się zrealizować materiału bo kursy tną na potęgę. Kiedyś to było 120h a teraz 80h. Współczuję tylko niczego nieświadomym kursantom.
Serdecznie NIE polecam! Po kilku letniej współpracy, która z roku na rok stawała się coraz gorsza (ilość nie jakość) poważnie myślę o odejściu. Wyścig szczurów to mało powiedziane. Nabrali sobie 150 lektorów, którzy rywalizują o 9!!! oferowanych przez Profi Lingua kursów w tabelce. Śmiechu warte. Wpisujesz się w miejscu lektora numer 1-9 i czekasz czy Cię wybiorą, a wiadomo jak w każdym korpo tak i w tym "rączka, rączkę" myje. Zero gwarancji, że będziesz cokolwiek prowadził. Stawki niskie jak na czasy po covidowo inflacyjne, bardzo duża rotacja lektorów. Wybierasz na własną odpowiedzialność.
Potwierdzam. To jakiś koszmar to coś. Stawki nie niskie tylko po prostu żenujące!!!
Zdecydowanie odradzam ubieganie sie o pracę w Profilingua w Chełmie lubelskim. Ich ogłoszenie widnieje prawie cały czas. Złożyłem raz CV i nawet do mnie po jakimś czasie zadzwonili. Po wstępnej rozmowie obiecali że zadzwonią do mnie w sprawie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Oczywiście od tamtej pory się nie odezwali. Dzwoniłem do nich wielokrotnie z pytaniem: " co dalej?". Dziwnym trafem zawsze pani dyrektor nie mogła rozmawiać, a pani sekretarka zapewniała, że za parę minut oddzwoni. Oczywiście, jak się można domyślać nigdy do tego nie doszło. Osobiście nie chciałbym pracować w tak nie słownej firmie, która sama nie wie czego chce.
Niestety, ta szkoła to porażka. Oddział w Katowicach nie ma dyrektora, który potrafiłby odpowiednio zarządzać placówką. Jedyne, co ich interesuje, to zgarnięcie pieniędzy od kursantów. Lektorzy są na tak niskim poziomie, że metodyk musiał regularnie wysyłać maile do wszystkich z poprawkami ich błędów, ponieważ robią błędy zarówno w mowie, jak i w piśmie. Szkoła nie wspiera swoich lektorów, a sale są w opłakanym stanie. Większość sal nie ma okien, jest duszno, a klimatyzacja nie jest czyszczona. Dziewczyny pracujące w sekretariacie mają jeden cel – sprzedać kurs, a jeśli ktoś się zdecyduje, wyciągnąć z niego jak najwięcej pieniędzy. Omijajcie tę szkołę szerokim łukiem.
lokalizacja sosnowiec//wsparcie lektora minimalne ze strony szkoly zarowno pod wzgledem dostepnych materialow i planowania zajec jak i szczatkowych i niewystarczajacych do odpowiedniego przygotowania sie informacji podawanych o kursantach przed zaczeciem kursu
Szczerze nie polecam! Do momentu kiedy nie dostali przelewu, zabiegali o klienta dzwonili i pytali. Wspomniałem, że chciałbym fakturę, to jej nie uzyskałem, mimo wskazania danych. Rozpoczęcie kursu przeciągali 3-4 tygodnie a SMS o tym zawsze był w ostatniej chwili. Po wypowiedzeniu umowy wymyślili sobie dodatkowy, pozaumowny, mailowy termin 30 dni roboczych, co mnie rozbawiło, gdyż takiego terminu nie było w zawartej umowie. Kontakt z pracownikami zakrawa o (usunięte przez administratora)- jest beznadziejny, nikt nic nie wie, każdy wskazuje co innego a odzyskać pieniądze jest bardzo trudno. Niby poważne przedsiębiorstwo a zarządzenie na bardzo niskim poziomie... W sumie trudno określić jakim, bo jest tak beznadziejne, że chyba każdy robi, co tam chce.
Jaka jest stawka godzinowa dla lektora? Czy konieczne jest prowadzenie działalności?
