W dniu dzisiejszym byłam świadkiem głośnej rozmowy dwóch pań . Nie mogę ich nazwać sprzedawczyniami bo są raczej antyreklamą tego sklepu .(usunięte przez administratora) . Ponieważ słuchałam tego obgadywania klientów i jawnego braku szacunku w stosunku do nich (a także do mnie bo jestem klientką ) zwróciłam jej uwagę . Odpowiedziała ,że może mówić co chce. Ja odpowiedziałam ,że też mogę i nie będzie miło bo opiszę to w internecie . Przed sklepem była kolejka i nie dziwię się, bo z kilku obecnych tam sprzedawczyń obsługiwały tylko dwie.
Zgadzam się z tymi negatywnymi opiniami. Sklep ma dobry asortyment natomiast obsługa jest tak nieprzyjemna, że wchodzić się nie chce do sklepu( mówię o punkcie na Stogach). Zwróciłam uwagę obsłudze iż pogawędki na temat sukienek robi się w wolnym czasie a nie kiedy kolejka obejmuje kilkanaście osób. Teraz ostentacyjnie omijają mnie w obsługiwaniu. Podkreślam...asortyment najwyższej półki, obsługa nie spełnia najniższych kryteriów
Witam. interesuje mnie praca jako sprzedawca, widziałam kilka wygasłych już ofert do sklepów ale w żadnej nie dopatrzyłam się informacji o tym by można było pracować na część etatu, a aktualnie byłoby to dla mnie najbardziej odpowiednie. Czy połówka jest w ogóle opcjonalna?
Sklep Carolina na stogach!!!!!!obsługa tragedia dziewczyny zamiast obsługiwać to rozmawiają między sobą i śmieją się że klienci czekają,wolę przejść się dalej niż stać w kolejce i wysłuchiwać jak obgadują klientów.
Ciekawe co na temat atmosfery miałyby do napisania same pracownice? Jeśli się miedzy sobą nie dogadujecie to kto wtedy pomaga? Kierownictwo się w to włączą czy raczej miedzy sobą trzeba dojść do porozumienia? Są organizowane przy tym jakieś spotkania integracyjne?
Pani w kitku ma chyba problemy z obsługą klientów. Chamstwo i nie miła obsługa mówią samo za siebie. Będąc na miejscu pracodawcy już dawno bym taka osoba zwolniła. Psuje reputację sklepu oraz marki.
Towar pierwsza klasa lecz, obsługa i atmosfera a gdańskich stogach to totalny niewypał.... Ja się tylko pytam jak można w obecności klientów obrażać i poniżać swoją koleżankę z pracy ( starsza panią)???? A pani Ani brak kultury osobistej skoro tak postępuje. Biedna pani wyszła że łzami w oczach.... Więcej tam nie zrobię zakupów bo chamstwa nie zniosę....
Ogólnie pisząc jestem mieszkanka stogów i delikatesy karolina to super sprawa. Asortyment przeważnie świeży chociaż było by lepiej jak by wędliny po jednym dniu nie robiły się sine, sliskie i śmierdzące. Natomiast co do obsługi to jedna z "pań" ekspedientek jest tak wulgarna i nie miła dla swoich koleżanek z pracy że aż brak słów. Inne Panie są uśmiechnięte i nawet porozmawiają, pożartują. Natomiast "pani" Ania moim zdaniem nie powinna pracować wśród ludzi oraz ich obsługiwać. Gdzie obraża pozostałych pracowników oraz wulgarne teksty do tego świadczą tylko jedno......
Wiecie może czy ostatnie przyjęcia dla sprzedawcy miały miejsce teraz jakoś w listopadzie? Taka właśnie oferta mi mignęła, jak teraz swoja okolice przeglądałam. Po samych wpisach z kolei widzę raczej opinie od klientów. Napiszecie coś o pracy? jaka macie aktualna atmosferę i czym były spowodowane tamte nabory?
Bardzo polecam ten sklep, towar świetniej jakości, Panie ekspedientki bardzo miłe, zawsze doradzą w wyborze pysznej wędliny. Wyroby własne firmy bardzo pyszne. Mowa oczywiście o Sklepie na Stogach. Często robię zakupy, Pani (chyba) Beatka świetna w tym co robi, bardzo sympatyczna, taka starsza Pani w ciemnych włosach też bardzo miła ostatnio rzadko ją widzę, reszta dziewczyn równiez super, obsługa na poziomie. Mam tylko do jednej młodej zastrzeżenia ale to zostawię dla siebie. Pozdrawiam resztę klientów a szczególnie Panie ze sklepu na Stogach.
W dniu dzisiejszym byłam świadkiem głośnej rozmowy dwóch pań . Nie mogę ich nazwać sprzedawczyniami bo są raczej antyreklamą tego sklepu .(usunięte przez administratora) . Ponieważ słuchałam tego obgadywania klientów i jawnego braku szacunku w stosunku do nich (a także do mnie bo jestem klientką ) zwróciłam jej uwagę . Odpowiedziała ,że może mówić co chce. Ja odpowiedziałam ,że też mogę i nie będzie miło bo opiszę to w internecie . Przed sklepem była kolejka i nie dziwię się, bo z kilku obecnych tam sprzedawczyń obsługiwały tylko dwie.
Ja również uważam iż panie sprzedające za dużo ze sobą rozmawiają i sporo czasu poświęcają ( przy klientach ) swoim prywatnym sprawom. Może panie wreszcie przeczytają nasze opinie ? Nas klientów na prawdę nie interesuje to o czym mówicie. " Poczucie humoru " pań niestety nie jest zbyt wysokich lotów. Taka sytuacja jest tu nagminna. Jedynym atutem tego sklepu jest dobry towar. Moim zdaniem należało by wymienić przynajmniej jedną pracownice tę okropnie rozmowną ( blond włosy ).
Witam bardzo proszę o i formacje o który sklep dokładnie chodzi (Adres) żebysmy mogli zareagować i zacząć interweniować w takich sytłacjach. Bardzo przepraszamy za takie sytlacje w naszych sklepach ale niestety widocznie nie mamy na to wpływu. Pozdrawiam i zapraszamy ponownie
Zgadzam się z tymi negatywnymi opiniami. Sklep ma dobry asortyment natomiast obsługa jest tak nieprzyjemna, że wchodzić się nie chce do sklepu( mówię o punkcie na Stogach). Zwróciłam uwagę obsłudze iż pogawędki na temat sukienek robi się w wolnym czasie a nie kiedy kolejka obejmuje kilkanaście osób. Teraz ostentacyjnie omijają mnie w obsługiwaniu. Podkreślam...asortyment najwyższej półki, obsługa nie spełnia najniższych kryteriów
Czy w Delikatesy Mięsne Karolina Mirosław Hoppe odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Czy w Delikatesy Mięsne Karolina Mirosław Hoppe panuje luźna atmosfera?
O tak, zgadzam się z negatywnymi opiniami odnośnie obsługi sklepu w Sopocie! Panie obsługujące za duzo sobą rozmawiają!!! Sklep ma dobry towar, co podkreśla wiele osób. Jednak staram się go omijać ze względu na niekulturalny personel. Czasami, ponieważ blisko mieszkam, z konieczności robię tu zakupy, niestety za każdym razem trafiam na niesympatyczne ekspedientki. Właściciel widać nie ma szczęścia do personelu Szkoda!
Jak wygląda system pracy w Delikatesy Mięsne Karolina Mirosław Hoppe? Czy obecnie jest możliwość zatrudnienia na pół etatu, 3/4 lub na cały? Jaka jest proponowana umowa i wynagrodzenie? Odpowiedzi na te pytania na pewno będą przydatne zainteresowanym pracą w firmie.
Ile proponują na start na rękę na kasie?
Mieszkam w Sopocie i robię zakupy w Delikatesach Mięsnych "Karolina" W dniu dzisiejszym miałam scysję z ekspedientką która mi oświadczyła że moim obowiązkiem jest zapłacić za towar drobnymi pieniędzmi za swoje zakupy miałam zapłacić 4,- zł. podałam 100 zł. Pani powiedziała że nie sprzeda mi kiełbasy bo mam rozmienić pieniądze i wtedy przyjść . Obok stoiska z mięsem jest stoisko z ciastami. Podeszłam do tego stoiska i miła Pani rozmieniła 100,- zł. Panie obsługujące dział mięsny w tym sklepie są bardzo niemiłe, stale ze sobą rozmawiają , klientów traktują obcesowo to nie tylko moja opinia ale większosci klientów. Myślę, że dyrekcja powinna zainteresować się zachowaniem obsługi w tym sklepie .
Byłam świadkiem tej rozmowy i uważam,że zachowanie klientki było nie na miejscu. Jakie ma Pani prawo zwracać się do ekspedientki per "Ty" używając zwrotu : ZAMKNIJ SIE,UBIERZ I IDŹ ROZMIEŃ. Chyba coś tu nie halo. Kultura i zachowanie klientów jest równie ważne,co zachowanie obsługi. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Radzę się na przyszłość zastanowić nad swoim zachowaniem. Ktoś powiedział szanownej Pani coś nie miłego i może czas przyzwyczaić się,że inni też mają swoje racje. Pozdrawiam.
Czy w Delikatesy Mięsne Karolina Mirosław Hoppe zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Witam serdecznie w tej firmie zawierane są tylko umowy o pracę, pierwsza umowa zawierana jest na okres próbny 3 Miesięcy. Pozdrawiam Serdecznie
Ale przecież to jest forum pracownicze więc nie rozumiem dlaczego klienci tak chętnie tu zaglądają?
Dziś byłem świadkiem rozmowy klientki w sklepie na Opolskiej. Pani poprosiła sprzedawczynię żeby ubrała rękawiczki przed podaniem jej mięsa. Została potraktowana impertynencko, nie grzecznie i nonszalancko. Czy w dobie ogólnoświatowej pandemii tak trudno jest założyć jednorazowe rękawiczki? Dlaczego tymi sami gołymi rękami bierze się pieniądze od klienta, i zaraz potem chwyta mięso???? Zakupów oczywiście nie zrobiłem, i nie zrobię. To się kwalifikuje do złoszenia na policję , i Sanepidu. Właściciele proszę Was porozmawiajcie z tymi paniami, może nie wiedzą czym to grozi?
Akurat też byłam świadkiem tego zdarzenia i absolutnie nie zgadzam się z tą opinią. Wszystkie ekspedientki noszą rękawiczki i używają woreczki A na ta Panią która prosiła o założenie rękawiczek okrzyczala inna klientka która była na sklepie. Więc bardzo proszę i nie pisać nie prawdy. Dziękuję.
NIe piszę nieprawdy. Potwierdza Pani, że klientka prosiła o założenie rękawiczek, więc potwierdza się, że ekspedientka ich NIE miała. Ta KONKRETNA nie miała ! Pyskówka jakiejś klientki która chciała się popisać mnie nie interesuje. Interesuje mnie przestrzeganie higieny i zaleceń Ministerstwa Zdrowia, oraz dobro ludzi. I co za dziwny traf, w sklepie 4 osoby i akurat Pani TU zajrzała? Czyżby pracowała pani w tym sklepie?
Kamila, chociaż to na pewno nie jest twoje imię. Pracuje dalej w tej firmie , ponieważ lubię swoją pracę,a jeżeli coś mi nie pasuje to idę do szefostwa i z nimi rozmawiam. Nie wylewam swoich żali i pretensji na Internecie. Jak by mi nie odpowiadała pracą, na pewno bym ją zmieniła. Pracy jest bardzo dużo, tylko trzeba się rozejrzeć.
Każdy z pracowników na początku zatrudnienia otrzymuje umowę na pół etatu? Co w przypadku kiedy tego typu umowa nie odpowiada osobie, która ma zostać zatrudniona? Chcę ustalić, czy można w jakikolwiek sposób negocjować tę kwestię.
Pracowałam na początku na pół etatu, ponieważ był to mój wybór i nikomu nie powinno być nic do tego. (usunięte przez administratora). Pracownik sam może sobie wybrać jaką chce umowę.
@kamila na jakim stanowisku byłaś/ jesteś ?
Wiecie może coś nowego o tym co dzieje się w przedsiębiorstwie Delikatesy Mięsne Karolina Mirosław Hoppe w miejscowości Sopot, bo nic nie pojawiało się na ich temat? Czekamy na nowe sprawozdania odnośnie pracy.
Nie polecam pracy w tej firmie,kompletny brak szacunku do pracownika ,a i płaca nie jest adekwatna do wykonywanych obowiązków.U mowa na cały etat a nie zawsze wyrabiana jest norma godzin.Pracujesz ponad normę ,nadgodziny nie są wypłacane należycie,płacona jest normalna stawka godzinowa.Co innego na umowie a co innego w rzeczywistości.K.
Pracuję w tej firmie 9 lat. W ostatnim roku nie pracowała w naszej firmie żadna osoba o imieniu Kamila,więc nie wiem dlaczego ,ktoś kto ma żal do pracodawców nie ma odwagi przedstawić się swoim imieniem. Nigdy nie spotkałam się z brakiem szacunku lub innymi oszustwami finansowymi. Pensja jest zawsze wypłacana na czas,adekwatna do przepracowanych godzin. Nie ma żadnych spraw zamiatanych pod dywan. Wszystkie nie jasne sytuacje są rozwiązywane na bierząco. Jeżeli ktoś ma zastrzeżenia do personelu lub jakości towaru ,proszę to zgłosić kierownikowi sklepu.