Opinie o Żabka Polska Sp. z o.o.
Pracodawca
Dlaczego z mojej opinii administrator usunął słowa " nieuczciwy " i " (usunięte przez administratora) "? Nie są to słowa wulgarne ani dosadnie obraźliwe, natomiast usunięcie ich całkowicie zmieniło sens wyrażonej opinii. Wstyd.
Z mojego doświadczenia wynika, że Żabka Polska sp. z o.o. nie realizuje tego o czym pisze w opinii. Żabka działa dokładnie odwrotnie co mógłbym udokumentować korespondencją . Dodatkowo brak odniesienia się do wyrażanych opinii nie świadczy raczej o zainteresowaniu opiniami a o tym, że spływają one jak po kaczce.
Porazka sklep w Mielcu na P.Skargi zwlaszcza paniusia ktora sie na papierosach nie zna,robi problem z wymiana a tym bardziej ciezko stwierdzic kto to bo inne Panie w firmowych Zabkowych koszulkach lub bluzach,zawsze mile z usmiechem a ta chyba za kare tam jedna jest.I tak to sie traci klientow????
Usówa negatywy bo żaba byłaby na minusie. Nie pozdrawiam buraka (nie wypikselowywuj tego to takie warzywo.)z Konopnickiej w Lublinie. Tak fatalna obsługa że już lepiej pijsc 10 metrów dalej do kogoś kto potrafi normalnie obsługiwać ludzi
Niestety przykre jest to że nie odpisujecie na maile i to jest fakt . Po za tym w mojej opinii nie macie żadnego szacunku do kandydatów . Jestem ciekaw czy wy chcielibyście zostać przez kogoś tak potraktowani . Jak dla mnie brak kompetencji osób pracujących
Fundamentem naszej organizacji jest system wartości, oparty m.in. na: otwartości, odpowiedzialności i wiarygodności. Dlatego też w naszej firmie nie ma przyzwolenia na dialog z ich pominięciem. ..... Same frazesy i kłamstwa
, że "franczyzobiorca" podpisuje weksel "in blanco" na ewentualne straty?! I czy musi kupić określoną ilość towaru od określonego przez Was dostawcy?!
Weksel jest jednym z zabezpieczeń jakie wymaga żabka ale możesz skorzystać z innego zabezpieczenia. Dostajesz towar warty 150-200 tyś plus drugie tyle w sprzęcie, wiec zabezpieczenie to normalna rzecz. Jedynym dostawcą dla Franczyzobiorcy jest Żabka nikt inny. Sklep ma być zatowarowany i zadbany ale jak nie schodzi Ci np pepsi to nie zamawiasz jej porostu dopóki Ci nie zejdzie. Nie masz wymogu że musisz raz w tygodniu tą pepsi zamówić.. Są dorzuty towaru oczywiście ale są to głownie rzeczy promocyjne które są objęte 100% refundacją.
Na skargi zawsze jesteście chętni :) Zero wsparcia każdy ma sobie radzić sam. Rola partnera to żart. Nacisk na wyniki bo ktoś ma z tego premię. Oczywiście nie Franczyzobiorca. Franczyzobiorcy tylko są podstawą sieci ale po co ich szanować skoro weksle podpisane.
Wygląda na to, że proces rekrutacji wymknął się komuś spod kontroli. Kierownik działu rozwoju ma chyba kompleksy i boi się ludzi z doświadczeniem. A może wcale nie jest dumny z miejsca pracy....w końcu tekst na rozmowie "zdaję sobie sprawę, że w porównaniu do tego co Pani robiła to ta Żabka to taki sklepik" wszystko wyjaśnia. Rozumiem sytuację, tylko po co cały ten cyrk z kolejnymi rekrutacjami, chyba tylko po to by na siłę udowodnić, że problem jest we mnie. Ogólnie słabo słabo...
Nie kupujcie w żabce.
