Serdecznie nie polecam tego miejsca. na rozmowie mówi się różne rzeczy które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Premia, to żart...szkolenia - jedynie na tucana i windę( wózki widłowe elektryczne), ale na to musisz poczekać, choć tak naprawdę potrzebujesz tego na co dzień, pracownicy którzy mają uprawnienia często robią Ci łaskę z pomocą. Mało osób które rzeczywiście chcą pomóc. Częściej będą robić Tobie pod górkę. Ktoś czasem coś podpowie, ale szkolić z produktow musisz się sam i to w domu, po godzinach w czasie dniówki nie będziesz mieć na to czasu. Na koniec nie ryzykuj, że może w moim przypadku będzie lepiej niż tu piszą. Szkoda twojego czasu.
W niektórych sprawach muszę się nie zgodzić. Po pierwsze premia to coś extra do wypłaty a nie obowiązek. Więc nikt ci jej nie da za to że przyjdziesz do pracy tylko za coś extra ponad normę. po drugie szkolenia z asortymentu są robione w czasie pracy ( najlepiej jednak uczy się podczas obsługi klienta ( nikt ci głowy nie urwie jak powiesz "przepraszam ale nie wiem ,jestem nowy, ale zaraz przeczytam opis produktu i za chwilę będę wiedział..."). po trzecie musisz chcieć pracować bo nikt niczego za ciebie nie zrobi. Pozdrawiam
Nick neutralny, normalny itp to jedna i ta sama osoba z pokoju po lewej stronie schodów. Gadanie na rozmowie mamy szkolenia, a później dostajesz dane do logowania, ale na to nie ma czasu w godzinach pracy...każdy o tym wie. No i też wiadomo jacy przychodzą klienci, tłumaczenie się im nie pomoze. Pisanie, że nikt za Ciebie nie zrobi...ręce opadaja.
Pracuje tam od wiosny i sobie chwalę. Atmosfera jest super, ludzie pomocni. Umowa o pracę, zarobki w porządku. Przede wszystkim praca na miejscu. Poza wynagrodzeniem są fajne dodatki, karta multisport, opieka medyczna. Dobrze że nie poczytałam tych opinii przed rozmową i zatrudnieniem bo na pewno bym zrezygnowała a najlepiej się samemu przekonać
@0707 Polecam. Jak czytam te opinie ludzi typu parówa itp to mi się słabo robi. Ludzie są różni, niektórzy to by najchętniej chcieli nic nie robić i zarabiać miliony a w głowie nic tylko pustka i wulgaryzmy. Ja doszłam do wniosku że jak sama się nie przekonam to się nie dowiem, w kwietniu minie mi rok pracy i nie mam zamiaru jej zmieniać.
HAHA Daj sobie spokój tylko desperaci tam pracują dostaniesz na początek 1800 na rękę mooooże jak masz papiery
HAHA kobieto bo jak zarabiasz na 3/4 1500 i tobie to wystarczy o masz niską samoocenę czyli uwielbiasz jak tobą dyrygują i chodzisz jak w zegarku to się nie dziwię życzę kariery w OBI może kiedyś za 20 lat będziesz miała 2000 zł na 3/4
Wysokość zarobków jest uwarunkowana tym co sobą prezentujesz. Jeśli uważasz że mało ci zaproponowali to znaczy że niewiele dajesz od siebie. Gdyby było inaczej zaproponowali by ci więcej. Osoby które się starają i chcą awansować, zarabiają więcej. A tak na marginesie: praca w stabilnej firmie z wypłatą na czas, na głowę ci nie kapie a nawet pandemia korony i zamknięcie marketów budowlanych nie spowodowało zwolnień.
Jedne z moich najbardziej wyrazistych wspomnień z pracy i zakupów jako klient w OBI Jastrzębie to czarne kubły z budowlanki rozstawione po całym markecie w czasie deszczu, mokre podłogi, regały i przemoknięte kartony z towarem ???? Czyli jednak czasami na głowę kapie w tym miejscu ????
Czy pracownicy w OBI dogadują się między sobą?
Ludzie to jeden z niewielu plusow pracy w tym miejscu. Zwykli pracownicy bo o dyrekcji i kierownikach lepiej nie gadac. Cieplo wspominam moich bylych kolegow i kolezanki, zawsze mozna bylo pogadac i posmiac sie na przerwie albo gdy nie bylo klientow. Jesli szefostwo nie patrzylo oczywiscie bo jesli patrzylo to trzeba bylo zapierdalac jak w obozie i wymyslac robote przesuwac pudelka milion razy z miejsca na miejsce nawet jesli nie bylo zadnych klientow dokladac towar nawet jesli dokladalo sie go wczoraj bo zamienienie dwoch zdan przy szefostwie oznaczalo ze za rok juz nie bedziesz pracownikiem obi chociaz mam nadzieje ze cos sie zmieniło w tej kwesti. Byly rowniez zatargi z jednymi lubilem sie bardziej z innymi mniej stres bo opierdol od szefostwa czy kierownikow to codzienna norma ale po kilku latach moge szczerze powiedziec ze w zadnej innej pozniejszej pracy nie spotkalem takich swietnych ludzi. Niestety odpada bardzo duza ilosc pracownikow bo albo się ich zwalnia albo sami mają dosc i uciekaja do lepszej pracy, ktora jest lepsza finansowo i jest o polowe mniej stresujaca bo w tej firmie wymienia sie kazdego kogo mozna a czlowiek to wymienna czesc
Bardzo mnie niepokoi to co od pewnego czasu dzieje się w tej firmie. Ogólnie panuje coraz gorsza atmosfera , długoletni pracownicy odchodzą bo nie są doceniani (w tym tygodniu odeszła pracownica z ponad 10-letnim stażem), a firma nie robi nic żeby ich zatrzymać , w najbliższym czasie mają zamiar odejść kolejne osoby. Niektórzy kierownicy na działach źle traktują pracowników (szanuj pracownika swojego bo nie będziesz miał żadnego). Niektóre osoby na działach niestety nie nadają się do obsługi klienta a firma nie zamierza zatrudnić osób , które mogłyby podnieść jakość obsługi. Przykre to , ale wszystko się sypie i zmierza w złym kierunku...
Dziękuję za szybką pomoc w realizacji zakupów Pani Iwona jak i Edyta spisały się wzorowo. Bardzo dziękuję za pomoc.
Nie polecam młodej blondynki z działu farb. Jak ta praca jest poniżej twojej godności to się zwolnij. Sama rozmowa była męcząca i od niechcenia. A poproś o zdjęcie czegoś bo nie ma na półce o zgrozo... w nagrodę dostaniesz przewracanie oczami.
Obsługa daremna.Ale jak się kiepsko płaci to tak z pracownikami jest.Bedąc na zakupach w OBI w Jastrzębiu Zdroju,na dziele z tapetami pani zatarasowała się i układała coś na windzie na samej górze .Pomyślałem sobie no ok.Przyjechałem 2 i pół godziny później a pani dalej sobie w tym samym miejscu stała i patrząc na półke chyba myślała, że towar się sam .poukłada.Oczywiście cały dział zamknięty na całej długości.Zgroza.Jak bym miał takich pracowników u siebie to bym chyba podziękował.No ale tak jak pisze,jaka płaca taka praca i pracownik byle jaki.
Pracuje tam od wiosny i sobie chwalę. Atmosfera jest super, ludzie pomocni. Umowa o pracę, zarobki w porządku. Przede wszystkim praca na miejscu. Poza wynagrodzeniem są fajne dodatki, karta multisport, opieka medyczna. Dobrze że nie poczytałam tych opinii przed rozmową i zatrudnieniem bo na pewno bym zrezygnowała a najlepiej się samemu przekonać
@0707 Polecam. Jak czytam te opinie ludzi typu parówa itp to mi się słabo robi. Ludzie są różni, niektórzy to by najchętniej chcieli nic nie robić i zarabiać miliony a w głowie nic tylko pustka i wulgaryzmy. Ja doszłam do wniosku że jak sama się nie przekonam to się nie dowiem, w kwietniu minie mi rok pracy i nie mam zamiaru jej zmieniać.
HAHA Daj sobie spokój tylko desperaci tam pracują dostaniesz na początek 1800 na rękę mooooże jak masz papiery
HAHA kobieto bo jak zarabiasz na 3/4 1500 i tobie to wystarczy o masz niską samoocenę czyli uwielbiasz jak tobą dyrygują i chodzisz jak w zegarku to się nie dziwię życzę kariery w OBI może kiedyś za 20 lat będziesz miała 2000 zł na 3/4
Wysokość zarobków jest uwarunkowana tym co sobą prezentujesz. Jeśli uważasz że mało ci zaproponowali to znaczy że niewiele dajesz od siebie. Gdyby było inaczej zaproponowali by ci więcej. Osoby które się starają i chcą awansować, zarabiają więcej. A tak na marginesie: praca w stabilnej firmie z wypłatą na czas, na głowę ci nie kapie a nawet pandemia korony i zamknięcie marketów budowlanych nie spowodowało zwolnień.
Jedne z moich najbardziej wyrazistych wspomnień z pracy i zakupów jako klient w OBI Jastrzębie to czarne kubły z budowlanki rozstawione po całym markecie w czasie deszczu, mokre podłogi, regały i przemoknięte kartony z towarem ???? Czyli jednak czasami na głowę kapie w tym miejscu ????
Serdeczne podziękowania dla Pań z działu informacji za profesjonalną obsługę ( reklamacja). Pomimo napotkanych trudności z uznaniem reklamacji ze strony producenta, Panie z niespotykaną życzliwością przyczyniły się do pozytywnego rozwiązania sprawy. Przez cały czas pozostawały ze mną w kontakcie informują o statusie reklamacji, służyły pomocą i doświadczeniem w tego typu sytuacjach. Szczególne podziękowania dla Pani Ewy, za cierpliwość i wsparcie oraz finalne pozytywne rozwiązanie problemu.
Akurat pracownica, która odeszła z 10 letnim stażem zamiast pracą zajmowała się głównie obgadywaniem, spiskowaniem, przebywaniem na zwolnieniu lekarskim i psuciem atmosfery w pracy. Teraz jest o wiele lepiej, nikt mnie non stop nie zaczepia i nie mówi: ten jest taki siaki czy owaki. W obi dobrze się pracuje, wypłaty są na czas. Z kierownikami i dyrekcją można się dogadać, zawsze starają się pomóc gdy jest jakiś problem. Jeśli dobrze wykonujesz swoje obowiązki, jest to zauważone. Jasne zarobki mogły by być wyższe ale to pewnie jak wszędzie.
Czy pracownicy w OBI dogadują się między sobą?
Ludzie to jeden z niewielu plusow pracy w tym miejscu. Zwykli pracownicy bo o dyrekcji i kierownikach lepiej nie gadac. Cieplo wspominam moich bylych kolegow i kolezanki, zawsze mozna bylo pogadac i posmiac sie na przerwie albo gdy nie bylo klientow. Jesli szefostwo nie patrzylo oczywiscie bo jesli patrzylo to trzeba bylo zapierdalac jak w obozie i wymyslac robote przesuwac pudelka milion razy z miejsca na miejsce nawet jesli nie bylo zadnych klientow dokladac towar nawet jesli dokladalo sie go wczoraj bo zamienienie dwoch zdan przy szefostwie oznaczalo ze za rok juz nie bedziesz pracownikiem obi chociaz mam nadzieje ze cos sie zmieniło w tej kwesti. Byly rowniez zatargi z jednymi lubilem sie bardziej z innymi mniej stres bo opierdol od szefostwa czy kierownikow to codzienna norma ale po kilku latach moge szczerze powiedziec ze w zadnej innej pozniejszej pracy nie spotkalem takich swietnych ludzi. Niestety odpada bardzo duza ilosc pracownikow bo albo się ich zwalnia albo sami mają dosc i uciekaja do lepszej pracy, ktora jest lepsza finansowo i jest o polowe mniej stresujaca bo w tej firmie wymienia sie kazdego kogo mozna a czlowiek to wymienna czesc
Bardzo mnie niepokoi to co od pewnego czasu dzieje się w tej firmie. Ogólnie panuje coraz gorsza atmosfera , długoletni pracownicy odchodzą bo nie są doceniani (w tym tygodniu odeszła pracownica z ponad 10-letnim stażem), a firma nie robi nic żeby ich zatrzymać , w najbliższym czasie mają zamiar odejść kolejne osoby. Niektórzy kierownicy na działach źle traktują pracowników (szanuj pracownika swojego bo nie będziesz miał żadnego). Niektóre osoby na działach niestety nie nadają się do obsługi klienta a firma nie zamierza zatrudnić osób , które mogłyby podnieść jakość obsługi. Przykre to , ale wszystko się sypie i zmierza w złym kierunku...
Serdecznie nie polecam tego miejsca. na rozmowie mówi się różne rzeczy które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Premia, to żart...szkolenia - jedynie na tucana i windę( wózki widłowe elektryczne), ale na to musisz poczekać, choć tak naprawdę potrzebujesz tego na co dzień, pracownicy którzy mają uprawnienia często robią Ci łaskę z pomocą. Mało osób które rzeczywiście chcą pomóc. Częściej będą robić Tobie pod górkę. Ktoś czasem coś podpowie, ale szkolić z produktow musisz się sam i to w domu, po godzinach w czasie dniówki nie będziesz mieć na to czasu. Na koniec nie ryzykuj, że może w moim przypadku będzie lepiej niż tu piszą. Szkoda twojego czasu.
W niektórych sprawach muszę się nie zgodzić. Po pierwsze premia to coś extra do wypłaty a nie obowiązek. Więc nikt ci jej nie da za to że przyjdziesz do pracy tylko za coś extra ponad normę. po drugie szkolenia z asortymentu są robione w czasie pracy ( najlepiej jednak uczy się podczas obsługi klienta ( nikt ci głowy nie urwie jak powiesz "przepraszam ale nie wiem ,jestem nowy, ale zaraz przeczytam opis produktu i za chwilę będę wiedział..."). po trzecie musisz chcieć pracować bo nikt niczego za ciebie nie zrobi. Pozdrawiam
Nick neutralny, normalny itp to jedna i ta sama osoba z pokoju po lewej stronie schodów. Gadanie na rozmowie mamy szkolenia, a później dostajesz dane do logowania, ale na to nie ma czasu w godzinach pracy...każdy o tym wie. No i też wiadomo jacy przychodzą klienci, tłumaczenie się im nie pomoze. Pisanie, że nikt za Ciebie nie zrobi...ręce opadaja.
Obi Jastrzebie - dzial reklamacji super profesjonalny kontakt z Paniami z tego wlasnie dzialu.Troszeczke sie poprzepychalismy mailowo na temat reklamowanego przedmiotu jednak ostatecznie po dwoch odmowach reklamacja zostala uznana.Mysle ze moglo sie skonczyc gorzej jednak w pozorumieniu z wyzszym kierownictwem sklep poszedl na reke i mozna bylo oddac przedmiot i otrzymalem karte podarunkowa.Dosc duzo zostawiam pieniedzy w markecie w Jastrzebiu wiec finalnie mysle ze zadowolony klient jest najlepszym rozwiazaniem i przyniesie kolejne obroty i zyski.Gratujume profesjonalnego podejscia i raz jeszcze polecam spokojny i rzeczowy kontakt w trakcie reklamowania przedmiotow.Adrian
Chciałam bardzo podziękować za bardzo miłą i profesjonalną obsługę i pomoc pracowników OBI, szczególnie p.Agnieszce ( hydraulika) osoba profesjonalnie z pełnym zaangażowaniem wykonuje swoją pracę, doradziła, pomogła i zawsze uśmiechnięta; p.stolarz Andrzej bardzo miły pracownik, który z wielką precyzją wykonał swoją pracę, solidnie i pomógł; p. Mateusz z działu z glazurą, który bardzo jest zaangażowany w swoją pracę, pomógł doradził z cierpliwością i uśmiechem na twarzy. Obsługa marketu jest na bardzo wysokim poziomie. Podczas moich 12 wizyt w tym markecie w ciągu 4 dni (remont), zawsze mogłam liczyć na pomoc i pełne zaangażowanie. Pracownicy, z którymi miałam kontakt bardzo mili, i zawsze gotowi byli pomóc. Serdecznie dziękuję , POLECAM wszystkim i z pewnością wrócę.
Chciałem podziękować a zarazem polecić Panią Bogusie z działu ogród w Obi Jastrzębie za bardzo profesjonalne podejście do klienta oraz mila obsługę, odpowiedz na każde moje zapytanie kilkukrotnie robiłem zakupy palm itp. roślin z pomocą tej pani i serdecznie polecam napewno tez wrócę na kolejne zakupy
Chciałbym wyróżnić i pochwalić pomoc z działu budowlanego Pana Grzegorza (stolarz) który poświęcił czas i załatwił sprawę związana z moim zamówieniem zakupu materiału a mianowicie chodziło mi o podwieszany sufit pokoju i kuchni. Zrobiłem drobny szkic z wymiarami, a Pan Grzegorz w bardzo miły i perfekcyjny sposób naszkicował wypisał i obliczył co i za ile jeśli chodzi o material. Bardzo dziękuję i życzę dużej premii.
Jak szefostwo w OBI traktuje ludzi?
Ta firma to jeden wielki (usunięte przez administratora) wyzysk i mydlenie oczu nowym pracownikom, zatrudniany jesteś jako doradca klienta a jesteś odpowiedzialny, za wszystko co się dzieje na dziale, musisz dokładać towar, kompletować zamówienia, realizować koncepty z centrali, no i obsługiwać klientów. Wiecznie brakuje na wszystko czasu, na hale sprzedaży wkraczasz jako nowy pracownik bez doświadczenia i wiedzy o produktach, nikt niczego Cię nie uczy, z założenia masz sam się wszystkiego nauczyć i to najlepiej po godzinach bo na dniówce zajęć nie będzie Ci brakować. Szykujcie się na użeranie z nieudacznikami na magazynie oraz na docinki starego ochroniarza Pana M. który myśli, że jest jakimś szefem albo kierownikiem i wydaje polecenia innym pracownikom mimo, iż sam jest z firmy zewnętrznej.
Kierownicy działów jak i dyrekcja marketu traktuje ludzi z szacunkiem i nigdy nie zostawili mnie bez pomocy. Zawsze można przyjść i powiedzieć o problemie który zaistniał w czasie pracy ( bo przecież po to się tam wybierasz składając swoje "CV"). Jeśli chodzi o warunki pracy to jeśli uważnie słuchasz na rozmowie i przeczytasz opis zajmowanego stanowiska w markecie to niewiele cię zaskoczy podczas wykonywania obowiązków. Wiadomo są utrudnienia np. wysoka temperatura latem czy trudny klient ale taka jest praca w markecie budowlanym.
Ta, zazwyczaj kierownictwo jest okej, chociaż nie wiem kto tam teraz pracuje... Nigdy natomiast nie powiem tego o ówczesnym kierowniku budowlanki, przygłup jakich mało
Nie ma to jak Dyrekcja napisać sobie sam komentarz pozytywny i maglować pracowników który z nich mógł napisać negatywny komentarz
Witam Robiłam ostatnio zakupy w Obi na dziale sanitarnym bardzo miła pani Nas obsługiwała blondynka w krótkich włosach. Zakupy udane Polecam
(usunięte przez administratora)
Widzę że szanownemu panu przeszkadzało przede to że trzeba było pracować , dodatkowo wymagane jest w tej pracy choć troszkę myślenie z którym niejednokrotnie szanowny pan miał problem .
Haha za to PAN nie ma problemu z myśleniem , a ja uważam że najbardziej PAN ma problem nie tylko z myśleniem ale i kultura osobista .
Pracę w tym sklepie szczególnie polecam ludziom, którzy lubią smak melisy bo będą ją pić litrami. Obowiązków ile wlezie, najlepiej jakbyś przychodził na 12 a nie na 8 godzin, bo wiecznie ktoś się wysypuje i nie ma komu na dziale być. Nie wiem co ludzi tam trzyma, chyba czysta desperacja, wszędzie zarobicie więcej i nie będziecie musieli znosić humorków ludzi z magazynu od łaski których zależy czy macie towar na półce albo niekompletnej ochrony, której jedynym zadaniem jest patrzeć czy pracownik przypadkiem nie zrobił sobie 2 min przerwy po paru godzinach (usunięte przez administratora) A największe jaja i tak są na kasach gdzie twarz zmienia się co 2 tygodnie, bo psychika wysiada bardzo szybko a w Biedronce więcej zarobisz haha
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w OBI?
Witam serdecznie chciałbym podziękowac paniom z informacji za pomoc w załatwieniu wymiany plafonu naprawdę perfekcja jeszcze raz dzięki pozdowionka.
Witam serdecznie . Chciała bym napisać bardzo pozytywną opinię pani Pałliny z działu projektowego. Jestem zachwycona projektem ,który wykonała mi na kuchnię. Jak i również miłym, profesjonalnym podejściem do klienta. Szczególnie takiego jak ja nie zdecydowanego. Bardzo serdecznie polecam. Teraz jeszcze czekam na projekt łazienki ale po kuchni już wiem że będzie piękny . Ps. I jak miło się mi zrobiło jak moja curcia dostała pluszaka Bobra Obi.
Jako były pracownik postaram się nakreślić pracę w tym markecie. A więc jak wszędzie to bywa są plusy i minusy. W obi można przytoczyć zarówno dużo plusów jak i dużo negatywów. Do plusów należy dodać: szkolenia, na niektórych działach bardzo fajna atmosfera, kwestia dogadania grafiku, wyjazdy integracyjne, uprawnienia UDT czy dla mniej wymagających osób zarobki (bądźmy szczerzy, wiedząc że idzie się do pracy w zwykłym markecie budowlanym, nie można wymagać 4000 na rękę). Ale żeby nie było że jest tak kolorowo to minusy też są. Najbardziej irytująca w tym sklepie jest po prostu ochrona. Niestety ale są to bardzo niekompetentne osoby, których zadaniem nie jest pilnować sklepu tylko pracowników. Kradzieże są na porządku dziennym a większości nie daje się złapać (nawet przy większych kradzieżach) bo ochrona jest zajęta pilnowaniem pracowników i zgłaszaniem wszystkiego dyrekcji. Jestem w stanie wiele zrozumieć ale momentami te sytuacje były aż śmieszne. Po skończonej pracy oczywiście przeszukanie które zależało przede wszystkim od humoru ochrony. Niektórzy potrafili przez kilka minut przeszukiwać plecak, tak jakby koniecznie chcieli coś znaleźć. Drugim dużym minusem jest kontrola dyrekcji. Bardzo często po godzinach dyrektor "zamaskowany" chodzi przez godzine po markecie i zagląda w różne zakątki. Większych problemów nie doświadczyłem przez rok pracy ze strony dyrekcji. Jeśli chodzi o atmosfere to jak już wspomniałem zależy od konkretnego działu. Dla przykładu dział technika gdzie kierownik zarówno jak zastępca to świetne osoby jakich ze świecą szukać. Nie zachowują się tylko jak kierownicy ale również jako koledzy z którymi idzie porozmawiać ale także można liczyć na ich pomoc. Współpracownicy (nie wiem jak obecnie) również pozytywne osoby z którymi bardzo miło wspominam współprace. Najgorzej wspominam dział budować. Jeśli chodzi o kierownika, to bardzo w porządku osoba, naprawdę nic nie mogę mu zarzucić. Inaczej sprawy się mają jeśli chodzi o jego zastępce, czyli jedną z najbardziej nielubianych osób przez pracowników jak i klientów. Typ człowieka który przyjaciela widzi tylko w osobach które są wyżej postawione niż on. Naprawdę współpraca z tą osobą to była masakra, nawet podczas spotkania po pracy uważał się za osobę lepszą niż każdy. Niestety na tym dziale jest również kilku doradców którzy czekają tylko na okazję żeby lecieć na skargę do...oczywiście zastępcy kierownika . Ogólnie polecam tą firmę jako pracodawce dla każdego kto dostanie się na umowe o pracę bezpośrednio pod obi. Jeżeli chodzi o pracowników będących na umowie zlecenie, pod zewnętrznymi firmami to już nie jest tak kolorowo. Zazwyczaj jest to zwyczajne mydlenie oczu typu "Mam nadzieje że dobrze Ci się tu pracuje, bo jak tylko dostaniemy zgodę na zatrudnienie kolejnej osoby na dział to dostaniesz umowe itd." A rzeczywistość wygląda inaczej, bardzo często te osoby czekając na umowę dostają jedynie informację "jak chcesz to możesz jutro przyjść jeszcze, ale niestety musimy zrezygnować z współpracy z powodu finansów". I przychodzą następni na tych samych zasadach
Jeśli chodzi o dział budować to ów zastępca kierownika został teraz kierownikiem działu a na stanowisko zastępcy wskoczył pracownik z wieloletnim doświadczeniem
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w OBI - Jastrzębie-Zdrój
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w OBI
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OBI?
Zobacz opinie na temat firmy OBI tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OBI?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OBI?
Kandydaci do pracy w OBI napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Podhalańska 22
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Firmy w mieście
- Tomasz Chodkowski Solo Usługi Marketingowo Handlowe
- Pphu Torex Brzostków Przemysław Łukasik
- Marek Gojowy
- Robert Piątek
- Stowarzyszenie Projekt Dziesiątka
- Sob-Tech Projekt Kamil Sobik
- Mariusz Sobowski Prywatny Gabinet Lekarski
- Stowarzyszenie Jastrzębski Klub Lodołamaczy
- Vitas Nataliia Petrovska
- Rehmed S.C. Niepubliczny Zakład Rehabilitacji
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |