Pytania do firmy Pikseo Sp. z o.o. sp.k.
Jak wygląda drugi etap rekrutacji na asystenta ds obsługi? O co mogą pytać trzeba się jakoś przygotować?
Z pewnością warto przygotować się z informacji, które widnieją na naszej stronie www (w szczególności zakładka związana z ofertą oraz case study). Powodzenia na II etapie! :)
W naszej firmie niezależnie od działu są dwa etapy rekrutacji → rozmowa rekrutacyjna → drugi etap praktyczny (gdzie należy wykonać zadania).
Chyba, że aplikujesz na stanowiska Asystenckie w dziale handlowym lub w BOK - wtedy nie będziemy weryfikować Twoich umiejętności poprzez zadania praktyczne. Skupimy się na Twojej ogólnej znajomości branży marketingu internetowego oraz usług, które mamy w swojej ofercie. Drugi etap rekrutacji jest poprzedzony kontaktem z naszej strony, gdzie otrzymasz niezbędne wskazówki. Powodzenia! :)
Witam jak wyglądają dalsze etapy rekrutacji do działu obsługi? Byłem na pierwszym etapie a jak to wygląda dalej i kiedy ewentualnie jest decyzja czy zostanę przyjęty?
Cześć! Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową - na pewno czeka na Ciebie informacja zwrotna. Ps warto sprawdzić zakładkę „spam”, niekiedy tam błądzą wiadomości :) Pozdrawiamy!
Witam, czy jest ktoś wstanie napisać jak wygląda taki typowy dzień pracy na stanowisku obsługa klienta? Jakie są obowiązki na takim stanowisku?
Przychodzisz rano do roboty, logujesz sie na kompie i w ich systemie. On losuje Ci strone www, szukasz nr tel, dzwonisz na ten nr i wciskasz seo. I tak 60 razy dziennie codziennie.
Stanowisko, o które pytasz mieści się w dziale obsługi klienta. Tutaj zajmujemy się obsługą naszych partnerów biznesowych więc nie jest to kontakt w celu pozyskania klienta. Codziennie korzystamy z takich narzędzi jak CRM, system ticketowy czy praca na e-mailu służbowym. Twoim zadaniem nie będzie sprzedaż a utrzymywanie dobrych relacji z naszymi kontrahentami :)
Czesc, czy baza jest ciagle nowych rekordow dostarczana przez firme czy zdarza sie np tak ,ze trzeba non stop obdzwaniac te same rekordy?
za moich czasów baza była wałkowana w kółko. sądząc po negatywnych opiniach na wizytówce google niewiele się zmieniło. zabawne, że firma zajmująca się nomen omen reklamą w internecie zamiast zainwestować w reklamę woli spamować niechcianymi połączeniami.
to raczej nieaktualne info, bo obecnie pracuję w pikseo i nie ma większych problemów z bazą, jest dobrze filtrowana
Z racji pandemii oczywiste zachowanie dystansu i dezynfekcja. Pan rekruter bardzo sztywny niezbyt sympatyczny. Pytania bezsensowne ale dość łatwe. Pan zachowuje się także jakby pierwszy raz na oczy widział cv i w ogóle nie zapoznał się z jakim kandydatem rozmawia. Wreszcie obietnica tego że do końca dnia uzyskam informacje zwrotną niezależnie od wyniku rozmowy. Informacji takiej oczywiście nie otrzymałem, może i dobrze bo firma która nie szanuje kandydatów nie szanuje też pewnie pracowników. PS nie wiem czemu muszę pisać te opinie 2 raz bo została usunięta. Widocznie marketing internetowy w wykonaniu tej firmy działa również tutaj.
O doświadczeniex dyspozycyjność, jakie argumenty użyłbym gdyby coś sprzedać, reszta jakieś bzdury.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć, ile płaci firma za 1.000 zzs? Kiedyś to było 2,20 netto, a teraz???
Stawka za 1000 zzs wynosi nadal 2.20 zł. Za teksty premiowane oznaczone gwiazdką stawka została podniesiona do 2.70 zł.
Hej, kiedy było lepiej, jeżeli chodzi o pisanie tekstow. Teraz są weryfikowane tak rzadko, po miesiącu badal nikt ich nie sprawdza.
Niestety kiedyś było lepiej. Teraz jest bardzo duży problem z weryfikacją tekstów, po miesiącu nadal nikt ich nie akceptuje i nie wiadomo o co chodzi.
Czas weryfikacji nieco się wydłużył, było to spowodowane licznymi dniami świątecznymi oraz sezonem urlopowym pracowników zajmujących się weryfikacją. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby nadrobić zaległości i aby zlecenia były weryfikowane na bieżąco.
Nadal nic. Teksty wykonane kilka tygodni temu, nadal nie są sprawdzone.
Hej. Mozecie powiedziec jak sie nazywaja osoby zarzadzajace najwyzszy szef jakis zastepca itd i czy faktycznie firma jest partnerem Google...jak to wyglada z pensja... Podstawa do reki 2500 co trzeba zrobic zeby to dostac? Na czym polegaja premiee i czy sa rowniez jakies wymogi do nich
Po pierwsze RODO :). Po drugie wszystkiego się dowiesz jak zostaniesz zaproszona na rozmowę. To czy firma jest faktycznie partnerem możesz sama sprawdzić - ale tak jest. Premie - wiadomo ze za sprzedaż ale nie tylko, uznaniowe również. Podsumowując jeśli zapierdzielasz jest Ci w firmie dobrze :)
Hej, czy w Pikseo jest jeszcze praca dla copy (precle)? Wiem, ze kiedyś była taka możliwość. Jeżeli tak, to jakie warunki?
Cześć! Dzięki za zainteresowanie pracą w naszym teamie. Obecnie nie rekrutujemy zdalnych copywriterów, ale zachęcamy aby śledzić nasze aktualne ogłoszenia na OLX i pracuj.pl :)
Czy Pikseo Sp. z o.o. sp.k. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Mam pytanie odnośnie stanowiska Asystent ds obsługi klienta. Jak wygląda zakres obowiązków tj czy rozmowy są tylko przychodzące? Czy na tym stanowisku również trzeba sprzedawać?
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Pikseo :) Główne zadania na stanowisku Asystenta ds. obsługi Klienta Klienta to wsparcie działu obsługi klienta w budowaniu i utrzymywaniu stałych relacji z kontrahentami firmy oraz odpowiadanie za kompleksową obsługę klientów wg. standardów firmy (za pośrednictwem telefonu oraz online) - jest to kontakt zarówno przychodzący, jak i wychodzący i nie jest to praca w dziale handlowym. Zachęcamy do zaaplikowania! Pozdrawiamy :)
Jakie wymagania musi spełniać kandydat na wyżej przedstawione stanowisko? Czy doświadczenie w obsłudze klienta jest wymagane?
Dużym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz umiejętność pracy w systemie zgłoszeniowym oraz CRM. Oczekiwania oraz zakres obowiązków przedstawiliśmy w naszych ogłoszeniach na OLX oraz pracuj.pl - zachęcamy do przesłania swojej aplikacji :)
Dzwonisz do randomowych ludzi, którzy nie wyrazili zgody na przedstawienie oferty i próbujesz sprzedać usługę.
Kontakt z Klientem to jeden z kluczowych elementów naszej pracy, ale nie jest to jedyny obowiązek. Asystent ds. obsługi Klienta zajmuje się bieżącą obsługą naszych partnerów biznesowych a nie pozyskiwaniem nowych klientów :-)
Czy w firmie Pikseo Sp. z o.o. sp.k. są regularne szkolenia pracownicze?
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Pikseo. Szkolenia realizowane są zarówno na początku naszej współpracy, jak i na kolejnych etapach współpracy - zachęcamy do złożenia aplikacji. Pozdrawiamy! :)
Są to szkolenia dotyczące zarówno organizacji pracy w naszej firmie, jak i warsztaty podnoszące kwalifikacje :)
Z ilością szkoleń z pewnością wyjedziemy Tobie naprzeciw :) Szkolenia dzielimy na kilka modułów: szkolenia wdrożeniowe, stanowiskowe, branżowe, szkolenia z kompetencji miękkich itd. Reagujemy na bieżące potrzeby szkoleniowe naszych pracowników i na nieustannie śledzimy trendy w marketingu internetowym aby aktualizować wiedzę branżową. Pozdrawiamy!
Dzień dobry, Jakim prawem dzwonicie Państwo bez uzyskania zgody na marketing bezpośredni?
Czy mógłby ktoś podzielić się wiedzą na temat szkoleń zewnętrznych w Pikseo ?. Czy jest jakiś plan bądź możliwość realizacji takich szkoleń jak to się odbywa ?.
Na jakie stanowiska aktualnie można aplikować w firmie? Okres próbny trwa 3 m-ce czy krócej?
Nasze aktualne oferty pracy możesz znaleźć na portalu pracuj.pl oraz OLX, zachęcamy do zaaplikowania :) Na spotkaniu możesz zasięgnąć informacji bezpośrednio od Rekrutera prowadzącego rozmowę.
Czy Pikseo Sp. z o.o. sp.k. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Zgodnie z informacjami które można znaleźć również w naszych ogłoszeniach rekrutacyjnych - zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę po odbyciu okresu testowego. Zapraszamy do zaaplikowania poprzez OLX lub pracuj.pl, na rozmowie rekrutacyjnej dowiesz się więcej na temat warunków pracy w naszej Firmie :)
Okres testowy to inaczej okres próbny i oczywiście jest on płatny. Najczęściej trwa 3 miesiące :)
Czy faktycznie stawka na rękę na stanowisku asystenta ds. obsługi klienta to 3000 zł netto? Chodzi mi o oddział w Toruniu. Ogłoszenie o pracę wygląda bardzo ambitnie, ale jak to się ma do rzeczywistości?
Jest tak jak napisane w ogłoszeniu i to faktycznie stawka "na rękę" na stanowisku asystenta w dziale obsługi klienta. Zapraszamy do zaaplikowania - na rozmowie dowiesz się więcej szczegółów odnośnie pracy u nas :) Aktualne oferty pracy można znaleźć na pracuj.pl oraz OLX.
Jak długo czekaliście na odzew z Pikseo Sp. z o.o. sp.k.? Oddzwaniają zawsze?
Z tego co mówili po pierwszym etapie dzwonią tylko z zaproszeniem na drugi etap. Do mnie zadzwonili :)
Rekrutacja w Pikseo jest dwuetapowa. Już na pierwszym etapie możesz dowiedzieć się więcej odnośnie warunków zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w firmie. Informację na temat terminu drugiego etapu rekrutacji otrzymasz od rekrutera lub w zaproszeniu podczas rozmowy telefonicznej :)
Czy w Pikseo w Bydgoszczy obowiązuje jakiś określony dress code?
W firmie oficjalnie nie został wprowadzony dress code. Warto jednak pomyśleć o smart casual dress code - między strojem swobodnym a formalnym! Pozdrawiamy :-)
Jaka atmosfera panuje w firmie? Są owocowe poniedziałki? I jakieś dodatkowe benefity? Karta MS? Jakie relacje z przełożonymi? Czy jest dużo pracy? Ile przerwy w ciągu dnia? Jak to wygląda w dobie COVID? Jak pracujecie, w jednej sali czy w odrębnych pomieszczeniach?
Dzień dobry , czy ktoś pracował jako specjalista w dziale windykacji i administracji i może się wypowiedzieć?
Mają fajna ofertę z dużą podstawa na handlowca czy tam obsługę, ale kolega który tam pracował mówi, (usunięte przez administratora)strasznie ciśnie gorzej niż w telmonie a do tegoa braki w wiedzy i mówi rzeczy niezgodne z prawdą, prawda to???
Zgadza się z podstawą - jest ok i może się zwiększać. Dodatkowo są fajne premie i konkursy. Trudno porównać wymagania ale są normalne, trzeba chcieć pracować i nie kombinować. Da się wytrzymać i swoje zarobić.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.