Proces rekrutacji to śmiech na sali, mojemu chłopakowi kończyła się umowa w starej robocie i chciał aplikować do Leroy, wodzili go za nos tymi etapami rekrutacji, nie dając żadnej konkretnej odpowiedzi, kazali nagrywać jakieś filmiki, zapraszali na którąś już rozmowę, aż się wkurzył i przedłużył umowę w poprzedniej pracy. Te ogłoszenia na ten portalach to moim zdaniem tzw. ogłoszenia widmo, służą tylko stwarzaniu pozorów, firma sprawdza jak wielu naiwniaków jest w stanie robić jak (usunięte przez administratora) za najniższą
Praca beznadziejna, na dziale dekoracji przełożeni to istna tragedia. Każdy na każdego za plecami gada, jedyne co było tam fajne, to przerwa i parę ziomeczków, z którymi robota szła jak wściekła
Pracowałem tutaj przez prawie 2 lata na logistyce - dziale obsługi klienta i byłem zadowolony z roboty. Była to moja pierwsza praca na pełny etat i uważam ją za bardzo dobrą, nie narobisz się, z "góra" idzie się dogadać, fajna atmosfera. Zarobki nie są jakoś dobre, ale zawsze wypłacają w terminie - często 2 dni przed.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Leroy Merlin?
Chciałam opisać swoją sprawe, która dotyczy zamowienia na szybę do brodzika i uszczelki do tego brodzika. Przed złozeniem tego zamówienia sprawdziłam jadąc 12km czy jest to mozliwe.Pan na dziale łazienki powiedział , ze sprawdzi u producenta i prześle mi wiadomość smsem.Zadnego sms nie było więc ponownie wycieczka do sklepu. Zamówienie złozone 3.12.2022r opłacone całość w kasie szyba 200,00 i uszczelki 60,00 zł z transportem do domu .Transport płatny przy odbiorze. Całe zamówienie czyli fakturę zabrała pani w kasie a dała potwierdzenie zapłaty. Miałam czekac na dostawę do 20.11.2022r. Po tym czasie pojechałam i dowiaduje się że bedzie z tyg. opóznieniem. Zgodzilam się i na to. Ale uszczelki przyjda po Nowym Roku. Dostawa szyby dotarła 3.12.2022 dostałamie potwierdzenie za transport tylko doplatę do zamówienia dziwne myslac ze może kierowca cos tam namieszał. Dalej czekam na uszczelki,ale wezwałam fachowca który po otwarciu kartonu z szybą mowi, ze uszczelki sa w zestawie. Więc chciałam zrezygnować z tych dodatkowych uszczelek i zaczal się cyrk delikatnie mówia. Pojechałam do sklepu złozyć rezygnację z tych uszczelek i co się dowiaduję że uszczelki nie były zapłacone tylko doliczona kwota do transportu 60 zł równowartośc uszczelek. Nie mogę tego pojąc dlaczego nikt nie mówi normalnemu klientowi jakie panują w Leroy procedury i czego może się spodziewać . Probował wyjaśnic mi tą sprawę kierownik zmiany. Wszystko pięknie ładnie ale z mojego punktu widzenia ktoś popełnił z pracowników błąd. Nikt nie chce brać odpowiedzialności za takie rzeczy, ale ja wypadało by się przyjrzeć głębiej pracy i układów w Leroy. Chciałabym uzyskać od państwa orginał mojego zamówienia. Adres mój jest na zamówieniu316874 lub mail czina 58@o2.pl
Witam W dniu 07.04.2020 kupiłem w Leroy-Merlin w Legnicy wąż ogrodowy 1/2 cala i szybko złączki mosiężne do tego węża również ½ cala. Wąż marki Geolia 20 lat gwarancji, pracownik działu ogrodniczego powiedział, że każda szybko złączka ½ cala będzie pasować do węża ½ cala, a mosiężne tym bardziej bo są lepiej wykonane i są bardziej szczelne. Po podłączeniu węża do zewnętrznego kranu i puszczenia wody, okazało się że wąż pod wpływem ciśnienia wody wyskakuje z szybko złączki. Wąż zareklamowałem w Leroy-Merlin i już po jednym dniu dostałem odpowiedź, że moja reklamacja nie została uwzględniona z tego powodu że, przed zakupem nie skonsultowałem zakupu ze specjalistą, po prostu żenada. Wąż zostawiłem w sklepie, a sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta.(usunięte przez administratora)
Miałem to samo, tylko z rurami do wentylacji, brałem ostatnie i nie były oryginalnie spakowane, dostałem jakiś kwitek do kasy. Później chciałem je zwrócić bo okazało się iż nie są potrzebne , dostałem odmowę bo nie są oryginalnie spakowane….sklep ma regulamin donktorego się nie stosuje, sprawa idzie do UOKiK oraz skarga na Pana kierownika Daniela Szulde. Przy okazji pozdrawiam Pana pseudo kierownika i polecam dokształcić się w temacie ustawy konsumenckiej, bo znajomosc u Pana jest żadna.
zapomniałeś o jednym drogi kliencie UOKIK już wie, że kupiłeś towar który okazał się jak sam napisałeś okazał się tobie nie potrzebny a taki argument każda komisja odrzuci , każdy klient powinien się poważnie zastanowić co kupuje i czy jest mu to na prawdę potrzebne
Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Nie można zwrócić towaru bo był brak folii na rurze pcv… Pan pseudo kierownik Daniel Szulda Kierownik Dział Serwisu, wykazał się bezczelnością, brakiem umiejętności Kontaktu z klientem oraz brakiem logicznego myślenia. Mówi o prawach konsumenta, a nie wie o nim nic. Omijajcie szerokim łukiem, gdy trzeba będzie zwrócić oleja was…
Proszę o informacje na temat godzin pracy na stanowisku kierownik sektora.. czy to prawda ze w pracy jest się od 9 do 18 i w tym czasie ma się godzinna przerwę? Czy premia kwartalna to połowa pensji? I czy 13 wyplata to równowartość pensji? Dziękuję za odpowiedzi
nie złożyłem podania o przyjęcie bo słyszałem że jeśli chcesz zarobić 4000 lub 5000 tyś. brutto to nie zapłacą tyle
Najdziwniejsze w tej firmie jest to, że prowadzą rekrutację co dwa tygodnie. Musi być jakoś dziwnie tam
jakie są zarobki na dziale cięcia drzewa w Liroy Morelin w Legnicy czy warto aplikować czy może koś napisać ? ciekaw jestem
Ile jest zmian w Leroy Merlin?
Kierownictwo sklepu a zwłaszcza kz dosłownie (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Wszyscy dobrzy dopóki nie zapłacisz i nie wyjdziesz z towarem. Później w razie problemów z zakupionym towarem i próby reklamacji mają Cię gdzieś!
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Leroy Merlin?
Chciałam zwrócić uwagę na chaos panujący na terenie sklepu Leroy Merlin w Legnicy. Pracowników waszej firmy nie widać na sklepie , a jak się kogoś uda znaleźć , to oczywiście całkowity brak kompetencji. Nikt nie potrafi doradzić , a chyba powinno wam zależeć na sprzedaży. Przełożonych tych pracowników też, nie widać. Powinniście dbać o klienta , a nie mieć go w nosie. Wstyd
Jak można być zadowolonym z obsługi jak obsługi prawie nie ma. Okazuje się że na koniec roku połowa pracowników na urlopach, kadry menadżerskiej też nie ma-po co mają robić sobie problemy? Większość pracowników to b.młodzi ludzie /to nie zarzut/ ale ,niestety,mało kompetentni i brak wiedzy o towarze który mają sprzedać. Czyżby jak płacą tak pracują? A co to interesuje klienta który chce zostawić w sklepie swoje pieniądze.
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Leroy Merlin?
Jakie narzędzia pracy zapewnia Leroy Merlin? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Auto? ???? Ile tych aut by musieli mieć, żeby dać każdemu pracownikowi.. I po co, w czasie pracy nie wychodzisz z obiektu. Jest służbowy telefon, którego możesz używać prywatnie w domu
Kupowałem dzisiaj farby, pracownik pomocny, miał kilku klientów, ale żadnego z nas nie zostawił samego sobie. Zaprowadził mnie jeszcze na tapety i pomógł wybrać klej. Nigdy nie spotkałem się tu z olewaniem klientów. Nawet jak jest duży ruch i nie za dużo obsady dają radę.
Czy Leroy Merlin zatrudnia studentów?
Ja chcę pochwalić sklep, zawsze na wszystkich działach, gdy robię zakupy Doradcy stają na wysokości zadania, żeby mi pomóc.Obsługa szybka, konkretna-Polecam! P.s. A Ludziom, którzy są wiecznie niezadowoleni, mają zły humor bądź wstają lewą nogą proponuję pozostać w domu i nie truć pracy innym! Pozdrawiam.
Obsługa w tym sklepie ma wiele do życzenia.Pan z działu hydraulika niestety nie popisał się dzisiaj swoim zachowaniem traktując mnie jak zło konieczne .Był nie miły, arogancki i opryskliwy ,stwierdził ze nie pokarze mi danego towaru bo jego zdaniem i tak go nie kupię sugerując że mnie na niego nie stać.Gdy go poprosiłam zeby poprsił do mnie swojego przełazonego wyśmiał mnie
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!