Szkoła ta gromadzi dane osobowe klientów i udostępnia je innym szkołom. Nie pamiętam, żebym się na to zgodził. Jednak dobrze pamiętam, że za każdym razem, gdy dzwoniono do mnie z tej szkoły, zawsze prosiłam o usunięcie mojego numeru z listy kontaktów i podkreślałam, że nie wyrażam zgody na rozpowszechnianie moich danych osobowych. Nadal otrzymuję telefony, ale już z innych szkół, które twierdzą, że otrzymały moje dane od Profi-Lingva. Same zajęcia też były słabe, dlatego nikomu nie doradzam. Zero profesjonalizmu.
Uczę się hiszpańskiego 2 lata i narazie zostanę z hiszpańskim. Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o norweskim. 3 telefony z 3 różnymi cenami a jeszcze inna cena na umówie. 3,5 tysiąca za pół roczny kurs to żart. Cena za pierwszy kurs 2100zł. To samo było po hiszpańskim w zeszłym roku. Wprowadzanie klienta w błąd
Uczę w Profi Online, ale tylko do zamknięcia mojej ostatniej grupy. Nie jestem ani trochę zadowolona ze współpracy ze szkołą. Uczę dość egzotycznego języka, zgłaszają się do mnie prywatnie uczniowie na okrągło, a szkoła nie potrafi stworzyć grup. Stawka inna na rozmowie, a inna na umowie. Zero wsparcia merytorycznego, do każdego pracownika trzeba pisać po kilka maili, aby dostać odpowiedź. Uczniom obiecywane są rzeczy (np. kontynuacja kursu z tym samym lektorem) i wymagana jak najszybsza wpłata bez ustalenia tego z lektorem. Szkoła jest tak okropnie nastawiona na pieniądze, że nic poza tym się dla nich nie liczy. Według nich przez rok uczniowie powinni wejść na poziom A2, gdzie 2h tygodniowo po roku mogłyby dać im wyższy poziom. Na umowie ramy czasowe wypłaty są chore, mają miesiąc na wypłacenie pieniędzy. Marnowanie czasu zarówno lektorom, jak i uczniom. Wciskanie grup, które mają zacząć praktycznie następnego dnia to zerowy szacunek dla czasu lektora.
Nie dość że j.w. to jeszcze jest sprawdzanie czy lektor pracuje "dobrze" tzn podstawianie "kursantów" itp, niemal brak wsparcia metodycznego, są wymagania i to jest ok (w każdej firmie są) ale po właściwym przeszkoleniu, które np. ze mną ale też i z innymi nie zostało przeprowadzone. Dużo by mówić lub pisać. Ogólnie nawet kursanci mi się bezpośrednio skarżyli, że zostali "wrzuceni" w za wysoki lub za niski poziom i musieli rezygnować z kursów, natomiast winą jest zawsze obciążony lektor. O umowie nie wspomnę bo to kolejna historia ....
Tez tak uwazam Mialam takie samo doswiadczenie sprzed 2 lat Jak widac nic sie nie zmienilo
Zajęcia w porządku są całkiem ciekawe i dobra atmosfera panuje a w klasach. Lektor ok nie za surowy nie za olewczy. Kontynnuję naukę ale już online w domu. Ogólna ocena 4.5/5 polecam
Fajna atmosfera na zajęciach bez stresu i presji ze strony lektora. Przynajmniej na kursie niemieckiego tak było z moim lektorem ale podejrzewam że to standard bo jak czytałam opinie przez rozpoczęciem kursu to najczęściej ludzie chwalili te szkołę za atmosferę właśnie ;) Miła obsługa jest też w sekretariacie chociaż raz dosyć długo czekałam na odpowiedź w jednej sprawie. Ogólnie polecam!
Niestety, nie polecam współpracy z Profi Online. Opieka "metodyczna" to żart - zespołami językowymi opiekują się panie po anglistyce, bardzo często są to młodziutkie osoby. Jak anglistka tuż po studiach ma rzetelnie ocenić np. lektora niemieckiego z piętnastoletnim stażem i doradzić mu w kwestii materiałów? Do tego dochodzi zerowy kontakt z administracją - aby uzyskać jakąkolwiek odpowiedź trzeba wysyłać maile po kilka razy z kopią do wszystkich ludzi z kierownictwa jakich tylko się zna. W dodatku szkoła zatrudnia wszystkich native speakerów jacy tylko mają ochotę tam pracować, niezależnie od poziomu ich przygotowania i uprawnień - mówię to jako również były kursant. Szkoda, że nie dbają o dobrych pracowników (stawka jest jedną z najniższych na jakie się natknąłem), bo znam wielu świetnych lektorów, którzy zrezygnowali z tej współpracy.
Od 2 lat jestem kursantką w szkole PROFI LINGUA i jedyne co utrzymuje mnie w tej szkole przy "życiu" to cudowna lektorka Marta S. (lektorka j. ang.- zajęcia prowadzi ONLINE) Babka indywidualnie podchodzi do umiejętności/ zdolności/wiedzy kursanta, nikogo nie wyróżnia/ nie gani, ma świetne podejście motywacyjne/pedagogiczne, zajęcia sią ciekawe, praktyczne i bardzo merytoryczne. Lektorka świetnie przygotowana do zajęć, otwarta na potrzeby kursantów, poświęca dużo czasu dla grupy i indywidualnie dla ucznia, zawsze chętna do pomocy, wsparcia. Bardzo cierpliwa, wyrozumiała, empatyczna. Z zajęć u Marty nie wynosisz książki pod pachą i kawy w brzuchu. Od Lektorki otrzymasz: ! materiał dostosowany do potrzeb grupy (gramatyka) ! ciekawe lekcje, dużo praktycznego słownictwa do wykorzystania, oryginalna tematyka lekcji ! brak nudy na zajęciach ! dużo praktycznych i ciekawych zadań domowych ! dużo praktycznych ściąg ! cudne wsparcie przy PRAWIDŁOWEJ wymowie ! Jej wkład, zaangażowanie, profesjonalizm ! pozytywne nastawienie, luz, humor, uśmiech... i ... "taki mamy klimat" ! pozytywną krytykę i bardziej pozytywną motywację ! energię do nauki, że nawet jak rano masz LENIA to i tak zjawiasz się na zajęciach :) MARTO, szkoła Ci nie dziękuje w żaden sposób... TO NA FORUM DZIĘKUJĘ CI JA... i POLECAM CIĘ KAŻDEMU NOWEMU KURSANTOWI - w tej... czy innej szkole bo... FIRMĘ TWORZĄ LUDZIE... i to nie za firmą za LUDZIEM idzie LUDŹ :) Pierwsza LEKTORA dzięki której chce mi się chcieć - nie odpuściłam żadnej lekcji (nawet złamanie kręgosłupa nie było dla mnie wymówką). Z całego serca polecam MARTĘ SKRZYPIŃSKĄ - właściwa Kobieta we właściwej roli, chociaż CHYBA nie do końca w dobrym miejscu, bo mam wrażenie, że Jej praca nie jest doceniania odpowiednio. Sama szkoła funkcjonuje w totalnym chaosie: - masz kilku opiekunów grupy (nie wiesz z kim kontaktować się w firmie w sprawie umowy, płatności; 6 osób odpowiedzialnych za kontakt z Tobą a jedno o drugim nic nie wie; ha ha), -warunki umowy przed podpisaniem zmieniane są jak w kalejdoskopie = dziś płacisz 100zł, jutro promocja na 150zł, a za tydzień zniżka na 99,50zł. I jak to śpiewa Zenuś z "disco z pola" : jak do tego doszło , nie wiem! :) - zajęcia (np. kurs roczny) zaczynasz we wrześniu a już w czerwcu/lipcu musisz zapłacić umowną część za zajęcia (czy szkoła z 2m wyprzedzeniem obraca moją forsą? czy też wrzuca kasę na NISKI % do banku?) - o odwołanych zajęciach szybciej dowiesz się od lektora niż ze szkoły - dojdziesz co jest pięć? NO NIE! Tak niewiele potrzeba by TO administracyjnie działało poprawnie. Czego mi brakuje po stronie szkoły? 1. dostępu do nagrań lekcji (nagrania zajęć po jakimś czasie są kasowane, nie przesłuchasz sobie np. 2 lekcji pod koniec trwania kursu) 2. folderu/miejsca gdzie dostępne by były materiały wysyłane od Lektora (nie ma mnie na zajęciach>zaglądam w folder>sięgam po materiały) 3. przejrzystości komunikacji po stronie FIRMA - KURSANT; właściwie to DOBREJ KOMUNIKACJI 4. konkretnego doradcy/ opiekuna grupy (kursant powinien mieć @, tel do tej osoby) 5. ludzkiego podejścia (nie rozmowy ze skryptu) po stronie pracowników firmy 6. pełnej funkcjonalności aplikacji LangLion W trakcie trwania kursu nie masz kontaktu z firmą a przed podpisaniem nowej umowy/ kontynuacji nauki pracownicy szkoły wydzwaniają jak szaleni! - biedni ewidentnie korzystają ze skryptów rozmów handlowych bo nie da się porozmawiać po ludzku (firma pewnie narzuca Standard Rozmowy Handlowej i "boroki" brzmią jak android 2G). Co kontakt z firmy to słyszysz inną kwotę za kurs, terminy rozpoczęcia zajęć też się zmieniają. Lektorzy ( w mojej subiektywnej ocenie) nie są doceniani. Pracownicy adm. są OCENIANI nie doceniani - korpo moda niszczy ludzi (nie tylko w Lingua) a tym samym samą firmę. LEKTORKA NA SUPER PLUS PRACOWNICY adm. neutralnie - mają skrypty rozmów to ocenić ich nie wolno. SZKOŁA - organizacja na minus.
