Stanowisko ds. organizacji i analiz

Nowy Sącz
Oferta wygasa za:81 dzień
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań:

  • prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem i projektowaniem zmian struktur organizacyjnych w oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych oraz przygotowanie projektów regulaminów organizacyjnych oddziału
  • opracowywanie informacji, analiz i innych pomocniczych zestawień dot. organizacji oddziału i podległych TJO na podstawie danych przekazywanych przez wewnętrzne komórki organizacyjne
  • koordynowanie opracowania projektów pełnomocnictw i upoważnień wydawanych i udzielonych przez Prezesa i dyrektora oddziału na zasadach określonych w wewnętrznych aktach prawnych
  • koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w oddziale i podległych TJO, monitorowanie realizacji skarg i wniosków oraz prowadzenie sprawozdawczości z ich rozpatrywania
  • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez dyrektora oddziału zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi aktami prawnym

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne, obsługa prawna, ekonomia, administracja publiczna
  • minimum 1 rok stażu pracy

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo, statystyka)
  • studia podyplomowe (organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne)
  • minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi, lub pracy biurowej związanej z obsługą prawną

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
    w stopniu średniozaawansowanym
  • umiejętność formułowania i redagowania tekstów oraz tworzenia dłuższych pisemnych wypowiedzi

Jeśli jesteś osobą:

  • nastawioną na współpracę
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach
  • zorientowaną na cel i jakość
  • posiadającą umiejętność podejmowania decyzji
  • nastawioną na innowacje
  • nastawioną na rozwój
  • komunikatywną

to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 pracownika
  • proces rekrutacji składać się będzie z:
    - testu wiedzy z zakresu obsługi pakietu MS Excel, redagowania tekstów i zadań logicznych
    - rozmowy kwalifikacyjnej (dotyczy kandydatów, którzy uzyskają największą liczbę punktów z testu wiedzy)
  • dokumentacja niekompletna oraz dostarczona po terminie nie będzie rozpatrywana
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne (telefonicznie lub mailowo)

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy)
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
  • przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • istnieje możliwość wejścia do budynku z poziomu chodnika
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie