opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Xebia (PGS Software)

Profil oficjalny - płatna współpraca

3/5

Na podstawie 405 ocen
Opinie(416)
Dodaj opinię
Wywiady(1)

Opinie(416)

Dodaj opinię
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Benefity
  • .
  • Dla kogo pracujemy
  • .
  • Jak wygląda proces rekrutacji?
  • .
  • Co u nas słychać?

O nas

Benefity

Dla kogo pracujemy

Jak wygląda proces rekrutacji?

Co u nas słychać?

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Opole
  • Wałbrzych
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Głogów
  • Ostrów Wielkopolski
  • Leszno
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Wysoka
  • Radomierzyce
  • Iwiny
  • Radwanice
  • Biestrzyków
  • Mokronos Dolny
  • Ślęza
  • Żerniki Wrocławskie
  • Zabrodzie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Wrocław - Pgs Software S.A.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Wrocław
  4. /
  5. Opinie o Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

Opinie

Opinie o Xebia (PGS Software) Wrocław

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Company logo
    Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

    03.04.2025 14:45

    Pracodawca

    Witaj na profilu firmy Xebia! Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak pracujemy i co nas wyróżnia? Sprawdź nasz pełny profil w menu po prawej stronie oraz odwiedź naszą stronę kariery: https://career-poland.xebia.com. Xebia to miejsce dla osób, które chcą się rozwijać w branży IT, pracując z nowoczesnymi technologiami i różnorodnymi klientami — od serwisów streamingowych, przez linie lotnicze, ubezpieczenia, logistykę i wiele, wiele innych. Zachęcamy obecnych i byłych pracowników do dzielenia się swoimi doświadczeniami. Cenimy sobie merytoryczną dyskusję — komentarze niezgodne z regulaminem GoWork.pl mogą zostać zgłoszone do administratora portalu. Dziękujemy!

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Stary

    17.06.2026 15:54

    Inne

    Agencja Pracy Tymczasowej: Jeśli jest projekt firma jest bardzo ok. Nie jest komukowana tymczasowość współpracy, jeśli klient rezygnuje z usług to koniec współpracy.
    ReviewUserIcon
    rozczarowany

    02.03.2026 10:02

    Były pracownik

    Firma twierdzi, ze jest AI driven. hahaha Nagle. Zupełnie z dnia na dzień. Myślę, że każdy ogarniety klient zorientuje się, że to ściema. Wiele lat pracowałem i nie widziałem tam ani jednego projektu zakończonego sukcesem. Okłamuje się klientów, pracowników byleby zdobyć projekt.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Obserwatorka

    20.03.2026 17:15

    Były pracownik

    A ja widziałam projekty zakończone sukcesem ,dzięki temu że budowaliśmy w nich od początku zaufanie klienta, rozumieliśmy jego problem, pomagaliśmy go rozwiązać. To stara dobra szkoła PGS-owa. Niestety hindusi popsuli to wszystko, rozprzestrzenili się na rynku UK, wyparli sprzedawcow pamiętających PGS i zaczęli sprzedawać ludzi na sztuki, tylko to potrafią. Niestety hinduski management niejedną firmę rozwalił sprzedając bullshit i mierną jakość i w Xebii też idzie im świetnie.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Wilk

    12.03.2026 06:23

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w tej firmie. Wykazuje typowe cechy organizacji zarządzanej przez fundusze private equity: marna jakość pracy, krótkoterminowa perspektywa (nacisk na EBITDA), redukcja kosztów. Ogromna presja na marże i cele sprzedażowe powodują, że firma przestaje być atrakcyjna dla dobrych inżynierów. Omijał bym szerokim łukiem taką organizację. Z wielkim trudem przypomniałbym sobie może jeden projekt, który ta firma zakończyła sukcesem. Uważam, że nie ma czegoś takiego jak „organizacja”. Jeśli ludzie pójdą do domów to organizacji nie ma. Więc: opinia jaką ma xebia na rynku jest wyłącznie zasługą osób które nią kierują.
    #ProgramistaC
    ReviewUserIcon
    Maczuga

    23.02.2026 22:45

    Inne

    Miałem nadzieje nie dodawać tej opinii, ale niestety jestem zmuszona ją dodać. To co się teraz tu odbywa to jest jeden wielki żart. Losowe zwolnienia, niepewna sytuacja, brak sprzedaży (brak nowych projektów). Zero perspektyw. Nic z tego nie rozumiem. Przecież jedyną wartością tej firmy są ludzie. Jeśli czyta to ktoś z managementu (ludzi decyzyjnych) to daliście ciała. Nie tego oczekiwaliśmy. W ogóle nie czujemy żadnego wsparcia z Waszej strony. Może gdybyście się mocniej wstawiali za nami przed pazernością Xebii to byśmy mieli pewniejszą sytuację i więcej projektów, Wy woleliście Bonusy. Jeżeli nie dawaliście radę można było uczciwie już dawno powiedzieć prawdę, a nie mydlić ludziom oczy (a to potęga xebii, a to później szukaniem na siłę projektów z Polski). Tyle wspaniałych osób tu pracowało, już tylko garstka została z tamtej ekipy. Taki potencjał zaprzepaścić. Wiem bo w wielu projektach pracowałam i wiele osób poznałem. Czuję się tak mocno oszukana. Przynajmniej może w końcu przyda mi się pakiet medyczny bo będę musiał zbadać swoje serce, od codziennych newsów typu zwolnienia z partyzanta można paść na zawał. Tylko dlaczego konsekwencje złych decyzji zawsze ponoszą zwykli szeregowi wierni pracownicy, a nikt z zarządu? Nie słyszałam żeby ktoś bił się w pierś, że nawalił i szczerze się przyznaje. Nie oczekuję zbyt wiele, ale za najszczersze chęci oczekuję uczciwości i stabilności oraz pewnej przyszłości. Wiem, że są czasy AI, ale mniejsze firmy jakoś świetnie sobie radzą. Może gdyby Xebia nie miała 5x przebitki na pracownikach to i by projektów mnóstwo było jak za czasów PGSu. Ale nie, zwykły szary robotnik ma utrzymać 5 innych osób. Kiedyś pracować tu coś znaczyło, dziś znaczy bycie rekordem w excelu, którego w każdym momencie można usunąć.
    ReviewUserIcon
    Maczuga

    24.02.2026 20:05

    Inne

    No i dobrze, pożalić się mogę. Niech chociaż wiedzą co ludzie czują. Wiem jak działa biznes, wiem też, że nikt nie trzyma nas tu na siłę, ale wiem też czym jest po prostu ludzka lojalność i uczciwość. Skoro ja daje coś od siebie to też oczekuję tego od drugiej strony, a nie jakieś pierdololo. Sęk w tym, że niestety ale ludzie którzy nami zarządzają to nie są wykwalifikowani managerowie tylko dawni programiści, testerzy, ludzie od HRu.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    bez-znaczenia

    12.03.2026 05:43

    Były pracownik

    W końcu zapłacili za usuwanie nieprzychylnych komentarzy. Jak widać ilość negatywnych opinii przytłoczyła ich. Tańszym rozwiązaniem jest zapłacić za ich usuwanie niż poprawiać swój wizerunek pracą od środka. Niestety wewnątrz kierownictwa zostali sami wątpliwej mornalności ludzie. Od stycznia widać w gazetach: Owner of AI Consultancy Xebia Is Said to Weigh €1 Billion ... Jak widać nawet właściciel Xebii kłamie albo ma swoją definicję "AI Consultancy".
    ReviewUserIcon
    bytewalker

    07.03.2026 13:32

    Były pracownik

    I worked for Xebia(PGS) Poland a few years ago. My first assignment was with a global client in India and the USA, and that period was genuinely positive. The international team was supportive, respectful, and collaborative. I grew a lot professionally, delivered strong results, and the client even wanted to keep me long‑term. Unfortunately, their cooperation with Xebia ended, and I was moved to the Polish local team. This is where my experience changed completely. After joining the local Polish team, I faced discrimination and racist behavior unlike anything I had experienced before in my career. The attitude toward non‑Polish developers was dismissive and condescending, and it had a real impact on my well‑being and confidence. Some team members acted as if they were inherently superior to anyone who wasn’t Polish, even though the reality was very different in terms of skills and collaboration. The contrast between the global team and the local team was extreme. What had been a great professional journey quickly turned into a harmful environment that affected both my mental health and my ability to perform at my best. I’m sharing this so others—especially non‑Polish developers—are aware of what they might encounter. My experience may not reflect every team, but it was significant enough that I believe it should be known.
    #FrontendDeveloper
    ReviewUserIcon
    David

    09.03.2026 12:32

    Inne

    @bytewalker Have you reported this "discrimination and racist behavior" to HR or are you only complaining now because you lost your job?
    Company logo
    Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

    09.03.2026 15:47

    Pracodawca

    Thank you for sharing your experience with us. We are genuinely concerned to read what you described. At Xebia, we aim to create a working environment based on mutual respect and collaboration between people from different countries and cultures. Any form of discrimination is not aligned with the values we stand for. If you’re open to it, we would really appreciate the chance to learn more about your experience. Please feel free to contact us directly at [email protected] so we can better understand your experience. Thank you again for taking the time to speak up.
    ReviewUserIcon
    Ananas

    04.03.2026 08:29

    Inne

    No cóż, opinie, które zostały tutaj zamieszczone w ostatnim czasie nie mijają się z prawdą. Z poważnej i sympatycznej firmy dość ekspresowy upadek do sytuacji w której stabilność i zaufanie do pracodawcy to ostatnie słowa jakimi bym opisał xebie. Nie wiem co się tutaj stało, ale wygląda to tak jakby zarząd kompletnie nie potrafił w międzynarodowe korpo, a pomimo to nikt nie poleciał. Szok. Może to drastycznie zabrzmi, ale to co się tutaj dzieje to faktycznie jakiś żart jak ktoś wcześniej słusznie zauważył. Bo jak inaczej nazwać sytuację, która z perspektywy pracownika wygląda tak jakby działalność firmy była systematycznie i celowo wygaszana przez ograniczanie wydatków, cięcie benefitow i mówienie od miesięcy o nowych klientach których nie widać. Odnoszę wrażenie, że większość ludzi, która tu została to ci, którzy się zasiedzieli pomimo, że nadal jest tu masa specjalistów zdolnych pociągnąć niejeden wymagający projekt. Przykre. Pewnie znowu sporo osób ubędzie w tym miesiącu.
    ReviewUserIcon
    Karolina

    05.02.2026 22:18

    Pracownik

    Czy to dobry moment na zatrudnienie tutaj, nie bardzo bo raczej redukują etaty no i wkrótce sprzedaż bo się biznes nie kręci: „Według doniesień z przełomu stycznia i lutego 2026 roku, firma Waterland Private Equity rozważa sprzedaż Xebia, międzynarodowej firmy doradczej”
    ReviewUserIcon
    Lolo

    16.02.2026 13:39

    Inne

    Połowa z tych ofert nie zawiera widełki, z kolei część wisi prawie rok, a część to all-in-one
    ReviewUserIcon
    Karolina

    24.02.2026 22:01

    Pracownik

    A dlaczego nie odniesiecie się do zwolnień - tylko piszecie, że „zatrudniacie”. Zatrudniacie na papierze, w necie - w ogłoszeniach czy w realu?😉 EB dziękuję za odpowiedź
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    23.02.2026 15:51

    Były pracownik

    W ostatnich miesiącach sytuacja w firmie wyraźnie się pogorszyła. Organizacja nie radzi sobie z obsługą największego klienta. Firma jest w praktyce uzależniona od jednego kontraktu, a nowych klientów nie widać. Komunikacja ze strony managementu praktycznie nie istnieje – pracownicy nie są informowani o realnej kondycji firmy ani planach na przyszłość. O zmianach zespoły dowiadują się dopiero wtedy, gdy ktoś zostaje zwolniony lub nagle znika z projektu. Atmosfera „cichych” zwolnień powoduje poczucie niepewności i braku bezpieczeństwa. Firma nie dba o pracownika. Dopóki ktoś jest w projekcie i generuje przychód, praktycznie nie ma zainteresowania jego rozwojem ani dalszą ścieżką kariery. Brakuje realnych możliwości rozwoju. Morale zespołu jest bardzo niskie, a NPS spadł w ostatnich latach o kilkadziesiąt punktów, do 2,5, co najlepiej pokazuje skalę problemu.
    ReviewUserIcon
    Stary dzik

    12.02.2026 22:29

    Były pracownik

    No jest co raz gorzej. Ludzi zwalniają z dnia na dzień. Przychodzisz rano do roboty poczym dowiadujesz się że nie masz już projektu i nie wiedzą co z Tobą mają zrobić. Ludzie czują się tu jak kury w kurniku, gdy wejdzie lis. Nie wiadomo, którą złapie. Dopóki znosisz jajka jesteś potrzebny. Wszelkie porażki managerskie nie biorą na klatę managerzy tylko oczywiście pracownicy którzy byli filarem tej firmy. Fakt rynek jest ciężki, ale mam wrażenie, że to bardziej psychologiczna zagrywka żeby docisnąć do niskiego poziomu klasę niższą. Sprzedaż w Xebii nie istnieje. Nie wiem jaki model obrali ale na pewno nie taki jak obiecali. To co mówił kiedyś Pan G. To dyrdymały żeby nie siać paniki. Czuję się oszukany.
    ReviewUserIcon
    Kas20

    29.01.2026 10:52

    Były pracownik

    Nie polecam działu designu w tej organizacji. Na poziomie deklaracji dominuje narracja o dojrzałym, zintegrowanym zespole i wysokiej kulturze współpracy. W praktyce rola projektanta sprowadza się często do taniego outsourcingu do projektów klienckich, gdzie niezależnie od poziomu doświadczenia zostajesz pozostawiony sam sobie, bez realnego, regularnego wsparcia ze strony bardziej doświadczonych osób. Zakres odpowiedzialności jest szeroki, ale kluczowymi kryteriami oceny są przede wszystkim prędkość dowożenia i zadowolenie klienta - nierzadko osiągane kosztem jakości pracy i dobrostanu zespołu. Pojawia się też dysonans między narracją o „dojrzałym UX” a codzienną praktyką: osoby kreujące się na pionierów user experience (jakby zaczynali jeszcze w latach 60. XX wieku 😃 pewnie już o tym myśleli, jeszcze przed urodzeniem, albo mając kilka lat w przedszkolu :D) w rzeczywistości skupiają się na przesuwaniu pikseli i obsłudze prostych, CRUD-owych przypadków użycia. No ale, dobry kamuflaż to przecież dzisiaj klucz do sukcesu :)) Całość sprawia wrażenie software house’u funkcjonującego bardziej w oparach ambicji niż realnej wizji - przesyconego nostalgicznym snem o lokalnej „dolinie krzemowej”, która zamiast się rozwijać, powoli się zwija 😀 i całe szczęście. O opary to warto zadbać, ale w zakresie lokalnych podwrocławskich wioch.
    ReviewUserIcon
    Słabiutko

    01.11.2025 09:02

    Kandydat

    4 etapy rekrutacyjne. Brak gwarancji zatrudnienia. Brak zwrotu kosztów za przeprowadzone rozmowy. Słaba komunikacja z HRami.
    ReviewUserIcon
    Xyz

    15.09.2025 22:57

    Pracownik

    Jak ma się projekt to może być bardzo fajnie - niektórzy pracownicy to prawdziwi specjaliści, raczej firma stara się używać nowych technologii jeśli się da, do tego budzet rozwojowy który możesz przeznaczyć na szkolenia zewnętrzne, konferencje. Niestety przy utracie projektu trzeba liczyć się też z utratą pracy w obecnych czasach. Czasem potrzymają ten miesiąc na ławce, czasem jeszcze tego samego dnia się dostaje wypowiedzenie z projektu i firmy.
    ReviewUserIcon
    Krzysztof

    12.08.2025 08:46

    Inne

    Agencja pracy, dają: -szkolenia miękkie, ok. -szkolenia Techniczne, przydatne pod przyszłe projekty, raczej nie.
    ReviewUserIcon
    Świeżak

    26.10.2022 18:57

    Pracownik

    Pracuję już kilka miesięcy, budżet rozwojowy bardzo na plus. Jest faktycznie tak jak zapewniali podczas rekrutacji. Firma opłaca certyfikacje oraz zapewnia wszystko co potrzebne, aby się do egzaminu przygotować. Finansują szkolenia zewnętrzne oraz wyjazdy na konferencje. HR , kadry bardzo pomocne - bardzo miła odmiana po poprzedniej przygodzie Narazie nie widzę żadnych minusów
    ReviewUserIcon
    Córa leśnika z paśnika

    23.08.2023 17:43

    Inne

    Chłopino. Najwyraźniej nie masz pojęcia co się dzieję w innych specjalizacjach... to że "u mnie działa" to nie znaczy że to samo dzieje się w reszcie firmy. Tak np. ja nie dostałam podwyżki już drugi rok z rzędu. Tak wylewam tu dziś swoje żale bo jestem sfrustrowana. Ale faktem jest, że kwota w budżecie jest dzielona pół w czasie w pól w walucie - to czy sobie "wymienisz" jest bardzo uznaniowe. A i jest zmuszanie - oczywiście w białych rękawiczkach - do wykorzystania tego budżetu. Kto nie wykorzysta wędruje na czarną listę osób które wedle korpo gadki "wartości firmy" się nie rozwija i jest przy najbliższej okazji wyrzucany firmy. I to lekko zalatuje już (usunięte przez administratora).
    ReviewUserIcon
    dj

    11.08.2025 11:19

    Inne

    nie dostałaś już drugi rok z rzędu podwyżki? o masz ci los ;( a gdzie jest zapisane że podwyżki są co rok? jak żyć? idz sie frustruj dalej
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    01.08.2025 14:24

    Były pracownik

    Co m-c znika koło 20 osób w większości to zwolnienia. Atmosfera w firmie słaba, co m-c nowe osoby się dowiadują. Jeszcze dwa lata temu można było wysłać pożegnanie mailem, ale ze względu na ilość tych maili możliwość zablokowano. Brak podwyżek czy premii. Szukają na siłę klientów oferując pracownikom po xx tys euro za klienta który wyda u nich xxx tys euro śmieszne... Budżety rozwojowy jest ale w tym roku trzeba było czekać na jego uruchomienie, w kolejnym roku pod znakiem zapytania. Wyjazdy integracyjne zespołów blokowane/odblokowywane/blokowane.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    08.05.2025 13:28

    Kandydat

    Dlaczego stanowisko PM'a w tej firmie jest otwarte od roku? Czy przez ten czas - biorąc pod uwagę zasięg firmy i kandydatów z całej Polski nikt się nie trafił?
    ReviewUserIcon
    Magda

    20.05.2025 18:07

    Pracownik

    Zatrudniamy w trybie ciąglym bo dzial PMO preżnie się roziwija i mamy bardzo duże zapotrzebowanie na wyspecjalizowanych PMow.
    ReviewUserIcon
    Andy

    17.07.2025 13:31

    Były pracownik

    bo się co chwilę zwalniają 😂 co za pytanie 😛 PM to w tej firmie osoba, ktora odpowiada za wszystko (od płacenia faktur przez klienta po dowożenie przez zespół, a w miezyczasie zbieranie dupochronów. Musi mieć oko na wszystko non stop, do tego stopnia, że idąc na urlop przez wiele dni przekazuje projekty, bo one non stop wybuchają. Każdy przypał - wina PMa. Nie dziwne, że nie każdy ma chęć pracy pod taką presją, za niespecjalnie konkurencyjne wynagordzenie. Plus etyka pracy nie są wartością dla Xebii. Jedynie przychody jakie genruje dany projekt. Jak generuje za małe, klient jest nieperspektywiczny, albo kasuje zespołu to PM ma odpytke z powodów i sposobow na mitygowanie ryzyk. Been there
    ReviewUserIcon
    dwqdwe34343

    11.06.2025 15:20

    Były pracownik

    Praca w firmie, w której analitycy szkalują programistów i zrzucają na nich odpowiedzialność przed klientem, zdecydowanie odbiega od standardów zdrowego środowiska pracy. Tego rodzaju praktyki mogą prowadzić do demotywacji zespołu oraz obniżenia jakości współpracy. Niestety, w niektórych elitarnych kręgach, takich jak Business Analysts (BA), takie zachowania mogą być postrzegane jako norma, co stawia pod znakiem zapytania etykę i kulturę organizacyjną w takich firmach. Warto dążyć do środowiska, w którym wszyscy członkowie zespołu są traktowani z szacunkiem i odpowiedzialność jest dzielona sprawiedliwie.
    ReviewUserIcon
    Karol

    31.05.2025 23:51

    Były pracownik

    Niestety firma w której nie liczy się to jakie masz umiejętności, ile wnosisz do projektu i co w nim robisz. Dla tej firmy jesteś tylko pozycją w excelu a oceniany jesteś przez pryzmat jednej rubryczki "Doświadczenie". Stawki w tej firmie uzależnione są od doświadczenia a nie od wiedzy czy jakości pracy. Możesz mieć w projekcie osobe znacznie gorszą od Ciebie ale zarabiającą więcej gdyż ma większe doświadczenie od Ciebie. Ostatecznie za kawał dobrze robionej roboty na koniec współpracy nie usłyszałem żadnego dobrego słowa. Przydzielony team leader nie kontaktował się ze mną od ponad pół roku więc nie wiem po co ktoś taki jest przydzielany... Szkoda mojego odejścia bo ludzie w firmie są naprawdę super ale tak jak wspomniałem dla 'góry' jest się tylko nic nieznaczącym wpisem w excelu i to czuć. Na plus na pewno możliwość szkoleń oraz dobry sprzęt do pracy. Na duży minus na pewno niestabilność. Tracisz projekt = 90% szans na wypowiedzenie
    Company logo

    Wywiadu udzielił/aSylwester Zimon

    07.05.2025 16:09

    Jaka jest historia firmy Xebia w Polsce?

    Od prawie dwóch dekad tworzymy nowoczesne rozwiązania cyfrowe dla klientów z różnych branż i regionów świata. Nasza historia w Polsce rozpoczęła się od firmy PGS Software, która powstała w 2005 roku i przez lata zbudowała silną pozycję na rynku usług IT. W 2021 roku dołączyliśmy do globalnej organizacji Xebia, stając się częścią międzynarodowej społeczności ekspertów technologicznych. Dziś działamy pod wspólną marką Xebia, a nasz zespół liczy ponad 5000 osób w 24 biurach na całym świecie. W Polsce zatrudniamy ponad 800 osób. Mamy biura we Wrocławiu, Rzeszowie, Gdańsku i Warszawie, jednak większość zespołu pracuje w pełni zdalnie.

    Jakiego typu projekty realizujecie?

    Różnorodność to nasz wyróżnik. W polskim oddziale Xebii pracujemy w większości dla klientów zagranicznych — głównie z Europy Zachodniej i Środkowej (Wielka Brytania, Skandynawia, Holandia, Szwajcaria, Belgia, Niemcy). Mamy również klientów z USA, a także ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Nie ograniczamy się do wąskiej specjalizacji. Wśród naszych klientów znajdziesz serwisy streamingowe, znane marki odzieżowe, firmy produktowe, e-commerce, FinTech, logistykę, automotive, linie lotnicze, ubezpieczenia, płatności internetowe i wiele, wiele innych. Pracujemy zarówno w modelu end-to-end, jak i jako zwinne zespoły eksperckie wspierające konkretne obszary technologiczne. Jesteśmy pasjonatami rozwiązań chmurowych i współpracujemy z trzema największymi dostawcami – Amazon Web Services (AWS), Microsoft Azure i Google Cloud Platform (GCP). W Polsce byliśmy pierwszym AWS Premier Consulting Partner. Dzięki temu mamy dostęp do najnowszych rozwiązań, specjalistycznych szkoleń i wsparcia technicznego. Bierzemy także udział w zamkniętych beta programach testujących najnowsze ścieżki w Google.

    W jakich technologiach pracujecie?

    W Xebii znajdziesz oferty pracy w różnych działach - niezależnie od tego, czy pracujesz w obszarze AI, Data, .NET, Java, Frontend, czy jesteś Fullstackiem, DevOpsem lub Solutions Architectem. Nasze projekty realizujemy w szerokim stacku technologicznym – dopasowujemy technologię do potrzeb biznesowych.

    Jak wygląda proces rekrutacyjny w Xebii?

    Nasz proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów. W większości przypadków są to: 1. Aplikacja – możesz przesłać CV przez stronę https://career-poland.xebia.com. 2. Wideorozmowa lub rozmowa telefoniczna z osobą z działu rekrutacji – rozmowa wstępna, w której omówimy Twoje doświadczenie i oczekiwania. 3. Rozmowa techniczna – spotkanie online z naszymi ekspertami technologicznymi. 4. Spotkanie z klientem, z którym potencjalnie będziesz współpracować. 5. Decyzja. W przypadku niektórych rekrutacji proces może się różnić, np. niekiedy pomijamy wstępną rozmowę, lub spotkanie z klientem. Wynik NPS na poziomie 73,7 uzyskany w badaniu Candidate Experience 2024 potwierdza, że kandydaci bardzo wysoko oceniają nasz proces rekrutacyjny. Kandydaci wskazują kilka mocnych stron: przyjazna atmosfera, wysoka jakość feedbacku czy sposób prowadzenia części technicznej i HR.

    Jakie są możliwości rozwoju w Xebii?

    Rozwój w Xebii to nie tylko jasno określone poziomy seniority w organizacji oraz możliwość sprawdzenia się w dodatkowych rolach – Team Leadera, Tech Leadera, mentora czy koordynatora gildii. Oprócz tego, każdy pracownik ma do dyspozycji roczny budżet rozwojowy w wysokości 6 800 zł, który może wykorzystać na szkolenia, certyfikacje i kursy – zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Dodatkowe opcje rozwojowe: • Gildie technologiczne – inicjatywa prowadzona przez pracowników, która łączy ekspertów w ramach konkretnej technologii lub dziedziny biznesowej. To świetna okazja do integracji, wymiany doświadczeń, a także do czerpania wiedzy bezpośrednio od ekspertów (również spoza firmy). • Program Xebia Upskill – mentoringowy program rozwojowy dla naszych pracowników. Umożliwia zdobywanie nowych kompetencji, pogłębienie posiadanej wiedzy lub rozwój w wybranej technologii pod okiem ekspertów. Dzięki temu uczestnicy mogą rozwijać się i zdobywać nowe umiejętności w różnych projektach. • Szkolenia wewnętrzne – bogata oferta działu Learning & Development pozwoli rozwinąć zarówno umiejętności techniczne, jak i miękkie. W ofercie mamy 20 szkoleń liderskich, biznesowych i ogólnorozowjowych (np. negocjacje, budowanie nawyków czy zarządzanie czasem). • Coaching – indywidualne wsparcie Twojego rozwoju. • Dostęp do platform edukacyjnych – Udemy, O’Reilly. • Certyfikacje branżowe – finansujemy m.in. AWS, Azure, ISTQB, PSM i inne. W Twoim rozwoju będzie wspierać Cię Team Leader, z którym będziesz realizować swój plan rozwojowy (m.in. pracując nad nim podczas spotkań 1:1).

    Czy Xebia oferuje prace zdalną?

    ak. W Xebii możesz pracować w pełni zdalnie, hybrydowo lub z biura – to Ty wybierasz, co Ci odpowiada. Oferujemy elastyczne godziny pracy i możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub współpraca B2B. W przypadku osób na stanowiskach biurowych i administracyjnych możliwości pracy zdalnej mogą być ograniczone. Wszystko zależy od Twojej roli.

    ReviewUserIcon
    Małgorzata

    29.05.2025 08:59

    Kandydat

    Super wynik NPS z badania Candidate Experience! WOW! A jakie jest NPS wśród Waszych obecnych pracowników?
    ReviewUserIcon
    Były

    23.04.2025 10:49

    Były pracownik

    Pracowałem tutaj przez kilka miesięcy, rozstałem się z firmy z uwagi na przeprowadzkę. Samą pracę wspominam bardzo pozytywnie, nigdy nie miałem żadnych problemów z przełożonymi, wszystko zawsze na najwyzszym poziomie. Polecam jeżeli ktoś szuka pracy! ;)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Xebia (PGS Software)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

    Wrocław

    https://xebia.com/

    Odwiedź nasz profil

    LinkedinIconFacebookIconInstagramIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Kamil

    04.04.2025 15:19

    Pracownik

    Pracuję tu od paru dobrych lat i niestety obserwuję powolny upadek PGSu. Dołączenie do Xebii miało być remedium na główną bolączkę pomarańczowych - starzejący się klienci z GB, z własnymi problemami "lokalnymi", którzy byli siłą napędową i głównym targetem. Jedna firma z zatoki perskiej, nawet zatrudniająca 100 osób nie jest w stanie pociągnąć pociągu z 1000 pasażerów. Dołączyliśmy do Xebii licząc na zastrzyk nowych klientów z całego świata, głównie z USA, Holandii, DACH, kwitnących rynków nordyckich itp. Dostaliśmy.... figę z makiem. Pojedyncze zapytania o pojedyncze osoby, wysoce wyspecjalizowane, najlepiej za półdarmo, najlepiej chętnych do pracy w każdej możliwej strefie czasowej. Doszło wręcz do tego, że specjaliści byli upychani po kosztach, czy nawet za darmo, byle tylko zahaczyć klienta i projekt, bo może później będzie dało się za nich chargować. Nie, to tak nie działa :D Taki model biznesowy "dawania ludzi za darmo" tylko umacnia klientów w przekonaniu, że mogą doić ile się da. Nie buduje to relacji opartej na umiejętnościach czy doświadczeniu, tym "expertise", które Xebia chciała sprzedawać. I tutaj elegancko wpychają się Hindusi, bo mają podobne skille, mogą pracować po 10-16h, i do tego są tańsi. Dalej pojawia się parcie na rynki tzw "trudne", czyli te, gdzie ze względów kulturowych, religijnych, obyczajowych nie mamy przebicia (czyli rynki arabskie). Szkoda, że w zarządzie nie słuchają opinii ludzi na pierwszej linii frontu jak wygląda ta współpraca, tylko prą do przodu za wszelką cenę. Za cenę pracy w nieludzkich godziach czy na kalendarzach "Ramadan driven", z urlopami do tygodnia max itp. I z batem nad głową, że każde najmniejsze potknięcie wybucha do rangi eskalacji na poziomie CEO. Tak się nie da pracować. Wartości dawno wyrzucono do kosza. Liczy się tylko dowożenie "whatever it takes". Nawet jesli będzie to praca w świeta, nadgoziny, ktorych nie ma kiedy odebrać, kosztem życia prywatnego, a czasm i zdrowia. Firma jasno też mówi, że jesli ktoś grozi, że się zwolni (i całe zespoły razemem z nim) jesli nie dostaną innego projektu lub innych warunków pracy, to oni to przeboleją. Ludzie nie mają tu wartości dla zarządu i dyrektorów, mają tylko wartośc dla innych w tej niedoli. Zwyczajne Hinduskie korpo, gdzie trzeba mieć dupochronke na wszystko, bo nigdy nie wiadomo kiedy może się jej potrzebować i przed kim. W zasadzie, to nie nalezy sie bać klientów, oni są do ogarniecia, trzeba się bać ludzi w środku firmy, bo oni strzelają bez ostrzezenia.
    ReviewUserIcon
    Kamil

    17.04.2025 11:29

    Pracownik

    Widełki są fajne. Ale nie licz na podwyżkę przez kilka kolejnych lat. Co sobie wynegocjujesz na początku, to Twoje. Godziny elastyczne. Nie siedzisz 8-16. Możesz np trafic do projektu, gdzie zaczyna się pracę o 6, albo takiego, gdzie pracujesz w dyżurach rotacyjnych 24/7, albo gdzie godziny pracy są dopasowane do Kalifornii i w sumie praca jest do 21, ale hurrra możesz spać do południa... Wyjść coś załatwić możesz, pod warunkiem, że nie trafisz na DMa, który uzna, że godzina terapii raz w tygodniu o 13, (bo nie znajdziesz dobrego terapeuty z terminami od 18), to chyba cie pogieło i w ogóle po co ci to, a jak jesteś nienormalny to to chyba nie jest miejsce dla ciebie. Been there seen that. Generalnie wszystko zależy od tego do jakiego trafisz projektu i na jakich ludzi. Możesz mieć szczęście, dostać dobry, stabilny, długofalowy projekt (nie znam), albo trafić do doopy. Jak zespół i DM jest wspierający to pół biedy, ale nigdy nie wiadomo co odpierdaczy klientowi (może wywalić 30 ludzi z dnia na dzień), czy trafisz na dywan albo dostaniesz telefon od Heada z dochodzeniem. Plus niekoncząca się litania rzeczy co można zrobić lepiej inaczej, lista pytan czy zrobiłeś to tamto siamto, i ZERO appreciation. Widać, że zrobiła się kultura zapierdolu, zadowalamy klientów za wszelką cenę, a każdy przypał musi skończyć się znalezieniem winnego i ukaraniem.
    ReviewUserIcon
    Kiedystobylo

    18.04.2025 18:29

    Były pracownik

    Akurat widelki są słabe, płacą na dołku rynku. Ale przynajmniej za czasów PGS zapewniali ławkę, nawet długoterminową. Podwyżki są megasłabe (+2...+3 PLN/h), ale zanim je dostaniesz, musisz przeżyć całe piekło, w tym pokazać co dobrego zrobiłeś, pochwalić się postępem w rozwoju oraz przeżyć feedback 360. HR nie patrzy, że potrafisz czegoś się nauczyć, tylko czy masz odpowiednie liczby w pewnej technologii/frameworku, nawet z twojej specjalizacji (Java, .NET, Python - you name it) - jeżeli doświadczenia komercyjnego nie posiadasz - do widzenia. Do tego stoją nad tobą z sekundnikiem i wyzywają, jeżeli zadania robisz wolno - brak czasu na przemyślenie To wynika z tego, że wszystkie nowe projekty są przytulane przez holenderów, skąd to potem leci do hindusów. Wywalają ludzi co miesiąc, by nie raportować o zwolnieniach masowych. Natomiast zarząd jest nietykalny.
    ReviewUserIcon
    Monika

    14.04.2025 22:03

    Pracownik

    Ja każdemu szczerze polecam pracę w byłym PGS - obecnie Xebia. Warto się zatrudnić, doświadczyć dwóch trzech miesięcy i zobaczyć czy doświadczyć jak się nie powinno pracować, (usunięte przez administratora) klientowi kosztem swoich pracowników za pół darmo. Gorąco polecam ten raj na ziemi
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    25.03.2025 14:43

    Pracownik

    Nie polecam jeśli nie jesteś programistą. Nawet jeśli dostaniesz pracę wcale nie znaczy, że Cię nie zwolnią za 3 miesiące. Jak przyjdziesz na juniora czy asystenta to będziesz nim nie wiadomo jak długo za grosze bo ścieżki kariery nie istnieją. Podwyżki są żałosne (nawet nie inflacyjne). Ludzi raz zwalniają raz zatrudniają wsumie nie wiadomo o co chodzi przez co atmosfera jest delikatnie mówiąc kiepska. Nie płacą nawet za dodatkowe obowiązki, które nie należą do Ciebie. Jedną z wartości jest People firs - śmiech na sali, w obecnej sytuacji to brzmii jak jakiś koszmarny żart.
    ReviewUserIcon
    T

    17.03.2025 20:30

    Kandydat

    Po pierwszym etapie rekrutacji (rozmowa HR), której wynik było pozytywny, miała zostać zorganizowana rozmowa techniczna. Niestety nie została. Zero odzewu ze strony rekrutera, nawet pomimo wysłanego przypomnienia. Rozumiem, że na przykład ktoś może być chory lub generalnie nieobecny w pracy przez kilka dni, ale: 1) minął zbyt duży okres czasu na odpowiedź 2) od tego są systemy HR, aby zarządzać stanem poszczególnych rekrutacji i w razie potrzeby tak dobierać zasoby ludzkie, aby rekrutacje "posuwały się naprzód".
    ReviewUserIcon
    Frontend Dev

    12.01.2024 08:18

    Kandydat

    Zglosilem sie do rekrutacji. Dostalem zaproszenie na rozmowe techniczna po czym sie rozmyslili i arugmentacja, ze mam fajne cv, ze dobrze znam angielski ale nie mialem zaangazowania w proces rekrutacji? Jakas kompletna sciema widac (usunięte przez administratora) w tej firmie
    ReviewUserIcon
    Robert

    22.03.2024 12:39

    Pracownik

    Rzadko się widzi tak klarowne i świadome opinie w przestrzeni internetu. Dokładnie tak jest, po latach niezwykle długo trwającego eldorado przyszedł czas na otrzeźwienie na rynku pracy w tej branży. Poczekajcie dalej to dopiero początek, sytuacja jest rozwojowa AI przetrzebi 5-12 letnich 'seniorów' a młodym jeszcze mocniej podniesie poprzeczkę. I tu nie mowa o groteskowych copilotach, kto śledzi ten wie. Co bardziej ogarnięci jeszcze wrócą do biur by podnosić wydajność przez synergię przez jakiś czas. I to nie jest specyfika Xebia, rewolucja AI dopada wszystkich. I trudno mieć pretensje do prezesów ze mają nosa, dzięki niemu rozwijaliście się przez ćwierć wieku. Czas wyjść z bańki i zobaczyć jak wygląda nowy świat. Tak ostaną się najlepsi tylko ile: 33 czy 3% czas pokaże.
    ReviewUserIcon
    Violetta

    09.03.2025 14:43

    Były pracownik

    Piotr - pełna zgoda; w punkt to co piszesz. Jedynie mnie zawsze śmieszy obudowa tych sprzedaży a wcześniej ze: „rośniemy, rośniemy..” żeby z rynku wyrwać kasę za trupa w szafie:)
    ReviewUserIcon
    Pracownik od 4 lat

    04.02.2025 12:43

    Pracownik

    Miałem okazje dołączyć do PGS i być świadkiem transfomracji z Xebię. Dołączyłem tutaj z rekomendacji i na początku rzeczywiście było to super miejsce, ale do momentu, jak PGS zaczął transformować się w Xebię... straciliśmy całkowicie autonomiczność, chociaż było mówione, że nikt z Indii nie będzie mieszał się w nasze wewnętrzne sprawy. Ludzie mają blokowane awanse, podwyżki, bo nie ma kasy. W 2024 był tak słaby NPS, że postanowili wysłać paczki świąteczne, które też były śmiechem na sali... Nikt w kim rozmawiam nie utożsamia się już z firmą, nikt nie chce jej wspierać i wszyscy czekają na odblokowanie się rynku, aby jak najszybciej uciec albo aktywnie szukają pracy. To już nie jest poplska firma, to jest firma zarządzania przez hindusów, którzy widza w nas tylko cyferki i tam gdzie są dochowe projekty wypychają nas ze sprzedaży i przejmują wszystko neizważając nawet na to, że z Indiamii wiele innych kultur narodowych nie chce rozmawiać jak równy z równym. Jak tylko będzie okazja to ucieknę z tego tonącego statku, na dzisiaj jest ok -300 osób mniej w firmie niż jak za czasów PGS.
    ReviewUserIcon
    Kiedystobylo

    26.02.2025 11:28

    Były pracownik

    > na dzisiaj jest ok -300 osób mniej w firmie niż jak za czasów PGS. A można poczytać skąd info? Sam swego czasu trafiłem pod cięcie, więc ciekawi mnie, kiedy tyle osób zdążyło polecieć
    ReviewUserIcon
    Pracownik od 4 lat

    07.03.2025 13:04

    Pracownik

    Mamy dostęp do narzędzia z podsumowaniem struktury i liczby osób. Kiedyś świętowalismy 1024 osoby i potem urusła chyba nawet do 1100 osób, obecnie mamy ok 800 osób.
    ReviewUserIcon
    Doświadczony

    10.07.2024 18:13

    Były pracownik

    Za czasów starego prezesa, gdy wybuchła pandemia szefu poobcinał wszystko. Nie było PGŚniadań, budżetów rozwojowych po prawie 7k, wyjazdów integracyjnych czy konferencji, ale też prawie w ogóle nie było zwolnień. Gość wiedział co robi, by utrzymać firmę w dobrej kondycji. W obecnych czasach jest nowa władza, bo prezes sprzedał firmę Xebii, gdzie większość pracowników to Indie i Holandia. Chyba się zmęczył, bo na chorego nie wyglądał ;) Czym to zaowocowało? Wspólnych projektów jest jak na lekarstwo, własnych projektów nie ma bo cały polski dział sales zaorano, nowych klientów też prawie nie ma, ale nic się nie stało. Wszystko jest na pełnej bani, budżety po 6800 PLN, eXtra śniadania, meetupy itp. Co zresztą widać m.in. na LinkedInie, no firma cud mód, a pod spodem zwolnienia sypią się "prawie" grupowo, gdyż praktycznie w każdej grupie pracowników co miesiąc jest ktoś zwalniany. Teraz to jest inna firma, zarządzana przez innego człowieka i już tak dobrze nie będzie jak było za czasów PGS Software. Obawiam się, że może być gorzej, bo holding będzie drenował kasę z PGS, w końcu po coś został kupiony. Ludzie wspaniali, ale jak zwykle decyzje u góry dużo znaczą dla pracowników. Firma tnie koszty gdzie może, zwalnia ludzi, ucina licencje na podstawowe produkty jak Confuence, Miro, czy Adobe. Jak dla mnie zamiast ciąć koszty na licencjach, tnijcie na benefitach i socjalu, nie trzeba będzie wtedy zwalniać tylu ludzi, którzy wpuścili całe swoje serce i pasję w wykonywane swoich obowiązków. Pracowników, którzy często mieli obszerną dziedzinową widzę z pewnego obszaru, których tracicie, a którym i tak musicie zapłacić na odchodne.
    ReviewUserIcon
    Homer

    18.07.2024 14:13

    Pracownik

    A kiedy była decyzja o sprzedaży (likwidacji sprzedaży?)??? Przecież PGS sprzedawał na UK i Niemcy i te zespoły sprzedaży chyba istnieją.
    ReviewUserIcon
    Endu

    23.01.2025 11:18

    Były pracownik

    Lokalna sprzedaz trafiła pod regionalną. Sprzedawcy konkurują pomiędzy sobą, a nowy klient trafia do podspółki, ktorą bardziej lubi sprzedawca, który go zdobył. PGS wysyła swoich ludzi do xebiowych sprzedawcow, żeby przypominać im, że istniejemy, bo inaczej projekty trafiają do Indii, stanów, Holandii itp. Jest kicha. Account managerzy też mają swoje preferencje i wiadomo, że Holendrzy będą chętniej upychać Holendrów a Hindusi hindusów. Polskie zarządzanie na poziomie mułu, ludzie to numery, którzy mają pracować na zasadach klienta czy im się to podoba czy nie, a jak nie, to papa. Qvo vadis xebio.
    ReviewUserIcon
    Anna

    11.10.2024 10:37

    Pracownik

    Od kilku lat pracuję w tej firmie i niestety z perspektywy czasu muszę powiedzieć, że stała się ona jednym z najgorszych miejsc, w jakich miałam okazję pracować. Problemy są ukrywane pod dywanem, a zamiast konstruktywnych rozwiązań w projektach - wprowadzane są kolejne "ulepszenia", które tak naprawdę uprzykrzają życie. Warunki pracy są złe, a pracownicy podzieleni na nietykalne elity i resztę świata – jeśli nie jesteś częścią „wybranych”, będzie Ci ciężko. Liderzy są kompletnie niekompetentni, sami podejmują decyzje wg własnego widzimisie, nie zważając na opinie czy potrzeby zespołów. Dialog praktycznie nie istnieje. Obietnice dotyczące rozwoju czy nowych projektów? Są bez pokrycia. W praktyce liczy się tylko to, czego chce klient, a my pracujemy w nadgodzinach, żeby sprostać nierealnym terminom, zajeżdżając się psychicznie i fizycznie. Firma na każdym kroku pokazuje że liczy się tylko maksymalizacja zysku. Nowe projekty praktycznie nie istnieją. Wiele wartościowych osób zostało zwolnionych lub po prostu odeszło, bo nie mogli już znieść tego miejsca. Sama ucieknę kiedy tylko będę miała na to okazję i nie jestem jedyna z takim zamiarem. Procesy, które teoretycznie powinny ułatwiać pracę, istnieją tylko na papierze – zamiast pomagać to przeszkadzają i komplikują wszystko. Ignorowane są nasze potrzeby czy sugestie. Ta firma posiada wszystkie cechy najgorszej korporacji – liczy się tylko zysk. A pracownik? Jest zepchnięty na margines. Gadki o kulturze pracy i wartościach nie przykryją tego, co naprawdę się tu dzieje. Z przyjemnego miejsca pracy, jakim była kiedyś, stała się firmą, której nie mogę już nikomu polecić. Wręcz przeciwnie, współczuję każdemu, kto się zdecyduje tu przyjść. Jedyne co mogę pozytywnego napisać to to, że jeszcze jest kilku fajnych ludzi którzy chcą coś fajnego stworzyć. Ale nie wiem jak długo utrzymają proaktywne i pozytywne nastawienie przy aktualnym zarządzaniu.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    04.12.2024 08:20

    Były pracownik

    Za czasow PGS calkiem dobra kontraktornia - ale po przejeciu przez Xebiie wszystko sie zmienilo.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    28.11.2024 15:14

    Kandydat

    Rozmowa techniczna rekrutacyjna z managerem czy leaderem (nie mówię o HR) poniżej poziomu. Widać, że niewesoło się u nich dzieje, i frustracja wychodzi z pracowników. Jak tu wspomniano wcześniej czuć, że nikogo naprawdę nie szukają i rekrutacja jest sztuczna. To się zdarza i rekrutujący nie mają na to wpływu, ale na poziom rekrutacji już mają wpływ, a poziom jest żenująco nieprofesjonalny.
    ReviewUserIcon
    Ciekawa

    20.11.2024 18:16

    Inne

    Jak wygląda praca na stanowisku Accounting Specialusy ?
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.10.2024 21:52

    Kandydat

    Zostałem zaproszony na rozmowę na stanowisko principal inżyniera. Tak jak do rozmowy miękkiej nie mam żadnych uwag tak na rozmowie technicznej musiałem zrezygnować po 5minutach rozmowy. Pan przeprowadzający rozmowę poprosił mnie o opisanie projektu w którym pracowałem po czym po kilku minutach mi przerwał mówiąc „nie mamy tyle czasu”. Postanowił zasłonić się tym że On ma pytania na kartce które musi zadać. Niestety brakowało mu kreatywności by wpleść te pytania w to co mówiłem o swoim doświadczeniu. Firma już na starcie pokazuje swoje fundamenty i jak podchodzi do pracownika. Nie chce podkreślać że Pan nawet nie postanowił się przedstawić :) po prostu miał pytania na kartce. Wydaje mi się że taniej byłoby wykupić licencję AI za 20zl/mc niż opłacać tego pracownika :)
    ReviewUserIcon
    gumiś

    12.09.2024 09:58

    Inne

    Po jakim czasie można liczyć na zmianę stanowiska na wyższe senior backend developer?
    ReviewUserIcon
    ddd33gi22

    24.10.2024 13:51

    Były pracownik

    Tak na prawdę to jak kogoś "dobrze" znasz wyżej postawionego i uzna, że się nadajesz, lub w innym przypadku po widzi mi się przełożonych i jak nie powinie ci się noga a same sukcesy płyną do nich (o to raczej sam musisz zadbać) a samochwały to wykorzystują i tak można czekać w kółko na uznanie. Z tymi pozycjami BE, FE, DataBase itd. to też raczej od projektu zależy. Tytuły dla normików to raczej tylko prefixy junior i wzwyż do ogólnej roli w danej technologii np. Senior Python Developer.
    ReviewUserIcon
    było8923q74

    24.10.2024 13:40

    Były pracownik

    Firma zwalnia z dnia na dzień (bez przyczyny) zostawiając na lodzie.
    ReviewUserIcon
    Tyśka

    06.09.2024 08:16

    Inne

    Mam znajomego który chce pracować jako Senior Machine Learning Engineer. Czy w firmie chętnie zatrudniają obcokrajowców i nie ma żadnych docinków pod ich kątem?
    ReviewUserIcon
    Bogdan

    12.09.2024 09:34

    Inne

    Większość zatrudnionych w firmie to osoby spoza Polski. W Polskich biurach jest 99% Polaków. W projektach współpracują osoby z różnych krajów.
    ReviewUserIcon
    dno i metr mułu

    27.08.2024 15:08

    Kandydat

    firma typu żal peel rekruterka kompletnie bez umiejętności miękkich brak poszanowania dla doświadczonych kandydatów, wyciskanie każdego jak cytryny zadawanie bzdurnych pytań podczas rekrutacji zwrócona uwaga pozostała bez echa, niegrzeczność zawracanie głowy i strata czasu rekrutowanie bez chęci zatrudnienia zbieranie danych osobowych bez chęci podjęcia współpracy
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    05.09.2024 00:23

    Kandydat

    Rzeczywiście pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej wg szablonu, zero inwencji własnej rekruterek. Poza tym zmuszanie do określonego zachowania. Jak dla mnie czerwone flagi.
    ReviewUserIcon
    FeD

    04.09.2024 13:42

    Kandydat

    Proces rekrutacji to jakaś (usunięte przez administratora) na skalę Europejską. Najpierw nie chcieli podać nazwy firmy, potem powiedzieli, "zobacz kod na githubie". Brak jakiegokolwiek opisu zadania. Chyba chodziło o pisanie testów jednostkowych "tak żeby było 90%", przy czym obecne pokrycie to niecałe 40%. Obrażacie kandydatów w mailach i nazywacue ich niekompetentymi jak sami odstawiacie taki cyrk? Czy wy sobie z ludzi jaja robicie? Takiego poziomu skrajnej ignorancji i niekompetencji chyba nie widziałem.
    ReviewUserIcon
    Paulina

    14.08.2024 08:14

    Inne

    W najświeższej ofercie dla QA Specialist pisali o budżetach rozwojowych do 6800 zł. Faktycznie można na to liczyć?
    ReviewUserIcon
    T

    14.08.2024 10:35

    Pracownik

    Tak. Ten budżet dotyczy każdego stanowiska, niezależnie od seniority. Wszyscy pracownicy mają ten sam budżet.
    ReviewUserIcon
    seniorka

    09.08.2024 21:10

    Były pracownik

    Firma w ostatnim czasie straciła ludzką twarz. Nikt tam już nie szanuje pracowników, liczy się jedynie wynik finansowy i stołki "starej gwardii". Opowiadania o rzekomych wartościach i jak to wszyscy są równi przyprawiają o mdłości.
    ReviewUserIcon
    Kasia

    13.08.2024 22:09

    Pracownik

    Fakt. Stołki starej gwardii i starego zarządu nie do ruszenia;) w myśl zasady: „Mierni ale wierni”
    ReviewUserIcon
    Doma

    25.07.2024 10:59

    Inne

    Zależy mi na stabilności i solidności zatrudnienia i UoP. Czy jako kandydatka na Middle Frontend Developer (React + Next.js) mogę na to liczyć?
    ReviewUserIcon
    seniorka

    09.08.2024 21:18

    Były pracownik

    Nie, obecnie w tej firmie nie można liczyć na stabilność zatrudnienia. Co jakiś czas grupowo zwalniają zarówno juniorów, middlów jak i seniorów. Szukaj dalej

    Zostaw merytoryczną opinię o Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.