Oferty pracy z Gorzowa Wielkopolskiego w obsłudze klienta — charakterystyka obowiązków w branży
Tryb oferowanej pracy z branży obsługi klienta w Gorzowie Wielkopolskim to często praca zdalna. Wielu specjalistów z tej dziedziny kontaktuje się dzisiaj z klientami wyłącznie za pomocą elektronicznych czy telefonicznych sposobów porozumiewania się. Tak działa na przykład linia wsparcia technicznego. Obsługa telefoniczna klienta, która przypada w udziale pracownikom związanym z takimi liniami to m.in. przyjmowanie zgłoszeń i próba samodzielnego rozwiązania problemu, jaki komunikuje dany klient.
Zdarza się, jednak, że osoba zatrudniona do pomocy nie jest w stanie spełnić oczekiwań. Wówczas w jej kwestii leży przetwarzanie zgłoszeń problemów technicznych w systemie firmy i ewentualne przekazanie nierozwiązanego problemu do innego, bardziej kompetentnego konsultanta. Oczywiście często obsługa klienta w Gorzowie Wielkopolskim to nie tylko sama obsługa komputera czy telefonu, ale także bezpośredni kontakt z klientem, np. w restauracji czy punkcie usługowym.
To, jaki dokładnie rodzaj pracy wykonuje poszczególny pracownik, zależy m.in. od tego, jakie zajmuje stanowisko i w jakiej branży działa. Niemniej istnieją zadania, które są celem każdej osoby zatrudnionej w dziedzinie obsługi. To m.in. budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami, pozyskiwanie potencjalnych klientów oraz trafne rozpoznawanie ich potrzeb i zapewnianie takiej obsługi, aby zbudować dobre skojarzenia z marką czy miejscem i zachęcać klienta do ponownego skorzystania z danych usług.
Rekrutacja do pracy w obsłudze klienta w Gorzowie Wielkopolskim — czego wymagają pracodawcy?
Wymagania konieczne do znalezienia atrakcyjnej pracy w obsłudze klienta, a także do tego, aby z satysfakcją kontynuować swoją karierę zawodową w tej branży, sprowadzają się głównie do rozwiniętych kompetencji miękkich. Aby praca w obsłudze klienta w Gorzowie Wielkopolskim była dla Ciebie przyjemna, postaw na rozwój takich cech jak komunikatywność, empatia, umiejętności sprzedażowe, asertywność, doskonała organizacja, nakierowanie na rozwiązywanie problemów oraz panowanie nad emocjami.
Aby podjąć pracę w obsłudze klienta, często nie trzeba dysponować dużym doświadczeniem w branży. Wiele firm zapewnia niezbędne szkolenia i w pełni przygotowuje kandydatów do pełnionych ról. Niemniej najczęściej oczekiwane jest wykształcenie co najmniej średnie ogólnokształcące, a to dlatego, że kompetencje miękkie zdobywa się już od najmłodszych lat i rozwija w trakcie kształcenia.
To właśnie absolwenci szkół średnich i wyższych prezentują zwykle najlepsze predyspozycje do pracy z klientem w Gorzowie Wielkopolskim, ale nie jest to oczywiście regułą, bo utalentowanych osób warto szukać również np. w szkołach zawodowych. "Poszukujemy pracownika z doskonałą znajomością języków obcych, co najmniej dwóch" - takie zdania często można spotkać w ofertach zatrudnienia pochodzących z firm o międzynarodowych strukturach. Biegłe władanie językiem angielskim i najlepiej jeszcze innym językiem obcym gwarantuje lepsze stanowisko i wyższą wypłatę w branży obsługi klienta.
W jakich sektorach najłatwiej o pracę w obsłudze klienta w Gorzowie Wielkopolskim?
Liczni pracodawcy z Gorzowa Wielkopolskiego poszukują wielu kandydatów gotowych rozpocząć swoją karierę zawodową w branży obsługi klienta. Stabilna umowa o pracę czeka jednak również na bardziej doświadczonych pracowników. Prognoza badania "Barometru Zawodów" na 2023 rok wskazuje, że Gorzów Wielkopolski to jedno z miast na mapie Polski, w których obecny jest stosunkowo duży deficyt dostępnych pracowników w wielu sektorach gospodarki. Największe niedobory kadr, a zarazem szanse na tak zwaną pracę od zaraz, są tutaj m.in. w:
- branży medycznej,
- IT,
- finansach i ubezpieczeniach,
- kulturze (m.in. muzea, biblioteki),
- sprzedaży,
- usługach,
- edukacji,
- gastronomii,
- logistyce,
- zakwaterowaniach.
Praca w obsłudze klienta a zarobki w Gorzowie Wielkopolskim
Główny Urząd Statystyczny podaje, że w trzecim kwartale 2022 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie w Gorzowie Wielkopolskim wyniosło około 5,4 tys. zł brutto. W zestawieniu z takimi danymi, mediany zarobków specjalistów ds. obsługi klienta wydają się całkiem atrakcyjne.
Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń firmy Sedlak & Sedlak informuje bowiem, że młodszy specjalista ds. obsługi klienta, w skali całego kraju, pobiera przeciętnie 4,6 tys. zł brutto miesięcznie, specjalista średniego szczebla - 5,1 tys. zł brutto miesięcznie, a starszy specjalista - 5,8 tys. zł brutto miesięcznie.
W branży można liczyć również benefity pozapłacowe. Do najczęstszych należą m.in. karnety na siłownie, do klubów fitness i innych obiektów sportowo-rekreacyjnych, prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków jego rodziny oraz możliwość pracy zdalnej.
Gorzów Wielkopolski — oferty pracy w obsłudze klienta czekają na GoWork.pl
Już niejeden pracodawca znalazł najlepszego pracownika dzięki GoWork.pl. Ty możesz znaleźć tu pracodawcę, z którym zostaniesz na lata. Portal to jedno z największych źródeł ogłoszeń zbieranych od firm z całego kraju i z każdej możliwej branży. Aby zobaczyć tylko te oferty, które dotyczą obsługi klienta w Gorzowie Wielkopolskim, warto skorzystać z filtrów. Na górze strony znajdują się puste pola dotyczące miejsca zamieszkania kandydata oraz poszukiwanego stanowiska lub interesującej go branży, ale także typu preferowanej umowy, formy etatu, trybu zatrudnienia, a nawet widełek akceptowalnego wynagrodzenia.
Takie wybieranie ogłoszeń pod względem tego, co oferują pracodawcy, znacząco zaoszczędza czas każdego użytkownika korzystającego z GoWork.pl. Zapewnia także wygodę i daje realne szanse na znalezienie wymarzonej pracy. Inne opcje cenione przez kandydatów z GoWork.pl to m.in. prywatny koszyk ofert służący do zapisywania najatrakcyjniejszych ogłoszeń, newsletter, dzięki któremu adekwatne ogłoszenia trafiają na prywatny adres e-mail kandydata oraz kwestionariusz, którego uzupełnienie i udostępnienie rekruterom to sposób na to, aby nasze CV samo pracowało na nasz sukces.
Wejdź na GoWork.pl i zobacz, jak jeszcze możesz usprawnić swój proces aplikacyjny. Nie zapomnij o firmowym forum, na którym byli i obecni pracownicy tysięcy firm z całego kraju oceniają swoich pracodawców. Dowiedz się, jaka atmosfera panuje w danym zakładzie, na jakie stawki zarobków można rzeczywiście liczyć albo jak wygląda przebieg procesu rekrutacyjnego na poszczególne stanowiska. Nie ma drugiego źródła tak znaczącej wiedzy dla kandydatów, jak forum GoWork.pl.
Obsługa klienta w Gorzowie Wielkopolskim — praca w branży z urzędu
Atrakcyjnych ofert pracy w obsłudze klienta możesz szukać także w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gorzowie Wielkopolskim. Dane kontaktowe placówki:
ul. Walczaka 110, 66-440 Gorzów Wielkopolski,
telefon: 95 736 06 40,
e-mail: zigo@praca.gov.pl,
strona internetowa: gorzow.praca.gov.pl
Wybierz jeden ze sposobów na zarejestrowanie się w urzędzie jako osoba bezrobotna i zyskaj dostęp do bazy wszystkich ogłoszeń, jakimi dysponuje placówka. Niektórych ofert pracy na pewno nie znajdziesz nigdzie indziej, bo wciąż wielu pracodawców z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic zwraca się wyłącznie do urzędu w celu znalezienia pracownika. Nie przegap zatem swojej szansy na zatrudnienie i staw się przy ul. Walczaka 110 osobiście, zadzwoń do placówki, napisz maila albo poznaj elektroniczne sposoby załatwienia swojej sprawy na gorzow.praca.gov.pl.