Szkoła Profi Lingua jako chyba jedna z niewielu w Kato ma opcje nauczania jezyka czeskiego a to taki piękny język ;) Chodziłam na zajęcia indywidualne bo ciężko było mi pogodzić pracę w niestandardowych godzinach pracy z zajęciami grupowymi. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jak wiele można się na takich zajęciach nauczyć i jak dobrze jest mieć lektora tylko dla siebie ;) Polecam szczególnie ten rodzaj kursu!
Zajęcia fajne i prowadzone w luźnej atmosferze. Nie ma problemu z ustalaniem terminu lekcji w trybie indywidualnym nie zdarzyło mi się żeby jakieś przepadły. Cenowo moim zdaniem atrakcyjniej niż w innych szkołach. Dużo ciekawostek o USA sie dowiedziałam przy okazji nauki jezyka ang ;)
Zdecydowałam się na zajęcia indywidualne z polecenia mojej koleżanki, Chodziłam na był kurs niemieckiego. Fajnie było to, że można było sobie ustalić z lektorem lekcje w tej szkole. Dla mnie akurat było to ważne bo jeszcze w międzyczasie studiowałam tak wiec zależało mi na niestandardowym czasie zajęć żeby nie kolidowały ze studiami. Polecam zajęcia 1 do 1 jak ktoś chce się szybciej nauczyć języka, bo cała uwaga nauczyciela skupia się na jednej osobie nie tak jak na zajeciach w grupie i uważam że tak lepiej można wyłapać różne błędy np w wymowie albo gramatyce. U mnie właśnie tak było ;)
Jeśli ktoś zastanawia się nad kursem w szkole Profi Lingua to szczerze polecam. Bardzo dobrze wspominam moją grupę, wzajemnie się motywowaliśmy do nauki. Atmosfera była bardzo fajna, taka sąsiedzka. Mogłam liczyć na pomoc lektora jak czegoś nie rozumiałam. Dużo mówienia i dużo pisania, ale w końcu to były zajęcia dla średniozaawansowanych. Po kursie jestem w stanie bez problemu czytać np książki po angielsku albo gazety.
Moja córka chodziła na zajęcia z języka angielskiego z disneyem, dla niej to była bardziej zabawa niż nauka i o to chodziło. Mała chętnie szła na lekcje, widać że dba się tam o samopoczucie dzieci i dobrą atmosferę. W domu były ćwiczenia, trochę mówienia trochę śpiewu. Dobry kontakt z lektorem, monitorowali postępy mojej córki i na bieżąco mi przekazywali. Polecam
Uczęszczałam na kurs niemieckiego optymalny w szkole w Ząbkach. Sale do nauki są ok, wygodne i całkiem przestronne jak na taki metraż. Podobały mi się zajęcia, zwłaszcza atmosfera jaką zapewniał lektor. Fajnie, że do nauki wykorzystywaliśmy również prawdziwe artykuły z gazet. Całkiem inne doświadczenie niż to co znałam ze zwykłej szkoły ;)
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Profi - Lingua Szkoła Języków Obcych - Katowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Profi - Lingua Szkoła Języków Obcych
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Profi - Lingua Szkoła Języków Obcych?
Zobacz opinie na temat firmy Profi - Lingua Szkoła Języków Obcych tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Profi - Lingua Szkoła Języków Obcych?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 11 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Firmy w mieście
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |