Sanmarks Sp. z o.o.

Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 7931579276 REGON: 180268409 KRS: 0000289650

Adres: Słowackiego 36, 37-600 Lubaczów

3.2/5
Na podstawie 53 ocen.

Opinie o Sanmarks Sp. z o.o.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Krzysztof Pawluk

Pracownik firmy - Prezes Zarządu

11.10.2023 12:10

Czym zajmuje się Państwa firma?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Firma Sanmarks sp. z o. o. działa w branży Contact Center. Dwa główne filary naszego biznesu stanowią telemarketing oraz bazy danych. Wspieramy procesy sprzedaży oraz obsługę klientów. Dodatkowo: generujemy leady, obsługujemy infolinię i prowadzimy badania rynku. Aktualnie posiadamy trzy oddziały na terenie województwa podkarpackiego w: Lubaczowie, Jarosławiu i Przemyślu. Zatrudniamy łącznie blisko 80 osób.

Jak wyglądały początki Państwa firmy?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Spółka została utworzona w 2007 roku. Osobiście w branży działam o wiele dłużej. Pierwsze kroki w zawodzie stawiałem w firmie marketingowej. Po pewnym czasie razem z przyjaciółmi postanowiliśmy założyć własną firmę. Gdy zaczynaliśmy, rynek nie był nasycony. Pracowało się inaczej, niż dziś. Zaczynaliśmy od obsługi naprawdę dużych firm i taka współpraca była spełnieniem naszych marzeń. Z roku, na rok rozbudowywaliśmy zespół, rozszerzaliśmy portfolio usług oraz otwieraliśmy nowe oddziały. Zbudowaliśmy system CRM, który pozwolił nam usprawnić prace. Mamy spore doświadczenie, a na koncie wielu zadowolonych klientów.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Na rynku działa wiele firm. Kilku dużych graczy i kilka firm mniejszych, takich jak nasza. Wielu osobom może wydawać się, że branża Contact Center związana jest tylko z dzwonieniem i namawianiem ludzi do zakupu produktów. Ubolewam, że działanie kilku nieuczciwych firm tak negatywnie rzutuje na cały nasz rynek. Konsumenci powinni jednak zdawać sobie sprawę, że praktycznie na każdym kroku mają do czynienia z Call Center. Dzwoniąc na infolinię, zgłaszając reklamację, przedłużając umowę, kupując ubezpieczenie — tak naprawdę za każdym razem rozmawiamy z firmą outsourcingową, taką jak nasza. Można zauważyć, że w ostatnim czasie na rynku, popularne stały się tzw. boty (automaty). Rozwiązanie to jest z pewnością tańsze dla firm, ale o wiele mniej skuteczne. Cały czas słyszymy sygnały, że klienci wolą rozmawiać z człowiekiem. Sztuczna inteligencja nie jest dla nich satysfakcjonującym rozwiązaniem. I tu widzę pole do naszego rozwoju.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

W naszej firmie posiadamy działy: analityczny, bazodanowy, ochrony danych osobowych oraz księgowy. Każdy nasz oddział ma swojego Kierownika i podległych mu Kierowników projektu. Osobą spinającą wszystkie działania oddziału jest Dyrektor operacyjny.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

W każdym z naszych trzech oddziałów rekrutujemy do pracy stacjonarnej oraz zdalnej. Nie jest dla nas ważne miejsce wykonywania pracy (dom, czy biuro), a pracownik. Rekrutacja przebiega stacjonarnie, ale i tu jesteśmy elastyczni. Obecnie zatrudniamy także osoby, które od początku proces rekrutacji i szkolenia przychodziły całkowicie zdalnie i do tej pory tak pracują. Proces rekrutacji na stanowisko Doradcy klienta prowadzimy nieustannie. Uważam, że jest to dobre rozwiązanie, nawet wtedy, gdy firma teoretycznie nie posiada takiego zapotrzebowania. Dla dobrego specjalisty zawsze znajdzie się miejsce w zespole. W Sanmarks swoje miejsce znajdzie praktycznie każda osoba, która jest chętna do pracy, posiada dobrą dykcję oraz podstawowe umiejętności obsługi komputera. Wiek nie gra dla nas roli. Z doświadczenia wiemy, że dobrym konsultantem można być w każdym wieku.

Jak dokładnie wygląda proces rekrutacji?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Odpowiadamy na przesłane zgłoszenia poprzez rozmowę telefoniczną. Następnie zapraszamy kandydatów do biura. W tym czasie poznajemy się i weryfikujemy oczekiwania obu stron. Jeśli kandydat zdecyduje się na podjęcie współpracy, to zapraszamy go na szkolenia. Pierwsze ogólne szkolenie dotyczy: komunikacji, obsługi systemu oraz RODO. Następnie organizujemy szkolenia produktowe, z konkretnego projektu, przygotowujące do właściwej pracy. Czas tych szkoleń to około 1-2 dni. Działa u nas również program poleceń wewnętrznych. Pracownicy Sanmarks mogą polecić swoich znajomych w rekrutacji.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Początki każdej pracy bywają trudne. Znaczna część osób, która podejmuje z nami współpracę, nie ma doświadczenia. Oczywiście nie jest to dla nas problem. Dlatego też zalecamy, aby pracownik pierwsze dni spędzał w biurze. Taki sposób pracy pozwala nam na lepsze poznanie się oraz zaaklimatyzowanie pracownika. W ten sposób unikamy także wielu problemów technicznych. Współpracownicy zawsze dzielą się doświadczeniem. W mojej ocenie jest to także ważne dla budowania relacji w zespole — daje członkom zespołu poczucie, że mogą na siebie liczyć w różnych sytuacjach.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Nasi pracownicy mogą liczyć na wsparcie przełożonych — kierowników projektu. To oni zawsze są dla nich pierwszą linią wsparcia. Służą pomocą merytoryczną i techniczną. Dodatkowo nie poprzestajemy tylko na tych pierwszych szkoleniach z początku zatrudnienia. Staramy się przeprowadzać cykliczne szkolenia przypominające w formie zdalnej i stacjonarnej. Często są one wspierane lub w całości przeprowadzane przez klientów. Dla naszych pracowników zrealizowaliśmy także kilka darmowych szkoleń, m.in.: kurs języka angielskiego, czy szkolenie z pakietu MS Office.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w najbliższym czasie?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

Ostatnie lata pokazały, że sytuacja na rynku jest niepewna. Wydaje mi się jednak, że dość dobrze przetrwaliśmy te ciężkie momenty i odpowiednio reagowaliśmy na zaistniałe zmiany. Potrafiliśmy szybko dopasować naszą ofertę oraz sposób pracy, przez co utrzymaliśmy się na rynku, a z nami nasi pracownicy. Może jestem przesadnym optymistą, ale bardzo bym chciał iść w kierunku rozwoju, w tym zwiększenia skali działalności oraz liczby zatrudnionych osób. Staramy się, aby tak było i mam nadzieję, że za rok będę mógł powiedzieć: „udało się”.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Krzysztof Pawlukikona wywiad

W planach na pewno mamy rozwój naszych rozwiązań CRM. Pozwoli nam to na lepszą i sprawniejszą obsługę klienta, a tym samym wzrost konkurencyjności.



Gargamel
Pracownik
 Pytanie

Polecam. Super ludzie, luźna atmosfera. Elastyczny grafik. Nie wiem jaki stres wy czujecie, chyba w każdej pracy ma się jakieś obowiązki, jeśli ktoś jest sumienny to wiadomo, ze nie ma żadnego stresu. Praca to praca, czego oczekujecie od pracodawcy? Że da wam leżaki i będzie płacił za obecność? Dziecinada.

Pracodawca

Aktualnie prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Telemarketer/Konsultant ds. Obsługi Klienta.

Młody
Pracownik

Z szefem zawsze idzie się dogadać. Ale wiadomo przychodzimy tu pracować, a nie leżeć. Pracuje tu od ponad roku, przede wszystkim na projektach fotowoltaicznych. Jest już trochę przesycenie tym tematem u ludzi, ale jak zgłoszę kierowniczce, że potrzebuje odskoczni to nigdy nie ma z tym problemu. Idę dzwonić np. ubezpieczenia. Nie ma co narzekać, w kilku pracach już byłem i wiele widziałem. Tu jest naprawdę OK

Szymuś R
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Zawsze można się dogadać... jak trzeba Ci wyjść wcześniej to nie robią problemu. Jestem zadowolony... Cieszę się, że pracuje w Sanmarks.

były pracownik
Były pracownik

Nie wiem na jakim projekcie pracowałeś, ale na każdym są kupowane bazy, ponadto taka praca telemarketera aby zachęcić do danego produktu, usługi, trudno płacić pracownikowi, który czeka aż mu manna z nieba spadnie a kierownictwo w każdej firmie jest od tego żeby zwracać uwagę na wyniki, bo z tego są rozliczani, dziwne by było gdyby zwracali uwagę na coś innego, klienci są różni i nie tylko my dzwonimy, nr też są zmieniane bieżąco poza tym też dzwonią inne call centra wystarczy trochę pomyśleć zanim się coś takiego napiszę. A płaca taka jak praca pracownika:)

Artur
Pracownik

Czytając te wszystkie negatywne opinie o firmie postanowiłem zabrać głos w tej sprawie, tym bardziej że ostatnia pozytywna opinia pochodzi sprzed 10 lat. Jestem pracownikiem tej firmy od ponad 10 lat. Większość tych opinii uważam za krzywdzące dla wizerunku firmy. Ogólnie mówiąc jestem zadowolony z pracy tutaj przede wszystkim ze względu na atmosferę panującą w firmie. Jest ona bardzo fajna. Pracowałem już w kilku firmach i muszę przyznać, że w żadnej z nich nie było takiej atmosfery jak tutaj. Nie ma zawiści pomiędzy pracownikami, ponieważ każdy pracuje na siebie, każdy dostaje taką sama bazę klientów. Kierownictwo jest w porządku, a dyscypliny muszą pilnować jak w każdej innej firmie, jednak nikt nade mną z pałą nie stoi. Jeżeli komuś to nie odpowiada, to niech sobie porówna pracę w korporacji. Prezes jest dobrym człowiekiem, zawsze życzliwym, z który można porozmawiać. Bazy rzeczywiście są stare, ale kupno nowych baz jest bardzo kosztowne. Ja ze swojej strony z czystym sumieniem mogę polecić pracę w Sanmarksie, przede wszystkim tym, którzy nie boją się rozmawiać z klientem przez telefon, nie zrażają się porażkami i nie boją się nie zawsze miłych odpowiedzi klientów.

N.O.
Kandydat
 Pytanie

Ulubieńcy kierownictwa? czyli są osoby, które nie narzekają na pracę w tej Firmie? Jak można zostać takim "ulubieńcem"?

X Nowy wpis
Kandydat

Nie polecam tej firmy. Proces rekrutacji jest niejasny. Najpierw rozmowa z kimś prawdopodobnie z HR, ale niewiadomo, bo Pani nie raczyła przedstawić swojego stanowiska. Przeszłam dany etap i otrzymałam informację o szkoleniu, które miało być również wstępem do zatrudnienia. Na darmowe szkolenie straciłam 1,5h, po czym otrzymuje telefon o wybraniu innego kandydata. Jeżeli szanujesz swój czas, to naprawdę nie polecam tej firmy. Za najniższą krajową i marne premie nie warto się tak upokarzać.

Anna Nowy wpis
Pracownik
@X

Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami dotyczącymi naszego procesu rekrutacji. Doceniamy każdy feedback, który pomaga nam udoskonalać doświadczenia kandydatów, by były bardziej transparentne i komfortowe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z komunikacją oraz za to, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań co do procesu rekrutacyjnego. Zdajemy sobie sprawę, jak cenny jest czas naszych kandydatów, dlatego przyjrzymy się temu procesowi, aby upewnić się, że jest on jasny i zrozumiały od samego początku. Dziękujemy również za poświęcony czas na udział w szkoleniu – było ono zaprojektowane z myślą o wzajemnym poznaniu się i przekazaniu szczegółów współpracy. Mamy nadzieję, że zdobyte informacje będą przydatne, a my z kolei skorzystamy z Pani wskazówek, by lepiej przygotować przyszłych kandydatów. Życzymy powodzenia w dalszych procesach rekrutacyjnych i sukcesów zawodowych!

Gargamel
Pracownik
 Pytanie

Polecam. Super ludzie, luźna atmosfera. Elastyczny grafik. Nie wiem jaki stres wy czujecie, chyba w każdej pracy ma się jakieś obowiązki, jeśli ktoś jest sumienny to wiadomo, ze nie ma żadnego stresu. Praca to praca, czego oczekujecie od pracodawcy? Że da wam leżaki i będzie płacił za obecność? Dziecinada.

Gość
Inne
 Pytanie
@Gargamel

Ewidetnie powyższy wpis od pracownika Sanmarksu. Płacą ci za te pochwały? ????????????

Gargamel Nowy wpis
Pracownik
@Gość

Tak, jestem pracownikiem Sanmarks, dlatego pozwoliłem sobie wyrazić tą opinię. I nikt mi za to nie płaci :)

Nowy wpis

Pracodawca

Aktualnie prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Telemarketer/Konsultant ds. Obsługi Klienta.

anonim
Inne

Czyli reasumującostarnie wątki - poszukiwany obecnie telemarketer ma minimalną krajową plus premia? Mogę poznać jej przybliżoną, realną wysokość?

Pracodawca

@anonim

Ciężko uśrednić to do jednej kwoty. Wynagrodzenie głownie zależy od ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu.Podstawa wynagrodzenia to iloczyn ilości przepracowanych godzin oraz stawki minimalnej, która do końca 2023 roku wynosi 23,50 zł brutto.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Sanmarks Sp. z o.o. traktuje ludzi?

Rafał
Były pracownik
@Pytanie

Szef wydaje się ok, miły, spokojny , pogada z nim normalnie, wszystkie decyzje projektowe podejmują kierownicy projektu, z szefem raczej nic nie załatwisz w sprawie projektu(usunięte przez administratora)

Młody
Pracownik

Z szefem zawsze idzie się dogadać. Ale wiadomo przychodzimy tu pracować, a nie leżeć. Pracuje tu od ponad roku, przede wszystkim na projektach fotowoltaicznych. Jest już trochę przesycenie tym tematem u ludzi, ale jak zgłoszę kierowniczce, że potrzebuje odskoczni to nigdy nie ma z tym problemu. Idę dzwonić np. ubezpieczenia. Nie ma co narzekać, w kilku pracach już byłem i wiele widziałem. Tu jest naprawdę OK

Bartek
Pracownik

Umowa zlecenie, raczej umowy o pracę nie dostaniesz , najniższa krajowa.

Pracodawca

Firma preferuje minimum 6H pracy dziennie. Jest możliwość pracy w wyższym wymiarze (8h dziennie). Na starcie firma oferuje umowę zlecenie (z pełnym ZUS). Wynagrodzenie: stawka godzinowa + premia od wyników. W późniejszym czasie jest możliwość przejścia na umowę o pracę. Zapraszamy do aplikowania.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko TELEMARKETER w firmie Sanmarks Sp. z o.o.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
Agnieszka
Pracownik

Nie polecam. Nie szanują pracowników, po najniższej linii oporu, za najniższą krajową a wymagania mają z kosmosu. Jeśli myślisz o pracy w tej firmie, to szczerze odradzam. Szkoda czasu

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

kryspin
Pracownik

2 zł za godzinę, nie, nie. Tu jakieś głupoty ktoś wypisuje.

kryspin
Inne

plus normalne wynagrodzenie

kryspin
Kandydat
 Pytanie

Ale o co chodzi z tym "czy nie"? Nie płacą za godziny?

