Opinie o Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
Dziękujemy, że zechcieliście się zapoznać z opiniami na temat naszej firmy. Dbamy o to, abyście znaleźli w tym miejscu wartościowe informacje.
Czytamy wszystkie treści pojawiające się na naszym profilu i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki. Każde dobre słowo jest dla nas motorem napędowym dla dalszego działania i za nie bardzo dziękujemy :)
Uczestników dyskusji prosimy jednak o zamieszczanie wiarygodnych i sprawiedliwych opinii. Swoboda w dzieleniu się informacjami na forum nie oznacza pozwolenia na szerzenie informacji mijających się z faktami, obrażania, czy naruszania czyjejś godności i dobrego imienia - prosimy, aby o tym pamiętać. Jest to jednocześnie niezgodne z regulaminem plaftormy.
Pragniemy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji. We wszystkich niepokojących kwestiach zawsze możecie kontaktować się z nami bezpośrednio lub pod adresem e-mail :)
Trzeba przyznać że kierownicy w tej firmie mają naprawdę silne głowy i twarde tyłki, a sama kadra jest naprawdę ogarnięta. Nie spotkałem się jeszcze żeby jakaś firma tak sprawnie odpowiadała na opinie i prowadziła normalne dyskusje i to jeszcze takie długie a nie na odczepne. Ale to co tu niektórzy wypisują to bzdury totalne. Owszem ta praca nie jest dla ludzi o słabych nerwach i takich co tylko chcą odsiedzieć godziny bo wiadomo że wyniki trzeba robić. Ale byłem na projekcie lidów więc ciężko nie było, na pewno nieocenieni (i niedocenieni przez swoich konsultantów) byli Kuba i Ania. Naprawdę nigdy nie spotkałem się z kierownictwem o tak ludzkim miłym i uczynnym podejściu jak oni, chociaż moja przygoda z tą firmą skończyła się jakiś czas temu to nadal podziwiam jak bardzo walczyli o swoich konsultantów, ile wiedzy przekazywali i że dało się z nimi pogadać i pośmiać jak z ludźmi. Nie siedzieli pod krawatem jak niektórzy, pomagali na wiele sposobów i nawet jeśli wyniki nie szły jak powinny to służyli pomocą i radą a nie stali z batem. I na discordzie zawsze było wesoło i miło, mimo że czasem był nacisk na wyniki ale to jak wszędzie Z biegiem czasu mogę śmiało polecić firmę osobom które chcą się rozwijać w sprzedaży bo tutaj jest to naprawdę możliwe, i jako pierwsza praca oceniam na 9/10. Jak wszędzie mogliby trochę zwiększyć premie na lidach ale jak na projekt prostszy niż przekładanie pudełek na magazynie, to te trzy czy cztery stówy zawsze były miłym dodatkiem na studenckie życie, a to czego nauczyłem się o podejściu do klienta wykorzystuje dalej w nowej pracy
Z pewnych przyczyn już mnie nie ma w firmie, ale chciałam tylko napisać, że będę bardzo dobrze wspominać, fajna atmosfera, fajne miejsce, praca jak praca zależy od projektu, trzeba się starać, aczkolwiek kierownicy również sympatyczni i życzliwi, może kiedyś znowu się pojawię, dzięki za wszystko
Dzięki za miłe słowa! Bardzo się cieszymy, że dobrze wspominasz prace u nas:) To prawda że praca zawsze ma swoje wyzwania, ale staramy się tworzyć jak najlepsze warunki dla naszych pracowników:) Życzymy Ci powodzenia w nowych wyzwaniach zawodowych i osobistych!
A ja napiszę coś jako były pracownik i to nie na chwilę tylko pracujący w GC trochę dłużej.Praca jest całkiem fajna ,udało mi się w ciągu niecałego roku przejść wszystkie etapy awansu i wcale nie byłam odosobnionym przypadkiem, oczywiście nie ma niczego bez ciężkiej pracy -trzeba się postarać ale przecież w każdej pracy trzeba by coś osiągnąć ???? Zasady awansu przejrzyste ,jak robisz swoje i przede wszystkim chodzisz do pracy ,bo uwierzcie nie dla każdego jest to oczywiste,że jak np nie możesz przyjść to poinformuj o tym chociażby kierownika ,przecież nikt nie ma szklanej kuli i nie domyśli się ,że np zachorowałeś????.Pracowałam na projekcie PZU,więc nie zgodzę się z opinią Tomka ,że atmosfera jest nerwowa ,owszem każdy chce sprzedać jak najwięcej ale przecież od tego zależy nasza prowizja to nie rozumiem w czym ktoś tu widzi problem.To projekt sprzedażowy więc im więcej sprzedasz tym więcej zarobisz .Co do kierowniczek naprawdę nie ma na co narzekać ,nigdy nie spotkałam się z jak to zostało określone wyżywaniem się na kimś.Wręcz przeciwnie nie raz mogłam liczyć na pomoc i zrozumienie.Oczywiście jak coś zrobiłam źle to została mi zwrócona uwaga ale przecież to normalne , bądźmy poważni nikt nas nie będzie chwalił za błędy.Poza tym kierownicy są rozliczani za nasze błędy i to oni się muszą z nich tłumaczyć.Pensja ok ,zależy od Twojego zaangażowania.Z grafikiem idzie się dogadać,moim zdaniem praca jak każda inna tylko w luźniejszej atmosferze.Duży plus to to ,że możesz sobie przychodzić do pracy nawet w dresie czy piżamie jak Ci tak wygodnie.Pamiętajmy ,że to praca na słuchawce i wiadomo klienci są różni to jednak już nie zależy od pracodawcy. Możliwość pracy zdalnej także na plus ,możesz też sobie robić nadgodziny .Ogólnie uważam ,że nie ma co narzekać.
Jestem tu od niedawna, aczkolwiek praca na plus, swoboda, fajny klimat i póki co super mi się tutaj pracuje, mam nadzieję, że tak zostanie :). Co do połączeń czasami zbyt szybko wpadają, ale do przeżycia ????
Cześć, o zarobkach i umowach było już masę wypowiedzi tutaj na portalu Gowork :) Zachęcamy Cię do ich przeanalizowania - poza tymi można znaleźć też sporo innych, cennych informacji :) Pozdrawiamy!
WŁOCŁAWEK Mamy XXI wiek a w tym miejscu jest tylko gorzej…rozumiem call center, nigdy nie bylo łatwo ale to miejsce przechodzi samo siebie. Z miesiąca na miesiąc prowizje są coraz mniejsze (za to wyjazdy integracyjne kierowników coraz bardziej obfite). Baza pozostawia wiele do życzenia, tempo wpadania połączeń jest kosmiczne. Bazy sa wiecznie zerowane przez co ze strony klientów pojawia się frustracja i ciągłe wyzwiska. Nie ma czasu aby złapać oddech zwłaszcza kiedy wszyscy kierownicy przesiadują w kuchni. Firma nie daje nic od siebie - ciągle pomniejszane prowizje i brak szansy na jakikolwiek rozwój czy awans. Stanowiska kierownicze obsadzane są po znajomości czego skutkiem jest brak przygotowania do pełnienia tej funkcji. D.J wyżywa się na pracownikach, konsultanci boją się powiedzieć cokolwiek bo w przeciwnym razie D.J wybucha z krzykiem. Nie można się jej sprzeciwić co możemy powiedzieć nawet o kierowniczce K.K, która nie ma prawa głosu, ale wiedzy też nie . Największym nieporozumieniem kierowniczym jest Pani kierownik D.K, krzyczy na nowych konsultantów nie dostarczając im żadnej wiedzy. Natomiast uwagę poświęca z pewnością pilnowaniu toalet na swojej sali, oglądaniu yt czy transmisjom. Mam nadzieję, że któryś już z kolei komentarz zostanie zauważony i zostaną wprowadzone zmiany w tej firmie.
Hej, na stronie olx widziałam że szukacie do pracy na stanowisko 'Młodszy Specjalista ds. IT i Raportowania'. Chciałabym się dopytać czy na te posadę również ma możliwość dostać się kobieta która nie ma doświadczenia z IT ale jeśli chodzi o raportowanie już tak. Czy jest to praca zdalna, hybrydowa czy stacjonarna ?
Cześć, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisku jako Młodszy Specjalista ds. IT i Raportowania. Jeśli posiadasz chęci do nauki, zapał do pracy i podstawową znajomość Excela, zachęcamy do aplikowania – doświadczenie w IT nie jest konieczne, gdyż zapewniamy wsparcie i możliwość rozwoju w tym obszarze. Pragniemy jednak zaznaczyć, że praca na tym stanowisku wymaga gotowości do wykonywania obowiązków w trybie stacjonarnym. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Cześć, Godziny pracy zależą od ustaleń i zaplanowanego grafiku. Zapraszamy do aplikowania – szczegóły dotyczące organizacji pracy chętnie omówimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Czy w Bydgoszczy są projekty bez sprzedaży?
Dzień dobry, Aktualnie rekrutacje odbywają się tylko na projekty sprzedażowe. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Dzień dobry chciałam zapytać o odział we Włocławku. Jest tylko do wyrobu cały etat czy idzie się dogadać, plus czy z oddziału z włocławka można przejść po czasie na zdalne ?
Dzień dobry! Dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszym oddziale we Włocławku. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 etatu, co pozwala dostosować grafik do indywidualnych potrzeb pracowników. Po pomyślnym przejściu okresu wdrożeniowego, który trwa około miesiąca, możliwa jest praca zdalna. Warunkiem przejścia na tryb zdalny jest jednak umiejętność samodzielnej pracy, osiąganie odpowiednich wyników, a także radzenie sobie z jakością pracy oraz obsługą systemu. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Wysłałem CV. Zadzwoniła Pani zaproponowała rozmowę. Wysłała SMS z przypomnieniem i adresem. Potem o umówionym dniu i porze spotkaliśmy się. Pani miła. Poza zadawaniem pytań opowiedziała też o firmie. Obiecała że zadzwoni z decyzją w przeciągu kilku dni i uczyniła to.
Ogólne pytania - coś o sobie i swoim doświadczeniu, na ile godzin chcę pracować, od kiedy jestem do dyspozycji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Oddział we Włocławku to koszmar i to wszystko dzięki Pani Darii J. Kierownik od siedmiu boleści, krzyczy na pracowników, jeśli przeprowadza szkolenie nie daje się nikomu wypowiedzieć tylko każe nie dyskutować. W tej firmie nie można było mieć swojego zdania bo od razu Pani D robiła takiemu pracownikowi pod górkę. Chyba sama K.K (druga kierowniczka) się jej bała bo też się nic nie odzywała :) Pracownicy się zwalniali tylko przez nią bo nikt nie potrafi z nią wytrzymać dłużej niż kilka miesięcy. Jak Pani D miała dobry humor to fajnie, ale jak wstała lewa noga to najlepiej byłoby się do niej nie odzywać bo krzyki i przekleństwa gwarantowane :) myślę że tyle opinii na te Panią cos jednak znaczy, więc powinniście coś z tym zrobić:) Pozdrawiam.
Dzień dobry, ponownie dziękujemy za opinię w tym samym temacie. Jak już wspominaliśmy - z naszej strony podchodzimy bardzo poważnie do każdego sygnału, który mógłby świadczyć o nieodpowiedniej postawie jakiegokolwiek członka naszej załogi. Zależy nam bowiem na partnerskiej współpracy, opartej na wzajemnej pomocy i dialogu. Jeśli już jesteśmy w temacie dialogu - przykro nam, że tego typu sygnały są wystosowywane do nas przez osoby, które postanowiły zakończyć z nami współpracę. Uniemożliwia nam to bowiem podjęcia konkretnej analizy tego, co jest zgłaszane. Akustyka oddziału we Włocławku w swojej specyfice charakteryzuje się tym, że wszelkie ewentualne "krzyki" czy to na sali, czy w sali konferencyjnej, byłyby doskonale słyszalne przez pozostałe osoby znajdujące się w oddziale. Po przeprowadzeniu analizy wśród członków załogi - nie stwierdziliśmy tego typu sytuacji, aby jakiekolwiek krzyki czy przekleństwa miały miejsce od któregokolwiek członka kadry operacyjnej. Ponownie, opinie postrzegamy jako narzedzie do poprawy i ulepszania naszych standardów, jednakże bez dialogu i komunikacji - trudno jest nam dokładnie i dogłębnie przeanalizować zgłaszane anonimowo aspekty. Podkreślamy ponownie, że kadra zarządzająca jest otwarta na dialog, przyjdź, zgłoś się do nas, porozmawiaj, a na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązania. Odnosząc się do ostatniego aspektu poruszonego w opinii, cytując "powinniśmy coś z tym zrobić" - zrobiliśmy. Działania zostały podjęte na miarę informacji, jakie otrzymaliśmy. Jeśli ten komentarz miałby sugerować (tak, jak pozostałe), że współpraca z rzeczonym kierownikiem miałaby być zakończona to informujemy, że to nie jest nasza dewiza. Naszą ideą jest praca z ludźmi, partnerskie podejście, a także przestrzeń na popełnianie błędów, poprawę i rozwój. Tak podchodzimy do naszych wszystkich pracowników - zarówno konsultantów, jak i kierowników. Dlatego też pierwszym narzędziem, po które sięgniemy zdecydowanie nie będzie wypowiedzenie. Jestesmy dumni z tego podejścia i w najbliższej przyszłości nie zamierzamy tego zmieniać :) Tak, jak i my dajemy szansę Wam - tak i Wy dajcie szansę każdemu swojemu kierownikowi. Jeśli czujesz się niekomfortowo we współpracy z którymś z nich - usiądźcie, porozmawiajcie, lub zgłoś się do osoby zarządzającej oddziałem. Pozdrawiamy
Oddział we Włocławku MASAKRA!! Szanowna „pani” D.J to istny koszmar. Krzyczy na pracowników jak jej coś nie pasuje i nie ma wyniku. kiedy przyszłam z wypowiedzeniem to wielka obraza i brak normalnej rozmowy. Z tą panią jest coś nie tak bo już wiele osób mówiło że ma dość pracy przez nią. W Torunia przeniosła się do Włocławka tylko jaki był tego powód. Wydaje mi się że ona była tam problemem i dlatego się przeniosła. Nie polecam, ludzie ogólnie fajni ale jak chcecie trzymać ludzi to jej się pozbyć
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że masz negatywne doświadczenia związane z pracą w naszym oddziale. Zależy nam na tym, aby każdy pracownik czuł się komfortowo w swoim środowisku pracy, dlatego Twoje uwagi są dla nas bardzo ważne. Chcemy zapewnić, że takie sygnały traktujemy bardzo poważnie i podejmujemy działania mające na celu wyjaśnienie sytuacji oraz poprawę atmosfery w zespole. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami, abyśmy mogli porozmawiać o szczegółach i znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jesteśmy nastawieni na rozwiązywanie konfliktów. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Dzień dobry, Zdajemy sobie sprawę, że praca na projektach sprzedażowych wiąże się z pewną presją, ponieważ wyniki są kluczowe dla realizacji celów biznesowych. Staramy się jednak, aby ta presja była motywująca, a nie stresująca. Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się wspierani i mieli przestrzeń do rozwoju. Chcielibyśmy zaznaczyć również, że takie komentarze, jak ten, wydają się bardziej skupione na oczernianiu jednej z osób, niż na konstruktywnej krytyce. Jeśli masz uwagi, które mogłyby przyczynić się do poprawy współpracy, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem zarządzającym. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, które mogą realnie pomóc w podnoszeniu standardów pracy w naszej firmie. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Cześć, a ja dodam od siebie, ku zaskoczeniu wszystkich - pozytywa! Zszokowani? Nie powinniście. Znaczna część rzeczy poniżej to bzdury, ale nie będę wnikał kto komu zalazł za skórę. Jestem z Bydgoszczy. Plusy: - kierownicy, wszyscy. Sympatyczni, uśmiechnięci, otwarci. Mój kierownik jest konkretny, pomocny i wszystkie zasady u niego jasne jak słońce. Pomocy nigdy mi nie odmówiono. OPR zdarzyło się parę razy (ale nie za darmo). - ekipa- atmosfera jest naprawdę luźna, ludzie świetni. zawsze i wszędzie jest z kim pogadać, czy w kuchni, czy na fajce - premie - bywa różnie, ale jest uczciwie czarn ona białym. pierwszego dnia wiem co ile za co dlaczego, a potem siadam, robię, liczę. zweryfikowałem swoją wypkę 2-3 razy i nigdy nie było rozjazdów, wypłata na czas - firmowy serwer - kozak pomysł. sprawnie konkret, miło, wszystko pod ręką, chłopaki techniczni nieźle dają radę z ogarnianiem sajgonu momentami Minusy: - temperatura na sali - mega gorąco, zarządzanie klimą dziwne. czasem jest klima i otwarte okna, jakby ktoś nie ogarniał jak to działa - sprzęt - nooo tu chłopaki techniczni mimo że na dc super, tak na salę chyba zerkacie rzadko, dużo zastrzeżeń co do jakości, prędkości, czystości i aktualizacji sprzętu. niektóre komputery po prostu utrudniają pracę... generalnie prace polecam, przychodze bez strresu, robie swoje, wychodze
Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię i podzielenie się zarówno pozytywami, jak i cennymi uwagami. Cieszymy się, że doceniasz wsparcie kierownika, atmosferę w zespole oraz pracę działu IT – takie komentarze zawsze motywują nas do dalszej pracy! Co do temperatury na sali – zwrócimy na to szczególną uwagę. Dodatkowo przypominamy, że wszelkie uwagi dotyczące klimatyzacji, można zgłaszać bezpośrednio na naszym firmowym serwerze, abyśmy mogli reagować na bieżąco. Rozumiemy również, że warunki pracy są kluczowe dla komfortu i efektywności, dlatego już pracujemy nad wprowadzaniem aktualizacji sprzętu. Dział techniczny robi wszystko, co w ich mocy, aby poprawić sytuację, a Twoje uwagi na pewno nam w tym pomogą. Dziękujemy za polecenie i mamy nadzieję, że Twoje doświadczenia będą nadal pozytywne. Jeśli pojawią się jakiekolwiek kwestie, które chciałbyś omówić, zapraszamy do kontaktu! Pozdrawiamy, Zespół Great Call!
Firma Tragedia, ciągła rotacja pracowników, odrabianie L4 to konieczność, chociaż tutaj się zarzekacie że to nie prawda, jedynym + waszej firmy jest kierowniczka Monika Z, a o Pani J.K to wystarczy poczytać niżej
Dzień dobry, Dziękujemy za Twoją opinię. Chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii. Rotacja w firmach typu call center jest zjawiskiem dość powszechnym i wynika z charakteru pracy – nie każdemu odpowiada specyfika tego stanowiska, co wpływa na częstszą zmianę pracowników. Jeśli chodzi o odrabianie L4, chcielibyśmy podkreślić, że naprawdę nie jest ono koniecznością. Dodatkowo, pełna frekwencja (100%) jest wymagana w sytuacjach awansu, dlatego niektóre osoby decydują się na nadrobienie nieobecności. Odnosząc się do kwestii dotyczących pani J.K., chcemy zaznaczyć, że dotychczas nie wpłynęły do nas oficjalne skargi na jej zachowanie. Wręcz przeciwnie, w ostatnim czasie wpłynęło do nas kilka personalnych pochwał – można je zobaczyć na naszym Facebook’u pod postem dotyczącym porady dla konsultantów. Jeżeli jednak ktoś ma uwagi, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem zarządzającym, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się każdej sprawie. Staramy się zapewnić przyjazne i wspierające środowisko pracy, dlatego każdy głos jest dla nas ważny. Jeśli masz jeszcze inne sugestie, prosimy o bezpośredni kontakt, chętnie porozmawiamy i spróbujemy rozwiązać wszelkie problemy. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Odział we Włocławku (usunięte przez administratora), Pani Daria J. Wprowadza (usunięte przez administratora) przekleństwa i krzyki na szkoleniach bo nie ma wyniku. Taki kierownik nie powinien zarządzać zespołem. Za to Pani Iwona Z będąc głównym kierownikiem oddziału nie powinna patrzeć na swoich pracowników z pogardą i zażenowaniem.
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Tak jak wspomnieliśmy już wcześniej, podjęliśmy odpowiednie kroki mające na celu wyjaśnienie i poprawienie zaistniałej sytuacji. Bardzo zależy nam na tym, aby każdy pracownik czuł się komfortowo w miejscu pracy, dlatego kwestie takie jak (usunięte przez administratora) nieodpowiednie zachowanie czy brak szacunku są dla nas absolutnie nieakceptowalne i będziemy podejmować odpowiednie kroki w tym kierunku. Oczywiście, jako firma chcemy motywować pracowników do osiągania jak najlepszych wyników, jednak zależy nam, aby odbywało się to w sposób konstruktywny, z poszanowaniem i poprzez rozmowę. Uważamy, że zdrowa atmosfera pracy jest kluczem do sukcesu, a wszelkie uwagi powinny być przekazywane w formie konstruktywnej krytyki. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Zgadzam się co do tego co się dzieje w tej grupie. W dodatku pani I.Z. z pogardą i zażenowaniem to powinna spojrzeć na czystość w swoim oddziale. Bardzo często papier wala się przy koszach w łazienkach, ewidentnie firma nie jest sprzątana codziennie. W kuchni i łazienkach dozowniki do mydła są pokryte jakimś dziwnym osadem, to jest wręcz obrzydliwe!!! Komputery, biurka zakurzone można po nich dosłownie pisać, a kierowniczki na to że mamy sobie sprzątać sami :))) jeszcze czego? może jeszcze odkurzyć? czy to nie rola pracodawcy żeby mi zapewnił warunki do pracy higieniczne? Jakaś kontrola BHP powinna tam być, kable iwszą, wtyczki powyrywane, (usunięte przez administratora) gdzie sie nie spojrzy. Nie polecam
Dzień dobry, dziękujemy za Twoją opinię i szczegółowe uwagi. Przyjrzymy się tej sprawie i podejmiemy odpowiednie kroki, aby poprawić higienę oraz ogólny porządek w biurze. Zależy nam, aby nasi pracownicy mieli zapewnione komfortowe i bezpieczne środowisko pracy, dlatego zadbamy o to, by odpowiednie standardy były przestrzegane. Bezpieczeństwo naszych pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego zadbamy o to, aby wszelkie problemy związane z infrastrukturą, takie jak kable czy wtyczki, zostały jak najszybciej naprawione. Zgłosimy te kwestie do odpowiednich działów, aby upewnić się, że środowisko pracy jest w pełni bezpieczne i zgodne z normami. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dbanie o wspólną przestrzeń leży w interesie nas wszystkich. Wierzymy, że współpraca w tym zakresie pozwoli na stworzenie jeszcze lepszego miejsca pracy. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
ja się troche z anonimem zgadzam a troche nie kazdy z nas ma tu swoje biurko, wiec jak trzymam porzadek tak mam, chociaz czasem sie trzeba przesiasc jak jest awaria czy cos no i wtedy niefajnie sie siada do zakurzonych miejsc... tu mozemy wyznawac zasade jak dbasz tak masz ALE, dlaczego ja mam odpowiadac za innych pracownikow w miejscach wspolnych?? sluchajcie to naprawde wyglada zle i dziwi mnie ze firma stoi juz pare lat i to tak wyglada... te dozowniki do mydla wygladaja potwornie i obrzydliwie... kosze na smieci sa za male i za rzadko oprozniane.. no to nie wiem, zeby mi sie przyjemnie pracowalo mam sama wyrzucac smieci? jest przeciez od tego pani, ale dosc rzadko ja widze. ogolnie wszedzie jest sporo kurzu i powszechny problem ze smieciami i osadem - w kuchni przy zlewie tez. no nieladnie to wyglada, po prostu. za to IZr u siebie ma tak wypieszczone ze az milo, a nie wierze ze sprzata sama. takze no - troche slabo ze jestesmy traktowani jako gorszy miot
Dzień dobry, Dziękujemy za Twoją opinię. W nawiązaniu do wcześniejszych komentarzy, chcielibyśmy poinformować, że zostały już podjęte konkretne działania, aby poprawić stan części wspólnych, takich jak kuchnia i łazienki. Szczególny nacisk położyliśmy na regularne opróżnianie koszy na (usunięte przez administratora) oraz zadbanie o higienę dozowników do mydła, które zostały wymienione. Chcemy, aby te miejsca były czyste i przyjemne dla wszystkich pracowników. Przypominamy również, że dbanie o wspólną przestrzeń to nasza wspólna odpowiedzialność. Zależy nam na tym, aby każdy z nas przyczyniał się do utrzymania porządku, co znacznie poprawi komfort pracy. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości lub problemy, prosimy o zgłoszenie ich bezpośrednio, abyśmy mogli szybko zareagować. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Witam. Czy zmiana popołudniowa jest obowiązkowa, czy można umówić się tak, że tylko zmiana ranna byłaby wykonywana w biurze, a popołudniowa zdalnie? Widziałam w innych wpisach, że przysługuje 2 dni zmiany popołudniowej tak? Drugie pytanko: Czy można u Państwa aplikować na projekt niesprzedażowy typu infolinia przychodząca, czy są wolne miejsca? Waham się przed wysłaniem cv i te 2 kwestie są dla mnie ważne.
Dzień dobry @Paula. Tak, dwie popołudniowe zmiany w tygodniu są obowiązkowe. Praca zdalna jest możliwa, jednak dopiero po zakończeniu okresu wdrożeniowego, który odbywa się w biurze. Aktualnie prowadzimy rekrutację tylko na projekty sprzedażowe. Jeśli będziemy poszukiwać osób na projekty niesprzedażowe, to taką informację znajdzie Pani na naszym profilu na portalu olx lub innych social mediach. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Dzień dobry, czy ,a okres szkolenia też jest wypłacane wynagrodzenie?
Dzień dobry, Oczywiście, za okres szkolenia również przysługuje wynagrodzenie. Po przepracowaniu 80 godzin wypłacana jest pierwsza połowa wynagrodzenia, natomiast po osiągnięciu 160 godzin – druga połowa. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Czy to prawda , że trzeba odrabiać godziny będąc na umowie zlecenie? przecież to niezgodne z kodeksem pracy. Na zleceniu ile się zrobi tyle się zarobi
Dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę kwestię. Chcielibyśmy wyjaśnić, że umowa zlecenie jest umową cywilnoprawną, regulowaną przez Kodeks cywilny, a nie Kodeks pracy. W związku z tym, w przypadku umowy zlecenie, wynagrodzenie zależy od wykonanej pracy. Nie zmuszamy nikogo do odrabiania godzin. Zachęcamy jednak do realizacji zadeklarowanych godzin, ponieważ dobra frekwencja jest istotnym czynnikiem branym pod uwagę przy rozważaniu awansów. Zależy nam na sukcesie naszych pracowników i dlatego motywujemy ich do jak najszybszego zdobywania awansów, co przynosi im coraz większe korzyści. Zawsze staramy się wspierać rozwój naszych pracowników i chcemy, aby mieli oni jak najlepsze warunki do rozwoju kariery. Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do dalszego dialogu. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Praca dla osób, które nie posiadają własnego zdania. Pani D. Sama nie wie czego oczekuje od pracownika. Brak równego traktowania.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jednak jest ona dość skrótowa i nie pozwala nam to zidentyfikować o jaki oddział i kierownika chodzi, przez co utrudnia nam poprawienie jakości współpracy. Bardzo nam zależy na tym, aby wszyscy pracownicy czuli się traktowani sprawiedliwie i byli zadowoleni z warunków pracy. Pragniemy zaznaczyć, że jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie oraz uwagi i zawsze gotowi do rozmowy, aby móc rozwiązać ewentualne problemy. Do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych oficjalnych skarg, ale bardzo chętnie omówimy Pani/Pana obawy. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem kadr, abyśmy mogli wspólnie znaleźć rozwiązanie. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Dzień dobry, Czy można drugi raz wysłać do państwa CV i odbyć rozmowę rekrutacyjną, jeśli za pierwszym razem nie zostało się przyjętym z jakichkolwiek powodów? Jeśli tak, to po jakim czasie?
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Możliwość ponownego złożenia CV i uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym zależy od powodu wcześniejszego odrzucenia aplikacji. Zachęcamy do aplikowania ponownie, zwłaszcza jeśli od tego czasu zdobyli Państwo nowe doświadczenia lub kwalifikacje. Jednak nie możemy zagwarantować pozytywnego wyniku rekrutacji, cenimy zaangażowanie kandydatów i zawsze dokładnie rozważamy wszystkie zgłoszenia. Życzymy powodzenia i serdecznie pozdrawiamy! Zespół Great Call
Dzień dobry. Czy to prawda, że w czasie rekrutacji trzeba przedstawić scenkę z rekrutującym?
Dzień dobry, Tak, to prawda, że w trakcie rekrutacji należy przedstawić krótką scenkę z rekrutującym. Jednak nie trzeba znać produktu, który jest przedmiotem scenki, bo po prostu może go Pani nie znać. W trakcie spotkania prosimy kandydatów o odegranie krótkiej scenki sprzedażowej. Zadania mogą się różnić w zależności od stanowiska, na które Pani aplikuje. Scenka ma na celu ocenę dykcji kandydata, umiejętności improwizacji w trudnej sytuacji (takiej jak rozmowa kwalifikacyjna) oraz kreatywności. Nie oceniamy natomiast umiejętności technicznych, ponieważ rozumiemy, że osoba bez doświadczenia może ich jeszcze nie posiadać. Jeżeli ma Pani dodatkowe pytania, chętnie na nie odpowiemy. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wszystkiego dobrego! Zespół Great Call
Kierowniczki to tragedia, wieczna presja i pretensje. Kto to widział, żeby odrabiać godziny z L4?! To wbrew kodeksowi pracy.
Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii. Przede wszystkim, chcemy podkreślić, że dotychczas nie otrzymaliśmy bezpośrednio żadnych skarg dotyczących naszych kierowników. Ważne są dla nas pozytywne relacje pomiędzy kierownikami a konsultantami. Jeśli pojawiają się jakieś nieporozumienia, często wystarczy szczera rozmowa, aby je wyjaśnić. Jeśli chodzi o zarzut odrabiania godzin z L4, chcemy wyjaśnić, że nie ma takiego przymusu. Frekwencja jest jednak brana pod uwagę przy rozważaniu awansów. W interesie pracowników jest utrzymanie dobrej frekwencji, co wpływa na ich szanse na awans. Motywujemy pracowników, aby jak najszybciej zdobywali awanse, co przynosi im coraz większe korzyści. Odnosząc się do kwestii presji i pretensji, pragniemy zaznaczyć, że uwagi kierowników mogą być czasem źle odbierane. Jesteśmy jednak pewni, że kierownicy nie chcieli narzucać presji i nie mają pretensji, a jedynie chcą zwrócić uwagę na rzeczy, które można poprawić podczas rozmów z klientem. Naszym celem jest, aby konstruktywna krytyka była postrzegana jako pomoc w rozwoju zawodowym, a nie jako negatywne uwagi. Jesteśmy otwarci na dialog i wszelkie sugestie, które mogą poprawić nasze środowisko pracy. Życzymy Ci wszystkiego dobrego! Zespół Great Call
Wspomne tu o inowrocławiu gdzie jowita wyżywa się na kolsuntantach źle traktuje wszystkich udaję miłą tylko gdy przyjeżdza prezes firmy czy j.karpa manipuluje kolsuntantami i kierownikami widać że ma (usunięte przez administratora) czy ktoś taki serio powinien być w tej firmie z firmy odszedłem głównie przez (usunięte przez administratora) gdzie firma zamiast się rozwijać i dbać o pracowników idzie w drugą stronę z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej zakazy przerwy czepianie się o siedzenie w innej pozycji niż na sztywniaka jesteś na l4 to nic nie da zmuszanie do odrabiania godzin brak elastycznego grafiku wytykanie błędów nie potrafią wytłumaczyć nic dobrze nie polecam tej firmy psychicznie jest ciężko przez kierownictwo
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat pracy w naszej firmie. Przykro nam, że Twoje doświadczenia były negatywne. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że każda opinia jest dla nas ważna i chcemy doskonalić nasze praktyki, aby tworzyć jak najlepsze warunki pracy. Z przykrością dowiadujemy się o Twoich doświadczeniach, chcielibyśmy podkreślić, że nie wpłynęły żadne skargi ani informacje na temat opisanych sytuacji do osób decyzyjnych. Jednak zrozumienie i poprawa relacji między pracownikami a kierownictwem jest dla nas kluczowe. Dlatego też będziemy się przyglądać sytuacji, aby upewnić się, że wszystkie działania podejmowane są zgodne z naszymi wartościami i standardami. Odnośnie zakazywania przerw, to dokładniej chodzi o to, aby na ostatnią godzinę pracy konsultanci nie wychodzili wszyscy jednocześnie, żeby również inne osoby mogły z niej skorzystać. Standardem jest to, aby 50% konsultantów obsługiwało połączenia klientów. Jeśli chodzi o odrabianie L4, nie ma przymusu, jednakże frekwencja jest brana pod uwagę przy awansach. W interesie pracowników jest zatem utrzymywanie dobrej frekwencji, co z kolei wpływa na ich szanse na awans. Motywujemy pracowników, aby jak najszybciej zdobywali awanse, co za tym idzie, niosąc ze sobą coraz większe korzyści dla nich. Odnośnie zwracania uwagi jeśli chodzi o postawę ciała – to tak robimy to. Zdajemy sobie sprawę, że praca siedząca przez tyle godzin w złej pozycji może mieć negatywny wpływ na zdrowie np. skolioza. Także odpowiednie ustawienie ciała wpływa na ułożenie krtani, dzięki czemu lepiej brzmimy, co jest bardzo ważne dla tego typu pracy Rozumiemy, jak istotne jest elastyczne planowanie czasu pracy dla naszych konsultantów. Staramy się maksymalnie dostosowywać grafik pracy do indywidualnych potrzeb naszych pracowników, jednakże musimy również uwzględnić potrzeby firmy oraz wymogi dotyczące świadczenia usług naszym klientom. Czasami może to oznaczać, że nie zawsze możemy spełnić wszystkie prośby o elastyczny grafik pracy, ponieważ musimy zapewnić ciągłość działania firmy i obsługę naszych klientów. Jeszcze raz dziękujemy za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Jesteśmy zdeterminowani do ciągłego doskonalenia naszej firmy i zapewnienia jak najlepszych warunków pracy dla naszych pracowników. Pragniemy podkreślić, że kładziemy duży nacisk na rozwój osobisty i zawodowy poprzez regularne szkolenia i warsztaty. Naszym celem jest zapewnienie, aby wszyscy nasi pracownicy mieli dostęp do odpowiednich narzędzi i wiedzy potrzebnych do skutecznego wykonywania swoich obowiązków. Życzymy Ci wszystkiego dobrego! Zespół Great Call
oceniam firmę okej grafik elastyczny, system premiowy zrozumiały, kierownictwo przyjazne i pomocne. fajna praca do pogodzenia ze studiami, polecam
Cześć, Dziękujemy Ci za miłe słowa! Staramy się tworzyć przyjazną atmosferę dla naszych pracowników, a także dopasowywać grafik do ich potrzeb. Życzymy powodzenia :)
jeden wielki (usunięte przez administratora) nie polecam,kierownictwo z Bydgoszczy powinno zająć się tym co się dzieje w oddziale w Inowrocławiu, zanim inspekcja pracy się za to wezmie
chciałem składać cv do tej firmy w Inowrocławiu ale widzę mieszane opinie. Możesz powiedzieć o co chodzi dlaczego inspekcja miałaby tam być? Coraz bardziej się zastanawiam czy warto a wiem że tam szukają na agentów, jest problem z innymi pracownikami?
(usunięte przez administratora) bo ktoś czegoś od Was wymaga ? nie bądźcie śmieszni. polecam zajrzeć do słownika i zapoznać ze znaczeniem słów jakich używasz. akurat nie widzę aby w tym oddziale był (usunięte przez administratora) i inspekcja jeśli się zjawi z pewnością dojdzie do tych samych wniosków. ja polecam
Cześć, dziękujemy za aktywność w wątku. Zgłaszany przez Ciebie problem brzmi niepokojąco, ale niestety skrótowość tej wypowiedzi nie pozwala nam się w pełni odnieść do konkretnych sytuacji i zapobieżeniu im w przyszłości. Gwarantujemy jednak, że przyglądamy się pracy nie tylko konsultantów, ale również i naszych kierowników we wszystkich oddziałach. Z przykrością stwierdzamy również, że do kierownictwa ani w Inowrocławiu, ani Bydgoszczy, nie napłynęły żadne sygnały mogące skierować nasze zainteresowanie na nieprawidłowości w działaniach oddziału. Być może coś zostało źle zrozumiane przez Ciebie lub niepotrzebnie ostrzej zareagowałeś/zareagowałaś? Na każdym etapie współpracy staramy się oferować wsparcie czy działania motywacyjne i konkursowe, ponieważ zależy nam na trwałych współpracach, ale również oczekujemy zaangażowania z drugiej strony. Jeśli pojawią się konkretne zarzuty, prosimy kontaktować się z naszym zespołem zarządzającym, abyśmy mogli poznać problem. Także, jeśli rzeczywiście występują nieprawidłowości, to będziemy niezwłocznie działać, aby je wyeliminować. Pozdrawiamy, Zespół Great Call
Nie polecam, dokładają obowiązków cały czas za te same pieniądze a potem się okazuje że jednak nie płacą za to straszny stres mówię tu o oddziale w ino jakaś katastrofa. Każą robić coś czego nie miałyśmy robić bo jednak składałam cv na konkretne snatowisko tak
Cześć, dzięki za Twoją aktywność i opinię, do której oczywiście chcemy się odnieść. Jeśli chodzi o dokładanie obowiązków to może być to sprawa różnorodności naszych kampanii, które prowadzimy. Co za tym idzie każda kampania cechuje się innym wynagrodzeniem, a także innym systemem premiowym. Na jednej kampanii konsultanci tylko dzwonią do klientów, a na innej dzwonią i wprowadzają dane – co jest także wliczane do czasu pracy, a informacje na ten temat są przekazywane już podczas rekrutacji. Jeśli chodzi o stresowe sytuacje, to niestety mogą one pojawić się w każdej pracy. Jednak nasi kierownicy starają się rozmawiać z konsultantami i być wsparciem. Każdy pracownik może zawsze podejść i porozmawiać. Nie zostawiamy ich samych sobie. Także, aby umilić czas pracy prowadzone są różne konkursy dla konsultantów oraz dni tematyczne. Przykro nam, że niestety masz takie zdanie, być może zawiodła komunikacja. Czasami wystarczy dobra rozmowa. Życzymy wszystkiego dobrego i pozdrawiamy!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 126.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 37 to opinie pozytywne, 40 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?
Kandydaci do pracy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.