Bodzio (Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.)

Dodaj merytoryczną opinię

Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

NIP: 9111852372 REGON: 932989096 KRS: 0000203107

Adres: Sycowska 16, 56-416 Goszcz

2.6/5
Na podstawie 910 ocen.

Pytania do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

... Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Inne
 Pytanie

Jak to jest ze praktykant na l4 dostaje wiecej wypłaty a pracując dostaje mniej?

Ja. Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 25 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda rekrutacja na stanowisko sprzedawcy? W mieście jest organizowane spotkanie rekrutacyjne. Może przyjść każdy z cv. Czy ma takim spotkaniu są indywidualne rozmowy z kandydatem? Czy tylko zbierane są cv? Na jakie pytania trzeba się przygotować?

Pani Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, poszukują Państwo pracownika na stanowisko kadrowej. Jakie są konkretne wymagania i czy osoba pracująca aktualnie jako pomocnik kadrowej ma szanse?

Ja Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Ile zarabia kierowca ?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Grupowa rekrutacja ??

Pytania

Jak wygląda rekrutacja na stanowisko sprzedawcy? Jest ogłoszone spotkanie, na które trzeba przynieść cv. Czy na takim spotkaniu są przeprowadzane rozmowy z kandydatami, czy tylko cv zbierają? Jeśli są rozmowy to na jakie pytania trzeba się przygotować? Ktoś, coś podpowie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Klaudia
Pracownik
 Pytanie

W tym tygodniu zaczynam pracę w tej firmie i czytając opinie tutaj jestem pełna obaw. Czy faktycznie jest tak „źle” czy niektóre osoby po prostu mają zbyt duże wymagania ?????

Kasia
Pracownik
@Klaudia

Z własnego doświadczenia (nie tylko służbowego ale i prywatnego) wiem, że ludzie wylewają w internecie tylko swoje negatywne emocje a jak dzieje się coś dobrego to nie zawracają sobie głowy pisaniem pochwał i dobrych opinii. Zrób coś raz źle a poleje się w chwili złości fala dodatkowo KOLORYZOWANEJ krytyki.. Zawsze niestety tak to działa. I to dotyczy zarówno pracowników jak i klientów. Dlatego nie posiłkowała bym się na twoim miejscu opiniami stąd..

Nic pozytywnego?
Inne
 Pytanie
@Kasia

To ja napisze że jedyna rzecz jaką mnie spotkała pozytywna to że mam zawsze pensje na czas i fajny zespół na salonie bo jesteśmy w 5 osób i chyba nic pozatym pozytywnego...... dalej wolę się nie wypowiadać.Zadowolona z pozytywnej opiniii?????

Saal
Pracownik
@Nic pozytywnego?

Pensja zawsze na czas XD to nie jest żaden zaszczyt dla pracodawcy tylko OBOWIĄZEK. Tak samo jak Twoim obowiązkiem jest przychodzić do pracy na czas. Co z Wami jest nie tak, że szczycicie i wychwalacie pod niebiosa firme bo pieniądze na czas płaci. Haha

Pisarka
Pracownik
@Kasia

Mogłabym książkę napisać na temat pracy w bodzio I niestety byłby to komedio dramat ,a ludzie piszą i się żalą bo jest coraz gorzej i zmienia się owszem ale na gorsze ,dzielimy się tutaj swoimi doświadczeniami tym co w tej pracy nas spotyka piszemy prawdę taka jaka właśnie poto by cos wkoncu zmieniło się na lepsze

Vil
Inne
@Saal

Dokładnie, zgadzam się z tobą. Pensja musi być na czas i to nic nadzwyczajnego. Na początku zawsze jest fajnie, dopiero później zobaczysz prawdziwe oblicze tej firmy.

