Opinie o Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k. w Zabrze

2.4/5
Na podstawie 228 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Piekarnie

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k. w Zabrze

Były pracownik
Były pracownik

Panie Szefie, niech Pan zejdzie 2pietra niżej i zobaczy co się dzieje. NIECH PAN SIĘ ZORIENTUJE JAKA JEST FALA ZWOLNIEŃ. Na sklepach brakuje sprzedawców i kierowników. Pracownicy są przemęczeni fizycznie i psychicznie. Pracują w obkrojonych składach. Przychodzą prędzej do pracy, aby wyłożyć towar i zostają dłużej, aby dokończyć pracę. Zadania biorą do domu, bo w pracy nie ma na to czasu. Nadgodziny nie są wykazywane, bo nie wolno ich mieć. Jest ciągła presja! i nacisk od góry. Ludzie są wykończeni nerwowo.To korporacja, a nie firma Rodzinna. Pracownik to robot.

2008
Inne
 Pytanie
@Były pracownik

Kiedyś to była firmą rodzinna , cud , miód. Kierowniczki regionalne były przyjazne nam , ale owszem kiedy potrzeba wymagające. Wszystko było zrobione na czas , człowiek z uśmiechem zaczynał dniówkę. Na mniejszych sklepikach 2 osoby . Pracowałyśmy w pojedynkę od 6 do 11 i 11 do 17,18 . Przybijalo się piątkę i zaczynało dniówkę. Nikt nie narzekał , wszystko było zrozumiałe, nikt nie naciskał .... a teraz ??? Podobno dla nas miała być pani dyrektor , dla naszych spraw . A tak naprawdę jest przeciwko nam... aaa szkoda , bardzo szkoda

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich, Czytając niektóre komentarze pełne nienawiści i plotek zrobiło mi się naprawdę przykro, więc powiem coś od siebie. Pracuję już ponad rok w Kłosie na Raciborskiej. Pewnie niektórych to zdziwi, ale bardzo lubię swoją pracę. Pracuję z naprawdę świetnymi osobami, moim zdaniem jesteśmy dobrze zgrani, dobrze się dogadujemy i też, może się niektórzy znów zdziwią, ale miło spędzamy czas w pracy. Ja, osobiście - ale też słyszałam to od innych - idę do pracy z chęcią, bo cieszę się na spotkanie z koleżankami z pracy. Co do naszej kierowniczki, to cóż, muszę przyznać... że jest ŚWIETNĄ KIEROWNICZKĄ I DOBRĄ OSOBĄ. Jest osobą bardzo pracowitą, nie stoi i nie pokazuje palcem, kto co ma zrobić, ale sama daje przykład pracując, a nieraz robi za trzech. Jak ktoś czegoś nie rozumie, nie wie jak coś zrobić, to wystarczy do niej pójść, a Ona wytłumaczy i pokaże co, i jak. Jest bardzo pomocną osobą. Jest też, co bardzo w niej cenię, osobą szczerą i bezpośrednią. Jeżeli pojawia się jakiś problem, to go wyjaśnia, a później nie wraca ciągle do tego, nie wypomina. Nasza kierowniczka jest osobą sprawiedliwą, traktuje wszystkich dobrze, w razie potrzeby zawsze można do niej przyjść, a ona w każdej sytuacji szuka najlepszego rozwiązania. Zawsze walczy o to aby pracownikom było jak najlepiej, aby wszystkim się dobrze pracowało i aby wszyscy się dobrze u nas czuli. Nie spotkałam się jeszcze z osobą, która tyle robi dla swoich pracowników. Mogłabym tak dalej wymieniać jej dobre cechy, ale powiem po prostu, że jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Myślę, że bardzo łatwo jest rzucać fałszywe oskarżenia i rozsiewać plotki, kryjąc się za zmyślonym nickiem. Pytanie tylko po co? Jak komuś tak bardzo się nudzi, to niech znajdzie sobie jakieś produktywne zajęcie, a nie zatruwa innym życie. Jeżeli komuś nie podoba się taka praca, to przecież droga wolna, nikt go na siłę trzymać nie będzie, może poszukać sobie innej. Po o co ma innych odstraszać głupimi komentarzami i kłamstwami? Pozdrawiam!

Poirytowana
Inne
@As

Na pół etatu masz taką wypłatę z premią i nadgodzinami ok 30 h

Klaudia
Były pracownik

Pani menagerce K to się chyba w (usunięte przez administratora) poprzewracało do tego stopnia,że zwalnia wszystkich niewygodnych pracowników, oskarża ich o (usunięte przez administratora) kręci wały na prawo i lewo, kłamie i buntuje ludzi przeciwko sobie. Pracownikom, którzy dalej pracują zakazuje kontaktu ze zwolnionymi ludźmi grożąc zwolnieniem. Szefostwo albo jest ślepe albo daje przyzwolenie na takie zachowanie. Omijajcie to miejsce szerokim łukiem przede wszystkim jako potencjalnego pracodawcę. Poprzedniej menagerce nie dorasta do pięt.

Ja
Inne
 Pytanie
@Ewcia

Juz tyle ludzi odeszło ze szok,przez te przenoszenia na inne punkty,ale nikt nic z tym nie robi,klienci pytają o starą ekipę,widzą ze sprzedawcy są smutni ,niezadowoleni, bo ich przenieśli na inny punkt,ludzie mają swoje relację pracując kupę lat,przyzwyczajają się, a szefostwo co robi?niszczy to wszystko!!!! Klienci odchodzą,,bo chodziłem tam bo ta pani taka fajna była,a teraz nie ma z kim porozmawiać,,Przykre to ????

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

My w większości nie mamy problemu z wyrobieniem obrotu ale tez nie zawsze wyrabiamy. Ale słuchamy naszej kierowniczka a ona rejonowej. Mamy cele np teraz miałyśmy na tartaletki z malinowe i sprzedajemy po ponad 30 szt. Nasza rejonowa potrafi powiedzieć jestem z was dumna. Czy się czepia? Czasem cos powie że coś jest nie teges ale chyba od tego jest. My nie odczuwamy tego co wy tu piszecie. Pracujemy jak możemy i jak robimy coś nie tak to trzeba umieć to przyjąć na klatę. Jest nas kilka i się wzajemnie wspieramy. Każdy popełnia jakieś gafy ale jak ktos to poprawi to nie ma problemu. Trzeba być koleżeńskim w pracy i wtedy wszystko gra. My przychodzimy do naszej rejowej i mówimy oficjanie że czegos się nie da a ona nam potrafi wytłumaczyć że spokojem jak to wygląda z jej punktu. Jasne że mamy stres jak przyjeżdza bo to jednak szefowa. Co do Eli to też nie mamy problemu. Jak zwróci uwagę to robimy to co chce. Czasem towar się sprzeda w większej ilości bo akurat wykupili ale nie wariujemy i nie zamawiamy 50 więcej tylko kierowniczka ogląda zamówienia i sprzedaż i wychodzi że bez sensu zamawiac więcej. To że ktoś jest kierownikiem nie znaczy że się chce przyczepić ale my to umiemy pokazać czemu tak jest. Czasem braknie chleba czy ciasta jak wszędzie chyba. Fakt przydałyby się większe pieniądze i może to dotrze do szefa. Szef się powinien przejechać po sklepach i pogadac szczerze wtedy by się dowiedział czy faktycznie wszystko gra czy nie. Bo my co nam się pracuje normalnie nie piszemy komentarzy. Praca jak praca. Ja lubię moje koleżanki i nie boję się do pracy przyjść a w poprzedniej tak nie było. Kierowniczkę mam fajną i wszystko mogę z nią załatwić. Jak potrzebuje wolne to ona zawsze znajdzie zastępstwo. Wiecie co napisałam to opinię bo właśnie regionalną zaczepiłyśmy że takie są komentarze i ona nam powiedziała sama że nikt nie pisze dobrych tylko złe i to jest źle. Niech wszyscy idą popracować do spożywczaka jak ja to się przekonają.

Dział HR
Pracownik
@Pracownik

Drogi Pracowniku, dziękujemy za pozostawiony komentarz. Jednocześnie informujemy, że w sprawach pracowniczych jesteśmy dostępni pod numerem telefonu (32) 810 12 22 oraz mailem kadry@piekarniaklos.pl

Negatywny Nowy wpis
Pracownik

Witam pracuje w firmie już ponad 15 lat w firmie jest coraz tragicznie najgorsze jest to że w firmie największe zdanie maja Ukraincy a nie pracownicy którzy pracuje tyle lat . Kolejną ważną sprawą jest to że nie mają ludzi do pracy a z zwykłego szarego pracownika robią kierowników najgorsze jest to że dany kierownik nie pamięta jak był zwykłym,szarym pracownikiem a jak się idzie do głównego kierownika z jakąś skargą na danego kierownika no to zachowuje sie jakby miał DAUNA dzieci z ta chorobą mają wiecej rozumu niż kierownik z ponad 20letnim doświadczeniem, ludzie by chodzili do głównego szefa na rozmowe tylko tak kontakt jest z nim bardzo utrudniony kolejną sprawą jaki kolwiek kontakt z szefem blokuje główny kierownik i co istotne P.Jakub siedzi na stronie i (usunięte przez administratora)

Owelia
Pracownik
 Pytanie

Witam. Mnie zastanawia jedno.. Dlaczego nagle szef podaje nr tel i maila gdzie można wyrazić swoje niezadowolenie z pracy itd ale nie można być anonimowym? Nie wystarczyło by,, gdyby dostał info na którym sklepie dzieje się źle? po co się przedstawiać itd?udzie się boją że przez to mogło by zostać zwolnieni lub gnojeni tak, że człowiek sam by się zwolnił. Pytanie czy szef chce rozwiązać problemy firmy i czy tylko pokazać że się zaczęli interesować dlaczego jest tyle złych opinii..

YYY
Pracownik
@Owelia

Myślę ze ludzie nie odważą się pisać do szefa bo te wszystkie wpisy tutaj moim zdaniem są niczym innym jak wołaniem o pomoc i tak naprawdę zdecydowana większość lubi tą pracę chce i musi pracować chcemy być tylko traktowani z szacunkiem i godnie wynagrodzeni za naszą ciężką pracę Jak to możliwe żeby plan udało sie zrobić może 3 razy w roku. Nieraz plan jest tak wyśrubowany że nie idzie wypracować nawet 95% planu wymaganego żeby dostać premię nie można tego osiągnąć choćby człowiek nie wiadomo jak sie starał nie jest to motywujące wręcz przeciwnie.Jak to możliwe żeby w sklepie które nie mają nocek niedziel itd dziewczyny zarabiały tyle co sklepy 24h .Rozliczanie małych sklepów a sklepów 24h nie powinno być na tych samych zasadach.(usunięte przez administratora)

Hhhh Nowy wpis
Pracownik
@YYY

Też jestem tego zdania że mało kto się odważy napisać do szefa , bo większość ma obiekcje że regionalni się o tym dowiedzą i pani E . A to jedna klika co rączka rączkę myje . I tak naprawdę nie masz od nikogo pomocy ( No poza kilkoma wyjątkami) . Próbują wprowadzać zachowania jak na zachodzie a wystarczy być empatycznym człowiekiem to tak niewiele a zarazem tak dużo. Ludzie ogarnijcie się nie będziecie żyć wiecznie a do grobu kłosa nie zabierzecie . Po co tyle podłości jadu i wredności. Życie jest zbyt krótkie.

Pati
Inne

Bardzo lubię robić zakupy w Kłosie w Kamieniu, ponieważ jest tam bardzo miła obsługa. Podziwiam za cierpliwość , praca z ludźmi nie jest łatwa (ciężko wszystkim dogodzić).Towar zawsze świeży, wiadomo że jak jest późniejsza pora to nie wszystko jest dostępne, ale starają się uzupełniać na bieżąco, poza tym wiadomo że jak jest dobre to schodzi.

Obsługa Klienta - Kłos Nowy wpis
Pracownik
@Pati

Bardzo dziękujemy za miły komentarz. Serdecznie pozdrawiamy.

Gosia
Inne

Bardzo lubię zakupy u Państwa w piekarniach natomiast od godz 17 jest duży problem żeby cokolwiek u Państwa dostać.. chleba brak, pierogów brak..ciasta brak..ogłaszacie się Państwo że piekarnie są czynne do 22 w Zabrzu nawet do 23 a chleba i tak zazwyczaj brak…w godzinach porannych jak najbardziej jest duży wybór wszystkiego nie można nic powiedzieć natomiast są klienci którzy chcieliby zakupić coś w godzinach popołudniowo wieczornych :-)

Obsługa Klienta - Kłos Nowy wpis
Pracownik
@Gosia

Bardzo dziękujemy za pozostawioną opinię. Wszystkie komentarze czytamy uważnie i staramy się uwzględniać w doskonaleniu dostępności produktów. Serdecznie pozdrawiamy.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na stanowisko sprzedawca trwała 1.5 godz. totalna żenada panu kierownikowi regionalnemu chyba się coś pomyliło. Brak szacunku do osoby starającej się o pracę .Nie polecam tej firmy.

Pytania

Zero szacunku.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Sprawdź oferty pracy
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Proszę o informację czy firma Kłos zatrudnienia osoby , które mają orzeczenie o niepełnosprawności? Dziękuję z góry za odpowiedź.

Dział HR
Inne
@Kandydat

Dziękujemy za zapytanie - aby pozyskać niezbędne informacje w temacie Pana/Pani pytania, prosimy o kontakt pod adresem: kadry@piekarniaklos.pl lub numerem telefonu: (32) 810 12 34.

@Esmeralda
Pracownik
 Pytanie

Czytam te wszystkie komentarze i zastanawiam się tylko nad jednym. Czy to co obecnie ma miejsce w przypuszczam wielu punktach piekarni jest wynikiem troski i zaniepokojenia właścicieli firmy o renomę oraz jej dobre imię na które niewątpliwie od 1990 roku CIĘŻKO pracował Pan Marian , wraz z wieloma zwykłymi i prostymi ludźmi którzy mieli to szczęście i pracowali tu w czasach w których piekarnia „Kłos” była firmą rodzinną nie tylko z nazwy, ale bardziej z racji warunków pracy które oferowała oraz podejścia szefostwa do pracownika, i ich szczerą chęcią do „wyczyszczenia” gęstniejącej w około mało ciekawej atmosfery. Czy jest to bardziej „zabieg” osób bezpośrednio odpowiedzialnych za to że dzisiaj 99% komentarzy zamieszczonych tutaj przez obecnych pracowników ma jednak wydźwięk negatywny, mało zachęcający potencjalnych kandydatów do ubiegania się o pracę tutaj , chcących wybielić się w oczach szefa ? Tego nie jestem pewna, ale tak też może być … Nie będę tutaj teraz pisała o tym w jaki sposób dzisiaj wspierane jesteśmy przez przełożonych, jak dba się dzisiaj o zachowanie dobrych relacji na lini : Pracownik <-> Menadżer <-> Dyrektor. Ani również nie chce poruszać tutaj tematu tego, jak bardzo słodka jest współpraca w naszych zespołach, bo cokolwiek się tu nie napiszę to i tak każda z osób pracujących w firmie wie jak jest naprawdę i ma w tym temacie swoje zdanie … Piszę ten komentarz z perspektywy szarej pracownicy , ekspedientki będącej na samym dole w hierarchii tej firmy, bez której jednak ta machina o nazwie Kłos nie zajedzie daleko… Chodzi mi o to w jaki sposób doszło do sytuacji w której „… jedna z największych i najprężniej rozwijających się w województwie firm” mogła doprowadzić do sytuacji w której w każdym malutkim, średnim czy dużym jej punkcie nie docenia się pracowników, a nadzór nad tymi punktami zostawia się w rękach osób których podejście i kompetencje zostawiają wiele do życzenia ? Nowe standardy, wytyczne, audyty czy też nowoczesne plany wprowadzane w firmie nie idą w parze z kwalifikacjami ludzi zatrudnianych w celu ich wprowadzenia, wdrożenia do życia i funkcjonowania firmy. Menadżerowie często to osoby młode , ambitne chętne do pracy i realizacji stawianych przed nimi celów., które posiadają dużą teoretyczną wiedzę, jednak w pogoni za rozwojem zawodowym , premiami, czy też awansem, chcąc zrealizować odgórnie stawiane im cele przestają szanować pracowników, traktują ich nie jak ludzi ale bardziej jak narzędzia w swoich rękach, wprowadzając tym napięta i nie zdrową atmosferę odbierającą chęci do pracy najbardziej doświadczonym pracowniką często z wieloletnim stażem … Wydaje mi się również że być może podświadomie rywalizują między sobą , efektem czego jest wiele nieprzyjemnych sytuacji na lini: menadżer <-> pracownik <-> menadżer. Częste zmiany menadżerów, w zamyśle mające na celu rozwój poszczególnych zespołów, eliminowanie ich słabych punktów oraz podnoszenie jakości ich pracy, niestety przynoszą zgoła odmienny skutek. Taka zmiana menadżera powoduje „rozpad zespołu”, diametralne zmiany standardów jego pracy i popsucie tego co udało się zbudować jego poprzednikowi. Najmniejszego znaczenia nie ma przy tym fakt czy dany zespół funkcjonuje w tym momencie dobrze czy źle, czy na danym punkcie panuje miła i przyjemna atmosfera pracy… Dotyczy to niestety wszystkich menadżerek z którymi przyszło mi pracować, bez względu czy jest to Pani X , czy Pani Y lub Z. Wiadomo że jeden zespół woli pracować z Panią Z., mniej natomiast z Panią Y. Jeszcze inni woleliby żeby ich menadżerka była Pani X. Koniec końców, na końcu to wszystko się zapętla i problem dotyczy każdej z nich… Nad tymi Paniami są jeszcze Dyrektorzy regionalni, mający za zadanie nadzór pracy menadżerów, i to oni powinni jako pierwsi zauważyć to że jednak na punktach nie dzieje się dobrze, brakuje rąk do pracy a na pracowników narzucane jest coraz to więcej obowiązków i pracy… Mam jednak wrażenie że tak długo jak menadżerowie będą realizować plany i założenia Pani dyrektor, tak długo nie będzie ona interesowała się tym jakim kosztem są one osiągane … Pozdrawiam stary personel, trzymajcie się wszyscy Esmeralda Goniwiecha

Ja
Pracownik
@@Esmeralda

Tak naprawdę to w tej firmie pracownik nigdy się nie liczył i zawsze pracował za najniższą krajową. No był czas premii tak zwanych motywacyjnych przydzielanych przez kierowniczkę regionalną i nie zapomnę jak szanowna pani Ania El... dawała zawsze tym samym osobom tak zwanym (usunięte przez administratora) Wcześniej kierowniczka W.B też miała swoje ulubienice które miały się przy niej całkiem dobrze. Ale i tak atmosfera w tamtych czasach była bez porównania lepsze

Zszokowana
Były pracownik
@Ja

Słysząc na mieście od starych pracowników oraz jeszcze obecnych zaczęłam jeszcze mocniej cieszyć się tym że odeszłam w najlepszym dla siebie momencie swojej tak zwanej kariery w tej firmie. Zrobiłam sobie małą lekturę ze wszystkich wpisów które tu zamieścili pracownicy i naprawdę doznałam wielkiego szoku. Najbardziej chyba jest mi żal tych osób które się zwolniły bądź zostały zwolnione ponieważ słyszę tylko o tych osobach złe opinie, że są złodziejami że są oszustami że są manipulantami itd Jest to naprawdę przykre bo sama pracowałam w tej firmie kupę lat i myślę że o mnie się też tak mówi jak o innych. Bywam nieraz teraz z drugiej strony jako klient i dostrzegam i czuję ten bałagan, chaos, zmęczenie pracowników oraz niezdrową atmosferę. Myślę że firma zaufała nieodpowiednim osobą i powierzyła im zadania które ich przerastają i zaczęli przez to traktować to miejsce nie jak swoją pracę a jak własną firmę i traktować ludzi nie licz aż się z konsekwencjami bo Rak naprawdę nikt nich nie wyciągnął do tej pory. Otwierają nowe punkty lokale gastronomiczne nie słyszy się w tych miejscach też dobrych opini.

2008
Inne
@Ja

Kiedyś ktoś powiedział... masz problem na sklepach , zwolnij cały zespół i stwórz nowy .. Ja myślę, że teraz powinno to zadziałać w drugą stronę. Teraz powinni zwolnić wszystkich regionalnych , zatrudnić nowych i dać żyć pracownikom . Naprawdę chyba powinni wrócić do funkcjonowania sprzed 10 lat . Pozdrawiam serdecznie.

Jestem na tak
Pracownik
@2008

Uważam dokładnie tak samo. Regionalna jak chce się kogoś pozbyć i go zwolnić szuka byle pretekstów, popełnisz najmniejszy błąd i Ci dziękuję, przy tym wszystkim stara się nastawić tak zespół aby ta osoba czuła się niechciana i odrzucona. Kierowniczki zmianowe są w takich relacjach z kierownikami i menadżerami że też nie można im zaufać, mówią koleżanka jedno a regionalnym drugie. Może czas aby zrobić drastyczne zmiany i dopuścić szefa Mariana do władzy jak za dawnych czasów.

Joanna
Pracownik
 Pytanie

Piszę, bo może ktoś wyżej to przeczyta i coś się zmieni. Dziś po wieloletniej pracy w kłosie siedzę i piszę wypowiedzenie. Ostatnio wiele zmian wprowadzonych żeby usprawnić pracę w mniemaniu menadżerek nie ułatwiały tej pracy... Pracujemy same na zmianie, do toalety chodzimy w biegu (usunięte przez administratora) z otwartymi drzwiami bo a nuż klient podejdzie. Klienci też robią się coraz bardziej wyrafinowani. Dziś usłyszałam od klienta że jak jestem sama to mam się szybciej ruszać. Tylko za to ruszanie się szybciej nie dostanę podwójnej wypłaty. Kiedy planujecie jakieś podwyżki? Nigdy bo interes się musi kręcić a na wyjeździe integracyjnym też za coś trzeba pić. Nie macie do nas sprzedawców w ogóle szacunku. Klienci są straszni jak tylko wychodzę na zaplecze, żeby umyć blachę stukają pieniędzmi po szybie bo nikt nie poczeka 3 minut w kolejce. Wszyscy żądają natychmiast teraz już. Chętnie się też dowiem jak mam zrobić obchód i przyjąć zamówienia na 3 torty kiedy kolejka rośnie a ja jestem sama. Sprzęt jakim dysponujemy jest też tragiczny , człowiek nawet jak chce się spiąć i szybko rozładować kolejkę ma POSa, który ciągle wyświetla komunikat " synchronizacja paragonu" i nic nie zrobię bo kasa myśli No dramat. Pracujemy za najniższe krajowe, za taką wypłatę wszędzie znajdę pracę. Premie za zrealizowany cel miesięczny i inwentaryzacje to coś nieosiągalnego. Nawet jak dzięki ciężkiej pracy zespołu (przypominam często pracującego w pojedynkę na zmianie) cel zostanie prawie osiągnięty i brakuje dosłownie 200zl żaden z menagerow nie podciągnie zrealizowanego planu,żeby pracownicy mogli dostać fajna premię. Mało tego w kolejnym miesiącu plany będą dwukrotnie większe ,żeby już się przypadkiem nie udało zrealizować planu. Premia za inwentaryzacje to też od kilku miesięcy mit, liczyć towar każda z nas potrafi , od kilku lat tworzymy zgrany zespół spotykamy się po pracy i każda z nas jest uczciwa. Pilnujemy jedna drugą bo żeby się sprawdzić a w inwentaryzacji wychodzi nam jakby ktoś ciasto wynosił całymi kawałkami. Tak jakby ktoś odgórnie wrzucał nam w koszta jakieś dziwne ilości byle nie dostać premii .

Anna
Pracownik
@Joanna

Całkowicie się z tobą zgadzam . Coraz więcej pracy za mniejsze pieniądze. Najnizsza krajowa co roku idzie do góry a my zarabiamy coraz mniej . W styczniu znów zmniejszą system premiowy . Wiadomo dlaczego . O inwentaryzacji to już szkoda mówić. My w tym roku jeszcze nie miałyśmy premi . Nic się nie zmienia i nie zmieni . Szkoda . Kiedys to był bardzo dobry pracodawca.

Zmęczona
Pracownik
@Joanna

Dokładnie. U nas jest to samo. Kiedyś ciasta zgadzały nam się w inwentaryzacji lub były niewielkie odchyły od jakiegoś czasu co miesiąc brakuje jakichś dziwnych ilości np. 1.2 kg jakiegoś sernika. Też pilnujemy siebie i pracujemy razem na tyle długo, że mamy do zaufanie

Juz nie pracownik
Były pracownik
@Joanna

100% prawda. Ja odeszłam po 15 latach chwilę później kolejni wieloletni pracownicy/kierownicy. Teraz jak obserwuję to a dużych punktach ciężko o stały personel. Ogłoszenia tez ciągle są na olx....Krótko mówiąc jestem szczęśliwa że już nie pracuję w tej firmie

Klientka Agnieszka
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. Jestem klientka Kłosa w Dąbrowie Górniczej na ul Piłsudskiego. Od samego początku kupuję tutaj pieczywo. Znam też inne sklepy Państwa firmy w naszej okolicy ,ale z racji mieszkania na tym osiedlu do tego sklepu mam najbliżej. Do czego zmierzam ,? Proszę o informację dlaczego w tym punkcie jest tak słaby dostęp do wyrobów słodkich? Chcąc kupić większą ilość np deseru ani mi mowi że mam sobie zamówić No kpina żeby nie moc zakupić np 10 napoleonek w ciągu dnia ! Ciasto po jednym kawałku! Zachodząc po południu nie uświadczy człowiek nic świeżego z deserów. Za każdym razem mam zamawiać lub jeździć np do Strzemieszyc? Bo wiem , że tam kupię . W sobotę taka samo nic świeżego, wszystko z dnia poprzedniego , bo to widać. Naprawdę jesteście jedynym takim sklepikiem na osiedlu , a wybór tak słaby .... wstyd . Niektóre ekspedientki też powinn6 się zastanowić czy chcą tam pracować. Klientka Agnieszka .

Obsługa Klienta - Kłos
Inne
@Klientka Agnieszka

Droga Klientko, dziękujemy za pozostawiony komentarz oraz informację zwrotną. Przykro nam, że doświadczyła Pani utrudnień. Przeanalizujemy tę sytuację i postaramy się, aby w przyszłości mogła Pani zrobić zakupy zgodnie z zapotrzebowaniem. Pozdrawiamy serdecznie. Obsługa Klienta Kłos

Miła
Pracownik
@Klientka Agnieszka

Jak dobrze Pani zauważyła to mały punkt i trudno wymagać żeby było tyle asortymentu co na sklepie całodobowym ale zawsze jest za to wszystko świerze pozdrawiam serdecznie

Juz nie pracownik
Były pracownik
@Klientka Agnieszka

Dziewczyny dostają narzucone odgórnie tabelki w których są między innymi określone procentowo dopuszczalne zwroty. Jeżeli przekroczą te limity nie dostaną premii a proszę mi wierzyć są baaardzo wyśrubowane. Tak więc tak naprawdę pretensje powinno się mieć do szefostwa które te durne limity ustalają. A nie chciałaby Pani słyszeć jak się dziewczynom obrywa jak mają przekroczony limit zwrotów....(oprócz braku premii) Mam nadzieję że teraz będzie Pani bardziej wyrozumiała dla koleżanek. Pozdrawiam

Stały klient
Inne

Z perspektywy klienta widać że w tej firmie dzieje się źle. Od lat robię zakupy w Katowicach w sklepie całodobowym na Szczecińskiej. Zwykle jestem tam około godziny 4 nad ranem przed pracą. Nigdy nie było problemu z kupnem kanapkę czy drozdzowke mimo że nie byly one jeszcze wystawione ale Pani na zapleczu wszystko podawała. Ostatnio bardzo często zdarza się że o tej porze jest tylko jedna osoba i towaru tego poprostu nie ma, nie mam pretensji do Pani sprzedającej bo widać że robi co może ale ilość towaru która tam widzę jest ogromna. Nie wiem czy to kwestia złego zarządzania czy braku personelu ale jedna osoba gdzie nie raz przychodzę tak wcześnie rano a już stoją osoby w kolejce to nieporozumienie. Ludzie rezygnują z zakupów bo nie ma towaru. Od lat przyzwyczajeni jesteśmy do innych standardów więc ja jako klient widzę pogorszenie. Współczuję pracy w takich warunkach

Obsługa Klienta - Kłos
Pracodawca
@Stały klient

Drogi Kliencie, dziękujemy za pozostawiony komentarz oraz informację zwrotną. Przykro nam, że doświadczył Pan/Pani utrudnień. Przeanalizujemy tę sytuację i postaramy się, aby w przyszłości mógł/-a Pan/Pani zrobić zakupy zgodnie z potrzebami oraz w dogodnym dla Pana/Pani czasie. Pozdrawiamy serdecznie. Obsługa Klienta Kłos

SOS
Pracownik

(usunięte przez administratora)n budował firmę przez 30 lat a przyszła(usunięte przez administratora) i rozwaliła system w dwa lata. Firma to ludzie! Firma to lojalni, oddani pracownicy i zespoły budowane przez lata. To ciężka praca "starych" menagerow. Do osiągania sukcesów i wzrostu przedsiębiorstwa w głównej mierze przyczynia się kapitał ludzki. Pracownicy stanowią najcenniejszy potencjał firmy – dzięki nim możliwe jest budowanie przewagi konkurencyjnej. Stan obecny to rozwalone zespoły, brak kadry zarządzającej, brak sprzedawców. Każdy orze jak może, nowych osòb nie ma kto szkolić...co przekłada się na jakość obsługi na to jak sklepy są prowadzone, na czystość ktòra pozostawia wiele do życzenia, na budowanie relacji z klientami, na poprawne zamówienia i trzymanie się standardòw. (usunięte przez administratora)

@Serdeczna
Inne

Bardzo dobre mają pieczywo, ciasta , kanapki, tylko jedna ekspedientka pani Małgosia nie za bardzo miła i poważna. Piekarze bardzo sumiennie wykonują swoją pracę

Gość
Inne
@@Serdeczna

Ciastka są mniejsze o połowę ,a cena wyższa. Po chlebie są wzdęcia dużo ulepszaczy z bułkami to samo skandal.

@ pracownik
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony z pracy jako piekarz w kłosie. Są podwyżki często, na święta karty podarunkowe, pan Jerzy ma bardzo dobre podejście do piekarzy jest bardzo miły i serdeczny, tylko niektóre pracownice są czasem nie miłe na sklepie

Elżbieta
Pracownik

Praca tu to dramat, plany się non stop zwiększa tylko po to, żeby nie było szans na premie. Pracujemy za najniższą krajową a wymagania z wizyty na wizytę menadżerki coraz większe. Non stop dokłada się nam pracy a gdyby nie sprzedawcy to ta śmietanka nie miała by żadnych zysków. Towar wątpliwej jakości mamy polecać jak największe rarytasy. Notorycznie robimy protokoły zwrotu bo towar nie nadaje się do sprzedaży. O pójściu na przerwę czy do toalety nie ma mowy kiedy jest się samemu na zmianie. I robienie tych zdjęć... Szanowna Pani E przejechała by się po sklepach i zobaczyła jak wygladają lady a nie kazała nam robić non stop zdjęcia. Teraz jeszcze organizują wyjazd integracyjny, to jakieś nieporozumienie 90% sprzedawców nie pojedzie a kasa zostanie wydana żeby menadżery mogli się nachlać. Jakieś paczki byście zrobili na święta albo zwiększyli karty podarunkowe , coś żeby pracownik czuł sie doceniony a nie wyjazdy integracyjne organizujcie.

Na l4
Pracownik
 Pytanie
@Elżbieta

Masakra kto tu dłużej wytrzyma? Jestem na L4 przez kierowniczkę i nie wiem kiedy wrócę ale oby jak najpozniej

Zmęczony pracownik
Pracownik
@Na l4

Doskonale znam tą sytuację. L4 w firmie oznacza zwolnienie a jak nie zwolnienie to wymyślanie tysiąca powodów na których byłaś na L4. Tam człowiek nie ma prawa być chorym nie wiem czy wogole ma jakieś prawa. Pracować, pracować i jeszcze raz pracować za najniższą krajową. Smutne miejsce i zatruci ludzie.

Anna
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem jak wy ale ja tęsknię za czasem kiedy mieliśmy szefa pana Mariana . Dla niego liczył się pracownik i jego zadowolenie z pracy . Potrafił przyjechać zainteresować się jak nam sie pracuje,miał do nas szacunek jak do człowieka. A teraz traktują nas jak (usunięte przez administratora) do ciężkiej pracy za ciągle mniejsze pieniądze. Przykre jest to ze szefostwo pozwala na to żeby menadżerowie i pani dyrektor traktowali nas jak popychadła i niszczyli nas psychicznie . A oficjalne @ do szefa ha ha kto się odważy? Nikt. Niech szef przyjedzie na sklepy porozmawia z ludźmi którzy pracują na jego wczasy i przyjemności. Chyba szef się boi konfrontacji z ludźmi.

Iwona
Pracownik
@Anna

Dlaczego twierdzisz, że @ do Szefa to Ha Ha. Napisz, a później krytykuj. Mail do Szefa nie został uruchomiony tylko na skargi, ale również by pisać dobre rzeczy. Każdy tylko potrafi narzekać, ale warto też zastanowić się nad sobą, czy Każdy z Nas jest taki idealny i nie ma sobie nic do zarzucenia. Miłego wieczoru

2008
Inne
 Pytanie
@Anna

Było jak piszesz. Ale pamiętają to tylko nieliczni , a ich już ciężko spotkać na sklepach , bo po prostu pozbywają się takich starych stażem pracowników. Jaki mają w tym cel ? Nie wiem, ale fakt pod rządami szefa Mariana było może nie idealnie, ale liczył się człowiek. Pozdrawiam ,,starych" pracowników

Anna
Pracownik
@Iwona

Pani Iwona to chyba tylko paluszkiem pokazuje co zrobic a nie ma pojęcia jak się pracuje 8 godzin za ladą bez przerwy na śniadanie bo ciągle kolejka . A i tak nikt tego nie doceni . Miłego

Iwona
Pracownik
@Anna

A Pani Ania kolejny raz mija się z prawdą. Pracuję w tej Firmie 12 lat i mam pojęcie jak pracuje się za ladą i to w sklepie 24h. Miłego

Jeden z pracowników
Pracownik
 Pytanie

Mam wrażenie że przychodzi weekend ktoś się napije i wylewa żale. Nas jest mnóstwo pracowników którzy pracujemy i mamy kilka lat stażu. Czy narzekamy? Czasem... Czy jest aż tak źle... nie!!! Praca jak praca. Co z tego że menager przyjeżdża i wymaga że nie mamy towaru. Nasza menager otwiera komputer i porównuje tygodnie. Często zdarza się że ona nie ma racji i wtedy mówi otwarcie, że więcej klientów. Robimy jak to mówi burze mózgów. Wysyła wydrukowane analizy i same robimy zamowienia. Odrębna rzeczą jest porządek. Ma na tym punkcie fioła i o tym mówi. Wszystko musi być poukładane jak w wojsku. Początkowo mi to przeszkadzało a teraz sama widzę różnicę. Ja nie czuje się źle w tej pracy. Mi jest dobrze. Trzeba się dotrzeć i żeby każda strona miała chęci.

Była pracownica
Były pracownik
@Jeden z pracowników

Podejrzewam że twoja manager jest pani Monika ,jedna z ....albo najlepsza manager !!!!A reszta to powinna od niej się uczyć!!!!! Ta kobitka ma charyzmę i jest niesamowita ,praca z nią była dla mnie przyjemnością ,Można być menadżerem dla ludzi.Pozdtawiam Monie serdecznie.

Krysia
Inne
@Była pracownica

Jeśli to Menager faktycznie Monika M to jest jedną z najlepszych managerem, inne niech się uczą od niej. Kobieta z klasą, podejściem do ludzi z empatią i zrozumieniem Kiedy trzeba to podpowie co i jak. Jest po prostu normalna .

Piękna
Były pracownik

Pewna pani menadżer, zwalnia wszystkich niewygodnych pracowników,dopóki nic nie mówisz,pracujesz jak wół,wykonujesz polecenia pani menadżer i pani Eli,to wszystko jest ok,ale ja zaczynasz mówić prawdę,zaczynasz zadawać niewygodne pytania to poprostu idziesz w odstawkę.

Pracownik
Pracownik

W tej firmie naprawdę źle się dzieje . Traktują człowieka jak marionetkę. Coraz więcej obowiązków coraz mniej rąk do pracy - to akurat mnie nie dziwi . Dziewczyny będą odchodzić bo nie mają już sól do pracy . Nikogo nie obchodzi zw masz dzień wolny musisz iść na zastępstwo bo pani regionalna tak sobie zażyczy. Oprócz pracy każdy ma.swoje życie prywatne .ĶŁOS nie jest całym naszym światem. Ale szefostwo chyba uważa że jest inaczej. Ktoś powinien może to zgłosić szefom ( nie pani dyrektor) Bądźmy ludźmi bo każdy z nas jest człowiekiem nie robotem

Piękna
Pracownik

Co tu dużo gadać,menadżerka nie ma żadnego szacunku do pracownika,wszystko wie najlepiej,jak Ela rozkaże tak ma być,czy ma rację,czy nie. Menadżerka nie liczy się ze zdaniem pracownika,uważa,że ona wie najlepiej. Dla mnie to wszystko ociera się o (usunięte przez administratora) Szefie radzę więcej kontroli nad swoimi zaufanymi pracownikami.

Pracownik2
Inne
@Piękna

Jak ma się zainteresować, skoro wszystkich , lub prawie wszystkich starych zaufanych pracowników się pozbyli. Teraz VI vo przychodzą to jedna wielka pomyłka. Myślą, że wiedzą więcej od nas , wymagają , pyskują i jeszcze stawiają warunki. Szkida , bo firma kiedyś była świetną firmą . A co do Elki myślę , że kiedyś była tak traktowana i teraz odbija się to na ludziach.

Piękna
Były pracownik

Ale po co rozmawiać z szefem,jak on i tak nas nie będzie słuchał zwykłego pracownika, nie wiem co by się musiało wydazyć żeby nas zaczął słuchać. Ja znam przypadek jak koleżanka zadzwoniła że skargą na menadżera to jej powiedział,że on się nie zajmuje problemami pracowników od tego ma ludzi.

Nick
Pracownik
 Pytanie

@Janina K-ce Ty chyba pracujesz w innej firmie albo jesteś jedną z tych ulubionych kierowniczek, Chcesz wybielać firmę chodź wiesz że ludzie piszący opinie mają rację. Niestety (usunięte przez administratora) fałsz jest na porządku dziennym w tej firmie. Tak też pracuje w Katowicach na jednym z punktów i nie jestem dumna z tego dlatego wiem że dobrze robię szukając pracy. Osoby które przychodzą nowe zaraz uciekają, starzy pracownicy też zaczynają uciekać. W tej firmie dzieje się źle. Kierowniczki, menadżerowie nie szanują pracowników, jak im pracownik przeszkadza lub go nie lubią pozbywają się go bardzo szybko. To oni powodują że, chce się te miejsce omijać z daleka. Więc nie pisz że ktoś nie umie się podpisać imieniem i nazwiskiem robiąc to ta osoba miałaby wylane wszystkie burdy ludzi z Klosa na sobie przypisano by jej wszystkie złe rzeczy nawet te za które nie odpowiada, pracownik w tej firmie nie ma znaczenia ma być jak robot, wykonywać wszystkie polecenia i być na 200%. Normy do wyrobienia pfff nie wiem który punkt daje rady wyrobić te plany. Dziwne wartości!!!! ????? Dziwne wartości mają kierownicy i menadżerowie nie pracownicy

Pracownik3
Pracownik

Jestem pracownikiem tej firmy i powiem że bardzo źle się dzieje zwłaszcza w ostatnim czasie. Dziewczyny zwalniają się po prostu w zastraszającej ilości na wszystkich możliwych punktach. Nie ma kto pracować. Ledwo co wyrabiamy się z wykładaniem towaru obsługą klienta podawaniem kawy i tym podobne a oni jeszcze wprowadzają dodatkowo śniadania nie mam pojęcia kto to będzie szykował i kiedy. Nie ma kiedy iść usiąść i zjeść nie ma kiedy iść do toalety nawet nie ma kiedy napić się łyka wody a oni wiecznie się czepiają że brudno. Tylko niech ktoś powie kiedy my mamy sprzątać jak i tak przez cały dzień nie wiemy gdzie ręce włożyć tyle roboty. Dziewczyny nowe przychodzą i jak widzą co się dzieje to zwalniają się same po krótkim okresie pracy. Niech oni się obudzą bo jak tak dalej pójdzie to nie wiem chyba menadżerowie sami staną za kasami.

Zmęczona
Pracownik
@Pracownik3

Dokładnie jest tak jak mówisz. Nie mam czasu przez 8 godzin iść do toalety bo cały czas kolejka klientów stoi a przyjeżdża rejonowa i jedyne co potrafi powiedzieć to, że jest (usunięte przez administratora) na sklepie

Praciwnik4
Pracownik
@Pracownik3

Tak ja też nie pamiętam kiedy miałam ostatni raz przepisową przerwę w pracy. Jak zdążysz zrobić rano kawę, to po 8 godzinach połowę wylewasz bo nie było czasu się napić.

Szczęśliwa
Były pracownik
@Pracownik3

Nie pracuję już 3 lata i widzę że nic się nie zmieniło jest jeszcze gorzej. To była najmądrzejsza decyzja jaką podjęłam odchodząc z Kłosa

Zmęczona
Pracownik
 Pytanie

Pracuję od kilku lat w tej firmie ale tak źle jak teraz nie było nigdy. Pracujesz za dwie osoby, mówisz regionalnej, że z niczym nie wyrabiamy, jesteśmy zmęczone ciągłymi nadgodzinami to nadal żadnej reakcji a jeszcze dokładają obowiązków. I jeszcze oddelegowują na inne sklepy, to nic, że masz dzień wolny. W Kłosie jesteś (usunięte przez administratora) i masz jechać tam gdzie Cię wyślą. Czy ktoś zapyta czy masz tam czym dojechać? Czy ktoś doceni ile tracisz na dojazdy? Nie. Za takie marne pieniądze to jak (usunięte przez administratora). Absolutnie nie polecam pracy w tej firmie. Firma rodzinna to jakiś żart chyba, ciągle podejrzewają Cię o (usunięte przez administratora) Nie dziwię się, że ludzie są sfrustrowani i się zwalniają. Ja również kończę z tym pracodawcą

Nowy pracownik
Pracownik
@Zmęczona

Święta racja ja też nie będę przedłużać swojej umowy skończą mi się te 3 miesiące okresu szkolenia i spadam stąd.

Zostaw merytoryczną opinię o Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k. - Zabrze

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 113.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 93, z czego 9 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Kłos Piekarnia Braci Kurzyca Sp.k. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii