Opinie o zooplus Polska Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Stawka najniższa. Premia może 200 zł a lubią nie wypłacać. Grafikujesz 160h a oni Ci zmieniają na 100. No i zagrywki (usunięte przez administratora), odradzam serwis obslugi klienta
Obsługa klienta obsługiwana jest przez firmę zewnętrzną- Armatis, nie przez zooplus.
Jestem w zooplus już dobre parę lat i polecam firmę jako pracodawcę. Ludzie którzy piszą jakieś negatywy to chyba świata normalnego nie widzieli. Nigdzie nie ma idealnie, zależy na jaki dział i szefa trafisz. Pracowałam wcześniej w dwóch dużych korpo, więc wiem co mówię. Biuro piękne, śniadania darmowe, wynagrodzenie przyzwoite. Ostatnio sytuacja się zmieniła bo jest inny właściciel, więc niektórzy pracownicy trochę narzekają bo trudno się przyzwyczaić do zmiany i jeszcze nie wszystko jest poukładane po nowemu, ale trzeba czasu. Jak fundusze kupują firmy to zazwyczaj otwierają się zupełnie nowe możliwości i można się czegoś nowego nauczyć. Teraz to praca prawie jak w nowej firmie, więc nawet pracy nie trzeba zmeniać bo się człowiekowi nie nudzi :)
Czy można pracować z zagranicy w określonym okresie roku?
Czy osoby zatrudniane przez firmę zewnętrzną mogą liczyć na takie same benefity i udogodnienia jak reszta pracowników (premia roczna, dodatkowe bonusy pieniężne, dodatkowe dni urlopowe, budżet szkoleniowy, udział w warsztatach, integracjach itd.)?
A coś Ty xd masz na myśli armatis zajmujący się infolinią sklepu? Pamiętam jak zooplus nie miał ludzi, więc za damski kapelusz szkolili konsultantów z armatisu żeby żeby im na stronę produkty wprowadzali. Oczywiście wynikał z tego konkretny haos ale nic poza tym. Infolinia sprzedażowa i żywieniowa miała po 1 zł do stawki godzinowej. Ktoś to musiał ustalić więc wątpię.. Najlepsze życzenia wysyłane na święta ^^ To chyba był benefit
Nie mam pojęcia o tym stanowisku, ale generalnie firma jest niemiecka z większością ludzi w Monachium, dużymi oddziałami w Krakowie i Madrycie i mniejszymi rozsianymi po całej europie, albo w biurach albo w magazynach. Nie wyobrażam sobie kogoś kto nie mówi po angielsku w Z+, to się po prostu nie zepnie.
Trudno mi ocenić samą pracę w firmie, jednak „refleks” kadr już łatwiej. Aplikowałam przez stronę firmy na stanowisko w AP, które bardzo mi się spodobało i była to moja pierwsza aplikacja wysłana, gdy poszukiwałam w tym roku pracy. Była też ostatnią, na którą mi odpowiedziano, kiedy zdążyłam już przejść wszystkie etapy rekrutacji i podpisać umowę w innej firmie. Zatem - dla tych, którym ze zmianą niespieszno.
ciekawe czy wyplaty rosna proporcjonalnie do wyzszych cen z miesiaca na miesiac na stronie
Na jakie benefity można liczyć w firmie zooplus Polska Sp. z o.o.?
W skład naszego pakietu benefitów, wchodzą: - system MyBenefit, - prywatna opieka medyczna - 20% zniżka na zakupy w naszym sklepie - 2 dodatkowe dni urlopowe - dni wolne 24.12 oraz 31.12 - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne - kursy j.angielskiego i niemieckiego Gdyby pojawiały się dodatkowe pytania - zachęcamy do kontaktu na recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy - HR Team
Firma zooplus Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Księgowa. Czy ktoś wie, jakie warunki oferują? Zależy mi na sprawdzonych informacjach.
Dzień dobry! Wszystkie aktualne rekrutacje możesz znaleźć na naszej stronie www.jobs.zooplus.pl. Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu: recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy HR Team
Fajna firma i ciekawa praca. Ja pracuję w większości z ludźmi z Monachium ale też lokalnymi. Rok temu 2 fundusze nas kupiły (H&F i EQT), więc kolejne nowe projekty się pojawiają. Można wiele osiągnąć tylko trzeba chcieć. To nie miejsce dla ludzi bez ambicji i szukających byle jakiej pracy, więc tacy to lepiej niech do nas nie aplikują:) Ps. Do tego super HR i lokalny management. Ludzie naprawdę się starają i to widać.
Jedno i drugie. Szkolenia są, wyjazdy do innych biur w Europie, można zmienić zespół itd.
Świetny pracodawca, fantastyczna lokalizacja w samym centrum Krakowa, liczne eventy, team od którego można się wiele nauczyć i rozwojowe projekty. Mi się bardzo podoba i polecam wszystkim!
Szybka odpowiedź na wysłane CV, dwie przyjemne i profesjonalne rozmowy w języku angielskim i cały proces od pierwszego kontaktu aż do przedstawienia oferty to mniej więcej dwa tygodnie.
Dzien dobry! Dziękujemy za komentarz. Poziom znajomości języka angielskiego, jaki jest przez nas wymagany, to B2/C1. W skali europejskiej, zooplus skupia pracowników o ponad 52 narodowościach, stąd język angielski jest codziennie używany w naszej codziennej pracy. Bardzo ważne jest dla nas, aby każda osoba w naszej organizacji mogła się swobodnie komunikować z innymi, zarówno w kwestiach związanych z codzienną pracą, jak i podczas mniej formalnych okazji ???? Chętnie przedstawimy Ci więcej informacji, jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu na recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy HR Team
Zamówiliśmy duży drapak. Podzielono go na 2 paczki, Zoo zgubili 1 paczkę. Ponad 2 tygodnie użerania się z Nimi! Nie chcieli dosłać reszty i kłamali, że nie mają. Na Infolinii się dowiedzieliśmy, że mają 23 sztuki w magazynie! Odpisywali co 3 dzień. Potem skończyło się na tym, że musiałam im odesłać to co doszło i jeszcze znowu upominać się o pieniądze. Ma ktoś namiar ma ich managerów zza granicy, bo ja chętnie się skontaktuję?
Dzien dobry! Dziękujemy za kontakt. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Możesz do nas napisać lub zadzwonić – wspieramy naszych klientów 6 dni w tygodniu (w dni powszednie od 8.00 do 20.00, a w soboty od 9.00 do 16.00). Link do naszego formularza kontaktowego znajdziesz tutaj - https://support.zooplus.pl/pl/support/tickets/new, zachęcamy również do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania naszych klientów - https://support.zooplus.pl/pl/support/home. Pozdrawiamy HR Team
U mnie firma zdobyła odznaczenie za absolutnie najmniej profesjonalną rekrutację w jakiej kiedykolwiek byłem. :D Ogólnie jakbyście byli umówieni na ostatni etap rekrutacji, to nie nastawiajcie się, w międzyczasie mogą kogoś zatrudnić, przed wysłuchaniem wszystkich kandydatów. Do mnie zadzwonili dzień przed rozmową że ją odwołują. XD Albo mają absolutny chaos w HRach, albo bardzo niskie standardy. A ogółem to rekrutacja rozwleczona do granic możliwości, na byle odpowiedź po danym etapie czekałem po dwa tygodnie. Upomniałem się o feedback ( bo go nie dostałem oczywiście bez proszenia się) z projektu który chcieli żebym zrobił, dostałem coś, co było raczej pisane na kolanie, znaleźli w moim projekcie nawet technologię której tam nie było. XD Piękny red flag sobie wystawili, pozdrawiam serdecznie ;)
Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy za zaistniałą sytuację. W zooplus staramy się dbać o pozytywne doświadczenia z procesu rekrutacji oraz przekazanie feedbacku, dlatego chcielibyśmy mieć szansę na wyjaśnienie i naprawienie tej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu pod adresem: recruiting@zooplus.pl, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Pozdrawiamy HR Team
Rozwalają mnie takie odpowiedzi, wiecie kto brał udział w rekrutacji wiec wyslijcie tym ludziom feedback, po co mają jeszcze do was pisac? Odpowiedz na zasadzie skopiuję ładna formułkę, żeby nie było, że nie odpowiadam, a problem nadal jest nie rozwiązany
Czy jest obecnie jakaś oferta pracy zdalnej/on-line, bez wymagania znajomości języka obcego?
W jaki sposób chcesz pracować bez języka obcego w firmie która jest rozproszona po kilku krajach (Niemcy, Polska, Hiszpania, współpraca też z firmami z Rumunii i Gruzji), już nie mówiąc że wiele pracowników w Krakowie nie mówi po Polsku więc komunikacja wewnętrzna jest prawie w całości po angielsku?
Dzień dobry, w zooplus skupiamy specjalistów o ponad 52 różnych narodowościach, stąd oficjalnym językiem naszej komunikacji, jest język angielski. Dodatkowo, nasze krakowskie biuro jest odpowiedzialne za cały obszar Europy Środkowo-Wschodniej, stąd stale rekrutujemy specjalistów z jezykami: czeskim, węgierskim, rumuńskim, słoweńskim i bułgarskim. Jeśli jednak znasz język niemiecki lub hiszpański, na pewno pojawią się mniej formalne okazje do użycia również tych języków. Pozdrawiamy - HR Team
Dramatyczny sklep. Za każdym razem worki z karmą przychodzą otwarte na rogu a ostatnia paczka była całkowicie rozwalona i 12 kg karmy po prostu było wszędzie. Nie wiem ile razy zwracałem uwagę na ten problem ale jakiejkolwiek poprawy brak. Po prostu ignorancja. Nie polecam - byłem stałym klientem ale już mam dość.
Brak feedbacku po rozmowie rekrutacyjnej.....
Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy za zaistniałą sytuację. W zooplus staramy się dbać o pozytywne doświadczenia z procesu rekrutacji oraz przekazanie feedbacku, dlatego chcielibyśmy mieć szansę na wyjaśnienie i naprawienie tej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu pod adresem: recruiting@zooplus.pl, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Pozdrawiamy HR Team
Ja czekam od 2017 roku na feedback, więc nie oczekuj go za szybko ;) Ale miałem wtedy 2 lata doświadczenia, więc pewnie taka super firma olewa kandydatów z tak marnym expem. Tyle, że teraz mam 7 lat doświadczenia, dalej pamiętam i dalej odradzam znajomym ;)
@kornik Ja mam jeszcze lepsze podejście, na trolla. Jako, że teraz mam dużo więcej doświadczenia niż kiedyś to aplikuje do firm które kiedyś nie dały mi feedbacku albo musiałem się o niego prosić parę tygodni. Rzucam wysoką stawkę, prawie nierealną jak na realia danej firmy, przechodzę rekrturacje dostaje oferte. Po czym zwlekam z odpowiedzia czy przyjmuje czy nie 2 - 3 tygodnie po czym nic nie odpisuje i firma błaga się o odpowiedź bo ma owocowe czwartki i warto a ja mówie nie dziękuję. To jest dopiero satysfakcja!
Ja dostałem informację mailową że już kogoś zatrudnili, po czym parę dni później inna osoba z rekrutacji napisała do mnie czy będę zainteresowany stanowiskiem, które rzekomo już obsadzili xd.
Przy zakupie na ich stronie nie ma możliwości założenia konta bez dokonania zakupu. A przy zakupie nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy. Myślałem że dostanę wylewu. Najgorsza strona w Internecie. (usunięte przez administratora)
Dzien dobry czy na stanowiskach gdzie wymagany jest jezyk obcy jest przewidziany dodatkowy bonus za jezyk? Interesuje mnie praca z wegierskim. Prosze o informacje jesli ktos wie. Pozdrawiam
Aktywnie prowadzimy rekrutację na stanowiska z językiem węgierskim. Zachęcamy do kontaktu na recruiting@zoplus.pl by uzyskać więcej informacji. Pozdrawiamy – HR Team
Wydaje mi się, ze nie ma systemu dodatkowych benefitów za języki. HR wymigał się od odpowiedzi ale może ktoś na takim stanowisku się wypowie? W firmie pracują osoby z czeskim, niemieckim, węgierskim i chyba słowackim. Moze mogą powiedziec mniej więcej jak to wyglada.
Dzień dobry! Nasze krakowskie biuro jest odpowiedzialne za cały obszar Europy Środkowo-Wschodniej, stąd stale rekrutujemy specjalistów z jezykami: czeskim, węgierskim, rumuńskim, słoweńskim i bułgarskim. Jesteśmy otwarci zarówno na osoby natywnie znające te języki, jak i specjalistów z poziomem co najmniej C1. W tym momencie, oprócz wynagrodzenie zasadniczego ustalanego na podstawie wiedzy i doświadczenia kandydata, nie oferujemy dodatków językowych. Po więcej szczegółów zapraszamy na nasza stronę: www.jobs.zooplus.pl, a w razie pytań, czekamy na kontakt pod recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy HR Team
Czy w firmie istnieje jakaś transparentna i określona ścieżka kariery dla specjalistów? Zastanawiam się czy startując od juniora będzie jasne po jakim czasie i po spełnieniu jakich warunków mogę przejść na regulara i potem seniora..
Witamy, dziękujemy za pytanie. Ścieżki kariery i planowanie rozwoju są wynikami rozmów pomiędzy pracownikiem i przełożonym podczas oceny rocznej i założonego przez nich planu rozwoju. Pozdrawiamy – HR Team
Niestety muszę potwierdzić to co napisał dział HR powyżej. Transparentności brak, wszystko dogadujesz z przełożonym, a ci bywają różni. Okazja do rozmowy na temat rozwoju pojawia się rzadko bo zwykle raz do roku, zależy od managera. Co więcej na rozmowie rocznej często dowiadujesz się o swojej sprawie po fakcie- czy ktoś ci daje awans albo podwyżkę czy nie. Wiec lepiej pytać o to wcześniej. Często nie dowiesz się jednak co musisz zrobić żeby dostać awans, jaki musisz mieć staż czy nowe kompetencje. Zdecydowanie brakuje jasnej struktury, jawnych opisów stanowisk, kryteriów awansu i widełek płacowych (poza IT, bo na portalach pojawiają się ogłoszenia z widełkami). Może kiedyś ktoś się odważy i to wprowadzi. Pozdrawiam
Czy pracując w firmie zooplus Polska Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż na możliwości rozwojowe, po okresie próbnym, ma wpływ wiele czynników, min. doświadczenie, umiejętności, a także aktualna sytuacja i potrzeby w firmie. Pozdrawiamy - HR Team
Nie do końca... Zdarzają się takie sytuacje, jeśli jak to opisał HR są takie potrzeby LUB dyrektorce z jakichs powodów bardzo zależy. Pytanie o to czemu ktoś szybko awansował a ktoś inny czeka latami nie jest jednak mile widziane. W firmie nie zawsze informuje sie tez o awansach współpracowników, zmiany widać dopiero w stopkach, na komunikatorach lub na linkedinie
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w zooplus Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy zooplus Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w zooplus Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 10 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!