Jeżeli zastanawiasz się nad wzięciem udziału w rekrutacji na stanowisko Customer Service - daj sobie spokój. Na początku zapowiadało się dobrze, z czasem śmiało mogę powiedzieć że ten dział to jeden wielki cyrk. Benefity, które pracodawca oferował w momencie zatrudnienia są nieaktualne - wszystko zostało zabrane, a co za tym idzie? Brak benefitów. Multi sport i opieka medyczna to benefit, który dostaniesz w każdym korpo, więc nie warto poświęcać temu większej uwagi. Praca zmianowa, w weekendy oraz święta. Nie obowiązuje Cię dzień wolny w święto polskie, czyli pracujesz cały rok :) początkowo do odbioru za pracę w dni świąteczne były dwa dni bądź wypłacana tzw. setka, po czasie został wprowadzony equivalent working time, więc zostawili tylko jeden dzień, więc nie łudźcie się że spędzicie święta rodziną bo spędzicie je w pracy. Praca bardzo obciążająca psychicznie, brak wsparcia ze strony managementu, pomimo wielu skarg wysłanych do działu HR- zero reakcji, tak jakby tego nie było. Pracownik nie jest szanowany, team leader nie potrafi zarządzać ludźmi. Brak poszanowania ze strony rynku lokalnego, co wygląda jak kara za to że dział został przeniesiony do Polski. Awanse zostały rozdane jak ciepłe bułeczki w nowo otwartej piekarni. Brak wytycznych co do wymogów niezbędnych do awansu i wytyczne inne dla każdego :) szczerze ? Nie jestem w stanie znaleźć tutaj dwóch osób, które spełniły takie same wymogi dostając awans na starszego specjalistę. To jest żart. Wielokrotnie poszła informacja na temat tego, że na ten moment nie ma miejsc na awans po czym na spotkaniu działowym dowiadujesz się że trzy osoby zostały awansowane. Pracownicy są traktowani nie równo. Jeżeli jesteś niewygodny i chcesz walczyć o swoje to niestety ale nie czeka cię długa przyszłość. Zastanówcie się nad zatrudnieniem samych studentów bo to w jaki sposób traktuje się tu osoby starsze stażem to przedszkole. Bardzo gorąco nie polecam, najgorsza decyzja w moim życiu. Okropne doświadczenie, obłuda, ten projekt to jedna wielka klapa do której mocno przyczynił się manager i team leaderzy. Jeśli chcesz zobaczyć niekompetentność zespołu team leaderów- dobrze trafiłeś.
Skoro nierówne traktowanie tak was bilo po oczach to gdzieś je zgłaszaliście? Skoro wytyczne okazały się faktycznie niejasne to może trzeba było drążyć, żeby je doprecyzowali.
Problemy z działem były zgłaszane na wszystkich szczeblach jednak nic to nie przyniosło. Na poziomie team leaderskim to masz nie interesować się awansami innych osób w dziale, a awans dostają osoby za nic, osoby które ciężko i dobrze pracują są pomijane i zwalniają się. A i rozwiązywanie problemów w dziale nie istnieje. Jak coś zgłaszasz to licz się z tym że nagle będziesz musiał pracować ciągle z biura np.
Chcę zapytać Was na temat oferty: Junior Supporter, IT Service Desk - Gdansk. Jak wrażenia- czy warto? Myślę nad składaniem właśnie, bo szukam pierwszego doświadczenia w it. Chciałym się rozwijać i zastanawiam się, czy to dobre miejsce na to? Jak ludzie; praca; zarobki; możliwości rozwoju? Pozdrawiam i dzięki za każde info!
Witam, jaką macie opinie o pracy w Customer Service w Arli?
Cześć, zespół intensywnie się rozwija od kwietnia, mamy już ponad 40 osób. Co szczególnie Cię interesuje?
Zespół ciąglę się powiększa, docelowo prawie 70 osób ;-) Był budowany od zera. Zakres obowiązków jest bardzo szeroki - od wprowadzania i monitorowania zamówień dla klientów, po bezpośrednio kontakt z Klientem. Rozmawiamy w kilku jezykach – niemiecki, dunski, angielski, finski, franuski.
Najgorszy dział w całej Arli. Bardzo nieprzyjemna atmosfera ze strony lokalnych rynków, a reakcja managementu praktycznie żadna. Awanse tylko dla pupilków, bardzo niejasne zasady ich przyznawania. Ciągłe nadgodziny, praca zmianowa również w weekendy. Uciekać.
Jaka jest obecnie pensja netto na juniora w Arla?
Beznadziejnie przeprowadzona rekrutacja. Nagrać odpowiedzi na cztery najbardziej sztampowe i oklepane pytania jakie można znaleźć. Po minucie na odpowiedź. Absolutny brak możliwości zaprezentowania się, powiedzenia czegokolwiek o sobie czy o swoich doświadczeniach. Poziom rekrutacji dopasowany być może do kasy w markecie, a nie CS w "poważnym" korpo. Na prośbę o poszerzony feedback ( mimo że sami się oferują że odpowiedzą) brak kontaktu. Totalnie olewcze podejście do tematu, ale to też sugeruje czego można spodziewać się po tej firmie. Ergo - dobrze że nie przeszedłem dalej.
Dlaczego chcesz pracować w arli? Dlaczego na tym stanowisku? Doświadczenie zawodowe? (Po minucie na odpowiedź, nikt z dobrym doświadczeniem nie opisze go w minutę)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ile zarabia pracownik najniższego szczebla w Arla? Czy są opcje awansu/podwyżek?
czytam te wszystkie komentarze niezadowolenia. firma moze nie jest idealna ale daje duzo swobody i tzw Work Life Balance jest na niespotykanie wysokim poziomie. moze czasami warto przełknąć ten folklor zarządzania i mieć dużo czasu wolnego? poza tym to miejsce pracy daje możliwośc rozpoczęcia kariery dla osob zaczynajacych w IT, wiele osob wlasnie po Arli dostało fajną prace. takze popatrzcie szerzej zanim skrytykujecie.
Jaka jest kultura pracy w Arla Foods S.A.?
Wszystko zależy od zespołu, od TL ale myśle ze w większości jest Ok. Co dokładnie chcesz wiedzieć?
To lepiej wybierz inną firmę.
Cześć, czy ktoś podzieli się opinią na temat stanowiska Junior S2P Accountant, jak atmosfera, jakie są mniej więcej zarobki? Zastanawia mnie również w wymienionych obowiązkach odpowiadanie na połączenia przychodzące? Czy dużo zdarza się takich połączeń? Z góry dzięki za podzielenie się opinią!
Hej, zarobki są całkiem niezłe. Natomiast atmosfera i jak jesteś traktowana zależy od zespołu do jakiego trafisz. Jeśli nie ogarniesz procesów w bardzo szybkim czasie polecisz. To co mówią , że każdy ma swojego "buddy" to wielka ściema. Musisz umieć połączyć kilka szkoleń z kilku procesów razem z podstawową pracą. Także dużo wymagają po wstępnym szkoleniu ale potem radzisz sobie sama. Nie polecam.
Z tym buddym to różnie tez zależy od zespołu i jak bardzo zespół jest obciążony praca ale akurat w moim zespole bardzo pilnujemy żeby nowy człowiek miał buddyiego przez 1-3 miesiące wiadomo ze na początku na wyłączność a potem jak już nowy zna procesy to codzinnie zdzwanianko w ramach rozwiania operacyjnych pytań.
Ile dostaje teraz accountant? Jestem pracownikiem kilka lat i mam 6000 brutto (nie jestem SU, nie mam dodatku za język) Jestem ciekawy jak mają inni, bo oczywiście w biurze to wielka tajemnica
Zgodzę się, że jest to mega niesprawiedliwe i krzywdzące dla długoletnich pracowników (także dla mnie). Jednak zawsze można poszukać szczęścia w innej korpo. Najłatwiej jest narzekać. Skoro godzicie się na to aby dostawać niższą pensję niż świeżaki, to oznacza jednak, że coś was w Arli trzyma. Pamiętajcie, że jest teraz dużo działów - nie tak jak kilka lat temu tylko accounting, HR i master data. Warto podjąć wyzwanie i spróbować sił w innych zespołach jeśli jestescie zmęczeni patologią i szklanem sufitem swojego teamu. Powodzenia :)
Podwyzki roczne zazwyczaj to 5% albo nic. A jak chcesz wiecej to na pewno twoj manager wesprze Ciebie w szukaniu wyzwan poza organizacja.
nie istnieje proces kontroferty albo prob zatrzymania, ew przeciaganie na czas z obietnicami bez pokrycia, ktore i tak koncza sie wypowiedzeniem. Na Twoje stanowisko zatrudnią swiezaka za 20% wiecej niz Twoja pensja, ktorej to podwyzki ty nie mozesz dostac albo nie zaslugujesz. Ale to taka norma tutaj. Wzajemne klepanie sie po plecach managementu i ukrywanie problemow.
fajna firma bez jakiegos wycisku ale : 1. zerowe wsparcie managmentu jeżeli jest problem. z kimś czymś. nie zawsze bywa przyjemnie przecież. 2. pracownicy są tylko assetami trzeba sobie to uświadomić 3. tak NOWY pracownik dostanie jakies 20% wiecej niż każdy inny po wielu latach
fajna firma bez jakiegos wycisku ale : 1. zerowe wsparcie managmentu jeżeli jest problem. z kimś czymś. nie zawsze bywa przyjemnie przecież. 2. pracownicy są tylko assetami trzeba sobie to uświadomić 3. tak NOWY pracownik dostanie jakies 20% wiecej niż każdy inny po wielu latach
Mam pytanie apropo stanowiska costing specialist, jak zespół i atmosfera? Na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku?
Początki w Arli są fajne, człowiek jest oszołomiony benefitami i "luźną atmosferą", jednak z czasem zaczyna się dostrzegać patologię tego miejsca. Bardziej bystrzy nowo zatrudniani Stażyści szybko uciekają - stąd taka rotacja i ciągłe poszukiwanie pracowników. Kasa jest nędzna, a nawet głodowa i aby dostać podwyżkę trzeba mieć dobrą ocenę roczną, co też nie zawsze się opłaca. Ciężka praca cały rok po godzinach, wypruwanie z siebie żył za 3% podwyżki brutto. Serio? Drugą opcją na podwyższenie pensji jest awans, ale tutaj nie jest zbyt łatwo go zdobyć mając Menadżerkę, która potrafi zjebać za wszystko, w zależności jaki ma humor. Niby można raz do roku zgłosić anonimowo harassment, ale potem biorą Cię na dywanik i masz na pieńku z przełożoną, co skutkuje brakiem awansu, brakiem dobrej oceny i ogólnym spadkiem na koniec łańcucha pokarmowego tuż za wszystkich wazeliniarzy. HR w tej firmie to jakiś żart. Wszystkie wykwalifikowane osoby z tego działu pouciekały do innych firm, pewnie miały dość ciągłego szukania pracowników przez olbrzymią rotację Osoby obecnie zatrudnione pojawiały się w Arli najpewniej z przypadku, bo nie mają żądnego doświadczenia w pracy.. w ogóle jakiejkolwiek (chyba że mama 24/7), nie potrafią znaleźć pracownika, przeprowadzić rozmowy, dać niekrzywdzący feedback i czy załatwić sprawy osób już zatrudnionych. Wiec jeśli ktoś dostał od takiej pani złą opinię na swój temat to nie ma sensu się zrażać, bo komplement od takiej niekompetentnej HR to jak obraza. Gdybym miał zacząć od nowa swoją ścieżkę zawodową to wybrałbym jakąkolwiek inną korpo
Zgadzam się jeśli pracuje się głównie wśród i z Polakami w Gdańsku. Natomiast jeśli ktoś znajduje się w organizacji duńskiej, pracuje z Duńczykami i lata do Aarhus to są zupełnie inne światy, inne traktowanie, atmosfera, kultura, poziom pracy.
Niby ciągła rotacja, niby piszecie, że do HR przyjmują ludzi niekompetentnych i z ulicy. A ja spełniam wymagania i zero odzewu a widzę, że ogłoszenia się ponawiają. Jak ta firma funkcjonuje?
Witam Czy ktoś mógłby opisać aktualna atmosferę w zespole na stanowisko junior accountant? Ile wynosi przerwa- czy jest to 5min na każda godzinę ze względu na prace przed komputerem? Czy idzie dobrze się nauczyć podstaw księgowości? Pozdrawiam
Zależy jakim zespole, są 3 departamenty księgowe, w każdym kilka zespołów, atmosfera też oczywiście różna. Najwięcej nauczysz się w GL, zależy czego oczekujesz, to jest międzynarodowa korporacja. Po pracy tutaj nie będziesz rozliczać samodzielnie Janusz spółka z o.o. jeśli i to chodzi. Przerwa 30 minut, od Ciebie zależy jak wykorzystasz. Pamiętaj, że przerwa od komputera to nie jest przerwa od pracy
(usunięte przez administratora)
Umowa o pracę
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Arla Foods S.A.?
To zależy,jak zwykle:księgowość, IT? Jakie stanowisko? Czy znasz dodatkowo jakiś ,'rzadki język" (dodatki za duński, szwedzki, niemiecki),ogólnie kwoty już tu padały, drastycznych podwyżek nie bylo,raczej symboliczne
Junior Accountant - jakie zarobki na tym stanowisku? Jakieś premie, bonusy rocznę są?
A na to stanowisko przyjmują bez doswiadczenia? A jeśli to nie jest pierwszy szczebel to ile mniejwięcej czasu potrzeba żeby na nie awansować? I czy osoba po zakończeniu stażu może odrazu wskoczyć na te stanowisko?
Role juniorskie nie wymagaja doswiadczenia. Liczy sie angielski bo w tym jezyku pracujemy. Awanse najczesciej 1-2 lata.
Dziwne, bo mi na stanowisko mida z 4 letnim doświadczeniem zawodowym zaproponowano 4200 netto...
Pensje mierne, ale socjal to chyba najgorszy e Gdańsku! 72 zł miesięcznie na multikafeterii i tyle. Nie wierzcie jak piszą multi sport, bo to to samo. Albo wydasz na MS albo bon do sklepu. A najlepsze są paczki na, święta. Śmierdzące sery, często z data ważności np początek stycznia. Co jak ktoś nie lubi serów, ma nietolerancje laktozy? Żenada. W innych formacji słodycze, kawa, herbata. U nas nawet premii na dziecko nie ma.
Ach...niektóre sery to nawet mają termin 20.12,więc już na święta po terminie????no i kostka lurpaka????
Jaka jest średnia wieku pracowników w Arla Foods S.A. ? Czy rekruterzy są przygotowani do rozmów kwalifikacyjnych z osobami 40+? Jakie są mechanizmy zapobiegania dyskryminacji ze względu na wiek w czasie rekrutacji? Ile osób w wieku 40+ zostało zatrudnionych w Arla Foods w ciągu ostatniego roku? Czy pracuje tam chociaż jedna osoba w wieku 50+?
Pracuje 3 lata, znam 2 osoby 50+, jedna na wysokim stanowisku inna zwykły pracownik. 40+ to norma
Nie powiedziałabym, że norma,,,w moim zespole nie ma nikogo >40, nawet powyżej 30 łatwo na palcach jednej ręki zliczyć, i jeszcze palców zostanie,,,sporo juniorów, czyli w praktyce ostatni rok studiów, tuż po studiach
Dzień dobry, Czy jest tu ktoś kto pracuje na stanowisku Senior Data Analyst? Zastanawiam się, czy aplikować, pracuję w innej firmie w fajnym zespole, jednak jestem już trochę znużona pracą i szukam czegoś nowego. Jak zarobki? Czy jest szansa na ponad 5k netto na tym poziomie?
Hej, mam 7 lat doświadczenia w księgowości - głównie niemieckie projekty AP, ostatnio AR. Kiedyś brałem udział w rekrutacji, ale wówczas nie przyjąłem oferty. Teraz myślę o powrocie do Trójmiasta i w związku z tym zastanawiam się czy w Arli można liczyć na jakąś sensowną stawkę? Miłego,
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.