Zdecydowanie nie polecam pracy jako PRS w regionie 5(Warszawa). Ostrzegam przed szefową tego regionu Marta J. (usunięte przez administratora) dyktatura, wyzysk. Jesteś chory? Weź tabletki, załóż maseczkę i dasz radę masz pracować bo przecież trzeba wyrobić wyniki. O 20 wieczorem zlecenie pracy na kolejny dzień - a jak ktoś miał plany bo miał wolne to nikogo to nie obchodzi. "firma płaci za gotowość do pracy, chcesz mieć plany weź wolne". W myśl tej filozofii w ciągu roku masz możliwość wzięcia wolnego 24 dni w roku, pozostałe 341 dni musisz być gotowy do pracy o każdej porze dnia i nocy. Nierówne traktowanie pracowników, wyraźnie faworyzowanie części zespołu. Wytykanie błędów na forum całego zespołu, zarzucanie sytuacji, które nie miały miejsca, omawianie wysokości wynagrodzeń przy całym zespole. A jak wyrażasz swoje zdanie to jesteś sprowadzany do parteru lub zwalniany. @Pracodawca chwali sie wszędzie swoim dbaniem o pracowników ale zgłaszanie powyższej osoby do Compliance nie przynosi efektów. Po firmie krążą plotki o jej romansie ze swoim przełożonym, może to jest powodem. Wszystko zamiatane pod dywan. Badanie Galupa - nakaz z góry aby każdy ocenił wszystko na maksa bo "brudy pierzemy w swoim gronie", podobno przekaz z góry bo takie są standardy organizacji. A potem można sie pochwalić że pracownicy żabki są zadowoleni ze swojej pracy. Z każdym z kim sie rozmawia wie jaka jest sytuacja, ale nikt nic z tym nie robi. Chcesz męczyć sie psychicznie, pracować cały rok od rana do świtu i być traktowany jak (usunięte przez administratora) Wówczas polecam tą pracę. Dopiero po odejściu odczułam jak bardzo psychicznie ta praca mnie niszczyła. A połowa obecnego zespołu szuka innej pracy bo nie wytrzymują psychicznie. Przestrzegam!
Dlaczego słowo M O B I N G zostało usunięte przez administratora?
Szanowni Państwo, wasza infolinia jest nieaktywna; nie odpowiada także na wiadomości mailowe. W waszych sklepach są wystawiane inne ceny, wyższe niż ceny maksymalne czy te podawane w aplikacji, przez co narażacie się na kontrolę ze strony odpowiednich instytucji. W przypadku, gdy sprzedawca nie stosuje się do obowiązków wynikających z ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług, wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej może nałożyć na niego karę pieniężną w wysokości do 20 000 zł, a w przypadku uporczywej recydywy – nawet do 40 000 zł.
Po wysłaniu CV dwa dni i miałem kontakt z przemiłą panią z Jr. Dwa dni później była pierwsza rozmowa z panią z HR oraz przyszłym przełożonym. Po rozmowie miałem bardzo pozytywne odczucia. Ludzie naprawdę potrafili zbudować pozytywną atmosferę. Dzień później dostałem informację o drugim etapie kolejnego dnia. Zaskoczył mnie drugi etap online. W dzień drugiego etapu ubrałem się elegancko i zalogowałem 5 min przed czasem. Czekam, Czekam i po 4 min zjawili się państwo. Przyszły przełożony jakby nie swój:/ wystraszony?! Rozpoczęła się rozmowa - Pani zadawała pytania, które dla mnie były żenujące. Rozmowa trwała 25 min a mnie było poprostu przykro, że tacy ludzie pracują na takich stanowiskach i rekrutują o czym nie mają zielonego pojęcia. Nawet gdybym otrzymał ofertę nie zdecydowałbym się pracować z tak niekompetentną osobą!
Wstyd je tutaj pisać
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Zabka nano gdynia pkp Aplikacja ok, sklepy nano tragedia. Przeterminowane towary .Reklamacji nie chcą uznać bo to ja kupujący mam udowodnić ze przeterminowany towar kupilem w żabce nano
bardzo miła i konkretna obsługa. polecam
Żabka na ul Adamskiego 5 w katowicach nie ma co narzekać lubię tam chodzić .nigdy się nie zdarzyło żeby czegoś zabrakło bardzo czysto pełne półki bardzo miłe panie można zapytać odpowiedzą na każde pytanie uśmiechnięte polecam swieży towar zawsze maja brawo dziewczyny jestem z was dumna
Chciałbym dodać opinię o Żabce Wrocław.Ul.Zmigrodzka.Ukraincy są bardzo nie mil,to skandal że Oni pracują w Zabce,jak dla mnie to najgorsza Żabka we Wrocławiu
W Żabce na Krupówkach w Zakopanem panie są nie miłe, promocje Nie aktualne a na koniec to sklep zamykają o 22.40.
