Kurier A... (podpisujący się "najlepszy kurier") dostarczał paczkę 2 razy tego samego dnia o 10.22 i 10.24. Nawet nie zadzwonił pod podany numer telefonu. Ciężko jest wnieść paczkę starszej Pani na drugie piętro. Po co się pan tam zatrudniał? wstyd. Najgorsza firma kurierska jaką znam. Natomiast pani z magazynu dpd stwierdziła, że kurier tylko raz dostarcza paczkę. Proszę przeczytać regulamin waszej pracy.
Kurier Jakub miał dzisiaj dostarczyć paczkę po 15, zadzwonił w domofon, wyszłam a go już nie ma mimo tego że nie poprosił żebym zeszła na dół. Zadzwoniłam odrazu do niego, powiedział że poprosił żebym zeszła na dół ( po co jest kurier???!!), chociaż tego nie robił . Zapytałam: Słucham? I się rozłączył. Ostatni raz zamawiam kuriera DPD, nikomu nie polecam.
Niestety kolejny raz jest problem z doręczeniem. Kurier nie dostarcza przesyłki. Byłam w domu cały czas i nikt nie zadzwonił. Przesyłka została zwrócona do nadawcy. Niestety, niektóre sklepy współpracują z DPD i nie było możliwości alternatywy. Nikomu nie polecam
Broń Boże podpisywać z DPD Słupsk umowę. Oddział Słupsk dobija dopłaty bez jakiejkolwiek konsekwencji. Nie ma znaczenia czy paczka jest duża czy mała, czy w kartonie czy nie, czy regularny kształt czy nie. Dobijają dopłaty jak leci a potem trzeba godzinami siedzieć i klepać reklamacje które z automatu są odrzucane. Potem trzeba robić odwołania. Wtedy trzeba również prosić przedstawiciela handlowego o rabat handlowy. Cały proces trwa średnio 2,5-3 miesiące czasu zanim dostanie się korektę lub rabat handlowy za nieuzasadnione dopłaty. I tak cały czas co 2 tygodnie jak przychodzi faktura. Raz 3 dopłaty a innym razem 20 dopłat. Ale co tam że paczki są w kartonie, że mają regularne kształty, że mają wagę i wymiary poniżej wymaganej. Jedynie co może pomóc to zbierać dokumentację. Robić zdjęcia każdej wychodzącej paczce i skierować sprawę na drogę sądową. Tylko że to czas i koszt i nie każdemu chce się w to bawić. Sprawdzajcie dokładnie swoje faktury. Do każdej faktury dostajecie specyfikację w excel. Kolumnę kwota zróbcie w excel od największej do najmniejszej aby szybko sprawdzić czy DPD doliczyło wam dopłaty. A potem zasypać ich reklamacjami a przedstawiciela handlowego również zasypać reklamacjami. Jak wysyłacie DPD przez allegro to zasypać również allegro reklamacjami. Niech Allegro za was robi reklamacje do DPD. Nie róbcie ich sami. Koszta czasu i nerwów. Może kiedyś to monopolistyczne dziadostwo się zmieni.
Od czasu zmiany kurierów na Ustke -dramat.przesylki nie dostarczane, wracają,nie dzwonią,nie wychodzą z auta, wpiszą w system, że nie zastał i niech się ludzie martwią.Opinia spada z dnia na dzień,ludzie nieodpowiedzialni,nie wykonują obowiązków im powierzonych.To mój kolejny raz,gdzie przesyłka wraca,nie zostawię tego tak,tak być nie może!
Opinia bardzo negatywna. Kurier miał dowieść paczkę po godz. 15-ej. Uparł się, przez dwa kolejne dni, że paczkę chce dostarczyć wcześniej ponieważ kończy dostawy w moim rejonie miasta (Słupsk). Stwierdził wręcz, że paczkę komuś pozostawi. Paczka jest nieopłacona - dopiero po odbiorze. Widać, że jest niezorientowany. Nie zamierzam zamawiać bagażówki aby pojechać do Głobina zaś do ceny towaru, gdzie jest już wliczony koszt dostawy do drzwi, musiałbym doliczyć koszt przewiezienia. Pan kurier jest osoba niepoważną. Zresztą, nie pierwszy już raz to się zdarza w przypadku DPD. Ja zaś muszę "lecieć" z pracy aby łaskawiec był zadowolony. Żenujące!
Dlaczego nie zamawiasz dobie paczki do pracy. Kurier też chce być o normalnej porze w domu. A nie czekać na królewicza aż wróci z pracy i łaskawie odbierze paczuszkę.
Oj DPD !!! Proponuję przeszkolić pracowników (kurier) pracę swoją wykonują jak za karę. -przesyłki nie dostarczę bo mi się nie chce ( oczywiście powie ,że był i nikogo nie zastał) - zadzwonić nie zadzwonie bo nie mam obowiązku I takie tam a my klienci za zwrot musimy płacić....zapłacę tylko szkoda mi dziecka bo czeka na paczkę. Nie pozdrawiam Pana Łukasza z regionu Gąbina w szczególności, że to już trzeci raz jest problem z dostarczaniem przez niego paczki.
Zamówiłam przesyłkę nie było mnie w domu więc kurier zostawił awizo. Gdy zadzwoniłam do niego prosząc o zostawienie w sklepie przesyłki on mnie zaczął wyzywać i klnąć do mnie. Okazało się że jedną przesyłkę zostawił a drugą muszę odebrać z magazynu w Płaszewku. Skandal to co się dzieje z kurierem
A dlaczego zdecydowałeś się zamieścić tę opinię na forum dla byłych i aktualnych pracowników???
Kurier DPD Płaszewko obsługując Słupsk w piątek wraca na bazę o godz12:24 i kończy pracę, a paczki i klientów ma w (usunięte przez administratora) !!!! Brawo DPD Płaszewko. Brawo Centrala DPD Polska za wasz gówniany Oddział, na więcej was nie stać?
Ciekawe dlaczego jest tyle złych opinii o kurierach. Wiecie może czy oni przechodzą jakieś szkolenie nim przystąpią do pracy? I jaka jest dolna granica wieku, bo często osoby które do mnie przyjeżdżają są naprawdę bardzo młode?
To jest skandal. Zamawiałam przesyłkę na dzisiaj, kurier Mateusz nawet nie podjął próby doręczenia przesyłki. Po zadzwonieniu do łaskawego Pana usłyszałam, że on nie będzie jeździł cały dzień (telefon wykonałam o godzinie 10????). Także nie dość, że nie wykonuje swoich obowiązków to jeszcze wykazuje się wysoką kulturą osobistą.
Nigdy nie było problemu z Kurierem, zawsze miły, gdy mnie w domu nie ma co często się zdarza to bez problemu paczkę zostawia pod drzwiami. Polecam każdemu tak miłą obsługę. Kurier który jeździ po Gminie Choczewo.
Jak się tu wam pracuje, kurierzy? ;)
Opinia negatyna!!!!!!!!!! Czekałam na paczke długo dłużej niż były wysyłąne emaile kurier nawet nie był w domu człowiek siedzi za kazdym razem cały dzien w domu aby po to zeby kurier łaskawie nawet nie zadzwonił kiedy bedzie z paczka. Czekałam cały dzien a dostałam emaila ze paczka nie została dostarczona poniewaz nikogo nie został w domu a nie było nawet żadnego pukania czy dzwonienia dzwonkiem do domu żenada..... a po 3 dniach paczka miała zostac dostarczona ponownie i ta sama sytuacja a człowiek czeka w domu... nie po to wybiera sie opcje dostarczenie do domu po to zeby kurier zawoził to do punktu pickup.. Nie pozdrawiam
Czy można liczyć na samochód pracowniczy?
W skrócie:mocno opóżnione przesyłki, brak kontaktu,lekceważenie klienta.Tyle w temacie.
No cóż... Przeczytałam wcześniejsze wpisy i tak sobie myślę, że tylko my, klienci możemy zrobić z tym porządek! Wybierać INNE FIRMY! Sami pójdą w kosmos! Kurier, który dwa dni z rzędu przyjeżdża o godzinie 10:15, nie zostawia informacji, że był, o telefonie nawet nie marzę... Jakież było moje zaskoczenie, gdy postanowiłam poszukać swojej paczki a tu takie cuda!!! Paczka w magazynie w Głobinie!!!!(usunięte przez administratora)
Szukają kierowców? Ile zarabiają?
trzy dni się mijam z kurierem nawet nie raczą mnie poinformować o której będą e maile z godziną ich przyjazdu to nic nie znaczący spam nikt się do tego nie stosuje klient też jest człowiekiem ma prace i inne zobowiązania dzwoniąc na infolinie otrzymuje wiadomość że mogę sobie sama to odebrać po co ta firma w ogóle jest bo chyba nie dla ludzi czy żeby otrzymać przesyłkę z tej firmy to trzeba brać urlop w pracy i siedzieć w domu w moim przypadku to tydzień od pierwszej informacji o przyjeździe kuriera porażka trochę szacunku
Przesyłam powyższą informację dla Pani Anety Kołakowskiej z Orifleme. Pani Aneto proszę coś z tym zrobić. Korzystanie z usług tak nierzetelnej firmy rzutuje na Waszą Firmę. Pozbądźcie się takiego usługodawcy. Pozdrawiam Romuald Rasiak
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
trzy dni czekam na przesyłkę dostaje e maile z godziną o której ma być kurier i nic przyjeżdżają sobie w innym czasie nie informując mnie o tym dzwonie na infolinie a tam pan mnie informuje że przecież były próby doręczenia więc pytam się po co są wiadomości o której będzie kurier skoro przyjeżdżają jak chcą Otrzymuje informacje że mogę sobie sama to odebrać albo siedzieć w domu cały dzień i pilnować kiedy mi ją dostarczą Przeprasza ale żeby otrzymać paczkę z tej firmy to trzeba brać urlop i siedzieć cały dzień w domu? Gdzie poszanowanie klienta My też pracujemy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!