Opinie o SL EXPRESS
Firma ma jeden plus wypłacalność. Brak jakiej kolwiek kultury osobistej sporo spraw w inspekcji pracy o mobbing. Wszystko jest winna kierowcy nawet to że stoisz w korku brak snu budzenie kierowcy o 5 nad ranem żeby jechał dalej gdzie jechał całą noc i mówienie najpierw praca potem odpoczynek. Jak ktoś się szanuje odradzam chyba że ktoś się chce sprzedać za pieniądze. Auta brudne w środku. Życzę wytrwałości tym którzy jeszcze tam pozostali.
Czołem Panowie. Nie wiem skąd tyle negatywnych opini o Pingwinach, jeździmy jak w każdej innej firmie. Zdarzają się Expressy tak jak i u innych. Sekret tkwi w ułożeniu sobie dnia pracy????. Jeżeli kiero zatrzymuje się co chwile na siku i kawkę to później musi (usunięte przez administratora) nockę i płacze że jest gnębiony. Do firmy przychodzą też cienkie parówki które w poprzednich firmach jeździły po 500 dziennie i jak im przyjdzie przejechać 1000 to wielkie wycie że spedycja chce ich zajechać. Pracuje w SLu już ponad rok i nigdy nie miałem problemu ze spedycją. Podejmując prace tutaj zgodziłem się na politykę firmy a co za tym idzie nie dyskutuje z biurem jeśli np mam jechać trasą jaka została mi wytyczona przez spedytora. Wszyscy którzy tutaj obczerniają firmę to w mojej opini cienkie owsiki. Kolega Jack pisze że auta brudne????, jeśli trafiło Ci się bekso brudne auto to nie dlatego ze firma ci takie dała bo auta z bazy wyjeżdżają czyste tylko jakiś Brudas przed Tobą go nie umył i zostawił takie np w Kassel na parkingu. Czemu nie pojechałeś na myjnie i sobie nie umyłeś, przecież firma zwraca nam pieniądze za myjnie. Tak więc Panowie na zakończenie i podsumowanie tych wszystkich negatywnych opini napisze że w SLu jeżdżą tylko Najlepsi i jak widzicie Pingwina to kłaniajcie się nam w pół Cienkie Bolki????.
Wg nich można. Do tego że wszyscy się kłaniają.... sam widzisz co tu dużo dyskutować. Może czarny kot da kontakt do siebie?
Misiu nexta spokojnie do 13 można zrzucić. Śpimy przed załadunkiem i wtedy te 1000 robimy na spokojnie, ale ci którzy nie daja rady i wylewają tutaj swoje żale zwykle wszystko robią na odwrót :). To samo dotyczy winkla. Jeśli nie dajecie rady to możecie iść jeździć na szmacie za 200 dniówki. Pozdro Dziku :)
Witam, czy dla przyszłych kierowców są prowadzone szkolenia z obsługi chłodni ? Wcześniej jezdziłem na plandece
Witam, Dziękujemy za pytanie. Przed rozpoczęciem pracy przeprowadzamy pełne szkolenie z obsługi pojazdu i chłodni. Pozdrawiam SL Express
Podpinam się do pytania posiadam doświadczenie jako kierowca po PL i po EU na plandece czy jest szansa na pracę u państwa jestem dyspozycyjny od zaraz prawo jazdy od 2012 roku jestem z łodzi.
Witam! Czy SL Express przyjmuje osoby bez doświadczenia? Jeśli nie to jakie minimalne doświadczenie trzeba mieć aby móc się ubiegać o pracę? Pozdrawiam :)
Witam, W większości przypadków doświadczenie jest niezbędne. Prosimy o przesłanie CV, które zostanie przeanalizowane przez dział kard i w przypadku pozytywnej weryfikacji skontaktujemy się z zainteresowaną osobą. Pozdrawiam Zespół SL Express
Biorą jak leci więc śmiało dzwoń. To już nie te czasy że wymagają doświadczenia. Ludzi brakuje bo firma nie ma najlepszej opini w traktowaniu kierowcy. Ostatnio sporo przyjęli takich co pierwszy raz w busie siedzieli.
Czy pracownicy w SL EXPRESS dogadują się między sobą?
Tak, bardzo się dogadują. W szczególności najlepszą formą dogadywania się pracowników to (usunięte przez administratora) u Sławka i Andrzeja. ;)
Witam. Widziałem na olx.pl, że od marca u Państwa w firmie powiększa się flota i będzie można jeździć solówką-chłodnią. Ile jest wolnych etatów ? Pozdrawiam
Witam, Brakuje świeżej jak jedzenie na dfds, merytorycznej opinii więc podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Przede wszystkim ogromnym atutem pingwinów są samochody, w zdecydowanej większości Mercedesy; bogato wyposażone, nie macie tego nawet w swoich gulfach i syfikach. Amortyzowany fotel i automat robią ogromną różnicę w komforcie. Przyjemnie się prowadzi busika z silnikiem 3l V6, tego na pewno nie masz w swoim wioskowym bolidzie. Można nawet wtedy pomyśleć, że prowadzisz AMG szefa. Mimo iż część floty ma bardzo słuszny przebieg to ich stan mechaniczny jest bez większego zarzutu. Efekt jest taki, że lepiej mi się jeździło mercedesem 700 tys przebiegu niż względnie nowym, budżetowym renault czy fiatem. Obecnie biorą już tylko busy ze spaniem z tyłu, co jest kolejnym plusem bo można wtedy coś skorzystać na Dżangłerze. Nie wyglądasz również dla gapiów jak psychopata, który śpi w trumnie. Ciasne, przepocone i komiczne kurniki już dawno powinny odejść do lamusa, aż strach pomyśleć co tam zostało po tych samotnych nocach. Jeździmy dużo, nie ma reguły, jednak lepiej być przygotowanym na większą ilość kilometrów. Jeżeli problemem jest dla kogoś przejechanie w dzień 1000 km to lepiej niech oszczędzi sobie nerwów, takie trasy są częste. Weekendy różnie. Fajnym dodatkiem jest możliwość skorzystania z myjni raz w tygodniu, fajnie jak by niektórzy kierowcy z tego skorzystali i również się wtedy umyli. Skoro o fajnych dodatkach wspomniałem; korzystamy z pociągów co jest ogromnym plusem bo wszystko trwa około 1h, miast promowych 4h. Nie ma jedzonka jednak dzięki temu nie lecisz później 130 na najbliższą stację. Spedycja w porządku, rzeczowa, kontakt klarowany. Osoby, które piszą, że są nie uprzejmi po prostu potrzebują poklepania w plecy jak barana jakiegoś. Robisz swoje to nie zawracają głowy niepotrzebnymi telefonami czy wiadomościami. Dla wielu najważniejsza kwestia; Pieniądze całkiem dobre, stać Cię na coś lepszego niż wioskowa maniura z Sosnowca. Jednak naprawdę dobrą wypłatę, powodującą mokre sny w kurnikach po usłyszeniu parkingowych legend dostaniesz jedynie na samozatrudnieniu. Ogólnie polecam, przede wszystkim na samozatrudnieniu; jak już jeździć dużo to przynajmniej z motywacją, że robisz to za 100+ więcej niż reszta bohaterów na szmatkach. Firma profesjonalna na każdym szczeblu. Polecam!
Heh...fajnie się to czytało! No cóż wielu marzy o SL lecz wielu też o SL nie chce słyszeć.Kto chce zarobić pewnie że tak,zawsze lepiej taka robota niż zapierdol gdzieś w UE w hali produkcyjnej za 9€ na godz.i spotkanie się o własne stopy schodząc z lini produkcyjnej po 12h. O patrzeniu na zabuczałe mordy współpracowników ze zmiany nie wspomne:)I opierdolu ,,Boga Kierownika,, nie wspomnę! Szerokości bracia po fachu,Wesołych świąt!!!
Racja ja wlasnie pracuje w takiej firmie tylko ze na terenie R P i mysle na powaznie aby wziasc auto lesing i ruszyc w europe
Witam Czy jest możliwość pracy jako kierowca bez uprawnień ADR, ale mimo to posiadam 5,5 lat doświadczenia na UE
Witam, w sprawach dotyczących możliwości i warunków zatrudnienia na stanowisku kierowcy zapraszamy Pana do kontaktu bezpośredniego po numerem +48 22 716-55-00. Pozdrawiamy Zespół SL Express
O kurde ciekawe jakim autem jeździsz prywatnie że twierdzisz że wytłuczonym mercedesem jeździ się lepiej. Nie poc się nowego tak szybko nie dostaniesz. Jeśli jest do przejechania 1000 dziennie to ok ale to już też odchodzi do lamusa teraz 2 tys na drugi dzien i ogień dalej. Ale miło że ktoś jeszcze pozytywna opinie doda. Szerokości
witam, czytam te różne opinie, frustratów i "zasłużonych" dla szefa. Postaram się przedstawić obiektywną, jeden ,jedyny raz, na dalsze dyskusje szkoda mojego czasu. Przepracowałem w SL-u dwa lata, nie wspominam ich źle. Doświadczenie w temacie, dzięki p. Sławku, teraz jeżdżę na własnym busie.(usunięte przez administratora), jak wspomniałem, zwłaszcza, że przez dwa lata nie było zlecenia, które nie wykonałem. Do rozstania doprowadziłem sam, doszło do dwóch, niegrożnych stłuczek z mojej winy, ale wróciłem na kołach. Zmęczenie organizmu, 5 lat na busach, w tym 2 w SL-u. Miałem i tak już odejść, także zrządzenie losu, palec boży.... . Obecnie jeżdżę na własnym busie, kupiłem drugi, w planach trzeci i ewentualna spedytorka przy ich prowadzeniu. Jeżdżąć samemu, 4 tys. km. tygodniowo, mam dwa razy tyle co w SL-u. Podstawa to spedycja. Mógłbym nie gasić silnika, ale nie dajmy się zwariować, nie po to przeszedłem na swoje, żeby dać się zatyrać -). Wracam do SL-a. Szef, naprawdę szacunek, stworzył potężną firmę, pieniądze zawsze na czas, nic do niego nie mam. Dał mi dużą podwyżkę, chociaż nikogo nie sprzedałem -).(usunięte przez administratora) Ciacho, krążyły o nim legendy, nie miałem żadnych scysji, wykonujesz swoją pracę i wszystko jest ok, psychopatów tam nie ma. Marek ok., często nawet Tobie pomoże.(usunięte przez administratora) SL ogólnie przestał już przewodzić jeżeli chodzi o płace. Znalazłem cztery firmy o podobnych zarobkach, oczywiście chłodnicze. Na chłodniach są znacznie wyższe zarobki niż na plandekach, ale i wyższa odpowiedzialność. Jedziesz z lekami na wyznaczonej temperaturze, musisz myśleć. Utrzymanie temperatury, trasa, tankowania, itd., samo życie. Reasumując, 2-letnią pracę w SL-u uważam za ok., nabrałem doświadczenia, poznałem dużo nowych tras, procentuje to w tym co obecnie robię. Jeżeli dla kogoś było to przydatne to ok. pozdrawiam Kosibroda P.S. osoby zorientowane wiedzą o kogo chodzi.
Miałeś jakąś opinię zaprezentować... 80% wiadomości jest o tobie xd I to nawet nie w kontekście pracy w SL
Witam. Jak wygląda kwestia finansów(dniowka) w SL EXPRESS?
Witam, Dziękujemy za pytanie. Kwestie wynagrodzenia są negocjowane indywidualnie z każdym pracownikiem w zależności od doświadczenia, posiadanych kwalifikacji i uprawnień. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego po numerem +48 22 716-55-00. Pozdrawiam Zespół SL Express
Jak długo trwa proces awansu w SL EXPRESS?
(usunięte przez administratora)
Jeśli chcesz to napisz do mnie ja walczę z p.sl w sądach.walde-mar@gazeta.pl
Czy Masz może kopie mandatów za nadwagę.
Część jeśli nikt z bylych pracowników nie chce zeznawać to słabo jest
Waldek. Napisałem wcześniej do ciebie na maila ale bez odzewu. Nie pracuje juz tam pare miesięcy ale niesmak pozostał i bym chętnie opowiedział co tam się dzieje. Odpisz bądź daj inny kontakt do siebie.
(usunięte przez administratora)
Hej Jack pokaz nam Cmrki z godz załadunków i rozladunków. Zweryfikujemy czy spałeś po 3h.
A ja powiem Wam że na busy-international już dawno powinny być tacha i skończyłoby sie jeżdzenie po 15-18 godz na dobę. Podobnie temperatury...jesli SL lansuje sie jako specjalista od frozen to niezależny system rejestrujący temperatury w CLOUD dostepny 24/365 online dla klienta SL musi byc obowiazkowy, a nie jakies śmieszne wydruki wydruki. SL nie stać na takie ?? Ja w to nie wierzę. Kwestia czystości aut.....ludzie samu sobie robią KUKU, no ale jak sie jeżzi non stop 4-5 tyg po 15-17 godz....to nie ma już sily na porzadki i wpada sie w błędne koło
Jeśli tzw. Pakiet Mobilności wejdzie w EU, to międzynarodowe busy będą miały tacho za kilka lat. I to będzie koniec tej branży, bo jedyną realną kartą przetargową busów jest właśnie elastyczność czasowa - i nikogo poza PL to nie zaboli, bo to właśnie my realizujemy dobre 80% takich przewozów w Europie. Tak naprawdę jeśli mamy iść w tę stronę, to tacho powinno być w każdym samochodzie. Kierowca osobówki po pokonaniu PL-ES jednym kursem jest tak zmęczony jak kierowca zawodowy, a czy ciężarówka wjedzie w osobowy czy odwrotnie to nie robi różnicy.
(usunięte przez administratora)
Co do aut to auta są zadbane o ile któryś jełop zgłosi wady w aucie. Co do czystości to też fakt. Mogło by być lepiej, Ale to znów zależy od kiero
(usunięte przez administratora)ludzie co wy tu wypisujecie. z ciekowści zajrzałem bo sie w googlu wyświetliło jak wpisałem nazwę firmy. jestem kierowcą w sl. zwykłym pracownikiem bez chodów gdziekolwiek. wyplata zawsze na czas, dobre auta, nie siedzi się w tej pracy jak na wakacjach, ale nie jest to (usunięte przez administratora) i powiem tak: jak ktoś nie szanuje pracy to nigdzie mu nie będzie dobrze.
Kierowcy szanują pracę (usunięte przez administratora) Spedycja jak nawali to kierowca jest obarczony wina, telefon do lewczuka nie pomoże bo on też ich stronę trzyma. Dobre auta są do dwóch lat jak jeszcze wielu kierowców nie przerobia, reszta może i nie stara ale jak co miesiąc ktoś inny jeździ to czuć w środku zmęczenie auta. Kasa na czas to fakt ale siebie też trzeba szanować A nie pracować po 18 godzin dziennie bo i takie tygodnie się trafiają.
Powiem szczerze - jakbym chciał pracować zgodnie z czasem pracy i robić dziennie po te 700km max to poszedłbym na C+E albo w ogóle do innego zawodu. Ale nie poszedłem, właśnie dlatego że nie chcę dużo jeździć a nie gnić na parkingach bo elektronika każe. Robienie naprawdę dużych dziennych przebiegów dziennych i praca po kilkanaście godzin na dobę to cecha tej części transportu. Serio zastanawiam się, czy ktokolwiek podejmuje ten zawód z nadzieją że wyjeździ te 9-10h dziennie, ze 4h jeszcze poczeka na magazynach i fajrant? Pewnie że fajnie mieć raz na parę dni luźny dzień, zwiedzić okolicę, zrobić pranie albo porządki w samochodzie, poczytać sobie - ale bez przesady. Tak samo w drugą stronę, codziennie po 1000 czy 1500km i 18-20 godzin jazdy czy innej pracy to tez przegięcie w drugą stronę. Od razu uprzedzam - SLa nie bronię, chciałem u nich pracować ale wymagają dość konkretnego doświadczenia typowo w transporcie zarobkowym po Europie, więc mnie nie chcieli. Moje kilka lat jazdy blaszakiem z gratami to dla nich najwyraźniej nie to albo za mało, więc szukam dalej. ;)
Jeździłem w w al express krótko, gdyż szybko zorientowałem się co się tam dzieje. Zgadzam się z wszystkim co zostało już tu wcześniej napisane. Jazda na zaplakach to norma. Po 3-4h snu. Szef i spedytorzy przez telefon zawsze konkretni i nie mili. (usunięte przez administratora) Pieniądze owszem wyższe niż w innych firmach, ale nie za taką cenę... Kierowcy między sobą, mili A co do czego to skarżą do szefa; bo to w tej firmie się ceni. Na pierwszą trasę nie dostałem nawet Nawigacji i nikt nie wspomniał, że Mam mieć, i wielkie halo że nie mam swojej.. Jak już zwolnią to dodzwonić się. Do nich graniczy z cudem. Po licznych emailach udało mi się odzyskać 2/3 należytej wypłaty. ...BARDZO NIE POLECAM!!
Ja i kilku bylych pracowników podało sl ..expressdo sądu .warto naprawdę zobaczyć p.sl .jak się tłumaczył i jego elita .widok jest bez ceny
Witam wszystkich! Chciałem zapytać wszystkich krytykujących jak się mają w czasach pandemii? Czy macie pracę i jesteście zadowoleni? Pytam, ponieważ ja jestem zadowolonym kierowcom w SL Express, z tego powodu, że pracy jest pod dostatkiem, wypłaty są na czas, o dokładnych kwotach nie będę pisał -ale jest lepiej niż było przed! Nie rozumiem opinii na temat poniżania.. jeżdżę od wielu lat, robię wszystko tak jak mi przekażą spedytorzy i nie ma żadnego problemu.. na prawdę wystarczy dostosować się do warunków - czyli pracować. Nie ma nic za darmo, tutaj chcąc pracować można zarobić. Oczywiście zaraz się spotkam z opiniami, że moja wypowiedź jest sfałszowana, ale zapewne napiszą to osoby, które wolą gadać/narzekać niż pracować. Więc jeśli ktoś chce pracować i zarobić - szczerze polecam! Jeśli ktoś woli postać 6 dni w tygodniu na parkingu a później na wszystko narzekać - lepiej odpuścić!
Jak najbardziej zgadzam się z twoją wypowiedzią. Kto chce pracować ten będzie pracował. Co do ponizania też nigdy tego nie odczułem choć fakt, że pracy jest sporo. Ale firma jest godna polecenia!
Co do pieniędzy to są na czas. Ale też zgodzę z kotem ze jazda nie jest na spokojnie, często jest że 1500km i więcej w expresie, (usunięte przez administratora) że strony spedytorów. Czarny kocie zakończyła się już sprawa z tą firmą?
Witam, mam kilka pytan prosze o informacje : 1. Czy jest szansa dostac tam prace bez doswiadczenia w miedzynarodowce ? Mam doswiadczenie za kolkiem busa poniewaz w UK mieszkalem i pracowalem 4 lata , jezdzilem na chlodniach bo firma sie zajmowala dostawa zywnosci. Znam j.angielski prawko posiadam od 20 lat zadnych kolizji ani pkt karnych. Busami przejechalem pewnie z 500 tys km ale w typowej miedzynarodowce. 2. Nie znam tzw. papierologi czyli jakies odprawy oclenia cmr-ki tacho-buki itp... ale chyba firma robi przed pierwsza trasa jakies wstepne przeszkolenie z tego zakresu albo jest tzw " opieka spedycji " ze zawsze mozna dopytac ? 3. Jakie sa na ten moment stawki na umowe o prace a co jesli chodzi o dzialalnosc, i tutaj tez czy mozna zaczac na umowie o prace a pozniej przejsc na dzialnosc ? 4. Czy wszystkie samochody sa automaty czy sa tez manualne skrzynie ? Co jest na wyposazeniu czy firma zapewnia telefon navi ? jakies dodatki jak podstawowe narzedzia kable rozruchowe kompresor cos dodatkowo czy firma daje tylko karte paliwowa i nic poza tym ? 5. Czy siedzac w trasie dluzej np 5 tygodni albo 6 sa za to jakies dodatki wyzsza stawka premie czy nie ma roznicy czy jest sie w trasie 3 czy 6 tyg to dniowka wychodzi taka sama ? Dziekuje i Pozdrawiam
Jeśli chodzi o samą pracę to w zasadzie mogę polecić osobom lubiącym jazdę. Tylko dodam że kierowca jest strasznie eksploatowany... Sprzęt jest ok, gorzej ze spedycją i odpowiedzialnością. Bo tutaj jest uprawiana spychologia... Za wszystko odpowiedzialny jest kierowca. Najgorsze jest to, że w tej firmie jest przyzwolenie na (usunięte przez administratora) Przesiadając się w Niemczech zostałem okradziony z torby z laptopem wraz z ładowarką, zewnętrznym dyskiem hdd, pendrive, słuchawką bluetooth jabra a nawet zmiotką! Przede mną wysiadały dwie osoby, w tym jedna też została okradziona z kabli. Gdy wsiadałem na parkingu w Heilbronn torby z laptopem już nie było... Sprawa zgloszona na policję mam nadzieję że parch zostanie złapany i wykopany na Białoruś. Post napisany ku przestrodze dla innych kierowców jeśli będziecie jechać z parchem Witkiem patrzcie mu na ręce!!
Jakim to trzeba być pazernym (usunięte przez administratora) zarabiać te 8-9k i jeszcze kraść. Takie osoby tam pracują. Uważajcie!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SL EXPRESS?
Zobacz opinie na temat firmy SL EXPRESS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SL EXPRESS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 14 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!