Wspaniała obsługa Pani Karina pomocna doradzi we wszystkim
Dziękuje za wspaniałą, kompetentna i miłą obsługę p. Gabrysi z działu Ogród w OBI Al. Bielska. Pani Gabrysia z dużym zaangażowaniem i uśmiechem na twarzy podeszła do tematu wyboru odpowiedniego grilla,
Bardzo miła obsługa pomocna
Gorąco polecam współprace z pracownicą sklepu Obi - Auchan Panią Izabelą z działu ogrodu. wyjądkowo miła a przede wszystkim kompetentna osoba. Brawo dla Pani Izy
Pani Basia z Techniki- w Obi koło Gemini- przemiła, pomocna, uprzejma, aż miło robić zakupy
Dziękuję za miłą i fachową pomoc oraz obsługę przez Pana Daniela z marketu w Tychach na Towarowej- dział budowlany
Dziękuję Pani Izabeli za miłą i cierpliwą obsługę. Jej wiedza i fachowość świadczy, że jest odpowiedzialnym pracownikiem zyskując nowych klientów. Z pewnością w przyszłości dokonam wymarzonego zakupu / huśtawka ogrodowa /. Życzę Pani Izabeli i wszystkim pracownikom zadowolenia z wykonywanej pracy !!!
Bardzo gorącą i serdecznie chiałbym podziękować Pani Magdzie dział "lampy" z OBI Tychy ul. Towarowa 2 za bardzo miłą, fachową, a w szczególności cierpliwą obsługę w dniu 10.03.2023r. Życzę dyrekcji marketu OBI tylko tak sympatycznych i fachowych pracowników.
Jeździłem po różnych marketach ale dopiero w Obi przy Al. Bielskiej w Tychach natrafiłem na zespół obsługi a w szczególności Panią Sylwię w działu ogrodowego, który w bardzo konkretny i miły sposób przekonał mnie do zrealizowania zakupu (parasol ogrodowy) . Podejście do klienta, wszechstronna pomoc przy zakupie i załatwienie transportu w pełni przyczyniły się do pełnego zadowolenia. Życzę każdemu takiej obsługi i udanych zakupów.
Praca w markecie nie jest łatwa trzeba jednocześnie ogarnąć na swojej zmianie wszystko wyłożyć towar posprawdzac ceny i mieć oczy otwarte na klientów z szerokim uśmiechem witać kazdego i udzielać mu profesjonalnych rad zeby w jego koszyku bylo jak najwięcej towarów
Co oni sobie wyobrażają w tym OBI przy ul. Towarowej? Długi czas oczekiwania na jakiegokolwiek doradcę klienta, dodatkowo odsyłają od jednego do drugiego i nikt nic nie wie!!! Od czego oni tam są? Nie wspomnę już o jakiejkolwiek higienie lub czymkolwiek ???? Mam na myśli rzekomego doradcę, mimo maski to wszędzie wokół wyrastała mu z niej broda!!! Trudno nie pomylić z bezdomnym, chyba aparycja też jest ważna, tak???
Tobie przeszkadza broda u gościa zobacz do swoich majt co tam się dzieje pewnie smród i wielbłądzia stopa. znalazła się idealna wsiora
Robiłam zakupy pierwszy i raczej ostatni raz w OBI TYCHY ul.Towarowa. Zakupy opiewały na wartość ponad dwa tysiące zł więc dostałam kartę podarunkową na 200 zł do realizacji przy następnych zakupach. Niestety okazało się że stan tej karty wynosi "zero złotych".Niezwłocznie starałam się wyjaśnić tę sprawę .Osobiście udałam się do biura obsługi klienta gdzie poinformowano mnie że wartość z tej karty została już zrealizowana. Ku mojemu zaskoczeniu prosiłam o wyjaśnienie jak to możliwe, skoro cały czas ta karta była w moim posiadaniu, i nikt inny nie miał dostępu do tej karty. Po kilku dniach zadzwonili do mnie z prośbą aby podać im numer karty.Po kolejnych kilku dniach dowiedziałam się że takiego numeru karty w ogóle nie ma (więc domniemywam że pewnie sama sobie wydrukowałam taką kartę) i najśmieszniejsze jest to że gdy pojawiłam się drugi raz w biurze obsługi klienta usiłowano mi wmówić że nazywam się zupełnie inaczej i dostałam inny numer karty, a tę którą mam ONI nie wiedzą skąd ją mam. Usłyszałam że panie w księgowości dokładnie to sprawdziły i z ich strony wszystko się zgadza. Na szczęście miałam WZ wystawioną na moje nazwisko, więc tu już nie mogli mi wmówić że WZ też jest z kosmosu, ponieważ są tam pieczątki i nazwisko osoby, która ten dokument wystawiała. Ponownie kazano mi czekać kilka dni na dalsze wyjaśnienia. W rezultacie dzisiaj zadzwoniono do mnie z informacją że rzeczywiście jest wystawiona karta podarunkowa na 200 zł jeszcze nie zrealizowana ale z innym numerem. Po prostu pisząc to zastanawiam się czy nie opisuję jakąś scenkę z kabaretu. I ciągle słyszę że to ja popełniłam jakiś błąd bo oni mają inny numer karty. Więc pytam się czy za karygodne błędy personelu ma odpowiadać klient????. To raczej konkretna osoba która jest podpisana pod tym powinna ponieść konsekwencje i przynajmniej mnie przeprosić.
Wycinanie płyty i oklejanie, godz 15.30 ,11 sierpnia 2020 r, super obsługa, profesjonalne wykonanie, pracownik 6 plus w skali 1 do 5
opisuję scenę z dzisiejszych zakupów -22.06.20 jestem emerytką, poszukującą taśmy obustronnie klejącej...aleja 51 OBI Tychy ponieważ tych taśm jest multum...opisanych maksymalnie minimalistycznym drukiem, wołam pracownicę obsługi... grzecznie pytam o wskazanie mi właściwej...pracownica z miną udzielnej carycy.... cytuję dosłownie dialog; ona- co, nie widzi pani tu jest opisane - TAŚMA DWUSTRONNA!!! ja-nie dostrzegłam tego opisu, nie zabrałam okularów dlatego proszę o pomoc ona - to jak wy ludzie do tych sklepów chodzicie????(ton udzielnej księżnej, którą zgoniono z leżaka) ja-.OBI jest na tyle dużym sklepem, że potrafię go zobaczyć i do niego dojść w jakim celu cytuję ten dialog i opisuję incydent zdawałoby się błahy? otóż...nie po raz pierwszy spotykam się z takim traktowaniem w obiekcie OBI w Tychach... może ktoś, odpowiedzialny za personel obiektu wyjaśni mi, co robią tam pracownice (dziwnym trafem nie dotyczy to mężczyzn -profesjonalnie i kulturalnie odnoszą się do klientów), czy one robią nam klientom łaskę, ze udają że pracują, że służą informacją??? z takim traktowaniem spotkałam się w tym obiekcie nie po raz pierwszy Osoba , która potraktowała mnie w sposób protekcjonalny i lekceważący mam nadzieję, że skojarzy sobie o czym piszę. Mam jedynie nadzieję, że odpowiedzialni za pracę personelu OBI w Tychach potraktują moją opinię w sposób profesjonalny i przeprowadzą szkolenie pracowników....na zakończenie...my, klienci nie przychodzimy do was po jałmużnę...płacimy ....dzięki nam egzystujecie!!!
Pracowałem kilka tygodni na umówię zlecenie przez agencje pracy wszystko było spoko ale brak klimatyzacji w upalne dni to był koszmar
Super obsługa
Podpowiedzcie jaka jest atmosfera w pracy, jakie zarobki średnie i czy coś z dodatków socjalnych?
Dostaje sie paczki dla dzieci bądź pracowników oni ??
Zastanawiam się czy to dobra praca spowodowała , że przestaliście tu zaglądać?
Hejka,mówicie zarobki marne a na dziale przyjęcia towaru da się wyciągnąć 2500zl na rękę ?? Wszystkie soboty się pracuje i czy na dziale przyjęcia towaru jest jedna zmiana, dwie trzy ?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OBI Market?
Zobacz opinie na temat firmy OBI Market tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OBI Market?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OBI Market?
Kandydaci do pracy w OBI Market napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.