Opinie o Soliści Adventure Club
Pozdrawiamy,
Klub Podróżników Soliści :)
Jako osoba która od lat wspiera WOŚP w zeszłym roku wylicytowałem aukcję Solistów wystawioną na WOŚP. Firma Soliści wcale nie jest cool. W internecie budują percepcję klubu turystycznego wspierającego i dbającego o klienta. Z mojego doświadczenia i grupy osób z którą byliśmy razem na Islandii od 13 do 22 sierpnia 2020, firma Soliści to firma, która nie dba o bezpieczeństwo uczestników wycieczek (4 samochody zupełnie niesprawne, mam zdjęcia i filmy) i nie przestrzega prawa (policja islandzka stwierdziła, że wynajęte przez Solistów samochody są nie legalnie używane do przewożenia turystów) i nie szanuje swoich klientów (kilkanaście osób złożyło reklamację, nie zareagowali poważnie na żadną). Firma Soliści (usunięte przez administratora) mnie i (usunięte przez administratora) Was. Mam nadzieję, że są wycieczki które się udały, nasza się nie udała, dwie uczestniczki o mało nie zginęły, ale kiedy wróciliśmy do Polski nikt nawet nie chciał powiedzieć przepraszam. Piszę to z prawdziwą przykrością ale zdecydowanie nie polecam podróżowania z tymi oszustami! Na pewno pracują tam też fajni ludzie i niektóre wycieczki się pewnie przez nich udały ale firma jako całość to po prostu (usunięte przez administratora) Jeśli się odważy chętnie porozmawiam z właścicielem firmy o tym co się stało...
Hej, uczestniczyłam w ostatnim czasie na dniach próbnych w Solistach i było całkiem przyjemnie. Podczas porannego spotkania miałam szansę się przedstawić i opowiedzieć o sobie, więc nie czułam się jak totalny duch w biurze. Większość pracowników zagadywała i oferowała pomoc w razie pytań, co bardzo mi pomogło przy zadaniach, które miałam wykonać. W sumie te dwa dni próbne są spoko opcją, żeby sprawdzić czy wszystko nam odpowiada w firmie, żeby nie podpisać umowy na rok, w miejscu gdzie warunki są niekorzystne + były płatne więc nie uważam, że była to strata czasu.
Byłam w 2022 z solistami w Keni i Tanzanii, ekipa Super, lider the best. Wiedziałam na co się piszę... że to nie wczasy all tylko WYPRAWA POZA UTARTYM SZLAKIEM. Faktycznie trzeba dokładnie czytać ofertę i rozumieć co się czyta. Co do ludzi .... no tego nie da się zaplanować. Każdy jest inny i super. Ja poznałam wspaniałych ludzi. Wiem, że ważny jest LIDER który ogarnia. Nasz Józek był zarąbisty.Mam tylko jedno zastrzeżenie. Cena podawana na stronie wyprawy to niestety ściema reklamowa i po wczytaniu się w składowe oraz po przeliczeniu transzy wychodzi jakieś 300 zł więcej. Wkurza mnie to, że właściciel firmy myśli że nie potrafię liczyć. Godząc się na to i płacąc czuję się trochę (usunięte przez administratora) i naciągnięta. No ale w moim przypadku nie mam wyjścia... nie znam języków, więc nie ogarnę takiej wyprawy sama. Poza tym mogę polecić "solistów"
Pierwsza wyprawa. Solistami i strzał w dziesiątkę Islandia odkryta. O taki rodzaj wakacji chodziło . Samodzielni ale zaopiekowani. Nasi liderzy stanęli na wysokości zadania. Wszędzie na czas , z uśmiechem na ustach , zarażali chęcią spełnienia swoich marzeń podróżniczych i pokazywali , że jest to możliwe. Na pewno skorzystam z ich doświadczeń . Do zobaczenia na szlaku!
Byłem na Islandii w domku, ktory tak reklamują. Zdecydowałem się po dość długim czasie, ale ich reklama mi wszędzie wyskakiwała i zaryzykowałem, bo czytając komentarze tutaj i na innych forach nie byłem pewien. Kompletnie nie żałuję - auta może nie były w najlepszym stanie tak jak piszecie, ale za to ludzie fantastyczni, liderka już miała jakiś turnus wcześniej na Islandii , miała ogromną wiedzę na temat kraju, co dla mnie było najwazniejsze. Nie gubiliśmy się, wszystko szło sprawnie, a domek faktycznie wygodny i schludny + sama Islandia zachwyca jako kraj. Ja poleciłbym ten wyjazd, a były też na naszej wycieczce osoby, które jeżdżą z Solistami regularnie, więc nie jest tak źle jakby sie wydawało po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy. Wydaje mi się, że najlepiej spróbować od czegoś z nimi na tydzień najpierw i sprawdzić, czy taki wyjazd jest dla Ciebie czy nie
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i uczestniczyli w naszych wystąpieniach!
Proces rekrutacyjny dość chaotyczny. Zostałam od razu zaproszona na dwa dni próbne (płatne! Duży plus). Sama atmosfera na dniu próbnym już potwierdziła, że nie jest to środowisko pracy dla mnie. Duzo złożonych zadań do wykonania. 15 min przerwy na 8h, z których nie skorzystałam, żeby się wyrobić z zadaniami. Uważam, że do dobrego wykonania zadania trzeba było wejść bardziej w struktury firmy, co na 1szym dniu było niemożliwe. Czulam też dużą kontrolę nad pracownikiem, ale tak jak mówię. To był tylko jeden dzień więc moje odczucia mogą być mylne. Plusy: adekwatne wynagrodzenie, fajnie biuro
Cześć! Bardzo cieszymy się, że wzięłaś udział w naszym procesie rekrutacji. Zawsze doceniamy kandydatów na stanowisko u nas w firmie, dlatego nawet dni próbne są wynagradzane. Jest to czas, w którym kandydaci oraz pracodawca mogą zdecydować czy współpraca w przyszłości będzie pozytywna, więc zadania przygotowane na ten czas są przygotowane tak, aby każda ze stron mogła sprawdzić swoje oczekiwania wobec stanowiska. Ciężko mi określić co dokładnie masz na myśli stwierdzając, że jest u nas duża kontrola nad pracownikiem. Każdy w firmie ma swoje indywidualne zadania, które wykonuje, będąc w trakcie pracy. W momentach wątpliwości zawsze możesz poprosić o pomoc i nigdy nie pozostajesz sama w żadnej sytuacji. Oczywiście na dniach próbnych możesz odczuć większe zainteresowanie swoją pracą, ze względu na to, że struktura firmy jest Ci mniej znana, a osoba sprawdzająca w razie czego może coś podpowiedzieć. :) Pozdrawiamy!
Cześć! Na naszej stronie www przez, którą możesz aplikować znajduję się informacja, w której zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Jeżeli dany kandydat przeszedł proces rekrutacji, zostaje o tym poinformowany mailowo oraz telefonicznie. Pozdrawiamy!
Twoje odczucia nie są mylne, a dni próbne to tylko przedsmak tego, co czeka podczas codziennej pracy - kontrola non stop, nerwowa atmosfera każdego dnia, a wszystkie decyzje uzależnione od nastroju właściciela, faz księżyca, magicznych kamieni i innych spadających gwiazd… na początku musiałabyś wysyłać do akceptu przełożonego treść maila, którego chcesz wysłać na zewnątrz, bo zaufanie do pracownika jest zerowe…
Cześć! Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. W naszej firmie panuje przyjazna atmosfera, dlatego wiele osób pozostaje z nami już wiele lat, a "kontrolę" nazwałabym bardziej zbiorową odpowiedzialnością za działania poczynione w trakcie pracy. Dzięki temu nie pozostajesz sam w wielu sytuacjach, które wymagają konsultacji z innymi osobami. Każda opinia na temat miejsca pracy jest indywidualna, a wiadomo że każdy pracownik ma inne wymagania.
Przyjazna atmosfera to chyba nie ta, w której wszyscy boją się wlaściciela i każdy mu przytakuje nawet jak ma zupełnie inne zdanie. Pozostaje na wiele lat? Dwa/trzy lata, po których cały skład biurowy jest wymieniany to raczej nie jest zbyt wiele. Fakt nie wszyscy są zwalniani po takim czasie, po prostu reszta nie wytrzymuje tak długo i sama odchodzi dla własnego komfortu.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam bardzo przykro, że ma masz takie odczucia związane z atmosferą w naszej firmie oraz rotacją pracowników. Chcielibyśmy zapewnić, że przyjazna i wspierająca atmosfera w pracy jest dla nas priorytetem, dlatego wszyscy pracownicy są zachęcani do wyrażania swoich opinii i pomysłów. Jeśli chodzi o kwestię rotacji pracowników, staramy się analizować przyczyny odejść i wprowadzać rozwiązania, które poprawiają komfort pracy i zadowolenie zespołu. Pozdrawiamy!
Mam dokładnie takie same odczucia. Również zostałam zaproszona na dni próbne, które w mojej opinii były totalnym nieporozumieniem. Nie przedstawiono mi nikogo z firmy, nie powiedziano jak firma w ogóle funkcjonuje i jak wygląda ich codzienna praca. Zamiast tego posadzono mnie przy laptopie i kazano wykonywać różne zadania... Dziewczyny z mojego działu raczej mało się mną interesowały, wzdychały i przewracały oczami, kiedy o cokolwiek się zapytałam. Niby jak miałam wykonać powierzone mi zadania, skoro nie wiem jak wygląda obieg informacji i nie znam systemów na których pracują? Finalnie udało mi się wszystko wykonać, ale kosztowało mnie to bardzo dużo stresu. Do domu wróciłam wykończona psychicznie. Atmosfera w biurze gęsta i nieprzyjemna, miałam okazję brać udział w ich porannym spotkaniu, gdzie generalnie rzecz biorąc pracowników mieszano z błotem. Wtedy uświadomiłam sobie, że z pewnością nie chcę tutaj pracować. Kreują się na fajny i młody zespół entuzjastów podróży, a rzeczywistość niestety skrzeczy... no ale to już chyba taka norma w tym kraju. Smuteczek.
Hej, uczestniczyłam w ostatnim czasie na dniach próbnych w Solistach i było całkiem przyjemnie. Podczas porannego spotkania miałam szansę się przedstawić i opowiedzieć o sobie, więc nie czułam się jak totalny duch w biurze. Większość pracowników zagadywała i oferowała pomoc w razie pytań, co bardzo mi pomogło przy zadaniach, które miałam wykonać. W sumie te dwa dni próbne są spoko opcją, żeby sprawdzić czy wszystko nam odpowiada w firmie, żeby nie podpisać umowy na rok, w miejscu gdzie warunki są niekorzystne + były płatne więc nie uważam, że była to strata czasu.
Cieszę się, że byli mili i pomocni w stosunku do Ciebie, ja tego niestety nie doświadczyłam. W zasadzie to nie dane mi było rozmawiać z nikim poza dziewczynami z mojego działu (siedziałyśmy obok siebie, więc ciężko było nie rozmawiać) i Panią, która ogarniała sprawy papierkowe związane z moją rekrutacją. Skoro było tak fajnie, to rozumiem, że podjęłaś u nich pracę?
Dalej jest tylko gorzej. Firma ma niewiele do zaoferowania pracownikom (wynagrodzenie, benefity, rozwój), więc osoby decyzyjne starają się budować narrację, że to praca marzeń dla każdego i trzeba być wdzięcznym, że ma się tę wyjątkową szansę, żeby tu pracować. Ciągła powtarzanie, jaka zła jest praca w korporacjac, a dzięki pracy w Solistach można uniknąć tego okropnego korporacyjnego świata… Jeżeli ktoś lubi być wyzyskiwany, pracować codziennie w nadgodzinach (darmowych) pod ogromną presją czasową i być traktowanym przez przełożonych jak najgorszy najemnik, który musi wszystko, co mu się zleci, bo przecież mu płacimy za to to faktycznie jest to praca marzeń dla takiej osoby.
A pracowałeś chociaż miesiąc? Czy mówisz o pracy w Solistach to na podstawie swojej wizji i przeczuć lub jesteś ProHaterem? Zupełnie nie rozumiem Twoich wypowiedzi, oczywiście praca nie jest łatwa i wymaga czasami większego poświęcenia ale jeśli jesteś zaangażowany w miejsce w którym pracujesz i się z nim identyfikujesz to to jest naturalne. Natomiast jeśli traktujesz pracę na zasadzie - daje tylko pieniądze - to ciesze się, że z nami nie współpracujesz, to nie są wartości, które są dla nas ważne! Życzę Ci powodzenia na rynku pracy i mam nadzieję, że nigdy nie spotkasz się z zaangażowaniem z Twojej strony w firmę w której pracujesz, bo przecież to strata życia! Good Luck!
Pełna zgoda! Tutaj idealny pracownik to taki, który bez zająknięcia przyklaskuje wszystkim decyzjom i pomysłom przełożonych, a do tego z radością siedzi codziennie po godzinach. Jeżeli masz swoje zdanie i życie rodzinne po pracy to szybko znajdą w Twoje miejsce kogoś komu będą mogli wmawiać, że to jego praca marzeń i lepszej nie znajdzie…
Cześć @Hermiona! Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zawsze staramy się słuchać głosów naszych pracowników. Pragniemy zapewnić, że w naszej firmie promujemy kulturę otwartości, w której każda opinia jest ważna. Staramy się tworzyć środowisko, w którym pracownicy mogą dzielić się swoimi pomysłami i mają możliwość wpływania na decyzje. Rozumiemy również, jak istotne jest zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Pozdrawiamy!
Generalnie proces rekrutacji jest bardzo rozwleczony (gorzej niż w korpo). Najpierw rozmowa telefoniczna z HR, potem 2 dni próbne w ramach rekrutacji na miejscu w firmie, gdzie wykonuje się listę zleconych zadań (te dni są płatne), następnie rozmowa z vice prezesem, a potem kolejna z prezesem, kazda po około 1,5h. I problem tkwi wydaje mi się w tym ostatnim punkcie. Ten Pan jest najdelikatniej mówiąc po prostu nieprzyjemny bez powodu. Podczas połączenia były problemy techniczne, od razu się denerwował, ciągle mówił że to moja wina i że zaraz się rozłączy bo on tak nie może. Dodatkowo po zadaniu pytania rzucał tekstem "teraz to sobie już sprawdziłaś w necie". Czułam się co najmniej źle, będąc ciągle zarzucana niesłusznymi oskarżeniami. Można szybko wysnuć wniosek, że jest to osoba dla której szacunek do ludzi i do pracowników nie jest pierwszorzędna kwestią. Nie polecam.
Cześć! Dziękujemy za przesłanie opinii oraz odczuć po dniach próbnych odbytych w naszej firmie. Bardzo cenimy sobie każdą uwagę, która pozwoli nam na poprawę jakości rekrutacji oraz usprawni jej przebieg. Proces, nastawiony jest na określone standardy jakie przyszły pracownik musi spełniać, aby współpraca była owocna. Dajemy naprawdę duże możliwości, dlatego ścieżka jaką kandydat musi przejść przed zatrudnieniem jest jasno określona i sprawdza umiejętności, które będą w przyszłości niezbędne do realizacji zadań powierzonych danej osobie. Działamy dynamicznie oraz stawiamy na pracowników planujących zostać z nami na lata, żebyśmy mogli wspólnie tworzyć zespół Solistów i spełniać marzenia tysięcy podróżników. Rozumiemy, że cały proces może się wydawać długi, ale po jego pozytywnym zakończeniu, będziemy mogli się wspólnie rozwijać. Twoja opinia na temat rozmowy, którą odbyłaś została już przekazana do odpowiedniego działu, który zaproponuje stosowne zmiany, które pozwolą nam lepiej zadbać o atmosferę, przebieg samej rozmowy oraz zadowolenie obu stron z procesu rekrutacji bez względu jej wynik. Mamy nadzieję, że czas poświęcony podczas dni próbnych był owocny i wpłynął pozytywnie na Twój rozwój osobisty i dalsze możliwości budowania swojej kariery. Pozdrawiamy, Soliści!
Lepiej dla Ciebie, że mogłaś na dniach próbnych przekonać się, jaka tam panuje atmosfera i jakie jest podejście do pracowników. Straciłaś kilka dni, ale mogłaś stracić tam znacznie więvej czasu, zdrowia i nerwów.
Proces rekrutacyjny odbywa się w celu weryfikacji kandydata oraz daje mu możliwość poznania miejsca pracy przed zatrudnieniem. Po odbytych dniach próbnych, ostatnim etapem rekrutacji jest rozmowa z zarządem, na której omawiane są szczegóły współpracy oraz decyzja kandydata czy chciałby ją nawiązać. Mamy wielu pracowników, którzy są z nami od lat i stale się rozwijają podczas naszej współpracy.
totalny brak odzewu - nie polecam. Piszę, że skontaktuję się z wybranymi kandydatami......
Informujemy, że podczas procesu rekrutacji kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami, którzy pomyślnie przeszli przez pierwszy etap. Pozdrawiamy, Soliści
Wy zatrzymaliście się rekrutacyjnie w epoce kamienia łupanego czy co? Szanujące się firmy wysyłają podziękowania i informację zwrotną do każdego kandydata, nawet jak aplikacji jest 1000 (tak są takie firmy). Jak można wymagać do siebie szacunku, jak nie okazuje się go od początku kandydatom do Waszej "firmy" ?!
Informuje, że każdy kandydat wysyłający do nas swoją aplikację otrzymuje maila zwrotnego z podziękowaniem oraz krótką informacją odnośnie możliwego przyszłego kontaktu. W celu weryfikacji Twojego zgłoszenia, zapraszamy do kontaktu mailowego na rekrutacja@solisci.pl. Pozdrawiamy, Soliści
Oni zatrzymali się w latach 90. na wielu płaszczyznach… Dni próbne są dla nich okazją, żeby potencjalni kandydaci mogli zrobić trochę bieżących zadań, na które nie mają czasu ich pracownicy, bo są zawaleni inną robotą, która jest na już i nie wiedzą, w co ręce włożyć.
Dni próbne w naszej firmie są całkowicie płatne, dlatego zadania wykonywane w ich trakcie nie są przypadkowe. Mają one na celu zweryfikowanie umiejętności przyszłego pracownika oraz sprawdzenie jego reakcji na wiele czynników, które mogą mieć wpływ na realizacje zadań w przyszłości. Pozdrawiamy, Soliści
wyprawa super, czas wykorzystany maksymalnie. liderki Agata i Małgosia bardzo pomocne i fachowe. chętnie pojade na inne wyprawy.
Dziękujemy za przesłanie opinii. Liderzy na naszych wyprawach zawsze dają z siebie 110%, abyście je mogli tak pozytywnie wspominać. Zapraszamy do zapisów! :) Pozdrawiamy, Soliści
Mogę was prosić o konkretne informacje na temat pracy w obsłudze klienta?:) Dwa lata temu szukali specjalisty, zarobki jak na 2021 rok wyglądały dobrze (4 130–5 400 zł) ile aktualnie oferują? Podobno jest dostępny system premiowy, rozjasni ktoś zasady? Jak wygląda ta inicjatywa szkolenie liderów? Zaciekawił mnie ten benefit bardzo. Czy pracuje się jedynie z obecnymi klientami?
Szkoda Twoich nerwów i czasu. Ciągłe nadgodziny, praca w soboty i non stop stres. Na benefity nie nastawiaj się.
Tyle to dają, ale brutto, a nie netto.. nie licz na wyjazd jako lider, dział obsługi klienta jest zawsze brany jako ostatni pod uwagę co do jakichkolwiek wyjazdów, nawet integracyjnych, bo ktoś musi odbierać urywające się telefony. Pracujesz z nowym i obecnym klientem. Zakres obowiązków nie zmieści się na jednej stronie A4, co zarząd łatwo sobie tłumaczy zapisem w umowie "i inne czynności zlecone przez przełożonego" więc możesz robić tam wszystko, łącznie z myciem zagrzybiałego ekspresu do kawy.. Nie trać czasu i idź do normalnego biura
W tej firmie nie istnieje coś takiego jak płatne nadgodziny… jeżeli będziesz mieć nadgodziny to usłyszysz, że to przez to, że wolno robisz swoje zadania. Osoby, które wychodzą z pracy po 8 godzinach uznawane są za gorszych pracowników, bo za mało poświęcają czasu dla firmy.
Cześć! Odpowiadając na Twoją ocenę, chętnie naprostuję, że stawka jest ustalana indywidualnie, adekwatnie do obowiązków oraz umiejętności, które są niezbędne do tego, aby móc uzyskać większe zarobki. Jeżeli chcesz zostać Liderem jako pracownik biurowy, musisz przejść taką samą ścieżkę jak reszta Liderów, czyli szkolenie Liderskie, na które chętnie wysyłamy naszych pracowników. Po ukończeniu szkolenia oraz akceptacji osób odpowiedzialnych za rekrutację, możesz śmiało wyjeżdżać na wyprawy. Każdy z działów pracuje i wykonuje swoje obowiązki zgodnie z tym co jest podpisane w umowie. Pozdrawiamy!
@Kubańczyk Wiesz co nie wiem na jakiej podstawie tak uważasz, obecnie kadra biurowych liderów ma zaplanowane wyjazdy (1-2 w ciągu roku) i na nie jeździ. Więc jak dla mnie jakieś stare info lub masz na celu sianie zamętu.
Cześć! Nie zachęcamy naszych pracowników do pisania jakichkolwiek komentarzy, które nie są zgodne z prawdą. Chcemy rozumieć ich potrzeby dlatego regularnie rozmawiamy na ten temat podczas spotkań. Każda uwaga jest indywidualnie rozpatrywana oraz na bieżąco wprowadzamy zmiany, które dopasowywane są do oczekiwań naszych pracowników. Dążymy do stworzenia otwartego i transparentnego środowiska pracy, gdzie każdy może wyrażać opinie, dlatego jeśli chcesz podzielić się z nami swoimi odczuciami i uwagami, zachęcamy do kontaktu mailowego. Pozdrawiamy!
@Pracodawca chciałam się zapytać ile trwa proces rekrutacyjny. Złożyłam cv jakiś czas temu i dobrze by było dostać jakąś odpowiedź, chociażby negatywna.
Cześć! W zakładce kariera, gdzie możesz znaleźć wszystkie stanowiska na jakie obecnie rekrutujemy jest zawarty zapis, w którym informujemy, że kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. :) Prosimy o cierpliwość. Jeżeli zainteresowało nas Twoje CV, na pewno skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.
Szkoda Twojego czasu i nerwów. W tym przypadku zdecydowanie można cieszyć się, że nikt nie odpowiedział. znowu otworzyli rekrutację, bo tam jest ciągła rotacjs. Praktycznie co 1-2 lata zmienia się cały skład w biurze.
Brak profesjonalizmu z Waszej strony, że nie wyślecie nawet krótkiego maila do każdego, nawet jak został odrzucony na pierwszym etapie. Dla lepiej zorganizowanych firm to już standard, nie mówiąc o możliwościach, jakie dają automatyzacje i CRM, z których chyba korzystacie? Czy nadal wszystko w google sheets? Chcecie, żeby Wasz czas był szanowany, to zacznijcie szanować czas osób, które składają do Was CV!
Cześć! Podczas każdej rekrutacji zaznaczamy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy są o tym informowani telefonicznie oraz mailowo. Rekrutacja w biurze jest prowadzona w związku ze stałym rozwojem firmy. Z roku na rok, coraz więcej uczestników chce się z nami wybrać na wyprawę dlatego regularnie postanawiamy powiększać zespół naszych pracowników. Pozdrawiamy!
Podczas rekrutacji zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, a każda firma ma inną politykę odpowiedzi. Nasze odpowiedzi są przygotowywane indywidualnie dla każdego kandydata, który otrzymał akceptację podczas procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy!
To bardzo słabe z Waszej strony, szanujące się firmy odpowiadają każdemu, nawet jak CV nie zainteresowało pracodawcy. Ale co Wy wiecie o szacunku do kandydata i pracownika... NIC
Informacją odnośnie kontaktu z wybranymi kandydatami jest zawarta na stronie, za pomocą której można aplikować na stanowisko u nas. W momencie przesłania CV, dana osoba jest świadoma warunków, co równa się ich akceptacją. Pozdrawiamy! Pozdrawiamy!
Cześć! Podczas każdej rekrutacji zaznaczamy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy są o tym informowani telefonicznie oraz mailowo. Rekrutacja w biurze jest prowadzona w związku ze stałym rozwojem firmy. Z roku na rok, coraz więcej uczestników chce się z nami wybrać na wyprawę dlatego regularnie postanawiamy powiększać zespół naszych pracowników.
To nie jest prawda, że odpowiedź jest indywidualna. Po akademii lidera wypraw mieliście gotowe szimele na tak i nie i jakoś nie było problemu
Byłam w 2022 z solistami w Keni i Tanzanii, ekipa Super, lider the best. Wiedziałam na co się piszę... że to nie wczasy all tylko WYPRAWA POZA UTARTYM SZLAKIEM. Faktycznie trzeba dokładnie czytać ofertę i rozumieć co się czyta. Co do ludzi .... no tego nie da się zaplanować. Każdy jest inny i super. Ja poznałam wspaniałych ludzi. Wiem, że ważny jest LIDER który ogarnia. Nasz Józek był zarąbisty.Mam tylko jedno zastrzeżenie. Cena podawana na stronie wyprawy to niestety ściema reklamowa i po wczytaniu się w składowe oraz po przeliczeniu transzy wychodzi jakieś 300 zł więcej. Wkurza mnie to, że właściciel firmy myśli że nie potrafię liczyć. Godząc się na to i płacąc czuję się trochę (usunięte przez administratora) i naciągnięta. No ale w moim przypadku nie mam wyjścia... nie znam języków, więc nie ogarnę takiej wyprawy sama. Poza tym mogę polecić "solistów"
Tylko 300 zł więcej? No to miałaś szczęście. U mnie wyszło dużo więcej i wyjazd był zwyczajnie niezgodny z opisem oferty. Niemalże codziennie trzeba było za coś dopłacać, a warunki były tragiczne w porównaniu z kosztem wyjazdu.
Cześć! Bardzo cieszymy się, że wyprawa była udana :) Staramy się spełniać marzenia uczestników oraz pomagać w poznawaniu najdalszych zakątków świata. Liderzy to podstawa naszych wypraw i to dzięki nim są one często tak wyjątkowe. Żadna ze składowych naszych cen nie jest ukryta, a wszystko co o niej należy wiedzieć jest opisana w tabelce "Cena zawiera" oraz "Cena nie zawiera" na stronie oferty. Informujemy również o tym ile kieszonkowego warto sobie przygotować, aby Uczestnicy wiedzieli na co się przygotować podczas wyprawy. Nie naciągamy nikogo, a w zamian dajemy różnorodny i starannie dobrany plan wyprawy, który jest wypchany po brzegi atrakcjami! :) Pozdrawiamy!
Czytając te wszystkie komentarze mam wrażenie, że na przestrzeni kilku ostatnich lat nic się nie zmieniło w tej firmie - ciągły wyzysk pracowników i kontrahentów. Najważniejsze, żeby “firma” dostała jak najwięcej, a przy tym zapłaciła jak najmniej się da. Sposób zarządzania rodem z lat 90. Dziwne, że jeszcze Inspekcja Pracy nie zainteresowała się, bo miałaby tutaj dużo do roboty. Na rozmowach o prace piękne opowieści, jak to będzie można godzić pracę w biurze z pracą lidera, które szybko okazują się być zwykłą bajką. Wiele osób po pierwszych tygodniach szuka sposobu na ucieczkę od tego pracodawcy. Sposób, w jaki osoby decyzyjne odnoszą się do pracowników momentami bywa wręcz skandaliczny. Wszystkie procesy w tej firmie dzieją się pod dyktando właściciela, któremu w każdy boi się sprzeciwić.
halo, halo na ich stronie zauważyłam ofertę do działu marketingu na stanowisko specjalisty. Napiszecie czy warto aplikować? W dalszym ciągu są rotacje u nich? Bo piszecie, że całkowicie co dwa lata zespół się zmienia i to w całości...czy to dotyczy również marketingu, czy tam może jest stała, zgrana ekipa? dajcie mi też znaka co jest przyczyną tej rotacji, o której wspominacie, bo oferta, która wrzucili wydaje się całkiem atrakcyjna. Wiem, że biorą udziały w targach za granicą, czy nowy pracownik ma szansę załapać się na te targi? :)
W marketingu największa rotacja przez CEO z którym nie da się zupełnie pracować. No chyba, że lubisz (usunięte przez administratora) to śmiało aplikuj ;)
Rotacje w tej firmie to jedyna stała rzecz. Szkoda Twojego czasu i nerwów. Jeżeli szukasz rozwoju i możliwości pracy przy fajnych projektach w dobrej atmosferze to to nie jest to miejsce. Tutaj nikt nie doceni Twojego zaangażowania.
Plusy: - różnorodny plan wycieczki - atmosfera tworzona przez innych uczestników (ludzie, którzy oczekują trochę więcej od podróżowania, niż all inclusive) Minusy: - wymóg dopłaty 8% kosztów na 2 tygodnie przed wyjazdem (jako wymówka wzrost kosztów przelotów) - chaotyczne ramy czasowe bez brania niedociągnięć organizatora pod uwagę (opóźnione śniadanie 30 min, po czym lider wymaga stosowania się do wcześniej ustalonego czasu wyjazdu tylko po to, żeby zdarzyć do marnej atrakcji typu sklep z pamiątkami) - noclegi po taniości - brak pełnej informacji na temat planu wycieczki (np. postój na "atrakcję", która kończy się kilkukilometrowym trekkingiem pod górę w pełnym słońcu bez możliwości przygotowania się jak np. zmiana ubioru i wzięcie wody)
(usunięte przez administratora)
Cześć! nie jesteśmy jedyną firmą, która ma w nazwie "Adventure Club".
Byłam z Solistami w Maroku. Mimo początkowych zawirowań spowodowanych trzęsieniem ziemi i koniecznością zmiany programu wyprawy, wyjazd był super. Lider Janek świetnie zintegował grupę i chociaż byliśmy w różnym wieku to czuliśmy się ze sobą bardzo dobrze. Przed wyjazdem bałam się jakie będą warunki, gdyż opinie były różne, ale moje obawy okazały się całkiem bezpodstawne. Nie chodziłam ani głodna, ani brudna. Zobaczyłam prawdziwe Maroko, a nie jakieś wypasione hotele dla turystów. Byłam w górach, na pustyni i nad oceanem. Wspaniały wyjazd, polecam wszystkim, poza osobami, które kochają wyjazdy all inclusive i wylegiwanie się na leżaku przy basenie. Na pewno wybiorę się jeszcze na wyprawę z Solistami.
Co wchodzi w socjal Klub Podróżników Soliści?
Ten pracodawca wychodzi z założenia, że możliwość pracy w tej firmie to największy benefit i innych nie potrzeba. Niestety, ale na tym portalu nie można napisać komentarza z prawdziwym opisem sytuacji, który jest niewygodny dla pracodawcy, bo za chwilę jest usuwany… To o czymś świadczy…
Ciekaw, czy nadal zatrudniają ludzi na umowy śmieciowe twierdząc, że umowa o pracę nie opłaca się firmie… Socjal? Temat lepiej przemilczeć, bo chyba w mało której firmie może to wyglądać gorzej.
Bardzo mały zespół biurowy, a mimo to panuje tam ogromny chaos organizacyjny. Rotacja jest tak duża, że maksymalnie co 2 lata jest całkowicie nowy zespół…
Witajcie. Czy ktos mial moze sprawę sądowa z tym klubem? Maja koszty rezygnacji 60% juz po zawarciu umowy,a im blizej tym wyzsze , co sie wydaje zdecydowanie za duzo. Np za Afryke rezygnajac 2 miesiące przed wyjazdem place 6 tys plus 4 tys za bilet. Klub nie jest w stanie wykazać zasadnosci zatrzymanych kosztow, tlumaczac sie Rodo. Obecnie sprawa jest u rzecznika konsumentów ale rozwazam pozew
Pismo prawne z kancelarii wzywające do wyjaśnień rzeczowych załatwi sprawę. Rodo nie ma nic do rzeczy bo nie zdradzają tajemnic obcej osobie, rzecz dotyczy Ciebie. Muszą uzasadnić koszty i udowodnić ich poniesienie. Proponuję zgłosić skargę do Marszałka na organizatora turystyki i nasłać kontrolę tam gdzie są wpisani. Z biletem gorzej, może być niezwrotny i tutaj to będzie problem
Dzieki wielkie tak tez zrobię. Z biletem mieli rezerwację grupowa (samego biletu nie dostałam I tez nie kupili ). Wiem ,ze mogli zmienić dane, wiec z tego co Rzecznik mowil,musza wykazac ze probowali odwolac rezerwację i sie nie udalo
Nie polecam, niepowazne STOWARZYSZENIE, a nie biuro podróży, które jedyne w czym jest dobre to usuwanie negatywnych opinii w internecie zamiast choćby w jakiś sposób się do nich odnieść i napisać "przepraszamy"
Informacja jest nieprawdziwa. Firma Extreme Poland jest spółką wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, organizatorem imprez turystycznych, działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 548, tekst jednolity).
Skoro tak, to dobrze byłoby brać odpowiedzialność za to co wyprawiacie. W mojej ocenie ta firma ma jeden duży problem - w ogóle nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności w przypadku kiedy zawini, a zawinić potrafi bardzo, oj bardzo. Cóż... dużo to mówi o osobach zarządzających.
Byłem z solistami na Islandii w 2022 i było całkiem ok … w sierpniu 2023 zdecydowaliśmy pojechać rodzinnie z dwójką 16 latków na Azory. Mogę napisać, że wyprawę oceniam na 10/10 - świetna organizacja, świetna ekipa (razem z liderką było nas 16 osób), a liderka (Natalia) jest pod względem towarzysko-organizacyjnym mistrzynią … jakbym zmieniał profil firmy na turystyczny to ją pierwszą bym starał się zwerbować ???? … Rozumiem problemy na innych wyjazdach i przy założeniu że opinie te są obiektywne nie będę ich komentować. Wyjazd na Islandię oceniam na 9/10 a na Azory 10/10 … Polecam szczerze Solisci.pl i myślimy o kolejnym wyjeździe z nimi ????????????????
Pierwsza wyprawa. Solistami i strzał w dziesiątkę Islandia odkryta. O taki rodzaj wakacji chodziło . Samodzielni ale zaopiekowani. Nasi liderzy stanęli na wysokości zadania. Wszędzie na czas , z uśmiechem na ustach , zarażali chęcią spełnienia swoich marzeń podróżniczych i pokazywali , że jest to możliwe. Na pewno skorzystam z ich doświadczeń . Do zobaczenia na szlaku!
Ku przestrodze ! Uważajcie na solistów! Ten post to PRZESTROGA przed tak nieodpowiedzialną firmą oraz ludźmi, którzy tam pracują. Byłam z nimi na wyprawach. Opis ofert i reklama wypraw W OGÓLE nie wskazują na tragiczną realizacje. Aby zrealizować program trzeba co chwila dopłacać za „atrakcje dodatkowe” i odnowi sie wrazenie, ze program zostal napisany na kolanie. Przewodnik/lider spełnia swoje marzenia nie zważając na grupę. Jest w danym kraju pierwszy raz, bez wiedzy i doswiadczenia z przekonaniem „jakos to bedzie”, „ na przypale albo wcale. Przed wyjazdem ze względu na odległy kierunek próbowałam doprosić się o jakieś dodatkowe informacje jednak maila „jak się przygotować, co zabrać” dostalam na kilka dni przed wylotem. Pisalam do biura wiadomości o potwierdzenie lotów, rowniez bez odzewu. Wlasciwie do konca nie wiedzac czy moj wyjazd urlopowy sie odbedzie. Nie zgadzam się na takie traktowanie ludzi po prostu ! Na koniec chyba najbardziej żenujący temat- na wyjezdzie doszlo do kradzieży i nikt nie pomogl poszkodowanemu, tlumaczac ze tak to bywa w tym kraju. Tak nie można traktować ludzi.. Ku przestrodze ! NIE DLA SOLISTÓW !
Od razu widać rzetelną i obiektywną opinię :D Persona o nicku GośćJacek, pisząca o sobie w rodzaju żeńskim... Rozżalony były pracownik czy konkurencja? To jest forum dot. warunków zatrudnienia, a nie jakości organizowanych wyjazdów. Wątki dot. zatrudnienia też słabe, nieobiektywne, aż ociekają frustracją. Ciekaw jestem przebiegu stażu czy okresu zatrudnienia, Czy faktycznie byłeś/byłaś takim orłem, któremu okrutni Soliści podcinali skrzydła :)) Bywają słabi pracodawcy, to fakt, ale prawdą jest jest, że istnieje gromada słabych pracowników, którzy wylewają później pomyje, korzystając z anonimowości sieci. Skoro wszyscy piszą o wyjazdach to napiszę i ja... Byłem dwukrotnie. Pierwsza wyprawa to Rosja, Mongolia, Chiny koleją transsyberyjską. Świetnie zorganizowany wyjazd, przygoda życia. Warunki? Wiadomo... Poza utartym szlakiem. Na to się pisałem. Nasza liderka, Agnieszka, była na tej wyprawie po raz pierwszy i poradziła sobie śpiewająco. Droga wyprawa, RPA. Warunki rewelacja, podróż cudowna a liderka Justyna to klasa sama w sobie. UWAGA! Nie zapłaciłem ani złotówki więcej za cokolwiek, poza atrakcjami wskazanymi już uprzednio, jako fakultatywne i dodatkowo płatne. Ludzie! Wracajcie do Itaki czy innego Rainbow i wyżywajcie się na bogu ducha winnych rezydentach. Tego też doświadczyłem, ale tam przynajmniej wyjeżdżający mieli jakieś podstawy w postaci obietnic bez pokrycia, składanych przez biura. Z Solistami tego nie doświadczyłem i w tym roku wybieram się z nimi do Japonii :D
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Soliści Adventure Club?
Zobacz opinie na temat firmy Soliści Adventure Club tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Soliści Adventure Club?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 12 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!