Aga
Były pracownik
 Pytanie
@Klaudia

Czy ludzie mają duże wymagania? Hmm, to zalezy jak na to spojrzysz i czego ty chcesz? Z ogłoszenia wiele się nie dowiesz, na rozmowie też o warunkach pracy itp (chyba ,ze u Ciebie u Ciebie było inaczej?) U mnie rozmowa trwała 5 minut i wyglądało to bardziej na casting , czy spodobasz się rekruterowi niż powazna rozmowę o pracę, która trwa kilkanaście minut i jest umawiania na godzinę w cztery oczy z kandydatem do pracy. No i potem przychodzi człowiek do pracy jak ja i przekonuje się jak jest naprawdę. Kolorowo nie jest. Zajmujesz się wszystkim, co możliwe na salonie oprócz sprzedazy oczywiście, która jest najwazniejsza. Wszystko jest na twojej głowie , duza odpowiedzialnośc ,a pieniądze kiepskie. Trudno o premie. Duze rozczarowanie z mojej strony, ale ja miałam oczekiwania większe od pracodawcy niz być tylko referentem ds.sprzedazy z 5 piecioma innymi etatami w tle na sklepie za te same pieniądze. Oczekiwałam , ze pracodawca więcej zaproponuje od siebie mozliwości rozwoju, będę bardziej doceniona, ze dostanę podwyzkę za staz pracy, inne benefity a tu nic. Nie wspomnę juz o warunkach pracy, w zimę zimno na salonie, trudno było o coś się doprosić itp. Zespół miałam fajny to plus ale nic poza tym, tylko tyranie za grosze w porównaniu do tego co się robiło na sklepie. Było mineło. Zobaczysz sama i wyrobisz sobie opinie.

Rafał
Pracownik
@Klaudia

W FM Bodzio jest normalnie jak w pracy są różni ludzie i klienci. Dlaczego jeszcze nie ma wpisu ile zarabiają osoby w salonach które mają dobrą sprzedaż. Napracują się ale koniec miesiąca jest miły.

Ola
Były pracownik
 Pytanie
@Klaudia

Wszystko zalezy jakie masz oczekiwania od tej pracy i stanowiska. Czy jest źle? Jeśli jesteś gotową do trudniej pracy z klientem, po części do pracy fizycznej oraz lubisz wielozadaniowosc to nie będziesz rozczarowana. Prawda zawsze leży po środku co tu ludzie piszą ,zarowno Ci co pisza w samych superlatywach o Bodzio jak i rozczarowani tym miejscem pracy. Dużo zależy od salonu oraz ludzi z którymi pracujesz. Zobaczysz sama czy było warto, każdy jest inny.

Zuzaaa
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad pracą w Bodzio na stanowisku sprzedawcy. Będzie spotkanie w moim mieście rekrutacyjne nie wiem czy iść. Czytając wypowiedzi tutaj zauważyłam, że jest bardzo wiele różnych obowiązków na tym stanowisku. Czy wszystkie te zadania oprócz sprzedaży jak na przykład koszenie trawy, prace magazynowe są zawarte w zakresie obowiązków ,na piśmie podczas podpisywania umowy ? Czy to są takie nieformalne obowiązki? Pytam dlatego ponieważ wiele lat pracowałam w sprzedaży i głównie zajmowałam się tylko tym , obsługą klienta, jakością sprzedaży. Od sprzątania czy innych prac nie związanych ze sprzedażą byli inni ludzie. Trochę mnie to przeraża i nie wiem jak jest naprawdę z tym wszystkim w rzeczywistości.

Asia
Były pracownik
@Zuzaaa

Witaj,co prawda ja już nie pracuje w FM Bodzio,ale w zakresie obowiązków było sformułowanie dbanie o salon( pod to można podpiąć wszystko).

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Wiadomo coś o zebraniu/poznaniu/szkoleniu w firmie chyba mialo być w marcu? Dla wszystkich pracowników czy tylko dla swierzakow?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Była ostatnio świeża informacja odnośnie spotkania w firmie, czytajmy pisma uważnie ;)

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Odpowiedź

To znaczy kiedy??? Ja dopiero 2 tydz pracuje dlatego pytam bo chciałabym się coś nauczyc ....

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Proszę zajrzeć jutro do pisma z piątku ;)

Pytanie
Pracownik
@Odpowiedź

Dziekuje

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy na okresie próbnym dostaje się premię ?

Tomek
Kandydat
 Pytanie

Witam. Pytanie z innej beczki. Od jakiegos czasu szukam pracy i dzis zobaczyłem ze jest kolejna rekrutacja w mojej miejscowości. ktos sie orientuję czy na poważnie szukaja tam do pracy czy to zarty? I czy to prawda ze sklep jest czynny od 9 do 18? Interesuje mnie powazna oferta ale ty chyba zaszla pomylka bo na pełen etat jest 8 h pracy a tu 9? I co z weekandami czy sa wolne? Dzwiganie mnie nie przeraza wkoncu jestem facetem i co najwazniejsze jakie sa faktycznie zarobki bo czytam i mam obiekcje.Jesli ktos życzliwy ma chwile to niech odpisze bo nie wiem czy warte świeczki ogloszenie

Mateusz
Pracownik
@Tomek

Szanowny Panie, proszę poczytać sobie forum na poniżej, tam jest odpowiedź na wiele Pana pytań, które Pan zadal w pytaniu.Wystarczy zjechać w dół myszka. Praca jest po 8 godzin dziennie, są zmiany. Większość sklepów otwartych jest do 20.00, nie do 18.00 teraz. Skoro jest ogłoszenie, to jest poważna oferta, tylko zależy czego Pan oczekuje w kwestii zarobków czy innych rzeczy związanych z pracą. Wszystko jest opisane na forum. Noszenie jest przy dostawach zazwyczaj czy przygotowywaniu paczek mebli dla klientow, zamówień. Weekendy, soboty są pracujące, przynajmniej 2 soboty w miesiącu i w niedziele handlowe. Z grafikiem można się dogadać jeśli trafisz na życzliwych ludzi. Praca nie jest łatwa, dużo obowiązków różnego rodzaju.

Pracownik
Pracownik
@Tomek

Jest tu praca w weekendy. Zależy ile jest tam osób na salonie - dzielicie się sobotami i niedzielami handlowymi. Jeżeli salon jest wybudowany a nie np. w galerii to godziny otwarcia się zmieniły i salony są otwarte do godz 20 razem z weekendami. W zależności ile utargujesz na salonie kasy i ile jest pracowników. Jak nie zrobisz 120 tyś to masz najniższa krajowa a nawet jak utargujesz więcej to im więcej was jest tym mniejsza premia. Przy 200 tyś pracując w 2 osoby zarobisz sobie około 4tyś a tak to nie masz co liczyć na kokosy. Koleżanka nawet najniższej nie dostaje bo w płacach mówią że w regulaminie firmy są „widełki” ile dana osoba zarabia. Nie polecam pracy w tej firmie ze względu na brak szacunku do pracownika.

Marcin
Pracownik

Jeżeli chcesz aplikować to w porząfku, ale musisz wziąć pod uwagę to że rekrutacja trwa kilka godzin. Wszyscy są umówieni na jedną godzinę i czasem jest 50-60-70 osób. Wobec tego na rozmowę kwalifikacyjną nalej sobie herbaty w termos i naszykuj kanapki. *Na rozmowie zerkną na Twoje cv i zadadzą Ci pytania jakie są Twoje zalety i dlaczego chcesz pracować w tej firmie. Biorac pod uwagę to że pewnie będzie ok 60 osób na tej rozmowie i wszyscy będą stać w długiej kolejce rekruterzy nie są w stanie dokonać wyboru pod względem kompetencji (*patrz wyżej na pytania jakie zadają). Wobec tego jeżeli będziesz miał pecha to przyjmą Cię jeżeli spodoba im się Twoja gęba, bo niestety tak to wygląda. Mam nadzieję że pomogłem i sukcesu życzę.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ja wiem
Pracownik
 Pytanie

Jest zimno zebys nie siedzial na (usunięte przez administratora) tylko chodzil.... jest zimno ? To malo powiedziane przyjdz na salon j zobacz ile jest stopni

Pracownik
Pracownik

Czy to jakiś żart że pracownik salonu tak pisze nigdy nie dostaliśmy prykssu ile stopni ma być na salonie u nas zawsze byli ciepło a pracuje x lat więc przestańcie pisać takich bzdur bo to śmieszne

Klementynka
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie. Pracuje na dużym salonie który z racji swoich gabarytów ciężko ogrzać ale nigdy nie zdarzyło nam się narzekać na temperaturę.

