trochę negatywow o nich sie zebrało ale działają od wielu lat więc chyba nie może być aż tak źle… wiecie jakie moga byc plusy odnośnie warunków skoro ludzie jednak chcą pracować?
Ludzie najczęściej boją się zmian i dlatego siedzą w starych strukturach. Na szczęście mamy inny wybór. W moim przypadku to firma ma podpisaną umowę z nimi, ja osobiście nigdy nie skorzystam już z ich usług.
Rozumiem że każdy boi się zmian szczególnie przed emeryturą.Tu jest dużo starszych pracowników czy młodych też przyjmują i nikt na to nie patrzy?
Obsługa bardzo nie miła od lat. Pan który przyszedł naprawić sprzęt, był merytorycznie nie dostępny, jakby z innej planety. Oczywiście powierzchownie zajrzał i stwierdził, że może być wymiana sprzętu lub zwrot gotówki. Prawdą jest że sprzęt jest do naprawienia. Firma godna pożałowania !!!!! Dziwię się, że funkcjonują jeszcze na rynku. Pozdrawiam cieplutko
Czy kwota 3300 PLN to dobra stawka w firmie Zakład Usługowo-Handlowy Okazja Mirosław Korsak?
Odradzam kroją ludzi z kasy poprawka po pierwszym techniku który wymieniał łożyska dokręcenie jednej nakrętki wynosi 175 złotych kpina odradzam.
Nie [polecam tego serwisu masakra brak szacunku ze strony Pni która jest pyskata i cwaniara
Pracujace w tym serwisie technicy sa osobami kompletnie nie kompetentnymi..Zatrudnia sie chyba osoby po szkole zawodowej ktore nie maja zadnego zielonego pojecia. Omijac dalekim lukiem.
Witam tak jak pan pisze.. ja z nimi miałam ogromne problemy, sprawę i problem rozwiązał rzecznik praw konsumenta... Zenaga co to za ludzie i co to za serwis!!!
Nie polecam. (usunięte przez administratora) i brak kultury to chyba priorytet w tej firmie, o czym moglam się sama przekonać. Pralka na gwarancji a Pan zaczął swoje filozofie, po czym jak powiedziałam jakie są objawy uszkodzenia zaczął podnosić głos po czym nie naprawiajac urządzenia wyszedł. Omijajcie szerokim łukiem ten pseudo zakład naprawy. Spraw zgłoszona do producenta pralki o zmianę serwisu i wyciągnięcie konsekwencji z zachowania i podejście do reklamacji.
Czy w zakładzie przyjmują osoby z orzeczeniem?
Nie polecam serwisu.Po zgłoszeniu pralki do Wirpoola po tygodniu przyjechał pan serwisant po spojrzeniu fachowym okiem stwierdził że pralka ma takie uszkodzenia że gwarancja nie obejmuje a koszt naprawy przekroczy wartość pralki. Chciał bym poinformować że koszt naprawy wyniósł 30zł a wymieniony został jeden amortyzator. A więc wniosek jest jeden niech pan serwisant zmieni kwalifikacje.
@NowakJan dlaczego tak odradzasz tą firmę?
TRAGEDIA !!! Proszę omijać SZEROKIM łukiem!!
Nikomu nie polecam tego serwisu. Serwisant kompletnie nie kompetentny 3 razy byl u mnie widzial urzadzenie a caly czaz zamawial zla czesc po czym stwierdzil ze nie da sie jej naprawić. Zbywali mnie przez miesiac. Mowil ze zadzwoni a nie dzwonil. Nie kontaktowal sie ze mna. Gdy dzwonilam odbierała niemila pani perfidnie rozlaczajaca sie w trakcie rozmowy. Z CALEGO SERCA NIE POLECAM
Panowie z serwisu z kulturą to mają tyle wspólnego co świnia z księżycem. (usunięte przez administratora) wylewa się w każdym słowie. Nie polecam tej firmy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.