Szkoda pisać te komentarze bo szefostwo żabki ma gdzieś te komentarze u nich liczy sie tylko kasa jak to mi powiedziała pseudo właścicielka w Cieszynie w Zabce przy ul. Filalasiewicza 8
-pracowałam w Żabce w Poznaniu -umowa na pół etatu, reszta do ręki, obowiązki z dwóch etatów -w niedziele tylko właściciel/ajent za ladą - marzenie, wszyscy oprócz tegoż właściciela/ajenta -właścicielka/ajentka ukrainka (celowo z małej litery) pracowników POLAKÓW traktuje z góry -zmiana poranna 5.30 - 15.30, zmiana popołudniowa 13.30 - 23.30 - masz być grzeczna, miła i uprzejma, szeroko się uśmiechać do klientów - nawet tych śmierdzących meneli, pijanych pseudokibiców i nie wolno Ci głupio odpowiedzieć nikomu, (usunięte przez administratora)
Cześć, czy pracuje ktoś jako audytor? Jakie są warunki? Jak wygląda dzień pracy? Zarobki są w porządku? Jaki samochód? Jest to na własną działalność, co z urlopami lub L-4? Wiem, że GOWork to zazwyczaj negatywne opinie, ale może wypowie się ktoś sprawiedliwie na temat tego stanowiska. Dzięki za pomoc
Obsługa nie ma szacunku do klienta i wiecznie pretensję powinni całą tą sieć zlikwidować to ja jestem klientem a ktoś mnie traktuje jak z (usunięte przez administratora) co to ma być za obsługa
Swieta racja a zabka noc zctym nie robi to jest prawda nie mają szacunku wogole do klientów tak jak w Ciesxynie na ul. Filasiewicza 8 jest tak beszczelna obsługa ze szkoda gadac wyprasza ludxi ze sklepu żąda zeby płacić pieniędzmi a nie kartą szefostwo żabki wogole się tum nie przejmuje jak to mi powiedziała pseuda właścicielka dla żabki liczy sie tylko kasa wypad z takimi ludzmi rotacja jest okropna co miesiąc ktos nowy
Żabka na Łagiewnikach przy ulicy Świętchłowickiej 19 nie jest dobrym miejscem aby robić tam zakupy ponieważ kasjerki są Nieogarnięte odnoszą się do klientów chamsko i wulgarnie tak nie powinno być szczególnie pani Natalia która pracowała kiedyś na dolnej Żabce kiedyś też wulgarnie i wrednie odnosiła się do klientów jako klientka byłam kiedyś świadkiem jak żadnego szacunku nie miała ani do szefowej ani do koleżanek z którymi pracowała zwłaszcza miałam wielki podziw do pani Angeliki wielki szacun dla tej dziewczyny ze jako jedyna potrafiła z nią do końca pracować myślałam jak pracuje teraz w innej Żabce to się zmieniła niestety jest jeszcze gorsza niż była kiedyś ona nie nadaje się za sprzedawcę szkoda gadać współczuję jej szefowi że ją jeszcze Trzymie bo ja to już dawno pokazałam bym jej drogę do drzwi
Widzę ogłoszenie na partnera ds rozwoju sieci. Czy warto aplikować? Ile można zarobić i ile tak naprawdę się pracuje?
kiedyś była to normalna sieć sklepów, w tej chwili stosunek samej franczyzy do jej partnerów jest niezwykle smutny, podobnie jak stosunek pracodawców do pracowników żabki, nieodpowiednie porównanie obowiązków i płac w sieci tych sklepów wkrótce może bardzo negatywnie wpłynąć na sytuację w ogóle, z mojej strony uważam, że franczyza powinna zacząć regulować to, jakie kwoty pracodawcy płacą swoim pracownikom, 23 zł za godzinę za spełnienie obowiązków 10 osób to śmieszne, wymagania, z tego powodu pracownicy nie są zmotywowani, aby utrzymać wizerunek i robić wszystko sprawnie, Żabka od dawna nie dba o swoje sklepy i partnerów, audyt i partner są ogólnie Śmieszne, ich głównym celem nie jest ocena stanu sklepu, ale po prostu przywiązanie się do czegoś 2 lata pracy w Żabce dały to do zrozumienia, jeśli ten trend będzie kontynuowany, żabie będzie złe
Dostępność promocji praktycznie zerowa, nowości w promocji zerowa, po promocji wysyp towaru
Dobry wieczor kiedys bylam pracownikiem zabki w Cieszynie na ul. Filasiewicza 8 tym ludziom powinni zabrac ten sklep jest tak beszczelny (usunięte przez administratora) wlasciciel ze az nie milo sie pracuje zealnia ludzi za byle co obraza krzyczy czas najwyzszy aby dyrekcka Zabki zaintetesowala sie dlaczego jest taka rotacja w tym sklepie. Tam nikt dlugo nie pracuje bo ten (usunięte przez administratora) zadzi nie jego partnerka co jest teraz na noa zabka
Ja Również Mogę Powiedzieć Że W Żabce Na Łagiewnikach Przy Ulicy Świętchłowickiej 19 Nie Dzieje Się Za Ciekawie Brak Jakiegokolwiek Szacunku Do Klienta Byłem Raz I Więcej Tam Nie Pójdę Sprzedawczynie Takie Nieogarnięte A Zawłaszcza Najgorszym Sprzedawcą Jest Pani Natalia Znam Ją Jako Klient Kiedyś Pracowała W Żabce U Pani Romany I Już Tam Pokazywała Ze Swojej Strony Jakie Z Niej Ziółko Współczułem Zawsze I Pani Romanie I Dziewczynom Które Z Nią Pracowały A Tu Gdzie Teraz Pracuje To Nie Zachowuje Się Lepiej Brak Słów Na To Wszystko Odradzam Kupowania W Tym Sklepie Wolę Pójść Do Innej Żabki Ale Nie Tam Najpierw Niech Nauczą Się Kultury I Szacunku A Potem Mogą Pracować W Sklepie Zwłaszcza Pani Natalia Choć Się Dziwię Że Taka Osoba Pracuje W Żabce Że Ten Szef Jeszcze Ją Trzymie Bo Ja To Bym Ją Dawno Wywalił !!!!
Mam Ogromne Zastrzeżenia Co Do Żabki W Łagiewnikach Przy Ulicy Świętchłowickiej 19 Takiej Obsługi To Jeszcze Nie Było Wszystkie Sprzedawczynie Do Wymiany To Nie Sklep Tylko (usunięte przez administratora) Brudno Obrzydliwe No Dramat Szczególnie Do Zwolnienia Powinna Pójść Pani Natalia Wrednie Odnosi Się Do Klientów Jako Klient Znam Ją Jeszcze Z Czasów Jak Pracowała U Pani Romany Tam Też Za Dużo Sobie Pozwalała Ale Została Zwolniona Taka Osoba Nie Powinna Pracować W Sklepie Wśród Ludzi Jak Ten Szef Będzie Taką Załogę Trzymał Do Długiej Kariery Mu Nie Życzę Kiedyś To Było (usunięte przez administratora) Miejsce Gdy Prowadziła To Pani Romana Teraz Szkoda Gadać Powinniście Się Tym Zainteresować Bo Dobrze To Tam Się Nie Dzieje Że Aż Niedobrze Się Robi
Nie polecam pracy w sklepach '' Żabka ''. Franczyzobiorcy podpisują inblanko i w razie losowych zdarzeń takich jak śmierć, Wy pracownicy nie dostaniecie wypłat. Przechodzę przez to teraz, także zostałam z dnia na dzień bez pracy, bez płacy i zero informacji odnośnie tego co z moim świadectwem pracy jak i pieniędzmi. Jeżeli traficie na spoko szefa to praca jest ok, mimo że dowalają coraz to wiecej nowych funkcji do ogarnięcia, weryfikację są coraz to gorsze... ŻABKA umywa ręce odnośnie formy zatrudnienia wypłat. Zraziłam się totalnie do pracy w tej firmie.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Żabka Polska Sp. z o.o. - Poznań
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Żabka Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Żabka Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Żabka Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 270.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Żabka Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 188, z czego 13 to opinie pozytywne, 121 to opinie negatywne, a 54 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Żabka Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Żabka Polska Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Żabka Polska Sp. z o.o.
-
Stanisława Matyi 8
61-586 Poznań - 61 856 37 00
- https://www.zabka.pl/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!