Experts Sp. z o.o.

5Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Experts Sp. z o.o.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Marcin Raszka

Pracownik firmy - Menedżer

15.05.2023 04:05

Panie Marcinie, proszę opowiedzieć nam o sobie.

Marcin Raszkaikona wywiad

Jestem menedżerem z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży energetycznej. Moja praca polega na zarządzaniu zespołami w kilku województwach. Zanim objąłem stanowisko menedżerskie, przez trzy lata aktywnie zajmowałem się sprzedażą w tej branży. To doświadczenie pozwala mi doskonale rozumieć wyzwania, przed jakimi stają zarówno początkujący, jak i doświadczeni doradcy. Praca w tej branży mocno zmieniła moje życie. Obecnie koncentruję się na rozwoju w kierunku makro menedżera, aby móc pełnić jeszcze większą rolę w branży energetycznej. Chcę rozszerzyć swoje umiejętności zarządzania, aby móc efektywnie wspierać i nadzorować zespoły w różnych województwach.

Czym zajmuje się Państwa firma?

Marcin Raszkaikona wywiad

Firma Experts zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań energetycznych oraz grzewczych, które bezpośrednio optymalizują wydatki w firmach. Umożliwiamy przedsiębiorcom uzyskanie prądu i ogrzewania za darmo lub znaczne ograniczenie wydatków w tym sektorze. I są to właściwie bezterminowe benefity. Działamy mobilnie na terenie całej Polski.

W jaki sposób Państwo działacie?

Marcin Raszkaikona wywiad

Nasze rozwiązania są indywidualnie dopasowane do profilu oraz możliwości klienta. Naszym zadaniem jest wyszukanie na rynku najlepszych rozwiązań, a następnie dopasowanie ich do oczekiwań naszych klientów, tak by klienci odczuli wymierne korzyści, czy to w postaci redukcji kosztów, czy też generowanych zysków. W pierwszym kroku wykonujemy możliwe optymalizacje i od razu planujemy co zrobić, by Klient był usatysfakcjonowany z podjęcia współpracy z naszą firmą. Dzięki temu współpracujemy z klientami przez długie lata. Moich stałych klientów obsługuję od początku pracy w branży energetycznej, czyli już od 10 lat. Cały czas pozyskuję też nowych klientów, jednak ci wieloletni są ze mną do dzisiaj i nawet nie chcą słyszeć o jakiejkolwiek zmianie Experts na inną firmę.

Jakie firmy są Państwa targetem?

Marcin Raszkaikona wywiad

Nasz podstawowy target to zarówno mniejsze, jak i średnie firmy oraz duże korporacje. Współpracujemy również z klientem indywidualnym, któremu możemy pomóc poprzez redukcję kosztów ogrzewania i energii - prawie do zera.

Co należy do Państwa głównych usług?

Marcin Raszkaikona wywiad

Naszymi głównymi produktami są prąd i gaz, czyli dbamy o zabezpieczenie podstawowych potrzeb naszych klientów oraz gwarantujemy optymalne warunki na kolejne lata.

Jak przekłada się to na portfele przedstawicieli handlowych pracujących w Państwa firmie?

Marcin Raszkaikona wywiad

Wieloletnie współprace skutecznie budują stałą bazę klientów, która przy systematycznej pracy, maksymalnie w 2 lata, umożliwia zagwarantowanie przedstawicielowi pokaźnego dochodu pasywnego co miesiąc.

Jak wyglądały początki firmy i jej rozwój?

Marcin Raszkaikona wywiad

Ponieważ jestem w Experts od samego początku, z chęcią opowiem, jak wyglądał rozwój firmy. Firma Experts została założona w 2016 roku przez osoby, które z branżą energetyczną są związane od samego początku uwolnienia tego rynku w Polsce, więc można powiedzieć, że o tej branży wiemy wszystko. Punktem wyjścia była świadomość, jak istotnym aspektem są koszty zużycia energii w każdej firmie. Świadomość ta ewoluowała w obietnicę realnego wpływu na poprawę funkcjonowania firm poprzez zmniejszenie kosztów bieżących lub poprzez wygenerowanie zysków z obszarów do tej pory uważanych jedynie za kosztowe. Stworzyliśmy synergie różnych rozwiązań, po to by suma korzyści dla klienta była optymalna. Na początku w Experts pracowało około 20 osób, obsługujących głównie centralną Polskę. Z upływem czasu struktura rozrosła się do ponad 100 osób z zasięgiem na cały kraj. Wraz z rozwojem zasobów ludzkich rozwijała się też nasza oferta dla klientów, gdyż w nasze DNA jest wpisane to, że nigdy nie przestajemy szukać i testować optymalnych rozwiązań, dostępnych na rynku. Dzięki temu wiemy o nich wszystko, znamy zarówno plusy, jak i minusy oraz ciągle coś udoskonalamy, by za każdym razem klient otrzymał najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązania.

Jak prezentuje się otoczenie biznesowe Państwa firmy?

Marcin Raszkaikona wywiad

Działamy w branżach, które oferują usługi niezbędne do funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Energia elektryczna i gaz to główne motory funkcjonowania całej gospodarki. A my możemy obsługiwać obecnych klientów przez długie lata i pozyskiwać nowych. Ta branża nie zaznała kryzysu w tym znaczeniu, że klienci nagle nie zrezygnowali z korzystania z energii. Mimo przekazów medialnych, dotyczących kryzysu w branży energetycznej, my z każdym rokiem notujemy kolejne rekordy sprzedaży. To tylko udowadnia, jak korzystną ofertą dysponujemy. Szczególnie w tych ciężkich czasach jesteśmy ratunkiem dla wielu firm. W zakresie prądu i gazu reprezentujemy rozwiązania jedynie najbardziej proklienckich oraz sprawdzonych firm, działających na rynku. Oprócz tego posiadamy własne produkty (pod naszymi markami handlowymi), wspomagane poprzez najbardziej zaawansowane systemy informatyczne, stosowane w polskiej energetyce. To tworzy bardzo skuteczne połączenie rozwiązań, dzięki któremu w żadnym aspekcie i na żadnym polu konkurencja nam nie straszna.

Jak wygląda struktura firmy?

Marcin Raszkaikona wywiad

Poza ścisłym Zarządem firmę tworzą głównie osoby pracujące w terenie, w następującej hierarchii: Manager, Expert, Doradca Klienta i Specjalista ds. Efektywności Biznesu. Unikalną cechą jest to, że każda osoba wykazująca się ponad przeciętnymi wynikami i predyspozycjami, ma możliwość awansu na drabince kariery, co wiąże się z wymiernymi korzyściami przypisanymi do danego stanowiska. Każda osoba pracująca w terenie, bez względu na pozycję w Experts, ma wyznaczonego swojego Mentora oraz Managera, którzy dzielą się z nią swoim wieloletnim doświadczeniem. Warto dodać, że każdy Manager przeszedł u nas ścieżkę awansu, zaczynając od stanowiska doradcy, przechodząc przez stanowisko eksperckie, a kończąc na managerskim. Dzięki znajomości specyfiki poszczególnych stanowisk Manager ma pełną świadomość, z jakimi problemami może mierzyć się osoba pracująca w terenie oraz w jaki sposób można jej najszybciej i najskuteczniej pomóc. W naszej codziennej pracy pomaga nam dział Wsparcia Sprzedaży, towarzyszący pracownikom terenowym w ich codziennej pracy i obowiązkach. Kolejnym ważnym ogniwem jest Dział Rozwojowy, nieustannie śledzący i testujący pojawiające się na rynku produkty i dbający o wdrażanie najlepszych rozwiązań do naszej oferty. Dzięki tak przejrzystej strukturze organizacyjnej Experts z łatwością ewoluuje i adaptuje się do nowych realiów rynkowych.

Katarzyna
Kandydat
 Pytanie

Ilu jest managerow?

Pracodawca

@Katarzyna

Działamy na terenie całego kraju więc każdym województwem opiekuje się minimum jeden manager.

Jakie plany z zatrudnieniem macie Państwo w tym roku?

Marcin Raszkaikona wywiad

Jesteśmy otwarci na rozpoczęcie współpracy właściwie z każdym, kto wykaże się chęcią nauki, sumienną pracą oraz nieskazitelną moralnością i uczciwością. To oczekiwania będące punktem wyjścia do rozmowy dotyczącej współpracy, więc jeśli ktoś ich nie spełnia, nie powinien do nas aplikować. Posiadamy bardzo bogatą ofertę usług, dzięki czemu rynek staje się dla nas tak szeroki, że nawet przez kolejne dziesiątki lat nie wyczerpiemy naszych zasobów. Stąd nie mamy żadnych ograniczeń, co do nawiązania kolejnych współprac. Ogranicza nas tylko logika. Sky is the limit!

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Marcin Raszkaikona wywiad

Rekrutacja składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap to wstępne spotkanie zapoznawcze, odbywające się zazwyczaj w formie online. Podczas takiego spotkania Manager, odpowiedzialny za rekrutację na podstawie rozmowy i kwestionariusza wypełnionego przez kandydatów, ocenia ich kompetencje oraz motywację do pracy. Następnie tworzymy profil osobowy i określamy czy kandydat spełnia oczekiwania Experts. Jeśli kandydat pozytywnie przejdzie pierwszy etap, zostaje zaproszony do drugiego etapu, jakim jest Assessment Center, czyli spotkanie na żywo siedzibie firmy, gdzie w jednym czasie spotykają się wszyscy kandydaci. To spotkanie składa się z dwóch części: grupowej i indywidualnej. Podczas pierwszej części kandydaci, jako zespół, wspólnie pracują nad zleconym przez nas zadaniem. W drugiej części kandydat odbywa indywidualną rozmowę, dzięki której możemy podjąć decyzję o współpracy.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika?

Marcin Raszkaikona wywiad

Po zakończeniu procesu rekrutacji i podpisaniu umowy, nowy doradca rozpoczyna proces wdrożenia. W pierwszej kolejności bierze udział w szkoleniu wstępnym, które obejmuje wiedzę na temat: naszych produktów i specyfiki rynku, na którym działamy, procesów sprzedażowych oraz wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych do skutecznej pracy. Następnie nowa osoba przechodzi przez proces wdrożenia w terenie, dzięki czemu zdobywa wiedzę oraz nieocenione doświadczenie praktyczne. Oczywiście cały proces odbywa się pod czujnym okiem Managera. Do dyspozycji jest również Mentor, otwarty na wszelaką pomoc. Co istotne, na wszystkie pytania odpowiadamy niezwłocznie , ponieważ zależy nam na tym, żeby nikt nie pozostawał z pytaniami bez odpowiedzi. Na tym nie koniec, ponieważ cyklicznie uczestniczymy w dodatkowych szkoleniach doszkalających oraz zjazdach zespołów, gdzie również omawiamy praktyczne aspekty pracy w terenie. We wdrożeniu bardzo pomaga też nasz autorski system CRM, który automatycznie wykonuje wiele obliczeń, dzięki czemu nie musimy znać wszystkich algorytmów, bo wystarczy jedynie uzyskać poprawne dane od klienta, a system CRM wykona za nas wszelkie żmudne i trudne obliczenia. Jest to bardzo pomocne narzędzie, gdyż zmniejsza do minimum ilość czasu potrzebną na wdrożenie. Ze względu na szerokość naszej oferty, zmieniający się rynek oraz nasze nieustanne dążenie do perfekcji, proces wdrożenia, a właściwie edukacji, nigdy się nie kończy. Warte podkreślenia jest to, że nowa osoba, która jest w pełni zaangażowana w pracę, już w pierwszym miesiącu ma dużą szansę na zrealizowanie planu sprzedażowego, zdecydowanie większego niż ten wstępnie zakładany.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Marcin Raszkaikona wywiad

Rozwój i doskonalenie kadry to priorytet dla Experts, dlatego firma poświęca na te cele bardzo dużo środków. Poza pracą codzienną Managera i Mentora cyklicznie organizujemy szkolenia centralnie i wewnątrz zespołu. Każda osoba jest członkiem tętniącej życiem grupy na komunikatorze oraz grupy mailingowej. Są to miejsca, w którym można poprosić o poradę, pomoc, wymienić się doświadczeniami. Wydajemy też wewnętrzny periodyk, pomagający w sprzedaży i systematyzujący kwestie produktowe i sprzedażowe. Dbamy o to, by wszyscy w naszej sieci sprzedaży mieli zaawansowaną wiedzę sprzedażową, produktową oraz rynkową - na możliwie jak najwyższym poziomie. Zależy nam również na tym, żeby wszyscy doskonale znali zmiany w ustawach, procedurach czy produktach Traktujemy sprzedaż jako międzyludzką relację, dlatego nasze działania przynoszą nam ogromną radość i satysfakcję. Chęć pomocy klientowi jest naszym naturalnym odruchem. Dlatego też chętnie się dzielimy naszą wiedzą i nastawieniem, organizując szkolenia oraz mentoringi bezpośrednio w terenie. Takie podejście pozwala naszym współpracownikom na rozwój i osiąganie coraz to większych sukcesów - zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych.



Paulina
Pracownik

brałam udział w listopadzie w procesie rekrutacji tej firmy, proces klarowny i jasny dla mnie standard znając już wcześniej inną firmę z tej branży. Wstępna rozmowa była prowadzona przez managera regionu na który aplikowałam ( rozmowa i ankieta), następnie zostałam zaproszona na drugi etap rekrutacji do siedziby firmy w Toruniu. Drugi etap to zadanie grupowe dla kandydatów oraz rozmowy indywidualne. Dla mnie zasady współpracy były oczywiste i czytelne, jestem handlowcem od 15 lat mam spore doświadczenie z rynku klienta, czuję się dobrą i doświadczoną sprzedażowo. Nic więcej do sprzedaży nie potrzebuję oprócz dobrego i uczciwego produktu. Firmuję swoją twarzą i to jest dla mnie najważniejsze. Jeżeli chodzi o narzędzia to wszystko co potrzebowałam otrzymałam, a jeżeli chodzi o samochód to muszę się wykazać sprzedażą przez 2-3 miesiące. Na spotkaniu Wigilijnym widziałam sporo aut firmowych jak widać problemu z tym nie ma w tej firmie.

Agnieszka
Pracownik
@Sidious

Dzień dobry, auta zawsze były po okresie próbnym!, określonym czasowo podczas indywidualnych rozmów. Widocznie proces rekrutacji nie doszedł do tego etapu. Nasza rekrutacja składa się z kilku etapów, przykro mi że nie mieliśmy możliwości oraz okazji spotkać się na finalnym etapie rekrutacji. Bynajmniej życzę Pani samych sukcesów i wszystkiego pozytywnego na rynku pracy.

Paulina
Pracownik

brałam udział w listopadzie w procesie rekrutacji tej firmy, proces klarowny i jasny dla mnie standard znając już wcześniej inną firmę z tej branży. Wstępna rozmowa była prowadzona przez managera regionu na który aplikowałam ( rozmowa i ankieta), następnie zostałam zaproszona na drugi etap rekrutacji do siedziby firmy w Toruniu. Drugi etap to zadanie grupowe dla kandydatów oraz rozmowy indywidualne. Dla mnie zasady współpracy były oczywiste i czytelne, jestem handlowcem od 15 lat mam spore doświadczenie z rynku klienta, czuję się dobrą i doświadczoną sprzedażowo. Nic więcej do sprzedaży nie potrzebuję oprócz dobrego i uczciwego produktu. Firmuję swoją twarzą i to jest dla mnie najważniejsze. Jeżeli chodzi o narzędzia to wszystko co potrzebowałam otrzymałam, a jeżeli chodzi o samochód to muszę się wykazać sprzedażą przez 2-3 miesiące. Na spotkaniu Wigilijnym widziałam sporo aut firmowych jak widać problemu z tym nie ma w tej firmie.

Haahah
Kandydat
 Pytanie
@Paulina

Pracuje Pani 15 lat w sprzedaży i godzi się Pani na stanowisko mobilnego doradcy klienta bez służbowego auta? xD Chyba kompletnie się Pani nie szanuje To nie jest miejsce i czas na klamkowanie (D2D) na fotowoltaikę

Paulina
Pracownik
 Pytanie
@Haahah

A kto pisał o fotowoltaice?, i kto pisał, że nie ma aut?, chyba myli Pan/Pani firmy. serdecznie pozdrawiam P.

Klaudia
Kandydat
 Pytanie
@Paulina

Witam, czy jest pani zadowolona nadal że współpracy?

Mariusz
Kandydat
@Paulina

Sam posiadam 8-letnie doświadczenie handlowe (pozyskiwanie do współpracy sieci handlowych) i nie posiadam własnego samochodu, bo podobnie jak wielu handlowcom, pracodawcy go zawsze zapewniali. W ogłoszeniu nie było żadnej informacji, że potrzebny jest własny środek transportu, a którymkolwiek momencie trwania współpracy. Dobrze by było dać taka informację i zaoszczędzić czas kandydatom

Expectum
Kandydat
 Pytanie
@Paulina

"wszystko co potrzebowałam otrzymałam" co to byłó?

Sidious Nowy wpis
Kandydat
@Paulina

Super.. na początek nawet auta nie dają :) faktycznie SOLIDNA firma:) Przynajmniej już wiem aby omijać takich szeeerokim łukiem :) dziękuję :)

Jack Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Paulina

Nie no brak auta dla handlowca? To katastrofa. Pracuję w handlu 27 lat. Obecnie auto, tel , laptop i internet oraz karta paliwowa i przedpłacona to podstawa. Czy jest to system tylko prowizyjny czy są też jakieś podstawy? Trochę słabo to wygląda.

Agnieszka Nowy wpis
Pracownik
@Sidious

Dzień dobry, auta zawsze były po okresie próbnym!, określonym czasowo podczas indywidualnych rozmów. Widocznie proces rekrutacji nie doszedł do tego etapu. Nasza rekrutacja składa się z kilku etapów, przykro mi że nie mieliśmy możliwości oraz okazji spotkać się na finalnym etapie rekrutacji. Bynajmniej życzę Pani samych sukcesów i wszystkiego pozytywnego na rynku pracy.

Dobrze,że jest takie portal Nowy wpis
Kandydat

również pracuje w sprzedazy ponad 20 lat z pozytywnymi efektami ale szukalem czegos dodatkowego, trafilem na to ogloszenie i jednak sie nie zdecyduje.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Experts Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Józio
Inne

(usunięte przez administratora) Co do wynagrodzenia to jest ono atrakcyjne jednak to sama prowizja od sprzedaży... Im wiecej umow podpisujesz tym potem większe prowizje masz do zwrotu, stąd latwo wpaść w długi.

Pracodawca

@Józio

Jeśli sprzedaje się zgodnie z naszymi standardami to prowizje za wcześniej podpisane umowy są ale na plus czyli handlowiec otrzymuje ekstra zarobek. Z kolejnymi latami nasi ludzie z tego tytułu otrzymują coraz większe kwoty, które ze względu na wartość wypłaty można nazwać 13-nastką lub nawet 14-nastką. Jeśli jest coś, co według Pana należałoby zmienić w funkcjonowaniu naszej firmy, uprzejmie prosimy o kontakt pod adres biuro@expert-s.pl. Odpowiedź zwrotna zarówno od obecnych jak i byłych współpracowników jest dla nas szczególnie cenna, bo tylko dzięki niej możemy nieustannie zmieniać się na lepsze. Pozdrawiamy Zespół Experts

Doradca klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

rekrutacja bardzo pozytywnie, na wszystkie pytania otrzymałam odpowiedź. Rozmowę odbyłam z managerem województwa, w którym pracuję. Był pierwszy i drugi etap rekrutacji. Po zakończeniu i pozytywnej decyzji podpisanie umowy a następnie informacje odnośnie szkolenia.

Pytania

nie rozumiem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Zenek
Były pracownik

Praca polega na doslownym chodzeniu "z buta" po firmach. Kazdego dnia trzeba zrobic 40- 60 takich wejść, umowic 3 spotkania i odbyc 3 spotkania. Potem wprowadzic wszystko do CRM, wyslac raport sms do menago i prezesa i na koniec wytlumaczyc z jakiego powodu nie zostala podpisana umowa na pierwszym spotkaniu.

Pracodawca

@Zenek

Praca w sprzedaży dla jednych jest łatwa i przyjemna a dla drugich wymaga większego zaangażowania i poświęcenia czasu na naukę. Każdy handlowiec pracuje tak jak ma doświadczenie. Jedni umawiają spotkania telefonicznie drudzy korzystają z innych metod. Jedni potrzebują kilka prób by umówić spotkanie inni więcej by ten sam efekt osiągnąć. Na którym spotkaniu handlowiec podpisuje umowę zależy tylko od niego.

JeszczeNieWiem
Kandydat
 Pytanie

Jesteście spółką córką z obecnym już E.On?

Pracodawca

@JeszczeNieWiem

Nie, nie jesteśmy spółką córką ale partnerem firmy E.On.

Ash
Kandydat
 Pytanie

Po rozmowie kwalifikacyjnej uczucia raczej mieszane z domieszką rozczrowania. Było też parę nieścisłości względem informacji w ogłoszeniu, mianowicie: "Wsparcie skutecznego Call Center w umawianiu spotkań" - niby tak, ale po jakimś czasie. Na początku tego nie ma. "służbowy samochód do użytku prywatnego" - nie wiem czy faktycznie jest gwarantowany, bo przed rozmową wysyłają aniketę z pytaniami i jest pytanie czy zgodzisz się użytkować swój prywatny samochód w celach służbowych. Tylko skoro go oferują, to po co to pytanie? Praca w oparciu o kontrakt B2B bez żadnej podstawy nawet na opłacenie ZUS'u.

Pracodawca

@Ash

Samochód zawsze przysługuje po okresie próbnym, dlatego w kwestionariuszu jest zapytanie o samochód prywatny aby wiedzieć czy kandydat na początku poradzi sobie bez auta służbowego.

Dawid
Inne
@Experts Sp. z o.o.

Czytelne zasady współpracy.

Łukasz Sz.
Kandydat
 Pytanie
@Experts Sp. z o.o.

Widziałem ogłoszenie i co prawda nie złożyłem CV, ale się zastanawiam. W ogłoszeniu nie ma informacji, że jest wymagany własny samochód? Więc jeśli nie mam (jeżdżę służbowym obecnie) to czy będę w stanie wykonywać praca? Bo jest jest podana informacja, że pracodawca zapewnia samochód i tak jak pisałem żadnej informacji, że trzeba mieć swój

Agnieszka
Pracownik
@Łukasz Sz.

Witam serdecznie, zapraszamy do złożenia aplikacji, do aut służbowych podchodzimy indywidualne.

Człowiek
Kandydat
@Experts Sp. z o.o.

Dobrze taka informacje zawrzeć w ogłoszeniu,. Dla mnie firma , która działa w ten sposób jest niewiarygodna.

mario
Kandydat
 Pytanie

analizując ogłoszenie jest kilka nie ścisłości przemilczanych a zasada ograniczonego zaufania w PL niestety musi być doświadczenie za dużo nauczyło że szczerze mówić ktoś ktoś chce zawsze "bujnąć" 1) ciekawy jestem czym mają kandydaci pracować z Buta?? 2) skoro tak firma się rozwija tyle lat to nie mają punktu wyjścia z bazą?? ja nie mówię ze kandydat nie powiększy bazy 3) czyli w zasadzie zaczynasz żyć za 0 zl na początek i te slowa bez limitu zarobki nie neguję ale jest parę rzeczy przemilczanych jak ten początek się zaczyna

Pytanie
 Pytanie

Czy Experts Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy na pensję składa się również podstawa czy wyłącznie prowizja? Szczególnie na początku współpracy ta podstawa byłaby dość istotna jeszcze przed rozbudowaniem rynku.

Patryk
Pracodawca

Jest to praca dla aktywnych handlowców. Szukanie klientów w terenie, podpisywanie umów i zbieranie potrzebnych dokumentów. Proponowane wynagrodzenie od sprzedaży jest więcej niż dobre, robiąc połowę roboty z poprzedniej pracy można zarobić 3-4 razy więcej. Jak ktoś szuka pracy w formie obsługi gotowych baz to można sobie darować. Praca dla tych co lubią bardzo dobrze zarabiać za dobrze wykonaną pracę i to chyba najlepsze podsumowanie tej firmy.

Zofia
Inne
@Patryk

A oprócz wynagrodzenia od sprzedaży firma oferuje jakąś podstawę? Miałeś jakieś szkolenie przyjmując się tutaj?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Szymon

Pani doświadczenie w tej firmie było lepsze? mogłaby Pani napisać jak wygląda sytuacja w firmie, czy faktycznie wszystkie koszty po stronie pracownika i niespełnione obietnice na rekrutacji?

Zostaw merytoryczną opinię o Experts Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Experts Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Experts Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Experts Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Experts Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Experts Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii