Praca w tej firmie byłaby o wiele przyjemniejsza gdyby nie jednostka która uważa się za nie wiadomo kogo i nie szanuje innych ... Właściciele firmy bardzo fajni ludzie ale niestety nie widzą,lub nie chcą widzieć zachowania Pani która bardzo dobrze i umiejetnie robi wszystko aby pracownicy nie czuli się dobrze w miejscu pracy,przy czym świetnie umie obrócić wszystko na swoją korzyść i ci którzy nie poddadzą się jej chorym zasadom są dla niej wrogiem...Osoba na niewłasciwym miejscu z wybujałym ego ..szkoda...a ogloszenia pracy nie znikają z portalu...ciekawe dlaczego...
(usunięte przez administratora)
Szanowny Kliencie, absolutnie nie traktujemy Klientów jako skarbonki. Wręcz przeciwnie, mamy ogromną grupę zadowolonych Klientów, z którymi mamy znakomite, wieloletnie relacje. Z każdym Klientem zawieramy umowę, która reguluje kwestie cen, płatności i ewentualnych zmian cen, (np. waloryzacja o wskaźnik inflacji lub podwyżka z powodu podwyżki, którą dostaje nasza firma od producentów). Każda zmiana ceny wykonywana jest zgodnie z zawartą umową. Niestety część Klientów nie zadaje sobie trudu przeczytania umowy przed jej podpisaniem, z czego później wynikają nieporozumienia. Nasze Biuro Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, Kierownik BOK również, wszystkie połączenia są odbierane. Zachęcam do kontaktu i wyjaśnienia sprawy bez pisania takich nieuzasadnionych stanem faktycznym postów godzących w dobre imię naszej spółki. Doskonale wiemy kto kryje się pod nickiem 'Niezadowolony Klient'. Liczymy na refleksję. Z wyrazami szacunku Maciej Owczarek
Dzień dobry Pani Paulino, niestety taki to portal, gdzie każdy może wylać dowolne (usunięte przez administratora) na dowolną firmę, często jak w naszym przypadku myląc nawet firmy. Jeśli ma Pani pytania dot. stanowiska technika serwisu bardzo proszę o kontakt bezpośrednio ze mną na adres e-mail: mowczarek@aquamo.com.pl. Dobrego dnia!
Polecam AQUAMO. Bardzo dobra jakość wody w uczciwej cenie. Dostawy na czas, dostawca sympatyczny, warunki współpracy bardzo elastyczne. Wywiązują się z umowy i ustaleń.
Współpraca z AQUAMO S.C. jest bardzo dobra. Pracujemy z nimi nieprzerwanie od 2004 roku. Jesteśmy zadowoleni.
Współpraca z AQUAMO układa się bardzo dobrze od wielu lat. Serwis zawsze na czas, ceny atrakcyjne, profesjonalni technicy. Polecam.
Polecam tą firmę. Bardzo dobrze wspominam pracę w AQUAMO.
Dobry pracodawca polecam.
Z Aquamo współpracujemy 6 rok. Umowa z tą firmą to totalne nieporozumienie. Warunki wypowiedzenia i ewentualną ugoda w chwili braku możliwości realizacji opłat bądź zamknięcie firmy ...(usunięte przez administratora)opłaty i nie mają kultury załatwienia sprawy dla obu stron zadawalajaco.(usunięte przez administratora)firmy nigdy nie jest do dyspozycji klienta. Jeśli chcecie mieć wodę z podajnika czy dystrybutora i filtry oraz serwis za uczciwe pieniądze to nie z tą firmą. Dodam że obsługiwali moja 700 osobową i jak twierdzi pracownik nie jestem wartym klientem, a moja opinia nie zaszkodzi ich firmie. Nie mam zamiaru szkodzić poprostu macie jeszcze dużo dużo pracy ,by móc powiedzieć o tej firmie dobre slowo albo by polecić ją komuś...(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, dodała Pani kilka emocjonalnych i negatywnych komentarzy pod różnymi wpisami dotyczącymi naszej firmy. Szkoda tylko, że anonimowo, nie jesteśmy w stanie odnieść się merytorycznie do stawianych tutaj zarzutów, a z przyjemnością byśmy to uczynili. W Pani wpisie moje wątpliwości budzi fakt, że współpracowała Pani z naszą spółką 6 lat na podstawie jak to Pani nazwała 'umowy - totalnego nieporozumienia'. Nie przeczytała Pani umowy przed jej podpisaniem? Mamy 1 wzór umowy i Klienci nie kwestionują jej treści. 6 lat nie wywiązywaliśmy się z umowy a Pani cały czas z nami współpracowała? Dlaczego pisze Pani o nieuczciwych cenach skoro przez 6 lat Pani je akceptowała? Była Pani też uprzejma napisać o ustaleniach 'na gębę'. Wszystkie ustalenia z Klientami zawarte są w umowie. Może problem jest w tym, że Pani nie przestrzegała zawartej umowy... Chętnie to wyjaśnimy. Pisze Pani również o firmie 700 osobowej. W ciągu ostatniego roku nie odszedł od nas żaden Klient zatrudniający 700 pracowników. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zachęcam do kontaktu i wyjaśnienia wszystkich wątpliwości i kwestii, które podejmuje Pani w swoich wpisach. Każdy Klient jest dla nas bardzo ważny, mamy ich kilka tysięcy i nieprzerwanie zdobywamy nowych, zadowolonych Klientów rozwijając się nieprzerwanie od 2004 roku.
Nieprzerwanie od 2004 nastawieni są Państwo na zarabianie. Należy bić brawo. Składam gratulacje. Szkoda tylko że ze szkodą dla klienta. Realia Polskiego biznesu. Klient ważny ale jako skarbonka z pieniążkami. Smutne że nie ma rozmowy i możliwości kompromisu ...nie ma kompromisu nie dają Państwo swoim klientom nic poza szablonem (usunięte przez administratora). I proszę mi tu nie pisać o dyspozycyjności ...osoba decyzyjna jak się dowiadujemy w rozmowach nie jest dostępna...trzeba pisać maile. (usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, proszę się ujawnić i podać swoje Imię i Nazwisko oraz jaką firmę (jakiego Klienta) Pani reprezentuje. Tylko wtedy będziemy mogli odnieść się merytorycznie do stawianych przez Panią zarzutów i wyjaśnić ewentualne wątpliwości. Na tą chwilę odbieramy Pani wpisy jako bezpodstawny atak i zaplanowane działanie na szkodę naszego wizerunki i naszej firmy i nie pozostawimy tego bez odpowiedniej reakcji. Jestem do Pani dyspozycji pod adresem e-mail: reklamacje@aquamo.com.pl. Proszę przesłać do siebie kontakt jeśli nie chce Pani podać swoich danych w opinii.
Widać że pisząc niefajna opinie nawet nie jest udostępniana. Ponowie swoje wyrażenie niezadowolenia . Nie polecam a jeśli myślicie o jakiś kontraktach z tą firmą 1000razy pomyśleć trzeba . Lepiej kup sprzęt proponowany na stronach zaufanych a serwis masz w rocznej gwarancji ...wymiana filtra to pryszcz,a firma sprzedajaca sprzęt za bardzo niska cene w porównaniu do tego wspaniałego leasingu sprzętu z usługą budzącą niepokuj. (usunięte przez administratora)
Szanowny Panie, jaką firmę Pan reprezentuje? Nie mamy Pana w naszej bazie Klientów. Z treści Pana wiadomości wynika, że nie ma Pan wiedzy na temat naszej oferty oraz serwisu jaki świadczymy. Nie świadczymy usług leasingu dystrybutorów. Sama wymiana filtrów to nie wszystko w naszej usłudze, to faktycznie tylko jedna mała składowa. Proszę o podanie firmy jaką Pan reprezentuje. Wtedy będziemy mogli merytorycznie odnieść się do stawianych przez Pana zarzutów. Na tą chwilę to zwykłe pomówienia. Proszę pamiętać, że w przestrzeni internetu nic nie ginie, warto pisać tylko prawdę popartą faktami. Pisanie opinii nie zgodnych z prawdą naraża naszą firmę na straty i nie pozostanie bez odpowiedniej reakcji.
Mam pytanie do obecnych pracowników, jest ogłoszenie pracy na stanowisko technika. Mam doświadczenie, jaka kwota jest oferowana nowemu pracownikowi z doświadczeniem. Podstawa + czy nadgodziny są do zrealizowania? Dzięki za info
Dzień dobry, wynagrodzenia pracowników to sprawa poufna i nie można publikować takich danych ot tak. Zapraszamy do przesłania CV. Płacimy wynagrodzenie podstawowe + premie + nadgodziny, zawsze na czas.
Polecam firmę AQUAMO. Jesteśmy Klientem od wielu lat. Bardzo profesjonalnie i sympatyczni ludzie.
Poinformowałem sprzedawcę o ilosci pracowników, pytałem o dydtrybutor z CO2. obiecywał, że dostarczona butla wystarczy na okres pomiędzy serwisami dla okreśłonej ilosci osób. na podstawie obietnic zdecydowałem się na wynajem. po 3 tygodniach gaz się skończył i wymiana butli 160. Generalnie albo Ci co sprzedają nie mają o tym zielonego pojęcia albo z założenia (usunięte przez administratora). w jednym i drugim przypadku szkoda zachodu.
Szanowny Panie, bardzo proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta i złożenie oficjalnej reklamacji. Zajmiemy się sprawą niezwłocznie. Każda butla z gazem CO2 ma określoną wydajność litrów wody gazowanej. Zawsze informujemy Klienta ile wody gazowanej może uzyskać z 1 butli CO2. U niektórych Klientów pobór wody gazowanej jest tak duży, że rzeczywiście gazu brakuje już po kilku tygodniach. U innych Klientów butla wystarczy nawet na rok. Pozostajemy do Pana dyspozycji w kwestii wyjaśnienia reklamacji.
Proszę pana,jestem kierowcą serwisantem w innej branzy.Proszę złożyć reklamacje,każdą firme obowiazuje umowa.Kazda rzetelna firma wywiąże się,to są pana pieniadze i pieniadze firmy świadczącej usługi i kazdy musi być zadowolony.Być moze to ja kiedyś będę obsługiwał pana firne jako pracownik w/m firmy .Pozdrawiam:-)
Szanowna Pani, dodała Pani kilka emocjonalnych i negatywnych komentarzy pod różnymi wpisami dotyczącymi naszej firmy. Szkoda tylko, że anonimowo, nie jesteśmy w stanie odnieść się merytorycznie do stawianych tutaj zarzutów, a z przyjemnością byśmy to uczynili. W Pani wpisie moje wątpliwości budzi fakt, że współpracowała Pani z naszą spółką 6 lat na podstawie jak to Pani nazwała 'umowy - totalnego nieporozumienia'. Nie przeczytała Pani umowy przed jej podpisaniem? Mamy 1 wzór umowy i Klienci nie kwestionują jej treści. 6 lat nie wywiązywaliśmy się z umowy a Pani cały czas z nami współpracowała? Dlaczego pisze Pani o nieuczciwych cenach skoro przez 6 lat Pani je akceptowała? Była Pani też uprzejma napisać o ustaleniach 'na gębę'. Wszystkie ustalenia z Klientami zawarte są w umowie. Może problem jest w tym, że Pani nie przestrzegała zawartej umowy... Chętnie to wyjaśnimy. Pisze Pani również o firmie 700 osobowej. W ciągu ostatniego roku nie odszedł od nas żaden Klient zatrudniający 700 pracowników. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zachęcam do kontaktu i wyjaśnienia wszystkich wątpliwości i kwestii, które podejmuje Pani w swoich wpisach. Każdy Klient jest dla nas bardzo ważny, mamy ich kilka tysięcy i nieprzerwanie zdobywamy nowych, zadowolonych Klientów rozwijając się nieprzerwanie od 2004 roku.
Jaka jest kultura pracy w AQUAMO S.C.?
Poziom niski. Pracownicy mają mantrę a pracodawca robi kasę. Firmą nie jest z gatunku uczciwych ...liczy na naiwność wszystkich klientów. A jak ktoś nie umie liczyć nie daj Bóg to jest już nie fajnie.
Szanowna Pani, dodała Pani kilka emocjonalnych i negatywnych komentarzy pod różnymi wpisami dotyczącymi naszej firmy. Szkoda tylko, że anonimowo, nie jesteśmy w stanie odnieść się merytorycznie do stawianych tutaj zarzutów, a z przyjemnością byśmy to uczynili. W Pani wpisie moje wątpliwości budzi fakt, że współpracowała Pani z naszą spółką 6 lat na podstawie jak to Pani nazwała 'umowy - totalnego nieporozumienia'. Nie przeczytała Pani umowy przed jej podpisaniem? Mamy 1 wzór umowy i Klienci nie kwestionują jej treści. 6 lat nie wywiązywaliśmy się z umowy a Pani cały czas z nami współpracowała? Dlaczego pisze Pani o nieuczciwych cenach skoro przez 6 lat Pani je akceptowała? Była Pani też uprzejma napisać o ustaleniach 'na gębę'. Wszystkie ustalenia z Klientami zawarte są w umowie. Może problem jest w tym, że Pani nie przestrzegała zawartej umowy... Chętnie to wyjaśnimy. Pisze Pani również o firmie 700 osobowej. W ciągu ostatniego roku nie odszedł od nas żaden Klient zatrudniający 700 pracowników. Nasze Biuro obsługi klienta jest do Pani dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zachęcam do kontaktu i wyjaśnienia wszystkich wątpliwości i kwestii, które podejmuje Pani w swoich wpisach. Każdy Klient jest dla nas bardzo ważny, mamy ich kilka tysięcy i nieprzerwanie zdobywamy nowych, zadowolonych Klientów rozwijając się nieprzerwanie od 2004 roku.
Czy do firmy zatrudniane są osoby z niepełnosprawnością?
Znasz firmę Aquamo S.C. i wiesz czy pracodawca ceni sobie młody zespół czy raczej doświadczonych pracowników? Czekamy na Twoją opinię!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AQUAMO S.C.?
Zobacz opinie na temat firmy AQUAMO S.C. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AQUAMO S.C.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!