BG Poland Sp. z o.o.

Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 7773102137 KRS: 0000326721

Adres: Wrzesińska 174, 62-020 Swarzędz

1.4/5
Na podstawie 152 ocen.

Opinie o BG Poland Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Z okazji Nowego Roku 2021 życzymy wszystkim naszym Klientom i Współpracownikom nieprzemijającego szczęścia, wszelkiej pomyślności, wiele zadowolenia i sukcesów z podjętych wyzwań!


Zespół BG Poland
Pracodawca
Pracodawca
@Emil

Na każdym terenie, który zostaje przydzielony handlowcowi dysponujemy szeroko rozbudowaną bazą klientów. Firma współpracuje z wieloma importerami pojazdów. Handlowiec obsługuje zarówno klientów, z którymi współpracujemy, jak i pozyskuje nowych klientów poprzez cykliczne szkolenia i wdrażanie produktów.

Emil
Kandydat
 Pytanie

Czy handlowiec na danym terenie dostaje bazę klientów do obsługi czy sam musi ich pozyskać?

Pracodawca
Pracodawca
@Emil

Na każdym terenie, który zostaje przydzielony handlowcowi dysponujemy szeroko rozbudowaną bazą klientów. Firma współpracuje z wieloma importerami pojazdów. Handlowiec obsługuje zarówno klientów, z którymi współpracujemy, jak i pozyskuje nowych klientów poprzez cykliczne szkolenia i wdrażanie produktów.

Chris777
Pracownik

Witam, W firmie BG POLAND pracuję już prawie 4 lata.Praca w tej firmie pozwoliła mi na zdobycie dużego doświadczenia oraz podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych w branży motoryzacyjnej ,która jest również moją pasją. Prawdziwym komfortem jest to że pracuję z produktami oraz urządzeniami BG ,które należą do jednych z najlepszych na świecie. BG Poland oferuje niezbędne szkolenia oraz narzędzia do efektywnej pracy. Atmosfera pracy w firmie jest bardzo pozytywna ,zawsze można liczyć na pełne wsparcie całej ekipy. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że przy własnym zaangażowaniu , wytrwałości można odnieść sukces oraz pełne zadowolenie z pracy w firmie BG Poland.

Szymon Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy aktualnie firma BG poszukuje pracowników?

Nowy wpis

Pracodawca

@Szymon

Witam, Tak poszukujemy Konsultanta Techniczno-Handlowego na terenie Wielkopolski. Zapraszam do kontaktu.

Dominika Nowy wpis
Inne

Hej, widzę że jest ogłoszenie na konsultanta techniczno-handlowego. Ktoś zna pracę na tym stanowisku z własnej praktyki i mi ją przybliży? Piszą o możliwości przekroczenia zarobków o progu 10 tys ale brutto czy netto?

Nowy wpis

Pracodawca

@Dominika

Dziękujemy za kontakt. Praca na tym stanowisku polega przede wszystkim na kompleksowym wdrażaniu usług w Autoryzowanych Stacjach Obsługi oraz prowadzeniu szkoleń zarówno dla kadry technicznej, jak i doradców serwisowych. Wynagrodzenie uzależnione jest od sprzedaży, nie ma limitów górnych. Doświadczony Konsultant ze zbudowaną bazą klientów zarabia powyżej 10.000zł netto. Jeśli jest Pani zainteresowana pracą w naszym zespole zapraszamy do wysłania CV.

Marek D
Pracownik

Piękna firma

Gosia
Kandydat
 Pytanie

Czy na magazynie pracują kobiety?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie BG Poland Sp. z o.o.? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
Emil
Kandydat
 Pytanie

Czy handlowiec na danym terenie dostaje bazę klientów do obsługi czy sam musi ich pozyskać?

Pracodawca
Pracodawca
@Emil

Na każdym terenie, który zostaje przydzielony handlowcowi dysponujemy szeroko rozbudowaną bazą klientów. Firma współpracuje z wieloma importerami pojazdów. Handlowiec obsługuje zarówno klientów, z którymi współpracujemy, jak i pozyskuje nowych klientów poprzez cykliczne szkolenia i wdrażanie produktów.

Pytanie
 Pytanie

Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w BG Poland Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 23 sierpnia na GoWork.pl. 

Paweł_78
Kandydat
@Pytanie

Normalna rozmowa kwalifikacyjna, bez zadawania dziwnych pytań. Jasno i przejrzyście przedstawiony zakres obowiązków i warunki zatrudnienia.

Chris777
Pracownik

Witam, W firmie BG POLAND pracuję już prawie 4 lata.Praca w tej firmie pozwoliła mi na zdobycie dużego doświadczenia oraz podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych w branży motoryzacyjnej ,która jest również moją pasją. Prawdziwym komfortem jest to że pracuję z produktami oraz urządzeniami BG ,które należą do jednych z najlepszych na świecie. BG Poland oferuje niezbędne szkolenia oraz narzędzia do efektywnej pracy. Atmosfera pracy w firmie jest bardzo pozytywna ,zawsze można liczyć na pełne wsparcie całej ekipy. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że przy własnym zaangażowaniu , wytrwałości można odnieść sukces oraz pełne zadowolenie z pracy w firmie BG Poland.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie BG Poland Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?

Pracodawca
Pracodawca
@Pytanie

Tak oczywiście. Firma regularnie prowadzi szkolenia dla pracowników.

Pracodawca

 Aktualność
Z okazji Nowego Roku 2021 życzymy wszystkim naszym Klientom i Współpracownikom nieprzemijającego szczęścia, wszelkiej pomyślności, wiele zadowolenia i sukcesów z podjętych wyzwań!


Zespół BG Poland
Paweł
Inne

@Bato a wiesz może jak sytuacja w oddziale w Toruniu? Macie jakieś info?

Dawid
Inne

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?

Igor
Inne

Podpowiedzcie coś o pracy dla specjalisty ds. sprzedaży. Jakie wyposażenie dostaje się? Może cos jeszcze?

Kilan

Kolejnym akcentem we współczesnej technice informacji są multimedia. Według strategów marketingu przemysłu komputerowego, lata 90-te były latami multimediów. Pojęcie to do dzisiaj nie doczekało się ścisłej definicji. Można spróbować opisać je jako technologię integrującą w sobie trzy dziedziny: techniki publicystyczno-wydawnicze, elektronikę komercyjną oraz zastosowania komputerowe w jedno medium służące wymianie informacji. Dzięki technologii multimediów udało się połączyć w całość to, co dotychczas zawsze występowało oddzielnie. Jest to jednak coś więcej niż tylko jednoczesna obecność wielu mediów. Bardziej znaczące, wręcz decydujące jest tu ich wzajemne przenikanie się i interakcyjny dostęp. Multimedia łączą w sobie łatwość dialogu komputerów z obrazem i dźwiękiem udostępnianymi np. przez techniki telewizyjne. Dynamiczny rozwój technik multimedialnych rozpoczął się wraz z zastosowaniem płyty CD jako nośnika informacji. W tej chwili istnieje wiele standardów zapisu informacji, jednak przyszłość należy do formatów pozwalających na rejestrację na tym samym nośniku różnych postaci informacji – tekstu, obrazu, dźwięku i innych. Wielkim wydarzeniem stanie się zapewne wprowadzenie nośnika DVD posiadającego bardzo dużą pojemność i szybki transfer umożliwiający wyświetlanie filmów video. Virtual reality (Rzeczywistość wirtualna) to technika kreacji sztucznej rzeczywistości – pomimo wewnętrznej sprzeczności tego sformułowania. Polega ona na podawaniu możliwie wszystkim zmysłom odpowiednich bodźców stymulujących – jak trójwymiarowy obraz, stereofoniczny dźwięk, wrażenia dotykowe, odpowiednio przez gogle (okulary) – wyświetlacze, słuchawki i rękawice uciskowe. Przy czym wszystkie bodźce podawane są w sposób ciągły, dynamiczny, powiązany ze sobą, wynikający z reakcji na działanie osoby poruszającej się w virtual reality. Technologia ta poprzez całkowitą stymulację zmysłów przy jednoczesnym odizolowaniu od bodźców realnych przenosi osobę w sztuczną rzeczywistość, którą można tworzyć na podobieństwo świata realnego bądź kształtować w sposób dowolny na podstawie całkiem nowych reguł. Rozwój tej technologii będzie postępował wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów generujących sztuczną rzeczywistość.

octan

Przy zaawansowanej analizie, bazującej na większej próbce respondentów, można zastosować narzędzia statystyki opisowej, a także pokusić się o wyliczenie istotność statystycznej uzyskanych wyników. Porównując wyniki tegorocznych badań z tymi sprzed sześciu i dwunastu lat można zauważyć wyraźny wzrost odsetka osób, które reklam nie lubią i starają się ich nie oglądać, nie słuchać. Jednocześnie znaczą co zmniejszył a się grupa osób lubiących reklamy. W dotychczasowych badaniach niezmiennie najwięcej respondentów deklarowało, że wprawdzie nie lubi reklam, ale nie jest w stanie ich uniknąć. Stosunek do reklam jest w mniejszym lub większym stopniu uzależniony od cech społeczno-demograficznych respondentów. Ci, którzy lubią reklamy, to przede wszystkim pracownicy usług, renciści oraz najmłodsi respondenci. Unikają reklam zdecydowanie najczęściej rolnicy, badani źle oceniający swoją sytuację materialną oraz, co ciekawe, także renciści. Mieszkańcy dużych aglomeracji miejskich, bezrobotni oraz uczniowie i studenci należą natomiast do tych grup społeczno-demograficznych, które najczęściej się skarżą, że są przymuszane do oglądania i wysłuchiwania reklam, mimo że ich nie lubią. Jeśli wyróżnimy dziedziny, w których można oceniać użyteczność i atrakcyjność reklam (reklama jako rozrywka, informacja, zachęta do zakupu produktu), to okaże się, że w ciągu ostatnich dziewiętnastu lat opinie o reklamach pod każdym względem bardzo się pogorszyły.

kandydat

A ja to chce isc na rozmowe kwalifikacyjna a takie rzeczy bardzo mnie interesuja. Chce wiedziec wszystko o pracodawcy tak jak pracodawca o mnie

anonim

(usunięte przez administratora)

fred

Specjalisci BG Poland zawsze do Twojej dyspozycji! BG Poland Sp. z o. o. ul. Wrzesińska 174 62-020 Swarzędz tel: 61 85 50 185 Pytania prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@bgpoland.pl

anonim

(usunięte przez administratora)

rom

oj dzieje sie dzieje bardzo zle

Kaya

Bardzo proszę o jakiś komentarz co w tej chwili dzieje się z firmą ?

anonim

(usunięte przez administratora)

e12f

A co byś dala Dora by zdobyć zatrudnienie w bgpoland ?

rysio

niedorzeczne zarobki sprzataczki ? A kto bogatemu zabroni ? Przeciez to Amerykanska firma .Jak na amerykanskie warunki 3600 na mies to i tak mało.

Zostaw merytoryczną opinię o BG Poland Sp. z o.o. - Swarzędz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BG Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy BG Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BG Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Przejdź do nowych opinii