Opinie o Roboticket Sp. z o.o. w Poznań

1/5
Na podstawie 4 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Roboticket Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Roboticket Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Roboticket Sp. z o.o. w Poznań

zefir Nowy wpis
Inne

Macie już ten chaos i chaotycznych ludzi poogarnianych? Bo widełki jak dla mnie nadal dość atrakcyjne i też sobie zdaję sprawę z kryzysu w branzy, więc trochę zniosę. Ale calli po godzinie od terminu to na pewno nie. So?

Marta Nowy wpis
Inne

W waszych opiniach pojawia się często zdanie, że firmie brakuje organizacji. Te opóźnione spotkania itp to jakieś pojedyncze sytuacje czy często się to zdarza? Chciałabym aplikować gdzieś gdzie będę się rozwijać, czy tutaj nie zmarnuje swojego czasu? W ogóle to mógłby podać ktoś widełki jakies?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Marta

Takie sytuacje zdarzały się cały czas.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Marta

Generalnie nie polecam. Istnieją zdecydowanie lepsze firmy do rozwijania się.

na szczęście były
Były pracownik

Powiedzieć że w tej firmie panuje chaos to jak nic nie powiedzieć. Osoba odpowiedzialna za projekt potrafiła umówić się dzień wcześniej na piątek na godzinę 16:00 na spotkanie po czym spóźnić się 30/50min po czym zacząć bezsensownie plotkować, a przy ustaleniu jakiś sensownych rzeczy (które odbywały się poza godzinami pracy), stwierdzić że w poniedziałek zrobi kolejnego calla by obgadać z czym pojawiły się trudność/ jak wygląda progres.

Inny były pracownik
Były pracownik
@na szczęście były

Tak w pełni zgadzam się w tą opinią. Jako inny były pracownik również spotykałem się z takim traktowaniem i totalnym niezrozumieniem tej osoby. Brak profesjonalnego podejścia, poszanowania drugiej osoby. Spotkania utykały w martwym punkcie, z reguły nie wnosiły nic wartościowego, polegały na zmienianiu funkcjonalności w kółko, nie były w żaden sposób zorganizowane i panował chaos tak jak zostało to wspomniane.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Roboticket Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Nick
Kandydat
@Pytanie

Mało co ta firma oferuje ale to akurat tak.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie Roboticket Sp. z o.o. na stanowisko Back-end Senior Developer? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
Pytanie
 Pytanie

Czy Roboticket Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Pośrednio było możliwe załatwienie sobie karty z innej firmy, ale i tak trzeba było sobie za nią zapłacić.

Były pracownik
Były pracownik

Jako były pracownik mogę powiedzieć, że opinia jaka została już tutaj wystawiona na temat firmy Roboticket wcale mnie nie dziwi, ponieważ praca tam to jedna wielka dezorganizacja. Zdarzało się niejednokrotnie, że przydzielane były mi zadania, a np. po tygodniu dowiadywałem się, że już dawno mogłem danego zdania nie realizować, ponieważ funkcjonalność została wycofana, oczywiście bez poinformowania pracownika. Potwierdzam nie było żadnej ewidencji czasu pracy. Od początku przedstawiane są pracownikom wizje rewolucyjne, a tak naprawdę przez ponad 2 lata mojej pracy tam nie nastąpiła żadna rewolucja, a nawet wręcz przeciwnie, praca z reguły w starych technologiach. Jeden z szefów rzuca wyzwania frontendowcom w negatywnym tego słowa znaczeniu. Jednego dnia przychodzi z wizją zrobienia czego w pewien sposób, a drugiego, że to co zostało zrobione trzeba zrobić zupełnie inaczej, niejednokrotnie sugerując, że jest to wina dewelopera, a nie przecież jego samego. Dodatkowo firma nie chciała wypłacić 100% wypracowanego wynagrodzenia w czasie rozwiązywania umowy, powołując się na złą sytuacje z powodu covid-19 i stworzone argumenty o nieefektywnej pracy (gdzie przez kilka miesięcy pracy za część wynagrodzenia, ale w pełnym wymiarze nie pojawiła się informacja/rozmowa, że firma nie jest zadowolona z mojej pracy, a pojawiła się dopiero po kilku miesiącach przy ostatecznym rozliczeniu), a zobowiązała się we wcześniejszych rozmowach do zwrócenia całości wypracowanego wynagrodzenia. Kontrastem tej negatywnej opinii pozostaje jednak fakt, że zespół pracowników to ludzie z szeroką wiedzą w swojej dziedzinie, natomiast tak jak napisałem spotyka się on z betonem w postaci szefostwa.

Jednak nie naiwniak.

Nie polecam tej firmy z kilku powodów. Pierwszy powód to całkowity brak profesjonalizmu w prowadzeniu rekrutacji. Firma zdaje się szuka osób, które zgodzą się na bardzo niejasne warunki zatrudnienia. Osoby decyzyjne nie potrafią wskazać formy prawnej zatrudnienia mgliście zasłaniając się brakiem czasu i tym że im się zwyczajnie nie chce. W zasadzie nie wiadomo co będziesz robić, kiedy to będziesz robić, kto tę pracę będzie weryfikował i w jaki sposób będzie rozliczana finansowo. Po drugie, firma nie przywiązuje wagi do dokumentów twierdząc, że to bzdura i nikt na Świecie nie robi interesów w oparciu o zapisy umów. To według nich spowalnia proces biznesowy. Przeszedłem rekrutację i zaproponowano mi stanowisko AWS DevOps/database administrator z ustaleniem pensji na poziomie ok. 12 tyś. brutto/miesiąc. Początkowo miała być UoP, później przekształciła się w UoD. Ostatecznie zapropono mi UZ, przy czym nie określono zadań, a wynagrodzenie ustalone zostało w wysokości 50 zł brutto/godzinę pracy na podstawie ewidencji czasu pracy. Problem w tym, że Firma nie posiada żadnego systemu ewidencjonowania czasu pracy, a i nie przedstawiła żadnego zakresu prac do wykonania w ramach Umowy Zlecenia. Podsumowując - nie wiem co mam do wykonania w ramach Umowy, nie wiem w jaki sposób ma nastąpić rozliczenie pracy i kiedy ono nastąpi. (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Roboticket Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Roboticket Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Roboticket Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Roboticket Sp. z o.o.
  • Górecka 30
    60-201 Poznań
  • NIP: 7792436709 REGON: 363120705 KRS: 0000589112
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii