Praca tylko dla zdesperowanych! System premiowy jest tak skonstruowany, że przez pierwszy rok pracujesz za najniższą krajową, a gdy uda Ci się pozyskać stałych klientów (co jest bardzo trudne ze względu na wysokie ceny produktów w porównaniu do konkurencji) to może dostaniesz 300zł premii. Bardzo duża rotacja handlowców, przez co klienci nie traktują firmy poważnie. Produkty są faktycznie wysokiej jakości, ale ceny są całkowicie nieadekwatne do cen rynkowych, często podczas wizyty zdarza się, że klient jest zainteresowany zakupem, ale po usłyszeniu ceny rezygnuje. Handlowcy często wracają z trasy bez żadnego zamówienia, po czym muszą tłumaczyć się przed dyrektorem dlaczego nic nie sprzedali. Ogólnie praca dla doświadczonych handlowców, którzy sprawnie poruszają się po firmach przemysłowych, problem w tym, że żaden handlowiec nie będzie efektywnie pracować za takie pieniądze, dopóki firma tego nie zrozumie to nie wroże jej przyszłości.
Dziwne rzeczy wpisujesz Maurycy. W każdej firmie zdarza się że handlowiec danego dnia przywiezie zero z terenu. Ja miałem kilka razy zero w terenie i nikomu nie musiałem się spowiadać z nieudanego dnia. Najniższa krajowa przez rok? Maurycy jeżeli Ci się nie chce pracować, to masz takie wynagrodzenie na jakie zapracowałeś. Trzeba mieć chęci do pracy i być zdeterminowanym, praca w handlu nie polega na jeżdżeniu i uzupełnianiu towaru na pułkach. Osoby które krytykują firmę, cenę produktów itp. Są trochę śmieszne i szukają wszystkich i wszystkiego aby obwinić ich za swoje niepowodzenie. Czasem trzeba spojrzeć na siebie i przyznać się do porażki, wszak one nas uczą i dają szansę aby w przyszłości nie popełniać tych samych błędów.
Podstawa na poziomie najniższej krajowej jest uwłaczająca. Jeżeli ktos zostaje handlowcem to wiadomym jest, ze jest zmotywowany do pracy, a takie gadanie pokazuje, ze odpisal na posta ktoś z osob zarządzajacych ta firma. Wskazuje to na najzwyklejszy wyzysk, a wrecz moze pokazywac (usunięte przez administratora) Moze niech Pani dyrektor tej firmy pokaze pracownikom jak to sie skutecznie sprzedaje to na pewno beda mieli wieksza motywacje do dzialania
Trzeba było się uczyć, to może byś teraz był programistą. Kolejny sfrustrowany i roszczeniowy typ co wylewa żale że praca za najniższą krajową jest uwłaczająca. Kolego jak masz takie podejście, to Ci życzę powodzenia w życiu. Żeby do czegoś dojść trzeba pracować. Zdobycie klienta i utrzymanie relacji z klientem to proces długofalowy, nie jest tak że po dwóch sprzedażach klient będzie u Ciebie zamawiał regularnie. Może się po prostu do do tej pracy nie nadajesz. Pozdrawiam ????
300 zł premii ? chyba Pan żartuje za taką premię nikt by nie pracował. Premia jest adekwatna do uzyskanych wyników, nawet największy leń jest w stanie wypracować większą premię. Dodatkowo często są organizowane konkursy sprzedażowe dzięki, którym również można uzyskać fajną nagrodę. Ale tak właśnie jest osoby, które się nie nadają do tego typu pracy zostawiają właśnie takie komentarze, a później fachowi przedstawiciele, którzy chcą przyjść do pracy czytają i zastanawiają się czy w tej firmie nie traktuje się ludzi poważnie.
W marnej firmie o kazdym mozna powiedziec, ze sie nie nadaje. Po twojej wypowiedzi widac juz (usunięte przez administratora) Czlowiek wyksztalcowy i bedacy specjalista moze oczekiwac wiekszej podstawy niz najnizsza krajowa. Niestety w tej firme podlizywanie sie jest jedyna opcja. Handlowcy dzwonia do mechanikow i niby umawiaja sie na naprawe a prosza sie o zamowienie. Jak wchodza do klientow to wrecz mowia teksty: wzialby pan chociaz izolacje. Juz minely czasy akwizycji czy sprzedaży biblii po domach. Jako firma nie zbudowaliscie pozycji, aby byc rozpoznawanym na rynku, wiec kto tu sie nie nadaje? Moze kadra zarzadzajaca? A no tak, zapomnialem, ze kadre wymieniaja regularnie, bo nawet na dyrektora nikt z kompetencjami tam nie chce przyjsc
Zaorala to sie wlasnie firma, ktora nawet wieloletnim pracownikom nie daje wiekszej podstawy i zmusila do podpisania nowych i mniej korzystnych warunkow. A slaba psychicznie jest osoba, ktora nie potrafi przyjac krytyki, atakuje kazde slowo prawdy. Zawodowa porazka jest pracowanie w tej firmie z nadzieja, ze jak zrobie wiecej to bede kims. Nic bardziej mylnego, bedziesz akwizytorem proszacym sie o to, zeby klient cos kupil. Widac z reszta po rotacji w tej firmie, handlowcy ktorzy przyjda na chwile, wpisza w cv i uciekaja do konkurencji. Wiec jaki sukces odniosles poza zlosliwymi odpowiedziami na gowork?
Dużo wiesz o warunkach współpracy innych pracowników, szkoda że o swoje warunki tak się nie troszczyłeś.Mylisz pojęcia krytyki z konstruktywną krytyką. Twoje argumenty są mijająca się z prawdą abstrakcją, nie mają pokrycia w rzeczywistości. Jak Ty pracowałeś po to żeby być kimś na etacie, to Ci gratuluję. Ja już pracuję klika lat i jakoś nie muszę się prosić o zamówienia. Rotacja owszem była duża bo przychodzą płaczliwe niedojdy i psują renomę firmy. Osoby w potocznym rozumieniu jako jednorazówki z myślą w głowie zarobić i się nie narobić. Ale o tym możesz coś sam powiedzieć. Moim sukcesem jest to aby takie osoby jak ty znały swoje miejsce w szeregu i nie oczerniały firmy przez pryzmat prywatnego niepowodzenia. Bo prawdy które głosisz są Twoją wyimaginowaną rzeczywistością, taką myślą że żyjesz na wyspie o nazwie "Kiedyś będę" zła wiadomość dla Ciebie, z takim podejściem nigdy nie będziesz. Pozdrawiam
Twoje wypowiedzi pokazuja poziom tej firmy. Tak naprawdę nie odpowiadasz na pytania zadane w komentarzu. Piszesz z bledami ortograficznymi i takie komentarze pokazuja tylko to, że ta firma nie jest godna uwagi skladajac cv. Nie masz pojecia co to jest konstruktywna krytyka. Co mozna powiedziec pozytywnego o firmie handlowej, w ktorej ani pani prezes ani dyrektor handlowy nie maja doswiadczenia sprzedazowego? Nie pracowali jako handlowiec, nie znaja klientow. Lawiruja miedzy teoria a tym co im powie austria. Pani od marketingu nie pracowala wczesniej w marketingu, tworzac strone na fb jakos nie sprawila, ze firma jest rozpoznawalna. Jakos nie jestescie pierwsza ani nawet trzecia firma jaka przyjdzie na mysl wiekszosci inzynierom. Jedyne co potraficie to krytykować pracownikow i innych oczekiwać, że beda przytakiwać jak krowy na pastwisku. Przyklad zawsze idzie z gory, wiec jezeli osoby zarzadzajace nie reprezentuja soba wartosci to czego oczekujecie od handlowcow?
Znowu zwalasz winę na osoby trzecie. Bo Pani prezes to, bo Pan dyrektor to, bo Pani od marketingu tamto. A kiedy sam sobie coś zarzucisz? Wykształcony specjalista a wymaga prowadzenia za rączkę. Ty jako handlowiec masz obowiązek budować i promować markę i firmę w której pracujesz. Za to chyba brałeś wynagrodzenie, być może specjalistyczna akwizycja i sprzedaż Biblii za mocno Ci weszła w krew i dlatego nie poradziłeś sobie w branży technicznej. Pozdrawiam
Sprzedaz to zlozony proces, w swiecie pelnym konkurencji marketing jest podstawowym elementem. Firma ma ponad 20 lat a tak naprawde nikt nie ma pomyslu na to jak to zrobic, zeby ja rozwijac. Kiedy ty leniu leniwy ostatnio cos sprzedales? Pochwal sie wynikiem. Jak narazie to tylko szczekasz i zaczynasz wyzywac ludzi. Firme tworza Ludzie, pamietaj o tym. Robisz idealny czarny PR tej instytucji
Nie ! Nie ! Nie !! Jeśli możecie to nigdy tu nie składajcie cv!!! Pracodawca płaci najniższa krajową!! Premia??? Jaka premia- zrobisz najniższy plan i premia 300zl, średni i 600zl, a wyższy???? Wyższy plan robią tylko ci co mają układy od lat lub pozyskali teren po kimś kto miał te układy. Ludzie nie chcą kupować tych środków bo są 4x droższe niż u konkurencji!! A i jeszcze jak klient zwroci towar to tez nie dostaniesz premi, jak firma nie zaplaci za fakture tez nie dostaniesz.Do tego szefowa siedzi na komputerze i śledzi na gpsie czy aby napewno pracujesz do 16. Firma KRZAK!! Produkty premium a wyglądają po miesiącu jak z ery dinozaurów, połowa nie działa, a druga połowa jest taka jak wszędzie indziej !!! Jeździsz z rodziną w niedzielę na wycieczkę? Szefowa sprawdzi i powie ze masz zatankować to co wykorzystałeś! Nie polecam !!! Strzeżcie się !!! W przeciągu roku z 30 przedstawicieli przyszło i odeszło? Dlaczego??-- Bo taka lipa tutaj jest! Chcesz awans?? Jaki? Na kogo? Nie ma tu awansu jest tylko przedstawiciel i tyle. I jeden manager na wszystkich przedstawicieli. Zawsze obiecuje ze ci pomoże i na tym się kończy. Takie wsparcie.
Dziękuję za Twoją opinię. Każda uwaga – zarówno pozytywna, jak i krytyczna – jest dla nas cenną wskazówką i szansą na dalsze doskonalenie naszych działań. Chciałabym odnieść się do poruszonych przez Ciebie kwestii, aby rozwiać ewentualne nieporozumienia. Wynagrodzenie i premia: Podstawowe wynagrodzenie w naszej firmie jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i regularnie analizowane. System premiowy został stworzony z myślą o nagradzaniu osiągnięć sprzedażowych. Zdajemy sobie sprawę, że mogą wystąpić indywidualne wyzwania, dlatego zawsze zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w przypadku wątpliwości czy trudności – tylko wtedy możemy wspólnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Produkty i rynek: Nasze produkty z segmentu premium są dedykowane klientom ceniącym jakość i innowacyjność, co naturalnie wiąże się z wyższą ceną. Podczas rekrutacji dokładnie omawiamy te kwestie z kandydatami, a także zapewniamy szkolenia i materiały, które mają pomóc w lepszym zrozumieniu specyfiki naszych produktów oraz rynku. W pełni rozumiemy, że sprzedaż w tym segmencie może być wymagająca, jednak wierzymy, że solidne przygotowanie i zaangażowanie pomagają osiągać sukces. Relacje z przełożonymi: Jest nam przykro, jeśli odniosłeś/aś wrażenie braku wsparcia ze strony menedżerów. Celem naszej kadry zarządzającej jest stworzenie środowiska pracy, w którym każdy czuje się wspierany. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z przełożonym w razie jakichkolwiek pytań, trudności czy potrzeb wsparcia – rozmowa jest kluczem do zmierzenia się z problemami . Awans i rozwój: Awans w naszej firmie jest oparty na wynikach sprzedażowych oraz zaangażowaniu. Zależy nam na rozwoju pracowników, dlatego ciągle rozbudowujemy strukturę. Niebawem pojawią się nowe możliwości na stanowiskach sprzedażowych, eksperckich i menedżerskich. Zaangażowanie i sukcesy z pewnością zostaną dostrzeżone. Systemy monitorowania czasu: Systemy monitorowania (w jednostkowych przypadkach) służą przede wszystkim do optymalizacji tras oraz zwiększania efektywności pracy w terenie. Nie są wykorzystywane do innych celów i ich działanie jest zgodne z obowiązującymi przepisami. Praca w pełnym wymiarze godzin zakłada 8 godzin dziennie, co jest ustalone w umowie o pracę. Co do pokrywania kosztów rodzinnych wycieczek – w pełni rozumiemy, że może być to ważny temat, jednak obecnie takich świadczeń nie oferujemy. Podsumowanie: Twoje doświadczenia mogą być odzwierciedleniem indywidualnych sytuacji, dlatego doceniam ich zgłoszenie. Budujemy firmę pracy opartą na otwartości i współpracy, dlatego jeśli masz szczegółowe sugestie lub kwestie, które chciałbyś/chciałabyś omówić, zapraszam do kontaktu bezpośredniego. Paulina Wierzbicka
Segment premium? Mowa o tych produktach które nie działają? I przez to nie ma powtarzalności produktu u klienta? Firma ponad 20 lat na rynku. Nikt jej nie zna.. Przez 20 lat super premium firma ma tylko paru przedstawicieli i jest no name na polskim rynku?? To co to za firma. Macie 5 produktów które się wyróżniają na tle 400. Reszta to tandetna badziewa.. lub taka sama jak wszędzie indziej. Firmy które są premium, prosperują tyle czasu na rynku są rozpoznawalne wszędzie. Niech Pani ruszy (usunięte przez administratora) z biura pojedzie do klientów którzy przestali kupować i zapyta dlaczego to zrobili? Znam parę odpowiedzi: - nie działa, za drogo, gdzieś indziej mam lepiej i taniej, darmowa wysyłka. Jeżeli coś jest TOP to nie ważne ile by kosztowało zawsze ktoś kto liczy się z jakością po to wróci. A tutaj brak ponownego zamówienia...
Nasza firma działa na rynku od ponad 20 lat, a w tym czasie zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, którzy korzystają z naszych produktów z powodzeniem. Jest to możliwe dzięki jakości naszych produktów. Segment premium, w którym się specjalizujemy, wymaga odpowiedniego podejścia – zarówno pod względem właściwego doboru produktów, jak i ich prawidłowego zastosowania. Dlatego tak ważna jest rola naszych przedstawicieli, którzy stanowią kluczowe ogniwo w dostarczaniu optymalnych rozwiązań. To dzięki nim każdy produkt może zostać dopasowany do specyficznych potrzeb i warunków, co w efekcie przekłada się na wyższą efektywność i satysfakcję użytkowników. Jeśli ktoś woli pracować w innym segmencie, to w pełni szanujemy ten wybór. Rozumiemy też, że powtarzalność zamówień jest istotnym miernikiem jakości produktów i relacji z klientem. Brak ponownych zakupów może wynikać z niewłaściwego doboru produktu lub jego niewłaściwego stosowania. Właśnie dlatego tak mocno podkreślamy znaczenie wsparcia naszych przedstawicieli, którzy służą pomocą w znalezieniu najlepszego rozwiązania, co często wymaga czasu, uwagi i zaangażowania. Chociaż nie jesteśmy rozpoznawalni na każdej ulicy, uważamy, że jakość i funkcjonalność produktów są fundamentem długotrwałej współpracy. Na początku relacji z pewnością przekazaliśmy informacje o tym, jak zaawansowany i rozbudowany będzie teren objęty opieką. Żałujemy, że nie mieliśmy okazji omówić pojawiających się wątpliwości w trakcie trwania współpracy. Otwarta rozmowa mogłaby pomóc w szybszym znalezieniu rozwiązań satysfakcjonujących obie strony. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to najłatwiejsze podejście, ale na pewno bardziej skuteczne i skoncentrowane na działaniu, co jest kluczowe, aby to rozwiązanie znaleźć. Z pokorą przyjmujemy, że nie każda współpraca kończy się pełnym sukcesem. Dołożymy starań, aby jeszcze lepiej wsłuchać się w potrzeby klientów z obszaru, którym się Pan zajmował. Jeżeli jest Pan gotów do rozmowy, chętnie poznamy Pana szczegółowe spostrzeżenia i sugestie. Skontaktuję się.
Brawo!! Wreszcie firma przestaje obrażać ludzi, ktorzy pisza opinie. To co jest napisane na temat tech-masters jest prawda. Wy tylko chcecie zamydlac oczy tym, ktorzy to czytaja. Firma pozyskala klientow tylko dlatego ze handlowcy ciezko walcza o kazdego jednego. Niestety klienci nie sa przywiazani do produktow. Jak sie dowiaduja , ze za polowe ceny maja to samo u konkurencji to sa delikatnie mowiac poirytowani. Niestety jest to praca glownie jako akwizytor i opowiadanie bajek, ze firma od 20 lat jest na rynku i ma duze grono klientow to tak samo jak z amway czy herba life. Oni sa bardziej rozpoznawalni i dzialaja na podobnej zasadzie ale czy kazdy z nas ma ich produkty w domu?
Nie ma powodu kogokolwiek obrażać. Rozumiemy, że opinie bywają różne i staramy się podchodzić do nich oraz do każdej osoby z szacunkiem. Walczymy o każdego klienta – to naturalny element pracy w sprzedaży, a bez wysiłku naszych handlowców trudno byłoby nam się rozwijać. Jednocześnie dbamy o jakość produktów i otwarcie komunikujemy oraz testujemy ich skuteczność razem z klientem. Wspomniane firmy działają w obszarze marketingu wielopoziomowego. Istotą MLM jest budowanie wielopoziomowej struktury sprzedażowej, w której niezależni sprzedawcy nie tylko oferują produkty, lecz także zapraszają do współpracy kolejne osoby, otrzymując za to prowizje od ich obrotu. To model funkcjonujący na rynku od wielu lat. Jeśli ktoś widzi się w takiej strukturze, to też jest w porządku. Nie mamy tutaj jednak punktów stycznych, bo pracujemy inaczej – każdy zatrudniony ma umowę o pracę, własny obszar działania oraz realne wsparcie firmy i zespołu. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy klienci szukają tych samych rozwiązań czy cen. Nie istnieje produkt idealny dla każdego. Stale staramy się, aby nasza oferta była udoskonalana, a obsługa klienta rzetelna. Każda opinia jest dla nas cenną wskazówką, co możemy jeszcze poprawić. Najbardziej skuteczne jest jednak zgłaszanie konkretnych uwag dotyczących określonych przypadków na bieżąco podczas pracy – wówczas możemy przyjrzeć się im bliżej i wspólnie poszukać najlepszych rozwiązań.
Starsze opinie, w ktorych nazywaliscie ludzi niedojdami jednak pokazywaly co innego. Nie musisz opisywac jak na czym polega mlm. Raczej opisz czym jest akwizycja d2d
Zaznaczam, że ze strony naszej firmy nikt nigdy nikogo nie obrażał. Jeśli pojawiły się nieodpowiednie wypowiedzi, to pochodziły one z zewnętrznych źródeł i nie reprezentują naszego podejścia. Odnosząc się do tematu d2d: jest to model sprzedaży, w którym handlowiec odwiedza klientów bezpośrednio, często bez wcześniejszego umówienia, pukając do drzwi. Nasza firma działa w terenie i nasi przedstawiciele również spotykają się z klientami – jednak sposób nawiązania kontaktu zależy od ich indywidualnych praktyk i preferencji klientów. Część może umówić się na spotkanie z wyprzedzeniem, inna może nawiązać kontakt bezpośrednio w trakcie wizyty. Kluczowe jest to, że szanujemy decyzje i czas naszych klientów. W ten sposób działa większość firm w naszej branży. Warto też pamiętać, że istnieje wiele innych form sprzedaży i kontaktu z klientem. Firmy korzystają z telemarketingu, sprzedaży internetowej, udziału w targach branżowych, spotkań w showroomach lub prezentacji online. Każde z tych rozwiązań ma swoje specyfiki, a wybór odpowiedniego stylu wynika z potrzeb rynku, preferencji klientów oraz charakteru oferowanych produktów i usług. To z kolei determinuje pracę handlowca - możne obsługiwać kontrakty, pracować jako telemarketer, uzupełniać półki lub działać w innym charakterze – wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Szanujemy każdy rodzaj pracy, jednak poszukujemy osób, które dobrze czują się w naszym modelu działania. Jeśli nie jest to Twój styl, z pewnością znajdziesz inne możliwości na rynku, dostosowane do Twoich indywidualnych oczekiwań, umiejętności i predyspozycji.
Komuś się (usunięte przez administratora) pali. Niby klienci piszą opinie o pracodawcy hehe. Firma ma tak zle opinie że już sama sobie odpisuje pozytywniee na swój temat. Ale jaja . Unikać tej firmy jak ognia! (usunięte przez administratora) na każdym kroku. Pracownik może tyrać a zawsze coś znajdą żeby nie zapłacić!!!
Każdy ma prawo zostawić swoją opinię zarówno dobrą jak i złą :-) :-) Życze ci więcej pozytywnych emocji w przyszłości :-)
Widzę, że w Twojej wypowiedzi jest sporo złości. Trzeba podkreślić, że zawsze staramy się postępować fair wobec pracowników, nawet jeśli z różnych powodów nasze drogi się rozchodzą. Rozumiem, że Twoje doświadczenia mogły być negatywne, a my szanujemy każdą opinię. Warto było zgłosić wcześniej zastrzeżenia, abyśmy realnie mogli wspólnie zastanowić się, jak można poprawić sytuację i na co faktycznie mamy wpływ.
Odpisałem tylko jednym słowem, gdzie widzisz tu złość? To jest prawda. Pracownicy obecni jak i nie obecni mają prawo mieć o was takie zdanie, sami sobie na nie zapracowaliście. Poćwiczcie lepiej sztuczne scenki gdzie zawsze sprzedajecie karton hahaha. Nikt normalny nie kupuje tego na kartony. Mechanik ma zapłacić 171 zł za odrdzewiacz? (Z vatem i oczywiście płatną zawsze dostawą) żadna firma nie będzie sobie robić takich kosztów. Przy 24 sztukach 3500 tys zł śmiech na sali... klienci od was odchodzą bo nikogo nie stać na waszą słabą markę premium. A wy macie parcie na nowych bo raz czy dwa tam sprzedacie klej . ????????????
Praca jest bardzo dobra pod warunkiem że masz sporo szczęścia lub jest dobrym handlowcem, albo lecisz na farcie albo masz umiejętności dobrego sprzedawcy. Atmosfera jest super! wszyscy są pomocni, empatyczni i życzliwi bo łączy ich wspólny cel. Nie można na to wgl narzekać. Umowa o prace,samochów służbowy z flotą zazwyczaj nowy samochód- nowa scala,octavia (flota cały czas się powiększa i stare auta zostają wymieniane na nowe), Samochód do użytku prywatnego. Nikt nie stoi Ci nad głową - Oczywiście jest DUŻE WSPARCIE od menagera który jeździ czasem z Tobą aby Ci pomoć lepiej sprzedawać. Szkolenia są często a to ze względu na dużą ilość produktów- musisz wiedzieć co sprzedawać bo jak nie będziesz znać zastosowania to co powiesz?? Imrezy integracyjne bardzo fajne ! Super hotele,atrakcje, pyszne jedzenie. Jedyny minus- ceny produktów to jedyna bariera dla małych firm które ciężko wydają na to swoje pieniądze lub kupują mniej bo mnieej zużywają. Polecam bardzo tą prace jeśli ktoś chce nabyć dobrego doświadczenia, poznać cudownych ludzi i sprawdzić się jako sprzedawca. Rynek jest duży więc wiele możliwości. Trzeba się dobrze przyłożyć i nie poddawać a jest szansa na sukces. Ja wybrałam inną drogę bo po wielu miesiącach uznałam że ta praca nie jest do końca dla mnie,ale jestem wdzięczna za tą możliwość bo wiele mi to dało. Tech-masters 3mam kciuki <3
Rzeczywiście, atmosfera i wsparcie w zespole to ogromny atut – można zawsze liczyć na pomoc kolegów i managera. Samochody służbowe i szkolenia to dodatkowe plusy, które ułatwiają codzienną pracę i rozwój. Jeśli ktoś chce się sprawdzić w sprzedaży, poznać świetnych ludzi i czerpać satysfakcję z wyników, to naprawdę dobre miejsce! Miejsce warte polecenia dla wszystkich, którzy chcą sie rozwijać ;)
Komuś się (usunięte przez administratora) pali. Niby klienci piszą opinie o pracodawcy hehe. Firma ma tak zle opinie że już sama sobie odpisuje pozytywniee na swój temat. Ale jaja . Unikać tej firmy jak ognia! (usunięte przez administratora) na każdym kroku. Pracownik może tyrać a zawsze coś znajdą żeby nie zapłacić!!!
Każdy ma prawo zostawić swoją opinię zarówno dobrą jak i złą :-) :-) Życze ci więcej pozytywnych emocji w przyszłości :-)
Widzę, że w Twojej wypowiedzi jest sporo złości. Trzeba podkreślić, że zawsze staramy się postępować fair wobec pracowników, nawet jeśli z różnych powodów nasze drogi się rozchodzą. Rozumiem, że Twoje doświadczenia mogły być negatywne, a my szanujemy każdą opinię. Warto było zgłosić wcześniej zastrzeżenia, abyśmy realnie mogli wspólnie zastanowić się, jak można poprawić sytuację i na co faktycznie mamy wpływ.
Odpisałem tylko jednym słowem, gdzie widzisz tu złość? To jest prawda. Pracownicy obecni jak i nie obecni mają prawo mieć o was takie zdanie, sami sobie na nie zapracowaliście. Poćwiczcie lepiej sztuczne scenki gdzie zawsze sprzedajecie karton hahaha. Nikt normalny nie kupuje tego na kartony. Mechanik ma zapłacić 171 zł za odrdzewiacz? (Z vatem i oczywiście płatną zawsze dostawą) żadna firma nie będzie sobie robić takich kosztów. Przy 24 sztukach 3500 tys zł śmiech na sali... klienci od was odchodzą bo nikogo nie stać na waszą słabą markę premium. A wy macie parcie na nowych bo raz czy dwa tam sprzedacie klej . ????????????
Nie ! Nie ! Nie !! Jeśli możecie to nigdy tu nie składajcie cv!!! Pracodawca płaci najniższa krajową!! Premia??? Jaka premia- zrobisz najniższy plan i premia 300zl, średni i 600zl, a wyższy???? Wyższy plan robią tylko ci co mają układy od lat lub pozyskali teren po kimś kto miał te układy. Ludzie nie chcą kupować tych środków bo są 4x droższe niż u konkurencji!! A i jeszcze jak klient zwroci towar to tez nie dostaniesz premi, jak firma nie zaplaci za fakture tez nie dostaniesz.Do tego szefowa siedzi na komputerze i śledzi na gpsie czy aby napewno pracujesz do 16. Firma KRZAK!! Produkty premium a wyglądają po miesiącu jak z ery dinozaurów, połowa nie działa, a druga połowa jest taka jak wszędzie indziej !!! Jeździsz z rodziną w niedzielę na wycieczkę? Szefowa sprawdzi i powie ze masz zatankować to co wykorzystałeś! Nie polecam !!! Strzeżcie się !!! W przeciągu roku z 30 przedstawicieli przyszło i odeszło? Dlaczego??-- Bo taka lipa tutaj jest! Chcesz awans?? Jaki? Na kogo? Nie ma tu awansu jest tylko przedstawiciel i tyle. I jeden manager na wszystkich przedstawicieli. Zawsze obiecuje ze ci pomoże i na tym się kończy. Takie wsparcie.
Dziękuję za Twoją opinię. Każda uwaga – zarówno pozytywna, jak i krytyczna – jest dla nas cenną wskazówką i szansą na dalsze doskonalenie naszych działań. Chciałabym odnieść się do poruszonych przez Ciebie kwestii, aby rozwiać ewentualne nieporozumienia. Wynagrodzenie i premia: Podstawowe wynagrodzenie w naszej firmie jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i regularnie analizowane. System premiowy został stworzony z myślą o nagradzaniu osiągnięć sprzedażowych. Zdajemy sobie sprawę, że mogą wystąpić indywidualne wyzwania, dlatego zawsze zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w przypadku wątpliwości czy trudności – tylko wtedy możemy wspólnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Produkty i rynek: Nasze produkty z segmentu premium są dedykowane klientom ceniącym jakość i innowacyjność, co naturalnie wiąże się z wyższą ceną. Podczas rekrutacji dokładnie omawiamy te kwestie z kandydatami, a także zapewniamy szkolenia i materiały, które mają pomóc w lepszym zrozumieniu specyfiki naszych produktów oraz rynku. W pełni rozumiemy, że sprzedaż w tym segmencie może być wymagająca, jednak wierzymy, że solidne przygotowanie i zaangażowanie pomagają osiągać sukces. Relacje z przełożonymi: Jest nam przykro, jeśli odniosłeś/aś wrażenie braku wsparcia ze strony menedżerów. Celem naszej kadry zarządzającej jest stworzenie środowiska pracy, w którym każdy czuje się wspierany. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z przełożonym w razie jakichkolwiek pytań, trudności czy potrzeb wsparcia – rozmowa jest kluczem do zmierzenia się z problemami . Awans i rozwój: Awans w naszej firmie jest oparty na wynikach sprzedażowych oraz zaangażowaniu. Zależy nam na rozwoju pracowników, dlatego ciągle rozbudowujemy strukturę. Niebawem pojawią się nowe możliwości na stanowiskach sprzedażowych, eksperckich i menedżerskich. Zaangażowanie i sukcesy z pewnością zostaną dostrzeżone. Systemy monitorowania czasu: Systemy monitorowania (w jednostkowych przypadkach) służą przede wszystkim do optymalizacji tras oraz zwiększania efektywności pracy w terenie. Nie są wykorzystywane do innych celów i ich działanie jest zgodne z obowiązującymi przepisami. Praca w pełnym wymiarze godzin zakłada 8 godzin dziennie, co jest ustalone w umowie o pracę. Co do pokrywania kosztów rodzinnych wycieczek – w pełni rozumiemy, że może być to ważny temat, jednak obecnie takich świadczeń nie oferujemy. Podsumowanie: Twoje doświadczenia mogą być odzwierciedleniem indywidualnych sytuacji, dlatego doceniam ich zgłoszenie. Budujemy firmę pracy opartą na otwartości i współpracy, dlatego jeśli masz szczegółowe sugestie lub kwestie, które chciałbyś/chciałabyś omówić, zapraszam do kontaktu bezpośredniego. Paulina Wierzbicka
Segment premium? Mowa o tych produktach które nie działają? I przez to nie ma powtarzalności produktu u klienta? Firma ponad 20 lat na rynku. Nikt jej nie zna.. Przez 20 lat super premium firma ma tylko paru przedstawicieli i jest no name na polskim rynku?? To co to za firma. Macie 5 produktów które się wyróżniają na tle 400. Reszta to tandetna badziewa.. lub taka sama jak wszędzie indziej. Firmy które są premium, prosperują tyle czasu na rynku są rozpoznawalne wszędzie. Niech Pani ruszy (usunięte przez administratora) z biura pojedzie do klientów którzy przestali kupować i zapyta dlaczego to zrobili? Znam parę odpowiedzi: - nie działa, za drogo, gdzieś indziej mam lepiej i taniej, darmowa wysyłka. Jeżeli coś jest TOP to nie ważne ile by kosztowało zawsze ktoś kto liczy się z jakością po to wróci. A tutaj brak ponownego zamówienia...
Nasza firma działa na rynku od ponad 20 lat, a w tym czasie zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, którzy korzystają z naszych produktów z powodzeniem. Jest to możliwe dzięki jakości naszych produktów. Segment premium, w którym się specjalizujemy, wymaga odpowiedniego podejścia – zarówno pod względem właściwego doboru produktów, jak i ich prawidłowego zastosowania. Dlatego tak ważna jest rola naszych przedstawicieli, którzy stanowią kluczowe ogniwo w dostarczaniu optymalnych rozwiązań. To dzięki nim każdy produkt może zostać dopasowany do specyficznych potrzeb i warunków, co w efekcie przekłada się na wyższą efektywność i satysfakcję użytkowników. Jeśli ktoś woli pracować w innym segmencie, to w pełni szanujemy ten wybór. Rozumiemy też, że powtarzalność zamówień jest istotnym miernikiem jakości produktów i relacji z klientem. Brak ponownych zakupów może wynikać z niewłaściwego doboru produktu lub jego niewłaściwego stosowania. Właśnie dlatego tak mocno podkreślamy znaczenie wsparcia naszych przedstawicieli, którzy służą pomocą w znalezieniu najlepszego rozwiązania, co często wymaga czasu, uwagi i zaangażowania. Chociaż nie jesteśmy rozpoznawalni na każdej ulicy, uważamy, że jakość i funkcjonalność produktów są fundamentem długotrwałej współpracy. Na początku relacji z pewnością przekazaliśmy informacje o tym, jak zaawansowany i rozbudowany będzie teren objęty opieką. Żałujemy, że nie mieliśmy okazji omówić pojawiających się wątpliwości w trakcie trwania współpracy. Otwarta rozmowa mogłaby pomóc w szybszym znalezieniu rozwiązań satysfakcjonujących obie strony. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to najłatwiejsze podejście, ale na pewno bardziej skuteczne i skoncentrowane na działaniu, co jest kluczowe, aby to rozwiązanie znaleźć. Z pokorą przyjmujemy, że nie każda współpraca kończy się pełnym sukcesem. Dołożymy starań, aby jeszcze lepiej wsłuchać się w potrzeby klientów z obszaru, którym się Pan zajmował. Jeżeli jest Pan gotów do rozmowy, chętnie poznamy Pana szczegółowe spostrzeżenia i sugestie. Skontaktuję się.
Brawo!! Wreszcie firma przestaje obrażać ludzi, ktorzy pisza opinie. To co jest napisane na temat tech-masters jest prawda. Wy tylko chcecie zamydlac oczy tym, ktorzy to czytaja. Firma pozyskala klientow tylko dlatego ze handlowcy ciezko walcza o kazdego jednego. Niestety klienci nie sa przywiazani do produktow. Jak sie dowiaduja , ze za polowe ceny maja to samo u konkurencji to sa delikatnie mowiac poirytowani. Niestety jest to praca glownie jako akwizytor i opowiadanie bajek, ze firma od 20 lat jest na rynku i ma duze grono klientow to tak samo jak z amway czy herba life. Oni sa bardziej rozpoznawalni i dzialaja na podobnej zasadzie ale czy kazdy z nas ma ich produkty w domu?
Nie ma powodu kogokolwiek obrażać. Rozumiemy, że opinie bywają różne i staramy się podchodzić do nich oraz do każdej osoby z szacunkiem. Walczymy o każdego klienta – to naturalny element pracy w sprzedaży, a bez wysiłku naszych handlowców trudno byłoby nam się rozwijać. Jednocześnie dbamy o jakość produktów i otwarcie komunikujemy oraz testujemy ich skuteczność razem z klientem. Wspomniane firmy działają w obszarze marketingu wielopoziomowego. Istotą MLM jest budowanie wielopoziomowej struktury sprzedażowej, w której niezależni sprzedawcy nie tylko oferują produkty, lecz także zapraszają do współpracy kolejne osoby, otrzymując za to prowizje od ich obrotu. To model funkcjonujący na rynku od wielu lat. Jeśli ktoś widzi się w takiej strukturze, to też jest w porządku. Nie mamy tutaj jednak punktów stycznych, bo pracujemy inaczej – każdy zatrudniony ma umowę o pracę, własny obszar działania oraz realne wsparcie firmy i zespołu. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy klienci szukają tych samych rozwiązań czy cen. Nie istnieje produkt idealny dla każdego. Stale staramy się, aby nasza oferta była udoskonalana, a obsługa klienta rzetelna. Każda opinia jest dla nas cenną wskazówką, co możemy jeszcze poprawić. Najbardziej skuteczne jest jednak zgłaszanie konkretnych uwag dotyczących określonych przypadków na bieżąco podczas pracy – wówczas możemy przyjrzeć się im bliżej i wspólnie poszukać najlepszych rozwiązań.
Starsze opinie, w ktorych nazywaliscie ludzi niedojdami jednak pokazywaly co innego. Nie musisz opisywac jak na czym polega mlm. Raczej opisz czym jest akwizycja d2d
Zaznaczam, że ze strony naszej firmy nikt nigdy nikogo nie obrażał. Jeśli pojawiły się nieodpowiednie wypowiedzi, to pochodziły one z zewnętrznych źródeł i nie reprezentują naszego podejścia. Odnosząc się do tematu d2d: jest to model sprzedaży, w którym handlowiec odwiedza klientów bezpośrednio, często bez wcześniejszego umówienia, pukając do drzwi. Nasza firma działa w terenie i nasi przedstawiciele również spotykają się z klientami – jednak sposób nawiązania kontaktu zależy od ich indywidualnych praktyk i preferencji klientów. Część może umówić się na spotkanie z wyprzedzeniem, inna może nawiązać kontakt bezpośrednio w trakcie wizyty. Kluczowe jest to, że szanujemy decyzje i czas naszych klientów. W ten sposób działa większość firm w naszej branży. Warto też pamiętać, że istnieje wiele innych form sprzedaży i kontaktu z klientem. Firmy korzystają z telemarketingu, sprzedaży internetowej, udziału w targach branżowych, spotkań w showroomach lub prezentacji online. Każde z tych rozwiązań ma swoje specyfiki, a wybór odpowiedniego stylu wynika z potrzeb rynku, preferencji klientów oraz charakteru oferowanych produktów i usług. To z kolei determinuje pracę handlowca - możne obsługiwać kontrakty, pracować jako telemarketer, uzupełniać półki lub działać w innym charakterze – wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Szanujemy każdy rodzaj pracy, jednak poszukujemy osób, które dobrze czują się w naszym modelu działania. Jeśli nie jest to Twój styl, z pewnością znajdziesz inne możliwości na rynku, dostosowane do Twoich indywidualnych oczekiwań, umiejętności i predyspozycji.
Rozmowa sztywna, widać sztuczne uśmiechy. Słabe warunki
Jeśli chcesz stracić swój czas i nic nie zarobić przyjdz to tech masters. Ktoś tu pisał o rozwoju? Możesz awansować na przedstawiciela lub przedstawiciela. Za najniższa krajową.
Rekrutacja jest podzielona na kilka etapów, najpierw odbyłem rozmowe telefoniczną a poźniej zostałem zaproszony do biura. Na rozmowie został omówiony zakres obowiązków, zarobki, teren na jakim miałbym pracować.
Dotychczasowe doświadczenie Pomysł na rozwój Dlaczego w tej firmie chciałbym pracować
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak masz trochę pojęcia o sprzedaży i ci się chce pracować to jest git. Trochę trzeba się napocić ale tak jest wszędzie. Jak chcesz ładować chipsy napólke to nie tutaj. Tu jest handel. Nie jest tak że wszystko zawsze super, ale ogólnie jest naprawdę okej.
Korzystam z produktów Tech-Masters. Zgadza się nie należą do najtańszych, ale są wydajne i działają. Czasami jest to złudne oszczędzanie, wolę kupić coś dobrego, działajacego i wydajnego (pod warunkiem, że wiesz jak z tego korzystać, a doradztwo TM jest w cenie). Dodatkowo PH, który mnie odwiedza zawsze służy radą, nie wciska towaru. Wiem, że zależy im, by sprzedać, ale relacja też jest ważna. Jako jedna z nielicznych firm, zostawiają gadżety. Może to banał, ale dla mnie jako klienta to miły gest. Nie każdy się nadaje do tej pracy, nie z każdym z PH lubię współpracować. Przedstwaiciel z Firmy Tech Masters (nie chce podawać imion i nazwisk) zalicza się jednak do osób, który jest mile widziany u mnie. Lubię nowości, chce się rozwijać, a oni zawsze mają coś ciekawego do pokazania. Aaaa i jeszcze jedno, sposób sprzedaży również na wielki plus. Mało kto dzisiaj tak prezentuje produkty jak oni...Pamiętajcie o jednym, żeby ocenić kogoś trzeba wysłuchać dwóch stron i dopiero wyciągnąć wnioski. To sprawiedliwe i uczciwe podejście
Firma jest naprawdę spoko. Produkty są dobrej jakości i jeśli masz jakieś doświadczenie w sprzedaży i chęci, to serio możesz tu naprawdę dobrze zarobić. W sumie, jak to w handlu, trzeba sie trochę natrudzić, ale efekty są ok. Atmosfera jest mega przyjazna. Nie jest to takie częste, a tutaj ludzie faktycznie się wspierają. Oczywiście, jak wszedzie, są plusy i minusy: czasami trafi się ciezki klient albo gorszy moment, coś komuś nie spasuje ale można to ogarnąć.
Hahaha, przestań tutaj taka super praca że paru pracowników i nic się nie rozwija. Każdy kto przychodzi widzi co się dzieje i odchodzi..
Skoro jest tak źle to dlaczego nadal tu pracujesz ;) ? Negatywne opinie, które są wystawiane nie świadczą tylko o pracodawcy ale i o osobie je wystawiające. W firmie są ludzie, którzy pracują tutaj po kilka i kilkanaście lat. Przypadek ? Jeśli jesteś słabą jednostką i swoją porażkę zwalasz na system to znaczy, że czas poszukać mniej wymagającej pracy. Nie każdy nadaje się do takiego rodzaju pracy, czas weryfikuje a Ci, którzy walczą osiągają sukcesy, zostają tylko najlepsi.
Handlowcy tutaj każdego roku zwiększają sprzedaż. Są ciągle nowe produkty. Nie każdy nadaje się do tej pracy ale Ci którzy to lubia mają możliwości.
Nie mogę zgodzić się z tą opinią. W ostatnich kilku latach nasza firma odnotowała 75% wzrost sprzedaży, wprowadziła szereg nowych produktów, a baza naszych klientów nieustannie się powiększa. Ciągle się rozwijamy i umacniamy swoją pozycję na rynku. Ponadto, zapewniamy różnorodne możliwości rozwoju i wsparcia dla każdej osoby, która podejmuje z nami współpracę. Nasza działalność obejmuje wiele branż, a bezpośredni kontakt z klientem pozwala nam lepiej zrozumieć jego potrzeby. To daje spore możliwości działania. Warto również pamiętać, że w każdej firmie mogą zachodzić zmiany personalne, wynikające z różnych przyczyn. Przyczyny te mogą leżeć po jednej lub drugiej stronie. W naszej opinii jest to pozytywny aspekt – osoby odchodzące mogą odnaleźć lepszą dla siebie drogę zawodową, a my mamy szansę zatrudnić kogoś, kto będzie czerpał satysfakcję z pracy w naszym zespole. Zawsze wystawiamy dobre referencje, aby nasi byli pracownicy mieli jak najlepsze szanse na znalezienie odpowiedniego zajęcia w przyszłości.
Praca jest bardzo dobra pod warunkiem że masz sporo szczęścia lub jest dobrym handlowcem, albo lecisz na farcie albo masz umiejętności dobrego sprzedawcy. Atmosfera jest super! wszyscy są pomocni, empatyczni i życzliwi bo łączy ich wspólny cel. Nie można na to wgl narzekać. Umowa o prace,samochów służbowy z flotą zazwyczaj nowy samochód- nowa scala,octavia (flota cały czas się powiększa i stare auta zostają wymieniane na nowe), Samochód do użytku prywatnego. Nikt nie stoi Ci nad głową - Oczywiście jest DUŻE WSPARCIE od menagera który jeździ czasem z Tobą aby Ci pomoć lepiej sprzedawać. Szkolenia są często a to ze względu na dużą ilość produktów- musisz wiedzieć co sprzedawać bo jak nie będziesz znać zastosowania to co powiesz?? Imrezy integracyjne bardzo fajne ! Super hotele,atrakcje, pyszne jedzenie. Jedyny minus- ceny produktów to jedyna bariera dla małych firm które ciężko wydają na to swoje pieniądze lub kupują mniej bo mnieej zużywają. Polecam bardzo tą prace jeśli ktoś chce nabyć dobrego doświadczenia, poznać cudownych ludzi i sprawdzić się jako sprzedawca. Rynek jest duży więc wiele możliwości. Trzeba się dobrze przyłożyć i nie poddawać a jest szansa na sukces. Ja wybrałam inną drogę bo po wielu miesiącach uznałam że ta praca nie jest do końca dla mnie,ale jestem wdzięczna za tą możliwość bo wiele mi to dało. Tech-masters 3mam kciuki <3
Rzeczywiście, atmosfera i wsparcie w zespole to ogromny atut – można zawsze liczyć na pomoc kolegów i managera. Samochody służbowe i szkolenia to dodatkowe plusy, które ułatwiają codzienną pracę i rozwój. Jeśli ktoś chce się sprawdzić w sprzedaży, poznać świetnych ludzi i czerpać satysfakcję z wyników, to naprawdę dobre miejsce! Miejsce warte polecenia dla wszystkich, którzy chcą sie rozwijać ;)
(usunięte przez administratora)
Szkolenia sa, ale tak naprawde nic nie wnosza. Szkoli cie czlowiek wciskajac kit, ze te produkty najlepiej sie sprzedaja a w terenie nikt ich nie chce. Ucza cie jak zaprezentowac produkt, zeby klient mial cie gdzies
No to można równie dobrze nie przechodzić tych szkoleń jak szkoda na nie czasu? No bo jak nawet kasa się nie zmienia to dajcie spokój... Można wtedy ich odmówić czy to obowiązek?
Dajmy na to że ktoś robi szkolenia to co potem? No wiecie czy idzie za tym podwyżka bo ktoś ma większe kompetencje?? Jestem ciekawy bo to byłoby dla mnie ważne.
Nie, szkolenia masz obowiazkowe, bo to sa szkolenia produktowe . Prowadza je ludzie, ktorzy srubokreta w reku nie mieli a pouczaja mechanikow i inzynierow. O awansie czy podwyzce to zapomnin
Awans zrozumiem bo stolka może nie być. Jaki jest problem w podwyżce? Budżetu nie starcza czy magicznie już teraz tak super płacą?
No ale chyba widzicie ile zarabiacie? Poza tym to wielkie kierownictwo powinno chociaż dawać znać czy będzie w przyszłości szansa na podwyżkę bo inaczej bez sensu sie starać
Ja pracuje tu od ponad roku i nie powiem, że jest to lekka praca ale jak już wypracujesz sobie system to jest fajnie, premię są jak w każdym handlu, plan trzeba zrobić. Firma cały czas daje nowe możliwości aby łatwiej było dopiąć miesiąc, zniżki, gadżety, konkursy, cały czas coś się dzieje.
Czy szukają kogoś aktualnie w firmie NOWYTECH Polska Sp. z o.o.?
Jeśli chciałbyś złożyć swoją aplikację CV możesz ją przesłać na aktualnie udostępnione tereny przez pracuj.pl lub wysłać na adres email biura gdyby interesujący Cię teren był niedostępny. Skontaktujemy się z Tobą.
Na jakie wsparcie w NOWYTECH Polska Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Nie pracuje w nocy nikt. Praca 8-16 od poniedziałku do piątku.
Praca dla pracowitych, jeśli jesteś roszczeniowym leniem nie zagrzejesz tu miejsca. Jedyne co musisz mieć to chęć do pracy i lubić kontakt z klientem. Negatywne opinie to ci, którzy myśleli, że zatrudnia się aby siedzieć w domu, spać do 12, odebrać telefon i może raz w tygodniu pojechać do klienta. Najlepiej jeszcze za te zasługi dostać auto prosto z salonu…
Codzienna spowiedź swojemu przełożonemu po przejechanej trasie, nie zadzwonisz to możesz oczekiwać rano telefonu z pretensjami. Ceny produktów z kosmosu.
Witam, Ile realnie da się zarobić na stanowisku pH?Jaka flota samochodów dysponuje firma dla pH? Bardzo proszę o informację.
Realnie 4 podstawy reszta to prowizje, flota to dla PH skoda Fabia po awansach Oktawia.
Auto po okresie próbnym można użytkować prywatnie, ale trzeba zgłosić dalsze wyjazdy. Tereny są tak zorganizowane że nie ma potrzeby podróżowania z noclegiem czy w weekendy
Flota samochodowa to ok. 30 aut - wszystkie nowe w leasingu lub tuż po. Głównie skody - fabia, octavia, scala. Obsługa pojazdów poza tankowaniem jest po stronie pracodawcy - serwisy i naprawy zgłaszasz do biura i umawiają cię na dogodny termin. Możesz skorzystać z auta zastępczego w razie szkody czy dłuższej naprawy. Tankujesz na kartę flotex. Dostałam nawet wszystkie płyny na dolewkę wraz z "wyprawką".
oczywiście najnowsze auta trafiają do tych, którzy pracują najdłużej lub mają najlepsze wyniki - ale chyba nikt nie oczekuje topowego modelu przy umowie na okres próbny...
Praca tylko dla zdesperowanych! System premiowy jest tak skonstruowany, że przez pierwszy rok pracujesz za najniższą krajową, a gdy uda Ci się pozyskać stałych klientów (co jest bardzo trudne ze względu na wysokie ceny produktów w porównaniu do konkurencji) to może dostaniesz 300zł premii. Bardzo duża rotacja handlowców, przez co klienci nie traktują firmy poważnie. Produkty są faktycznie wysokiej jakości, ale ceny są całkowicie nieadekwatne do cen rynkowych, często podczas wizyty zdarza się, że klient jest zainteresowany zakupem, ale po usłyszeniu ceny rezygnuje. Handlowcy często wracają z trasy bez żadnego zamówienia, po czym muszą tłumaczyć się przed dyrektorem dlaczego nic nie sprzedali. Ogólnie praca dla doświadczonych handlowców, którzy sprawnie poruszają się po firmach przemysłowych, problem w tym, że żaden handlowiec nie będzie efektywnie pracować za takie pieniądze, dopóki firma tego nie zrozumie to nie wroże jej przyszłości.
Dziwne rzeczy wpisujesz Maurycy. W każdej firmie zdarza się że handlowiec danego dnia przywiezie zero z terenu. Ja miałem kilka razy zero w terenie i nikomu nie musiałem się spowiadać z nieudanego dnia. Najniższa krajowa przez rok? Maurycy jeżeli Ci się nie chce pracować, to masz takie wynagrodzenie na jakie zapracowałeś. Trzeba mieć chęci do pracy i być zdeterminowanym, praca w handlu nie polega na jeżdżeniu i uzupełnianiu towaru na pułkach. Osoby które krytykują firmę, cenę produktów itp. Są trochę śmieszne i szukają wszystkich i wszystkiego aby obwinić ich za swoje niepowodzenie. Czasem trzeba spojrzeć na siebie i przyznać się do porażki, wszak one nas uczą i dają szansę aby w przyszłości nie popełniać tych samych błędów.
Podstawa na poziomie najniższej krajowej jest uwłaczająca. Jeżeli ktos zostaje handlowcem to wiadomym jest, ze jest zmotywowany do pracy, a takie gadanie pokazuje, ze odpisal na posta ktoś z osob zarządzajacych ta firma. Wskazuje to na najzwyklejszy wyzysk, a wrecz moze pokazywac (usunięte przez administratora) Moze niech Pani dyrektor tej firmy pokaze pracownikom jak to sie skutecznie sprzedaje to na pewno beda mieli wieksza motywacje do dzialania
Trzeba było się uczyć, to może byś teraz był programistą. Kolejny sfrustrowany i roszczeniowy typ co wylewa żale że praca za najniższą krajową jest uwłaczająca. Kolego jak masz takie podejście, to Ci życzę powodzenia w życiu. Żeby do czegoś dojść trzeba pracować. Zdobycie klienta i utrzymanie relacji z klientem to proces długofalowy, nie jest tak że po dwóch sprzedażach klient będzie u Ciebie zamawiał regularnie. Może się po prostu do do tej pracy nie nadajesz. Pozdrawiam ????
300 zł premii ? chyba Pan żartuje za taką premię nikt by nie pracował. Premia jest adekwatna do uzyskanych wyników, nawet największy leń jest w stanie wypracować większą premię. Dodatkowo często są organizowane konkursy sprzedażowe dzięki, którym również można uzyskać fajną nagrodę. Ale tak właśnie jest osoby, które się nie nadają do tego typu pracy zostawiają właśnie takie komentarze, a później fachowi przedstawiciele, którzy chcą przyjść do pracy czytają i zastanawiają się czy w tej firmie nie traktuje się ludzi poważnie.
W marnej firmie o kazdym mozna powiedziec, ze sie nie nadaje. Po twojej wypowiedzi widac juz (usunięte przez administratora) Czlowiek wyksztalcowy i bedacy specjalista moze oczekiwac wiekszej podstawy niz najnizsza krajowa. Niestety w tej firme podlizywanie sie jest jedyna opcja. Handlowcy dzwonia do mechanikow i niby umawiaja sie na naprawe a prosza sie o zamowienie. Jak wchodza do klientow to wrecz mowia teksty: wzialby pan chociaz izolacje. Juz minely czasy akwizycji czy sprzedaży biblii po domach. Jako firma nie zbudowaliscie pozycji, aby byc rozpoznawanym na rynku, wiec kto tu sie nie nadaje? Moze kadra zarzadzajaca? A no tak, zapomnialem, ze kadre wymieniaja regularnie, bo nawet na dyrektora nikt z kompetencjami tam nie chce przyjsc
Zaorala to sie wlasnie firma, ktora nawet wieloletnim pracownikom nie daje wiekszej podstawy i zmusila do podpisania nowych i mniej korzystnych warunkow. A slaba psychicznie jest osoba, ktora nie potrafi przyjac krytyki, atakuje kazde slowo prawdy. Zawodowa porazka jest pracowanie w tej firmie z nadzieja, ze jak zrobie wiecej to bede kims. Nic bardziej mylnego, bedziesz akwizytorem proszacym sie o to, zeby klient cos kupil. Widac z reszta po rotacji w tej firmie, handlowcy ktorzy przyjda na chwile, wpisza w cv i uciekaja do konkurencji. Wiec jaki sukces odniosles poza zlosliwymi odpowiedziami na gowork?
Dużo wiesz o warunkach współpracy innych pracowników, szkoda że o swoje warunki tak się nie troszczyłeś.Mylisz pojęcia krytyki z konstruktywną krytyką. Twoje argumenty są mijająca się z prawdą abstrakcją, nie mają pokrycia w rzeczywistości. Jak Ty pracowałeś po to żeby być kimś na etacie, to Ci gratuluję. Ja już pracuję klika lat i jakoś nie muszę się prosić o zamówienia. Rotacja owszem była duża bo przychodzą płaczliwe niedojdy i psują renomę firmy. Osoby w potocznym rozumieniu jako jednorazówki z myślą w głowie zarobić i się nie narobić. Ale o tym możesz coś sam powiedzieć. Moim sukcesem jest to aby takie osoby jak ty znały swoje miejsce w szeregu i nie oczerniały firmy przez pryzmat prywatnego niepowodzenia. Bo prawdy które głosisz są Twoją wyimaginowaną rzeczywistością, taką myślą że żyjesz na wyspie o nazwie "Kiedyś będę" zła wiadomość dla Ciebie, z takim podejściem nigdy nie będziesz. Pozdrawiam
Twoje wypowiedzi pokazuja poziom tej firmy. Tak naprawdę nie odpowiadasz na pytania zadane w komentarzu. Piszesz z bledami ortograficznymi i takie komentarze pokazuja tylko to, że ta firma nie jest godna uwagi skladajac cv. Nie masz pojecia co to jest konstruktywna krytyka. Co mozna powiedziec pozytywnego o firmie handlowej, w ktorej ani pani prezes ani dyrektor handlowy nie maja doswiadczenia sprzedazowego? Nie pracowali jako handlowiec, nie znaja klientow. Lawiruja miedzy teoria a tym co im powie austria. Pani od marketingu nie pracowala wczesniej w marketingu, tworzac strone na fb jakos nie sprawila, ze firma jest rozpoznawalna. Jakos nie jestescie pierwsza ani nawet trzecia firma jaka przyjdzie na mysl wiekszosci inzynierom. Jedyne co potraficie to krytykować pracownikow i innych oczekiwać, że beda przytakiwać jak krowy na pastwisku. Przyklad zawsze idzie z gory, wiec jezeli osoby zarzadzajace nie reprezentuja soba wartosci to czego oczekujecie od handlowcow?
Znowu zwalasz winę na osoby trzecie. Bo Pani prezes to, bo Pan dyrektor to, bo Pani od marketingu tamto. A kiedy sam sobie coś zarzucisz? Wykształcony specjalista a wymaga prowadzenia za rączkę. Ty jako handlowiec masz obowiązek budować i promować markę i firmę w której pracujesz. Za to chyba brałeś wynagrodzenie, być może specjalistyczna akwizycja i sprzedaż Biblii za mocno Ci weszła w krew i dlatego nie poradziłeś sobie w branży technicznej. Pozdrawiam
Sprzedaz to zlozony proces, w swiecie pelnym konkurencji marketing jest podstawowym elementem. Firma ma ponad 20 lat a tak naprawde nikt nie ma pomyslu na to jak to zrobic, zeby ja rozwijac. Kiedy ty leniu leniwy ostatnio cos sprzedales? Pochwal sie wynikiem. Jak narazie to tylko szczekasz i zaczynasz wyzywac ludzi. Firme tworza Ludzie, pamietaj o tym. Robisz idealny czarny PR tej instytucji
firma ma się za markę luxusową co tak naprawdę mija się z prawdą, najniższa krajowa + premia o której ktoś tam kiedyś słyszał ale nikt nie widział, narzędzia dla pracowników łącznie z autami na bardzo niskim poziomie, oczywiście Pani prezes i Pan dyrektor oraz ich przydupaski jeżdżą nowymi autami ogólnie nie polecam choć niestety sama tam pracuje ale już niedługo
Podstawa marna jak na tak ciezka prace, sprzedaz w formie akwizycji, pukania od mechanika do mechanika. Manager bardzo sympatyczny i stara sie byc pomocny. Z pania prezes to roznie, zalezy czy jej przypasujesz, loteria. Albo jestes jej pupilem albo traktuje cie z gory. Wszystko zalezy tez czy trafisz na teren, na ktorym ktos faktycznie pracowal czy nie, czy na terenie obok nie masz kolegi ktory przejal klientow z twojego terenu czy nie. Jak klienta obsluguje biuro to ci sie nie liczy i mozesz o tym nie wiedziec. Jak chodzisz po mechanikach to prosisz sie, zeby od ciebie kupili. Zawsze mozesz liczyc na kolege, ktory zadzwoni i powie ci, ze ktos robi wieksze obroty niz ty, ze jak nie zrobisz okreslonego obrotu to cie zwolnia itp. Szef zadzwoni wypytac sie o twoje zycie prywatne, zeby miec pewnosc, ze bedziesz zajety tylko praca. Krotko mowiac jak nie bedziesz od poczatku pracowac duuuzo i prosic sie klientow zeby kupili to bedziesz moec pod gorke, a jak zrobisz juz prog premiowy to albo wyfakturuja pozniej zebys premii nie dostal albo cos ci z niej utna. Super rodzinna atmosfera, tylko jak zapozujesz do zdjecia to stan z boku. A co do samochodu to dramat, jak odpowiednio zarobisz to co zmienia na nowszy
Wszystko zalezy od regionu, jak masz teren spalony, bo jestes 10 handlowcem albo ktos ma klientow z twojego terenu to jest ciezko. Wszystkie wsrtosci przekaza ci na rozmowie. Tak naprawde jak trafiasz na teren, na ktorym jest balagan to kazda 1 zlotowka obrotu to twoja ciezka praca jakbys w innej firmie zrobila 10 tys obrotu
Jak w opinii powyzej (czytajmy ze zrozumieniem) podzial jest tylko ktos ci moze wchodzic w teren. Tak, szkolenie jest. Najskuteczniejsze jest to jak prosic sie klienta o to, zeby cos wzial. Twoja odpowiedz wyglada jakby ktos z firmy sie prosil o pozytywne slowo
Ja pracowałam w tej firmie 2 lata, ale ze względów prywatnych musiałam zrezygnować, nie wiem skąd biorą się tak negatywne opinie. Szkolenia produktowe odbywają się często, każdy przedstawiciel otrzymywał produkty do demonstracji aby móc lepiej zaoferować dany produkt. Jeśli zbudujesz zaufanie u klienta to praca jest prosta i przyjemna. Każdy przedstawiciel ma wyznaczony swój teren i każdy teren ma granice gdzie może zdarzyć się firma na jej granicy ale nikt się nie szarpie czy to Twój klient czy mój wszystko jest do dogadania. Praca przedstawiciela jest dochodowa jeśli chce Ci się pracować, bo jeśli masz podejście, że podstawa to szczyt Twoich możliwości to nie pchaj się do tego typu pracy, trzeba lubić kontakt z klientem i być nastawionym na sprzedaż bo tylko z tego się bierze prowizja, nie z picia kawki na stacji i czekania jak ktoś zadzwoni.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z NOWYTECH Polska Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Z własnego doświadczenia wiem, ze przełożeni w tej firmie nie są nastawieni na zwalnianie, a na pomoc! Dają szanse , szkolą, by pracownik mógł zdobywać jak największe prowizje. Cała reszta zależy od Ciebie wykorzystasz albo nie ????
Bardzo dobrze wspominam czas w tej firmie, Praca jest wymagająca, żeby sprzedawać musisz poznać produkty!! kiedy już się to stanie z łatwością przyjdzie Ci pozyskiwanie klientów. Bardzo dobre szkolenia na wysooookim poziomie, spotkania integracyjne, premia w zależności od sprzedaży. Masz problem, zawsze ktoś Ci pomoże. Jeśli jesteś gotowy na rozwój i zdobycie solidnego doświadczenia w handlu to tu masz to wszystko gwarantowane!
Jaki jest okres rozliczeniowy w NOWYTECH Polska Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Wypłata zawsze była na czas . Chyba że ktoś że ktoś rezygnował z pracy. Wtedy i aktualnie nie było zapłacone za wiele aktiwalentow
Umowa o pracę to podstawa 4000 tys brutto i oczywiście prowizja za wyrobiony obrót. Wszystko Ci powiedzą na rozmowie.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w NOWYTECH Polska Sp. z o.o. - Kraków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w NOWYTECH Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NOWYTECH Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy NOWYTECH Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NOWYTECH Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 6 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NOWYTECH Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w NOWYTECH Polska Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Wielicka 250
30-663 Kraków - NIP: 5212729139 KRS: 0000134063
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |