Proces rekrutacji w P&P Solutions jest prosty i przejrzysty, a po jego zakończeniu zawsze otrzymasz feedback – nawet jeśli nie przedstawimy Ci oferty pracy w danym momencie.
PROCES TEN SKŁADA SIĘ Z TRZECH GŁÓWNYCH ETAPÓW:
Weryfikacja zdolności interpersonalnych i kompetencji technicznych
Kandydaci mogą aplikować na aktualne oferty pracy, udzielając odpowiedzi w formularzu rekrutacyjnym i załączając CV. Następnie weryfikowane jest doświadczenie i kwalifikacje oraz dopasowanie do stanowiska. W dalszym etapie mogą również zostać sprawdzone kompetencje techniczne kandydata.
Rozmowa z kierownikiem docelowego zespołu
Na tym etapie kandydaci mogą dowiedzieć się o tym, jakie są oczekiwania stawiane na danym stanowisku, jakie zadania będą do wykonania oraz poznać swojego bezpośredniego przełożonego.
Przedstawienie naszej propozycji współpracy
Wybranym kandydatom przedstawiane są warunki zatrudnienia w dogodnej dla nich formie: Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Umowa o działo oraz Umowa B2B.