Jan-Dar Sp. Z o.o.

Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 9532270495 KRS: 0000013541

Adres: Rzemieślnicza 2, 89-200 Szubin

2.6/5
Na podstawie 254 ocen.

Opinie o Jan-Dar Sp. Z o.o.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona pół roku temu na stanowisku ekspedientki. Jak wyglądało to od początku? Rozmowa telefoniczna, spotkanie, przyjęcie do pracy, szkolenie 2 tygodniowe, przejście na sklep docelowy, bo to było przed otwarciem nowego sklepu. Na rozmowie przedstawiono mi system pracy i rzeczywiście jest jak powiedzieli. Rzeczywiście trzeba wstać bardzo wcześnie jeśli idziesz na pierwszą zmianę. Praca to wypiek, przygotowanie kanapek, zamówienia towaru, aktywna sprzedaż. Szłam do pracy z myślą, że chce aby w pracy było co robić, bo w poprzedniej więcej się nastałam niż cokolwiek. Po 3 miesiącach miałam test wiedzy wykonany przez menadżera i zdałam, co było jednoznaczne z przejściem na umowe o prace. To tak po krótce. Wiadomo nie jest to praca dla każdego i bywa ciężko, czasem trzeba pracować za dwóch przy dużym ruchu klienta w szczególności.

Aabc
Pracownik
@Pracownik

Ale praca sama w sobie nie jest ciężka wd mnie, jest po prostu co robić, nie nudzisz się. No do pracy idzie się pracować!:)

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego w tym roku nie ma konkursu świątecznego dla dzieci?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Pracownik

Pewnie w zeszłym roku wydał prezes za dużo pieniążków ????????????

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Myślę, że nie ma sensu robić takich konkursów, ponieważ i tak wygrywały je zazwyczaj dzieci pań z biura firmy :)

Pracownik
Pracownik

Także pracuje w tej firmie i są dni dobre są dni źle jak to w życiu bywa .Ale praca jak wszędzie są obowiązki przychodzimy pracować zarabiać ludzie przestańcie narzekać więcej dac od siebie a jak komuś się nie podoba to po co pisać odejść z pracy lub zastanowić się czy ty jesteś idealna i wszystko masz zrobione na plus A nie opisywać błędy szefa menago itd dlaczego nikt nie napisze o sobie bo trudno uwierzyć że jest idealnym. A pisanie bzdur to świadczy o inteligencji .Ciągle narzekanie nie poprawi tu nic bardziej uwierz w siebie i zacznij pracować A nie narzekać. A jak ci ciężko to zrezygnuj z pracy idź do domu i zobacz czy w domu masz tak wszystko idealnie zrobione .

Pracownica Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Są obowiązki to zrozumiałe. Ale nie jedna osoba na zmianie gdzie pracy jest dla dwóch i pot po (usunięte przez administratora) leci żeby zdążyć na otwarcie bo jak nie to wielka pretensja. Szef nowe sklepy otwiera kasę liczy i obcina etaty. Niech się zainteresuje tym co się dzieje na sklepach. Wieczny brak opakowań i rękawiczek foliowych. Wstyd... Ciągłe kontrolę. Racja z tym audytem. Za otwarte drzwi od magazynu zabierane punkty xd. Jestem sama to mam drzwi zamykać żeby nie widzieć i słyszeć czy ktoś wchodzi. Ten kto to wymyślił to chyba z choinku spadł.

Były pracownik
Były pracownik

Plusem jestem wpłata zawsze na czas ale najniższa bo premie zabierane za wszystko. Audyt który przeprowadza pani mało kompetentna moim zdaniem. Zabiera punkty za okruszki na półce czy brak dostępnej bułki której nie otrzymałaś z piekarni mimo zamówienia. Masz kolejkę ludzi, nie masz czasu się napić czy wyjść do toalety ale punktu odjęte za pomazaną szybę. Śmiechu warte! Najlepiej się rozdwoić pracować za dwóch lub trzech ale płacić jedynemu! Nie polecam!

Pracownica
Pracownik

Mogę się tylko podpiąć pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Na rozmowie pełen etat umowa o pracę w praktyce, zlecenie...tracisz nadzieję na umowę o pracę w międzyczasie skracają ci z całego etatu na pół. Na zmianie jesteś sama i ledwo dajesz radę słysząc non stop pretensje ze nie ma tego czy tego a niestety wszystkiego na raz nie zrobisz bo powinny być dwie osoby na zmianie. Od ciebie wymagają perfekcjonizmu i wszystkiego na czas a z ich strony nic... Zero szacunku do pracownika, nie jesteś z żaden sposób doceniona, zwracają się do ciebie bez najmniejszego szacunku. Wysyłasz zdjęcia, ekspozycji towaru, wypieku itp w odpowiedzi dostajesz wiadomości dlaczego chleb leży tak a nie tak, popraw cenę bo jest za bardzo po lewo a nie po prawo. Podsumowując nie polecam, psychicznie bardzo ciężko wytrzymać, fizycznie tez nie jest łatwo jeśli jesteś sama i musisz robić za dwie! Omijać szerokim łukiem!

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko i sprawnie. Telefon,rozmowa...jeśli cos by nie pasowało,to manager nie zapytał kiedy moge zacząć prace. Zaczęłam nastepnego dnia. Pracuje do dziś.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pracownik
Pracownik

Pracuję w tej firmie już ponad 10 lat i nie rozumiem tych wszystkich ludzi którzy tak narzekają , pensja zawsze na czas szef jak każdy ma raz lepszy dzień raz gorszy ale ogólnie pracodawca na plus

@A
Pracownik
@Pracownik

Owszem pensja zawsze na czas. Ale ilość obowiązków przerasta. Teraz na audyt sobie wymyślili że będą zabierać punkty na otwarte drzwi na zaplecze... xd. U nas też ciągle brak rękawiczek... wstyd.

Aaaa
Inne

Nie polecam zatrudniać się w tej firmie jeden wielki (usunięte przez administratora) ,wiecznie pretensje od samego rana o co popadnie . Sklep w Złotowie to wogole porażka niedoswiadczona w niczym 20 letnia kierowniczka nie potrafiącą zarządzać ani sklepem ani pracownikami (zamowien nie robi na czas albo najlepiej pojdzie na wolne a zamówienia i inne rzeczy zostawia pracowniką , nie odbiera telefonu kiedy jest potrzeba )tyle osob co sie przewinelo przez ten sklep ktory jest otwarty nawet nie rok to zliczyc nie idzie a wszystko wlasnie przez Pania Kierownik .Potrafi przyjsc do pracy na kacu i spać w biurze w godzinach pracy ,wychodzi sobie kiedy chce w czasie pracy i wiele wiele innych rzeczy (naprawdę szkoda że szef nie wie dużo rzeczy co się dzieje na jego sklepach może by było inaczej ) Grafik co miesiąc robiony na ostatnią chwilę i zawsze pod 2 osoby jest robiony , a zabieranie wolnego z dnia na dzień to u niej Norma. Także zastanówcie się czy chcecie pracować tam . Nie polecam

Były pracownik
Były pracownik
@Aaaa

Z taką (usunięte przez administratora) jak w tej firmie się nigdy nie spotkałam. (usunięte przez administratora) brak umowy na czas nierealne oczekiwania i to wszystko za piękną najniższą krajową xd darcie (usunięte przez administratora) przez przełożonych na pracowników słychać z ulicy .

Pracownik Inowrocław
Pracownik

Hej. Pracuje w Grocholi już jakiś czas. Kiedyś było ok. Teraz kiepsko. Menadżerowie ciągle się zmieniają. Brak presonelu. Obcinanie godzin. Jedna osoba ma się rozdwoić. Firma ma wysokie wymagania nie dając nic w zamian. Ciągle źle, za mało sprzedane. Wyliczone opakowania do chleba, wyliczone rękawiczki gdzie pod koniec msc musimy żebrać z innych sklepów. Bardzo często robimy przerzuty swoimi autami i nikt nam kasy za paliwo nie odda. Brak zniżek na zakupy dla pracowników. Brak jakiegokolwiek socjalu. Na Marcina, Tłusty czwartek czy Dzień Kobiet nic...zero. Nawet pączka po rabacie. Szefie zadbaj o pracowników a wtedy oni zadbają o klienta a nie tylko kasę liczyć. Praca za najniższą krajową. Ciągłe pretensje że zwrot za duży a sami bez konsultacji dorzucają towar który idzie do (usunięte przez administratora) Wstyd

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Praca za minimalną krajową. Testy oraz umowa, o których czytam poniżej, po prostu nie istnieją. Nikt u nas w sklepie nie przeszedł żadnych testów. Umowa zależy od tego, jak komunikatywnego i kompetentnego masz managera. Pracuję w firmie od wielu lat, ale mam już dosyć. Na początku było w miarę w porządku, ale z czasem każdy manager, jakiego mieliśmy, odchodził po kilku miesiącach – najczęściej bez słowa wyjaśnienia. Każdy nowy, ambitny manager miał wielkie plany na biznes, obiecywał zmiany i ulepszenia. Czego to nie wprowadzi. Mijał jednak miesiąc, drugi, a czasem i trzeci, a żadnych zmian nie było. Potem młody manager odchodził, i na jego miejsce pojawiał się nowy. Tak to się dzieje w kółko i wielu miejscach. Firma skupia się na szkoleniach nie tych osób, które tego potrzebują. Zalecałabym, aby każdy manager przeprowadził dokładne rozeznanie w okolicy, w której znajduje się dany sklep, aby wiedzieć, co zostało otwarte, a co zamknięte, i jaki może to mieć wpływ na biznes. Brakuje podstawowej wiedzy o prowadzeniu działalności, zarówno wśród managerów, jak i w samej firmie. Nie mam już siły tłumaczyć, dlaczego sprzedaliśmy tyle, a nie więcej towaru. Nasza okolica przeszła ogromne zmiany. Nie uważam, że to ja powinnam wyjaśniać managerowi, że są ferie, wakacje, czy że odwiedzają nas na chwile obecna głównie seniorzy i dlaczego. Czuć się winną – właśnie do tego doprowadza firma. Co do traktowania pracownikow. Latem nie dostajemy zimnych napojów. Nie mamy herbaty czy kawy. Brak jakichkolwiek zniżek na kanapki czy inne produkty. 100 zł miesięcznie na środki czystości to czysta kpina, nie wspominając o braku znajomości przepisów BHP. Niejednokrotnie musieliśmy wykonywać zadania, których żałuję, że nie zgłosiłam odpowiednim służbom. Inspekcje? Godne pożałowania. Proszę mi wytłumaczyć, jak jeden pracownik ma sobie poradzić ze wszystkimi obowiązkami w sklepie podczas dużego ruchu, nie mogąc nawet wyjść do łazienki? Oczekiwania są ogromne, a firma nie daje absolutnie nic w zamian. Progi premiowe ustawione są tak, żeby nikt ich nie osiągnął. Ludzie ciągle odchodzą, bo nie wytrzymują, i uważam, że to obowiązek firmy znaleźć zastępstwo, a nie nas – ekspedientów. Szkolenia powinny zacząć się od samej góry, aby niektórzy zrozumieli, jak naprawdę wygląda praca w handlu. Postawić samego i niech sobie radzi bo w takich warunkach najczęściej pracujemy. Wiele osób nie dostało zwrotu kosztów za produkty, które musiały kupić, bo towar przyjechał zepsuty, brakowało środków czystości, albo za dojazdy na spotkania. Najłatwiej oceniać zwykłego pracownika, bo to "tylko ekspedient", i obwiniać go za wszystko co złe w firmie, zamiast spojrzeć wyżej – tam, gdzie naprawdę tkwi problem. To okropna firma, pozbawiona zasad moralnych i jakiegokolwiek zrozumienia.

Ola
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Idealnie ujęte! Zawsze winą obarczają pracownika. U nas też menedżer zmienia się co kilka miesięcy. Pytanie, dlaczego mają tak ogromną rotację w tak krótkim czasie? Klient to zauważa, ale firma zdaje się tego nie dostrzegać.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

W samo sedno. Lepiej tego nie można było ująć!!! Szef nie ma ogólnie pojęcia co się dzieje na sklepach, bo manager zawsze kombinuje byleby szef się nie dowiedział.... Cele??? Nie do zrobienia no ale wiadomo dlaczego....aby tylko premii nie dać. Podziwiam za wytrwałość....

Gola
Kandydat

Witam. Czy to prawda że szukają sprzątaczki do piekarni..

anonim
Inne

Hej, rozglądam się za czymś, co nie będzie typową fizyczną pracą. Wiem, że tutaj szukają koordynatora regionu sprzedaży, przynajmniej ogłoszenie wisi na stronie. Mam swoje doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, chociaż w niewielkim zespole (poprzednio byłem w tzw. "rodzinnej" firmie), a tu ile ludzi jest pod takim koordynatorem?

Pracodawca

@anonim

Witamy, Koordynator regionu sprzedaży o ile nie jest osobą, która awansuje z pozycji sklepu, na początku przechodzi wieloetapowe szkolenie na sklepie, poczynając od ekspedienta/ekspedientki, kończąc na stanowisku kierowniczym. Dopiero po takim szkoleniu Koordynator otrzymuje swój region, który ma pod opieką kilka sklepów. :) Odpowiadając na pytanie nie możemy wykluczyć pracy fizycznej na tym stanowisku.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Monika

Pracownik firmy - Koordynator Regionu Sprzedaży

07.11.2023 09:11

Od jak dawna pracuje Pani w tej firmie? Czy Pani stanowisko zmieniło się na przestrzeni lat?

Monikaikona wywiad

W firmie pracuję prawie 3 lata. Na początku pracowałam na stanowisku ekspedientki, a niespełna rok później awansowałam na kierownika. Ucieszyłam się, że firma doceniła moje starania, ponieważ bardzo ciężko pracowałam na swój awans.

Obecnie nadal pełni Pani rolę kierownika?

Monikaikona wywiad

Niedawno otrzymałam propozycję objęcia stanowiska managera. Bardzo mnie to zaskoczyło, ale też ucieszyłam się, że pracodawca we mnie wierzy i daje mi możliwość rozwijania kariery zawodowej na stanowisku wyższym niż dotychczas. Mogę więc już oficjalnie powiedzieć, że drogą awansu wewnątrz firmy przeszłam drogę od ekspedientki do managera.

Na czym obecnie polega Pani praca?

Monikaikona wywiad

Dopiero zaczynam swoją pracę na stanowisku managera i trudno mi opisać szczegółowo, jak będzie ona wyglądała. Chętnie opowiem natomiast o tym, czym charakteryzuje się praca na stanowisku kierownika.

Czym zajmowała się Pani jako kierownik?

Monikaikona wywiad

Osoba obejmująca stanowisko kierownika organizuje pracę pozostałych pracowników. Odpowiada za szkolenie nowo zatrudnionych osób, prowadzi miesięczne grafiki pracy, planuje urlopy i składa zamówienia pilnując, aby niezbędne dostawy pojawiały się na czas. W naszej firmie zamówienia są planowane na każdy dzień tygodnia – obecnie prowadzimy 60 sklepów firmowych i otwieramy kolejne punkty, dlatego terminowość dostaw jest dla nas bardzo ważna. Kierownik, wraz z dodatkową osobą, raz w miesiącu przeprowadza inwentaryzację. Zwykle odbywa się ona ostatniego dnia każdego miesiąca. Zadaniem kierownika jest także dopilnowanie, aby system HACCP został prawidłowo wypełniony każdego dnia, a badania lekarskie pracowników były aktualne. Gdy zbliża się odpowiedni termin, kierownik dba o odnowienie niezbędnych badań.

Jakie jeszcze obowiązki leżą w kompetencjach kierownika?

Monikaikona wywiad

Jako kierownik, dbałam również o sprzedać. Mam tu na myśli minimalizowanie liczby zwrotów. To ważne, aby cała załoga wiedziała, jak dbać o zatowarowanie i ograniczać ilość marnowanego towaru. Każdy z nas, zaczynając zmianę, stara się, aby klienci mogli cieszyć się możliwością wyboru spośród szerokiej gamy produktów, ale jednocześnie zależy nam, aby jak najmniej towaru zmarnowało się. Z tego powodu organizujemy przeceny i rabaty, a polityka firmy pozwala na sprzedawanie towaru w niższych cenach, by ograniczyć ilość wyrzucanych produktów.

Jakie cechy wyróżniają dobrego kierownika?

Monikaikona wywiad

Kierownik wie, jak rozwiązywać ewentualne konflikty, jakie mogą pojawić się niekiedy w każdym miejscu pracy. Nadzoruje i kontroluje, ale też pracuje z pozostałymi członkami załogi sklepu – potrafi prowadzić sklep i zarządzać ludźmi. Kierownik musi też szybko analizować i oceniać różne sytuacje, a następnie odpowiednio reagować. Powinien też mieć wysokie kompetencje w kwestii obsługi klienta oraz wiedzieć, jak załagodzić nieprzyjemne sytuacje.

Co ceniła Pani najbardziej w pracy na stanowisku kierownika?

Monikaikona wywiad

Przede wszystkim pracę z ludźmi, z którymi współtworzymy zespół. Czułam, że mam szansę realizacji planu, którego celem był rozwój pracownika i awans. Kierownik ma możliwość wdrożenia swoich pomysł, ustala priorytety i deleguje zadania. To właśnie on odpowiada za przekazywanie zadań służbowych i tłumaczenie, w jaki sposób pracownik może sprostać tym zadaniom, aby realizować cele i oczekiwania firmy.

Czy kierownik może liczyć na wsparcie ze strony przełożonych?

Monikaikona wywiad

Tak, przełożeni są bardzo pomocni. Podczas mojej pracy na stanowisku kierownika, nie zdarzyło się, aby ktokolwiek z przełożonych odmówił mi wsparcia lub nie pomógł, gdy czegoś nie rozumiałam czy nie mogłam sobie z czymś poradzić. Możemy liczyć na współpracę również w ramach zespołu sklepu i pomiędzy sklepami. Zdarza się często, że ktoś zachoruje lub pojawia się nagła, pilna sprawa prywatna – wtedy wzajemnie się wspieramy i możemy liczyć na wsparcie ze strony pracowników innych sklepów. Wymieniamy się też towarami w razie potrzeby. Nieważne, czy chodzi o sprawy osobiste, czy zawodowe, jesteśmy wobec siebie pomocni.

Czy ma Pani jakąś radę dla osób, które również chciałby rozwijać się na swojej zawodowej drodze i awansować?

Monikaikona wywiad

Na pewno mogę powiedzieć, że nie warto się szybko poddawać. Każdemu zdarzają się trudniejsze chwile. Bywa, że na przykład zostajemy sami w sklepie, bo pozostałe osoby nie mogą przyjść do pracy – w takich momentach nie można z góry zakładać, że nic nie da się zrobić. Zamiast myśleć, że nie damy rady, lepiej jest dobrze zorganizować sobie pracę i czas – gwarantuję, że można sobie poradzić ze wszystkim. Warto słuchać i czytać instrukcje, aby się rozwijać i móc awansować. Sama ciągle uczę się czegoś nowego. Czasem żeby coś osiągnąć, trzeba włożyć w to dużo poświęcenia. Nie żałuję, że ciężko pracowałam, bo dzięki temu jestem teraz tu, gdzie jestem. Warto zaryzykować i iść dalej – inaczej nigdy nie dowiemy się, dokąd możemy dotrzeć w swojej zawodowej drodze. Głowa do góry!



zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Weronika Topolewska-Skrzypek

Pracownik firmy - Koordynator ds. inwestycji i marketingu

07.11.2023 09:11

Czym zajmuje się Państwa firma?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Nasza firma to sieć sklepów piekarniczych, w których wypiek odbywa się na miejscu. Wypiekamy ze świeżego ciasta, nigdy z mrożonego, i to wyróżnia naszą sieć pośród innych marek w dyskontach. Sklepy Grochola Prawdziwy Chleb. można odwiedzić głównie w województwach kujawsko – pomorskim i wielkopolskim, gdzie liczba naszych punktów sięga obecnie aż 60. lokalizacji. Podkreślamy, że jest to aktualna liczba, ponieważ nasza spółka rośnie w siłę i planujemy dalszą ekspansję na rynku.

Czy Państwa firma zajmuje się nie tylko wypiekiem, ale także produkcją oferowanych wyrobów?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb. to nie tylko sklepy, ale również zakład produkcyjny czuwający nad jakością naszych wyrobów, które każdej nocy są dostarczane do sklepów firmowych przez naszych niezastąpionych kierowców. Motto naszej spółki to: „Tradycyjny wypiek oraz pielęgnowanie zakwasu piekarskiego sprawia, że nasze chleby są nie tylko smaczne, ale i niezwykle długo pozostają świeże”.

Jak wyglądały początki firmy?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Założycielem firmy JAN-DAR Sp. z o.o., a co za tym idzie marki Grochola Prawdziwy Chleb., jest Dariusz Grochola, który już w wieku sześciu lat, będąc na wycieczce szkolnej, zafascynował się zawodem piekarza. Od tamtego czasu podążał za swoimi marzeniami i dziś może pochwalić się prężnie działającym zakładem produkcyjnym z siecią dedykowanych sklepów.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Cieszy nas, że branża piekarnicza zmierza w dobrym kierunku. W naszym rozumieniu wspomniany dobry kierunek to jakość, tradycja i prawdziwy wypiek, czyli wypiek ze świeżego ciasta - nigdy z mrożonego. Widzimy działania naszego otoczenia i cieszymy się, że coraz więcej piekarni działa podobnie do nas. Chcemy oferować Klientom to, co sami chcielibyśmy jeść.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Najwięcej pracowników zatrudniamy na stanowiskach związanych z obsługą Klienta. Struktura w przypadku sklepów firmowych Grochola Prawdziwy Chleb. przebiega według następujących stanowisk: ekspedient, kierownik sklepu, manager, dyrektor sprzedaży. W sklepach firmowych pracownicy zatrudniani są bezpośrednio poprzez managera. W każdej strukturze przewidujemy możliwość awansu, dzięki czemu z ekspedientki można się stać kierownikiem sklepu, a w późniejszym czasie nawet managerem. Inaczej wygląda sytuacja w zakładzie produkcyjnym, w którym zatrudniamy na stanowiskach piekarza, pomocnika piekarza, cukiernika, czy magazyniera. Za zatrudnianie pracowników jest odpowiedzialny główny technolog, a nad ciągłością produkcji czuwają główny technolog i nasi pracownicy biurowi, którzy trzymają rękę na pulsie w kwestii spraw związanych z planowaniem produkcji i dostępności towarów. Nasze biuro to nie tylko planowanie produkcji, ale i dział kadr, rozliczeń oraz marketingu i inwestycji.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

W związku z prężnym rozwojem firmy i otwieraniem kolejnych sklepów firmowych, najwięcej ogłoszeń o pracę wystawimy na stanowiska: ekspedient/-tka oraz kierownik sklepu.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Na stanowiska związane ze sprzedażą i bezpośrednią obsługą klienta, rekrutacje przeprowadza manager. Etapy rekrutacji są bardzo proste: otrzymujemy CV, kontaktujemy się telefonicznie z kandydatem i umawiamy się na rozmowę. W przypadku kandydatów na stanowiska związane ze sprzedażą, najbardziej doceniamy komunikatywność i zaangażowanie w powierzone obowiązki - całej reszty możemy nowo zatrudnionego pracownika nauczyć.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Każdy pracownik sklepu przechodzi wieloetapowe (co najmniej dwutygodniowe) szkolenie stanowiskowe ukończone certyfikatem. Szkolenie polega na: nauce obsługi pieca piekarniczego, prawidłowym przygotowaniu do wypieku oraz szykowania kanapek, a także nauce obsługi POSa, kasy fiskalnej oraz rozliczeń i zamówień dla sklepu.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Każdy pracownik może liczyć na wsparcie przełożonego na każdym etapie swojej pracy. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, pracownicy - zanim podejmą samodzielną zmianę - są przygotowywani poprzez wieloetapowe szkolenie stanowiskowe. Pracownicy sklepów, poza wynagrodzeniem podstawowym, otrzymują premię uzależnioną od wyników sprzedaży.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

W najbliższym czasie zamierzamy otworzyć kolejne sklepy firmowe na terenie województwa kujawsko – pomorskiego oraz wielkopolskiego, co będzie wiązało się ze wzmożoną rekrutacją na stanowiska powiązane z obsługą klienta.



Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Jan-Dar Sp. Z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Sprzedawca?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zadanie pytania. Kwestia drogi awansu jest u nas bardzo prosta. Ze stanowiska Ekspedient/tka można awansować na Kierownika sklepu, a dalej na stanowisko Koordynatora Regionu Sprzedaży. Wszystko zależy od stopnia zaangażowania pracownika w powierzone obowiązki oraz predyspozycji do kierowania zespołem.

Zofia
Inne

Znalazłam, ogłoszenie dla pomocnika produkcji z 2017 r. Zainteresowały mnie stawki, na tamte czasy firma oferowała 2,5-3,5 tyś brutto. Wiecie ile aktualnie można zarobić? Oprócz dodatku za godziny nocne macie jeszcze jakieś benefity? Chociażby Multisport?

Pracodawca

@Zofia

Szanowna Pani, na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko, ani pokrewne. Nasi pracownicy mogą liczyć na specjalne warunki dla ubezpieczenia grupowego. Pozdrawiamy Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona pół roku temu na stanowisku ekspedientki. Jak wyglądało to od początku? Rozmowa telefoniczna, spotkanie, przyjęcie do pracy, szkolenie 2 tygodniowe, przejście na sklep docelowy, bo to było przed otwarciem nowego sklepu. Na rozmowie przedstawiono mi system pracy i rzeczywiście jest jak powiedzieli. Rzeczywiście trzeba wstać bardzo wcześnie jeśli idziesz na pierwszą zmianę. Praca to wypiek, przygotowanie kanapek, zamówienia towaru, aktywna sprzedaż. Szłam do pracy z myślą, że chce aby w pracy było co robić, bo w poprzedniej więcej się nastałam niż cokolwiek. Po 3 miesiącach miałam test wiedzy wykonany przez menadżera i zdałam, co było jednoznaczne z przejściem na umowe o prace. To tak po krótce. Wiadomo nie jest to praca dla każdego i bywa ciężko, czasem trzeba pracować za dwóch przy dużym ruchu klienta w szczególności.

Aabc
Pracownik
@Pracownik

Ale praca sama w sobie nie jest ciężka wd mnie, jest po prostu co robić, nie nudzisz się. No do pracy idzie się pracować!:)

ON
Inne
 Pytanie

Co tam się dzieje na Spokojnej że fajne Ekspedientki odchodzą ?! To już kolejna fajna Pani która opuściła ten sklep.

Klaudia
Pracownik

Z zewnątrz światowo i elegancko. Natomiast "od zaplecza" bardzo źle. Nie dostaniesz pieniędzy na środki czystości. Nie dostaniesz pomocy w razie urlopu czy L4 . Nie doprosisz się napraw usterek chyba, że sama za swoje pieniądze naprawisz . Zdjęcia, grupy, analizy a jak ci zwiększą zamówienie bez twojej wiedzy i tak ty się tłumaczysz z dużego zwrotu. Rotacja personelu na okrągło. Dużo by dalej pisać. Szczerze NIE polecam tam pracy.

Katarzyna
Inne
@ON

Przecież na niektórych punktach jest ich za dużo. Mają czas na papierocha i plotkowanie z psapsiami ze sklepów obok. Wystarczy poobserwować z okna.

Pracodawca

@Klaudia

Niestety nie możemy się zgodzić z tą opinią. Menagerowie, zawsze starają się pomóc w sprawach kadrowych w przypadku urlopów w danym sklepie, do zgłaszania usterek służy specjalny portal dzięki, któremu jesteśmy w stanie szybko dotrzeć do każdego sklepu mieszczącego się w woj. kujawsko - pomorskim i wielkopolskim. Jeśli chodzi o zwiększony towar staramy się pomóc w sprzedaży i uzyskaniu większej premii, która jest zależna od wyników.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Klientka
Inne
 Pytanie

Jak to kupować z własnych pieniędzy? Przecież w tej branży potrzebne są duże ilości - zwłaszcza ręczników i płynów do szyb. Od zapewnienia tego jest właściciel ,a nie pracownik sklepu. Dziwię się tylko pracownikom .

XXX
Były pracownik

W momencie, kiedy masz otrzymać już ta umowę o prace okazje się, że znowu zmienił się manager lub wcale go nie ma, ponieważ kolejny nie wytrzymał atmosfery panującej w firmie… kierowca wraz z towarem podrzuca kopertę z kolejna umowa zlecenie… i nawet nie masz do kogo się w tej sprawie odezwać, bo sklep i jego pracownicy są pozostawieni sami sobie. Nowi managerowie przeważnie są z zewnątrz, lecz zdarzały się osoby, które awansowały na wyższe stanowisko, a potem zwalniały się…

Ja
Były pracownik

Managerowie to osoby które były na stanowisku sprzedawca i wiedza jak wyglądają przepisu wewn formy co do ułożenia pieczywa, ciast itp, wiedza co i jak ma wyglądać z ,doświadczenia, wiec czas teraz wyżywać się na tych poziom niżej

Pracodawca

Umowa zlecenie jest zawierana na okres 3 miesięcy (w tym 2 tygodniowe szkolenie stanowiskowe). Po upływie 3 miesięcy Pracownik zobowiązany jest zdać test wiedzy, który wykonuje w obecności Menagera. Po zdanym teście przygotowujemy dla Pracownika Umowę o Pracę. Jeśli chodzi o sprawę Menagerów to prosty system awansów. Z ekspedientki można awansować na Kierownika Sklepu, a dalej na Menagera. Pozdrawiamy Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

No cóż ja mam umowę,panie pracujące ze mną też mają umowę ???? Koszule mam bez dziur ???? na środki czystości otrzymuje kasę co miesiąc . Ustawiam kanapki jak jest w instrukcji (usunięte przez administratora) robię zdjęcia skoro mi karzą ... No i co ...? Pracuje ,mam wynagrodzenie ( odrazy mówię ZAWSZE NA CZAS, żeby zaraz ktoś nie powiedział że się spóźniają z wypłata ????

Pracodawca

@Pracownik

Dziękujemy za Twoją opinię. Pozdrawiamy, Zespół Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Pracodawca

Umowa zlecenie jest zawierana na okres 3 miesięcy (w tym 2 tygodniowe szkolenie stanowiskowe). Po upływie 3 miesięcy Pracownik zobowiązany jest zdać test wiedzy, który wykonuje w obecności Menagera. Po zdanym teście przygotowujemy dla Pracownika Umowę o Pracę.

Były niedoszły pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, przeszłam pod koniec zeszłego miesiąca rozmowę kwalifikacyjną, byłam na dniu próbnym, za który do dziś mi nie zapłacono, podpisałam wszystkie dokumenty (formularze, ubezpieczenia itd, bez umowy). Miałam zacząć pracę od jutra a dziś dzwoni do mnie kierowniczka i mówi że jednak mnie nie chcą. Stracone trzy tygodnie z poszukiwania pracy, bo komuś się nagle odwidziało. I to głupie tłumaczenie, że jakaś inna pracownica ma przyjść na cały etat i nie mają dla mnie etatu, mimo że pierwsza się zatrudniłam. Nie polecam totalnie, szkoda czasu na takie coś. @pracodawca od kiedy legalne jest niepłacenie za dzień próbny?

Pracodawca

@Były niedoszły pracownik

Szanowna Pani, niestety nie możemy zgodzić się z Pani opinią, ponieważ jest ona niezgodna z prawdą. Z informacji jakie uzyskaliśmy z działu kadr wynika, że otrzymała Pani umowę i została Pani zatrudniona na dzień próbny, po którym zrezygnowała Pani ze świadczenia usług. Została Pani zatrudniona na umowę zlecenie, w przypadku tej umowy wynagrodzenie jest wypłacane do dnia 15 każdego miesiąca, stąd Pani komentarz z dnia 8.09, że do dziś nie otrzymała Pani wypłaty jest bezzasadny. Otrzymała również Pani odpowiedź od Zarządu na wiadomość e-mail kierowaną przez Panią do naszej spółki. Mamy nadzieję, że odpowiedź Zarządu Spółki rozwiała Pani jakiekolwiek wątpliwości co do wypłaty wynagrodzenia. Pozdrawiamy Zespół Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Ola
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie o grochole w białych błotach w netto, jak tam jest! Ktoś fajny zarządza sklepem? Jak ludzie i zarobki, i oczywiście pytanie o jakiej umowie mogę myśleć? Dziękuję

Zostaw merytoryczną opinię o Jan-Dar Sp. Z o.o. - Szubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jan-Dar Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 5 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii