Macie już ten chaos i chaotycznych ludzi poogarnianych? Bo widełki jak dla mnie nadal dość atrakcyjne i też sobie zdaję sprawę z kryzysu w branzy, więc trochę zniosę. Ale calli po godzinie od terminu to na pewno nie. So?
W waszych opiniach pojawia się często zdanie, że firmie brakuje organizacji. Te opóźnione spotkania itp to jakieś pojedyncze sytuacje czy często się to zdarza? Chciałabym aplikować gdzieś gdzie będę się rozwijać, czy tutaj nie zmarnuje swojego czasu? W ogóle to mógłby podać ktoś widełki jakies?
Powiedzieć że w tej firmie panuje chaos to jak nic nie powiedzieć. Osoba odpowiedzialna za projekt potrafiła umówić się dzień wcześniej na piątek na godzinę 16:00 na spotkanie po czym spóźnić się 30/50min po czym zacząć bezsensownie plotkować, a przy ustaleniu jakiś sensownych rzeczy (które odbywały się poza godzinami pracy), stwierdzić że w poniedziałek zrobi kolejnego calla by obgadać z czym pojawiły się trudność/ jak wygląda progres.
Tak w pełni zgadzam się w tą opinią. Jako inny były pracownik również spotykałem się z takim traktowaniem i totalnym niezrozumieniem tej osoby. Brak profesjonalnego podejścia, poszanowania drugiej osoby. Spotkania utykały w martwym punkcie, z reguły nie wnosiły nic wartościowego, polegały na zmienianiu funkcjonalności w kółko, nie były w żaden sposób zorganizowane i panował chaos tak jak zostało to wspomniane.
Czy w Roboticket Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy Roboticket Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Pośrednio było możliwe załatwienie sobie karty z innej firmy, ale i tak trzeba było sobie za nią zapłacić.
Jako były pracownik mogę powiedzieć, że opinia jaka została już tutaj wystawiona na temat firmy Roboticket wcale mnie nie dziwi, ponieważ praca tam to jedna wielka dezorganizacja. Zdarzało się niejednokrotnie, że przydzielane były mi zadania, a np. po tygodniu dowiadywałem się, że już dawno mogłem danego zdania nie realizować, ponieważ funkcjonalność została wycofana, oczywiście bez poinformowania pracownika. Potwierdzam nie było żadnej ewidencji czasu pracy. Od początku przedstawiane są pracownikom wizje rewolucyjne, a tak naprawdę przez ponad 2 lata mojej pracy tam nie nastąpiła żadna rewolucja, a nawet wręcz przeciwnie, praca z reguły w starych technologiach. Jeden z szefów rzuca wyzwania frontendowcom w negatywnym tego słowa znaczeniu. Jednego dnia przychodzi z wizją zrobienia czego w pewien sposób, a drugiego, że to co zostało zrobione trzeba zrobić zupełnie inaczej, niejednokrotnie sugerując, że jest to wina dewelopera, a nie przecież jego samego. Dodatkowo firma nie chciała wypłacić 100% wypracowanego wynagrodzenia w czasie rozwiązywania umowy, powołując się na złą sytuacje z powodu covid-19 i stworzone argumenty o nieefektywnej pracy (gdzie przez kilka miesięcy pracy za część wynagrodzenia, ale w pełnym wymiarze nie pojawiła się informacja/rozmowa, że firma nie jest zadowolona z mojej pracy, a pojawiła się dopiero po kilku miesiącach przy ostatecznym rozliczeniu), a zobowiązała się we wcześniejszych rozmowach do zwrócenia całości wypracowanego wynagrodzenia. Kontrastem tej negatywnej opinii pozostaje jednak fakt, że zespół pracowników to ludzie z szeroką wiedzą w swojej dziedzinie, natomiast tak jak napisałem spotyka się on z betonem w postaci szefostwa.
Nie polecam tej firmy z kilku powodów. Pierwszy powód to całkowity brak profesjonalizmu w prowadzeniu rekrutacji. Firma zdaje się szuka osób, które zgodzą się na bardzo niejasne warunki zatrudnienia. Osoby decyzyjne nie potrafią wskazać formy prawnej zatrudnienia mgliście zasłaniając się brakiem czasu i tym że im się zwyczajnie nie chce. W zasadzie nie wiadomo co będziesz robić, kiedy to będziesz robić, kto tę pracę będzie weryfikował i w jaki sposób będzie rozliczana finansowo. Po drugie, firma nie przywiązuje wagi do dokumentów twierdząc, że to bzdura i nikt na Świecie nie robi interesów w oparciu o zapisy umów. To według nich spowalnia proces biznesowy. Przeszedłem rekrutację i zaproponowano mi stanowisko AWS DevOps/database administrator z ustaleniem pensji na poziomie ok. 12 tyś. brutto/miesiąc. Początkowo miała być UoP, później przekształciła się w UoD. Ostatecznie zapropono mi UZ, przy czym nie określono zadań, a wynagrodzenie ustalone zostało w wysokości 50 zł brutto/godzinę pracy na podstawie ewidencji czasu pracy. Problem w tym, że Firma nie posiada żadnego systemu ewidencjonowania czasu pracy, a i nie przedstawiła żadnego zakresu prac do wykonania w ramach Umowy Zlecenia. Podsumowując - nie wiem co mam do wykonania w ramach Umowy, nie wiem w jaki sposób ma nastąpić rozliczenie pracy i kiedy ono nastąpi. (usunięte przez administratora)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Roboticket Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Roboticket Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.