Opinie o Ceneo.pl Sp. z o.o.
Drogi Użytkowniku! Dziękujemy za zainteresowanie Ceneo.pl. Staramy się odpowiadać na wszystkie pytania związane z rekrutacją i pracą w naszej firmie. Każda merytoryczna opinia jest dla nas ważna. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji, przestrzegania regulaminu serwisu GoWork.pl i aplikowania do Ceneo.pl. Najlepiej samemu sprawdzić, jak tutaj się pracuje.
„Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie”, a charakter firmy w dobie kryzysu. Jaką sytuacje mamy w kraju i na świecie, nie trzeba chyba nikomu specjalnie tłumaczyć. Jednak to, co się dzieje w Ceneo.pl, zasługuje na przedstawienie i docenienie. Niedość, że firma wyprzedziła z informowaniem pracowników i zabezpieczeniem ich zdrowia o kilka tygodni organy państwa. To na dodatek zapewniła możliwość pracy z domu przy problemach ze żłobkami i przedszkolami, a później gdy sytuacja stała się poważna - całej firmy. Wypłaciła w całości premie roczną i przeprowadziła coroczne podwyżki, w momencie kiedy inne firmy zwalniały już pracowników. Na dodatek wypłaciła jeszcze świadczenia na cele aranżacji domowego biura, tak że każdy mógł kupić do domu monitor, fotel, słuchawki czy drukarkę - bez zbędnych formalności. Sytuacja dla nikogo nie jest łatwa, mam jednak wrażenie, że pracownicy też spisują się na medal. Wzajemne wsparcie, przyjacielska atmosfera oraz codzienna komunikacja, ta w godzinach pracy i po niej, na pewno pomagają przetrwać ten trudny okres. W firmie nie ma niepotrzebnego napięcia, tylko przestrzeń do spokojnej pracy, rozwoju zawodowego i planowania przyszłości - dokładnie tak, jak było przed pandemią. Pokazuje to, jak dobrze zorganizowana i zarządzana jest firma. StarUp’y mają swój urok, umowy B2B „pewne” korzyści. Ostatnie tygodnie jednak dowodzą, że warto stawiać na sprawdzonego pracodawce, a „owocowe czwartki” są tylko tak długo fajne, jak nie ma problemu z wypłatami. Doceniam również, że w pierwszej kolejności pyta się nas teraz o zdrowie i o naszych bliskich, a nie o wyniki czy zrobione zadania. Cieszę się, że podjąłem decyzje o wyborze tej firmy. Wszystkim zaangażowanym, aby pracowało nam się teraz tak dobrze, jak do tej pory - dziękuje i oby tak dalej, wyjdziemy z tego razem!
Pracuję w IT już długi czas. Piłkarzyki, hamaki w dużym chillout roomie, wypasiona kuchnia, konsole do gier, ekspresy do kaw i mnóstwo herbat do wyboru są w wielu firmach więc mniejsza z tym. Ważne jest co innego - sporo projektów w których często musisz nauczyć się czegoś nowego. Coraz więcej wykorzystywana jest chmura publiczna (dla jednych plus, dla niechętnych do zdobywania wiedzy pewnie minus). Sprzęt do pracy wymieniany regularnie (obecnie nowe, mocne Dell'e). Fajne eventy, konfy i szkolenia w kraju i za granicą. Starać się trzeba, pracować też - tego tutaj nie przeskoczysz bo wymagania są duże. Jak masz pasję w swoim obszarze to zdecydowanie się odnajdziesz. Z ludźmi się da dogadać na luzie, nie ma sztywnego pierdu pierdu za przeproszeniem. Na pokładzie jest sporo dobrych specjalistów od których można czerpać wiedzę. Dla mnie jest bardzo ok. Pozdrowienia dla więcej niż spoko ekipy w IT.
Kilka słów od wieloletniego pracownika. ZALETY: + wynagrodzenie adekwatne do wkładanej pracy i doświadczenia + premia roczna, którą można potraktować jako 13 pensję + premie uznaniowe + punkty benefit, króre przeznaczasz na co chcesz (prywatna opieka medyczna, kultura, karta do restauracji) + prezenty z okazji świat: Boże Narodzenie, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Dziecka itd. + wyjazdy integracyjne + imprezy integracyjne + wygodne i świetnie wyposażone biuro + elastyczne godziny pracy - zaczynasz o 7 - kończysz o 15, zaczynasz o 10 - kończysz o 18. Masz zrobić 8 godzin, nikogo nie obchodzi, kiedy je zrobisz. Jednego dnia kończysz szybciej, drugiego zostajesz dłużej + homeoffice + brak problemów przy braniu urlopu + możliwość ukończenia szkoleń, wyjazdów na konferencję czy ukończenia studiów + możliwość rozwoju wewnątrz firmy - udział w wewnętrznych rekrutacjach + nowoczesne narzędzia pracy - nowe komputery, sprzęty, telefony + akcje dla pracowników: masaże, pizza day, precel day, zajęcia sportowe, spotkania z fizjoterapeutą itp. + wsparcie dla inicjatyw pracowników + młody dynamiczny zespół + generalnie bardzo dobra atmosfera - idzie się z każdym dogadać + wielu specjalistów, od których wiele można się nauczyć + umowa o pracę - bez żadnych kombinacji B2B czy zlecenia itd. + stabilne zatrudnienie - jeżeli ktoś jest zwalniany, musiał na to solidnie zapracować Wady: - trzeba pracować. To jeszcze za mała firma, żeby leń się uchował. Narzekają bumelanci i intryganci. Oni mają gorzej, a inni mają lepiej. Nie wiedzą jednak, że ci doceniani więcej z siebie dają. Pierwsi wyciągają pieniądze po benefity - daj bo mi się należy, są jednak ostatni do roboty. Kto uczciwie pracuje i zajmuje się swoją robotą nie narzeka. Są osoby, które pracują po 10 lat.
Każda ryba gnije od głowy i to określenie idealnie opisuje Ceneo. Firma płynie na fali sprzed kilku lat, zarząd uważa, że wszystko jest w porządku, tymczasem konkurencja zajmująca się marketingiem już dawno zostawiła Ceneo w technologicznym tyle, co ma realny wpływ na stagnację oraz regresję serwisu. Niektóre działy Twoje porażki traktują jako swój sukces. Spotkania firmowe to roast, którym cała organizacja się karmi. Toksyczne środowisko - permanentna presja i stres zdejmują uśmiech z twarzy, demotywująca pracowników do czegokolwiek więcej niż niezbędne minimum. Gdybym stanęło po drugiej stronie, po stronie klienta - Ceneo byłoby na końcu moich zainteresowań pod kątem rozwiązań w eCommerce oraz brak nowych, młodych użytkowników. Ceneo to nic więcej niż idealna pozycja w Twoim CV, pozycja która będzie Cię dużo kosztować.
Kolego, jest sporo prawdy w tym, co napisales. Ja dodam od siebie, ze realny marketing w Ceneo nie istnieje. Marketing jest tu traktowany jako pozyskiwanie ruchu. Zreszta osoby za ten obszar odpowiedzialne specjalizuja sie przede wszystkim w tym, jak wytlumaczyc fakt, ze Ceneo od kilku lat w najlepszym razie nie rosnie. I tu trzeba przyznac, ze sa w tym bardzo dobre. SEO i SEM to obszary na ktorych marketing w Ceneo sie konczy. Co ciekawe te same osoby, ktore specjalizuja sie w tlumaczeniu dlaczego Ceneo nie rosnie, sa takze ekspertami w ironizowaniu i roastowaniu zza kotary :)
Rekrutacja trwała łączenie dwa miesiące (od pierwszego telefonu do telefonu z ofertą pracy). Największym minusem rekrutacji jest nieterminowość. Przypominanie się o sobie odniosło pozytywne skutki.
Brak informacji zwrotnej po rekrutacji mimo zapewnienia, że taka zostanie udzielona. Brak reakcji na zapytanie o wynik rekrutacji mailowo.
Pracujecie zdalnie coś czy wszystkich do biura ściągneli?
Po wysłaniu CV otrzymałam maila z prośbą o pisemne wykonanie zadania. Kolejnym krokiem była rozmowa online, w której uczestniczyli kierownik działu, osoba z tego działu i ktoś z HR. Spotkanie trwało godzinę i dotyczyło w całości mojego doświadczenia, pracy jaką wykonywałam poprzednio i tego, w jaki sposób potrafię rozwiązywać problemy na tym stanowisku. Miałam okazję dokładnie przedstawić swoje pomysły i podejście. Wszystkie pytania były konkretne i dopasowane do stanowiska. Po dwóch tygodniach dostałam maila z odpowiedzią odmowną. W uzasadnieniu podali, że był ktoś lepiej dopasowany kompetencjami do stanowiska. Przypuszczam, że większą szansę na tę pracę mieli po prostu mieszkańcy Wrocławia. Niemniej rekrutację wspominam pozytywnie, bo była profesjonalna i na poziomie.
Czy współpracowałam z działem handlowym podczas tworzenia contentu? Jak zaplanować treści dotyczące wkrętarek z użyciem sztucznej inteligencji?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Czy Ceneo.pl Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Czy tutaj można wyczuć delikatną nutkę sarkazmu...? Bo jeśli nie to ciekawa byłabym o jakiej tematyce tutaj jest mowa
Pisaliście ze przez pandemie pracowaliście zdalnie a od maja miał być powrót do siedziby lub hybrydowo… od tego czasu nikt tu nic nie napisał a jestem ciekawa czy faktycznie już wróciliście do standardów przed pandemia czy nadal zdalnie? Jak to jest obecnie?
Powoli wracamy, nowe biuro, 2 pietra. Obecnie już pracujemy hybrydowo: raz na jakis czas w biurze, zależy od działu. Teraz są osoby, które chcą przychodzić przez cały tydzień, są osoby, które przychodzą raz w tygodniu. Docelowo (już niedługo) mają być konkretniejsze ustalenia dotyczące hybyrydy typu ile dni w tygodniu i od kiedy. Natomiast czy za rok o tej porze, będziemy full time w biurze - na razie nic nie wiadomo.
Cześć, a jak ktoś chce pracować nadal w pełni zdalnie, to czy ma taką opcję? Mi by tam najbardziej pasowała taka forma. Pracuję tak już długo, jeszcze przed całą tą pandemią zaczęłam.
Hejka, rok się kończy tak w sumie i ciekawa jestem bieżących ustaleń odnośnie organizacji pracy u was. Dasz znać czego można się spodziewać na dany moment?
A chociaż hybrydowo jeszcze można pracować? Wiadomo czemu firma chce powrotu pracowników? Możesz napisać jak na ta chwile to wygląda? Na ile dni jeszcze się zgadzają z domu?
Po rozmowie rekrutacyjnej do IT dostałem zapewnienie, że otrzymam odpowiedź w ciągu tygodnia, czy tam dwóch. Minęło kilka miesięcy i jakoś się jej nie doczekałem. Dodam że nie jestem jakimś juniorem z ulicy. Bardzo słabe, bo ja byłem w stanie poświęcić godzinę, gdzie na koniec najbardziej istotna była chyba moja odpowiedź, czy zgadzam się na negocjację stawki, której oczekuję (od samego początku wiedzieli ile chcę). Strata czasu, niepoważne podejście do rekrutacji, nie polecam.
Hej. Może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie, jak w rzeczywistości wygląda praca na stanowisku: wsparcia sklepu ? Dziękuję Miłego
Polecam, jest bardzo fajny zespół, wspierający i pomagający sobie wzajemnie, bez rywalizacji - bo ważny jest cel grupowy. Jest to stanowisko pomagające zarówno klientom Ceneo jak i pracownikom innych sekcji. Jest dużo kontaktu telefonicznego i mailowego - musisz posiadać rozwinięte umiejętności interpersonalne i być otwartym na kontakt z innymi (jeśli praca z klientem Cie męczy - nie jest to stanowisko dla Ciebie). Praca polega też na rozwiązaniu problemów np. panelowych - dlatego trudno o nudę! Praca z różnymi systemami. Zarządzanie zespołem sprawiedliwe, brak 'układów', profesjonalizm. Jedno jest pewne - nie jest to praca dla lenia, jednak daje dużo satysfakcji. Dużo fajnych inicjatyw ze strony Pracodawców, Dział Hrów: paczki, bony, niespodzianki :)
Cześć! Praca w dziale wsparcia to głównie kontakt ze sklepami, które z nami współpracują- mailowy i telefoniczny (połączenia przychodzące i wychodzące, telefony komórkowe- nie pracujemy jak call center). Jesteśmy pierwszą linią kontaktu z klientami i pomagamy rozwiązywać im problemy lub kierujemy go do odpowiednich działów- w zależności od tematu. Jesteśmy małym działem ( w chwili obecnej 7 osób), współpracujemy prawie z każdym działem w firmie. Jesteśmy takimi "Aniołami Stróżami". :) Co do samej pracy w firmie: benefity (punkty myBenefit), opieka medyczna, dużo okazjonalnych bonusów, akcje charytatywne- ja szczerze polecam. Jeśli masz dodatkowe pytania- chętnie odpowiem. :)
Widziałam ogłoszenie o pracę, chciałabym aplikować. "Praca hybrydowa" co to konkretnie oznacza w przypadku tego działu? Jakoś tydzień na tudzień czy zupełnie inna opcja ?
Od początku pandemii pracujemy zdalnie. Do pracy stacjonarnej wracamy wstępnie od maja, ale w modelu hybrydowym- kilka dni pracy w biurze, kilka dni pracy zdalnej. :)
Czy mogę prosić o więcej informacji jak to teraz wygląda? Jest praca zdalna, hybrydowa? Konkretne godziny pracy są- jedno, dwu zmianowa? Bardziej jest kontakt telefoniczny, czy emailowy ? Jakie wskaźniki są brane pod uwagę przy rozliczaniu pracy?
Praca hybrydowa, jednozmianowa, święta i weekendy wolne. Jest to kontakt mailowy oraz telefoniczny (nie call center ).
Czy firma posiada biuro w Krakowie?
A można się dowiedzieć na których? Udostępniają może sprzęt i czy ewentualnie istnieje tu jakieś dofinansowanie do energii?
Julia podpowiem Ci rozwiązanie, które wpłynie pozytywnie na Twoje dylematy. Policz sobie ile energii zużyjesz pracując zdalnie. A później dodaj tę kwotę do Twoich oczekiwań finansowych w zakresie pensji. Nie ma sprawy, lubię pomagać ludziom.
Cześć, rozważam aplikację na stanowisko specjalisty ds afiliacji. Czy jest się częścią większego zespołu, czy działa jako wolny elektron? Jak wygląda kwestia wdrożenia oraz późniejszych szkoleń? Czy znane są widełki płacowe oraz czy jest możliwość awansu/ rozwoju w Ceneo? :)
Polecam się uzbroić w cierpliwość, bo rekrutacja na to stanowisko trwa od kilku miesięcy, oczywiście po rozmowie zero feedbacku i mój przypadek nie jest odosobniony.
Nigdy więcej. Odradzam.
Toksycznie!!! Twoją wartość definiuje sympatia grupy trzymającej władzę. Nie liczą się kompetencje. Na porządku dziennym sa personalne docinki, obgadywanie, podcinanie skrzydeł, deprecjonowanie osiągnięć i doświadczenia.
Rozmowa rekrutacyjna (trwała godzinę z Panią Sylw. + Manager) ponad miesiąc temu, do dzisiaj żadnej informacji zwrotnej, czytałem sporo komentarzy na temat rozmów w tej firmie niestety się potwierdziły, nie polecam
Tak! Jedyny feedback, na jaki można u nich liczyć, to chyba tylko brak feedbacku. Bardzo słabe, tym bardziej, że faktycznie kandydaci poświęcają godzinę i nie mogą nawet liczyć na maila z automatu
Czy w Ceneo.pl Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Oceniam jako kandydat. Brałem udział w procesie na stanowisko: Kierownik ds. Marketingu produktowego. Cały proces rekrutacji (zdalnie) - oceniam bardzo pozytywnie, były 3 etapy każdy był prowadzony profesjonalnie, stały kontakt.
Niby dlaczego? Dziwią mnie takie 'tajemnicze' przestrogi bez uzasadnienia. Jakoś to zalatuje konkurencją :3
Czy w firmie jest dział marketingu?
Nie, obecnie nie ma. Każdy kto dotknie marketingu, staje się persona non grata. Ale jak widać można funkcjonować bez działu marketingu i robić najlepsze w historii firmy kampanie reklamowe.
Korzystali kiedyś z usług takiego cwaniaka z „Diamond Dragon” ale to był jakiś wałek więc spece od marketingu pracują juz w konkretnych działach. Osobno jest dział marketingu performance. Masz pytania to napisz na kontakt napewno odpiszą rzeczowo a nie żabim jadem kermita.
No niestety, nie odpisują na wiadomości. Kontakt bardzo utrudniony. Dzięki za odpowiedź.
Tak, to samo jest z rekrutacjami....zero odpowiedzi, brak kontaktu mailowego...slabo
Odpowiadamy wyłącznie na aplikacje, które zakwalifikowały się do etapu rozmów rekrutacyjnych. Po tym etapie zawsze kontaktujemy się z kandydatami mailowo bądź telefonicznie i myślę, że sporo osób to potwierdzi. Oczywiście mogło się zdarzyć, że któreś ze spotkań pozostało bez odpowiedzi, nie wynika to jednak z braku szacunku do Was jednak czasem z natłoku pracy i obowiązków. Wiemy, że to nie tłumaczy, ale nie myli się ten, kto nic nie robi.
Niestety nie jest to prawda. Znam przynajmniej kilka osób, do których HR po rozmowie face to face mimo zapewnień nigdy się nie odezwał. Jest to nagminna praktyka.
Widzę właśnie, że szukają kierownika do marketingu produktowego. Nigdzie na stronie nie widzę jednak jak to stanowisko jest umieszczone w strukturze. To ma być szef całego marketingu? Czy jest nad kierownikiem manager marketingu? Kto odpowiada za całość marketingu? Jaka agencja ich obsługuje?
w dziale performance marketingu nie wiemy co to za stanowisko, nikt z kierownictwa nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania pracowników odnośnie tego wakatu - w ceneo jest to niestety norma, wielokrotnie powstają nowe stanowiska, o sensie których my jako pracownicy nic nie wiemy
@Krychu Kiedy po 23 zamiast pójść spać sprawdzasz opinie na goworku :DDD No to drogi @krychu. Tutaj panuje zasada KMWTW. A wie niewiele osób - ci najbliżej ucha "prezesa".
Mógłbyś chociaż nie kłamać. Nie znam żadnej osoby której odpowiedzieliście po rozmowie rekrutacyjnej, w tym mi, mimo że zarówno napisałem smsa jak i upominałem się 2 razy z prośbą o feedback na mailu. Nie znam drugiej takiej firmy jak wy co nie szanuje tak ludzi i ich czasu. Jak widać po ilości polubień innych wiadomości i dislajków waszej a takze innych opiniach to tez widać jak jest. Nielicznym osobom to Wy chyba odpowiadacie co najwyżej. Ale cały czas udajecie ze nie widzicie problemu xD
Firma w której mówi się o wartościach, ale się nimi nie żyje. Nie ma długofalowego planu - żyje się od pożaru do pożaru, od pomysłu jednego z dyrektorów do pomysłu. Wielkie braki jeśli chodzi o umiejętności miękkie, zarządzanie zasobami ludzkimi, radzenie sobie z kryzysami, rozwojem i pozyskiwaniem talentów. Każdy kto myśli inaczej otrzymuje łatkę "nie rozumiesz tego biznesu". Nie jest to miejsce dla wyróżniających się charakterów i indywidualistów. Promowana jest uległość i czołobitność. Ale jeśli się ich nauczysz mozesz mieć tutaj bardzo długą karierę.
To są Twoje przypuszczenia czy może Twoje doświadczenie? Bo widzę tu pewną sprzeczność.
Dlaczego w Ceneo pracuje tak mało kobiet na stanowiskach kierowniczych?
Mało to znaczy ile? Z tego co pamiętam jak tam pracowałem to było trochę liderek, kierowniczek i chyba jedna dyrektorka. Ile by Ciebie zadowoliło żeby ból minął?
Mało. Pani dyrektor już nie pracuje. Nie ma ani jednej kobiety na stanowisku dyrektorskim. Na kilkanaście działów jest tylko jedna kierwoniczka od HR. To jest po prostu średniowiecze zarządzane jedynie przez mężczyzn. Liderki pojawiają się, ale to nie one są szefami działów. WSTYD
Awans dostaję się za osiągi. To, że nie ma kobiet na takich stanowiskach o niczym nie świadczy. Czy każda firma ma teraz na siłę zatrudniać kobiety na kierownicze stanowiska aby zadowolić feministki? Czasami po prostu z dostępnych kandydatów najlepszy jest mężczyzną, chociaż miałem w swoim życiu kobiety przełożone wielokrotnie i nie twierdzę, że jako płeć są gorsze. Trzeba wziąć też pod uwagę to, że w tej branży zdecydowana większość to mężczyźni. To, że najlepszy kandydat to mężczyzna, nie świadczy o firmie a o kandydatach.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Rozczarowująca firma. Żałuję że nie przeczytałam tych opinii wcześniej i nie dałam sobie spokoju. Najbardziej rozczarowujący jednak jest dział HR. Brak słów, szkoda czasu i życia. To co zarobisz na akcjach Allegro, stracisz na terapię.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ceneo.pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 7 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Ceneo.pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.