Szymuś R
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Zawsze można się dogadać... jak trzeba Ci wyjść wcześniej to nie robią problemu. Jestem zadowolony... Cieszę się, że pracuje w Sanmarks.

były pracownik
Były pracownik

Nie wiem na jakim projekcie pracowałeś, ale na każdym są kupowane bazy, ponadto taka praca telemarketera aby zachęcić do danego produktu, usługi, trudno płacić pracownikowi, który czeka aż mu manna z nieba spadnie a kierownictwo w każdej firmie jest od tego żeby zwracać uwagę na wyniki, bo z tego są rozliczani, dziwne by było gdyby zwracali uwagę na coś innego, klienci są różni i nie tylko my dzwonimy, nr też są zmieniane bieżąco poza tym też dzwonią inne call centra wystarczy trochę pomyśleć zanim się coś takiego napiszę. A płaca taka jak praca pracownika:)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

były pracownik
Były pracownik

nie wierzę, w to co piszesz, pracowałem tam kilka lat i jeśli jakiś pracownik nie spełniał wymaganych oczekiwań i wyników to był informowany dużo wcześniej a nie w ostatnim dniu

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Sanmarks Sp. z o.o.?

Sanmarks Sp. z o.o.
Pracownik
@Pytanie

Pracujemy pomiędzy 8:00 a 20:00. Godziny pracy ustala się z osobą nadzorującą projekt na jakim pracujesz. Godziny można ustalić wg potrzeby.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czytam te komentarze i widzę, że kryje się pod nim jakiś niezadowolony pracownik. Ja też nim jestem, wiec moja opinia jest poparta doświadczeniem. Z wieloma rzeczami się nie zgadzam. Nie ma czegoś takiego, że ktoś dalej lepsza bazę „pupilkom”. Baza jest jedna, wspólna dla wszystkich- o czym pewnie niejednokrotnie usłyszałeś/łaś od przełożonych. Nie ma technicznych możliwości przyporządkowaniu lepszych rekordów danemu pracowników. Idąc dalej – jak ktoś (kierownik) może wiedzieć, że dany rekord z bazy to będzie sukces? wiec jak wiedzieć który rekord jest lepszy (na którym ktoś się umówi) a który gorszy (bez sukcesu)? Wydaje mi się, że to logiczne  oczywiście, są i minusy, ale uważam że nie ma pracy idealnej (jest jak wszędzie). Masz wyniki jest ok. Nie strasz się, nie jesteś sumienny to jesteś pilnowany (i tak może być w przypadku naszego niezadowolonego pracownika). Nie namawiam, nie odradzam. Niech się każdy sam przekona i wyrobi własną opinię. Oczywiście Urząd Pracy także ma w ofercie wiele ofert pracy. Nikt nie da gwarancji, że będzie super. Jak „ktoś” jest aż tak bardzo niezadowolony, to dlaczego nie szuka szczęścia gdzie indziej?

Artur
Pracownik

Czytając te wszystkie negatywne opinie o firmie postanowiłem zabrać głos w tej sprawie, tym bardziej że ostatnia pozytywna opinia pochodzi sprzed 10 lat. Jestem pracownikiem tej firmy od ponad 10 lat. Większość tych opinii uważam za krzywdzące dla wizerunku firmy. Ogólnie mówiąc jestem zadowolony z pracy tutaj przede wszystkim ze względu na atmosferę panującą w firmie. Jest ona bardzo fajna. Pracowałem już w kilku firmach i muszę przyznać, że w żadnej z nich nie było takiej atmosfery jak tutaj. Nie ma zawiści pomiędzy pracownikami, ponieważ każdy pracuje na siebie, każdy dostaje taką sama bazę klientów. Kierownictwo jest w porządku, a dyscypliny muszą pilnować jak w każdej innej firmie, jednak nikt nade mną z pałą nie stoi. Jeżeli komuś to nie odpowiada, to niech sobie porówna pracę w korporacji. Prezes jest dobrym człowiekiem, zawsze życzliwym, z który można porozmawiać. Bazy rzeczywiście są stare, ale kupno nowych baz jest bardzo kosztowne. Ja ze swojej strony z czystym sumieniem mogę polecić pracę w Sanmarksie, przede wszystkim tym, którzy nie boją się rozmawiać z klientem przez telefon, nie zrażają się porażkami i nie boją się nie zawsze miłych odpowiedzi klientów.

XXD
Pracownik
 Pytanie

Widzę, że tu wypowiadają się znawcy tematu, jak długo pracowałaś w tej firmie? Skoro jesteś aż tak wtajemniczona, nawet w bazy danych, to musiałaś tam parę lat spędzić. Dlaczego?

N.O.
Kandydat
 Pytanie

Ulubieńcy kierownictwa? czyli są osoby, które nie narzekają na pracę w tej Firmie? Jak można zostać takim "ulubieńcem"?

Renata
Kandydat
 Pytanie

Czy można w tej firmie liczyć na wyższe wynagrodzenie wraz z długim stażem pracy ?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Artur
Pracownik

Czytając te wszystkie negatywne opinie o firmie postanowiłem zabrać głos w tej sprawie, tym bardziej że ostatnia pozytywna opinia pochodzi sprzed 10 lat. Jestem pracownikiem tej firmy od ponad 10 lat. Większość tych opinii uważam za krzywdzące dla wizerunku firmy. Ogólnie mówiąc jestem zadowolony z pracy tutaj przede wszystkim ze względu na atmosferę panującą w firmie. Jest ona bardzo fajna. Pracowałem już w kilku firmach i muszę przyznać, że w żadnej z nich nie było takiej atmosfery jak tutaj. Nie ma zawiści pomiędzy pracownikami, ponieważ każdy pracuje na siebie, każdy dostaje taką sama bazę klientów. Kierownictwo jest w porządku, a dyscypliny muszą pilnować jak w każdej innej firmie, jednak nikt nade mną z pałą nie stoi. Jeżeli komuś to nie odpowiada, to niech sobie porówna pracę w korporacji. Prezes jest dobrym człowiekiem, zawsze życzliwym, z który można porozmawiać. Bazy rzeczywiście są stare, ale kupno nowych baz jest bardzo kosztowne. Ja ze swojej strony z czystym sumieniem mogę polecić pracę w Sanmarksie, przede wszystkim tym, którzy nie boją się rozmawiać z klientem przez telefon, nie zrażają się porażkami i nie boją się nie zawsze miłych odpowiedzi klientów.

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Sanmarks Sp. z o.o. na Doradca Klienta? 26 lutego ogłoszenie na InfoPraca.pl.

Jerry
Pracownik
@Pytanie

Umowa zlecenie stawka godzina + prowizja W późniejszym terminie możliwość przejścia na umowę o prace: podstawa + prowizja

Nick
Pracownik

No chyba taki charakter tej pracy, nie tylko w tej firmie, ale w całej branży :)

Sławomir
Kandydat
 Pytanie

Ile kierownictwo w tej firmie zarabia? Podejrzewam że pewnie więcej od telemarketerów

Gość
Kandydat
 Pytanie

Czy w tej firmie po roku lub po 2 latach pracy można liczyć na wyższe wynagrodzenie podstawowe czy zawsze tyrać za minimalna krajową?

Aleksandra
Kandydat
 Problem

Kompleksowe, 5-dniowe szkolenie wstępne, które w pełni przygotuje Cię do pracy, ·         Pracę w godzinach 8-16/12-20 ewentualnie 10-18, ·         Własne stanowisko pracy, a najbardziej zaangażowani pracę zdalną         Wspinaczkę po szczeblach kariery w #ConfilogiTeam- 80% naszej kadry menagerskiej i trenerskiej zaczynało od Konsultanta- Teraz czas na Ciebie, ·         55min przerwy na 8h pracy, ( W Sanmarks -ie tylko minimalne 40 minut uwzględnione w Kodeksie Pracy) . Ponadto firma proponuje prowizje za każde dostarczone zlecenie nie jak w tej (usunięte przez administratora)firmie za dopiero wskaźnik rentowności i to tylko mniej niż za bochenek za chleb... By się nawet nie osmieszali... Tyle powiem. Niech sami chorują i niech przekonują na tej zimnej bazie za 2 zł BRUTTO! .. Wiem bo koleżanka mi mówiła co pracowała w tej firmie jak to w twj firmie wygląda. Tak przedtem było i do tej pory ponoć tak jest... I się dziwić że ludzie nie chcą tam pracować ???? wcale się im nie dziwie.... Jak inne firmy typu call center mają o niebo lepsze warunki pracy niż ten cały Sanmarks od pięciu boleści...

anonim

(usunięte przez administratora)

renia

Czemu szkoda czasu ? byłam na spotkaniu i normalna stawka godzinowa jest (w umowie tez tak jest wpisane), wiec raczej im więcej czasu tym lepiej :)

Mirek
@renia

Normalna ? 13 zł / h razy 160 h to wychodzi 2080 zł. I to jest normalna stawka ? Ludzie skoro sami się nie szanujecie to jak ma was szanować pracodawca. Skoro dla ciebie 2 tys to normalna stawka to zapraszam do pracy do mnie do agencji za 5 tys. Praca łatwa i przyjemna. W większości wykonywana na leżąco. Ciepło i czysto. No i nic nie tracisz a zyskujesz 5 tys., wszak to się nie zmydli.

Emilia
Kandydat
 Pytanie
@Mirek

To gdzie ta praca za 5tyś? Ja chce taką.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Sanmarks Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?

Basia
Pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Szef ok. Nie wtrąca się zbytnio. Pracą zarządzają kierownicy. Ale z jakimiś problemami zawsze można do niego pójść- pogada. Nie moge narzekać

Kasia
Kandydat
 Pytanie
@Basia

Ponoć z kierownictwem jak widzę opinie jest problem . Jak to jest ? Złożyłam CV do nich i nie wiem teraz czy się zatrudniać w tej firmie czy może faktycznie sobie odpuścić ... Szkoda zdrowia i udręki jak tak faktycznie żle jest u nich

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Ponoć słyszałem że tutaj zarabia się minimalną krajową tylko. Prawda to? W innych firmach typu call center zarabia się ponad 4.000 zł brutto.... Jakby takie wynagrodzenie w tej firmie było to może i bym skorzystał ale jak minimalna krajowa to niech sami pracują

odp
Były pracownik
@Pytanie

tak, podstawa to najniższa krajowa. Ale są prowizje, wiec jeśli masz wyniki to są premie.

pytanie
Kandydat
 Pytanie
@odp

Premie? Słyszałem że to groszowe sprawy ???? nie warto nawet przekonywać za śmieszna kwotę mniej niż 10 zł za 1 sprzedaż...

Odp
Kandydat
@odp

Nie rozśmieszaj mnie w innych firmach typu call center można więcej zarobić na samym wynagrodzeniu nie wliczając premii

xD
Kandydat
 Pytanie

Wszystko zależy od jakości bazy , jak baza jest przemielona x razy to się dziwić że mało ktoś może mieć sprzedaży? Nie dość że niska kwota za 1 sprzedaż to jeszcze ludzie niechętni bardzo wiem bo słyszałem od pewnej osoby która pracowała w tej firmie ale szybko zrezygnowała jak się kapneła jak się sprawa ma . Dla firmy to dobrze jak dużo sprzedaży pracownik zrobi bo mają większą stawkę za tą sprzedaż a zwykły pracownik pracuje za marne mniej niż 10 zł za 1 sprzedaż ... Czysty wyzysk..

Zostaw merytoryczną opinię o Sanmarks Sp. z o.o. - Lubaczów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sanmarks Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sanmarks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sanmarks Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Przejdź do nowych opinii