Opinie o Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault
Dzień dobry. Pani Magda rozwiązuje problemy błyskawicznie-super obsługa :))
Żeby jakość samochodów Renault była taka jak obsługa przez sprzedających. Dzięki panu Krzysztofowi G. bardzo prędko zdecydowałem się na zakup Nowego Clio Alpine i póki co jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i szczerze polecam.
Serwis samochodów Tandem Kielce pani Elżbieta Wzorek bardzo miła obsługa . Bardzo dobry kontakt z klientem. Polecam panią Elżbietę. Pozdrawiam Zdzisław
dla pracownika Serwis samochodów ciężarowych Tandem Kielce pani Elżbieta Wzorek bardzo miła obsługa kompetentna i bardzo szybka w załatwieniu pozytywnym problemu ,bardzo dobry kontakt z klientem.
Odwiedziłem salon na początku marca 2023 r w celu zakupu nowego samochodu Dacia. Rozmawiałem też z pracownikami serwisu, sprzedaży części i ubezpieczeń. Wszędzie spotykałem miłą fachową rzeczową obsługę. Szczególne podziękowanie sprzedawcy Dacii Panu Mateuszowi za kompleksową miłą fachową obsługę łącznie z jazdą próbną
Wizytę w salonie Tandem Będzin oceniam b.dobrze. Szybka i trafna diagnoza, cena i czas trwania remontu były takie jak panowie z serwisu podali przed naprawą. Polecam.
Wizytę w salonie Tandem Będzin oceniam b.dobrze. Szybka i trafna diagnoza, cena i czas trwania remontu były takie jak panowie z serwisu podali przed naprawą. Polecam.
Jestem bardzo zadowolony z przeglądu serwisowego mojego .samochodu oraz ubezpieczenia PC + AC.. Bardzo miła i fachowa obsługa
Porażka straszna, jacy pracownicy taki cały Tandem w dodatku w Będzinie więc co się spodziewać
Jak szefostwo w Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault traktuje ludzi?
To zależy od humoru. Generalnie jak jest zrobiony plan nie mają większych problemów. Jak coś się wysypie to wtedy jest srogo.
Chyba zależy od humoru MG. Czasami jest miło a jak się bezpodstawnie zdenerwuje to wpada nie rzadko w furię to jest irytujące. Rzeczowe argumenty do niego nie trafiają.
Szczerze jestem zdegustowana sposobem załatwiania spraw. Nie polecam nikomu
Bardzo rzeczowa i sprawna obsługa przy zakupie nowego auta. Podziękowania dla Pana Michała Bugajskiego za indywidualnie podejście do klienta, profesjonalizm i miłą obsługę.
Bardzo dziękuję za pomoc i rzetelną obsługę Panu Michałowi Bugajskiemu. Zdecydowanie indywidualnie podchodzi do klienta, ze spokojem odpowiada na każde pytanie i bez problemu wynajduje modele adekwatne do potrzeb klienta. Gorąco polecam!
Podziekowania dla pana łukasza Ćmakowskiego za miłą obsługę kulturę osobistą oraz pełen pofesionalizm
Profesjonalna i miła obsługa. Pozdrawiam Pana Michała Bugajskiego.
Bardzo rzeczowa i profesjonalna obsługa, pomoc przy zakupie nowego auta. Podziękowania dla Pana Michała Bugajskiego
Właśnie odebrałem moje Reno Clio .Obsługa na najwyższym poziomie .Wielki Podziękowanie dla Pani Beaty Klimek . Pełen profesjonalizm , odpowiedziała na wszystkie pytania doradziła oraz pomogła przy wszelkiej papirologi . Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Będę wszystkim polecał Tandem Reno Kielce. Pięknie Dziękuje .
KIEDY w serwisie RENAULT w KIELCACH KLIENT bedzie MOGL OBSERWOWAC w REALU lub na WIDEO CZYNNOSCI ktore WYKONUJE MECHANIK przy przegladzie GWARANCYJNYM. W SZCZEGOLNOSCI interesuje mnie procedura WYMIANY OLEJU i JEGO JAKOSC. TO jest DECYDUJACE o ZYWOTNOSCI SAMOCHODU i nie powinno byc slodka tajemnica MECHANIKA i SERWISU.
Dzień dobry, niestety w związku z procedurami BHP nie wpuszczamy zwyczajowo klienta na warsztat mechaniczny. Jeżeli chodzi o wymianę oleju, to zawsze stosujemy najwyższej jakości olej dopuszczony normą producenta pojazdu. O jego typie informowany jest Pan np. na fakturze sprzedaży. Prośba o przesłanie nr VIN pojazdu (alternatywnie nr zlecenia serwisowego) w wiadomości prywatnej (kielce@renault-tandem.pl) - potwierdzimy Panu typ oleju zastosowanego do Pana pojazdu Jeżeli możemy jeszcze w czymś pomóc pozostajemy do dyspozycji ::) z poważeniem Zespół TANDEM Kielce
SZANOWNI PANSTWO. PROSZE sprawdzic sposob ***ogledzin*** przegladu samochodu na STACJi OBSLUGi MAZDA w KIELCACH ul 1 MAJA. KLIENT w saloniku widzi HALE SERWISU WIDZI co dzieje sie z JEGO W Y M A R Z O N Y M pojazdem. NIE wierze w zadne ZAPEWNIENIA PANA JARKA ........
Dziękujemy za informacje. Gdyby był Pan zainteresowany, prośba o wiadomość prywatną (kielce@renault-tandem.pl) - udostępnimy Panu wszelkie informacje odnośnie przeprowadzonych prac :) z poważaniem TANDEM Kielce
Czy firma Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Szanowny Panie, nasi pracownicy przechodzą pełną ścieżkę szkoleń Renault i Dacia. Skąd taka opinia?
No śmiech na sali... jako wieloletni sprzedawca samochodów nowych planowałem się do Was przenieść z racji lepszego dojazdu, podciągnęlibyśmy tę budę i pohandlowali. Jednakże patrząc na Wasze odpowiedzi na tym portalu.... DRAMAT. Rada ode mnie: już lepiej tu nie zaglądać niż się kompromitować próbami ratowania dobrej opinii. "Co złego to nie My, oni zmyślają!" Przypomina mi to zwalanie winy na innych jak było się dzieciakiem czteroletnim. Gdyby było u Was tak kolorowo to nie tracilibyście czasu ani energii na "obalanie" negatywnych komentarzy na gowork - najwyraźniej jest tak jak pisze multum ludzi poniżej... niedługo będziecie zatrudniać kogo popadnie, bo nikt z jako takim doświadczeniem handlowym do Was nie przyjdzie - pamiętajcie jednak, że ta droga prowadzi wyłącznie w dół. Najpierw pogorszenie jakości obsługi, powolutku - a potem lawina problemów, na płynności finansowej kończąc. Dobrze, że tu trafiłem... szukam dalej ale będę tu wracał żeby z przyjemnością przeczytać Waszą odpowiedź na ten komentarz :D nawet sobie herbatkę zaparzę. Ciekaw jestem tej odpowiedzi...
Szanowny Panie, nie wiem co złego widzi Pan w odpowiedzi, której udzieliśmy. Prostowanie informacji nieprawdziwych, bądź nieprecyzyjnych leży w naszym interesie jako firmy. Zatrudniamy ponad 150 osób, które z oczywistych powodów rotują: odchodzą na emeryturę czy mają inne plany rodzinne bądź zawodowe. Z pewnością nie jesteśmy idealni, ale dzięki stałej ekipie w praktycznie każdym dziale i sukcesywnej polityce obsługi klienta lokalnego, jesteśmy w stanie konsekwentnie zwiększać zarówno sprzedaż samochodów jak i usług serwisowych. Przykro nam, że nie udało nam się podjąć współpracy z Panem, mimo wszystko życzymy sukcesów handlowych. P. S. jeżeli to dla Pana nie problem, uprzejma prośba o przesyłanie wiadomości prywatnej z Pana danymi kontaktowymi, chętnie przedyskutujemy sprawę bezpośrednio (bedzin@renault-tandem.pl). Być może będzie to dla nas jakaś nauczka na przyszłość :) z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
Szanowny Panie, czy pędem za słupkami i wydajnością oraz zapomnieniem o pracownikach nazywa Pan to, że mimo spadków obrotów związanych z pandemią utrzymaliśmy zatrudnienie kadry, która z nami pracuje? Raczej nie był to ani rynkowy, ani tym bardziej branżowy standard. P. S. Jeżeli jest Pan obeznany w błędach które popełniamy, zachęcam do przesłania swoich danych na adres bedzin@renault-tandem.pl. Chętnie podejmiemy przedyskutujemy sprawę. z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
ciężko odnosić się do wypowiedzi per "murzyni". Niestety nie jesteśmy w stanie zniżyć się do takiego poziomu dyskusji. z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
Szanowny Panie, niestety na podstawie Pańskiego wpisu nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pana przypadku. Uprzejma prośba o przesłanie dodatkowych informacji, które pozwolą nam na weryfikację - zależy nam na Pańskim zadowoleniu oraz możliwości ustosunkowania się. bedzin@renault-tandem.pl
W Będzinie będzie jeszcze bardziej ciekawie. Pan skorzysta i wspomni moje słowa. Współczuję Panu i życzę dużo cierpliwości.
@Xoxo wcale? serio??
Miałam nieprzyjemność aplikować na stanowisko sprzedawcy samochodów nowych w citroen w Sosnowcu. Rekrutacja 6 etapów gdzie czasami spotkania po 3 h. Po tym czasie zaproponowali że mogą mi zaproponować to że jak wykuje wszystkie samochody na pamięć to może...ale to może mnie przyjmą: bez szkoleń czy żadnych materiałów. No cyrk na kółkach. Zero jakiegoś przygotowania, pomocy, nic. A i proponują 2000 netto ???? śmieszne śmieszne. Pan Karol ma tak wysokie mniemanie o sobie a trzeba mu parafrazować pytanie po kilka razy bo nie rozumie. Ogólnie nie mają do zaoferowania nic dla pracownika.
Szanowna Pani, - Kwestia znajomości produktu jest podstawą w każdej branży handlowej - nie da się sprzedawać samochodów nie rozróżniając modeli, albo nie znając wersji silnikowych/wyposażenia. Od samego początku nazwaliśmy sprawę w ten sposób. - Zaproponowaliśmy Pani możliwość pracy, niestety nie była Pani w stanie stawić się na badaniu lekarskim, co jest konieczne do podjęcia pracy, nie informowała nas Pani o tym fakcie do ostatniego momentu. - Co do wynagrodzenia i pomocy również mija się Pani z prawdą, proponowane przez nas warunki były inne. Mimo wszystko pozdrawiamy serdecznie
Niestety warunki takie były jak wymieniłam wcześniej. Nie doszło do przekazania skierowania badań ani nawet informacji zwrotnej. Każdy szanujący się pracodawca wysyła na chociaż jedno szkolenie pracownika czego nie zaproponowaliście. Jak ktoś traci dla was tyle czasu to chociaż się należy jakaś informacja zwrotna. Z resztą dzień próbny co to miało być ? Pracownik zostawiony sam sobie. ????
Szanowna Pani, niestety z opinii przekazanej nam przez Panią przebywała Pani na L4, co wykluczało możliwość przejścia przez Panią badania lekarskiego. Ponownie prośba o bycie w pełni zgodną z prawdą.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.