Opinie o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

2.3/5
Na podstawie 146 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie STILO ENERGY S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w STILO ENERGY S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Piotr
Inne

Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.

Piotr
Inne
@Jan

Jan, weź pod uwagę ludzi, którzy nie ogarniają ich instalacji. Póki co, mają informacje o przybliżonej produkcji a nie o tej która mogłaby być... to są dwie różne rzeczy.

VVV
Inne
 Pytanie

Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.

qqryq
Inne
@Waldek

Ze Stilo nic nie załatwisz. Wynajmij jak najprędzej firmę z rynku, aby nie tracić produkcji.

Jan
Inne

Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.

Kazik
Inne

Pani Sylwio, proszę odpuścić sobie próby wyegzekwowania jakichkolwiek usług gwarancyjnych od Stilo. Pan Jan napisał post rok temu kiedy to jeszcze cokolwiek można było zdziałać. Przykre to ale niestety

Piotr
Inne

Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.

Rafik
Inne
@Piotr

A możesz napisać jaki problem był z QS1. Z jakiego rejonu jesteś i ewentualnie na serwis co wymieniał.

Piotr
Pracownik
@Rafik

Problem polegał na tym, że z dnia na dzień coraz rzadziej się włączał. Doszło do tego, że załączał się raz w miesiącu. Dodatkowo powyżej 200wp produkcji z paneli ograniczał produkcję do 10% - 15% swoich możliwości. Od września 2023 przestał pracować całkowicie. Jestem z okolic Olsztyna a mikroinwerter wymienili mi chłopaki z JSP Energy z Olsztyna. Samą zmianę identyfikatora QS1 zrobiłem już sam. Co ciekawe serwis APSystem zweryfikował czy dobrze to zrobiłem i wysłałi w mailu raport że jest ok.

Marek
Inne
@Piotr

Witaj, Ciekawy przypadek. Mam podobną sytuację. Czy mógłbyś mi pomóc i wysłać jakiś kontakt do APsystem, żeby zmienić administratora, czy jeszcze coś...bo aplikacja nie działa. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Marek

Piotr
Inne

Rafik mnie ubiegł i fajnie :-) tak, z tym że polecam Amsterdam. Poradzisz sobie Marek bez problemu. Czekają Cię dwie rzeczy, weryfikacja czy faktycznie masz uszkodzenie w sprzęcie (podaj numery mikroinw) oraz podanie danych firmy która bedzie Ciebie obsługiwać serwisowo. Po utworzeniu konta tej firmy bedzie możliwa migracja istniejącego konta (Twojego konta).

Marek
Inne
@Piotr

Dzięki Piotr za wskazówki. Od siebie dodam, że też siadł mi inwerter QS1. Oczywiście Stilo Energy nie odpowiadało na wysyłane wiadomości, wszystkie numery telefonu okazywały się już nieaktualne - najpewniej odłączone. Nie pozostało mi nic innego jak skontaktować się z APSystems (oddział holenderski). Odpowiedzi wysyłali bardzo szybko i w pierwszej chwili zasugerowali, że uszkodzeniu mogła ulec wtyczka/kabel, ponieważ do inwertera miało nie dochodzić zasilanie. Okazało się jednak, po demontażu panelu, że to inwerter uległ awarii (zasilanie dochodziło na końcówkach, a w inwerterze mrugała czerwona dioda). Po przekazaniu APSystems tych informacji w przeciągu dwóch tygodni wysłali do mnie nowy inwerter. Po zamonotowaniu nowego inwertera wszystko zaczęło działać ponownie prawidłowo. Samodzielnie podmieniłem ID, a APSystems potwierdziło, że jest w porządku. Dodam, ze nie spodziewałem się, że Stilo Energy się zawinie z rynku. Specjalnie zdecydowałem się na większą firmę (notowaną na giełdzie w chwili zakupu - 2020 rok), aby być pewniejszym realizacji ewentualnej gwarancji. Niestety wybór okazał się nietrafiony. Sytuację uratowało nieco APSystems.

Piotr Nowy wpis
Pracownik
@Marek

A widzisz, to super, cieszę się, że APSystems się wywiązało z umowy gwarancyjnej i że wszystko dobrze u Ciebie pracuje. (usunięte przez administratora)w sumie to fajnie byłoby nawiązać kontakt, bo można by pomóc w miarę szybko innym potrzebującym

Jan Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Marek

Obserwując wydarzenia z kilku miesięcy można wyciągnąć wnioski, ze większość pozytywnych relacji była jednak mocno podyktowana użytkownikami, którzy ogarniają swoje instalacje i mają w "(usunięte przez administratora) Stilo... szkoda bo jest grono które nie rozumie problemu i co z nimi? Są na fb profile które mówią o przejęciu monitoringu/codziennej produkcji ale nie "qumają" że ich istalacja nie działa tak jak powinna... masakra...

Piotr Nowy wpis
Inne
@Jan

Jan, weź pod uwagę ludzi, którzy nie ogarniają ich instalacji. Póki co, mają informacje o przybliżonej produkcji a nie o tej która mogłaby być... to są dwie różne rzeczy.

VVV
Inne
 Pytanie

Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.

Zdzisiek
Inne
 Pytanie
@VVV

Czy chodzi o serwisantów że STILO ENERGY? Jeśli tak, to ciekawe, że są klienci lubiani i nielubiani.

zainteresowany
Inne
 Pytanie
@VVV

A w jaki sposób Pan wezwał tych serwisantów? Pytam z punktu widzenia klienta Stilo z niedziałającym panelem

VVV
Inne
@zainteresowany

Telefonicznie, potwierdziłem mailowo. Dzień wcześniej przed przyjazdem zadzwonił serwisant o której będzie.

Aga
Inne
@VVV

Przestańcie sami odpowiadać sobie na pytania zaniepokojonych i wk.... klientówi . Wszystkie, ale to wszystkie "dobre" odpowiedzi oraz pozytywne opinie pisane są prez nieliczną już grupę pracowników którzy są tam tylko po to aby ściemniać jak najdłużej się da. Nie wiedzą, że jest to karalne a jak Stilo ogłosi upadłość to złość ludzi skupi się właśnie na nich personalnie, a nie na niewypłacalnej "firmie".

Tom
Inne
 Pytanie

Czy ma ktoś jakikolwiek namiar na serwis Stilo Energy, który się odzywa do klienta? Obdzwoniłem wszystkie możliwe numery 7 - zgłasza się tylko poczta głosowa a na maile nie odpowiadają :-(

Aga
Inne
@Tom

Pocieszę pana. Od pół roku nikt nie odbiera. Mają listę numerów których nie odbierają, więc szkoda czasu. Trzeba tam poprostu pojechać i zrobić porządek. Czekamy nadal na (usunięte przez administratora) chętnych do pozwu zbiorowego.

Klient
Inne
@Aga

Dokładnie. To totalny bankrut. Na nic nie ma pieniędzy. My też wpłaciliśmy zaliczkę i cisza. Numerów niewygodnych nie odbierają. (usunięte przez administratora), a teraz z ludzi (usunięte przez administratora) chcą zrobić i udają, ze chcą zwrócić pieniądze czy się dogadać i dalej naciągać nieświadomych.

XD
Były pracownik
@Aga

Nie wypłacają zaległych pieniędzy pracownikom, więc nie liczyłbym na cokolwiek ze strony tej firmy.

2021
Były pracownik
@XD

Do pracowników to oni nawet szacunku nie mają. Póki robisz jak (usunięte przez administratora) na cała firmę to jest dobrze a upomnieć się o swoje to wypad bez skrupułów. Pracowałem 2 lata temu i z tego co słyszę dalej tam tak samo. Obecnym pracownikom radzę uciekać, żeby jeszcze z długami nie zostali, a jak ktoś tam chce pracować to niech to przemyśli milion razy. (usunięte przez administratora)

2021
Były pracownik

Nie. Jeszcze trzeba walczyć o ostatnią wypłatę. Obiecują gruszki na wierzbie, a później nic nie ma. Same problemy i walka, upominanie się o swoje. Odradzam jak najdalej od nich. Chyba ze chce mieć problemy, które będą się ciągnęły długo.

2021
Były pracownik

Poza tym ta firma to bankrut. Prawie zero pracowników to po co tam iść. Wystarczy przeanalizować raporty spółki. Może do końca roku pociągną. Pełno spraw w sadach od oszukanych ludzi, są w trakcie restrukturyzacji, więc naprawdę odradzam.

tomasz
Inne
 Pytanie
@VVV

jaki nr. telefonu ? zadnego numeru ze strony nie odbierają , na e-maile nie odpisują

Waldek
Inne
 Pytanie
@VVV

Czy możesz podać mi nr.telefonu albo e-mail?Bo ja starałem się dodzwonić i nie ma takiej możliwości.Jeżeli uda mi się z kimś porozmawiać będę bardzo wdzięczny.

qqryq Nowy wpis
Inne
@Waldek

Ze Stilo nic nie załatwisz. Wynajmij jak najprędzej firmę z rynku, aby nie tracić produkcji.

Jan
Pracownik

Zgłosiłem awarię w maju 2023 r. polegającą na braku produkcji energii elektrycznej przez 4 moduły. Nie było żadnej reakcji ze strony Stilo Energy. Zwróciłem się do Powiatowego Rzecznika Konsumenta o pomoc. Na pismo Rzecznika odpowiedzieli, że mam uszkodzony mikroinwerter , ale mają kłopoty i obiecują, że najpóźniej do końca września wymienią mikroinwerter. Niestety już się nie odezwali, także na ponowne interwencje Rzecznika, nawet nie odbierali od Rzecznika pism. Byłem zmuszony odpłatnie wymienić ten niesprawny mikroinwerter i instalacja działa. STILO to bardzo nierzetelna firma

Krzysiuka
Inne
 Pytanie

Szukam serwisanta z SE, który "przywróciłby" do życia moją PV oraz ją rozbudował - Góra, dolnośląskie.

january
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś dostał o SE propozycję zmiany układu ?

Mark
Były pracownik
@january

No właśnie. Nie płacą za stary podpisany układ i nowego nie ma.

...
Pracownik
 Pytanie
@january

A czy ktoś wie, czy do wniosku upadłościowego zostały wpisane zaległe zobowiązania wobec pracowników? Pytam, bo do dzisiaj nie zobaczyłem obiecanych premii :)

Jan
Inne

Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.

Aga
Inne
@Jan

I takie bajki sami sobie wypisują. Wstyd i hańba. Nic nie robią . Nie reagują na zgłoszenia. Nie odbierają telefonów. Bezczelnie i z premedytacją przedłużają, aby tylko doczołgać się do upadłości. Potem otworzą następną spółkę. Omijać (usunięte przez administratora) łukiem.

xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Jan

Czemu jest usunięty poprzedni mój komentarz? :) Źle wyglądało nieujęcie zaległości w kasie na rzecz byłych pracowników we wniosku upadłościowym, nie? :) I kiedy wypłacicie mi zaległą premię? :)

Konrad
Inne
@Jan

Proszę o podesłanie nr tel. do tego serwisanta. Nie mogę od tygodnia doczekać się odpowiedzi na zgłoszenie uszkodzenia mikroinwertera. Dziękuję

Aga
Pracownik
@Konrad

My nie możemy doczekać się od 3 miesięcy. Sprawę kierujemy do sądu, bo nie ma żadnej innej możliwości. Proszę przygotować się na to, że co jakiś czas otrzyma pani enigmatyczną odpowiedź, że oni już, że za tydzień, że ....i guzik. Tam jest grupa kilku osób które świadomie wprowadzają klientów w błąd. Nie są to osoby przypadkowe. To jest firma przekręt. Kiedyś zajmowali się pożyczaniem pieniędzy na procent (duży procent). Myślę, że najwyższy czas na pozew zbiorowy...ponieważ oni lada moment ogłoszą upadłość.

Bonzo
Inne
 Pytanie
@Jan

Ma pan może numer do tego serwisanta ?

Kazik
Inne

Pani Sylwio, proszę odpuścić sobie próby wyegzekwowania jakichkolwiek usług gwarancyjnych od Stilo. Pan Jan napisał post rok temu kiedy to jeszcze cokolwiek można było zdziałać. Przykre to ale niestety

Szukam serwisanta
Inne

Witam. Szukam serwisanta. Olsztyn. Warmińsko-mazurskie.

Były serwisant
Były pracownik

Dzień dobry, jeżeli macie Państwo problem z instalacją, chmurą lub chcecie Państwo rozbudować istniejącą, Zapraszam, województwo dolnośląskie

ja
Inne
 Pytanie

Czy ktoś otrzymał jakikolwiek zwrot jakiejkolwiek kwoty od Stilo z tytułu zwrotu zaliczki?

Alicja
Inne
@ja

Nie, od roku mamy zasądzone zabezpieczenie w wysokości wpłaconej w 2022 zaliczki i ani grosza z tego tytułu.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Roksa
Inne

Tak na przyszłość, oni dobrze wiedzieli że mają uszkodzone inwertery , i je sprzedawali klientom . Po prostu nie mają pojęcia które były/są uszkodzone

energy
Inne
@Roksa

tak. jestem byłym instalatorem. wiedzieli ze mają wadliwe mikroinwertery i mimo to montowali klientom. z góry zakładali ze będzie upadłosc i brak gwarancji

Ewitka
Inne
 Pytanie
@energy

Hej, skoro jesteś instalatorem to gdzie zgłosić awarie? Nikt ze stilo nie odpowiada

Energy
Były pracownik
@Ewitka

Prywatnie do byłych instalatorów. Stilo już nie ma. Gwarancji tez

Marta
Inne

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie aplikacji do monitorowania pracy instalacji (Hoymiles), czy ktoś z Państwa jest w stanie wyjaśnić mi co się z nią stało i ewentualnie czy jest możliwość pobrania innej, żeby monitorować pracę paneli

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Marek
Pracownik
 Pytanie

Gościu po co to piszesz? Nie wiedziałeś,ze masz uszkodzony inverter, a masz w ogóle panele?

Marek
Inne

ECU nie musi być zalogowane do chmury. Możesz lokalnie sprawdzić jak pracują poszczególne panele. Chmura to taki bajer gdzie jest historia , wykresy itp. ale do pracy instalacji nie jest potrzebna.

Gosia-358
Inne
 Pytanie
@Marek

A jak to sprawdzić? Nam dostęp do chmury zablokowali w czerwcu i od tamtej pory widzę jedynie po liczniku ile oddaje do sieci, bez wglądu do tego czy wszystko działa. Ewentualnie jak przenieść się do innej chmury? Proszę o podpowiedź.

Marek
Pracownik
 Pytanie
@Gosia-358

Jakie masz mikrofalowniki? Jeśli Hoymiles to na DTU możesz zobaczyć jak pracuje każdy falownik. Jak jest w APS nie wiem. Napisz bezpośrednio do producenta (waściela chmury) opisując sytuację i proś o utworzenie dostępu.

Gosia_358
Inne
@Marek

Mamy Hoymiles. Dziękuje, producent tez powinien znać problem z Stilo, wiec mam nadzieje, ze pomogą.

Ayo
Inne

Mógłby ktoś opowiedzieć coś więcej o pracy w sieci partnerskiej? Taką ofertę można znaleźć na stronie firmy, standardowych ogłoszeń o pracę nie ma. Jak wygląda bycie takim partnerem? Co wchodzi w skład obowiązków? Na jaką umowę zatrudniają? Nie mam pojęcia jak to funkcjonuje, a wygląda zachęcająco, chętnie poznałbym opinie innych.

Xxx
Były pracownik
@Ayo

Chcesz robić za darmo to idź. Wystarczy poczytać komentarze, raporty spółki poprzeglądać, żeby zobaczyć, że ta firma to bankrut. Nie popłacili pracownikom pensji, ludzi (usunięte przez administratora) wciskając nic nie warte przeglądy, zaliczki pobrali i nic nie robią, gwarancja, reklamacja w tej firmie nie istnieje. Porażka na całej linii. Tylko kombinują jak wyłudzać kasę i nic więcej. Szukają głupich.

qqryq
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy te dziady zwróciły komuś ratę układową z tyt. zwrotu wpłaconej zaliczki na montaż ?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Xxx
Inne

Robią wszystko żeby unieważniać gwarancję bo to bankruci! Serwisów nie ma czym i kim robić. Unieważniają gwarancje z byle jakiego powodu, bo tylko wymyślanie i naciąganie ludzi im zostało

Marek
Inne
 Pytanie
@Xxx

Po co gwarancja jak firma zostanie zlikwidowana?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

ale trafiłem na cebulę
Inne
 Pytanie

czyli jak kupisz sobie powiedzmy merca w salonie, z gwarancją i jakiś były pracownik będzie pisał: nie jedź tam na przegląd bo ich pracownicy nie mają prawa wykonywać przeglądów i nie mają odpowiedniego sprzętu i ogólnie to nie stracisz gwarancji jak nie wykonasz przeglądu to będziesz słuchał takiego człowieka? myślałem że to merc ustala sobie kto, jakim sprzętem będzie robił to co będzie w jego karcie przeglądu. no to jak jest?

ale trafiłem na cebulę
Inne
 Pytanie

a z kim masz podpisaną umowę, jakie są jej zapisy, kto jest gwarantem, kto jest dystrybutorem? kto tu jest autoryzowanym salonem a kto Kaziem? tylko napisz jak jest a nie co Ci się wydaje.

qqryq
Pracownik
@ale trafiłem na cebulę

Podpisaną umowę mam z badziewiakami z którymi nie sposób się skontaktować, którzy olewają swoich klientów, którzy nigdy nie powinni zaistnieć na rynku, a którymi powinien zająć się prokurator. Ale powoli.... Wąsik z Kamińskim też się doczekali

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Xxx
Były pracownik
 Pytanie

To jednak sałaty nie zwolnili? Niby dostała wypowiedzenie

klient
Inne
 Pytanie

Mam serwisowanie z Waszej firmy na zainstalowaną fotowoltaikę i pompę ciepła.Kto przejmie serwisowanie skoro firma nie odpowiada na tel.ani maile?Obecnie od 23 grudnia mam awarię pompy ciepła i z nikim z firmy nie mogę się skontaktować w tej sprawie. Proszę o szybką pomoc,obawiam się że dodatkowo nadchodzący mróz może poczynić większe uszkodzenia.

qqryq
Inne
@klient

To nie jest oficjalna strona Stilo więc na pewno tutaj nie odpowiedzą, tym bardziej, że nie odpowiadają oficjalnymi kanałami. Proponuję znaleźć inną firmę aby wszystko działało i wystąpić z roszczeniem do Stilo o zwrot kosztów usunięcia awarii. A czy się odzyska - to już inna sprawa. Ważne, że sprzęt będzie działał.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Zdzisiek
Inne
 Pytanie

A czy jest kontakt do serwisanta w woj.podlaskim?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Przeszły niedoszły
Inne
 Pytanie

Ej ale to jest brutto czy netto? Bo to dość istotne.

Były serwisant
Były pracownik

Ja nie otrzymałem wynagrodzenia sprawa w sadzie @JV jak chcesz się tam zatrudnić to jesteś (usunięte przez administratora) naiwniak. Szukają pewnie ludzi do pracy bo umowy serwisanci maja do 30 Listopada, wiec pewnie nie chcą z kimś jej przedłużyć lub od nich ucieka, podejrzewam bardziej to drugie on ucieka i jej nie przedłuży. I będziesz miał jeździć robić przeglądy które polegają jedynie na sprawdzeniu napięcia sieci bo nic innego nie możesz zrobić, no może jeszcze jedno sprawdzenie rezystancji uziemienia, cała reszta to wielka ściema na tym przeglądzie.

Zostaw merytoryczną opinię o STILO ENERGY S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 6 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?

    Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii