Opinie o Rem Elbląg Sp. z o.o.
Czy w zakresie techniki liniowej jest prowadzona rekrutacja?
Dzień dobry, obecnie prowadzimy rekrutację na kierownika technicznego posiadającego szeroką wiedzę z zakresu utrzymania ruchu, w tym również techniki liniowej. Pozdrawiamy, REM Elbląg
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zapytanie. Niestety nie prowadzimy już rekrutacji na to stanowisko. Pozdrawiamy, REM Elbląg
Hej. W ogłoszeniu dla specjalisty ds. obsługi klienta było napisane, że oferowane maja być przejrzyste zasady wynagradzania wraz z systemem prowizyjnym. Jakie wynikają z niego zasady? czy to po prostu zwykły %?
Dzień dobry, sposób wynagradzania oraz prowizje ustalane są zawsze indywidualnie z każdym pracownikiem. W przypadku Biura Obsługi Klienta prowizja jest ściśle związana z poziomem sprzedaży w danym kwartale. Pozdrawiamy, REM Elbląg
@Pracodawca A dla jakiego poziomu sprzedaży w kwartale premia będzie wynosić 3000?
Dzień dobry, jak pisaliśmy wynagrodzenie oraz prowizje są ustalane indywidualnie z każdym pracownikiem.4 Pozdrawiamy, REM Elbląg
Dzień dobry, głównie oferujemy umowę o pracę, ale jesteśmy też otwarci na inne formy zatrudnienia. Pozdrawiamy, REM Elbląg
Dzień dobry czy ta sugestia odnośnie tego, że w różnych oddziałach mogą być różne stawki jest prawdziwa? Widzieliśmy z partnerem ofertę do nas do miasta dla technika serwisu i zastanawiam się, w której grupie by się znalazł teraz ze stawkami, bo niestety nie są wprost opisane
Dzień dobry, wynagrodzenie każdego pracownika jest uzgadniane indywidualnie w oparciu o jego doświadczenie i wiedzę. Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą zachęcamy do przesłanie CV na adres: hello@rem.elblag.pl
Dzień dobry, termin spotkania ustala osobiście Kierownik Techniczny i to od Jego kalendarza zależy kiedy ono nastąpi. Warunki współpracy są omawiane w czasie spotkania. Pozdrawiam, REM Elbląg
A jak pełny ma kalendarz? Spotkanie będzie za tydzień ? Za miesiąc ? Czy za rok?
Dzień dobry, jak pisaliśmy Kierownik Techniczny osobiście ustala spotkania i sam dysponuje swoim kalendarzem. Jeśli jest Pan zainteresowany współpracą prosimy przesłać CV. Jeśli posiada Pan niezbędne kwalifikacje i doświadczenie z pewnością się z Panem skontaktujemy w najbliższym czasie. Pozdrawiam, REM Elbląg
Wszystkie zgłoszenia trafiają bezpośrednio do Kierownika Technicznego, tylko On decyduje, które aplikacje będą właściwe dla danego stanowiska i tylko On decyduje, kiedy dojdzie do spotkania. Bardziej precyzyjnej odpowiedzi nie jesteśmy w stanie udzielić, przykro nam. Pozdrawiamy, REM Elbląg
Ekipa na magazynie widzę, że nie będzie chyba planowo powiększana? A co z doradcami TH? Te dwie oferty na stolice oraz Olsztyn to rozwój czy bardziej rotacja? Myślicie, że warunki bardzo się różnią ze względu na lokalizację? Pytam, bo może będę próbować. Czy sporo osób się zgłasza? Trudno będzie się dostać? czego można spodziewać się teraz na rozmowie?
Dzień dobry, poszukiwanie nowych współpracowników związane jest z rozwojem firmy. Warunki współpracy zawsze uzgadniane są indywidualnie i zalezą od wielu czynników jak chociażby doświadczenia ???? Zapraszamy do złożenia aplikacji.
Dzień dobry, W przypadku doradcy techniczno-handlowego mamy takie same oczekiwania bez względu na obszar, za który będzie odpowiedzialny. Natomiast szczegóły dotyczące współpracy, w tym to, jakie narzędzia są udostępniane przedstawicielowi ustalane jest w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Pozdrawiamy, REM Elbląg
Cześć, jak często jest potrzebny ktoś na magazyn? Upewniam się, ponieważ na takiej stronie jeszcze z parę miesięcy temu wisiało ogłoszenie na Grunwaldzką. Wtedy akurat dwie osoby były poszukiwane. Do dziś już nie było po drodze żadnych przyjęć? mam doświadczenie i chce obadać wstępnie teren. Opiszecie mi aktualną pracę w nim? Jak jest wyposażony i jacy ludzie pracują? Atmosfera ok?
Dzień dobry, zgadza się, przed wakacjami poszukiwaliśmy nowych pracowników na magazyn w związku z rozwojem firmy. Ekipa w powiększonym składzie pracuje do dziś i w najbliższym czasie nie planujemy więcej przyjęć. Pozdrawiamy REM Elbląg
Jakie są warunki zatrudnienia w Rem Elbląg Sp. z o.o.?
Najczęstsza formą zatrudnienia jest umowa o pracę. Jesteśmy oczywiście otwarci również na inne formy współpracy, starając się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych współpracowników.
Warunki współpracy są zawsze uzgadniane indywidualnie. Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany współpracą zapraszamy do kontaktu: hello@rem.elblag.pl Pozdrawiamy, REM Elbląg
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Specjalista ds. Obsługi Klienta w Rem Elbląg Sp. z o.o.?
Doświadczenia jakiego poszukujemy u kandydata nie da się podać w liczbach. Liczymy na współpracę z osobą która posiada wiedzę techniczną , interesuje się przemysłem maszynowym bądź zagadnieniami związanymi z utrzymaniem ruchu. Ale równie ważna jest dla nas osobowość! Zależy nam na osobie otwartej, pogodnej i energicznej, która lubi działać w zespole jak i samodzielnie. Pozdrawiam, REM Elbląg
W mieście Elbląg poszukiwano kandydatów do pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Czy ktoś aplikował na ofertę firmy Rem Elbląg Sp. z o.o.? Jak wrażenia z rekrutacji?
@Administrator Dzień dobry, Rekrutacja w REM Elbląg przebiega pomyślnie, cieszymy się z zainteresowania naszą ofertą. Proces nadal trwa i poszukujemy dwóch dodatkowych osób do Biura Obsługi Klienta. Jeśli jesteś zainteresowany / a pracą w fajnym zespole, z możliwością rozwoju zachęcamy do kontaktu : marketing@rem-elblag.pl. Pozdrawiamy, Zespół REM.
Dzień dobry @Grzegorz, oferujemy szkolenia dla wszystkich pracowników. Ze względu na różnorodność zadań i obowiązków każdy z działów ma swoje dedykowane szkolenia, które odbywają się w różnym czasie. Śmiało można powiedzieć, że mamy przynajmniej jedno szkolenie w miesiącu dla któregoś z działów.
W REM oferujemy wybrane szkolenia, dedykowane potrzebom danego działu. Jeśli pracownik jest zainteresowany jakimś konkretnym szkoleniem, którego nie ma w propozycjach zawsze może zgłosić chęć uczestnictwa w nim.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Rem Elbląg Sp. z o.o.?
REM jest zespołem ludzi, który lubią ze sobą pracować. W biurze panuje koleżeńska atmosfera. Nawet w sytuacjach napięcia i natłoku zadań wszyscy starają się sobie pomagać
@Ewa Jesteśmy tylko ludźmi zatem napięcia się zdarzają, owszem ???? Nie są one jednak częste. Natomiast jeśli chodzi o ilość pracy to rozkłada się ona raczej równomiernie. Oferujemy asortyment do różnego typu branż, a każda z nich sezon zamówień ma w innym czasie.
Jesteśmy tylko ludźmi zatem napięcia się zdarzają, owszem :) Nie są one jednak częste. Natomiast jeśli chodzi o ilość pracy to rozkłada się ona raczej równomiernie. Oferujemy asortyment do różnego typu branż, a każda z nich sezon zamówień ma w innym czasie.
Czy w Rem Elbląg Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
@Pytanie Dzień dobry. Dziękujemy za to pytanie. Odpowiedź z naszej strony trwała długo, gdyż z końcem roku 2021 jesteśmy w wirze zmian i ciągłego rozwoju. Na przełomie roku uzyskaliśmy, jako jedyni w Polsce, Certyfikację Partnera Serwisowego SKF w konsekwencji rozszerzenia swojej działalności o dział serwisu. Wspieramy naszych Klientów również w niezawodności dzięki, między innymi, wprowadzeniu systemów diagnostycznych do naszej oferty. Poszerzyliśmy również grono naszych pracowników zarówno w biurze obsługi Klienta, stworzyliśmy dział serwisu, jak i rozbudowaliśmy załogę przedstawicieli handlowy. Na tym jednak nie poprzestajemy. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku otworzyliśmy sklep internetowy, udoskonalając go wciąż o nowe funkcjonalności.. Zachęcamy do śledzenia profilu REM Elbląg https://rem-elblag.pl/ by być na bieżąco z naszymi ofertami pracy. Pozdrawiamy, Zespół REM.
Czy w Rem Elbląg Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za zapytanie. Jak najbardziej, organizujemy szkolenia zewnętrzne. Zachęcamy do kontaktu w celu zdobycia szczegółowych informacji. Pozdrawiamy, REM Elbląg
Dzień dobry. Dziękujemy za to pytanie. Tak, w REM są szkolenia zewnętrzne, umiejętności miękkich, jak i twardych jak Excel prowadzone oraz produktowe prowadzone przez przedstawicieli naszych autoryzowanych producentów. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do dyspozycji. Pozdrawiamy, REM
Czyżby nikt z pracujących w firmie osób nie wiedział o tym forum dla pracowników? Liczyłem, na opinie o pracy tym bardziej, ze mam zamiar aplikować.
Cześć, ja pracowałem w tej firmie dłuższy czas. Aktualnie z tego co wiem firma przechodzi duże zmiany. Firma zarządzana jest przez 2 prezesów Pan Rudzki i Pan Majewski dlatego firma nazywa się REM, miało być Rudzki and Majewski. Dyrektorem operacyjnym, jak i handlowym przez bardzo długi czas była córka Pana Rudzkiego. Aktualnie przesunięta na stanowisko, nie związane z handlem. Przez rok przewinęło się wielu handlowców, w dużej mierze ze względu na trudne do wyrobienia targety. Pierwszą premię za wykonanie targetu, można spodziewać się po około roku czasu jak nie dłużej. Aktualnie firma zatrudnia 4-6 handlowców terenowych, do tego jest dyrektor handlowy. Firma bardzo mocno zależna jest od firmy SKF, od której dostają zadania do wykonania, dodatkowo SKF jest dosyć trudny w kontaktach. Jeżeli chodzi o produkty nie są najtańsze i dlatego szefostwie zależy na zatrudnieniu, ludzi którzy mają swoje portfolio kontrahentów. Plusem jest też samochód do dyspozycji prywatnej, jak i laptop, oraz telefon. Samochód to albo Skoda Octavia lub Skoda fabia w kombii. Jeżeli chodzi o zespół pracowników w Biurze obsługi klienta, oraz w zakupach i magazynie. Jest to bardzo zgrana paczka przyjaciół, która jest otwarta dla handlowców tylko trzeba chcieć z nimi współpracować. Największymi plusami w firmie są: + Znane produkty + Duża swoboda działania (sam układasz sobie pracę) + Auto do użytku własnego + Karta sportowa + Miła atmosfera z ludźmi wewnątrz firmy. Minusy natomiast są takie: - Praktycznie brak podwyżek - Trudne targety do wyrobienia - Nastrojowość szefostwa, bardzo często wybuchowość - Firma rodzinna, trudny awans na wyższe stanowiska - Drogie produkty - Duża zależność od dostawców - Stres - Częsta rotacja handlowców ( nie chcą pracować w takich warunkach) Mam nadzieję, że troszeczkę pomogłem. Moja ogólna ocena jest neutralna w zasadzie dlatego, że praca w handlu odznacza się takimi, a nie innymi prawami, ale w dużej mierze BOK, Magazyn i Zakupy, oraz dziewczyny z księgowości Kasia i Ania ciągną tą firmę do góry, natomiast wyrzuty kadry zarządzające nieco zniekształcają obraz tej firmy.
Jak zawsze, są plusy i minusy. Ja już tam nie pracuję, ale uważam, że jak ktoś lubi branżę techniczną, to jest to firma dla niego. Jak to na stanowisku handlowca raz idzie lepiej raz gorzej, ale efekty jak ktoś pracuje zawsze będą- maszyny są prawie wszędzie i się przecież od czasu do czasu psują... Jak ktoś normalnie pracuje, to nie wierzę, zeby mu tam ktoś robił pod górę. Zarobki nie najgorsze, mogły by być trochę wyższe, ale w dużej mierze zależą od wyników (podstawa + prowizja). Samochod do dyspozycji + laptop, standardowo na tym stanowisku... Aha, zaletą Remu jest to, że mają produkty premium, to znaczy nie trzeba nikomu wciskać jakiegoś "szajsu" - jest łatwiej dogadac się z klientem. Wcześniej pracowałem u konkurencji, to na tej podstawie mogę powiedzieć, że Rem jest bardziej cywilizowany. Pracownicy w większości ok. , można pogafać. Ogólnie polecam.
Odpowiadając na Twoje pytanie... Firma jest relatywnie mała, nikt nie chce się narażać "władzy", a pisanie krytycznie o pracodawcy może powodować że staniesz się celem ataków...
Czy można liczyć na wypłaty tygodniowe ?
Pracuję dla firmy REM od wielu lat. Firma jest w fazie ogromnych zmian i fakt, że pani dyrektor przejęła stery w momencie odejścia kluczowych pracowników, z brakami w kadrze i zarządzającej jak i na stanowiskach handlowych oraz światowej sytuacji pandemicznej nie pomógł w procesie wprowadzenia tych zmian. Jednak uważam, że mimo tym trudnościom w firmie dzieję się wiele dobrego. Podziwiam zaangażowanie pani dyrektor, która mimo przeciwnością cały czas motywuje zespół do działania i konsekwentnie wprowadza usprawniania. Pewne systemy zarządcze są w firmie od lat i trudno je zmienić, ale odkąd wprowadzane są zmiany, warunki pracy w firmie bardzo się polepszyły. Martwi mnie rotacja pracowników na stanowiskach przedstawicieli, ale z tego co obserwujemy w firmie, po prostu nie byli z branży i ciężko im było zaistnieć na naszym konkurencyjnym rynku. Zawsze można znaleźć wytłumaczenie na brak swojego sukcesu. Osoby, które mają doświadczenie zostają i są zaangażowane we współprace z nami. Atmosfera wewnątrz firmy też jest bardzo dobra. Szczerze polecam.
Szczyt żenady osiągacie, pisząc w jednym dniu tyle wiadomości. Przecież to jest oczywiste. Dlaczego pracowniku z długoletnim stażem - skoro Ci się tak podoba i pracowniku już nie pracującym, ale też Ci się podoba nie podpiszecie się z imienia ? Gdyż nie istniejecie. Sposób pisania jest taki sam jak wywód Pani powyżej. Żenujące zakończenie roku, żenujące spychanie swoich porażek na ludzi którzy was zostawili, żenujące jest to również, że wcale się nie zmieniacie. Osoby które mają doświadczenie - czyli wszyscy, od was odeszli lub uciekli. Trzymam kciuki zatem za nowy rok dla was.
Cóż, jest to jedyna firma o której nic dobrego nie mogę napisać. Byłem pracownikiem podczas zarządzania (co nie jest odpowiednim słowem akurat do pracy Pani Dyrektor Operacyjnej) Angeliki Rudzkiej. Permanentna inwigilacja, brak jakiejkolwiek kontroli nad relacjami rodzinnymi, brak profesjonalizmu i wszystko otoczone złota wstążka kłamstw. Składane obietnice bez pokrycia, nieustanne przypominanie się, o wszystko. Przykaz napinania atmosfery między głównym dostawca firmy jest tak żenujący, jak cotygodniowe CALL’e - na których celebruje się kłamstwa i nic poza tym. Pani Dyrektor (już zdegradowana) zaprzecza swoim zadaniom które nakłada swoim pracownikom. Brak szacunku do tej osoby pojawia się w pierwszym miesiącu pracy. Elaborat jest zbyteczny, gdyż pracownicy uciekają z tej firmy szybciej niż jeździ się na niemieckich autostradach. Poważni klienci jak i główny dostawca głośno się śmieją z rotacji i pracy w tej firmie. Aktualnie w tej firmie nie jest zatrudniony handlowiec z większym stażem niż rok. Uważam, iż Prezesi sami są dobrymi ludźmi, ale ich zaufanie które posiadają osoby na stanowisku dyrektorskim w tej firmie doprowadzi do jeszcze większej tragedii niż jest obecnie. Brak profesjonalizmu i zasady handlowania z końca lat 90. Szkoda.
Bardzo dziękuję za ten wpis, to bardzo pouczające. Jeszcze bardziej zostałam utwierdzona w przekonaniu, że tak wymagające zadanie jak zarządzanie to ogromna sztuka i nie jest możliwe w pojedynkę, bez współpracy konkretnych ludzi na kierowniczych stanowiskach, odpowiedzialnych za swoich ludzi, nieustannie ich wspierających, poszerzając możliwości rozwoju. Starając się utrzymać w ciągłości pracę każdego działu, nie poświęca się znacznej uwagi każdemu z osobna. A właśnie o to w biznesie chodzi, o indywidualne podejście. Wszyscy jesteśmy dla siebie wzajemnie Klientami i cenimy indywidualność. Na szczęści zarówno ja, jak i Zarząd wyciągamy wnioski i mamy to samo stanowisko. Zależy nam aby REM był dobrym miejscem pracy, chcemy aby chciało się tu po prostu być, wspólnie pracować, osiągać cele zarówno naszych Klientów, jak i nasze osobiste. Korzystając z okazji chciałam serdecznie podziękować moim współpracownikom z Biura Obslugi Klienta, z Zakupów, Administracji i Magazynu. Za ich ogromne zaangażowanie. Był to ciężki rok. Szczególnie dziękuję za cierpliwość przy tak dużej rotacji handlowców, którzy bez doświadczenia dostali pełne wsparcie od całej Załogi. W czasie pandemii, pracy zdalnej, nie jest łatwo powiększyć zespół i zbudować relacje zarówno z Klientami, jak i ludźmi z pracy. A mimo to wspólnie zrobiliśmy naprawdę bardzo dużo. Pod względem sprzedaży i innowacji, to najlepszy rok dla Naszej Firmy, dla firmy REM. Najlepszy jubileuszowy rok. Liczę, że ten trend będzie tylko wzrostowy. Reprezentujemy marki Premium. Tak, to produkty wysoko cenione, ale i najwyższej klasy. Cenimy naszych dostawców za jakość. Wierzymy, że odpowiedzialny i zrównoważony biznes to przyszłość i takie rozwiązania proponujemy Naszym Klientom. Na pokładzie jest już z Nami Dyrektor Handlowy z 19 letnim stażem w branży. Z tym doświadczeniem, motywacją, nowymi narzędziami jak e-commerce, który przedstawimy Państwu w styczniu, określonym planem rozwoju na kolejne lata, z zaangażowaniem pionu biura, magazynu, jak i współpracujących z nami od lat, odnoszących sukcesy handlowców, wchodzimy w Nowy Rok. Serdecznie zapraszam do współpracy, zapraszam na nasz pokład. Żagle są ustawione, zaostrzyliśmy kierunek. Azymut - współpraca, rozwój i wspólny sukces.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rem Elbląg Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Rem Elbląg Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rem Elbląg Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!