Szukając pracy, udało mi się znaleźć w sieci ofertę na stanowisko serwisanta. Firma oczekuje dyspozycyjności związanej z wyjazdami do klienta. Możecie mi chociaż powiedzieć, czy w weekendy też trzeba być dostępnym? Czy pracuje się od poniedziałku do piątku? Poza tym, to można liczyć na samochód, którym będzie się dojeżdżało do klientów?
Z założenia praca od poniedziałku do piątku. Weekendy wolne, ale jak to bywa w pracy serwisanta może się zdarzyć, że trzeba będzie podziałać i w sobotę. Serwisanci posiadają do dyspozycji samochody służbowe.
jeśli liczysz na benefit w postaci samochodu do użytku prywatnego, to nie w tej firmie. samochodów zawsze było mało i jak nie były w trasie stały pod firmą praca ciężka, obarczona dużym stresem i kiepską kasą
Własnym autem przyjeżdżasz do firmy, bierzesz służbowe i jedziesz na robotę. Kończysz robotę wracasz służbowym na parking firmy, zabierasz swoje auto i jedziesz do domu. Za przyjazd z domu do pracy i z pracy do domu własnym autem raczej mało firm w Polsce zwraca koszty. Serwis obstawia cały kraj, nie znam człowieka, który będzie zajeżdżać własne auto, włócząc się po kraju za zwrot kosztów paliwa, od tego są auta służbowe
Dobry dowcip. Na własnym aucie masz kilometrówkę urzędową, jak Cię bawi zajeżdżanie prywatnego auta, to nikt nie broni, osobiście wolę służbowe. Nie znam firmy, która płaci za serwis auta prywatnego, zakłada się, że koszty eksploatacji pokrywa stawka za km, jak ktoś ma wyższe koszty to jego problem.
Stawki są według rozporządzenia o delegacjach. Firmy nie ustalają stawek. Wszystko w przepisach jest uregulowane.
Serwis ma bardzo często wyjazdy.
Serwis jest od tego żeby jeździł. O stawkach możesz pogadać jak przyjdziesz na rozmowę.
Bzdura, stawki za nadgodziny nie mają nic wspólnego z delegacjami, komuś pomyliły się nadgodziny z dietami i zwrotem kosztów podróży. @Diana, pracownicy terenowi serwisu jeżdżą średnio 4-5 dni w tygodniu, na obszarze całego kraju oraz po za granice kraju
Pierwszy miesiąc szkolenie praktyczne w firmie, jeśli rokujesz 2 kolejne miesiące w trasie z doświadczonym pracownikiem. Twoje postępy na bieżąco ocenia kierownictwo działu, jeśli rokujesz dostajesz angaż na kolejne 6 m-cy., jeśli nie, to dziękują za współpracę. Trzeba być dobrym w elektryce, mechanice, umieć współpracować z ludźmi, itd.
Ostatnio wisiało ogłoszenie na szefa serwisu, nie brzmi to dobrze, jeśli firma z długim stażem w branży w jednym czasie poszukuje i szefa serwisu, i pracowników. Kiedyś serwis to był zespół fajnych ludzi z różnym doświadczeniem i różnym stażem w branży, ale coś się chyba psuje. Jeżeli człowiek ma otwarty umysł, zmysł techniczny i chce się uczyć, to raczej sobie poradzi. Niestety nie wiadomo, kto w serwisie został z ludzi, którzy chcą i potrafią przekazać wiedzę.
Osoba która kierowała serwisem nadal jest w firmie, po prostu przeszła na kierownika innego działu. Jest dostępna i pomocna dla nowych osób.
Nie wiem skąd ktoś ma takie informacje i wypisuje bzdury. Dział się nie rozpada. Oprócz serwisu wewnętrznego firma posiada serwisy zewnętrzne w całym kraju współpracujące od lat z firma. Osoby które nie nadawały się do pracy i teraz już nie pracują wypisują niepochlebne komentarze. Pracy jest sporo więc firma potrzebuje powiększyć dział i dlatego nabory na nowych pracowników. Firma produkuje urządzenia medyczne więc wiedze trzeba mieć na jakimś poziomie, to nie są czajniki elektryczne tylko specjalistyczne urządzenia. Pozdrawiam Wszystkich
Ciekawe kim jest Pracownik, pachnie kimś z wysokiego kierownictwa, bo szeregowy by takich bzdur nie pisał, normalnie marketing wysokiego poziomu.
A możesz powiedzieć co z tego co napisał pracownik jest bzdurą?
Tak to prawda dział serwis się praktycznie rozpada, co rok jest zatrudniany nowy kierownik serwisu i każdy jeden tylko wprowadza zamieszanie i bałagan co wpływa negatywnie na pracę działu. Praca jest mobilna cały tydzień poza domem za pensję jak w sklepie biedronka lub lidl. Jest jeden samochód na dwóch pracowników, brak narzędzi i podstawowego wyposażenia do wykonywania napraw. Praca mocno stresująca i ciężcy klienci w placówkach medycznych, o których trzeba dbać i urabiać żeby byli zadowoleni.
O ile kierownicy zmieniają się dosyć często w ostatnich latach, to załoga jest stała od wielu lat. Ludzie którzy odeszli niestety nie mieli możliwości dłużej pracować hobbystycznie. tylko potrzebowali kasy na życie. Czajnik elektryczny wbrew pozorom ma swoje uroki z punktu widzenia serwisu, widać że Pracownik nawet rzeczonego czajnika nigdy w życiu nie naprawiał. Serwisy zewnętrzne współpracują dzięki hobbyście (bo jak inaczej określić gościa, który robi więcej niż mu płacą), na którego pomoc każdy może liczyć 365 dni w roku i nie jest to kierownik, ani osoba podpisująca się jako Pracownik.
Wszystkie opinie sugerują, że zarobki są bardzo niskie. A poza zarobkami jak pracuje się w firmie? Jak z atmosferą i socjalem?
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Weekendy wolne.
Jak to Polacy więcej płaczą i narzekają niż dostają w rzeczywistości :) Może ludzie po prostu boja się konkurencji bo co dla niektórych to tu jest laba :) Po co wpuszczać kogoś kto chce pracować i może zabrać stołek. Ludzie pracują tu bardzo długo a ci co odchodzili znów wracali do firmy :)
Atmosfera jest słaba, większość ludzi starej daty nie bardzo znają sie na robocie szczególnie umysłowi, średnia wieku z 50 lat, doświadczenie bardzo małe bo jak można w jednej firmie się czegoś nauczyć. Rysunki słabej jakości i dużo błędów w nich a o poprawki nie można się doprosić bo we wszystkim decyduje prezes socjal. Powiedzmy że są wczasy pod grusza w zależności od zarobków (coś około 400-500 na pracownika no i na dziecko coś w podobie ), o premi można zapomnieć, obiecanki cacanki a jak jest to 100 zł minus podatek ot i taka zachętą. A pensja, to nie jak najbardziej ok, najniższa krajowa, no może troszkę więcej, chyba że po znajomości nic nie robisz i zarabiasz. Pracownika mają za nic, on nic nie umie, i na niczym się nie zna, jest glupi.
Wbrew temu co Ci się wydaje, jest w firmie kilka osób, które mają wiedzę i umiejętności do wykonywania zarówno pracy umysłowej jak i fizycznej, potrafią wykonać dobrą dokumentację rysunkową i wytworzyć urządzenie niemal od zera oraz są skarbnicą wiedzy, pod warunkiem, że ktoś umie z nimi współpracować. W sumie nie do końca wiadomo, co tych ludzi motywuje do wydajnej pracy, ponieważ firma ich nie docenia, ale dzięki ich pracy zarząd firmy może spać spokojnie.
Szukając pracy, udało mi się znaleźć w sieci ofertę na stanowisko serwisanta. Firma oczekuje dyspozycyjności związanej z wyjazdami do klienta. Możecie mi chociaż powiedzieć, czy w weekendy też trzeba być dostępnym? Czy pracuje się od poniedziałku do piątku? Poza tym, to można liczyć na samochód, którym będzie się dojeżdżało do klientów?
Z założenia praca od poniedziałku do piątku. Weekendy wolne, ale jak to bywa w pracy serwisanta może się zdarzyć, że trzeba będzie podziałać i w sobotę. Serwisanci posiadają do dyspozycji samochody służbowe.
jeśli liczysz na benefit w postaci samochodu do użytku prywatnego, to nie w tej firmie. samochodów zawsze było mało i jak nie były w trasie stały pod firmą praca ciężka, obarczona dużym stresem i kiepską kasą
Własnym autem przyjeżdżasz do firmy, bierzesz służbowe i jedziesz na robotę. Kończysz robotę wracasz służbowym na parking firmy, zabierasz swoje auto i jedziesz do domu. Za przyjazd z domu do pracy i z pracy do domu własnym autem raczej mało firm w Polsce zwraca koszty. Serwis obstawia cały kraj, nie znam człowieka, który będzie zajeżdżać własne auto, włócząc się po kraju za zwrot kosztów paliwa, od tego są auta służbowe
Dobry dowcip. Na własnym aucie masz kilometrówkę urzędową, jak Cię bawi zajeżdżanie prywatnego auta, to nikt nie broni, osobiście wolę służbowe. Nie znam firmy, która płaci za serwis auta prywatnego, zakłada się, że koszty eksploatacji pokrywa stawka za km, jak ktoś ma wyższe koszty to jego problem.
Stawki są według rozporządzenia o delegacjach. Firmy nie ustalają stawek. Wszystko w przepisach jest uregulowane.
Serwis ma bardzo często wyjazdy.
Serwis jest od tego żeby jeździł. O stawkach możesz pogadać jak przyjdziesz na rozmowę.
Bzdura, stawki za nadgodziny nie mają nic wspólnego z delegacjami, komuś pomyliły się nadgodziny z dietami i zwrotem kosztów podróży. @Diana, pracownicy terenowi serwisu jeżdżą średnio 4-5 dni w tygodniu, na obszarze całego kraju oraz po za granice kraju
Pierwszy miesiąc szkolenie praktyczne w firmie, jeśli rokujesz 2 kolejne miesiące w trasie z doświadczonym pracownikiem. Twoje postępy na bieżąco ocenia kierownictwo działu, jeśli rokujesz dostajesz angaż na kolejne 6 m-cy., jeśli nie, to dziękują za współpracę. Trzeba być dobrym w elektryce, mechanice, umieć współpracować z ludźmi, itd.
Ostatnio wisiało ogłoszenie na szefa serwisu, nie brzmi to dobrze, jeśli firma z długim stażem w branży w jednym czasie poszukuje i szefa serwisu, i pracowników. Kiedyś serwis to był zespół fajnych ludzi z różnym doświadczeniem i różnym stażem w branży, ale coś się chyba psuje. Jeżeli człowiek ma otwarty umysł, zmysł techniczny i chce się uczyć, to raczej sobie poradzi. Niestety nie wiadomo, kto w serwisie został z ludzi, którzy chcą i potrafią przekazać wiedzę.
Osoba która kierowała serwisem nadal jest w firmie, po prostu przeszła na kierownika innego działu. Jest dostępna i pomocna dla nowych osób.
Nie wiem skąd ktoś ma takie informacje i wypisuje bzdury. Dział się nie rozpada. Oprócz serwisu wewnętrznego firma posiada serwisy zewnętrzne w całym kraju współpracujące od lat z firma. Osoby które nie nadawały się do pracy i teraz już nie pracują wypisują niepochlebne komentarze. Pracy jest sporo więc firma potrzebuje powiększyć dział i dlatego nabory na nowych pracowników. Firma produkuje urządzenia medyczne więc wiedze trzeba mieć na jakimś poziomie, to nie są czajniki elektryczne tylko specjalistyczne urządzenia. Pozdrawiam Wszystkich
Ciekawe kim jest Pracownik, pachnie kimś z wysokiego kierownictwa, bo szeregowy by takich bzdur nie pisał, normalnie marketing wysokiego poziomu.
A możesz powiedzieć co z tego co napisał pracownik jest bzdurą?
Tak to prawda dział serwis się praktycznie rozpada, co rok jest zatrudniany nowy kierownik serwisu i każdy jeden tylko wprowadza zamieszanie i bałagan co wpływa negatywnie na pracę działu. Praca jest mobilna cały tydzień poza domem za pensję jak w sklepie biedronka lub lidl. Jest jeden samochód na dwóch pracowników, brak narzędzi i podstawowego wyposażenia do wykonywania napraw. Praca mocno stresująca i ciężcy klienci w placówkach medycznych, o których trzeba dbać i urabiać żeby byli zadowoleni.
