Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.
A możesz napisać jaki problem był z QS1. Z jakiego rejonu jesteś i ewentualnie na serwis co wymieniał.
Problem polegał na tym, że z dnia na dzień coraz rzadziej się włączał. Doszło do tego, że załączał się raz w miesiącu. Dodatkowo powyżej 200wp produkcji z paneli ograniczał produkcję do 10% - 15% swoich możliwości. Od września 2023 przestał pracować całkowicie. Jestem z okolic Olsztyna a mikroinwerter wymienili mi chłopaki z JSP Energy z Olsztyna. Samą zmianę identyfikatora QS1 zrobiłem już sam. Co ciekawe serwis APSystem zweryfikował czy dobrze to zrobiłem i wysłałi w mailu raport że jest ok.
Witaj, Ciekawy przypadek. Mam podobną sytuację. Czy mógłbyś mi pomóc i wysłać jakiś kontakt do APsystem, żeby zmienić administratora, czy jeszcze coś...bo aplikacja nie działa. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Marek
Rafik mnie ubiegł i fajnie :-) tak, z tym że polecam Amsterdam. Poradzisz sobie Marek bez problemu. Czekają Cię dwie rzeczy, weryfikacja czy faktycznie masz uszkodzenie w sprzęcie (podaj numery mikroinw) oraz podanie danych firmy która bedzie Ciebie obsługiwać serwisowo. Po utworzeniu konta tej firmy bedzie możliwa migracja istniejącego konta (Twojego konta).
Dzięki Piotr za wskazówki. Od siebie dodam, że też siadł mi inwerter QS1. Oczywiście Stilo Energy nie odpowiadało na wysyłane wiadomości, wszystkie numery telefonu okazywały się już nieaktualne - najpewniej odłączone. Nie pozostało mi nic innego jak skontaktować się z APSystems (oddział holenderski). Odpowiedzi wysyłali bardzo szybko i w pierwszej chwili zasugerowali, że uszkodzeniu mogła ulec wtyczka/kabel, ponieważ do inwertera miało nie dochodzić zasilanie. Okazało się jednak, po demontażu panelu, że to inwerter uległ awarii (zasilanie dochodziło na końcówkach, a w inwerterze mrugała czerwona dioda). Po przekazaniu APSystems tych informacji w przeciągu dwóch tygodni wysłali do mnie nowy inwerter. Po zamonotowaniu nowego inwertera wszystko zaczęło działać ponownie prawidłowo. Samodzielnie podmieniłem ID, a APSystems potwierdziło, że jest w porządku. Dodam, ze nie spodziewałem się, że Stilo Energy się zawinie z rynku. Specjalnie zdecydowałem się na większą firmę (notowaną na giełdzie w chwili zakupu - 2020 rok), aby być pewniejszym realizacji ewentualnej gwarancji. Niestety wybór okazał się nietrafiony. Sytuację uratowało nieco APSystems.
A widzisz, to super, cieszę się, że APSystems się wywiązało z umowy gwarancyjnej i że wszystko dobrze u Ciebie pracuje. (usunięte przez administratora)w sumie to fajnie byłoby nawiązać kontakt, bo można by pomóc w miarę szybko innym potrzebującym
Obserwując wydarzenia z kilku miesięcy można wyciągnąć wnioski, ze większość pozytywnych relacji była jednak mocno podyktowana użytkownikami, którzy ogarniają swoje instalacje i mają w "(usunięte przez administratora) Stilo... szkoda bo jest grono które nie rozumie problemu i co z nimi? Są na fb profile które mówią o przejęciu monitoringu/codziennej produkcji ale nie "qumają" że ich istalacja nie działa tak jak powinna... masakra...
Jan, weź pod uwagę ludzi, którzy nie ogarniają ich instalacji. Póki co, mają informacje o przybliżonej produkcji a nie o tej która mogłaby być... to są dwie różne rzeczy.
Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.
Czy chodzi o serwisantów że STILO ENERGY? Jeśli tak, to ciekawe, że są klienci lubiani i nielubiani.
A w jaki sposób Pan wezwał tych serwisantów? Pytam z punktu widzenia klienta Stilo z niedziałającym panelem
Telefonicznie, potwierdziłem mailowo. Dzień wcześniej przed przyjazdem zadzwonił serwisant o której będzie.
Przestańcie sami odpowiadać sobie na pytania zaniepokojonych i wk.... klientówi . Wszystkie, ale to wszystkie "dobre" odpowiedzi oraz pozytywne opinie pisane są prez nieliczną już grupę pracowników którzy są tam tylko po to aby ściemniać jak najdłużej się da. Nie wiedzą, że jest to karalne a jak Stilo ogłosi upadłość to złość ludzi skupi się właśnie na nich personalnie, a nie na niewypłacalnej "firmie".
Czy ma ktoś jakikolwiek namiar na serwis Stilo Energy, który się odzywa do klienta? Obdzwoniłem wszystkie możliwe numery 7 - zgłasza się tylko poczta głosowa a na maile nie odpowiadają :-(
Pocieszę pana. Od pół roku nikt nie odbiera. Mają listę numerów których nie odbierają, więc szkoda czasu. Trzeba tam poprostu pojechać i zrobić porządek. Czekamy nadal na (usunięte przez administratora) chętnych do pozwu zbiorowego.
Dokładnie. To totalny bankrut. Na nic nie ma pieniędzy. My też wpłaciliśmy zaliczkę i cisza. Numerów niewygodnych nie odbierają. (usunięte przez administratora), a teraz z ludzi (usunięte przez administratora) chcą zrobić i udają, ze chcą zwrócić pieniądze czy się dogadać i dalej naciągać nieświadomych.
Nie wypłacają zaległych pieniędzy pracownikom, więc nie liczyłbym na cokolwiek ze strony tej firmy.
Do pracowników to oni nawet szacunku nie mają. Póki robisz jak (usunięte przez administratora) na cała firmę to jest dobrze a upomnieć się o swoje to wypad bez skrupułów. Pracowałem 2 lata temu i z tego co słyszę dalej tam tak samo. Obecnym pracownikom radzę uciekać, żeby jeszcze z długami nie zostali, a jak ktoś tam chce pracować to niech to przemyśli milion razy. (usunięte przez administratora)
Nie. Jeszcze trzeba walczyć o ostatnią wypłatę. Obiecują gruszki na wierzbie, a później nic nie ma. Same problemy i walka, upominanie się o swoje. Odradzam jak najdalej od nich. Chyba ze chce mieć problemy, które będą się ciągnęły długo.
Poza tym ta firma to bankrut. Prawie zero pracowników to po co tam iść. Wystarczy przeanalizować raporty spółki. Może do końca roku pociągną. Pełno spraw w sadach od oszukanych ludzi, są w trakcie restrukturyzacji, więc naprawdę odradzam.
jaki nr. telefonu ? zadnego numeru ze strony nie odbierają , na e-maile nie odpisują
Czy możesz podać mi nr.telefonu albo e-mail?Bo ja starałem się dodzwonić i nie ma takiej możliwości.Jeżeli uda mi się z kimś porozmawiać będę bardzo wdzięczny.
Ze Stilo nic nie załatwisz. Wynajmij jak najprędzej firmę z rynku, aby nie tracić produkcji.
Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.
I takie bajki sami sobie wypisują. Wstyd i hańba. Nic nie robią . Nie reagują na zgłoszenia. Nie odbierają telefonów. Bezczelnie i z premedytacją przedłużają, aby tylko doczołgać się do upadłości. Potem otworzą następną spółkę. Omijać (usunięte przez administratora) łukiem.
Czemu jest usunięty poprzedni mój komentarz? :) Źle wyglądało nieujęcie zaległości w kasie na rzecz byłych pracowników we wniosku upadłościowym, nie? :) I kiedy wypłacicie mi zaległą premię? :)
Proszę o podesłanie nr tel. do tego serwisanta. Nie mogę od tygodnia doczekać się odpowiedzi na zgłoszenie uszkodzenia mikroinwertera. Dziękuję
My nie możemy doczekać się od 3 miesięcy. Sprawę kierujemy do sądu, bo nie ma żadnej innej możliwości. Proszę przygotować się na to, że co jakiś czas otrzyma pani enigmatyczną odpowiedź, że oni już, że za tydzień, że ....i guzik. Tam jest grupa kilku osób które świadomie wprowadzają klientów w błąd. Nie są to osoby przypadkowe. To jest firma przekręt. Kiedyś zajmowali się pożyczaniem pieniędzy na procent (duży procent). Myślę, że najwyższy czas na pozew zbiorowy...ponieważ oni lada moment ogłoszą upadłość.
Pani Sylwio, proszę odpuścić sobie próby wyegzekwowania jakichkolwiek usług gwarancyjnych od Stilo. Pan Jan napisał post rok temu kiedy to jeszcze cokolwiek można było zdziałać. Przykre to ale niestety
Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.
A możesz napisać jaki problem był z QS1. Z jakiego rejonu jesteś i ewentualnie na serwis co wymieniał.
Problem polegał na tym, że z dnia na dzień coraz rzadziej się włączał. Doszło do tego, że załączał się raz w miesiącu. Dodatkowo powyżej 200wp produkcji z paneli ograniczał produkcję do 10% - 15% swoich możliwości. Od września 2023 przestał pracować całkowicie. Jestem z okolic Olsztyna a mikroinwerter wymienili mi chłopaki z JSP Energy z Olsztyna. Samą zmianę identyfikatora QS1 zrobiłem już sam. Co ciekawe serwis APSystem zweryfikował czy dobrze to zrobiłem i wysłałi w mailu raport że jest ok.
Witaj, Ciekawy przypadek. Mam podobną sytuację. Czy mógłbyś mi pomóc i wysłać jakiś kontakt do APsystem, żeby zmienić administratora, czy jeszcze coś...bo aplikacja nie działa. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Marek
Rafik mnie ubiegł i fajnie :-) tak, z tym że polecam Amsterdam. Poradzisz sobie Marek bez problemu. Czekają Cię dwie rzeczy, weryfikacja czy faktycznie masz uszkodzenie w sprzęcie (podaj numery mikroinw) oraz podanie danych firmy która bedzie Ciebie obsługiwać serwisowo. Po utworzeniu konta tej firmy bedzie możliwa migracja istniejącego konta (Twojego konta).
Dzięki Piotr za wskazówki. Od siebie dodam, że też siadł mi inwerter QS1. Oczywiście Stilo Energy nie odpowiadało na wysyłane wiadomości, wszystkie numery telefonu okazywały się już nieaktualne - najpewniej odłączone. Nie pozostało mi nic innego jak skontaktować się z APSystems (oddział holenderski). Odpowiedzi wysyłali bardzo szybko i w pierwszej chwili zasugerowali, że uszkodzeniu mogła ulec wtyczka/kabel, ponieważ do inwertera miało nie dochodzić zasilanie. Okazało się jednak, po demontażu panelu, że to inwerter uległ awarii (zasilanie dochodziło na końcówkach, a w inwerterze mrugała czerwona dioda). Po przekazaniu APSystems tych informacji w przeciągu dwóch tygodni wysłali do mnie nowy inwerter. Po zamonotowaniu nowego inwertera wszystko zaczęło działać ponownie prawidłowo. Samodzielnie podmieniłem ID, a APSystems potwierdziło, że jest w porządku. Dodam, ze nie spodziewałem się, że Stilo Energy się zawinie z rynku. Specjalnie zdecydowałem się na większą firmę (notowaną na giełdzie w chwili zakupu - 2020 rok), aby być pewniejszym realizacji ewentualnej gwarancji. Niestety wybór okazał się nietrafiony. Sytuację uratowało nieco APSystems.
A widzisz, to super, cieszę się, że APSystems się wywiązało z umowy gwarancyjnej i że wszystko dobrze u Ciebie pracuje. (usunięte przez administratora)w sumie to fajnie byłoby nawiązać kontakt, bo można by pomóc w miarę szybko innym potrzebującym
Obserwując wydarzenia z kilku miesięcy można wyciągnąć wnioski, ze większość pozytywnych relacji była jednak mocno podyktowana użytkownikami, którzy ogarniają swoje instalacje i mają w "(usunięte przez administratora) Stilo... szkoda bo jest grono które nie rozumie problemu i co z nimi? Są na fb profile które mówią o przejęciu monitoringu/codziennej produkcji ale nie "qumają" że ich istalacja nie działa tak jak powinna... masakra...
Jan, weź pod uwagę ludzi, którzy nie ogarniają ich instalacji. Póki co, mają informacje o przybliżonej produkcji a nie o tej która mogłaby być... to są dwie różne rzeczy.
Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.
Czy chodzi o serwisantów że STILO ENERGY? Jeśli tak, to ciekawe, że są klienci lubiani i nielubiani.
A w jaki sposób Pan wezwał tych serwisantów? Pytam z punktu widzenia klienta Stilo z niedziałającym panelem
Telefonicznie, potwierdziłem mailowo. Dzień wcześniej przed przyjazdem zadzwonił serwisant o której będzie.
Przestańcie sami odpowiadać sobie na pytania zaniepokojonych i wk.... klientówi . Wszystkie, ale to wszystkie "dobre" odpowiedzi oraz pozytywne opinie pisane są prez nieliczną już grupę pracowników którzy są tam tylko po to aby ściemniać jak najdłużej się da. Nie wiedzą, że jest to karalne a jak Stilo ogłosi upadłość to złość ludzi skupi się właśnie na nich personalnie, a nie na niewypłacalnej "firmie".
Czy ma ktoś jakikolwiek namiar na serwis Stilo Energy, który się odzywa do klienta? Obdzwoniłem wszystkie możliwe numery 7 - zgłasza się tylko poczta głosowa a na maile nie odpowiadają :-(
Pocieszę pana. Od pół roku nikt nie odbiera. Mają listę numerów których nie odbierają, więc szkoda czasu. Trzeba tam poprostu pojechać i zrobić porządek. Czekamy nadal na (usunięte przez administratora) chętnych do pozwu zbiorowego.
Dokładnie. To totalny bankrut. Na nic nie ma pieniędzy. My też wpłaciliśmy zaliczkę i cisza. Numerów niewygodnych nie odbierają. (usunięte przez administratora), a teraz z ludzi (usunięte przez administratora) chcą zrobić i udają, ze chcą zwrócić pieniądze czy się dogadać i dalej naciągać nieświadomych.
Nie wypłacają zaległych pieniędzy pracownikom, więc nie liczyłbym na cokolwiek ze strony tej firmy.
Do pracowników to oni nawet szacunku nie mają. Póki robisz jak (usunięte przez administratora) na cała firmę to jest dobrze a upomnieć się o swoje to wypad bez skrupułów. Pracowałem 2 lata temu i z tego co słyszę dalej tam tak samo. Obecnym pracownikom radzę uciekać, żeby jeszcze z długami nie zostali, a jak ktoś tam chce pracować to niech to przemyśli milion razy. (usunięte przez administratora)
Nie. Jeszcze trzeba walczyć o ostatnią wypłatę. Obiecują gruszki na wierzbie, a później nic nie ma. Same problemy i walka, upominanie się o swoje. Odradzam jak najdalej od nich. Chyba ze chce mieć problemy, które będą się ciągnęły długo.
Poza tym ta firma to bankrut. Prawie zero pracowników to po co tam iść. Wystarczy przeanalizować raporty spółki. Może do końca roku pociągną. Pełno spraw w sadach od oszukanych ludzi, są w trakcie restrukturyzacji, więc naprawdę odradzam.
jaki nr. telefonu ? zadnego numeru ze strony nie odbierają , na e-maile nie odpisują
Czy możesz podać mi nr.telefonu albo e-mail?Bo ja starałem się dodzwonić i nie ma takiej możliwości.Jeżeli uda mi się z kimś porozmawiać będę bardzo wdzięczny.
Ze Stilo nic nie załatwisz. Wynajmij jak najprędzej firmę z rynku, aby nie tracić produkcji.
Zgłosiłem awarię w maju 2023 r. polegającą na braku produkcji energii elektrycznej przez 4 moduły. Nie było żadnej reakcji ze strony Stilo Energy. Zwróciłem się do Powiatowego Rzecznika Konsumenta o pomoc. Na pismo Rzecznika odpowiedzieli, że mam uszkodzony mikroinwerter , ale mają kłopoty i obiecują, że najpóźniej do końca września wymienią mikroinwerter. Niestety już się nie odezwali, także na ponowne interwencje Rzecznika, nawet nie odbierali od Rzecznika pism. Byłem zmuszony odpłatnie wymienić ten niesprawny mikroinwerter i instalacja działa. STILO to bardzo nierzetelna firma
Szukam serwisanta z SE, który "przywróciłby" do życia moją PV oraz ją rozbudował - Góra, dolnośląskie.
Czy ktoś dostał o SE propozycję zmiany układu ?
Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.
I takie bajki sami sobie wypisują. Wstyd i hańba. Nic nie robią . Nie reagują na zgłoszenia. Nie odbierają telefonów. Bezczelnie i z premedytacją przedłużają, aby tylko doczołgać się do upadłości. Potem otworzą następną spółkę. Omijać (usunięte przez administratora) łukiem.
Czemu jest usunięty poprzedni mój komentarz? :) Źle wyglądało nieujęcie zaległości w kasie na rzecz byłych pracowników we wniosku upadłościowym, nie? :) I kiedy wypłacicie mi zaległą premię? :)
Proszę o podesłanie nr tel. do tego serwisanta. Nie mogę od tygodnia doczekać się odpowiedzi na zgłoszenie uszkodzenia mikroinwertera. Dziękuję
My nie możemy doczekać się od 3 miesięcy. Sprawę kierujemy do sądu, bo nie ma żadnej innej możliwości. Proszę przygotować się na to, że co jakiś czas otrzyma pani enigmatyczną odpowiedź, że oni już, że za tydzień, że ....i guzik. Tam jest grupa kilku osób które świadomie wprowadzają klientów w błąd. Nie są to osoby przypadkowe. To jest firma przekręt. Kiedyś zajmowali się pożyczaniem pieniędzy na procent (duży procent). Myślę, że najwyższy czas na pozew zbiorowy...ponieważ oni lada moment ogłoszą upadłość.
Pani Sylwio, proszę odpuścić sobie próby wyegzekwowania jakichkolwiek usług gwarancyjnych od Stilo. Pan Jan napisał post rok temu kiedy to jeszcze cokolwiek można było zdziałać. Przykre to ale niestety
Witam. Szukam serwisanta. Olsztyn. Warmińsko-mazurskie.
Dzień dobry, jeżeli macie Państwo problem z instalacją, chmurą lub chcecie Państwo rozbudować istniejącą, Zapraszam, województwo dolnośląskie
Czy ktoś otrzymał jakikolwiek zwrot jakiejkolwiek kwoty od Stilo z tytułu zwrotu zaliczki?
Nie, od roku mamy zasądzone zabezpieczenie w wysokości wpłaconej w 2022 zaliczki i ani grosza z tego tytułu.
(usunięte przez administratora)
Tak na przyszłość, oni dobrze wiedzieli że mają uszkodzone inwertery , i je sprzedawali klientom . Po prostu nie mają pojęcia które były/są uszkodzone
tak. jestem byłym instalatorem. wiedzieli ze mają wadliwe mikroinwertery i mimo to montowali klientom. z góry zakładali ze będzie upadłosc i brak gwarancji
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie aplikacji do monitorowania pracy instalacji (Hoymiles), czy ktoś z Państwa jest w stanie wyjaśnić mi co się z nią stało i ewentualnie czy jest możliwość pobrania innej, żeby monitorować pracę paneli
(usunięte przez administratora)
Gościu po co to piszesz? Nie wiedziałeś,ze masz uszkodzony inverter, a masz w ogóle panele?
ECU nie musi być zalogowane do chmury. Możesz lokalnie sprawdzić jak pracują poszczególne panele. Chmura to taki bajer gdzie jest historia , wykresy itp. ale do pracy instalacji nie jest potrzebna.
A jak to sprawdzić? Nam dostęp do chmury zablokowali w czerwcu i od tamtej pory widzę jedynie po liczniku ile oddaje do sieci, bez wglądu do tego czy wszystko działa. Ewentualnie jak przenieść się do innej chmury? Proszę o podpowiedź.
Jakie masz mikrofalowniki? Jeśli Hoymiles to na DTU możesz zobaczyć jak pracuje każdy falownik. Jak jest w APS nie wiem. Napisz bezpośrednio do producenta (waściela chmury) opisując sytuację i proś o utworzenie dostępu.
Mamy Hoymiles. Dziękuje, producent tez powinien znać problem z Stilo, wiec mam nadzieje, ze pomogą.
Mógłby ktoś opowiedzieć coś więcej o pracy w sieci partnerskiej? Taką ofertę można znaleźć na stronie firmy, standardowych ogłoszeń o pracę nie ma. Jak wygląda bycie takim partnerem? Co wchodzi w skład obowiązków? Na jaką umowę zatrudniają? Nie mam pojęcia jak to funkcjonuje, a wygląda zachęcająco, chętnie poznałbym opinie innych.
Chcesz robić za darmo to idź. Wystarczy poczytać komentarze, raporty spółki poprzeglądać, żeby zobaczyć, że ta firma to bankrut. Nie popłacili pracownikom pensji, ludzi (usunięte przez administratora) wciskając nic nie warte przeglądy, zaliczki pobrali i nic nie robią, gwarancja, reklamacja w tej firmie nie istnieje. Porażka na całej linii. Tylko kombinują jak wyłudzać kasę i nic więcej. Szukają głupich.
Witam. Czy te dziady zwróciły komuś ratę układową z tyt. zwrotu wpłaconej zaliczki na montaż ?
(usunięte przez administratora)
Robią wszystko żeby unieważniać gwarancję bo to bankruci! Serwisów nie ma czym i kim robić. Unieważniają gwarancje z byle jakiego powodu, bo tylko wymyślanie i naciąganie ludzi im zostało
(usunięte przez administratora)
czyli jak kupisz sobie powiedzmy merca w salonie, z gwarancją i jakiś były pracownik będzie pisał: nie jedź tam na przegląd bo ich pracownicy nie mają prawa wykonywać przeglądów i nie mają odpowiedniego sprzętu i ogólnie to nie stracisz gwarancji jak nie wykonasz przeglądu to będziesz słuchał takiego człowieka? myślałem że to merc ustala sobie kto, jakim sprzętem będzie robił to co będzie w jego karcie przeglądu. no to jak jest?
a z kim masz podpisaną umowę, jakie są jej zapisy, kto jest gwarantem, kto jest dystrybutorem? kto tu jest autoryzowanym salonem a kto Kaziem? tylko napisz jak jest a nie co Ci się wydaje.
Podpisaną umowę mam z badziewiakami z którymi nie sposób się skontaktować, którzy olewają swoich klientów, którzy nigdy nie powinni zaistnieć na rynku, a którymi powinien zająć się prokurator. Ale powoli.... Wąsik z Kamińskim też się doczekali
(usunięte przez administratora)
To jednak sałaty nie zwolnili? Niby dostała wypowiedzenie
Mam serwisowanie z Waszej firmy na zainstalowaną fotowoltaikę i pompę ciepła.Kto przejmie serwisowanie skoro firma nie odpowiada na tel.ani maile?Obecnie od 23 grudnia mam awarię pompy ciepła i z nikim z firmy nie mogę się skontaktować w tej sprawie. Proszę o szybką pomoc,obawiam się że dodatkowo nadchodzący mróz może poczynić większe uszkodzenia.
To nie jest oficjalna strona Stilo więc na pewno tutaj nie odpowiedzą, tym bardziej, że nie odpowiadają oficjalnymi kanałami. Proponuję znaleźć inną firmę aby wszystko działało i wystąpić z roszczeniem do Stilo o zwrot kosztów usunięcia awarii. A czy się odzyska - to już inna sprawa. Ważne, że sprzęt będzie działał.
(usunięte przez administratora)
A czy jest kontakt do serwisanta w woj.podlaskim?
(usunięte przez administratora)
Ej ale to jest brutto czy netto? Bo to dość istotne.
Ja nie otrzymałem wynagrodzenia sprawa w sadzie @JV jak chcesz się tam zatrudnić to jesteś (usunięte przez administratora) naiwniak. Szukają pewnie ludzi do pracy bo umowy serwisanci maja do 30 Listopada, wiec pewnie nie chcą z kimś jej przedłużyć lub od nich ucieka, podejrzewam bardziej to drugie on ucieka i jej nie przedłuży. I będziesz miał jeździć robić przeglądy które polegają jedynie na sprawdzeniu napięcia sieci bo nic innego nie możesz zrobić, no może jeszcze jedno sprawdzenie rezystancji uziemienia, cała reszta to wielka ściema na tym przeglądzie.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w STILO ENERGY S.A. - Gdańsk
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w STILO ENERGY S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 6 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?
Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Firmy w mieście
- Gas & Petro Consult Andrzej Landowski
- Valveco Technical Supply Sp. z o.o.
- Ik Builders Sp. z o.o.
- Discovery Przedsiębiorstwo Handlowe Krzysztof Wlazło
- Kasia Firma Handlowa Katarzyna Piotrowska
- VGM Grzegorz Ogrodowski
- Shipconnected LTD
- Seb Test Sebastian Mirek
- Architektura Budownictwo Sp. z o.o.
- Rzęsi Pazur Natalia Dowgiałło
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |