Chciałem zareklamować szlifierkę za 70 zł bo po 3 użyciach przestała pracować. Czas na rozpatrzenie 14 dni. Żenada.....
Jestem bardzo zadowolony z zakupu oraz obsługi. Bardzo polecam kompetencje obsługi a w szczególności Pani Luizy z działu ogrodowego
Ten sklep to TRAGEDIA olewają klientów łupią na parkingu niesłusznie jednym słowem (usunięte przez administratora)
Właśnie hieny parkingowe pod leroyem w Wołominie dziś i mnie dopadli , coś niesamowitego to jest czyste wyłudzanie pieniędzy swoich klientów , zaparkowałem dość daleko od wejścia i po drodze do wejścia zabrałem ze sobą wózek i do biletomatu a tam kolejka , więc ustałem i gdy doszło do mnie pobrałem bilet po wyjściu ze sklepu okazało się że mój bilet jest 6 minut po wystawionym mandacie to jakaś kpina a sklep LEROY MERLIN radzę omijać wielkim ŁUKIEM '' UWAGA DZIADOSTWO''
Proszę zwrócić uwagę na firmę, która pod Państwa sklepem, zawiaduje parkingiem, myślę za Państwa przyzwoleniem. Takie ich poczynania na pewno, klientów Państwu nie przysporzy. .W dniu 18 maja o godz 18 20 , dokonywałam zakupu w Państwa sklepie, nie przewidywałam dłuższego pobytu, dlatego nie pobierałam bezpłatngo biletu z parkomatu. Poza tym parking był prawie pusty. O godz 18 21, co zauważyłam będąc już w galerii Wołomin, gdzie zamierzałam być dłużej i pobrałam bilet parkingowy o godz 18 31, zauważyłam , za wycieraczką samochodową kwit do zapłaty w wysokości 100 zł. za 10 minutowy pobyt u Państwa w sklepie. Straciłam godzinę na poszukiwanie osoby, która czatuje na takich przestępców jak Ja, przy okazji dowiedziałam się, że każdy sklep na inną firmę parkingową. Zastanawiam się nad sensem tych poczynań. Gratuluję pomysłu grabienia w ten sposób swoich klientów.
Płatny parking to granda na terenie całej galeri brak jakich kolwiek opłat za parkowanie ,w tem sposób tracicie klientów,więcej nie zrobię zakupów w Leroy Merlin.
Sobota godzina 18 na parkingu markietu obowiązują bilety parkingowe obok w galerii już nie .Można mieć wrażenie że to jeden parking leroy dorabia na nieuwadze swoich klientów ale to z czasem się zemści. Ja też poraz ostatni zrobiłem zakupy już nigdy nie tam nie wejdę. Zakupy u (usunięte przez administratora) i koloboranta (usunięte przez administratora)to żadna przyjemność.
Mimo ,że byłem najlepszym pracownikiem (najwięcej sprzedaży i montaży) zostałem wyrzucony z pracy. Zostali sami "zasłużeni pracownicy" - życzę powodzenia. Będę w nowej firmie.
Firma jak firma ma zalety i ma wady. Ale dlaczego nie napisałeś tak naprawdę dlaczego Cię wywalili. Byłem 3 dni temu w sklepie i się dowiedziałem za co dokładnie poleciałeś ( i tak długo Cię trzymali , nie Ty pierwszy i nie ostatni wylatujesz za % ) . Więc się dziwię że piszesz takie komentarze na firmę .
Ponad dwie godziny chodzę po sklepie i nikt do mnie nie podszedł żeby zapytać co chce kupić. Na dziale drzwi i podłóg dostałam obrzydliwą komendę ,że nie mam czasu bo muszę...
Dziękuję Panu Łukaszowi z działu budowlanego za fachowe doradztwo oraz pomoc przy załadunku materiałów do samochodu.
Chciałem kupić stół Poprosiłem na dziale gdzie się odbiera czyli drzewnym żeby mi go zmierzyli powiedzieli że nie zmierzą nie są od tego są nieprzyjemni nie mieli także nie kupiłem stołu jadę na Malborską tam sobie odbiorę bez problemu nie polecam
Byłam kupić farby i akcesoria do malowania. Na dziale farby pracuje pani Beata, która bardzo mi pomogła przy wyborze potrzebnych rzeczy. rzadko zdarzają się tacy kompetentni ludzie!!!!
Beznadziejna obsługa , a właściwie brak obsługi. Czekałem ponad 15 minut na dziale dekoracje nikogo z obsługi nie było, gdy spytałem w kasie dlaczego nikt nie obsługuje na tym stanowisku dostałem informację, że firma pozwalniała ludzi i teraz jeden pracownik pracuje na 3 działach. Jak dla mnie taka sytuacja jest do do przyjęcia.
Polecam pracę w LM Wołomin.Jak dla mnie najlepszy pracodawca po 45 latach pracy w różnych zakładach pracy.
Leroy Merlin w Wołominie obsługa katastrofa Panie nie zorganizowane wiecznie problemy z uzyskaniem informacji z odbiorem zamówionego towaru nie jest lepiej. Towar który ma być na 6 lipca nie wiadomo kiedy dotrze. Pani kasjerka ma problem z wydaniem towaru z różnych dokumentów woła inną pracownice na którą trzeba czekać pół godziny dosłownie. Na pytanie czy długo jeszcze mamy czekać otrzymuje odpowiedź można samemu iść do koleżanki jak za długo. Porażka
To jest nic ???? ja dziś miałam,, przyjemność'' robić tam zakupy i potrzebowałam towar, który był wysoko, zapytałam grzecznie przechodzącego pracownika czy mógłby mi pomóc, odburknął,, nie'' i poszedł dalej. Dodam, że był to postawny chłopak i sekundę zajęłoby mu zdjęcie z półki towaru, którym byłam zainteresowana. Całe szczęście znalazłam miłą Panią, która musiała wejść na drabinę, żeby mi pomóc. Ogólnie niesmak pozostanie ????
To jest portal, na którym daje się opinie o pracodawcach a nie o obsłudze sklepu... Ciężko czytać ze zrozumieniem? Szukam opini jak się tam pracuje a czytam jakieś wypociny delikutaśnych klientów... Od tego są inne miejsca. Zaśmiecacie ten portal i zaniżacie oceny pracodawcom.
Czesław tu się pisze o pracodawcy a nie o sobie????
Krótko mówiąc dobry pracodawca pod warunkiem, że ma do czynienia z pracowitym człowiekiem.
Bardzo dobra wizytówką Waszego sklepu jest Pan podobny do šw. Mikołaja że stolarni. Rzeczowo zaproponował mi jak najkorzystniej pociąć płytę na półki. Dziękuję za sympatyczne i cierpliwie podejście do klienta. Jeszcze nie raz skorzystam z Waszych usług.
W LM Wołomin pracuję już w sumie rok. Daje mi to możliwość wypowiedzenia całkiem stabilnej i rzeczowej opinii. Zatrudnienie przebiegło płynnie - obustronnie dobraliśmy termin pasujący nam najlepiej na rozmowę, następnie otrzymałem skierowanie na badania i po tygodniu mogłem zacząć pracę. Szybko dostałem zieloną koszulkę polo i byłem gotowy do nauki. Trzymiesięczny staż przebiegł mi łagodnie, przydzielono mi uzdolnionego opiekuna stażu a nawet podczas jego nieobecności mogłem poprosić o wsparcie pracowników mojego i innych działów. W tym sklepie nie zauważyłem żadnego gbura, na pytanie "Czy mógłbyś mi pomóc bo nie wiem jak to zrobić" dostawałem szybką odpowiedź "Spoko, pokażę CI jak, będziesz miał łatwiej". Sam staż kończy się egzaminem u Dyrektora sklepu, coś czego obawiałem się jak matematyki na maturze okazało się dogłębną i angażującą rozmową na temat pracy i podsumowaniem mojej dotychczasowej wiedzy, z kilkoma pytaniami na koniec. Atmosfera na sklepie jest koleżeńska i miła, każdy pomaga sobie jak może przez co wdrożenie w pracę sklepu przebiegło mi szybko, nigdy nie wywierano na mnie presji jak na jakiegoś świeżaka lub nie demotywowano mnie ze względu na wiek. Kierownictwo jest wydajne, są to osoby skrupulatne i precyzyjne w swojej pracy, wiedzą co robią i wiadomo czego wymagają od podlegającym im pracownikom. Atmosfera bardzo na plus, onboarding jest znośny, ostatnio bardzo się poprawia i mamy coraz lepszy dostęp do wiedzy, choć w większości teorii na temat asortymentu nauczyłem się sam od zera. Płaca jak dla osoby poniżej 26 roku życia to 3400 brutto, co bardzo popycha na podjęcie studiów zaocznych, firma bardzo czujnie obserwuje osoby chętne do rozwoju osobistego i wspiera ambitnych przez liczne programy rozwojowe. Dodatkowo multisport, w przypadku Wołomina świetna sprawa, Zdrofit jest kilka kroków nieopodal, pewnie sam dołączę do programu. Podsumowując polecam, warto zapytać o wolne miejsca, ekipy cieszą się z dodatkowych rąk do pracy, ja sam jestem bardzo zadowolony.
Bardzo sympatyczny i kompetentny pan Czesław na stolarni. Widać, że zna się na swojej pracy. Reszta to osoby, które tylko chowają się przed klientami a podobno są doradcami klienta.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!