Szafirka
Inne
@Pracownik

To ,że u Was jest ciepło na salonie ,to nie znaczy, że tak jest wszędzie w Polsce na innych salonach. Pisz za siebie, to nie są bzdury. U nas pomimo, że piec grzał to było zimno i chodziliśmy w kurtkach. Fakt piec grzał słabo jak.na wielkość salonu , ale miał też swoje lata i nikt z tym nic nie robił, a było to zgłaszane, nie wspomnę o przeglądach czy innych rzeczach związanych z piecem. Nic nie było robione od lat. Firmie szkoda na,serwis bo koszty, tak jak odśnieżanie dachu, kiedy zalega śnieg, a wiadomo parking, odsniezanie to już działka pracowników salonu poniewaz to należy do ich nieformalnych obowiązków. Ech, niektóre osoby są tu oddelegowane przez firmę aby bronić jej i kontrargumentować że jest tak super za wszelką cenę. Prawda sama sie obroni i ten kto pracuje na salonie, to wie jak wygląda dzień pracy. Uważam, że dobry pracodawca powinien także poczytać negatywne opinie i wyciągnąć wnioski ,zastanowić się nad komfortem pracy swoich pracowników i co by tu zmienić, a nie udawać ,że jest to taka idealna praca i nie ma problemów ,no i wszyscy są szczęśliwi. Jest dużo do zmiany ale trzeba chcieć, a nie tylko hasło typu "jak się nie podoba to odejdź a nie marudź, nie komentuj na forum". Forum właśnie po to jest by wyrażać opinie o pracodawcy.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

Jak wam się podobają nowe godziny otwarcia salonów ? U nas totalna lipa.. :/

Soniaaa
Pracownik

Myślę, że firma zmieniając godziny otwarcia salonów nie podjęła tej decyzji pochopnie i było to przemyślane posunięcie. Wszystko jest po to aby zdobyć większą ilość klientów. A co za tym idzie lepsze utargi dla nas = bardzo dobra wypłata. Bodzio istnieje na rynku już tyle lat i cały czas się rozwija… O czymś to jednak świadczy. ;)

Ewa
Pracownik
 Pytanie

Jest żle .?Złe warunki pracy? . Meble też złe.?Coś chyba nie tak. Jestem pracownikiem tej firmy i są różne chwile jak wszędzie ale te ostatnie kilka wpisów to bardzo przebarwione. Zmiany są zawsze i w każdej firmie. Tak na chłodno w tych czasach to dobrze że jest taka polska fabryka.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego (usunięte przez administratora) usuwa komentarze odnośnie zastraszania i poniżania pracowników ? Prawda boli ? Czy kolejnych łosi chcecie znaleźć ?

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego każda uwaga w komentarzu napisana przez "klienta" jest natychmiast wdrażana w życie salonów...... nie bacząc na to czy to dobre rozwiązanie i czy pracownicy się z tym zgadzają a co najważniejsze czy to wgl ma jakiś sens???? A jeśli pracownik napisze coś co mogłoby dać do myślenia i do chwili refleksji czy zmiana jest ok wgl nie jest brane pod uwagę.a przeciez kto jak nie pracownik na salonie wie najlepiej co można by zmienić zeby polepszyć sprzedaż czy swoją pracę... no cóż....każda.miejscowosc jest inna i w każdej miejscowości klient ma inne oczekiwania ale to też nie jest brane pod uwagę więc co jest priorytetem do zmian decyzji na salonach? Wygląda na to że tylko mądre słowa,uwagi klienta który prawdopodobnie siedzi w domu i nie ma co ze sobą zrobić..... dziwna tą polityka firmy

Janusz
Kandydat
 Pytanie

Pracuję aktualnie dość ciężko za 5000-5500. Za pewne 4500 plus ewentualne bonusy jestem gotów zmienić pracę. Czy dostanę tyle w Bodziu? Interesuje mnie salon w Mińsku Mazowieckim, lub Garwolinie.

Danusia
Pracownik
 Pytanie

Pracowałam w wielu miejscach zarówno firmach rodzinnych jak i korporacjach. Gdy trafiłam do firmy Bodzio, uświadomiłam sobie, że jest to praca moich marzeń a zatrudnienie w tej firmie było jedna z najlepszych decyzji jaką podjęłam. Miejsce jest naprawdę wyjątkowe a jeszcze bardziej wyjątkowi są ludzie którzy tutaj pracują. Za co cenię tą firmę? Przede wszystkim za to że człowiek jest tutaj bardzo istotny a szczerość i otwartość jest standardem pracy. Tworzy to naprawdę fajne warunki do pracy. Nie ma tu zjawisk jakich doświadczyłam w innych firmach jak wyścig szczurów, konflikty i wojny podjazdowe, ciągły stres. Gdy dołączyłam do firmy Bodzio pozytywnie zaskoczyła mnie pomoc z różnych stron jaką mnie otoczono, dzięki temu szybko zintegrowałam się z zespołem i odnalazłam w nowym miejscu. Owszem wszyscy staramy się aby dawać z siebie jak najwięcej i rozwijamy swoje kompetencje a firma to ułatwia - inwestuje i docenia.

Kasia
Były pracownik
@Danusia

Droga Danusiu co ty mówisz. Ja pracowałam w salonie i nie ma w twoich słowach grama prawdy. Ale cóż, widocznie masz za zadanie ocieplać wizerunek firmy.

Ab1
Pracownik
@Danusia

Uważam, że naprawdę że świecą takiej firmy szukać, świetne warunki płacowe, zawsze na czas, a nawet przed czasem,zgadzam się z opinią wyżej.

Xxx
Były pracownik
@Ab1

To tak chyba pisałeś/łaś iż to byl dzien prima aprilis:-), teraz to wszyscy muszą płacić na czas, spóźnisz sie pracownik zaraz moze ciebie podać do PIP. Zaden wyczyn z płatnością na czas:-)

Pracownik
Pracownik

Nie masz wyznaczonego celu jaki musisz wyrobić w danym miesiącu System pracy sam sobie wytyczasz co w danym dniu trzeba zrobićnikt nad głową ci nie stoi i nie patrzy naręce jak pracujesz

Tom
Inne
 Pytanie

Co powiecie o pracy kierowcy? jakie zadania poza dostawami mebli? warto?

Tom
Kandydat
 Pytanie

Co powiecie o pracy kierowcy? jakie zadania poza dostawami mebli? warto?

Danka Antosik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w wielu miejscach zarówno firmach rodzinnych jak i korporacjach. Gdy trafiłam do firmy Bodzio, uświadomiłam sobie, że jest to praca moich marzeń a zatrudnienie w tej firmie było jedna z najlepszych decyzji jaką podjęłam. Miejsce jest naprawdę wyjątkowe a jeszcze bardziej wyjątkowi są ludzie którzy tutaj pracują. Za co cenię tą firmę? Przede wszystkim za to że człowiek jest tutaj bardzo istotny a szczerość i otwartość jest standardem pracy. Tworzy to naprawdę fajne warunki do pracy. Nie ma tu zjawisk jakich doświadczyłam w innych firmach jak wyścig szczurów, konflikty i wojny podjazdowe, ciągły stres. Gdy dołączyłam do firmy Bodzio pozytywnie zaskoczyła mnie pomoc z różnych stron jaką mnie otoczono, dzięki temu szybko zintegrowałam się z zespołem i odnalazłam w nowym miejscu. Owszem wszyscy staramy się aby dawać z siebie jak najwięcej i rozwijamy swoje kompetencje a firma to ułatwia - inwestuje i docenia.

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Witam, proszę o informację jak naprawdę wygląda praca w firmie bodzio. Czy to prawda że zdaża się nie płacenie wypłaty na czas? Czy warto rozpoczynać współpracę z tym pracodawcą.

Januszex
Pracownik
@Ciekawa

Płacą do 10 i robisz wszystko za najnizsza + premie (teraz premie ciężko wyrobić z powodu iż jest wyliczana z godzinowki , ale zależy od salonu a dokładnie od jego położenia)

Zzzz
Pracownik
@Ciekawa

Wypłata jest zawsze na czas przeważnie ósmego już pieniądze są na koncie jeszcze nigdy się nie zdarzyło żeby było jakieś opóźnienie z wypłatą

Jaka premia ?
Były pracownik
@Januszex

Niema czegoś takiego jak premia ! Jest Nagorda a to jest ogromna różnica wystarczy trochę poczytać

Magnolia363
Pracownik
 Pytanie

@Pracodawca nie mam pojęcia o czym piszesz!! Pracuję w malutkim Salonie w Małej miejscowości zarabiam często więcej od mojego męża!! Naucz się pracować z klientami..bądź zawsze dla nich wsparciem , projektuj piękne kuchnie na wymiar...obudź szare komórki i wyobraźnie i bardzo szybko zobaczysz efekty na koncie...z pustego i Salomon nie naleje..nie ma sprzedaży - nie ma kasy!!! Logiczne..Czy Ty byś dopłacał pracownikom za brak efektów?? Nie sądzę Poza tym przecież Firma nie narzuca nikomu planów sprzedażowych..a potencjał jest w pracownikach właśnie a położenie moim skromnym zdaniem nie ma nic do rzeczy. Klienci polecają Nasz Salon znajomym chwalą się kuchniami i tak to działa..projektujemy klientom całe domy...więc DO ROBOTY !!

Nika
Były pracownik
@Magnolia363

To chyba pisał ktos z firmy bo tak spojnie i z małym przekąsem na pracownika ze narzeka zamiast pracować.Nieprawda jest ze po drugiej stronie słuchawki sa mili ludzie i pomoga w kazdym problemie.niech (usunięte przez administratora) zadzwoni i poda sie za jakis salon i powie jaki ma problem to sie przekona jak sa pomocni i jak na dzien dobry maja podejscie do pracownika który jest od wszystkiego...wiec ich zdaniem powinien wiedziec wszystko to po co dzwoni! To jest chyba w tej firmie najwiejszym problemem ze nie ma zadnej wspolpracy między salonem a osoba z biura......zachowuja sie jakby wszystkie rozumy pozjadali....najwidiczniej sami wszystkiego nie wiedza i te reakcje na telefon z salonu sa uzasadnione.wiec ktos nowy jak zadzwoni moze uciec stamtąd bo zero zrozumienia a oczywiscie firma nic z ym nie zrobi bo po co niech najnizsza polka siedzi ciacho i robi

Renatka
Inne
 Pytanie
@Magnolia363

Nie mam pojęcia skąd taki pretensjonalny i złowrogi ton ale nie zgadzam się z Twoja opinia. Podejrzewam ,że każdy kto tu pisze ciężko pracuje i duzo daje od siebie a i tak nie jest doceniany i ma dosyc takiego wlasnie traktowania i pretensjonalnego tonu jak twoj typu ",Wez sie roboty" tak jest najlatwiej napisac. Gdzie motywacja ze strony firmy? Pytanie, czy firma inwestuje w pracownika, ma profesjonalne szkolenia sprzedażowe, projektowe i inne? O czym my tu piszemy? Oczywiscie, ze nie ma zadnych szkolen tego typu inwestycji w pracownika. Poco , na co ,przecież to dodatkowy koszt. Masz rację " z pustego nawet Salomon nie naleje" skoro firma nie daje nic od siebie tylko wymaga od 1 dnia pracy. Pretensjonalny ton jest od każdego z gory, arogancją aż kipi, zero przyjaznej atmosfery i każdy oczekuje ,ze masz wszystko wiedzieć i umieć a nic od siebie nie daje. Sprzedaż sprzedaza, ale system nagrod niesprawiedliwy i ludzie co pracuja x-lat mają taką samą podstawę jak nowi co nic nie wiedzą i tyle samo zarabiają, czy to sprawiedliwe?No i musza dzielic sie zyskiem? Nie ma podwyzek corocznych, socjalu, nawet paczek na Swieta, nic. Zero docenienia, w tym rzecz. O to tu chodzi.No i zakres obowiazkow? Gdzie tak jest ,w jakiej firmie ze jeden pracownik jednoczesnie musi sprzatac kible, wyrywac chwasty, wymieniac zarowki, znac sie na projektowaniu, sprzedazy, dostawach, reklamacjach itp. W innych firmach sa dodatki za inne obowiazki, premie motywacyjne. Zeby zarobic to ile trzeba sprzedać i jeszcze ten (usunięte przez administratora)przelicznik na komplety. Może twój salon ma potencjał, pracujesz sama i jesteś człowiek orkiestra bo w tej pracy trzeba byc takim.(usunięte przez administratora)

Pracownica salonu
Pracownik
@Magnolia363

Świetnie napisane! Weźcie się za robotę zamiast wypisywać głupoty to nie będziecie musieli płakać nad swoimi wypłatami …

Mati
Pracownik
@Pracownica salonu

Wow, świetnie napisane "Weźcie się do Roboty" jak w (usunięte przez administratora), szkoda jeszcze (usunięte przez administratora) i niech robią za grosze. Ciekawe ile Ci płacą za te wpisy promujący kult pracy. Wszystko fajnie tylko (usunięte przez administratora) gdzie pracownik ma tylko robić i nie mieć nic do powiedzenia to już dawno minęły. Z pracownika nie ma (usunięte przez administratora) też pracownik oczekuje pewnych rzeczy i przywilejów.

Stary pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Mati

Masz problem to idź do innej pracy. Na co jeszcze czekasz? Aaa nie chcesz? A no tak bo gdzie indziej nawet najniższej nie dostaniesz za tyle co dajesz z siebie tutaj i o lepszym traktowaniu możesz pomarzyć... a ciepła posadka, umowa na czas nieokreślony, stały dochód - jednak pasuje. Mieszkania kupujecie, działki, domy stawiacie. Wygląda na to że nie jest tak źle jak tutaj dookoła wszyscy piszą… Mniej jadu i złości a więcej wdzięczności za to co macie… Pozdrawiam cieplutko - z wyrazami szacunku dla kolegów, koleżanek i firmy.

Pracownik
Pracownik
@Magnolia363

Czysta prawda

Szalona
Inne
 Pytanie
@Stary pracownik

Ale tu nerwowa atmosfera, niektórzy za firme oddaliby życie z tego co czytam. Forum jest po to aby każdy zainteresowany wyraził swoją opinię na tak lub nie ,proste i logiczne. Skoro tak bronisz firmy jak lew/lwica to musisz mieć super, ale każdy może miec swoje zdanie i nie wszędzie tak musi być hak jest u Ciebie. Masz rację komu się nie podoba to zawsze może zrezygnować, rzucić pracę, zmienić ale także wyrazić opinie co jest według nie tak.Moze przez to liczy se coś zmieni się z firmie na lepsze? Nie uważasz? Skoro wiele ludzi pisze te same argumenty ,że brak socjalu, niska pensja, milion obowiązków to chyba coś musi być na rzeczy prawda? Może tobie to odpowiada praca za kilka osób jedna pensja ale nie znaczy ,że każdemu i dlatego tu wylewają swoje zale. Maja do tego prawo. Teraz w dzisiejszych czasach sama gola pensja nie wystarczy aby przytrzymać pracownika. Że ty na to się godzisz to nie znaczy że wszyscy muszą. Ja odeszłam ponieważ zobaczyłam że w innych firmach może być lepiej ,lzej za większą wypłatę niż tutaj. Koniec tematu.

Stary pracownik
Pracownik
 Pytanie

Po pierwsze skąd pomysł że napisała to kobieta? A po drugie, żałosne to są osoby których sensem życia stało się pisanie obrażających bzdur na tym portalu na firmę i Dyrekcję.. Bardzo wam wszystkim współczuję, że zamiast zająć się sobą, własną rodziną, odpoczynkiem czy rozwojem osobistym spędzacie wieczory, wczesne ranki a czasami i późne noce na wypisywaniu głupot. Wygląda jakby je pisała w kółko jedna i ta sama osoba.. Na prawdę nie macie ciekawszych zajęć ..?

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Stary pracownik

Uwierz mi że ludzie tu piszą tylko prawdę, powiedz jako stary pracownik nie kosisz trawników nie jeździsz za paliwem do kosiarki i nie nosisz mebli kilogramowo ponad miarę?

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. - Goszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Przejdź do nowych opinii