O ile kierownicy zmieniają się dosyć często w ostatnich latach, to załoga jest stała od wielu lat. Ludzie którzy odeszli niestety nie mieli możliwości dłużej pracować hobbystycznie. tylko potrzebowali kasy na życie. Czajnik elektryczny wbrew pozorom ma swoje uroki z punktu widzenia serwisu, widać że Pracownik nawet rzeczonego czajnika nigdy w życiu nie naprawiał. Serwisy zewnętrzne współpracują dzięki hobbyście (bo jak inaczej określić gościa, który robi więcej niż mu płacą), na którego pomoc każdy może liczyć 365 dni w roku i nie jest to kierownik, ani osoba podpisująca się jako Pracownik.
Wszystkie opinie sugerują, że zarobki są bardzo niskie. A poza zarobkami jak pracuje się w firmie? Jak z atmosferą i socjalem?
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Weekendy wolne.
Jak to Polacy więcej płaczą i narzekają niż dostają w rzeczywistości :) Może ludzie po prostu boja się konkurencji bo co dla niektórych to tu jest laba :) Po co wpuszczać kogoś kto chce pracować i może zabrać stołek. Ludzie pracują tu bardzo długo a ci co odchodzili znów wracali do firmy :)
Atmosfera jest słaba, większość ludzi starej daty nie bardzo znają sie na robocie szczególnie umysłowi, średnia wieku z 50 lat, doświadczenie bardzo małe bo jak można w jednej firmie się czegoś nauczyć. Rysunki słabej jakości i dużo błędów w nich a o poprawki nie można się doprosić bo we wszystkim decyduje prezes socjal. Powiedzmy że są wczasy pod grusza w zależności od zarobków (coś około 400-500 na pracownika no i na dziecko coś w podobie ), o premi można zapomnieć, obiecanki cacanki a jak jest to 100 zł minus podatek ot i taka zachętą. A pensja, to nie jak najbardziej ok, najniższa krajowa, no może troszkę więcej, chyba że po znajomości nic nie robisz i zarabiasz. Pracownika mają za nic, on nic nie umie, i na niczym się nie zna, jest glupi.
Wbrew temu co Ci się wydaje, jest w firmie kilka osób, które mają wiedzę i umiejętności do wykonywania zarówno pracy umysłowej jak i fizycznej, potrafią wykonać dobrą dokumentację rysunkową i wytworzyć urządzenie niemal od zera oraz są skarbnicą wiedzy, pod warunkiem, że ktoś umie z nimi współpracować. W sumie nie do końca wiadomo, co tych ludzi motywuje do wydajnej pracy, ponieważ firma ich nie docenia, ale dzięki ich pracy zarząd firmy może spać spokojnie.
Czytałem wasze opinie, że firma się rozwija. To dobry znak dla mnie ponieważ szukam zatrudnienia jako technolog i znalazłem ofertę pracy. Nie ma żadnych widełek a wynagrodzenie podane jest jako uzależnione od doświadczenia. Tego to akurat mam sporo po ponad 10 się uzbiera. Wiecie czego finansowo mógłbym oczekiwać?
Firma wypłacalna, wynagrodzenie zawsze na czas, bony na każde święta, premie półroczne, wczasy pod gruszą również dla dzieci. Dobra firma istniejąca od 1946 roku.
Firma się rozwija, zależ jak to ująć. Pracują tam ludzie z wieloletnim stażem, ale czy z doświadczeniem?. Kariera w tej firmie nie istnieje, rządzi (usunięte przez administratora) i przez ten system się nie przebijesz, twoje doświadczenie się nie liczy czy masz 1 rok czy 10 lat to bez znaczeniowa, zarobki są (nie zarobisz więcej niż najniższa krajowa, no może trochę więcej). Na plus jest tylko pensja na czas i pełny ZUS.
A możesz powiedzieć na jakim stanowisku pracujesz i ile zarabiasz? Zarabiasz najniższą krajową? W jakim dziale ludzie są bez doświadczenia i nie maja wiedzy?
Szukam pracy jako handlowiec. Pisaliście tutaj, że z awansami ciężko i że każdy pracuje na stanowisku na jakie się przyjął. Jak często w związku z tym rusza jakaś rekrutacja? Czy firma się rozwija i można liczyć w niedługim czasie na jakieś zatrudnienie?
Firma rozwija się cały czas. Rekrutacje prowadzone są w miarę potrzeb na poszczególne stanowiska.
Chcesz sprawdzić, wyślij CV na adres główny firmy, jak będą zainteresowani to się odezwą. Jeśli dogadasz się do warunków pracy, to będziesz pracować, jak nie to będziesz szukać dalej. To znacznie prostsze niż zadawanie pytań na GoWork-u.
Takiej odpowiedzi mogłyby udzielić jedynie kadry (ale z uwagi RODO nie mogą) lub kierownik działu, do którego aspirujesz w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Zarówno zarobki jak i charakter umów są tajne i indywidualne dla każdego pracownika, zależnie od warunków wynegocjowanych na rozmowie kwalifikacyjnej.
Najniższa krajowa na początek..umowa na 3 miesiące, po tym umowa na rok
Pensje dostajesz taką jaką uzgodnisz na rozmowie kwalifikacyjnej.
Chyba jeszcze im doślę cv na ogłoszenie sprzed miesiąca, na kierownika działu serwisu, bo niedawno przeprowadziłam się na Kalwarię. Chyba dobrze odmieniłam miejscowość, bo nie jestem tutejsza :) Firma wymaga dyspozycyjność, co oznacza gotowość do wyjazdów służbowych. Jak często one się odbywają? No i dajcie znać czy takie wyjazdy są lepiej opłacalne pod względem kasy.
to stanowisko prawdopodobnie jest już obsadzone przez jednego ze starszych pracowników, taż że podesłanie kolejnego cv raczej już nic nie zmieni, a co do wyjazdów jest ich całkiem sporo jak płatne nie wiem
Jeśli nie wiesz czym jest dyspozycyjność, to raczej nie marnuj czasu i nie przysyłaj CV. Dyspozycyjność w tym zawodzie oznacza, że nie masz problemu z wyjazdem służbowym z dnia na dzień. Wyjazdy są częścią tej pracy i nie mają żadnego wpływu na kwotę na koncie na koniec miesiąca.
Widziałam ogłoszenie stare na Asystentkę w dziale handlowym. Wiecie jaka jest perspektywa awansu dalej z asystentki? Czy firma daje jakieś szkolenia aby właśnie móc się rozwijać?
Z asystentki w dziale handlowym możesz awansować co najwyżej na asystentkę, może jakimś cudem na handlowca. Stanowiska kierownicze w działach i w zarządzie obsadzone dożywotnio. Brak pakietów medycznych, Multisporta, kursów językowych, itp. benefitów często spotykanych w korporacjach. Są pieniądze na koncie na koniec miesiąca, normalna umowa i w miarę normalna atmosfera. Zarobki na poziomie Lidla, ale atmosfera spokojniejsza.
Czytaj z zrozumieniem :) To jest mała polska firma, chcesz awansów to idź do PWC, GE, itp. Tu pracujemy na takich stanowiskach, na jakich się zatrudniliśmy i staramy się wykonywać swoją pracę zgodnie z wymaganiami. Zarobki są tajne i nikt z aktualnie zatrudnionych takich informacji nie ujawnia.
Witam. Jakie aktualnie wynagrodzenie można uzyskać za pracę w firmie SMS? Nikt nie dodaje nic nowego na temat tego pracodawcy, więc może znajdzie się osoba, która zechce w tym właśnie zakresie się wypowiedzieć?
Jak na Warszawę stawki słabe, jak na okolice Góry Kalwarii (aktualna lokalizacja firmy) stawki dla młodych na początku wydają się atrakcyjne.
Zarobki bardzo niskie. Kierownik zarabia średnią krajową. Bałagan w firmie, bo o wszystkim decyduje Prezes, nawet gdzie i jakie maja stać kwiatki, a chłop nie ma jaj. Średnia wieku tak po 60 lat, młodsi rzadko się trafiają. Dobra praca dla emerytów.
atmosfera ok bardzo niskie pensje
Firma z tradycjami Pracują hobbiści
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w SMS Sp. z o.o. - Góra Kalwaria
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w SMS Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
- Norberta Adamowicza 8
05-530 Góra Kalwaria - NIP: 5213665861 REGON: 000401012 KRS: 0000502877
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Produkcja wyrobów i artykułów medycznych - Góra Kalwaria
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |