Pracowałam i nie polecam, kierownikowi p. Arturowi powiedzialam prawdę przez telefon zwolnił mnie i mojego partnera gdzie byliśmy na zawołanie. Kłamał beszczelnie że godziny zabrane a zatrudnił inne osoby. Wiem że braki są na klepach. Za styczeń inni dostała wynagrodzenie a my jeszcze nie. Odradzam z tą osobą współpracy.
Nic się nie zmieniło dalej Artur robi wały. Typ jest miły i grzeczny jak nie ma kogo wstawić na sklep. Dzwoni w dniu wolnym obiecuje kokosy a na końcu kasy nie ma i głupio tłumaczy że wyrówna w przyszłym miesiącu i tak z miesiąca na miesiąc odwleka aż się zwolnisz i on kasę przytuli. Ania nie daj się zbyć złóż skargę na piśmie lub meilem do prezesa który pewnie nie wie co typ wyrabia i jak traktuje ludzi. Ja na szczęście już nie muszę pracować z tym osobnikiem.
Bardzo mi się podobała rozmowa z panem Rafałem By. Opowiadał pół godziny jaki to on jest nieskazitelny jak go on zawsze szuka kontaktu z drugą osobą nie mówiąc już o słowach - ODEZWĘ SIĘ I umówię cię z tym i z tym po czym cisza x czasu... Po co mydlić oczy i przekonywać jakim się nie jest jeśli taką personą się po prostu jest? Dla odhaczonych spotkań z kandydatami że niby coś zrobiłeś i tyle? Żałosne ????
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy wszelkie komentarze, które mogą przyczynić się do poprawy naszych usług. Jednakże, zależy nam również na zachowaniu kulturalnej i konstruktywnej dyskusji. W przypadku problemów lub niezadowolenia prosimy o bezpośredni kontakt z nami abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać sytuację. Dziękujemy za zrozumienie.
Marcin F. Szczesliwego Nowego roku!
Wszystkim z was wesolych swiat i szczesliwego nowego roku oprocz marcinowi f i arturowi m UMBRELLA NAJGORSZA FIRMA!!!
Umbrella- jeżeli jestes pracownikiem i wystawisz zla opinie to dzwonia z pretensjami i podniesionym glosem, zamiast wyciagnac refleksje:)) niby Polska firma, ale zatrudniają prawie samych ukrainców. Co najlepsze, ukrainców traktują lepiej niż polaków. Odradzam !!! I nie pozdrawiam Marcina F i Artura M.
Marcin F. to on jeszcze pracuje ? Pracowałem u typa w Katowicach i to był błąd życiowy. Wałki o kasie która się nigdy nie zgadzała prośba o wyjaśnienie zawsze kończyła się krzykiem i stwierdzeniem droga wolna a to ja decyduje ile zarabiasz i kiedy dostajesz kasę .Gdy trzeba było przyjść bo ktoś nie przyszedł to miły do rany przyłóż ,obietnice premii. Przy wypłacie oczywiście premii żadnej nie było kończyło się obietnicami wyrównania za miesiąc i tak w koło. Takich naiwniaków jak ja było kilku, widocznie tak działa cała ta firma . Odradzam pracę u Marcina F. omijajcie typa i firmę szerokim łukiem.
???????????? to prawda co napisales, ludzie lepiej juz do Holandii jechac albo do Niemiec na szparagi niz isc tam pracowac, jakbym mial okreslic Umbrelle to: (usunięte przez administratora) no i obiecanki cacanki o nie wiadomo jakiej premii
Po zmianie koordynatora wszystko sie rozwaliło grafik do bani wyczerpujący masakra po podwyrzkach a pensje mniejsze brak wsparcia . Odpowidz koordynatora na zapytanie brzmi ja nie jestem od tego . Szuka pracy gdzie indziej po tylu latach przykra sprawa
Zadzwoniłem do koordynatora w Szczecinie. Dostałem zaproszenie do biura na rozmowę. Nie wiem jak w innych miastach ale w Szczecinie wygląda to bardzo dziwnie i podejrzanie, dwa biurka, dwóch gości, laptop i to wszystko. Jakby byli przygotowani do ucieczki przed skarbowym. Rozmowa bardzo niekonkretna i niezbyt profesjonalna. Ciężko było się dogadać. W umowie 12 godzin szkolenia - brak jakiegokolwiek szkolenia. Dostaje się koszulę szytą prawdopodobnie ze spadochronu, krawat i pagony. Podpisujesz poręczenie, że jak coś zniszczysz lub zgubisz to płacisz 50 złotych za każdą rzecz. Według mnie cały ten zestaw był wart mniej niż 30. Pracę dostałem ponieważ wbrew temu co piszą w ogłoszeniach, nie rozwijają się prężnie i dynamicznie. Ludzi poszukują bo po prostu ich tracą. Mnie również stracili po bardzo krótkim czasie. Jeden z większych błędów w moim życiu, nie polecam nikomu tej firmy.
Czy byłem karany?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie dajcie się wkręcić w grupę mobilną w Olsztynie, skończycie na stokrotce na sklepie w pojedynkę w miejscu gdzie samemu pracować się nie powinno, a wymagania stawiane przez człowieka któremu podlegacie są absurdalne, popracujcie na tym sklepie kilka dni, potem będzie cisza przez kilka dni. W końcu dowiecie się że walczono o was, ale z braku absurdalnych wymagań co do ujęć złodziei powiedzą wam, że stokrotka zrezygnowała z ochrony. I tak po tyg lub dwóch będzie kolejne ogłoszenie i tak w kółko. Nie dajcie się wkręcić w ich grę.
Witam, Chciałbym opowiedzieć o przykrej historii która przytrafiła mi się podczas współpracy z Marcinem F, i Arturem. Obaj panowie obiecują nie wiadomo co i koniec końców odchodzi się z firmy zawiedzionym. Każdemu odradzam współpracy z nimi, pracowanie po 250h + to norma a premii dadzą może 100zl
Jak często w Umbrella Holding Sp. z o.o. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 12 lutego na Lento.pl, obiecują bogaty rozwój.
Bardzo mi się podobała rozmowa z panem Rafałem By. Opowiadał pół godziny jaki to on jest nieskazitelny jak go on zawsze szuka kontaktu z drugą osobą nie mówiąc już o słowach - ODEZWĘ SIĘ I umówię cię z tym i z tym po czym cisza x czasu... Po co mydlić oczy i przekonywać jakim się nie jest jeśli taką personą się po prostu jest? Dla odhaczonych spotkań z kandydatami że niby coś zrobiłeś i tyle? Żałosne ????
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy wszelkie komentarze, które mogą przyczynić się do poprawy naszych usług. Jednakże, zależy nam również na zachowaniu kulturalnej i konstruktywnej dyskusji. W przypadku problemów lub niezadowolenia prosimy o bezpośredni kontakt z nami abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać sytuację. Dziękujemy za zrozumienie.
czy firma nadal funkcjonuje?
Pracodawca po ciągłym przekonywaniu o duzej premii za ~280h pracy w miesiacu, ma problem i z bólem serca przyznaje, ze premia w wysokosci stawki godzinowej x5 zostanie dodana do wyplaty za kolejny miesiac.
Pracowałam i nie polecam, kierownikowi p. Arturowi powiedzialam prawdę przez telefon zwolnił mnie i mojego partnera gdzie byliśmy na zawołanie. Kłamał beszczelnie że godziny zabrane a zatrudnił inne osoby. Wiem że braki są na klepach. Za styczeń inni dostała wynagrodzenie a my jeszcze nie. Odradzam z tą osobą współpracy.
Nic się nie zmieniło dalej Artur robi wały. Typ jest miły i grzeczny jak nie ma kogo wstawić na sklep. Dzwoni w dniu wolnym obiecuje kokosy a na końcu kasy nie ma i głupio tłumaczy że wyrówna w przyszłym miesiącu i tak z miesiąca na miesiąc odwleka aż się zwolnisz i on kasę przytuli. Ania nie daj się zbyć złóż skargę na piśmie lub meilem do prezesa który pewnie nie wie co typ wyrabia i jak traktuje ludzi. Ja na szczęście już nie muszę pracować z tym osobnikiem.
Odradzam pracę w tej firmie. Dawałem z siebie wszystko i byłem na każde zawołanie managera rejonu Wrocławia pana Artura M. Jeździłem w delegacje itd. Zostałem potraktowany jak " (usunięte przez administratora) " którego można od tak wrzucić i zastąpić go nową rzeczą ( osobą ) Pan Artur M. zwolnienie mnie tłumaczył tym że mają redukcję godzin na sklepach. A z tego co się dowiedziałem od obecnych pracowników to (usunięte przez administratora) prawda bo np na sklepie Sphora jak i Zarra są potrzebni ludzie do pracy. A jeszcze z moich obserwacji na sklepy Super Pharm zostali przyjęci nowi pracownicy.
Potwierdzam ludzie boją się rozmawiac i zgłaszać, nie zgadzają się godziny z wypłatami. PANIE ARTURZE M. nie nadaje się Pan na inspektora, dac panu rękę połknie Pan całego człowieka. Pracowalam 6 tygodni i w tym 4 zlapka bylam chwalona i potraktował mnie jak (usunięte przez administratora).
Pracowalem w tej firmioe jako ochroniarz z licencja do konca 2000 r. Mile wspominam ten czs poniewaz kontakty osobowe zawsze byly z poszanowanie godnosci pracownika, pobory byly na czas. Obecnie przeprowadzilem sie do Gdanska i chetnie nawiazalbym dalsze kontakty. Ryszard G
Praca na terenie Warszawy na sklepach Sephora, może wydać się dziwnym doświadczeniem pod wodzami Umbrelli. Kiedy łapiesz złodzieja musisz jechać na komendę składać zeznania, Ty, nie kierownik sklepu. Musisz czekać na podmianę bo inaczej nie możesz opuścić sklepu, co najlepsze, policja już się niecierpliwi i denerwuje dlaczego nie mozesz z nimi jechać. Dalej kiedy już zeznajesz masz telefonu co chwilę jak tam sprawa, czy już po zeznaniach, panika. Brak organizacji, koordynatorzy dzwoniący na L4 czy przyjdzie się do pracy, problemy z wypłatami, spóźnienia i brakujące 500,400,800, różnie... Średnio co drugi miesiąc. Nieubezpieczone osoby po kilka miesięcy, jakaś sprawa sądowa dotycząca ujęcia na perfumerii? Super, oczywiście nie zapłacimy za to. Wszystko jest dobrze kiedy robisz wynik, czyli statystyczne 5 ujęć w miesiącu za które jest 800 zł premii. Czekanie aż ktoś wyjdzie z perfumerii i bum. Kiedy robisz udaremnienie jest źle, kiedy prosisz o pomoc jest źle. Chore naciski również z strony sephory na robienie ujęć i wyniku, bo im się to opłaca. Tworzenie jakiejś chorej historii, z jednej strony to jest premia i dobry wynik płatne jak za coś dodatkowego (ujęcie), z drugiej strony coś wymaganego od Ciebie czyli must have. (usunięte przez administratora) Nie polecam, chyba że lubisz szarpanie się z (usunięte przez administratora) i psie pieniądze za poważne niebezpieczeństwo.
Mam do Ciebie kilka pytań. Jaka stawka za godzinę jest płacona obecnie w Sephora ? Czy faktycznie płacą 800 zł za każdym razem gdy zrobisz 5 ujęć ? Czy to prawda, że firma nakłada dużo różnych kar na pracowników? Czy firma wystawia tzw paski za wynagrodzenie i czy są one zgodne z tym co faktycznie zarabiasz ? Jaka szansa na umowę o pracę.?
Święta Prawda. To samo miałem na Superpharm-ach z ramienia Umbrelli w Warszawie. Z perspektywy czasu wydaje mi sie, że był to mój najgorszy pracodawca w branży ochroniarskiej.
pracowałam w tej firmie, zawsze wszystko było w porządku, jeśli chodzi o wynagrodzenia.
na warszawie jakieś duże zmiany dwóch nowych koordynatorów jeden z nich pan K. A. bardzo wulgarny i niegrzeczny. starch o coś zapytać bo podnośi głos i nie daje dojść do słowa.
Większość koordynatorów to są spady z innych firm ochroniarskich.
Jeden z koordynatorów mianowicie pan K.A traktuje pracowników jak powietrze jak jest coś ważnego do załatwienia to ma ich w głębokim poważaniu.Jego ciągłą wymówką są codzienne spotkania lecz jego wymówką jest że oddzwoni co jest nieprawdą firma sama w sobie nie jest lepsza wypłaty nie terminowe ostatnia była przesunięta o półtorej miesiąca po czym te kto nie przychodził do pracy z powodu braku pieniędzy z automatu zostaje zwalniany dosłownie kpina
Kierownictwo szło na rękę, wypłaty na czas. Zawsze stanęło murem za swoim pracownikiem.
Szczerze odradzam pracę w tej firmie a zwłaszcza na terenie sklepu(usunięte przez administratora). Nie wiem czy tak jest wszędzie ale ja akurat trafiłem że gorzej już nie mogłem. Kierownictwo sklepu traktuje pracownika ochrony jak intruza i wroga, pretensje o wszystko, co chwilę telefony do menadżera ze skargami, zakaz wszystkiego. Człowiek nie ma prawa nawet do 15 minut przerwy bo usłyszałem że nie mam prawa do przerwy bo jest duży ruch na sklepie i mam stać najlepiej na baczność przez 14 godzin i tak w kółko nawet usiąść nie można na kilka minut bo już telefon i skarga. Ogólnie bardzo niemiła atmosfera, krzywe spojrzenia kierownictwa, obgadywanie za placami sprawiają że człowiekowi wszystkiego się odechciewa. A firma nie lepsza. Dostałem 500 zł kary umownej tylko za to że nie odebrałem 2 połączeń bo byłem u lekarza jeszcze przed rozpoczęciem pracy a potem poinformowałem menadżera o zwolnieniu lekarskim i tym że nie pojawię się w pracy. Brak słów. Jeśli ktoś lubi być niewolnikiem i nie ma życia prywatnego to jak najbardziej może pracować a reszcie całkowicie odradzam bo człowiek nawet nie ma prawa zachorować a w pracy jest traktowany jak wróg
Szanowny Panie, Nie pojawił się Pan w pracy, nie informując o tym fakcie swojego przełożonego. Nie odebrał Pan kilkunastu telefonów. A teraz stara się Pan na forum wybielić i szkalować dobre imię firmy? Przypomnę Panu tylko, że to była Pańska 2 tego typu sytuacja. Mam wrażenie, że pretensje powinien mieć Pan do samego siebie. Życzę dalszych sukcesów na polu zawodowym.
Szkalować dobre imię firmy ?(usunięte przez administratora) Najgorsza firma ochroniarska z jaką miałem do czynienia i tyle w temacie. Nikt nie jest niewolnikiem żeby odbierać telefon na każde zawołanie bo są w życiu dużo ważniejsze sprawy i niektórych sytuacji nie da się przewidzieć. A porządny przełożony powinien zrozumieć niektóre sytuacje a nie od razu walić jakieś śmieszne kary. Brak słów. Dziwie się że ten wasz cyrk jeszcze istnieje
Zgodnie z prawem Polskim ,kazdy obywatel ma prawo zachorowac , zwolnienia sa elektroniczne wystarczy aby kadry czytaly . Kary za to ze czlowiek zachorowal to prosze zgosic do prokuratury. Pozatym kiedys kiedy byly papierowe zwonienia kazdy czlowiek mial czas na dostarczenia zwolnienia 7 dni , a firma musi byc gotowa na sytuacje choroby , czlowiek kiedy dostaje zawal wylew ma dzwonic to przestepstwo , Firma lamiaca prawo.
Ta firma nie posiada czegoś takiego jak dobre imię. Jesteście (usunięte przez administratora) nie mogę się doczekać dnia kiedy wreszcie zamkną ten wasz cyrk.
@FABIX Skąd Pan wie, który akurat pracownik to napisał? Po drugie, nikt w wolnym czasie nie musi być na Państwa zawołanie. Jeżeli jest inaczej, to znaczyłoby, że są Państwo (usunięte przez administratora)firmą.
Pracował Pan w tej firmie może miesiąc. Firma istnieje na rynku od 10 lat. Grafik pracy otrzymał Pan na miesiąc z góry, jak każdy z nas. Nie potrafił Pan przewidzieć o 8 rano, że na 10 nie stawi się Pan do pracy. Nie była to sytuacja jednorazowa. Na tej podstawie buduje Pan opinie o firmie. Gratuluję.
Oczywiście, zgodnie z prawem, każdy ma prawo do absencji. Zwolnienia lekarskie są elektroniczne. Pytanie brzmi - co w przypadku, gdy zwolnienia nie ma, człowieka nie ma w pracy, nie odbiera telefonu, nie informuje o absencji? Choroba nie jest przestępstwem....Ale tworzenie negatywnych opinii w oparciu o cudze wypowiedzi, które mijają się z prawdą, jest co najmniej nie na miejscu. Pozdrawiam.
Odpowiadając na Pańskie pytanie - dwukrotnie zostałem ściągnięty na obiekt za człowieka, który wypisuje tutaj negatywne komentarze. W dzisiejszych czasach, ustalić adres IP, powiązać ze sobą fakty, skojarzyć Nick z osobą - nie jest żadnym problemem. Nikt nie ściągał tego Pana w wolnym czasie. Swój grafik pracy znał z wyprzedzeniem. Nie stawił się do pracy dwukrotnie. W oby przypadkach z tego samego powodu - z powodu choroby, która nie była w żaden sposób potwierdzona (brak zwolnienia lekarskiego, brak kontaktu z pracownikiem, brak jakiejkolwiek informacji o niemożności pojawienia się w pracy). Pańskim zdaniem powyższe jest ok? Czy to faktycznie "człowiek na zawołanie"? A wystarczyło trochę pokory i podejścia do pracodawcy w sposób cywilizowany. Każdy z nas ma życie prywatne i problemy związane nie tylko ze zdrowiem ale również z ludzką egzystencją. Jeżeli potrzebuję dzień wolny, a wiem, że akurat tego dnia powinienem być w pracy, to kontaktuję się z przełożonym i proszę o zmianę w grafiku. To po pierwsze normalne, a po drugie świadczy o mnie, jako o pracowniku. Czy Pan chcąc dzień wolnego, po prostu nie przychodzi do pracy? Czy gdyby w ten sposób postępował każdy, to firmy na rynku mogły by funkcjonować należycie? Szanowny kolega swoim zachowaniem spowodował, że moje dni wolne, stały się dniami pracy. I nie odmówiłem z wielu powodów. A jednym z nich był fakt, że gdy ja miałem swoje potrzeby, zostały one uwzględnione. Teraz niech Pan sobie odpowie na pytanie, czyje zachowanie w tej sytuacji odbiegało od normy. Pracownika, czy pracodawcy. Pozdrawiam.
Tak jest wszędzie w Polsce w firmach banda (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) zjadaczy od tych firm wszytkich na teranie całej Polski jescze wporzadku firmy nie spotkałem. A pracownicy tylko kabluja za umizgi mają pracę.
Szanowny Panie, wasza firma powinna zapewnić 2 pracownika ochrony by każdy mógł zejść na ustawowe 15 minut przerwy. Sklepowa czy kierownik sklepu to nie jest ochroniarz i może odmówić obserwowania sali w momencie jak ma dużo klientów, ja miałam takie sytuacje w pracy. I co pracownik ma stać w mokrych portkach lub dostać karę za niedopełnienie obowiązków w momencie jak Pa pojawisz się w sklepie i stwierdzisz ,że ...sklepu nikt nie pilnuje. Klozet za 300 zł kary. Czy wiesz Pan co to klauzule abuzywne w umowie?????????????????
W Gustawie na obiekcie Biznes Park na recepcji też tak było zakaz wszystkiego np. słuchania radia, posiadania czajnika itp itd i traktowanie jak wrogów. Standarcik w tych firemkach. A i jeszcze portiernia to biureczko z szufladkami bez drzwi tak że wystarczy łapska wyciągnąć by mieć klucze . Te firmy OCHRONY to (usunięte przez administratora) szkoda zdrowia i nerwów waszych. O Gustawie nie ma opinii we wspaniałej stronie Go Work.
Najgorsza firma w jakiej pracowałem. Będąc jako pracownik ochrony w sieci marketów ALDI atmosfera grobowa popieprzone kierownictwo do tego bez umundurowania pretensje o byle pierdoły a co mnie rozwaliło że mam zaglądać do toreb klientom którzy wchodzą do sklepu co jest niezgodne z prawem. NIE POLECAM.
Firma ok jak narazie . Luzacko w sklepie . Pijani tolerancyjni jak narazie . . Praca po 8 godzin dziennie. Kierownictwo wyluzowane . Palę więc wychodzę kiedy mam na to ochotę . Plotki są , ale się tym nie przejmuję i wykonuję to co jest mi powierzone . Chodzę w ubranich taki jak chcę , nie muszę w firmowych . Jak narazie jest ok. Tylko nogi i plecy dokuczają po 6 godzinach pracy . Ale da się wytrzymać .
Szczerze odradzam pracę w tej firmie. Koordynator znęca się nad pracownikami... Zachowuję się jakby był niewiadomo kim. Przy każdej rozmowie olewa pracownika. Nie daje dojść do słowa... Ta firma to jedna wielka porażka. Jeśli pracujecie w tutaj to uciekajcie z niej jak najszybciej.
Odradzam pracę w tej firmie. Koordynator (usunięte przez administratora)się nad pracownikami wykorzystać swój ja pozycję. Ludzie zatrudnieni tutaj traktowani są jak pracownicy obozy pracy przymusowej. Zero szacunku do pracownika. Szukanie byle pretekstu to wyrzucenia z pracy lub karania.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Umbrella Holding Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Umbrella Holding Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Umbrella Holding Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 11 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Umbrella Holding Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Umbrella Holding Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.