Własnie skończyłem z tą psełdo firmą typowy polski Januszex z ich nieudolnymi pracownikami z biura w Gnieźnie którzy zasiedzieli się w tej firmie wiele lat ,niewiele potrafią ale są zdesperowani żeby bronić swojej pozycji,dodać do tego kompleksy i wychodzi toksyczna mieszanka nigdy nie widziałem bardziej dysfunkcjonalnego zarządzania niż w tej firmie
No ale jak się zasiedzieli to znaczy że chyba zatrudniają na jakiś dłuższy czas? Mam nadzieję że ta atmosfera nie ma w żaden sposób wpływu na kasę...
Tak to wszystko prawda. Też już kilka lat temu skończyłem z tą pato firmą. Pinokio to zwykły ob, sz, cz, y, mur tak samo jak Karolina i Jacenty
Nie uzasadniacie mimo wszystko dalszych konsekwencji. Jeśli jest toksycznie bo ktoś na kogoś gada to czemu nikt tego jeszcze gdzieś nie zgłosi? co blokuje?
Nie polecam pracy w tej "firmie" zarządzanej obecnie przez ludzi którzy największy nacisk kładą na jak nakwieksze zarobki kosztem braku szacunku do pracownika oraz zapewnienia jakiekogo kolwiek pociucia szacunku dla kierowcy. Normalni kierowcy którzy chcą tam pracować lub jeszcze pracują są traktowani jak najgorszy sort bo jeśli nie chcą wstąpić do jakiegoś wewnątrzengo zgrupowania tzw. Przyjaciół(usunięte przez administratora) lub innego podobnego zgrupowania przyjaciół wzajnej adoracji uprzejmie donoszaccych dla własnych korzyści.Nie wierzcie tez we te super zarobki bo nigdy się nie doliczcie ile zarobicie No chyba że będziecie sprzedawać paliwo jak większość tam pracujących kierowców co ludzie w biurze niby wudaja ze nic nie wiedzą że taki precedens miejsce ale może dlatego w zamian że nie "widzą" lubią bardzo często nagawywac kierowców do łamania czasu pracy bo coś im się nie zepnie w planowaniu.Rotacja ludzi jaka tam jest o czymś świadczy że ludzie którzy robili tu po kilkanaście lat odchodzą a nowi to są większości ludzie z tzw łapanki obiecują złote góry a w rzeczywistości jest tylko wielkie (usunięte przez administratora) z kolegami z Rumunii na holenderskich bazach gdzie wy jako pracownicy tej sej firmy tylko innego odzialu jesteście niżej w hierarchii niż myszy latające po placu. Nie ważne tez czy będziesz pracować ważne że się koła kręcą i na głowę nie pada więc nie ma na co narzekać tylko cieszyć się ze praca jest tak wielkość ludzi myśli tam pracujących. Kierowcy którzy mieli swój honor oraz większe ambicje niż bycie traktowanym jak przedmiot do pracy przez wielce "wyuczonych i wkfalifikowanych planistów" co nawet nie mają pojęcia jak samochód ciężarowy jest zbudowany oraz o znajomości czasu pracy kierowcy mają takie same pojęcie jak o wyliczaniu tras prze google maps bez uwzględnienia że google maps nie jest przystosowane dla ciężarówek. Więc ludzi zastanówcie się czy chcecie wracać po 15h pracy w dzień zjazdu dodatkowe 15h jak nie więcej bo nie jest to warte tych zarobków.
(usunięte przez administratora)Karastrofalna firma. Zarobki Niskie. Dojazdy do pracy masakra. Wysocy specjaliści od spedycji (usunięte przez administratora) Gościu od rotacji tak samo nie wiadomo kogo udaje. (usunięte przez administratora)
Pierwszy raz widzę takie akcje z donoszeniem nawet na swoich. Czyli o co zazwyczaj sie doczepiają? Chce wiedzieć na co lepiej uważać
Uważać na wiśniowego, pudełka, świat ogólnie dać sobie spokój. Biuro też jedna wielka porażka. Nie e mówią prawdy jak jest. Jeszcze na Jonnego, M Lepiej dać sobie spokój z firmą.
Jak już komuś zarzucasz kłamstwo to przydałoby sie doprecyzowanie. W czym powiedzieli nieprawdę?
Np. O tym że kierowcy są ściągani do pracy na nie sprawny sprzęt, mimo zgłaszania przez kierowców usterek nie są one usuwane jak powinno być tylko tanim kosztem tak żeby koła się krecicly a nie ważne że często naczepy również to są wraki na kołach które mają już swoje lata świetności za sobą brak należytego sprzętu do zabezpieczania ładunków na stanie pasy które nadają się w 90% na śmietnik. Kierowca ma tam jie myśleć o tym coś się psuje tylko pracować i nie marudzić bo ludzie od myślenia nad dobrem kierowcy są w biurze, tzn."planisci" którzy szukają zleceń bez sprawdzania czy kierowca na ma stanie potrzebny sprzęt co wymaja w zleceniu a jak nie ma to ma sobie sam zorganizować na własną rękę od innych kierowców.
To wszystko prawda. Johnny eroto..man,, donosił i donosi. Sprzęt to szrot. W najgorszym stanie są naczepy. Można przypuszczać, że żadna firma nie ma tak złego taboru. W autach brud i (usunięte przez administratora) Część donosicieli handluje paliwem na stacji koło Roermond w kierunku Dr Część kradnie z naczep stare łachy. Szlaufy są do tego zmuszone bo biuro (usunięte przez administratora) kierowców. Gdzie są kwity z wypłaty?
A normalny pracownik jak zgłasza że coś jest nie tak to jest mieszany z błotem bo nie ma prawa domagać się sprawnego sprzętu tylko ma mówione ze oni wszystko robią co mogą ale jak zwykle wiadomo ma być robione tanie i dobrze. A później się okazuje tak jest robione ze wszystko się rozsypuje w trakcie jady ze coś nie działa A ze naczepa się hamulce blokują podczas jazdy lub brak hamulców w ciągnikach itp. kwitki z wypłat to już legnegda firmowa wielu mówi że są ale nikt nie widzial.
To nie jest jakieś sprzeczne ze donosiciele robią takie rzeczy co piszesz? Poza tym skoro sami donoszą a jest zasada oko za oko to czemu milczycie?
Fanie to wygląda praca ok ,duzo zlecań ,ale tez fajna kasa i co dla mnie naj3ważniejsze jak w zegarku.Nigdy nie meusisz sie martwic ,że obsuwa z przelewaem .Spokój fiansowy to jest to a ja uwielbiam jeździc ,więć dla manie rewelacja..
Kierowcy zaczynają z tej firmy uciekać niema stałych zleceń jest słynna robota PL brana bóg wie skąd ! Firma jest ostatnim trybem w chierarchi transportowej,pobory gorzej niż m@rne chodzą słuchy o dalszych odejściach kierowców, szefostwo nic nie robi by to zachamować,a może ktoś celowo prowadzi do upadku?
Lidia byłaś na sumie? To na pewno pomodliłaś się ot żeby cię nie zamknęli zato że wypłacasz wynagrodzenie pod stołem z ominienciem Polskiego urzędu skarbowego,na Białorusi i w rosji to normalne ,ale tu!!!pewnie doradca ma znajomych jak w sądzie ale czy na pewno?
Placenie bez opodatkowania składek faktycznie jest nie niezgodne z prawem. Jaki jednak masz dowód ze piszesz tego typu zarzuty?
Byłem w US i pytałem się co do płacenia wynagrodzeń pod stołem w kopercie bo dosyć groźnie to napisałes oskarżenia ,nikt nie jest świetą krowa podatki są obowiązkowe i tyle i żaden karol Piotr czy lidia nie są ponad nim można to zgłosic w swoim miejscu zamieszkania i każde zgłoszenie a tym bardziej na firmę jest sprawdzane dokładnie sprawdzane i nie ważne że jakiś tam karol czy piotrek ma znajomości u siebie jego przestępstwo oto ścigane aludzie którzy tak postepują są przestępcami taką wykładnie dostałem w US i co ty nato? Zadzwońcie do Moskwy o interwencję?
Az nie wiem czy skaladac tu do was cv czy nie, atmosfera to chyba u was lezy az strach pomyslec. W ogóle o niskich stawkach piszecie ale chyba nie placa tak zle skoro nadal pracujecie?
Pracują ci tam większości co paliwo sprzedają więc im się kasa zgadza a normalny pracownik który chce tylko wykonywać pracę dużo nie zarobi bo jak to góra ma w zwyczaju jak coś da lub obieca to obwieści pracownika że formą bardzo nadciąga swój budżet kosztem dania czegoś od siebie.
Z tym pobieranym paliwem to jedziecie po bancie akurat. firma mogłaby mieć faktycznie na to wywalone? Albo tak mało kasy z tego jest albo oni wcale tego nie robią w wy koloryzujecie
Niema żadnej jazdy bez trzymanki przoduje w sprzedawaniu paliwa kierowca "Ś"kolega szefa Karola i doradcy Piotra sprzedaje paliwo oto nie 50l a od 300do 500l później kupuje drogi alkohol daje w biurze i dostaje leprze trasy biuro wie otym .tylko nikt z biura z jakiegoś powodu nie reaguje ś ma po prostu fory .
Ludzi bawiących się w handel jest więcej niz tych nie handlujących ale wiadomo swój swego nie wsypie chyba że ktoś nowy sprzeda więcej niż oni lub bedzie bardziej pazerny to już co innego. A biuro o tym do dobrze wie co się z czym ma I kto handluje tylko udaje że nie wie a precedens trwał jeszcze za starego prezesa.
(usunięte przez administratora)Karastrofalna firma. Zarobki Niskie. Dojazdy do pracy masakra. Wysocy specjaliści od spedycji (usunięte przez administratora) Gościu od rotacji tak samo nie wiadomo kogo udaje. (usunięte przez administratora)
Pierwszy raz widzę takie akcje z donoszeniem nawet na swoich. Czyli o co zazwyczaj sie doczepiają? Chce wiedzieć na co lepiej uważać
Uważać na wiśniowego, pudełka, świat ogólnie dać sobie spokój. Biuro też jedna wielka porażka. Nie e mówią prawdy jak jest. Jeszcze na Jonnego, M Lepiej dać sobie spokój z firmą.
Jak już komuś zarzucasz kłamstwo to przydałoby sie doprecyzowanie. W czym powiedzieli nieprawdę?
Np. O tym że kierowcy są ściągani do pracy na nie sprawny sprzęt, mimo zgłaszania przez kierowców usterek nie są one usuwane jak powinno być tylko tanim kosztem tak żeby koła się krecicly a nie ważne że często naczepy również to są wraki na kołach które mają już swoje lata świetności za sobą brak należytego sprzętu do zabezpieczania ładunków na stanie pasy które nadają się w 90% na śmietnik. Kierowca ma tam jie myśleć o tym coś się psuje tylko pracować i nie marudzić bo ludzie od myślenia nad dobrem kierowcy są w biurze, tzn."planisci" którzy szukają zleceń bez sprawdzania czy kierowca na ma stanie potrzebny sprzęt co wymaja w zleceniu a jak nie ma to ma sobie sam zorganizować na własną rękę od innych kierowców.
To wszystko prawda. Johnny eroto..man,, donosił i donosi. Sprzęt to szrot. W najgorszym stanie są naczepy. Można przypuszczać, że żadna firma nie ma tak złego taboru. W autach brud i (usunięte przez administratora) Część donosicieli handluje paliwem na stacji koło Roermond w kierunku Dr Część kradnie z naczep stare łachy. Szlaufy są do tego zmuszone bo biuro (usunięte przez administratora) kierowców. Gdzie są kwity z wypłaty?
A normalny pracownik jak zgłasza że coś jest nie tak to jest mieszany z błotem bo nie ma prawa domagać się sprawnego sprzętu tylko ma mówione ze oni wszystko robią co mogą ale jak zwykle wiadomo ma być robione tanie i dobrze. A później się okazuje tak jest robione ze wszystko się rozsypuje w trakcie jady ze coś nie działa A ze naczepa się hamulce blokują podczas jazdy lub brak hamulców w ciągnikach itp. kwitki z wypłat to już legnegda firmowa wielu mówi że są ale nikt nie widzial.
To nie jest jakieś sprzeczne ze donosiciele robią takie rzeczy co piszesz? Poza tym skoro sami donoszą a jest zasada oko za oko to czemu milczycie?
Zgłosicie firmę do PiP na początek albo do ITD Najlepiej złożyć pozew zbiorowy w kilku kierowców o niestosowanie się do przepisów pakietu mobilności. Warto też do US na nich donieść.
Nie uważasz że jakby firma miała coś za uszami to już dawno by mieli kłopoty z PIP ITD czy skarbówką? Poza tym ciężko pojąć skąd skarbówka Ci się jeszcze przyplątała do tych pozostałych skrótów.
Firma ma dużo za uszami niestosowanie się do pakietu mobilności płacenie w kopercie pod stołem lidzia wie co chodzi jeden z kierowców kupił sobie nawet nowy samochód za 50tys i nie zapłacił podatku ,zwalnianie bez powodu niestosowanie się do wyroku w niezależnego sądu RP, podsłuchy prywatnych telefonów kierowców podsłuchy nielegalne i filmowanie przez TX, kontakty z Rosjanami po wybuchu wojny na Ukrainie(usunięte przez administratora),no i pozostaje kwestia skończenia studiuw lub studium przez obecnego polskiego brak jakiejkolwiek informacji gdzie kiedy i co?,mało?
Powiem ci ze to co wypisales jest jak dla mnie tak mało wiarygodne ze naprawdę ciezko w to wierzyc. Bo rozumiem ze przy każdym zarzucie nikt nikogo za rękę bezpośrednio nie zlapal? Pewnie byłaby wtedy reakcja
Niestety na bank się tu kierowcy pracujący nadal nie złoża na pozew zbiorowy bo beda standardowo gadać co to firma zła i nie dobra a jak przyjdzie co do czego to bedą siedzieć cicho i bedą mówić że nie jest tak źle bo dostaną podwyżkę 200 brutto i nagle będą zadowoleni i nic nie będzie im przeszkadzać. Niestety są to tak zwane "chorągiewki" jak wyczują gdzieś korzyść to tak będą się dopasowywać do środowiska. A ci co by się by zebrali to już dawno nie pracują bo szkoda im było swojego czasu, zdrowia oraz własnej godności w tym toksycznym środowisku.
No to jak tam nadal siedza to chyba jest ok? A przynamniej nie ma tragedii, moze niektorzy musza sobie ponarzekac. Pytanie isc czy nie isc tam w takim razie?
Czemu tak sądzisz? Bo ktos ma odmienną opinię to pewnie zaraz fałszywka no naprawdę ale mi logika XD rozumiem że na odmienność zdań nie ma miejsca tam z Wami?
Jak oceniacie aktualnie atmosfere w firmie? Widze tu w ostatnim czasie kilka krytycznych (delikatni mówiac) wpisów na ten temat. Czy kierownictwo szuka jakichś rozwiązań, czy raczej konieczna jest oddolna inicjatywa?
Nie polecam pracy w tej "firmie" zarządzanej obecnie przez ludzi którzy największy nacisk kładą na jak nakwieksze zarobki kosztem braku szacunku do pracownika oraz zapewnienia jakiekogo kolwiek pociucia szacunku dla kierowcy. Normalni kierowcy którzy chcą tam pracować lub jeszcze pracują są traktowani jak najgorszy sort bo jeśli nie chcą wstąpić do jakiegoś wewnątrzengo zgrupowania tzw. Przyjaciół(usunięte przez administratora) lub innego podobnego zgrupowania przyjaciół wzajnej adoracji uprzejmie donoszaccych dla własnych korzyści.Nie wierzcie tez we te super zarobki bo nigdy się nie doliczcie ile zarobicie No chyba że będziecie sprzedawać paliwo jak większość tam pracujących kierowców co ludzie w biurze niby wudaja ze nic nie wiedzą że taki precedens miejsce ale może dlatego w zamian że nie "widzą" lubią bardzo często nagawywac kierowców do łamania czasu pracy bo coś im się nie zepnie w planowaniu.Rotacja ludzi jaka tam jest o czymś świadczy że ludzie którzy robili tu po kilkanaście lat odchodzą a nowi to są większości ludzie z tzw łapanki obiecują złote góry a w rzeczywistości jest tylko wielkie (usunięte przez administratora) z kolegami z Rumunii na holenderskich bazach gdzie wy jako pracownicy tej sej firmy tylko innego odzialu jesteście niżej w hierarchii niż myszy latające po placu. Nie ważne tez czy będziesz pracować ważne że się koła kręcą i na głowę nie pada więc nie ma na co narzekać tylko cieszyć się ze praca jest tak wielkość ludzi myśli tam pracujących. Kierowcy którzy mieli swój honor oraz większe ambicje niż bycie traktowanym jak przedmiot do pracy przez wielce "wyuczonych i wkfalifikowanych planistów" co nawet nie mają pojęcia jak samochód ciężarowy jest zbudowany oraz o znajomości czasu pracy kierowcy mają takie same pojęcie jak o wyliczaniu tras prze google maps bez uwzględnienia że google maps nie jest przystosowane dla ciężarówek. Więc ludzi zastanówcie się czy chcecie wracać po 15h pracy w dzień zjazdu dodatkowe 15h jak nie więcej bo nie jest to warte tych zarobków.
(usunięte przez administratora)
Gdy czytam takie pogróżki zaczynam sie zastanawiać z która strona jest tu faktyczny problem… nawet jeśli było coś z warunkami nie tak to nie można tego załatwić polubownie zamiast rzucać takie teksty do Internetu?
(usunięte przez administratora)na razie żadnych pogróżek niema .a co do załatwienia polubownie , wydać świadectwo pracy zapłacic co należy i koniec ale doradca firmy to uparty stary (usunięte przez administratora) i tyle a co do gruźb to ja je otrzymuje kierowcy którzy coś tam mają na sumieniu mają mię znaleźc i z@pier.olic ,jak ja się nie boję to mam jeszcze wnuczki (co kolwiek to znaczy) ale na pewno nie życzenie miłego dnia a ostatnio nawet to jak przyjdą ruski to pierwszy stanies pod sci@ną to jest wyznanie miłości ? Wystarczy że pójdę na policję i wyznam boję się!!!!!i skąd te groźby.
Dobrze rozumiem ze firma w takim razie nigdy z policja do czynienia nie miała? Bo takie pogróżki dla mnie też sa mało wiarygodne skoro nic jeszcze nie wyszło na swiatlo dzienne a firmy szybko skreslac nie chce bez dowodów
Nie ma czegoś takiego jak tajemnica zarobku jak muwi łodzią art 85&5-kp pracodawca na żądanie pracownika jest obowiązany udostepnic do wglądu dokumenty na których podstawie zostało obliczone jego wynagrodzenie.ewidencja i czas pracy 149&1kp a nie jak kłamieecie pracowników żeto tajemnica
A testował to ktoś czy dadzą w końcu do sprawdzenia? Fajnie ze uświadamiasz z tym wszystkim ale pewnie gdzieś sa jakieś haczyki podejrzewam. Nie lepiej na samej pracy sie skupić niż kopac sie z koniem?
Brzmi to tak jak walka z wiatrakami. Nie chciałbym pracować gdzieś gdzie warunki wynagrodzenia sa tak niejasne. tylko chyba nie zawsze wyjdziesz na taki minus skoro inni ryzykują?
Za co najczęściej mozna dostać kopa od samego biura? nie chciałbym żeby od razu mnie z torbami puścili a dość niefajnie o nich piszecie. lepiej całkiem sie wstrzymać?
Znam gościa z opowiadań i plus za odwagę ,jak ja mam wam ufać jak nierespektujecie wyroków sądowych w imieniu RP , wczoraj on a jutro ja lub inni , kłamiecie Oszu..jecie ale podsłuch prywatnych telefonuw kierowców to przegięcie pały ,niedajecie paskuw do wypłaty bo pani w biurze muwi że to tajemnica.ludzie myślicie że ktoś jest idiatą ,niechce mieć zwami nic doczynienia,
A ten podsłuch jak udowodnicie? No jak wiadomo to zbyt legalne nie jest więc ciekaw jestem jak teraz walczycie o swoje o ile faktycznie ktokolwiek jest poszkodowany
Witam. na Pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie dla kierowców. Nie podano systemu pracy ale podano zarobki. 56euro za dzień ??? Serio? A skoro jest dieta tzn że nie ma pakietu mobilności... Ewentualnie może ktoś to sprostuje?
I nabić więcej nie licz,4tygodnie pracy tydzień wolnego ale Pinokio zadzwoni do ciebie pod koniec 4tygodnia żebyś został na t tydzień odmówisz to boleśnie to odczujesz będzie ci robił nazłość jak będziesz mósiał zjechać pilnie do domu np pogrzeb chrzciny ból zęba to wyslą cię w przeciwną stronę atak będziesz się krecił wokuł komina bo panuje chierarhia lepszą robotę dostają ci którzy donoszą wszystko na wszystkich a auta stare mercedesy zaszczane mercedesy po starych dziadach z jeszcze gorszymi wymiennymi kontenerami typu BDF,a robota to (usunięte przez administratora) i robota PL czyli byle co z tablicy.
Robienie na złość pracownikowi to dziecinada. Mam nadzieję że nie leci po wypłacie jak ktos odmówi.
A to donoszenie to wiąże się z jakimiś benefitami? Bo w innym razie nie rozumiem po co ludzie mieliby to robić.... Chyba że to jakiś sposób na przetrwanie w tym miejscu?
A te ugody to zadawalające? Bo ludzie piszą że korzystali z adwokata a inni nie. I nie wiem jaki sposób jest lepszy
Donoszenie to skomplikowana sprawa ma raczej podłoże psychiczne związane na ogół w dzieciństwie i odcisneło swoje piętno w późniejszym życiu . Do donoszenia w firmie vdw zachecało kierownictwo i oczywiście pózniej wykorzystywano przeciwko tej osoby w 80procentach nic niezwiązane z pracy w moim przypadku posunięto się nawet do prowokacji w zaciszu domowym robieniem zdjęć bez mojej zgody w domu i wysyłanie to do firmy ,inny stwierdził że szczerością dziadek donosił na (usunięte przez administratora) i KGB tata na ubi SB milicję no to ja będę donosił do szefa temu akurat chodziło o zaistnienie i nagrody finansowe,Inny nawet posuwał się do robienia zdjęć (usunięte przez administratora) tak (usunięte przez administratora) co kto jadł ile wypił i czego a jak się narobiło do tych (usunięte przez administratora) specjalnie to też robił zdjęcia .obrzydliwe ten donosił bo prosił go oto pracownik biura,Iny poto aby ukryć swoje małe machlojek nielegalny druk tikietów parkingowych kradzież paliwa wypytywanie i przekazywanie do biura kto z kierowców się on@nizuje robienie zdjęcia kierowcą pod prysznicem tak to już chyba na zamówieniee poco to komu?ktoś powie,ano poto żeby to wykorzystać przeciwko tobie żeby dać np mediatorowi sądowemu żeby cieurobic pokazać jaki skuteczny jest w swoim fachu i przede wszystkim stronowac za firmą .jeden z pracowników biura wręcz się przechwalał że ma chaki na 100procent załogi. Ktoś powie to zabronione ale skuteczne.
Jak do teraz wyglądają te ucieczki kierowców o których wcześniej wspominali? Warunki zawsze można poprawić nic nie stoi na przeszkodzie według mnie. może chociaż podwyżka?
Napisałem ostatnio kilka ników jakoś ich niema pewnie komuch i jego informatyk z pomocą nielegalnego oprogramowania ruskiego FSB je usunęli fajnie towarzysze kropla drąży skałe.
Własnie skończyłem z tą psełdo firmą typowy polski Januszex z ich nieudolnymi pracownikami z biura w Gnieźnie którzy zasiedzieli się w tej firmie wiele lat ,niewiele potrafią ale są zdesperowani żeby bronić swojej pozycji,dodać do tego kompleksy i wychodzi toksyczna mieszanka nigdy nie widziałem bardziej dysfunkcjonalnego zarządzania niż w tej firmie
No ale jak się zasiedzieli to znaczy że chyba zatrudniają na jakiś dłuższy czas? Mam nadzieję że ta atmosfera nie ma w żaden sposób wpływu na kasę...
Tak to wszystko prawda. Też już kilka lat temu skończyłem z tą pato firmą. Pinokio to zwykły ob, sz, cz, y, mur tak samo jak Karolina i Jacenty
Nie uzasadniacie mimo wszystko dalszych konsekwencji. Jeśli jest toksycznie bo ktoś na kogoś gada to czemu nikt tego jeszcze gdzieś nie zgłosi? co blokuje?
Hej. widzieliśmy z chłopakiem, że na stronie obecnie kierowca C+E może jeździć w systemie 4 / 1. Czy do dłuższego czasu tylko on obowiązuje? Chłopak przywykł do jeżdżenia 3 / 1, możliwe, że też będzie wprowadzony?
Hejka. Mój chłopak ma właśnie prawie roczne doświadczenie z pracy jako kierowca międzynarodowy a na stronie już widzieliśmy, że dokładnie tyle potrzeba, żeby ewentualnie się zgłosić. Czy będzie to dobra praca na teraz by jeszcze więcej się nauczył? Jest tu może świeżak, który by to ocenił?
Fanie to wygląda praca ok ,duzo zlecań ,ale tez fajna kasa i co dla mnie naj3ważniejsze jak w zegarku.Nigdy nie meusisz sie martwic ,że obsuwa z przelewaem .Spokój fiansowy to jest to a ja uwielbiam jeździc ,więć dla manie rewelacja..
Kierowcy zaczynają z tej firmy uciekać niema stałych zleceń jest słynna robota PL brana bóg wie skąd ! Firma jest ostatnim trybem w chierarchi transportowej,pobory gorzej niż m@rne chodzą słuchy o dalszych odejściach kierowców, szefostwo nic nie robi by to zachamować,a może ktoś celowo prowadzi do upadku?
Całkiem poważnie umowy są rozwiązywane? Wcześniej chciałem aplikować na planistę transportowego, tylko już oferta mi wygasła a na stronie widnieje formularz ze zgłoszeniem ale dla kierowców. do biura kiedy w zasadzie będą jeszcze szukać, chyba ze CV można wysłać spontanicznie?
Kolejny podwykonawca rozwiązał umowę z Gnieznem co tam się dzieje najper podwykonawca z 4autami teraz z 1autem czyżby polscy przekażnicy żądali zadużo dodatkowych pieniędzy?
Do teraz nikt nie odpowiedział ile zarabia planista transportowy? Szkoda, bo może też będę próbować zwłaszcza, że posługuje się włoskim, który został uznany w treści za atut. Swoją drogą czy dobrze widzę, że doświadczenie nie jest wymagane?
Zauważyłem, że jakiś czas temu potrzebny był planista transportowy. Generalnie to mam doświadczenie, więc wstępnie interesuje się zatrudnieniem. Ktoś kiedyś pisał, że firma jest jak złoto, dlatego zastanawiam się nad średnimi zarobkami na dziale, ile wynoszą?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Van der Wal Polska Sp. z o.o. - Gniezno
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Van der Wal Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Van der Wal Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Van der Wal Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Van der Wal Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 147, z czego 48 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 52 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- ul. Kiszkowska 7
Gniezno
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Firmy w mieście
- Doradztwo Internetowe Weronika Prymas
- Movemaster Jakub Stefaniak
- Angelika Michalczak
- MG Usługi Mikołaj Grochowalski
- Credit Agricole
- Roxanne Roksana Wieczorek
- Małgorzata Nowaczyk Salon Kosmetyczny Magnolia Nowaczyk Małgorzata
- Arm-3 Sp. z o.o.
- Przedłużanie Rzęs Martyna Kołakowska
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Precyzja Jakub Wochna
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |