Opinie o Martes Sport (Kołobrzeg)
W dniu dzisiejszym tj. 23.12.2020 r udałem się do sklepu sportowego Martes znajdującego się w Galerii Hosso w Kołobrzegu przy ul. pl. Ratuszowy 3 celem zakupu kurtki i butów marki Hi- Tec . W trakcie rozmowy z sprzedawcą spytałem o cenę kurtki na co sprzedawca odpowiedział przy żonie , że kosztuje 399,99 zł poszedłem mierzyć buty . Po dokonaniu wyboru kurtki i butów oraz maseczki na twarz przy kasie sprzedawca chciał mnie oszukać i policzył 100 zł więcej za kurtkę. Nie zgodziłem się i poprosiłem kierownika .informując go o nie zgodności przepisów z praktykami firmy Martes . Na kurtkach bowiem wisiała cena niższa o 100 zł Kierowniczka odmówiła obniżenia ceny zgodnej z metką zbiorczą twierdząc że to z pewnością przełożył metkę złośliwy klient . Odparłem Pani kierownik że nie ja pobieram gażę od pracodawcy za porządek cenowy w sklepie i że powinna mi sprzedać kurtkę zgodnie z widniejącą ceną . Niestety odmówiła . Poinformowałem ją że zgłoszę zaistniały fakt niezgodności cenowej do Państwowej Inspekcji Handlowej ., co z resztą uczyniłem . Pani kierownik stwierdziła , że jestem chamski i że ceny nie zmieni a ze mną nie ma o czym rozmawiać . Zastanawiam się co odniesie lepszy skutek czy poinformowanie PIH-u czy może właściciel się odezwie z przeprosinami a może zareagują klienci sklepu na nie grzeczną i nie fachową obsługę klientów . Z pozdrowieniami dla klientów czyli dla nas wszystkich !!!
Szanowny Panie.Tak się składa że byłam przy tej sytuacji .I nie jest do końca tak jak Pan to przedstawia. Owszem wybrał Pan kurtkę z haka na którym wisiały także inne kurtki .Do haka na zawiszce była umocowana ruchoma plastikowa fiszka z ceną informującą o danym podukcie , zawierała nazwę kurki , indeks i kolor, oraz markę . Niższa cena o której Pan pisze nie dotyczyła Panskiej kurtki , na przyszłość radze czytać informacje na zawieszkach/fiszkach które promują dany produkt z tegoż właśnie haka., co nie znaczymy zawsze że dotyczy danej rzeczy ktora wisi akurat z przodu.Zawieszki są ruchome każdy może je sobie przewiesić i później tak jak w Pana przypadku wykłócać się i oczerniać pracowników o oszustwa.Jeśli pracownik poinformował Pana przy kasie o kwocie do zapłaty to nie wyssał jej sobie z palca tylko to co zeskanował z metki kodu kreskowego pokryło się ze stanem faktycznym , czyli w systemie sprzedażowym widniała kwota taka sama jak na metce kurtki którą chciał Pan nabyć.Co innego gdyby na metce od kurtki była kwota niższa niżeli w systemie sprzedażowym wówczas racja leży po naszej stronie czyli klientów. W Pana przypadku było inaczej.Pana zachowanie było karygodne , szantażował Pan pracowników i straszył PIHem.Oni tylko wykonują swoją pracę, niekiedy są w dwie osoby na tak dużym sklepie , wiec trochę zrozumienia.To Pan był chamski wobec nich , kierowniczkę nazwał Pan gówniarą , gdy probowała wyjaśnić grzecznie zaistniałą sytuację.Jestem częstą bywalczynia tego sklepu, obsługa na najwyższym poziomie , doradzą , porozmawiają .A Panu radzę zastanowić się nad swoim zachowaniem .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.