Opinie o Leroy Merlin w Katowice Alpejska 4

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Leroy Merlin. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Leroy Merlin o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy Merlin w Katowice Alpejska 4

Nikomu nie polecam L.Merlin Nowy wpis
Inne

Beznadziejny personel,bardzo drogo,kosmiczny czas oczekiwania na usługi w dziale stolarnia.Cztery dni czekałem i się nie doczekałem na docięcie tzw "pleców do szafy",nie dość,że kupiłem materiał po mimo bardzo małego wyboru towaru,zapłciłem za wszystko z góry to jeszcze 4 dni czekałem na docięcie.Dziś w sobotę pojechałem do tego sklepu w Katowicach i zrezygnowałem z ich "pseudo usługi"Kasjerka wypisała mi stosowne dokumenty dotyczące zwrotu gotówki na rachunek bankowy i w ten oto sposób były to moje ostatnie zakupy w tej sieci sklepów.Jeszcze trzeba zaznaczyć,że zastanie "stolarza" w swoim miejscu pracy GRANICZY Z CUDEM!!!Podczas składania zamówienia naszukałem się stolarza po obiekcie a dziś podczas mojej rezygnacji z usługi pan STOLARZ "zapadł się pod ziemie",szukali go koledzy z działu,dzwonili do niego(nie odbierał),a mi przekazali informację,że nie ma stolarza,chyba je śniadanie a ja jak chcę to mogę czekać,może przyjdzie.

Anonim Nowy wpis
Inne

Witam jestem bardzo rozczarowana obsługa na dziale farby w Leroy Merlin w Katowicach robiłam tam zakupy poprosiłam panią o pomoc odnośnie farb Pani podeszła i nie potrafiła doradzić mi nic gdzie po chwili odeszła bo była bardzo zajęta rozmowa z koleżanką po czym podeszłam do Pan który stał i też był zajęty rozmowa z kolegą wysłał mnie do koleżanki bo ona bardziej się znała podeszłam drugi raz pani przyszła coś powiedziała i poszła dalej sobie rozmawiac z koleżanka.Nie polecam działu farb w szczególności Pani która zajęta była rozmowa anie obsługa

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Leroy Merlin występują paczki/bony świąteczne?

Piotr Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć kierownik sektora? Chodzi mi o podstawę bez premii.

Koordynator Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Na początku pragnę zaznaczyć iż wspomniana rozmowa kwalifikacyjna tyczy się firmy LM w Katowicach na ulicy. Baildona. Dzielę się wrażeniami w wątku poświęconemu sklepowi na Alpejskiej, ponieważ aktualnie na gowork brak odpowiednika na ulicy Baildona. Rozmowa rekrutacyjna zaczęła się od konsultacji telefonicznej z centrali, gdzie zarekomendowano mnie do rozmowy kwalifikacyjnej do sklepu w Katowicach Baildona. Po rozmowie telefonicznej, w ciągu kilku dni nastąpiła rozmowa na żywo, podzielona na dwa etapy - rozmowę z Dyrektorem oraz dwoma kierownikami. Rozmowa z Dyrektorem przebiegła w bardzo luźnej i przyjacielskiej atmosferze, gdzie chciano dowiedzieć się więcej o mojej osobie, przebiegu zatrudnienia i powodach aplikacji na dane stanowisko. Po tej rozmowie nastąpiła druga rozmowa z kierownictwem, która w większości była kalką rozmowy z Dyrektorem, choć trochę bardziej rozwiniętą i zahaczającą o moje doświadczenia zawodowe jak i zakres obowiązków hipotetycznej przyszłej pracy. Rozmowa przebiegła w kulturalnej atmosferze, acz już nie tak swobodnej jak w przypadku rozmowy z Dyrektorem. Rozmowa była poprawna, profesjonalna, aczkolwiek jednocześnie automatyczna i sztywna. Odniosłem subiektywne wrażenie jakoby rekrutujący stresował się rozmową bardziej niż ja sam. Druga osoba rekrutująca przez całą rozmowę pełniła rolę jedynie słuchacza i nie zadała żadnego pytania, dając prowadzić rozmowę w całości pierwszej osobie. Moją uwagę przykuły najbardziej stwierdzenia rekrutującego o standardach panujących w firmie tj. o potrzebie informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji dla każdego kandydata po rozmowie (nieważne czy informacji negatywnej czy pozytywnej) co wiąże się jednocześnie z szacunkiem do potencjalnego kandydata. Trzeba przyznać, że są to bardzo szlachetne postulaty, które powinny panować w każdej szanującej pracowników i kandydatów firmie. Ta firma niestety w tym aspekcie nie zdała egzaminu, ponieważ w momencie, w którym tworzę ten post mija już ponad 3 tygodnie z umówionych kilku dni - do tygodnia czasu. Jestem niezmiernie zaszczycony, że prawdopodobnie jako swoisty ewenement, malutki promil, wyjątek - nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej, mimo umowy słownej (która również powinna być wiążąca) i zasłanianiem się standardami firmy i rzekomym szacunkiem do innych. Mam nadzieję, iż faktycznie jest to jedynie zwykłe przeoczenie, błąd ludzki powstały w wyniku pędu w pracy, a nie pospolite zachowanie względem kandydatów. Jak to wygląda w rzeczywistości - możemy sobie sami odpowiedzieć na podstawie własnych doświadczeń. Postanowiłem jedynie opisać swój przypadek w nadziei, że komuś okaże się pomocny. Podsumowując już krótko - rozmowa kwalifikacyjna poprawna i profesjonalna, z niezwykle nieprofesjonalnym finiszem.

Pytania

seria standardowych pytań do kandydata, czyli wypytywanie o doświadczenie, przebieg poprzednich stanowisk zawodowych, oczekiwania względem pracodawcy i miejsca pracy, powody aplikowania na dane stanowisko

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mały
Inne
 Pytanie

Nie polecam tej firmy konkretnie działu obsługi klienta w sklepie na alpejskiej w Katowicach. Jestem klientem od roku w tym sklepie ,przynajmniej raz w tygodniu. Trafiłem parę razy na Pania ,która była autentycznie albo na kacu albo wypita.Nie potrafiła mnie normalnie obsłużyć. Zwróciłem uwagę Paniom na dziale informacji ,ale były bardzo zajęte i nie miały czasu na tak NIE ISTOTNE sprawy. Pytam gdzie jest kierownik działu kas ???Kto dopuszcza pracownika pod wpływem do obsługi klienta.Leroy Merlin Alpejska dbacie o klienta wiec naprawcie podstawowe zachowania pracowników!!!

1
Didżej sam
Inne
 Pytanie

Witam mam pytanko czy ktoś tu jest z Katowic moja znajoma chce podjąć prace w waszej firmie ma doświadczenie handlowe obsługę wózka elektrycznego wysyła cv i ciągle brak odpowiedzi potrzebuj namiarów na kogoś kto mi wskaże jak się dostać do pracy .

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Leroy Merlin? Obowiązuje typowy dress code?

FrankDux
Pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Eee tam, można chodzić w stroju kąpielowym czy piżamie. Raz widziałem nawet pracownika na rowerze. Takie rzeczy.

Ilona
Inne

Za pośrednictwem tej strony, chcę wystawić bardzo wysoką ocenę Panu W K ( J P B W N (usunięte przez administratora), ze sklepu w Katowicach (dział drzewny). Mieszkam w Poznaniu, poszukuję paneli - konkretny model. Dzięki Panu W (usunięte przez administratora) i jego wskazówkom udzielonym telefonicznie, mogłam chociaż w części zrealizować swój zakup. Jako klient dawno już nie spotkałam tak życzliwego i pomocnego pracownika. Serdecznie dziękuję, a firmie LeroyMerlin gratuluję tak wspaniałego pracownika. Pozdrawiam. Ilona

Agata
Inne

Byłam dzisiaj na promocyjnych zakupach z gazetki. I wyszłam ze sklepu w 100% usatysfakcjonowana!!! Najpierw kupowałam drzwi. Obsługiwał mnie p. Krzysztof przemiły, profesjonalny, wykazujący się OGROMNĄ cierpliwości w stosunku do klientów. Muszę powiedzieć, że aż miło patrzeć na jego operatywność i szybkość pracy. Następnie przeszłam na dział sanitarny gdzie przy ogromnej pomocy p. Kasi kupiłam CAŁE wyposażenie mojej nowej łazienki. Pomimo, że wydałam sporo byłam zachwycona zakupami. Na koniec w Informacji, Reklamacje spotkałam p. Natalie i jej koleżankę, które pomogły założyć mi kartę "Dom" dziękuję bardzo :)

Iwo
Inne

Bylismy z mezem po towar ktory byl przeceniony, chcielismy kupic hm towar. No ale okazalo sie ze nie ma transportu a towar ktory byl przeceniony trzeba zabrac w tym samym dniu. Nie mozna zaplacic i odebrac nastepnego dnia. Nie kazdy dyspoduje duzym samochodem. Wyszlismy z niczym. Nigdy juz tam nie pojedziemy i nic z tych sklepow nie kupie. Porażka nie polecam.

Daga

Bardzo jestem mile zaskoczona młodym chłopakiem o imieniu Krzysztof. Bardzo profesjonalne podejście do klienta.Chłopak pracuje na dziale z panelami.

anonim

(usunięte przez administratora)

FrankDux

Janie, jak sam o sobie piszesz Zbędny i na tym pozostań!!!

Fundacja JnL w Jaworznie

Niezwykle przyjazny sklep dla klienta, życzliwa obsługa zawsze gotowa do pomocy, bogaty asortyment, w którym bez problemu wybraliśmy potrzebne rzeczy, sprawny system kasowy i panującą dobra energia sprawia, że często przyjeżdżamy do Leroy Merlin Katowice:-) Polecamy:-)

Bolo

Nie polecam pracy, za 1800 netto można znaleźć lepszą mniej stresująca pracę. Robi się wszystko tylko nie obsługuje, wykresy kierownikom którzy nawet nie racza przez 8 godz wejść na dział. I nazywają się strasznie kadra kierownicza.Maja sprawne mózgi. Rotacja hm....na dziale 1 osoba co 3 dni .

Anonim

Atmosfera do (usunięte przez administratora)każdy każdego by w łyżce wody tam utopil.Ludzie wredni i zawistni wraz z kierownictwem oni to dopiero potrafią tyłki każdemu obronić i "niby " menagery! !!! Haha śmiechu warte

Malik

(usunięte przez administratora)Kilkakrotnie się wypowiadalem jako pracownik a na dzień dzisiejszy nie ma żadnego wpisu .Nie polecam pracy w Im Kce .Zmiany 1/1 .Doradca ma pracy do zrobienia na 8 godz oprócz obsługi klienta .Zarobki marne. 1 wypłata a np 3 dzualy trzeba obsluzyc

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy Merlin - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Leroy Merlin?

    Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy Merlin?

    Kandydaci do pracy w Leroy Merlin napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Leroy Merlin
Przejdź do nowych opinii