Mm - Plus Sp. z o.o.

1.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Mm - Plus Sp. z o.o.

Michał Nowy wpis
Pracownik

Dość specyficzna firma- dodam ze 2 razy w niej pracuje, i właśnie się zwolniłem . Ogólnie wszystko ok, można się dużo nauczyć o sprzęcie , ludzie zależy jak się trafi, mi się udało trafić na wspaniałych ludzi. Ale wiadomo, ludzie to nie wszystko. Wynagrodzenie , jakieś mieszanki podstawa radykalnie niska, plus dopełnienie w razie nie wykonania planu.. dramat!. Socjal, a co to w ogóle jest.. ogólnie 3 raz nie wrócę. Za drugim razem miałem nadzieje ze jednak coś się zmieniło, a no i życie zmusiło.

Pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Traktują pracownika jak maszynkę, ogólnie tragedia, bardziej szkoła przetrwania niż praca.

1
Aneta Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Sugerujesz, że w Mm - Plus źle traktują pracowników. A napiszesz jakieś konkrety? Co jest nie tak dokładnie?

Pracuś Nowy wpis
Były pracownik
@Aneta

Wejdź na profil neonet i poczytaj. To spółka córka do zatrudniania doradców dla sklepów Neonet.

Duda
Pracownik

Niepiszcie tutaj tylko na go work neonet, tutaj tego nikt nieczyta.

Ryciek
Pracownik

Swoje opinie za mieszczajcie na go work neonet tu do nikogo nietrafiaja, nikt niewie ze mmplus to neonet

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Mm - Plus Sp. z o.o. się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
Zbulwersowana

Pracuje w tej firmie od ponad roku, od początku nie były oferowane złote góry. Natomiast to co się dzieje zakrawa o kpinę. Aneksowanie umowy obniżając najniższa krajowa tak aby ja dostać musisz zrobić plan co oznacza by zarobić mniej musisz więcej pracować. Teraz są jeszcze redukowane etaty na 0.8 a rks uważa ze powinnismy być wdzięczni ze nas zwalniają tylko obniżają etat. Premie odbierane za co tylko się da. Odradzam każdemu potencjalnemu chętnemu, ja już złożyłam wypowiedzenie umowy i czekam aż ta gehenna się zakończy i będę mogła spokojnie przejść do konkurencji. (usunięte przez administratora)Plany nie do zrealizowania, zarabiasz podstawę a oczekują od Ciebie pracy conajmniej jakbyś zarabiał 5-6 tysięcy, raporty i spowiadanie się dlaczego się nie sprzedało najdroższych rat w których klient czasami przepłaca 100% (bo jeden na dziesięciu jeleni się trafi i to weźmie - to słowa pani rks) pracownicy pracują na śmiesznej premii opartej na punktach, przyznawana za towary albo gorszej jakości albo po prostu droższe. Wciskanie przedłużonych gwarancji, akcesorii, wszelkiego byle tylko klienta obciążyć kosztami. A pracownikowi i tak za to nie zapłacić, najgorsza firma z jaka miałam okazje współpracować. Jeszcze tydzień i z głowy. ODRADZAM KAŻDEMU! Nie pakujcie się w to bo będziecie żałować.

Mała
@Zbulwersowana

Popieram. Wszystko to prawda.

Siwa
Pracownik
@Mała

Sama prawda. Żeby na papierze nie mieć najniższej krajowej to żenada. Trzeba dorabiać z wypracowanej premii. Bałagan w firmie na każdym poziomie. W sklepach ze sprzętem AGD I RTV ważniejsza jest sprzedaż kredytów i ubezpieczeń. Na samych sprzętach nie jest się w stanie nawet do tej najniższej krajowej dorobić. I nagany za sprzedaż rat 0% w sytuacji gdzie wszędzie się z tym reklamują. Jestem w trakcie ewakuacji z tej firmy I nie polecam się tam zatrudniać

CośPowiem
Pracownik

Firma dramat, obowiązków coraz więcej a pensja obcinana na każdy możliwy sposób. Pracownicy poniżej 26 roku życia gdzie podstawa powinna być 2600 brutto to żeby otrzymać 2350 netto (na rękę) dostawali podstawę i żeby dostać więcej trzeba było premią przekroczyć ten próg 2600zł. Firma podejmuje decyzje za Ciebie, a każdy mały błąd jest zwalany na pracownika sklepu, nieważne czy zawaliła logistyka, dział reklamacji, czy kierownik regionalny to i tak ty dostaniesz po łapach bo oni się nie mylą tylko sprzedawcy są "niemądrzy". Pierwsze pół roku jeszcze się dobrze pracowało ale to było początek 2019 roku. Teraz uciekajcie bo nie zarobicie jak nie będziecie się wyścigować z innymi kto pierwszy do klienta podejdzie i kto coś sprzeda żeby dorobić (za średnio 1-2 godz pracy z klientem na sklepie) 20 zł do wypłaty, a takich klientów po całą zabudowę sprzętowa do domu jest bardzo mało ( ciężko zarobić cokolwiek do premi,). Nie wspominając o usługach i umowach ratalnych gdzie wszędzie dzwonią w reklamach i internecie RATY 0% a tobie nie wolno ich pisać. Ogólnie nie polecam, szukajcie gdzieś indziej pracy! Pozdrawiam i Powodzenia!

Globust4
Pracownik

Powiem tak, czwartkowe promocje i cały cyrk z nimi związany to jest (usunięte przez administratora) dramat. Co czwartek trzeba drukować (i wycinać) karteczki z hasłami promocyjnymi (w zależności od wielkości salonu od 400 do 1000), następnie umieścić je obok cenówek produktów, które obejmuje ta promocja. Może i nie brzmi to tak źle ALE w praktyce wygląda to tak, że co czwartek od samego rana za****lasz z listą wszystkich produktów objętych promocją (niezależnie czy są na stanie twojego salonu czy też nie) i roznosisz te karteczki. Jakby tego było mało wymagają szczegółowej znajomości zasad promocji, a wiedzę te weryfikują dzwoniąc i zadając pytania. Firma spróbuje obciążyć cię kosztami przy każdej możliwej okazji tj. niechący zniszczony produkt z ekspozycji, brak w kasie, brak na magazynie, błąd alarmu skutkujący niepotrzebnym wezwaniem 2 cieci z firmy ochroniarskiej, którym trzeba zapłacić za całą noc cieciowania pod zabezpieczonym sklepem...

Mała

Praca w Neonecie to w tej chwili żadna przyjemność. Dzięki tej firmie kiedyś miałam satysfakcję z pracy. Czułam, że szanuje się tam pracownika wynagradzając go adekwatnie do obowiązków i zwracając się do niego z szacunkiem. Teraz mało tego, że premia jest żałosna, pomimo tego samego nakładu pracy, to jeszcze wykorzystują obecną sytuację z wirusem żeby obniżyć podstawowe wynagrodzenie. Gdyby rzeczywiście firma była w trudnej sytuacji to można by to było zrozumieć ale biorąc pod uwagę to, że sprzedaż w otwartych sklepach przekroczyła zakładane plany nieraz kilkukrotnie i to, że pieniądze na fundację są uważam, że to bardzo nie fair. Firma nie zbiedniała ale pracownik dostaje grosze zamiast wynagrodzenia i to jeszcze zgodnie z prawem.

xyz

Dlaczego od roku 2020 każecie aneksować umowy -2600 zł z premią dopełniającą wynagrodzenie zasadnicze. To jest motywacja. Pracuję jak wół - premia 300 zł i wliczacie mi do pensji- siedzę jak nierób- też 2600. Gdzie sens i logika.

Nietaj

firmie przydałoby się gruntowne wietrzenie kadr w szczególności niektóre osoby pracujące na stanowiskach menadzerskich nie mają pojęcia o jakim kolwiek zarządzaniu innymi ludźmi, przez takich pseudo rksow czy kierowników sklepy podupadaja, ponieważ nikt o zdrowych zmysłach nie będzie pracował nie wyrabiając planu itp za 2k na Msc przy takim natłoku obowiązków. Wymagania wciąż rosną i nie są adekwatne do pensji. Jeżeli ktoś chce być dobrym doradca musi zapomnieć o jakimkolwiek życiu osobistym, a i tak koniec końców firma niedoceni pracownika który się angażuje. (usunięte przez administratora)Reasumując praca w tej firmie to szkoła życia i nauka cierpliwości. Jedynym rozwiązaniem problemu w firmie są odpowiednie osoby na odpowiednich miejscach co jest nieralene, i będzie się wiązać coraz większym odpływem doświadczonych doradców do konkurencji.

Sosna

Skąd masz takie informacje, na temat tych zarobków? Kompletna bzdura! Co z tego, że firma dała podwyżki skoro obniżyła premie za sprzedaż.... Pracownicy potrafią liczyć i już wiadomo, że na samych prowizjach od sprzedaży jest ok 20-30 % strata w porównaniu do systemu poprzedniego, a PRZEPAŚĆ w porównaniu do stanu sprzed 2-3 lat. Pracownik w Biedrze ma na lepsze warunki zatrudnienia, sądzę, że jest różnica między wykładaniem towaru na półki w markecie a sprzedażą sprzętu AGD RTV.(usunięte przez administratora)- TAK do tego sprowadza się ta robota, bo inaczej nie zarobisz na rachunki, na dom i utrzymania rodziny i siebie; sprzedasz klientowi pralkę za którą zarobisz 0,90 zł brutto ? ( TAK 90 groszy brutto), nie sprzedasz chociaż spełnia jego wymagania 100%, - będziesz wciskał sprzęt taki którego sprzedaż jest opłacalna dla CIEBIE. Co do konkurencji, niestety wygląda to podobnie ( nie mówię tak samo,) w, każdej tego typu sieciówce bazującej na tym samym modelu sprzedażowym.

Krzywy

Ciężko jest się wypowiadać na temet firmy z perspektywy pracownika, który pracuje w Neonet kilka lat, ponieważ mimo rosnącej podstawy zarobki spadają. Odkąd zacząłem pracę od 2015r do połowy 2017r zarobki w Neonet fajnie rosły premia czasami dwukrotnie przekraczała podstawę a plany były realne do wykonania. W późniejszym okresie po zmianie systemu motywacyjnego na system punktowy zarobki zaczęły spadać mimo rosnących planów per sprzedawca. Obecnie doświadczona kadra pracowników ze stażem 3 lata i więcej szuka pracy bo nikt kto zarabiał we wcześniejszym okresie 4 tyś i więcej nie będzie pracował za 2,5 tyś do 2,8 tyś.przy 35% wzroście planu od tamtego okresu.(plany muszą rosnąć mam tego świadomość ale zarobki nie powinny spadać!). Mam nadzieję że Zarząd firmy NEONET zacznie poświęcać więcej uwagi pracownikom, bo pracownik zadowolony ze swojej pracy i zarobków jest w stanie obsłużyć klientów z wyższą jakością co przełoży się na zarobek firmy.

Faba

pisać bzdury , dziś wielu kierowników sklepów zrealizowało swoje plany sprzedażowe i każdy z takich kierowników w tej firmie dostaje za jeden parametr około 700 zł , tych parametrów jest kilka i każdy fajnie płatny .. Podstawa wieksza od sprzedawców o ok 1500 zł handlowiec za cały miesiąc gigantycznej pracy , planów , presji tajemniczego dostanie 450 zł do wypłaty a kierownik salonu 450 zł ma za jeden parametr plus podstawa To tragedia , widzę po swoich osoba jak pracują... nikt nie jest głupi - nie będzie handlowców z takimi placami jak obecnie w Neonet Kierownik Salonu dostaje po 4 tys na rękę bez wpływu na sprzedaż a sprzedawca przy super wynikach wyjdzie 2,5 to jest święto i mega wynik Lepiej w tej firmie siedzieć na minimum nizeli coś robić i tak jest w każdym salonie , jedynie czasami kierownictwo łapie chęć na sprzedaż gdy widzi u siebie premie po 3-4 tys nie sprzedawcy którzy maja po 450 zł za cały miesiąc ciężkiej pracy , niech się nikt nie wygłupia i nie myśli ze jest takie bezrobocie ze ktoś będzie cały miesiąc pod presja i dostanie za ten fakt 450 zł do wypłaty Jeśli ktoś zarządza swoimi ludźmi w tej firmie i cieszy taka osobę premia dla osób które tworzą jego wypłatę w okolicy 400 zł za full plany to jest głupi , on oraz prezes który tak zniszczył ta firmę , trzy lata wstecz zwykły pracownik by oddał serce za prezesa i jego firmę plus klientów - obecnie każdy ma gdzieś ta firmę oraz klientów - robi się istnie minimum... kierownicy i kierowniczki zarabiają premii po 3 tys zwykły szarak który robi na ten wynik bez udziału kierownika czy podobnych za maks wyników dostanie 400 zł

1
Mojonez

Pracowałem w Grupie Neonet prawie 5 lat z przerwami. Jedno mogę powiedzieć wszystko zależy od tego jakiego macie przełożonego i mam tu na myśli Regionalnych Kierowników,bo pieniądze to jedno a atmosfera to drugie. Kasa nie była powalająca zarówno dla mnie jak i dla Doradców około 2200-3100 netto zarabialiśmy. Kierownik jak zrobił plan to miał troszkę więcej. Wszyscy na to oko przymykaliśmy bo mieliśmy naprawdę zgraną paczkę ludzi,gdzie się pracowało naprawdę dobrze. Każdy wiedział co ma robić. Tyle na temat kasy. Do rzeczy: Kilka miesięcy później pojawił się nowy Regionalny. Nazwijmy go Pan "A". Pan A zrobił taką rewolucję że na 7 osób pracujących 6 zrezygnowało z pracy. Metody, które wprowadził podchodziły pod (usunięte przez administratora) Codzienne maile, telekonferencje, co chwilę telefony w stylu "co się dzieje że macie takie wynik", teksty typu "nie umiecie wykorzystać potencjału, ","patologia sprzedaży', mimo iż konwersja jest zachowana ale co tam cyferki się nie zgadzają. Nacisk na wyniki to ja rozumiem, ale używanie słów niecenzuralnych, brak wysłuchania argumentów i w dodatku jeszcze obrażanie pracowników to jest już lekka przesada. Wskazówki dla centrali: Kontrole wewnętrzne DR-ów i RKS-ów ukróciłyby takie traktowanie pracowników. Wyższa podstawa nie zmniejszając premii za sprzedaż. Wyższa podstawa dodatkowo za ilośc obowiązków w tej firmie. Pozdrawiam

Opodal

Praca na stanowisku pomocnika sprzedawcy w Neonecie była dla mnie miłym i interesującym doświadczeniem. Do zakresu moich obowiązków należało roznoszenie cenówek, obsługa klienta (w miarę możliwości oraz wiedzy) pomoc w znalezieniu/spakowaniu towaru bądź jego wydanie oraz szeroko pojęte prace porządkowe. Najmniej przyjemne z tego było wydawanie dużych sprzętów z racji tego, że jest się za ten sprzęt odpowiedzialnym, ale zawsze można było poprosić kogoś o pomoc. Ilość obowiązków uzależniona od ruchu na sklepie oraz transakcji, co przekładało się na mniej bądź więcej pracy. Załoga świetna, luźna oraz wyrozumiała. Z każdym dało się dogadać i pożartować nie ważne czy był pomocnikiem czy kierownikiem. Co do minusów to na początku może być nim pensja, ale firma stwarza szanse rozwoju oraz awansu co w przyszłości przekłada się na wyższe zarobki. Największym minusem były dla mnie jednak godziny pracy (10-19), odczuwałem że mam mniej czasu niż w systemie 7-15, jednak idzie się przyzwyczaić. Podsumowując pracę w Neonecie będę wspominać ciepło.

Biedronka

w neo od ładnych kilku lat,fakt są duże wymagania zrób to, zrób tamto w międzyczasie dostawy, reklamacje, Orange,TK,multum maili, prześlij zdjęcia itd itp dodatkowo koledzy z pracy frajerzy co biją się o każdego klienta.jeśli masz w sobie dużo motywacj i lubisz RYWALIZACJĘA,a nie pesymistyczne spojrzenie na świat to będzie tobie w neo bardzo dobrze, a i przytulisz całkiem niezła kasę.Jak na miasto ok 20 tysięcy mieszkańców, gdzie większość ludzi bierze najniższa, a na dobrym stanowisku wyciągniesz ok 3000. To w neo bez większego wysiłku 3000 masz na miesiąc,a jak przyciśniesz to 4 z przodu nie jest problemem.Tylko tak jak wspominałem,jest to praca dla ludzi którzy walczą, leserz i niewalczacy biorą 2000 albo eleminuja się sami.Ot cała prawda.

Bo

rt123 04.09.2017 10:46 Jestem byłym pracownikiem, ale pracę w Neonecie oceniam dobrze. Fakt, że tutaj za samo przychodzenie do pracy się długo pracownik nie utrzyma. To handel i liczy się sprzedaż i indywidualne wyniki sprzedawców. Doradca klienta robi praktycznie wszystko: obsługuje kasę, zmianę cenówek, program magazynowy, zamawia towar, sprząta swój dział, pisze reklamacje, raty, gwarancje, usługi. Minusem jest to, że jest na tyle dużo pracy, że czasem na najważniejszą, czyli obsługę klienta brakuje czasu przy dużym ruchu. Sklepy zwykle czynne są 7 dni w tygodniu po 9 - 10 godzin. Zmiana zwykle to 8 godz prócz śród i sobót, gdzie pracuje się 12 godz. Grafik rozliczany jest miesięcznie, więc jeżeli w 1 miesiącu zrobi się nadgodziny to w następnym są one oddawane. Kolejny minus to zostawanie po zamknięciu, żeby policzyć kasę i zrobić raporty. Jeżeli traficie na dobrego kierownika to uda załatwi to wam jako nadgodziny do odbioru. Następny minus to niestety karanie za nie wyrobienie planów odejmowane jest 10% od premii. Plus to duża ilość szkoleń zarówno z asortymentu, jak i przygotowujących do sprzedaży. Zarobić można naprawdę nieźle. Zawsze podpisywana jest umowa o pracę- na początku 3 miesiące. Stawka na umowie to najniższa krajowa plus premie za wyniki. Jak się starasz to minimum 2500 do ręki wpadnie, w sezonie nawet 5 tys jest osiągalne. Jeżeli przez 3 miesiące nie wyrabia się planów nie z winy małego ruchu to trzeba się liczyć najpierw ze szkoleniem naprawczym, potem jest informacja rozwiązaniu umowy. Atmosfera zależy od kierownika sklepu i współpracowników. Pracowałam w dwóch Neonetach i w jednym każdy robił sobie na złość, obgadywanie, "kradzież" klientów -rotacja była ogromna, praktycznie co miesiąc zwalniały się min. 3 osoby. Po przeprowadzce trafiłam na super zespół, gdzie chciało się aż przychodzić do pracy. rozstałam się z firmą ze względu na znalezienie nieźle płatnej pracy biurowej, gdzie mam wolne weekendy. W sumie pracowałam rok

Typ

Ten przemiły, młody człowiek, wraz ze swoimi współpracownikami bardzo poważnie podchodzi do powierzonych Mu zleceń oraz rzetelnie wykonuje swoją pracę. To już drugi raz, kiedy zaufaliśmy Jego firmie i po raz kolejny jesteśmy zadowoleni!! Korzystając z usług tej firmy, możemy liczyć na fachowe porady (posiada ogrom wiedzy dotyczący obecnych trendów, jak i tych nadchodzących), szybką i bardzo dokładną realizację zamówień oraz miłą atmosferę podczas montażu. :) Serdecznie polecam. Moja ocena to 10/10 !! :)

Esra

Jaka jest tam atmosfera? Jak ludzie? Jak góra? Jest sens aplikowac?

Lady bag

Hej , jak tam z płacą? 3 ke można chociaz wyciągnąć?

Pan doradca
@Lady bag

Jestem z rocznym doświadczeniem-2trzysta Max.

Zostaw merytoryczną opinię o Mm - Plus Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mm - Plus Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Mm - Plus Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mm - Plus Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Mm - Plus Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii