Opinie o Experts Sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika Marcin Raszka
Pracownik firmy - Menedżer
Panie Marcinie, proszę opowiedzieć nam o sobie.
Jestem menedżerem z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży energetycznej. Moja praca polega na zarządzaniu zespołami w kilku województwach. Zanim objąłem stanowisko menedżerskie, przez trzy lata aktywnie zajmowałem się sprzedażą w tej branży. To doświadczenie pozwala mi doskonale rozumieć wyzwania, przed jakimi stają zarówno początkujący, jak i doświadczeni doradcy. Praca w tej branży mocno zmieniła moje życie. Obecnie koncentruję się na rozwoju w kierunku makro menedżera, aby móc pełnić jeszcze większą rolę w branży energetycznej. Chcę rozszerzyć swoje umiejętności zarządzania, aby móc efektywnie wspierać i nadzorować zespoły w różnych województwach.
Czym zajmuje się Państwa firma?
Firma Experts zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań energetycznych oraz grzewczych, które bezpośrednio optymalizują wydatki w firmach. Umożliwiamy przedsiębiorcom uzyskanie prądu i ogrzewania za darmo lub znaczne ograniczenie wydatków w tym sektorze. I są to właściwie bezterminowe benefity. Działamy mobilnie na terenie całej Polski.
W jaki sposób Państwo działacie?
Nasze rozwiązania są indywidualnie dopasowane do profilu oraz możliwości klienta. Naszym zadaniem jest wyszukanie na rynku najlepszych rozwiązań, a następnie dopasowanie ich do oczekiwań naszych klientów, tak by klienci odczuli wymierne korzyści, czy to w postaci redukcji kosztów, czy też generowanych zysków. W pierwszym kroku wykonujemy możliwe optymalizacje i od razu planujemy co zrobić, by Klient był usatysfakcjonowany z podjęcia współpracy z naszą firmą. Dzięki temu współpracujemy z klientami przez długie lata. Moich stałych klientów obsługuję od początku pracy w branży energetycznej, czyli już od 10 lat. Cały czas pozyskuję też nowych klientów, jednak ci wieloletni są ze mną do dzisiaj i nawet nie chcą słyszeć o jakiejkolwiek zmianie Experts na inną firmę.
Jakie firmy są Państwa targetem?
Nasz podstawowy target to zarówno mniejsze, jak i średnie firmy oraz duże korporacje. Współpracujemy również z klientem indywidualnym, któremu możemy pomóc poprzez redukcję kosztów ogrzewania i energii - prawie do zera.
Co należy do Państwa głównych usług?
Naszymi głównymi produktami są prąd i gaz, czyli dbamy o zabezpieczenie podstawowych potrzeb naszych klientów oraz gwarantujemy optymalne warunki na kolejne lata.
Jak przekłada się to na portfele przedstawicieli handlowych pracujących w Państwa firmie?
Wieloletnie współprace skutecznie budują stałą bazę klientów, która przy systematycznej pracy, maksymalnie w 2 lata, umożliwia zagwarantowanie przedstawicielowi pokaźnego dochodu pasywnego co miesiąc.
Jak wyglądały początki firmy i jej rozwój?
Ponieważ jestem w Experts od samego początku, z chęcią opowiem, jak wyglądał rozwój firmy. Firma Experts została założona w 2016 roku przez osoby, które z branżą energetyczną są związane od samego początku uwolnienia tego rynku w Polsce, więc można powiedzieć, że o tej branży wiemy wszystko. Punktem wyjścia była świadomość, jak istotnym aspektem są koszty zużycia energii w każdej firmie. Świadomość ta ewoluowała w obietnicę realnego wpływu na poprawę funkcjonowania firm poprzez zmniejszenie kosztów bieżących lub poprzez wygenerowanie zysków z obszarów do tej pory uważanych jedynie za kosztowe. Stworzyliśmy synergie różnych rozwiązań, po to by suma korzyści dla klienta była optymalna. Na początku w Experts pracowało około 20 osób, obsługujących głównie centralną Polskę. Z upływem czasu struktura rozrosła się do ponad 100 osób z zasięgiem na cały kraj. Wraz z rozwojem zasobów ludzkich rozwijała się też nasza oferta dla klientów, gdyż w nasze DNA jest wpisane to, że nigdy nie przestajemy szukać i testować optymalnych rozwiązań, dostępnych na rynku. Dzięki temu wiemy o nich wszystko, znamy zarówno plusy, jak i minusy oraz ciągle coś udoskonalamy, by za każdym razem klient otrzymał najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązania.
Jak prezentuje się otoczenie biznesowe Państwa firmy?
Działamy w branżach, które oferują usługi niezbędne do funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Energia elektryczna i gaz to główne motory funkcjonowania całej gospodarki. A my możemy obsługiwać obecnych klientów przez długie lata i pozyskiwać nowych. Ta branża nie zaznała kryzysu w tym znaczeniu, że klienci nagle nie zrezygnowali z korzystania z energii. Mimo przekazów medialnych, dotyczących kryzysu w branży energetycznej, my z każdym rokiem notujemy kolejne rekordy sprzedaży. To tylko udowadnia, jak korzystną ofertą dysponujemy. Szczególnie w tych ciężkich czasach jesteśmy ratunkiem dla wielu firm. W zakresie prądu i gazu reprezentujemy rozwiązania jedynie najbardziej proklienckich oraz sprawdzonych firm, działających na rynku. Oprócz tego posiadamy własne produkty (pod naszymi markami handlowymi), wspomagane poprzez najbardziej zaawansowane systemy informatyczne, stosowane w polskiej energetyce. To tworzy bardzo skuteczne połączenie rozwiązań, dzięki któremu w żadnym aspekcie i na żadnym polu konkurencja nam nie straszna.
Jak wygląda struktura firmy?
Poza ścisłym Zarządem firmę tworzą głównie osoby pracujące w terenie, w następującej hierarchii: Manager, Expert, Doradca Klienta i Specjalista ds. Efektywności Biznesu. Unikalną cechą jest to, że każda osoba wykazująca się ponad przeciętnymi wynikami i predyspozycjami, ma możliwość awansu na drabince kariery, co wiąże się z wymiernymi korzyściami przypisanymi do danego stanowiska. Każda osoba pracująca w terenie, bez względu na pozycję w Experts, ma wyznaczonego swojego Mentora oraz Managera, którzy dzielą się z nią swoim wieloletnim doświadczeniem. Warto dodać, że każdy Manager przeszedł u nas ścieżkę awansu, zaczynając od stanowiska doradcy, przechodząc przez stanowisko eksperckie, a kończąc na managerskim. Dzięki znajomości specyfiki poszczególnych stanowisk Manager ma pełną świadomość, z jakimi problemami może mierzyć się osoba pracująca w terenie oraz w jaki sposób można jej najszybciej i najskuteczniej pomóc. W naszej codziennej pracy pomaga nam dział Wsparcia Sprzedaży, towarzyszący pracownikom terenowym w ich codziennej pracy i obowiązkach. Kolejnym ważnym ogniwem jest Dział Rozwojowy, nieustannie śledzący i testujący pojawiające się na rynku produkty i dbający o wdrażanie najlepszych rozwiązań do naszej oferty. Dzięki tak przejrzystej strukturze organizacyjnej Experts z łatwością ewoluuje i adaptuje się do nowych realiów rynkowych.
Ilu jest managerow?
Pracodawca
Działamy na terenie całego kraju więc każdym województwem opiekuje się minimum jeden manager.
Jakie plany z zatrudnieniem macie Państwo w tym roku?
Jesteśmy otwarci na rozpoczęcie współpracy właściwie z każdym, kto wykaże się chęcią nauki, sumienną pracą oraz nieskazitelną moralnością i uczciwością. To oczekiwania będące punktem wyjścia do rozmowy dotyczącej współpracy, więc jeśli ktoś ich nie spełnia, nie powinien do nas aplikować. Posiadamy bardzo bogatą ofertę usług, dzięki czemu rynek staje się dla nas tak szeroki, że nawet przez kolejne dziesiątki lat nie wyczerpiemy naszych zasobów. Stąd nie mamy żadnych ograniczeń, co do nawiązania kolejnych współprac. Ogranicza nas tylko logika. Sky is the limit!
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?
Rekrutacja składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap to wstępne spotkanie zapoznawcze, odbywające się zazwyczaj w formie online. Podczas takiego spotkania Manager, odpowiedzialny za rekrutację na podstawie rozmowy i kwestionariusza wypełnionego przez kandydatów, ocenia ich kompetencje oraz motywację do pracy. Następnie tworzymy profil osobowy i określamy czy kandydat spełnia oczekiwania Experts. Jeśli kandydat pozytywnie przejdzie pierwszy etap, zostaje zaproszony do drugiego etapu, jakim jest Assessment Center, czyli spotkanie na żywo siedzibie firmy, gdzie w jednym czasie spotykają się wszyscy kandydaci. To spotkanie składa się z dwóch części: grupowej i indywidualnej. Podczas pierwszej części kandydaci, jako zespół, wspólnie pracują nad zleconym przez nas zadaniem. W drugiej części kandydat odbywa indywidualną rozmowę, dzięki której możemy podjąć decyzję o współpracy.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika?
Po zakończeniu procesu rekrutacji i podpisaniu umowy, nowy doradca rozpoczyna proces wdrożenia. W pierwszej kolejności bierze udział w szkoleniu wstępnym, które obejmuje wiedzę na temat: naszych produktów i specyfiki rynku, na którym działamy, procesów sprzedażowych oraz wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych do skutecznej pracy. Następnie nowa osoba przechodzi przez proces wdrożenia w terenie, dzięki czemu zdobywa wiedzę oraz nieocenione doświadczenie praktyczne. Oczywiście cały proces odbywa się pod czujnym okiem Managera. Do dyspozycji jest również Mentor, otwarty na wszelaką pomoc. Co istotne, na wszystkie pytania odpowiadamy niezwłocznie , ponieważ zależy nam na tym, żeby nikt nie pozostawał z pytaniami bez odpowiedzi. Na tym nie koniec, ponieważ cyklicznie uczestniczymy w dodatkowych szkoleniach doszkalających oraz zjazdach zespołów, gdzie również omawiamy praktyczne aspekty pracy w terenie. We wdrożeniu bardzo pomaga też nasz autorski system CRM, który automatycznie wykonuje wiele obliczeń, dzięki czemu nie musimy znać wszystkich algorytmów, bo wystarczy jedynie uzyskać poprawne dane od klienta, a system CRM wykona za nas wszelkie żmudne i trudne obliczenia. Jest to bardzo pomocne narzędzie, gdyż zmniejsza do minimum ilość czasu potrzebną na wdrożenie. Ze względu na szerokość naszej oferty, zmieniający się rynek oraz nasze nieustanne dążenie do perfekcji, proces wdrożenia, a właściwie edukacji, nigdy się nie kończy. Warte podkreślenia jest to, że nowa osoba, która jest w pełni zaangażowana w pracę, już w pierwszym miesiącu ma dużą szansę na zrealizowanie planu sprzedażowego, zdecydowanie większego niż ten wstępnie zakładany.
W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?
Rozwój i doskonalenie kadry to priorytet dla Experts, dlatego firma poświęca na te cele bardzo dużo środków. Poza pracą codzienną Managera i Mentora cyklicznie organizujemy szkolenia centralnie i wewnątrz zespołu. Każda osoba jest członkiem tętniącej życiem grupy na komunikatorze oraz grupy mailingowej. Są to miejsca, w którym można poprosić o poradę, pomoc, wymienić się doświadczeniami. Wydajemy też wewnętrzny periodyk, pomagający w sprzedaży i systematyzujący kwestie produktowe i sprzedażowe. Dbamy o to, by wszyscy w naszej sieci sprzedaży mieli zaawansowaną wiedzę sprzedażową, produktową oraz rynkową - na możliwie jak najwyższym poziomie. Zależy nam również na tym, żeby wszyscy doskonale znali zmiany w ustawach, procedurach czy produktach Traktujemy sprzedaż jako międzyludzką relację, dlatego nasze działania przynoszą nam ogromną radość i satysfakcję. Chęć pomocy klientowi jest naszym naturalnym odruchem. Dlatego też chętnie się dzielimy naszą wiedzą i nastawieniem, organizując szkolenia oraz mentoringi bezpośrednio w terenie. Takie podejście pozwala naszym współpracownikom na rozwój i osiąganie coraz to większych sukcesów - zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych.
brałam udział w listopadzie w procesie rekrutacji tej firmy, proces klarowny i jasny dla mnie standard znając już wcześniej inną firmę z tej branży. Wstępna rozmowa była prowadzona przez managera regionu na który aplikowałam ( rozmowa i ankieta), następnie zostałam zaproszona na drugi etap rekrutacji do siedziby firmy w Toruniu. Drugi etap to zadanie grupowe dla kandydatów oraz rozmowy indywidualne. Dla mnie zasady współpracy były oczywiste i czytelne, jestem handlowcem od 15 lat mam spore doświadczenie z rynku klienta, czuję się dobrą i doświadczoną sprzedażowo. Nic więcej do sprzedaży nie potrzebuję oprócz dobrego i uczciwego produktu. Firmuję swoją twarzą i to jest dla mnie najważniejsze. Jeżeli chodzi o narzędzia to wszystko co potrzebowałam otrzymałam, a jeżeli chodzi o samochód to muszę się wykazać sprzedażą przez 2-3 miesiące. Na spotkaniu Wigilijnym widziałam sporo aut firmowych jak widać problemu z tym nie ma w tej firmie.
Pracuje Pani 15 lat w sprzedaży i godzi się Pani na stanowisko mobilnego doradcy klienta bez służbowego auta? xD Chyba kompletnie się Pani nie szanuje To nie jest miejsce i czas na klamkowanie (D2D) na fotowoltaikę
A kto pisał o fotowoltaice?, i kto pisał, że nie ma aut?, chyba myli Pan/Pani firmy. serdecznie pozdrawiam P.
Sam posiadam 8-letnie doświadczenie handlowe (pozyskiwanie do współpracy sieci handlowych) i nie posiadam własnego samochodu, bo podobnie jak wielu handlowcom, pracodawcy go zawsze zapewniali. W ogłoszeniu nie było żadnej informacji, że potrzebny jest własny środek transportu, a którymkolwiek momencie trwania współpracy. Dobrze by było dać taka informację i zaoszczędzić czas kandydatom
Super.. na początek nawet auta nie dają :) faktycznie SOLIDNA firma:) Przynajmniej już wiem aby omijać takich szeeerokim łukiem :) dziękuję :)
Nie no brak auta dla handlowca? To katastrofa. Pracuję w handlu 27 lat. Obecnie auto, tel , laptop i internet oraz karta paliwowa i przedpłacona to podstawa. Czy jest to system tylko prowizyjny czy są też jakieś podstawy? Trochę słabo to wygląda.
Dzień dobry, auta zawsze były po okresie próbnym!, określonym czasowo podczas indywidualnych rozmów. Widocznie proces rekrutacji nie doszedł do tego etapu. Nasza rekrutacja składa się z kilku etapów, przykro mi że nie mieliśmy możliwości oraz okazji spotkać się na finalnym etapie rekrutacji. Bynajmniej życzę Pani samych sukcesów i wszystkiego pozytywnego na rynku pracy.
A pan/pani szuka samochodu czy pracy? Z jednej miesięcznej wypłaty da się kupić porządny samochód ( nie nowy z salonu - na to potrzeba 2 miesięcy). Szacunku? Mnie bardzo szanują i wspierają, teraz pracuję sobie sam, zarabiam baaardzo dobrze i zawsze się cieszę jak ludzie z takim nastawieniem nie przychodzą do Experts. ps. szanowanie ludzi w pracy nie polega na daniu samochodu, tylko np. na tym, że jak popełni się błąd to nikt nie szuka winnego tylko rozwiązuje problem, wspólnie.
Samochód dla handlowca jest pewnego rodzaju standardem. Nie ma znaczenia czy go stać za miesiąc czy za parey. Po prostu firma rezygnuje z wielu doświadczonych osób ze względu na to, że konkurencja (mówię to o potencjalnej pracy handlowca we wszystkich branżach niekoniecznie w tej) oferuje samochód i podstawę. Chcesz mieć dopiero pracownika, daj mu lepszą ofertę niż konkurencji. A tutaj jest gorsza.
samochód nie jest argumentem jezeli kogos niei stac na samochód a chce zarabiac 20 000 zł to jest śemiszny, chodzi o to ile zabiera firma dla siebie jak się dzieli z współpracownikiem bo to on zasuwa nie patrząc na godziny pracy i naraża zdrowie, życie, poświęca czas to jest ważne , są firmy które zabierają 70% ti (usunięte przez administratora) daja produkt i wszystko , odciinają kupony od pracy handlowca wiedząc, że to wykorzystują więc podział jest isttotny a nie gadżety telefon samochód, komputer itd, jeżeli Experts jest uczciwy powinien dac min 50% MM to jest min na początek i nie stawiac abstrakcyjnych targetów sprzedażowych jeżeli tak działa to warto tam pracować ale jeżeli wykorzystuje handlowców finansowo - jest 50 innych firm, które sprzedają podobne produkty i usługi ale działają uczciwie więc to jest warte sprawdzenia
Tutaj chodzi o kwestię, że pracodawca oferuje w ogłoszeniu samochód służbowy do celów prywatnych, czyli normalna sprawa i standard dzisiaj. Po czym z tego, co czytam, to nie jest to oparte o fakty, bo samochód to po okresie próbnym czy tam kiedyś. Jeśli na etapie ogłoszenia są już tego typu nieścisłości, to co będzie później?
brałam udział w listopadzie w procesie rekrutacji tej firmy, proces klarowny i jasny dla mnie standard znając już wcześniej inną firmę z tej branży. Wstępna rozmowa była prowadzona przez managera regionu na który aplikowałam ( rozmowa i ankieta), następnie zostałam zaproszona na drugi etap rekrutacji do siedziby firmy w Toruniu. Drugi etap to zadanie grupowe dla kandydatów oraz rozmowy indywidualne. Dla mnie zasady współpracy były oczywiste i czytelne, jestem handlowcem od 15 lat mam spore doświadczenie z rynku klienta, czuję się dobrą i doświadczoną sprzedażowo. Nic więcej do sprzedaży nie potrzebuję oprócz dobrego i uczciwego produktu. Firmuję swoją twarzą i to jest dla mnie najważniejsze. Jeżeli chodzi o narzędzia to wszystko co potrzebowałam otrzymałam, a jeżeli chodzi o samochód to muszę się wykazać sprzedażą przez 2-3 miesiące. Na spotkaniu Wigilijnym widziałam sporo aut firmowych jak widać problemu z tym nie ma w tej firmie.
Pracuje Pani 15 lat w sprzedaży i godzi się Pani na stanowisko mobilnego doradcy klienta bez służbowego auta? xD Chyba kompletnie się Pani nie szanuje To nie jest miejsce i czas na klamkowanie (D2D) na fotowoltaikę
A kto pisał o fotowoltaice?, i kto pisał, że nie ma aut?, chyba myli Pan/Pani firmy. serdecznie pozdrawiam P.
Sam posiadam 8-letnie doświadczenie handlowe (pozyskiwanie do współpracy sieci handlowych) i nie posiadam własnego samochodu, bo podobnie jak wielu handlowcom, pracodawcy go zawsze zapewniali. W ogłoszeniu nie było żadnej informacji, że potrzebny jest własny środek transportu, a którymkolwiek momencie trwania współpracy. Dobrze by było dać taka informację i zaoszczędzić czas kandydatom
Super.. na początek nawet auta nie dają :) faktycznie SOLIDNA firma:) Przynajmniej już wiem aby omijać takich szeeerokim łukiem :) dziękuję :)
Nie no brak auta dla handlowca? To katastrofa. Pracuję w handlu 27 lat. Obecnie auto, tel , laptop i internet oraz karta paliwowa i przedpłacona to podstawa. Czy jest to system tylko prowizyjny czy są też jakieś podstawy? Trochę słabo to wygląda.
Dzień dobry, auta zawsze były po okresie próbnym!, określonym czasowo podczas indywidualnych rozmów. Widocznie proces rekrutacji nie doszedł do tego etapu. Nasza rekrutacja składa się z kilku etapów, przykro mi że nie mieliśmy możliwości oraz okazji spotkać się na finalnym etapie rekrutacji. Bynajmniej życzę Pani samych sukcesów i wszystkiego pozytywnego na rynku pracy.
A pan/pani szuka samochodu czy pracy? Z jednej miesięcznej wypłaty da się kupić porządny samochód ( nie nowy z salonu - na to potrzeba 2 miesięcy). Szacunku? Mnie bardzo szanują i wspierają, teraz pracuję sobie sam, zarabiam baaardzo dobrze i zawsze się cieszę jak ludzie z takim nastawieniem nie przychodzą do Experts. ps. szanowanie ludzi w pracy nie polega na daniu samochodu, tylko np. na tym, że jak popełni się błąd to nikt nie szuka winnego tylko rozwiązuje problem, wspólnie.
Samochód dla handlowca jest pewnego rodzaju standardem. Nie ma znaczenia czy go stać za miesiąc czy za parey. Po prostu firma rezygnuje z wielu doświadczonych osób ze względu na to, że konkurencja (mówię to o potencjalnej pracy handlowca we wszystkich branżach niekoniecznie w tej) oferuje samochód i podstawę. Chcesz mieć dopiero pracownika, daj mu lepszą ofertę niż konkurencji. A tutaj jest gorsza.
samochód nie jest argumentem jezeli kogos niei stac na samochód a chce zarabiac 20 000 zł to jest śemiszny, chodzi o to ile zabiera firma dla siebie jak się dzieli z współpracownikiem bo to on zasuwa nie patrząc na godziny pracy i naraża zdrowie, życie, poświęca czas to jest ważne , są firmy które zabierają 70% ti (usunięte przez administratora) daja produkt i wszystko , odciinają kupony od pracy handlowca wiedząc, że to wykorzystują więc podział jest isttotny a nie gadżety telefon samochód, komputer itd, jeżeli Experts jest uczciwy powinien dac min 50% MM to jest min na początek i nie stawiac abstrakcyjnych targetów sprzedażowych jeżeli tak działa to warto tam pracować ale jeżeli wykorzystuje handlowców finansowo - jest 50 innych firm, które sprzedają podobne produkty i usługi ale działają uczciwie więc to jest warte sprawdzenia
Tutaj chodzi o kwestię, że pracodawca oferuje w ogłoszeniu samochód służbowy do celów prywatnych, czyli normalna sprawa i standard dzisiaj. Po czym z tego, co czytam, to nie jest to oparte o fakty, bo samochód to po okresie próbnym czy tam kiedyś. Jeśli na etapie ogłoszenia są już tego typu nieścisłości, to co będzie później?
W firmie Experts pracuję od kilku lat i mogę szczerze polecić. Jak to w sprzedaży są miesiące lepsze i gorsze, ale zdecydowanie więcej jest tych lepszych. Obsługa klienta biznesowego i kompleksowe podejście doradcze z szerokim wachlarzem produktowym, które są interesujące dla klientów. Po tych latach pracy, mam bardzo fajne relacje z klientami dzięki czemu dodatkowo dobrze zarabiam z utrzymań klientów. Najtrudniejszy jest początek ponieważ trzeba się nauczyć rynku i produktów, ale potem jest już z górki. Firma nagradza zaangażowanie, dzięki czemu doradcy naprawdę dobrze zarabiają. Atmosfera i kontakt w firmie to dodatkowe atuty, praca elastyczna na którą ja mam największy wpływ. Jak dla mnie super i szczerze polecam osobom które chcą się zaangażować i mieć z tego coś więcej.
Jest to praca dla aktywnych handlowców. Szukanie klientów w terenie, podpisywanie umów i zbieranie potrzebnych dokumentów. Proponowane wynagrodzenie od sprzedaży jest więcej niż dobre, robiąc połowę roboty z poprzedniej pracy można zarobić 3-4 razy więcej. Jak ktoś szuka pracy w formie obsługi gotowych baz to można sobie darować. Praca dla tych co lubią bardzo dobrze zarabiać za dobrze wykonaną pracę i to chyba najlepsze podsumowanie tej firmy.
Oferuje podstawę, ale po jakimś czasie, w którym wykażesz się choćby pracowitością i zaangażowaniem. Na początku jeździsz z trenerem lub managerem, więc właściwie nie ma opcji, żeby nie podpisać kilku umów....
również pracuje w sprzedazy ponad 20 lat z pozytywnymi efektami ale szukalem czegos dodatkowego, trafilem na to ogloszenie i jednak sie nie zdecyduje.
No i super, bo to nie jest praca dodatkowa. Tu trzeba dać z siebie 100 % każdego dnia.
rekrutacja bardzo pozytywnie, na wszystkie pytania otrzymałam odpowiedź. Rozmowę odbyłam z managerem województwa, w którym pracuję. Był pierwszy i drugi etap rekrutacji. Po zakończeniu i pozytywnej decyzji podpisanie umowy a następnie informacje odnośnie szkolenia.
nie rozumiem?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Brak podstawy, leadów, auta w systemie pracy B2B. Szukają naiwnych. Rekrutacja on-line(usunięte przez administratora) rekruter ze średnią wiedzą branży energetycznej, doświadczony handlowiec, który będzie miał z nim styczność szybko to wyłapie. (usunięte przez administratora)
Naiwnych? Przy takich zarobkach? Jeśli interesuje cię samochód, podstawa itp. to proszę pokaż zaangażowanie, kompetencje, chęć uczenia się, systematyczną pracę. Firma daje pełen pakiet wsparcia zarówno merytorycznego a przede wszystkim praktycznego w terenie, gdy ja zaczynałem był ze mną manager przez 3 tygodnie, podpisaliśmy 5 umów ( to były moje umowy, na moje konto) i nawet nie wsiadłem do swojego samochodu. Jeśli chcesz samochód do użytku za kilka milionów to jest rozwiązanie: idż do firmy z autobusami ( MPK, PKS czy jakaś prywatna). A owszem, praca jest trudna i czasami ma się ochotę to rzucić, ale "banan płacowy" na koniec miesiąca..... Może i dobrze, że się nie zdecydowałeś - nic byś nie osiągnął a manager straciłby mnóstwo kasy, na hotele, paliwo itp.
(usunięte przez administratora) Co do wynagrodzenia to jest ono atrakcyjne jednak to sama prowizja od sprzedaży... Im wiecej umow podpisujesz tym potem większe prowizje masz do zwrotu, stąd latwo wpaść w długi.
Pracodawca
Jeśli sprzedaje się zgodnie z naszymi standardami to prowizje za wcześniej podpisane umowy są ale na plus czyli handlowiec otrzymuje ekstra zarobek. Z kolejnymi latami nasi ludzie z tego tytułu otrzymują coraz większe kwoty, które ze względu na wartość wypłaty można nazwać 13-nastką lub nawet 14-nastką. Jeśli jest coś, co według Pana należałoby zmienić w funkcjonowaniu naszej firmy, uprzejmie prosimy o kontakt pod adres biuro@expert-s.pl. Odpowiedź zwrotna zarówno od obecnych jak i byłych współpracowników jest dla nas szczególnie cenna, bo tylko dzięki niej możemy nieustannie zmieniać się na lepsze. Pozdrawiamy Zespół Experts
Jakie zwroty i długi? Owszem, czasami są jakieś drobne sumy wynikające z całkowitego rozliczenia umowy z klientem. Najczęściej jednak są po rozliczeniu bardzo duże sumy na plus dochodzące czasami do 50-60 k.
Praca polega na doslownym chodzeniu "z buta" po firmach. Kazdego dnia trzeba zrobic 40- 60 takich wejść, umowic 3 spotkania i odbyc 3 spotkania. Potem wprowadzic wszystko do CRM, wyslac raport sms do menago i prezesa i na koniec wytlumaczyc z jakiego powodu nie zostala podpisana umowa na pierwszym spotkaniu.
Pracodawca
Praca w sprzedaży dla jednych jest łatwa i przyjemna a dla drugich wymaga większego zaangażowania i poświęcenia czasu na naukę. Każdy handlowiec pracuje tak jak ma doświadczenie. Jedni umawiają spotkania telefonicznie drudzy korzystają z innych metod. Jedni potrzebują kilka prób by umówić spotkanie inni więcej by ten sam efekt osiągnąć. Na którym spotkaniu handlowiec podpisuje umowę zależy tylko od niego.
Jesteście spółką córką z obecnym już E.On?
Po rozmowie kwalifikacyjnej uczucia raczej mieszane z domieszką rozczrowania. Było też parę nieścisłości względem informacji w ogłoszeniu, mianowicie: "Wsparcie skutecznego Call Center w umawianiu spotkań" - niby tak, ale po jakimś czasie. Na początku tego nie ma. "służbowy samochód do użytku prywatnego" - nie wiem czy faktycznie jest gwarantowany, bo przed rozmową wysyłają aniketę z pytaniami i jest pytanie czy zgodzisz się użytkować swój prywatny samochód w celach służbowych. Tylko skoro go oferują, to po co to pytanie? Praca w oparciu o kontrakt B2B bez żadnej podstawy nawet na opłacenie ZUS'u.
Pracodawca
Samochód zawsze przysługuje po okresie próbnym, dlatego w kwestionariuszu jest zapytanie o samochód prywatny aby wiedzieć czy kandydat na początku poradzi sobie bez auta służbowego.
Widziałem ogłoszenie i co prawda nie złożyłem CV, ale się zastanawiam. W ogłoszeniu nie ma informacji, że jest wymagany własny samochód? Więc jeśli nie mam (jeżdżę służbowym obecnie) to czy będę w stanie wykonywać praca? Bo jest jest podana informacja, że pracodawca zapewnia samochód i tak jak pisałem żadnej informacji, że trzeba mieć swój
Witam serdecznie, zapraszamy do złożenia aplikacji, do aut służbowych podchodzimy indywidualne.
Dobrze taka informacje zawrzeć w ogłoszeniu,. Dla mnie firma , która działa w ten sposób jest niewiarygodna.
analizując ogłoszenie jest kilka nie ścisłości przemilczanych a zasada ograniczonego zaufania w PL niestety musi być doświadczenie za dużo nauczyło że szczerze mówić ktoś ktoś chce zawsze "bujnąć" 1) ciekawy jestem czym mają kandydaci pracować z Buta?? 2) skoro tak firma się rozwija tyle lat to nie mają punktu wyjścia z bazą?? ja nie mówię ze kandydat nie powiększy bazy 3) czyli w zasadzie zaczynasz żyć za 0 zl na początek i te slowa bez limitu zarobki nie neguję ale jest parę rzeczy przemilczanych jak ten początek się zaczyna
Czy na pensję składa się również podstawa czy wyłącznie prowizja? Szczególnie na początku współpracy ta podstawa byłaby dość istotna jeszcze przed rozbudowaniem rynku.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Experts Sp. z o.o. - Toruń
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Experts Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Experts Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Experts Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Experts Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Experts Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Experts Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Experts Sp. z o.o.
-
Dworcowa 7 lok. 200
87-100 Toruń - 56 307 07 02
- http://expert-s.pl
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Oferty pracy Experts Sp. z o.o.
Kalisz
- Dostępne w 51 lokalizacjach Pokaż mniej
- Toruń
- Sieradz
- Piotrków Trybunalski
- Wałbrzych
- Tychy
- Radom
- Nowy Sącz
- Zielona Góra
- Ostrołęka
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Gliwice
- Giżycko
- Warszawa
- Gorzów Wielkopolski
- Włocławek
- Szczecin
- Bydgoszcz
- Olsztyn
- Koszalin
- Ełk
- Chełm
- Łódź
- Lubin
- Kraków
- Zakopane
- Zabrze
- Kielce
- Elbląg
- Kędzierzyn-Koźle
- Łomża
- Wrocław
- Katowice
- Siedlce
- Białystok
- Poznań
- Przemyśl
- Płock
- Gdańsk
- Zamość
- Gdynia
- Kalisz
- Rzeszów
- Ostrów Wielkopolski
- Krosno
- Suwałki
- Opole
- Słupsk
- Nysa
- Lublin
- Inowrocław
- Starachowice