Dziś EPK po raz kolejny pobiło swój rekord - nagrodziło pracowników za(usunięte przez administratora) ponad siły, ponad wszelkie nadgodziny weekendowe i w tygodniu za "ekspresową pracę". Witajcie w korpo, które docenia kulture (usunięte przez administratora), zamiast zadbać o to, by klienci na czas dostarczali dane/podpisywali umowy. Natomiast standardowe premie zostały całkowicie wyeliminowane, bo liczy się juz tylko to,żeby(usunięte przez administratora)i wylądowac w szpitalu. Nie polecam, mocne 0/10
A nadgodziny przynajmniej płatne? Ile miesięcznie jest nadgodzin do wyrobienia?
Czy coś się zmieniło od tego czasu? Bo nie ukrywam, że ze względu na historię, chętnie złożyłbym CV. Niepokoją mnie jednak negatywne komentarze.
może nikt nie odpowiada, bo nie precyzujesz o co konkretnie pytasz? Przede wszystkim ciekawe co z tymi premiami. Jeśli jednak zostały przywrócone to w jakich wysokościach?
Zadałem sobie trochę trudu i sprawdziłem, co jest w KRS z lata 2022 i 2023. Bazując na sprawozdaniach Zarządu, w każdym z tych lat wykonanie planów „przychodowych” było niższe od planów „kosztowych”. Takie informacje prowadzą do dosyć niepokojących wniosków: - być może plany „sprzedażowe” były zbyt optymistyczne (przeszacowane); - być może plany „kosztowe” były niedoszacowane. Wrzuciłem w analizator wskaźników elektroniczne wersje sprawozdań finansowych za lata 2022 – 2023 i dowiedziałem się, że od dwóch lat wynik finansowy jest w zasadzie ujemny (za 2022 faktycznie ujemny, a za 2023 „napompowany” rozliczeniami międzyokresowymi - pewnie roboty w toku); Znając specyfikę branży, oraz biorąc pod uwagę sytuację rynkową (zamknięcie się EU na „gazówki” i „węglówki”) jedyną drogą dla firmy projektującej elektrownie jest projektowanie elektrowni jądrowej ALBO zdecydowanie bardziej agresywna dywersyfikacja rynków zbytu ( w 2023 połowa sprzedaży to sprzedaż dla energetyki zawodowej). Projektowanie „jądrówki” prawdopodobnie w części budowlanej odbędzie się po stronie dostawcy technologii, co zmusi firmę do zredukowania zatrudnienia w pracowniach budowlanych (lub wyprowadzenia ich na zewnątrz – być może w formie spółki-córki), instalacje pomocnicze (elektryka, automatyka, piping…) pewnie zostaną w firmie. Nie mam pojęcia, ilu projektantów pracuje w tych branżach. Nie wiem, jaki będzie rzeczywisty wynik finansowy, ale jeżeli plany były oparte, jak w latach poprzednich, na przeszacowanych przychodach i niedoszacowanych kosztach, to nie będzie on dodatni. Dlatego obstawiam sporą korektę zatrudnienia w przyszłym roku.
Dobrze, że to tylko Twoje przewidywania :). Mam nadzieje, że jednak nikt nikogo zwalniać nie będzie. Ale jakby coś się działo to dajcie znać. Niektórzy tu wchodzą w poszukiwaniu pracy.
Janusz, widzę że możesz już usuwać niewygodne posty :). To nie są duże pieniądze. Płacisz ze swoich czy bierzesz na fakturę? Żenujące!
Jak wygląda stan firmy? Tonie/ nie tonie, czy trochę tonie? Polepszyło się traktowanie pracowników w zakresie zarobków i nieprzekraczania limitu godzin pracy zgodnie z prawem?
Dziś EPK po raz kolejny pobiło swój rekord - nagrodziło pracowników za(usunięte przez administratora) ponad siły, ponad wszelkie nadgodziny weekendowe i w tygodniu za "ekspresową pracę". Witajcie w korpo, które docenia kulture (usunięte przez administratora), zamiast zadbać o to, by klienci na czas dostarczali dane/podpisywali umowy. Natomiast standardowe premie zostały całkowicie wyeliminowane, bo liczy się juz tylko to,żeby(usunięte przez administratora)i wylądowac w szpitalu. Nie polecam, mocne 0/10
A nadgodziny przynajmniej płatne? Ile miesięcznie jest nadgodzin do wyrobienia?
Czy coś się zmieniło od tego czasu? Bo nie ukrywam, że ze względu na historię, chętnie złożyłbym CV. Niepokoją mnie jednak negatywne komentarze.
może nikt nie odpowiada, bo nie precyzujesz o co konkretnie pytasz? Przede wszystkim ciekawe co z tymi premiami. Jeśli jednak zostały przywrócone to w jakich wysokościach?
Zadałem sobie trochę trudu i sprawdziłem, co jest w KRS z lata 2022 i 2023. Bazując na sprawozdaniach Zarządu, w każdym z tych lat wykonanie planów „przychodowych” było niższe od planów „kosztowych”. Takie informacje prowadzą do dosyć niepokojących wniosków: - być może plany „sprzedażowe” były zbyt optymistyczne (przeszacowane); - być może plany „kosztowe” były niedoszacowane. Wrzuciłem w analizator wskaźników elektroniczne wersje sprawozdań finansowych za lata 2022 – 2023 i dowiedziałem się, że od dwóch lat wynik finansowy jest w zasadzie ujemny (za 2022 faktycznie ujemny, a za 2023 „napompowany” rozliczeniami międzyokresowymi - pewnie roboty w toku); Znając specyfikę branży, oraz biorąc pod uwagę sytuację rynkową (zamknięcie się EU na „gazówki” i „węglówki”) jedyną drogą dla firmy projektującej elektrownie jest projektowanie elektrowni jądrowej ALBO zdecydowanie bardziej agresywna dywersyfikacja rynków zbytu ( w 2023 połowa sprzedaży to sprzedaż dla energetyki zawodowej). Projektowanie „jądrówki” prawdopodobnie w części budowlanej odbędzie się po stronie dostawcy technologii, co zmusi firmę do zredukowania zatrudnienia w pracowniach budowlanych (lub wyprowadzenia ich na zewnątrz – być może w formie spółki-córki), instalacje pomocnicze (elektryka, automatyka, piping…) pewnie zostaną w firmie. Nie mam pojęcia, ilu projektantów pracuje w tych branżach. Nie wiem, jaki będzie rzeczywisty wynik finansowy, ale jeżeli plany były oparte, jak w latach poprzednich, na przeszacowanych przychodach i niedoszacowanych kosztach, to nie będzie on dodatni. Dlatego obstawiam sporą korektę zatrudnienia w przyszłym roku.
Dobrze, że to tylko Twoje przewidywania :). Mam nadzieje, że jednak nikt nikogo zwalniać nie będzie. Ale jakby coś się działo to dajcie znać. Niektórzy tu wchodzą w poszukiwaniu pracy.
Janusz, widzę że możesz już usuwać niewygodne posty :). To nie są duże pieniądze. Płacisz ze swoich czy bierzesz na fakturę? Żenujące!
Czy aktualnie EPK zatrudnia na stanowisko projektanta branży budowlanej? Czy wymagane są uprawnienia budowlane?
Na jednej ze stron internetowych wisi oferta pracy na stanowisko projektanta branży teletechnicznej. Firma oferuje elastyczny czas pracy. Możecie to rozjaśnić? Czy to oznacza, że pracownik decyduje, w jakich godzinach chce pracować? Czy jednak trzeba wstrzelić się w jakieś ramy czasowe skoro jest to praca stacjonarna? Aczkolwiek w dalszej części oferty widnieje informacja na temat możliwości pracy zdalnej... Więc koniec końców - jak to wygląda? :) Dajcie znać, bo przymierzam się do aplikacji i odpowiedź na te pytania jest dla mnie bardzo ważna :)
Elastyczny czas pracy oznacza, że można rozpoczynać pracę w przedziale między godz. 6 a 9. W pracy zdalnej jest opcja zastopowania czasu pracy i ponownego odblokowania np. po przerwie związanej z wyjściem po dziecko do przedszkola czy tym podobne sprawy.
Cześć, potwierdzicie, że wspomniana elastyczność godzin pracy jest wciąż aktualna? Dla niektórych faktycznie może być to na rękę, że w trybie zdalnym można się urwać na godzinę, żeby odebrać na przykład dzieci z przedszkola. :)
Nie piszecie niczego na temat zmian w warunkach pracy. Może podwyżki jakieś były ostatnio albo są planowane? ;)
Czy warto aplikowac na stanowisko projektanta budowlanego? Jakie nastroje panują w dziale? Duzo roboty? Częste delegacje? Jak wyglada wypłata? Całość UOP czy jakoś dzielona na podstawe +premia? Na jakim oprogramowaniu pracujecie? Biuro typu open space czy mniejsze pokoje?
Jeżeli szukasz wyzwań inżynierskich, twoją pasją są konstrukcje stalowe i żelbetowe, lubisz pracować z ludźmi, to oczywiście, że warto ???? W dziale panuje bardzo dobry nastrój z uwagi na zgranie zespołu oraz realizację ciekawych zadań projektowych. Delegacje są uzależnione od specyfiki danego projektu. Większość projektów realizowana jest na greenfildzie i tu delegacje są bardzo rzadkie (np. raz na pół roku). W projektach przeróbek istniejących obiektów delegacje są częstsze (np. raz na miesiąc). Pracujemy w przestrzeni open space. Na oprogramowaniu Robot, Rstab/Rfem, Tekla Structure, Allplan, Microstation
Obecnie trwa rekrutacja w firmie na stanowisko Architekt. Jest kilka dni na wysłanie cv jeszcze i chciałabym dowiedzieć się więcej. Wiecie jak wygląda sprzęt do pracy? Bo dają w ofercie w pełni wyposażone stanowisko pracy z dwoma monitorami. A czy to nowa elektronika, czy taka starsza z gorszymi parametrami itd.? To apple czy inna firma?
Pracownicy na stanowiskach Projektantów/Architektów pracują na stacjach graficznych opartych na nowoczesnych procesorach i7 najnowszych generacji oraz wysokowydajnych procesorach graficznych, np. RTX A4000. Są też nowoczesne mobilne stacje graficzne Dell.
Wszystko jest tak nowoczesne jak strefa aktualności na stronie EPK. Firma już się zwija i nic tam się nie dzieje poza wymianą Zarządu.
Wbrew temu co mówił pan prezes, wynagrodzenie zarządów i rad nadzorczych wcale tajne nie jest. Proponuję zajrzeć na stronę Ministerstwa Sprawiedliwości https://ekrs.ms.gov.pl/, wybrać "przeglądarkę dokumentów finansowych" i wpisać KRS 0000052247. Ze strony dowiesz się ile rocznie kasy kroi zarząd i rada nadzorcza z tytułu bycia organem zarządzającym / nadzorującym. Do tej kasy, dolicz kasę z tytułu zatrudnienia tej grupy ludzi w spółce EPK i będziesz już wiedział - jak bardzo jesteś dymany. Z tej strony dowiesz się również ile kosztują Fordy, itp. Po każdym walnym zgromadzeniu, dowiesz się z tej strony, ile kasy skroili ci ludzie za rok poprzedzający walne zgromadzenie. Czy warto dalej na nich pracować, to już Twoja decyzja. W ten sam sposób, możesz sprawdzać inne spółki np. z grupy EPK, kto i ile kasy kroi, i dlaczego znowu te same osoby, ale to już pewnie wiesz.
To przypadkowa zbieranina, pasujących (nie)rządowi!
Budowlaniec zostanje kierownikiem pracowni automatyki - American dream - od budowlańca do automatyka. Zarząd wie jak sprawić, żeby pracownicy sami odchodzili. Wcześniej było łzawe wychwalanie zalet dyrektor Marii Madaleny (koniec jej kariery był do przewidzenia, ale kasa i samochód zostają - żenująca hipokryzja zarządu), wkrótce odbędzie się żenujące podreślanie zalet nowego kierownika podzielonej pracowni automatyki. Grelowanie biura trwa, topornie bez polotu!
Obiektywne rzecz biorąc pracownie już „zreformowali”. W obszarze Marketing rozwój i komunikacja też by wypadało zakończyć niektóre projekty. Obliczyć TCO poszczególnych DR ów. I zoptymalizować a nie że ten jest od tego tamten z innej rodziny grupy. To jest otwarta rana i plasterek nie wystarczy.
Czy dalej są zwolnienia w firmie?
Jakie są mocne strony pracodawcy ENERGOPROJEKT - KATOWICE SA?
Czytam na stronie firmy, że jest to zgrany zespół zaangażowanych w pracę osób. A firma dba o dobrą atmosferę w pracy, rozwój zawodowy oraz o zdrowie pracowników. Można wiedzieć, jak to robią? Chętnie bym poznał szczegóły zatrudnienia na stanowisku Specjalisty w Dziale Nowych Obszarów Biznesowych. Szczególnie te odnoszące się do obowiązków, jak i wynagrodzenia. Wiem, że pół roku temu szukano kogoś na to stanowisko, czy teraz również można się tu dostać do pracy?
w dalszym ciągu są zwolnienia, roboty coraz więcej więc nie polecam. Liczba nadgodzin znacznie przekracza kodeks pracy aż dziw że nikt nie zgłosił jeszcze
dbają tak że roboty więcej niż ustawowych godzin, takiego stanowiska nie kojarzę, ale specjalista do umów to 4700-5300 (w 2021) stawki różnych stanowiska z nazwą "specjalista" kończyły się wtedy na 7000
(usunięte przez administratora)
A co na to pani dyrektor od HR? Nie ma z tym problemu?
Jedno jest pewne. Żal syna, któremu ojciec buduje karierę zawodową. Z takiej sytuacji nic dobrego nie wyniknie no i chyba ten syn to słaby nabytek dla EPK -(końcówka dowolna bo są różne)
Kodeks pracy się nie przyjął - wcale nie dziwne zatrudnić syna na stanowisko asystenta w swoim dziale i 3 tygodnie później zwolnić osobę na tym samym stanowisku z tyt. przyczyn niedotyczących pracowników… ciekawe co na to sąd pracy
Pani dyrektor od HR nie ma z tym najmniejszego EPKłopotu. przecież pan prezes spędza u niej więcej czasu niż u siebie w gabinecie.
Są ciekawsze sytuacje. Pan X chłop Pani D jest przełożonym pana Y, który jest bratem pani D i ojcem pana Z, którego naturalnie ciocią jest pani (usunięte przez administratora) Pan Y ma komornika na głowie i stosuje taktykę byłego Premiera K.M. na unikanie płacenia zobowiązań. Na Pracowni wykryłyśmy ile to kosztuje i nie ma już ani Pracowni ani dyrektora Pracowni i kolejny zmiany są zapowiedziane.
Się zrobił kocioł. Prezes nie miał pojęcia, ale inny Pan na bazie tej wiedzy swojego syna wsadził do firmy xd. Teraz to dopiero wychodzą dodatkowe sprawy. Info z ostatniej chwili jest takie, że Prezes ma powiadomienia z Goworka ponieważ potwierdziło się, że kilka informacji ze skrzynki do niego nie dotarło. Przypadek?
Nie wierzę, że Prezes nie wiedział. Chyba tylko nie chciał tą wiedzą się podzielić :D
Trzeba to sprawdzić. Przecież ci ludzie mają dostęp do informacji poufnych i Tajnej Kancelarii.
Sprawdzamy jedynie informacje, kto łączy się z Goworkiem ze służbowych urządzeń i zabiera czas pracodawcy. Pan o którym piszecie pracuje w firmie charytatywnie i bezpośrednio nie pobiera wynagrodzenia za swoją pracę. Jego wejścia na teren firmy są rejestrowane tylko w celach statystycznych na odpowiednim czytniku żeby pokazać, że można pracować po 250 godzin miesięcznie dla firmy z dobrego serca. Sprzętu oraz oprogramowania udostępnionego z EPK używa tylko i wyłącznie do prowadzenia działalności charytatywnej na rzecz EPK. Jego rodzinne powiązania są przypadkowe i nieistotne dla sprawy a o nieścisłościach i wyrokach sądowych nie mamy informacji.
Coś musi być na rzeczy. Jest od kilku dni chodzenie pomiędzy piętrami i pokojami. Szukanie. Pan X i Y okazuje się, że w firmie nie są wcale potrzebni bo z listy do zwolnienia można uratować wartościowych ludzi.
To kim w końcu jest pan X i pan Y? Czy to prawda, że pan Y pracuje charytatywnie? Czy pan Y ma umowę o wolontariacie? Kim jest słynny Mamutek i dlaczego wpis o nim zniknął z goworka? Tyle pytań a tak niewiele odpowiedzi xD.
To jeszcze gorzej dla EPK. Popatrzcie jak jest umocowany, co podpisuje i w czyim imieniu i do czego ma dostęp jak nas złapią. Chyba już pora na wylot Dyrektora. Tylko którego. Na razie jest szukanie tylko kto puścił informację zamiast ciąć straty i przesunąć ludzi z listy do zwolnienia do posprzątania gruzu.
Na linkedin pokazuje, że jest. Do EPK idę zapytania z różnych instytucji xd
Szkoda. Była informacja, że już nie pracuje w EPK i by nie było sprawy. Zyskowne umowy na PV sprzedawał na inną umowę teraz już wiem czemu w tak pokrętny sposób. Kontrakty z wadami prawnymi albo bez mocy opychał do EPK. To musiało kiedyś wyjść. Kto za nim stoi?
Dzięki temu, że jest Tajna można ukryć rodzinę i znajomych przed okiem postronnych i nie trzeba generować zysku. Zjedli nasze premie. Zawyżają średnie płace w EPK i Pan Prezes może się chwali w orędziu jęk to jest wspaniale.
Czy zwolnienia obejmą dział IT? Kilku kandydatów by się znalazło. W kolejności od najnowszych, aż do stanu sprzed rafakowskiej powodzi.
Treść usuniętego posta: "Program EPKumoterstwo dokonał żywota. W miejsce tego programu zarząd uruchomił program "Rodzina na swoim". Nie mam nic przeciwko temu, żeby zatrudniać dzieci pracowników EPK, ale żeby tatuś był szefem swego syna? To już nie EPKumoterstwo, to raczej EPK******o! Panie prezesie, czy to jest zgodne ze standardami organizacji o tak wysokim standingu?" Pozdrowienia dla Nicka, jesteś bohaterem w swojej firmie :-)
Czy w związku z wczorajszą informacją o zwolnieniach w firmie i wstrzymaniu wszystkich udogodnień i benefitów dla pracowników mogę zaptytac czy zwalniani będą pracownicy spółek które EPK nabyło w ubiegłym roku czy tylko pracownicy w Katowicach?
Nie warto Brak zasad zarządzania. Kumoterstwo,ploty,Zarząd bez zasad.
Tak, to prawda - wezmą nawet kogoś z kasy ze sklepu mięsnego jeśli jest synem, ciotką, wujkiem a reszta organizacji się meczy żeby wyszkolić człowieka
Kiedyś karmiłem kaczki, teraz wolę sam jeść…
Tak, jest miejsce wyznaczone do spożywania posiłków, do którego dostarczane są śniadania i obiady przez firmy cateringowe. Posiłki są dofinansowane przez Pracodawcę. Korzystamy z platformy SmartLunch.
Czy w ENERGOPROJEKT - KATOWICE SA zatrudniani są obcokrajowcy?
Ha Ha Ha zarząd twierdzi że negatywne komentarze o nowych mapetach z ti2 to brak zyczliwosci dobre żarty. Może mapety by się do roboty zabrały a nie panoszyły się po biurze. Kpina i tyle, zh nie panuje nad swoją hałastra a to reszta epk jest zła i ma być dla nich miła bo biedaczki się źle czuja POWAGI!!!
jakby sami musieli z nimi pracować chociaż 5 min to też by zaczęli pisać takie komentarze
Zarząd zamiast rozwiązać poważne i realne problemy woli nazywać administrację goworku terrorystami z którymi się nie negocjuje a cała wine za parszywy relacje nowej pracowni ti2 z resztą zrzucić na projektantów. Gratulacje tak trzymać. Jesteście na najlepszej drodze żeby stracić resztki wartościowych ludzi z tej firmy.
słuchalem tego i (usunięte przez administratora) mnie strzelał jakiś żart Wszystko niby nasza wina? że niby my niemili dla tych cymbalów z rafko jesteśmy? chyba kogoś grubo pogrzało
Słuchalem prezesa i czułem się jakbym dostał w mordę. Spierdalaja im z epeku od kilku lat fachowcy zatrudnili na ich miejsce jakieś mapety odpad z rafako który się teraz panoszy po biurze i wszystkich rozstawia po kontach ale winni jesteśmy my na pracowniach. Przeginacie panowie prezesowie i to bardzo
To spotkanie wyraźnie pokazało jak bardzo zarząd ma w (usunięte przez administratora) problemy pracowników. Nie wierzę że tego nie widzą. Ewidentnie pokazują nam gdzie nasze miejsce. It2 jest dla nich ważniejsze od projektowych wiec morda w kubeł i grzecznie pracować.
Kiedy odchodziłem z epk to było krótko po podziale ti na pół. Nieźle wspominam współpracę z obiema pracowniami. Nigdy nie było większych problemów czy coś w tym rodzaju. Teraz docierają do mnie historie od kolegów którzy zostali i aż włos się na głowie jeży. Zupełnie nie rozumiem dlaczego zarząd nie podejmuje żadnych kroków. Smutno się tego słucha bo spędziłem w epk jedne z lepszych lat swojego życia i teraz mam do tej firmy sentyment. Należy mieć nadzieję że w końcu góra weźmie sprawy w swoje ręce i naprawi sytuację.
Jak osoba dowodząca firmą może wobec swoich pracowników użyć określenia że stosują terror? Forum na którym się wypowiadamy nie jest zakazane prawem. A gdzie można jeszcze wyrazić swoją opinię? Dlaczego Zarząd nie ma do siebie dystansu?
Też to tak odebrałam. "Mamy was w (usunięte przez administratora) radźcie sobie sami". A że nowi pracownicy it2 ze swoim kierownikiem na czele zamiast pomagać tylko przeszkadzają: "to wasza wina, moglibyście być dla nich bardziej życzliwi".
Jedną z ról powołanego zarządu jest sprawne organizowanie pracy. Jeżeli wystąpiły problemy to powinno się je próbować rozwiązać. Na szczęście Polska to jeszcze nie Chiny. Nie można rozwiązywać konfliktów jednostronnie. Komórka IT to jedna z najważniejszych we współczesnej firmie. Daje główne narzędzia pracy tym którzy ich używają. Jak nie działa prawidłowo to tak jakby kazać komuś pisać połamanym długopisem.Nie można jednej stronie konfliktu oddać wszystkiego na zachętę i nie brać pod uwagę drugiej strony (choćby niewielu pracowników) ponieważ problem powstał.
Trudno brać pod uwagę drugą stronę, jak się nie wie z kim ma się do czynienia. Łatwo jest wygłaszać swoje teorie zza parawanu anonimowości internetowej, trudniej usiąść do konstruktywnej dyskusji. Szkalowaniem informatyków, projektantów i zarządu można, co najwyżej, na krótką chwilę zagłuszyć własną frustrację, ale na pewno nie rozwiąże się problemu. Radzę zmienić pracę skoro kompletnie nic Ci się w EPK nie podoba. Radzę też popracować nad stylistyką własnych wypowiedzi, bo przynosisz wstyd wykształconym ludziom.
Ze smutkiem muszę przyznać że obecne epk to nie jest już ta sama firma w której się lata temu zatrudniałem. Wszędzie lęgną się karierowicze, jakość projektów leci na łeb i szyję, życzliwość i przyjacielskie relacje odleciały siną dal. Dotyczy to większości firmy ale jak już wywołujecie do tablicy it to powiem ze kiedyś było lepiej. Informatycy byli współpracownikami i wsparciem z którym wspólnie można było rozwiązywać problemy w miłej atmosferze. A teraz? Panowie z it1 mają wieczne urwanie głowy i biegają po biurze więc aż głupio im głowę zawracać swoimi problemami. Starszych pracowników takich jak Pan Henryk czy Pani Magda, z którymi zawsze można było miło porozmawiać, zwykle nie ma bo covid. Darek i obaj Robertowie, którzy zawsze służyli pomocą, już poza biurem. Zostały młode koleżanki, bardzo miłe ale widać że na przyuczeniu i jeszcze mało samodzielne, no i grupa przejęta z rafako. Nie będę ich nazywał obraźliwymi określeniami jak przedmówcy ale chyba nic pozytywnego na ich temat nie umiem powiedzieć. Ciężko się doprosić o pomoc, wiecznie są nieodstępni, odnoszą się do innych nieuprzejmie i z wyższością. Takie zachowanie moim zdaniem buduje bariery i niesprzyja miłej atmosferze. Tyle ode mnie. Jak mówiłem, przykro sie na to patrzy i aż żal człowieka ogarnia za dawnym epk.
Może zirytowany kolego sam się przedstawisz jak tak przeszkadza ci ta anonimowość? Po kompletnym niezrozumieniu problemu i udawanej elokwencji wnoszę że pewnie sam Zabawny Huncwot zaszczycił swoją obecnością goworkowa społeczność.
Gratuluję! Tylko dwa błędy stylistyczne. Widzę, że jak chcesz to potrafisz.
Po raz pierwszy miałam (nie-) przyjemność kontaktu z tzw. "mapetami" z pracowni IT2. Nie wnikając w ich kompetencje, bo tego ocenić nie potrafię, muszę powiedzieć, że są bardzo trudni w kontakcie. Pan Tomasz sprawia wrażenie jakby robił mi łaskę, że w ogóle pochylił się nad moim problemem. A przecież od tego oni właśnie są, żeby pomagać nam - projektantom.
Stylistyka nadal zdradza. Czy Wy na piątym piętrze nie potraficie stosować podstawowych zasad polskiej pisowni?
Zgadzam się z moim przedmówcą. Wszelkie ataki i formy szkalowania informatyków są bezpodstawne i nie eleganckie. Informatycy, szczególnie z działu IT2, są wybitnej klasy specjalistami, którzy każdego dnia rozwiązują setki skomplikowanych problemów. W przeciwieństwie do poprzednich pracowników, których już w Energoprokekcie nie ma, wszystkie zadania realizowane są na bieżąco i terminowo. Obiektywnie mówiąc sa to jedni z lepszych fachowców, z którymi miałem okazję współpracować.
chyba ci sie cos synek w głowie (usunięte przez administratora) mapety to nie informatycy tylko jakieś klauny. co oni wogole potrafią? jakiś zart.
Przecież Zarząd może podejmować tylko takie środki wpływu, czy naprawdę uważacie ze ktokolwiek mógłby na forum wszystkich publicznie krytykować jedną, konkretną grupę? To byłby przejaw mobbingu
Zaczekajcie chwilkę. Kolejny odpad z Rafako tyle że z Gliwic za chwilkę zasili wasze szeregu. Już się zwalniają hurtowo
Proponuję poćwiczyć ortografię gamoniu. Jak takich tępaków tam zatrudniają?!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach - Katowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach?
Zobacz opinie na temat firmy Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 3 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Zobacz wywiad
- Jesionowa 15
40-159 Katowice - NIP: 6340019846 REGON: 271905107 KRS: 0000052247
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Doradcy techniczni dla firm - Katowice i okolice
- Biuro Projektów Komunalnych Drogsan s.c. Anna Olgierd Stanieczek
- Dbgeodezja Damian Barciaga Usługi Geodezyjne i Kartograficzne
- I4Tech Sp. z o.o.
- Eltex Bartosz Cichostępski
- Biuro Studiów Projektów i Realizacji Energoprojekt-Katowice S.A. w Katowicach
- Lismar MGR Inż. Marcin Mączka
- K & K Engineering Katarzyna Karpińska-Książek
- Ekoton Michał Ciba
- Firma Projektowo-Wykonawcza Cornbud Krzysztof Charycki
- Dankart Usługi Geodezyjno Kartograficzne Danuta Grzybek
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |